Аудан бюджетінің қаражаты есебінен қамтылатын Тайынша ауданы атқарушы органдарының қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімдігінің 2017 жылғы 24 қаңтардағы № 15 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 23 ақпанда № 4062 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімдігінің 2020 жылғы 28 мамырдағы № 176 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы əкімдігінің 28.05.2020 № 176 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасы 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1.Осы қаулының:

      1) 1-қосымшасына сәйкес Аудан бюджетінің қаражаты есебінен қамтылатын Тайынша ауданы атқарушы органдарының қызметтік куәлігін беру тәртібі;

      2) 2-қосымшасына сәйкес Аудан бюджетінің қаражаты есебінен қамтылатын Тайынша ауданы атқарушы органдарының қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау "Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Е. Иманслям

  Тайынша ауданы әкімдігінің 2017 жылғы 24 қаңтардағы № 15 қаулысына 1-қосымша

Аудан бюджетінің қаражаты есебінен қамтылатын Тайынша ауданы атқарушы органдарының қызметтік куәлігін беру тәртібі

      1. Осы Аудан бюджетінің қаражаты есебінен қамтылатын Тайынша ауданы атқарушы органдарының қызметтік куәлігін беру тәртібі "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді және аудан бюджетінің қаражаты есебінен қамтылатын Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы атқарушы органдарының (бұдан әрі – атқарушы органдар) мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігін беру тәртібін айқындайды.

      2. Атқарушы органның мемлекеттік қызметшісінің қызметтік куәлігі оның аудан әкімінің өкімімен, атқарушы орган басшысының бұйрығымен және ауылдық округ және Тайынша қаласы әкімінің өкімімен тағайындалған нақты атқарып отырған қызметін растайтын ресми құжат (бұдан әрі –Куәлік) болып табылады.

      3. Куәлік:

      түзетілген болса;

      жоғалса;

      әрекет ету мерзімі өтсе, жарамсыз деп есептеледі.

      4. Куәліктер мына жағдайларда беріледі:

      1) аудан әкімінің қолы қойылған – аудан әкімінің орынбасарларына, аудан әкімі аппаратының басшысына, аудан әкімі аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік қызметшілеріне, атқарушы органдардың басшыларына, Тайынша қаласының және ауылдық округтердің әкімдеріне;

      2) атқарушы орган басшысының қолы қойылған –тиісті атқарушы органның "Б" корпусы әкімшілік мемлекеттік қызметшілеріне;

      3) Тайынша қаласының және ауылдық округ әкімінің қолы қойылған – Тайынша қаласының және тиісті ауылдық округтердің "Б" копусы әкімшілік мемлекеттік қызметшілеріне.

      5. Куәлік беру тиісті атқарушы органда кадрлық іс жүргізуді іске асыратын мамандағы арнайы журналға қол қойғыза отыра жүзеге асырылады.

      6. Қызметке тағайындау туралы аудан әкімінің өкімі, атқарушы орган басшысының бұйрығы немесе ауылдық округ және Тайынша қаласы әкімінің өкімі Куәлік беруге негіз болып табылады.

      7. Кейін жаңа қызметке тағайындалған немесе қызметтен босатылған жағдайда, бұрын берілген Куәлік үш күндік мерзімде тиісті атқарушы органның кадрлық іс жүргізуді іске асыратын маманына қайтарылуы тиіс.

      8. Куәліктің әрекет ету мерзімі - берілген күнінен бастап 3 (үш) жыл.

      9. Куәліктің әрекет ету мерзімі аяқталған кезде мемлекеттік қызметші атқарып отырған қызмет сақталған жағдайда, ол тіркеу журналына сәйкес жаңа реттік нөмірімен, берген күнімен қайта жасалады.

      10. Атқарушы органдардың басшылары қол астындағы қызметкерлерде Куәліктің болуын тоқсанына 1 (бір) рет тексеріп тұруды қамтамасыз етеді.

      11. Куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі 1 (бір) күн ішінде атқарушы органның басшысына болған оқиға жайлы жазбаша нысанда баяндайды.

      12. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша атқарушы органның басшысы Персоналды басқару қызметіне хабарлайды, ол қызметтік тергеп-тексеру туралы бұйрық шыққаннан кейін он күнтізбелік күн мерзімінде қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша атқарушы органның тәртіптік комиссиясы кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.

      13. Жоғалған Куәлікті Персоналды басқару қызметі бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жарамсыз деп жариялайды. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлік қызметтік тексеру жүргізілгеннен кейін беріледі.

      14.Куәлік бланктері қатаң есепке қойылатын бланк болып табылмайды.

      15. Куәлік бланктерін берудің есебін тиісті атқарушы органның кадрлық іс жүргізуді іске асыратын маманы нөмірленген, тігілген және атқарушы органының мөрі қойылған арнайы басталған есеп журналында (бұдан әрі –есеп журналы) жүргізеді.

      Есеп журналында келесі мәліметтер көрсетіледі:

      1) реттік тіркеу нөмірі;

      2) берілген күні;

      3) алушының аты-жөні;

      4) лауазымы;

      5) алушының жеке басын куәландыратын құжат деректері;

      6) Куәлік берген қызметкердің қолы;

      7) алушының қолы;

      8) өзге де мәліметтер (жасы, жоғалту және т.б.)

      16. Куәліктерге нөмір оның есеп журналындағы реттік нөміріне сәйкес беріледі.

      Есеп журналындағы сандық қатар тура ретімен қойылады.

      17. Куәліктердің таза және бүлінген бланктері, қайтарылған Куәліктер және есеп журналы жанбайтын сейфте сақталады.

      18. Куәліктердің пайдаланылмаған, бүлінген бланктері, сондай-ақ тапсырылған Куәліктер қажеттілігіне қарай, жиналу шамасы бойынша кезеңмен тиісті акт жасала отыра жойылуға жатады.

      Жою актісін тиісті атқарушы органының басшысы бекітеді.

      19. Қызметкер жұмыстан босатылған жағдайда, Куәлік бұл туралы есеп журналына белгі қойыла отыра тапсырылады.

  Тайынша ауданы әкімдігінің 2017 жылғы 24 қаңтардағы № 15 қаулысына 2-қосымша

Аудан бюджетінің қаражаты есебінен қамтылатын Тайынша ауданы атқарушы органдарының қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Қызметтік куәлік мұқабасының өлшемі 19 х 6,5 сантиметр (ашылған күйде) қызыл немесе қою қызыл түсті сапасы жоғары экобылғарыдан немесе былғары алмастырғыштан жасалады.

      2. Куәліктің беткі жағының дәл ортасына алтын түспен Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасы бейнеленген, төменірек типографиялық қаріппен "КУӘЛІК УДОСТОВЕРЕНИЕ" деген жазба жазылған.

      3. Куәліктің ішкі жағындағы ақшыл аяда шеңбер ішінде күн мен қалықтап тұрған қыранның жасырын нысанын пайдалана отыра, көгілдір түсті қорғағыш тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде "Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігі" (мемлекеттік органның атауы), "Акимат Тайыншинского района Северо-Казахстанской области" (наименование государственного органа) деген жазбалар орналастырылған.

      4. Сол жақта: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның астында көкшіл түсті "ҚАЗАҚСТАН" деген жазба және қазақ тіліндегі мәтін орналасқан. Төменде куәліктің әрекет ету мерзімі көрсетіледі.

      5. Оң жақта: мөлшері 2,5 х 3,5 сантиметр өлшеміндегі фотосурет (анфас, түрлі-түсті), сәйкесінше аудан әкімінің, ауданның атқарушы органы басшысының, ауылдық округ, Тайынша қаласы әкімінің қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған орыс тіліндегі мәтін.

Об утверждении Порядка выдачи служебного удостоверения исполнительных органов Тайыншинского района, содержащихся за счет средств районного бюджета, и его описания

Постановление акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 24 января 2017 года № 15. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 23 февраля 2017 года № 4062. Утратило силу постановлением акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 28 мая 2020 года № 176

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 28.05.2020 № 176 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", акимат Тайыншинского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1.Утвердить:

      1) Порядок выдачи служебного удостоверения исполнительных органов Тайыншинского района, содержащихся за счет средств районного бюджета, согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      2) Описание служебного удостоверения исполнительных органов Тайыншинского района, содержащихся за счет средств районного бюджета, согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области".

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким района Е. Иманслям

  Приложение 1 к постановлению акимата Тайыншинского района от 24 января 2017 года № 15

Порядок выдачи служебного удостоверения исполнительных органов Тайыншинского района, содержащихся за счет средств районного бюджета

      1. Настоящий Порядок выдачи служебного удостоверения исполнительных органов Тайыншинского района, содержащихся за счет средств районного бюджета разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяет порядок выдачи служебного удостоверения государственным служащим исполнительных органов Тайыншинского района Северо-Казахстанской области, содержащихся за счет средств районного бюджета (далее - исполнительные органы).

      2. Служебное удостоверение государственного служащего исполнительного органа является официальным документом, подтверждающим фактически занимаемую им должность, на которую он назначен распоряжением акима района, приказом руководителя исполнительного органа и распоряжением акима сельского округа и города Тайынша (далее - Удостоверение).

      3. Удостоверение считается недействительным в случаях:

      наличия помарок;

      утере;

      истечения срока действия.

      4. Удостоверения выдаются:

      1) за подписью акима района - заместителям акима района, руководителю аппарата акима района, государственным служащим корпуса "Б" аппарата акима района, руководителям исполнительных органов, акимам сельских округов и города Тайынша;

      2) за подписью руководителя исполнительного органа - административным государственным служащим корпуса "Б" соответствующего исполнительного органа;

      3) за подписью акима сельского округа и города Тайынша - административным государственным служащим корпуса "Б" соответствующего сельского округа и города Тайынша.

      5. Выдача Удостоверения осуществляется под роспись в специальном журнале, находящемся у специалиста, осуществляющего кадровое делопроизводство в соответствующем исполнительном органе.

      6. Основанием для выдачи Удостоверения является распоряжение акима района, приказ руководителя исполнительного органа или распоряжение акима сельского округа и города Тайынша о назначении на должность.

      7. При последующем назначении на новую должность или освобождении от должности ранее выданное Удостоверение в трехдневный срок должно быть возвращено специалисту, осуществляющему кадровое делопроизводство в соответствующем исполнительном органе.

      8. Срок действия Удостоверения - 3 (три) года со дня выдачи.

      9. При окончании срока действия Удостоверения, при условии сохранения за государственным служащим занимаемой им должности, оно перевыпускается с новым порядковым номером, согласно журналу регистрации, и датой выдачи.

      10. Руководители исполнительных органов 1 (один) раз в квартал обеспечивают проверку наличия Удостоверений у подчиненных работников.

      11. В случае утраты или порчи Удостоверения его владелец в течение 1 (одного) дня докладывает в письменной форме о случившемся руководителю исполнительного органа.

      12. По каждому факту утраты, порчи Удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, руководитель исполнительного органа уведомляет Службу управления персоналом, которая в течение десяти рабочих дней со дня издания приказа о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.

      13. Утерянное Удостоверение через средства массовой информации Службой управления персоналом объявляется недействительным. Новое Удостоверение взамен утерянного выдается после проведения служебного расследования.

      14. Бланки Удостоверения не являются бланками строгой отчетности.

      15. Учет выдачи бланков Удостоверений ведется специалистом, осуществляющим кадровое делопроизводство в соответствующем исполнительном органе, в специально заведенном журнале учета, который должен быть пронумерован, прошнурован и скреплен печатью соответствующего исполнительного органа (далее-журнал учета).

      В журнале учета указываются следующие сведения:

      1) порядковый регистрационный номер;

      2) дата выдачи;

      3) фамилия, имя отчество получателя;

      4) должность;

      5) данные документа, удостоверяющего личность получателя (номер и дата);

      6) подпись работника, выдавшего Удостоверение:

      7) подпись получателя;

      8) прочие сведения (возраст, утеря и.т.д.)

      16. Номер Удостоверению присваиваются согласно его порядковому номеру в журнале учета.

      Нумерация в журнале учета применяется сквозная.

      17. Чистые и испорченные бланки Удостоверений, возвращенные Удостоверения и журнал учета хранятся в несгораемом сейфе.

      18. При необходимости неиспользуемые, испорченные бланки Удостоверений, а также сданные Удостоверения, периодически, по мере накопления, подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта.

      Акты на уничтожение утверждаются руководителем соответствующего исполнительного органа.

      19. При увольнении сотрудника Удостоверение сдается с отметкой об этом в журнале учета.

  Приложение 2 к постановлению акимата Тайыншинского района от 24 января 2017 года № 15

Описание служебного удостоверения исполнительных органов Тайыншинского района, содержащихся за счет средств районного бюджета

      1. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества красного или бордового цвета, размером 19 х 6,5 сантиметров (в развернутом состоянии.)

      2. На лицевой стороне удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "КУӘЛІК УДОСТОВЕРЕНИЕ".

      3. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи "Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігі" (мемлекеттік органның атауы), "Акимат Тайыншинского района Северо-Казахстанской области" (наименование государственного органа).

      4. На левой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "КАЗАҚСТАН" и текст на казахском языке. Ниже указывается срок действия служебного удостоверения.

      5. На правой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 2,5 х 3,5 сантиметра, текст на русском языке, заверенный подписью соответственно акима района, руководителя исполнительного органа района, акима сельского округа, города Тайынша и гербовой печатью.