Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2017 жылғы 29 қыркүйектегі № 254 қаулысы. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 16 қазанда № 4917 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2019 жылғы 22 мамырдағы № 127 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 22.05.2019 № 127 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2017 жылғы 13 маусымдағы "1996 жылғы 18 қазандағы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясы Үкіметінің арасындағы теміржол көлігі кәсіпорындарының, мекемелері мен ұйымдарының қызметін құқықтық реттеудің ерекшеліктері туралы келісімге өзгерістер енгізу туралы хаттаманы ратификациялау туралы" Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау қағидалары бекітілсін.

      2. "Батыс Қазақстан облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны іске асыру бойынша қажетті шараларды қабылдасын.

      3. "Батыс Қазақстан облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесі (М.М.Сатқанов) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің орынбасары И.В.Стексовке жүктелсін.

      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А.Көлгінов

  2017 жылғы 29 қыркүйектегі
№ 254 Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен
байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының 2017 жылғы 13 маусымдағы "1996 жылғы 18 қазандағы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясы Үкіметінің арасындағы теміржол көлігі кәсіпорындарының, мекемелері мен ұйымдарының қызметін құқықтық реттеудің ерекшеліктері туралы келісімге өзгерістер енгізу туралы хаттаманы ратификациялау туралы" Заңының негізінде әзірленген және теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын (бұдан әрі – шығыстар) субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Әдістеменің мынадай қысқартулар мен терминдер пайдаланылады:

      1) уәкілетті орган – теміржол көлігі саласында басшылық ететін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген – салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган болып табылады;

      2) Ұлттық инфрақұрылым операторы – магистральдық теміржол желісін жаңғыртуды, күтіп-ұстауды, пайдалануды жүзеге асыратын және магистральдық теміржол желісі қызметтерін көрсететін, сондай-ақ акцияларының бақылау пакеті Ұлттық теміржол компаниясына тиесілі заңды тұлға.

2. Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен
байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау тәртібі.

      3. Субсидиялауға теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушылардың шығыстары Батыс Қазақстан облысының бюджеті есебінен субсидиялануға жататын теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын конкурс нәтижесі бойынша айқындалған тасымалдаушылардың шығыстары жатады.

      4. Тасымалдаушылардың теміржол жолаушылар тасымалдарын жүзеге асыру кезіндегі шығыстары тиісті жылға арналған облыстық бюджетте көзделген сомалар шегінде субсидияланады.

      5. Шығыстарды жыл сайынғы субсидиялаудың жалпы сомасы Батыс Қазақстан облысының жергілікті атқарушы органымен бекітілген Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесіне (бұдан әрі – Әдістеме) сәйкес есептелген тиісті бюджетте қарастырылады.

      6. Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі субсидиялар мөлшерін тиісті бюджеттің шығыс бөлігіне енгізу үшін есептеуді әр жолаушы поезы бойынша тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондарды ескере отырып Әдістемеге сәйкес жүргізеді.

      7. Субсидиялауға Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі "Жолаушыларды, багажды, жүктерді, жүк-багажды және почта жөнелтілімдерін тасымалдау қағидаларын бекіту туралы" № 545 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 17 мамырда № 13714 болып тіркелген) бекітілген Жолаушыларды, багажды, жүктерді, жүк-багажды және почта жөнелтімдерін тасымалдау қағидаларына сәйкес тасымалдаушының жалпы, плацкарт, купе, дизель және электр поездарының вагондары санаттарымен әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты, сондай-ақ тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет аясында жолаушылар поездарының қатынауын (пайдаланылуын) қамтамасыз ету үшін технологиялық қажетті вагондармен тасымалдаудың нақты шығындары жатады.

      8. Субсидиялауға тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет шегінде мынадай шығыстардың түрлері жатады:

      1) магистральды теміржол желісінде көрсетілетін қызметтер шығыстарын, оның ішінде басқа тасымалдаушылардың поездарының құрамындағы тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондардың жүріс, шығыстары;

      2) локомотивпен тарту қызметіне шығыстар, оның ішінде локомотивтік бригада еңбек төлемі қорын, поездарды тартуға жанармай және электрэнергияны қоса алғанда тарту жылжымалы құрамын пайдалануға байланысты шығыстары;

      3) теміржол жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды күтіп-ұстауға, олардың вагон бойынша жөндеудің жоспарлы түрлерін, ағымдағы техникалық жөндеу және техникалық қызмет көрсету, амортизациялық бөлектеуді қоса алғандағы шығыстары;

      4) теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдауға тартылған вагондарды жалдау шығыстары;

      5) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 16 маусымдағы "Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаушылар мен операторлардың вагондарды (контейнерлерді) сатып алуын кредиттеуге және олардың қаржыландыру лизингіне сыйақының мөлшерлемесін субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" № 497 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 27 шілдеде № 14002 болып тіркелген) бекітілген Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаушылар мен операторлардың вагондарды (контейнерлерді) сатып алуын кредиттеуге және олардың қаржыландыру лизингіне сыйақының мөлшерлемесін субсидиялау қағидаларына сәйкес оларды субсидиялау жағдайларын қоспағанда, қарыздар бойынша қаржылық шығыстарды қоса, теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды сатып алуға арналған шығыстар.

      9. Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдаудың маусымдылығына, поездардың қозғалыс кестесінің өзгеруіне және жолаушылар ағынына байланысты ағымдағы қаржы жылына арналған тиісті бюджетте көзделген қаражат шегінде шартқа қосымша келісім жасау арқылы вагондардың субсидияланатын жүріс көлеміне сәйкес субсидиялар көлемін қайта қарауға жол беріледі.

      Жыл сайын субсидиялауға жататын шығыстар көлемі жасалған шарт бойынша бір вагон-километрге субсидия көлемін пропорционалды айқындау және теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау шартына (бұдан әрі – шарт) сәйкес вагондардың, тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондардың жүрісінің өзгеруі есебімен, вагон-километр көлеміне көбейту жолымен есептеледі.

3. Субсидия төлеу шарттары

      10. Теміржол қатынастары бойынша субсидияларды төлеу жергілікті бюджеттен қаржыландыру жоспарына сәйкес жүргізіледі.

      11. Субсидияның жалпы сомасын төлеу әр поезд бойынша тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондарды ескере отырып жүзеге асырылады.

      12. Субсидияларды төлеу жасалған шартқа сәйкес нақты жүзеге асырылған және осы Қағидалардың 14-тармағында көрсетілген есептік құжаттамамен расталған тасымалдау бойынша ай сайын жүргізіледі.

      13. Шартта жасалған шартқа сәйкес субсидиялардың жылдық сомасынан 25%-ға дейінгі мөлшерде алдын ала төлем көзделеді.

      14. Тасымалдаушы ай сайын есепті айдан кейінгі айдың 25-іне дейінгі мерзімде жергілікті атқарушы органға басшы, бас бухгалтер қол қойған және ұйымның мөрімен куәландырылған мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы ай сайынғы есеп, сондай-ақ осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жыл басынан бастап өсу қарқынымен теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы есеп осы тармақтың 1)-7) тармақшаларында көрсетілген құжаттарда мазмұндалған көрсеткіштер есебін түсіндіретін жазбаны қоса.

      Бұл ретте, субсидияланатын шығыстарды анықтау осы тармақта көрсетілген есептерде ұсынылған тасымалдаушының субсидияланатын шығыстар баптарына іспеттес тасымалдаушының жалпы шығыстарына және вагон жүрісінің жалпы көлеміне пропорционалды жүзеге асырылады;

      2) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша орындалған жұмыстар актісі;

      3) теміржол қатынастары бойынша орындалған тасымалдар көлемін растайтын және тасымалданған жолаушылар, түрлері бойынша вагондар саны, жолаушылар айналымы, поездардағы вагондардың адамдармен толығуы туралы мәліметтерді қамтитын Ұлттық инфрақұрылым операторы мен тасымаудаушының құжаттары;

      4) тасымалдаушы мен Ұлттық инфрақұрылым операторы, локомотивтік тарту операторы арасындағы есептілік кезеңінде әр айдың біріндегі жағдай бойынша өзара есеп айырысуларды салыстыру актісі;

      5) осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстар тізілімі;

      6) осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидияланатын бағыттардың тізілімі;

      7) теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды, олардың жоспарланған жөндеу жұмыстарының түрлері мен техникалық қызмет көрсетуді қоса, жалдау, сатып алу және күтіп-ұстау шығыстарын растайтын құжаттар.

      15. Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды, олардың жоспарланған жөндеу жұмыстарының түрлері мен техникалық қызмет көрсетуді қоса, жалдау, сатып алу және күтіп-ұстау шығыстарын растайтын құжаттарға мыналар жатады:

      1) тасымалдаушы мен жөндеу (күрделі жөндеу жұмыстары, деполық жөндеу, тиімді пайдалану мерзімін ұзартумен күрделі жөндеу және күрделі қалпына келтіру бойынша жөндеу) және жасалған шартта көрсетілген 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 және 8 көлемдерде техникалық қызмет көрсету, сондай-ақ вагондарға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметтерді жүзеге асыратын ұйымдар арасында есепті кезеңде әр айдың біріндегі жағдай бойынша өзара есеп айырысуларды салыстыру актісі;

      2) тасымалдаушы мен шартта көрсетілген вагондарды жалға алу жөніндегі қызметтерді ұсынатын ұйымдар арасында өзара есеп айырысуларды салыстыру актісі (есепті кезеңде әр айдың біріндегі жағдай бойынша);

      3) вагондарды жалдау, сатып алу және күтіп-ұстау шығыстары бойынша шот-фактуралар, амортизацияны есептеу және оны есептілік кезеңіндегі шығыстарға жатқызу ведомостісі, электрэнергиясымен дизель отынына шығыстар бойынша орындалған жұмыстар актілері және шот-фактуралар;

      4) кейін (субсидиялау сомасын тасымалдаушының шотына аударғаннан кейін) 7 банк күні ішінде вагондардың сатып алынғаны жөніндегі төлем тапсырмаларының түпнұсқаларын ұсына отырып, вагондар сатып алынған ұйымнан төлем шоттары;

      5) кредит шарттарының көшірмелері және вагондарды сатып алуға қаржы лизингі туралы шарттар, ай сайынғы төлемдер кестесімен және олардың жасалуына қарай ұсынылатын оларға қосымша келісімдерді қоса;

      6) осы Қағидалардың 8-тармағында көрсетілген шығыстарды растайтын өзге де құжаттар.

      16. Облыстың жергілікті атқарушы органы осы Қағидалардың 14-тармағында көрсетілген құжаттарды тасымалдаушы ұсынған күннен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде орындалған жұмыстар актілеріне қол қояды және осы Қағидалардың 4-қосымшасына сәйкес есептік кезеңдегі шығыстар тізілімін және төлем шоттарын Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық органына ұсынады.

  Теміржол жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
шығыстарын субсидиялау
қағидаларына
1-қосымша

      Нысан

Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының
орындалғаны туралы ай сайынғы есеп,
20 __ жылғы _________

Кезең

(ай)

Поездың

Қатынас

Ара қашықтық,
км

Қатынау жиілігі

Вагон түрі

Вагондардың азаймайтын жүрген жолы мың.ваг/км

Вагондардың жүрісі,мың.ваг/км

Жолаушылар айналымы
мың.жол.
км

Тасымалданған жолаушылар, мың адам

Халық саны,
адам/вагон

Тасымалдау шығындары, мың тг

Шығындардың барлығы,мың тг

МТЖ қызмет

локомотивпен тарту қызметі

вагондарды жалдау

вагондарды сатып алу

вагондарды ұстау

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13


      Басшы
Бас бухгалтер
Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

      Аббревиатуралардың толық атаулары:
Км- километр;
Мың.ваг/км – мың вагон-километр;
Мың.жол.км – мыңжолаушылар-километр;
Мың тг – мың теңге;
МТЖ – магистралдық теміржол желісі.

  Теміржол жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
шығыстарын субсидиялау
қағидасына
2-қосымша

      Нысан

Жыл басынан бастап өсу қарқынымен теміржол қатынастары бойынша
жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы есеп
20 __ жылғы ____________

Кезең

Поездың №

Қатынас

Ара қашықтық
км.

Кезеңмен қатынау

Вагон түрі

Вагондардың азаймайтын
жүрген жолы, мың ваг/км

Вагондардың жүрген жолы,
мың ваг/км

Жолаушылар айналымы
 мыңжол.
км

Жолаушылардың тасымалдануы, мың адам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


      Кестенің жалғасы

Тасымалдау жөніндегі шығыстар, мың теңге

Шығыстардың барлығы мың тг.

шығыстарды субсидиялау көлемдері, мың тг

МТЖ қызметі

локомотивпен тарту қызметіне

вагондарды жалдауға
 

вагондарды сатып алуға

вагондарды ұстауға

Жыл басынан төленген субсидия

субсидиялауға жатады

11

12

13

14


Басшы
Бас бухгалтер

Мөрдің орны (бар болған жағдайда)


      Аббревиатуралардың толық атаулары:
Км- километр;
Мың.ваг/км – мың вагон-километр;
Мың.жол.км – мың жолаушылар-километр;
Мың тг – мың теңге;
МТЖ – магистралдық теміржол желісі.

  Теміржол жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
шығыстарын субсидиялау
қағидасына
3-қосымша

      Нысан

Орындалған жұмыстар актісі
20___жылы "____"___________

      Біз, төменде қол қойып отырғандар ______________________________________________

      (қолы, акт қабылдауға жауапты басшының тегі, аты-жөні, әкесінің

      аты(бар болған жағдайда)

      бір тараптан және _____________________________________________________________

      (қолы, басшының, бас бухгалтердің тегі, аты-жөні, әкесінің аты

      (бар болған жағдайда))

      екінші тараптан 20___жылы _____________ орындалған жұмыстар туралы осы актіні жасадық.

Поезд №

Қатынау күндерінің саны

Вагон түрі

Вагон айналымы, мың ваг-км

Азаймайтын вагон айналымы, мың ваг-км

Субсидиялау сомасы (мың тг)

1

2

3

4

5

6



Купе




Плацкарт



Жалпы



Қызмет-техникалық



электрпоезд



дизельпоезд




барлығы




      20 ___ жылғы _______________ субсидиялау сомасы
____________________________________________________________________ құрайды.

      (сомасы санмен және сөзбен, теңгемен)

      Тараптардың заңды мекенжайы:

Уәкілетті орган
Бизнес сәйкестендіру нөмірі
Банк реквизиттері
_____________________________
(қолы, басшыңың тегі, аты-жөні, әкесінің аты
(бар болған жағдайда))
______________________________
(қолы, акт қабылдауға жауапты
басшының тегі, аты- жөні әкесінің
аты (бар болған жағдайда))
Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

Тасымалдаушы:
Бизнес сәйкестендіру нөмірі
Банк реквизиттері
____________________________
(қолы, басшының тегі, аты-жөні
әкесінің аты (бар болған жағдайда))
_____________________________
(қолы, бас бухгалтердің тегі, аты-жөні
әкесінің аты (бар болған жағдайда))

Мөрдің орны (бар болған жағдайда)


      Аббревиатуралардың толық атаулары:
Мың ваг/км – мың вагон-километр;
Мың тг – мың теңге.

  Теміржол жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
шығыстарын субсидиялау
қағидасына
4-қосымша

      Нысан

Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалын
жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстар тізілімі
______________________
(тасымалдаушының атауы)
________айы_______ жылғы

Кезең

Шығыстардың атауы

Шығыстар құжаты

Шығыстар құжатының сомасы
 мың тг

Вагондардың жалпы жүрісі мың ваг/км

Субсидияланатын вагондар бойынша жүріс мың ваг/км

Субсидияланатын вагондар бойынша шығыстар сомасы, мың тг























Басшы
________________________
Тегі, аты-жөні, әкесінің аты
(бар болған жағдайда), қолы

Бас бухгалтер
___________________
Тегі, аты-жөні, әкесінің аты
(бар болған жағдайда), қолы


      Аббревиатуралардың толық атаулары:
Мың ваг/км – мың вагон-километр;
Мың тг – мың теңге.

  Теміржол жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
шығыстарын субсидиялау
қағидасына
5-қосымша

      Нысан

Субсидияланатын бағыттардың тізілімі
"___"______________20___ жыл

№ п/п

Поездың №

Жөнелту стансасы

Жету стансасы

Субсидиялау сомасы (мың тг)

1

2

3

4

5












      Субсидиялау сомасының барлығы:
_____________________________________________________________________________

      (сомасы санмен және сөзбен, теңгемен жазылады)

      Осы тізілімге мыналар қоса беріледі:
1. _______________________________
2. _______________________________
3. _______________________________

      Тараптардың заңды мекенжайы:

Уәкілетті орган:
Бизнес сәйкестендіру нөмірі
Банк реквизиттері
________________________
(қолы, басшыңың тегі, аты-жөні
әкесінің аты (бар болған жағдайда))
_________________________
қолы, акт қабылдауға жауапты
басшының тегі, аты- жөні әкесінің
аты (бар болған жағдайда))
Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

Тасымалдаушы:
Бизнес сәйкестендіру нөмірі
Банк реквизиттері
_____________________________
(қолы, басшының тегі, аты-жөні
әкесінің аты (бар болған жағдайда))
_____________________________
(қолы, бас бухгалтердің тегі, аты-жөні
әкесінің аты (бар болған жағдайда))

Мөрдің орны (бар болған жағдайда)


      Аббревиатуралардың толық атаулары:
Мың тг – мың теңге.

Об утверждении Правил субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 29 сентября 2017 года № 254. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 16 октября 2017 года № 4917. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 22 мая 2019 года № 127

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 22.05.2019 № 127 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 13 июня 2017 года "О ратификации Протокола о внесении изменений в Соглашение между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта от 18 октября 1996 года" акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок.

      2. Государственному учреждению "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Западно-Казахстанской области" принять необходимые меры по реализации данного постановления.

      3. Государственному учреждению "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Западно-Казахстанской области" (Сатканов М.М.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и в средствах массовой информации.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно-Казахстанской области Стексова И.В.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким области А.Кульгинов

  Утверждены
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 29 сентября 2017 года № 254

Правила субсидирования расходов перевозчиков, связанных
с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок (далее – Правила), разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 13 июня 2017 года "О ратификации Протокола о внесении изменений в Соглашение между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта от 18 октября 1996 года" и определяют порядок субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок (далее - расходы).

      2. В настоящих Правилах используются следующие определения:

      1) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере железнодорожного транспорта, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, – межотраслевую координацию;

      2) Национальный оператор инфраструктуры – юридическое лицо, контрольный пакет акций которого принадлежит Национальной железнодорожной компании, осуществляющее эксплуатацию, содержание, модернизацию, строительство магистральной железнодорожной сети и оказывающее услуги магистральной железнодорожной сети.

2. Порядок субсидирования расходов перевозчика, связанных
с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

      3. Субсидированию подлежат расходы перевозчиков, определенных по результатам конкурса по определению перевозчиков, осуществляющих железнодорожные пассажирские перевозки, расходы которых подлежат субсидированию за счет бюджета Западно-Казахстанской области.

      4. Расходы перевозчиков при осуществлении железнодорожных пассажирских перевозок субсидируются в пределах сумм, предусмотренных областным бюджетом на соответствующий год.

      5. Общая сумма ежегодного субсидирования расходов предусматривается соответствующим бюджетом, рассчитанным в соответствии с Методикой определения объемов субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок, утвержденной местным исполнительным органом Западно-Казахстанской области (далее – Методика).

      6. Расчет размеров субсидий для включения в расходную часть соответствующего бюджета администратором бюджетной программы производится по каждому пассажирскому поезду, с учетом прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с Методикой.

      7. Субсидированию подлежат фактические расходы перевозчика, связанные с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок в категориях вагонов: общих, плацкартных, купейных вагонах, дизель- и электропоездов, прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с Правилами перевозок пассажиров, багажа, грузов, грузо-багажа и почтовых отправлений, утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 545 "Об утверждении Правил перевозок пассажиров, багажа, грузов, грузобагажа и почтовых отправлений" (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 мая 2016 года № 13714), а также вагонов, технологически необходимых для обеспечения курсирования (эксплуатации) пассажирского поезда в рамках утвержденного бюджета соответствующего уровня.

      8. Субсидированию подлежат следующие виды расходов в пределах утвержденного бюджета соответствующего уровня:

      1) расходы на услуги магистральной железнодорожной сети, в том числе расходы за прицепку, пробег прицепных и беспересадочных вагонов в составе поездов других перевозчиков;

      2) расходы на услуги локомотивной тяги, в том числе расходы, связанные с эксплуатацией тягового подвижного состава, включая фонд оплаты труда локомотивной бригады, топливо и электроэнергию на тягу поездов;

      3) расходы на содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая их плановые виды ремонтов, текущий отцепочный ремонт и техническое обслуживание, амортизационные отчисления по вагонам;

      4) расходы на аренду вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям;

      5) расходы на приобретение вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая финансовые расходы по займам, за исключением случаев их субсидирования в соответствии с Правилами субсидирования ставок вознаграждения при кредитовании и финансовом лизинге на приобретение вагонов перевозчиками пассажиров по социально значимым сообщениям и операторами вагонов (контейнеров), утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 16 июня 2016 года № 497 "Об утверждении Правил субсидирования ставок вознаграждения при кредитовании и финансовом лизинге на приобретение вагонов перевозчиками пассажиров по социально значимым сообщениям и операторами вагонов (контейнеров)" (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 июля 2016 года № 14002).

      9. В связи с сезонностью перевозок пассажиров по железнодорожным сообщениям, изменением графика движения поездов и, в зависимости от пассажиропотока, допускается пересмотр объемов субсидий в соответствии с объемами пробега субсидируемых вагонов, путем составления дополнительного соглашения к договору, в пределах средств, предусмотренных соответствующим бюджетом на текущий финансовый год.

      Объем расходов, подлежащих ежегодному субсидированию, рассчитывается путем пропорционального определения объема субсидирования на один вагоно-километр по заключенному договору и умножением его на объем вагоно-километра с учетом изменения пробега вагонов, прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с договором на субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок (далее - договор).

3. Условия выплаты субсидий

      10. Выплата субсидий по железнодорожным сообщениям производится из местного бюджета в соответствии с планом финансирования.

      11. Выплата общей суммы субсидий осуществляется по каждому поезду с учетом прицепных и беспересадочных вагонов.

      12. Выплата субсидий производится ежемесячно по перевозкам, фактически осуществленным и подтвержденным отчетной документацией, указанных в пункте 14 настоящих Правил, в соответствии с заключенным договором.

      13. В договоре предусматривается предоплата в размере до 25 % от годовой суммы субсидий в соответствии с заключенным договором.

      14. Перевозчик ежемесячно, в срок до 25 числа месяца, следующего за отчетным, представляет в местный исполнительный орган, заверенные руководителем, главным бухгалтером и печатью организации, следующие документы:

      1) ежемесячный отчет о выполнении перевозок пассажиров по железнодорожным сообщениям по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам, а также отчет о выполнении железнодорожным пассажирских перевозок с начала года по нарастанию по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам, с приложением пояснительной записки, поясняющей расчет показателей, содержащихся в документах, указанных в подпунктах 1)-7) настоящего пункта.

      При этом, определение субсидируемых расходов осуществляется пропорционально общему объему пробега вагонов и общим расходам перевозчика, аналогично субсидируемым статьям расходов перевозчика, предъявляемых в отчетах, указанных в настоящем подпункте;

      2) акт выполненных работ по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      3) документ Национального оператора инфраструктуры и перевозчика, подтверждающий выполненные объемы перевозок по железнодорожным сообщениям и содержащий сведения о количестве перевезенных пассажиров, вагонов по типам, пассажирообороте, вагонообороте, населенности вагонов в поездах, курсирующих по железнодорожным сообщениям;

      4) акт сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и Национальным оператором инфраструктуры, оператором локомотивной тяги;

      5) реестр расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам;

      6) реестр субсидируемых маршрутов по форме, согласно приложению 5 к настоящим Правилам;

      7) документы, подтверждающие расходы на аренду, приобретение и содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая их плановые виды ремонтов и техническое обслуживание.

      15. Документами, подтверждающими расходы на аренду, приобретение и содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая их плановые виды ремонтов и техническое обслуживание, являются следующие:

      1) акты сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и организациями, осуществляющими услуги по ремонту (капитальный ремонт, деповский ремонт, капитальный ремонт с продлением срока полезного использования и капитально-восстановительный ремонт) и проведению технического обслуживания в объемах 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 и 8, а также технического обслуживания вагонов, указанных в заключенном договоре;

      2) акты сверки взаиморасчетов (по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде), между перевозчиком и организацией, предоставляющей услуги по аренде вагонов, указанных в договоре;

      3) счета-фактуры по расходам на аренду, содержание и приобретение вагонов, ведомость начисленной амортизации и отнесения ее на расходы за отчетный период, счета-фактуры и акты выполненных работ по расходам на электроэнергию и дизельное топливо;

      4) счета к оплате от организации, где были приобретены вагоны с последующим предоставлением в течение 7 банковских дней (после перечисления на счет перевозчика суммы субсидирования) оригиналов платежных поручений по оплате приобретения вагонов;

      5) нотариально заверенные копии кредитных договоров и договора о финансовом лизинге на приобретение вагонов с приложением графика ежемесячных платежей и дополнительных соглашений к ним, предоставляемых по мере их заключения;

      6) иные документы, подтверждающие расходы, указанные в пункте 8 настоящих Правил.

      16. Местным исполнительным органом в течение 15 календарных дней со дня представления перевозчиками документов, указанных в пункте 14 настоящих Правил, подписываются акты выполненных работ и представляются в территориальный орган Казначейства Министерства финансов Республики Казахстан реестр расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок, согласно приложению 4 к настоящим Правилам, и счета к оплате.

  Приложение 1
к Правилам субсидирования
расходов перевозчика,
связанных с осуществлением
железнодорожных пассажирских
перевозок

      Форма

Ежемесячный отчет о выполнении железнодорожных пассажирских перевозок
за _______________ 20 __ год

Период (месяц)

№ поезда

Сооб-щение

Расстояние, км.

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс. км

Перевезено пассажиров, тыс. человек

Населенность, человека/вагонов

Расходы по перевозкам, тыс. тенге

Итого расходы тыс. тг

на услуги МЖС

на услуги локомотивной тяги

на аренду вагонов

на приобретение вагонов

на содержание вагонов

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13


      Руководитель
Главный бухгалтер
Место печати (при его наличии)

      Расшифровка аббревиатур:
Км- километр;
Тыс.ваг/км – тысяч вагоно-километров;
Тыс.пас.км – тысяч пассажиро-километров;
Тыс.человек – тысяч человек;
Тыс.тг – тысяч тенге;
МЖС – магистральные железнодорожные сети.

  Приложение 2
к Правилам субсидирования
расходов перевозчика,
связанных с осуществлением
железнодорожных пассажирских
перевозок

      Форма

Отчет о выполнении железнодорожных пассажирских перевозок с начала года по нарастанию за _______________ 20 __ года

Период

№ поезда

Сообщение

Расстоя-ние, км.

Периодич-ность курсирования

Тип вагона

Неснижае-мый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажиро-оборот, тыс.пасс.км

Перевезено пассажиров, тыс. человек

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      продолжение таблицы

Расходы по перевозкам, тыс. тенге

Итого расходы тыс. тенге

Объемы субсидирования расходов, тыс.тг

на услуги МЖС

на услуги локомотивной тяги

на аренду вагонов

на приобретение вагонов

на содержание вагонов

выплачено субсидий с начала года

подлежит субсидированию

11

12

13

14


      Руководитель

Главный бухгалтер

Место печати (при его наличии)


      Расшифровка аббревиатур:
Км- километр;
Тыс.ваг/км – тысяч вагоно-километров;
Тыс.пас.км – тысяч пассажиро-километров;
МЖС – магистральные железнодорожные сети;
Тыс.тг – тысяч тенге;
Тыс.человек – тысяч человек.

  Приложение 3
к Правилам субсидирования
расходов перевозчика,
связанных с осуществлением
железнодорожных пассажирских
перевозок

      Форма

Акт выполненных работ
"__"__________ 20___года

      Мы, нижеподписавшиеся
_____________________________________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, ответственного за прием актов)
с одной стороны и _____________________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, главного бухгалтера)
с другой стороны, составили настоящий акт выполненных работ за _________ 20__ год

№ поезда

Количество дней курсирования

Тип вагона

Вагонооборот, тыс.ваг-км

Не снижаемый вагонооборот, тыс. ваг-км

Сумма субсидирования (тыс. тг)


1

2

3

4

5

6




Купе





Плацкарт




Общий




Служебно-технический




электропоезд




дизельпоезд





итого






      Сумма субсидирования за _______________ 20 ___ года составляет

      __________________________________________________________________________

      (сумма цифрами и прописью в тенге)

      Юридические адреса сторон:

Уполномоченный орган:
Бизнес идентификационный номер

Банковские реквизиты

_____________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество руководителя)

(при его наличии)

_________________________________

Место печати (при его наличии)

Перевозчик:
Бизнес идентификационный номер

Банковские реквизиты

_____________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество руководителя)

(при его наличии)

_____________________________________

Место печати (при его наличии)


      Расшифровка аббревиатур:
Тыс.ваг/км – тысяч вагоно-километров;
Тыс.тг – тысяч тенге.

  Приложение 4
к Правилам субсидирования
расходов перевозчика,
связанных с осуществлением
железнодорожных пассажирских
перевозок

      Форма

Реестр расходов перевозчика, связанных
с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок
за __________ месяц _________ года
______________________________
(наименование перевозчика)

Период

Наименование расходов

Расходный документ

Сумма по расходному документу тыс. тенге

Общий пробег вагонов, тыс.ваг/км

Пробег по субсидируемым вагонам, тыс. ваг/км

Сумма расходов по субсидируемым вагонам, тыс.тг























Руководитель
__________________________________

Фамилия, имя, отчество (при его наличии),

подпись

Главный бухгалтер
___________________________________

Фамилия, имя, отчество (при его наличии),

подпись


      Расшифровка аббревиатур:
Тыс.ваг/км – тысяч вагоно-километров;
Тыс.тг – тысяч тенге.

  Приложение 5
к Правилам субсидирования
расходов перевозчика,
связанных с осуществлением
железнодорожных пассажирских
перевозок

      Форма

Реестр субсидируемых маршрутов
"___" ______________20___ года

№ п/п

№ поезда

Станция отправления

Станция назначения

Сумма субсидирования
(тыс. тг)

1

2

3

4

5












      Итого сумма субсидирования:
_________________________________________________________________________
(сумма цифрами и прописью в тенге)

      К настоящему реестру прилагаются:
1. _______________________________
2. _______________________________
3. _______________________________

      Юридические адреса сторон

Уполномоченный орган
Бизнес идентификационный номер

Банковские реквизиты

________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество

руководителя) (при его наличии)

___________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его

наличии) руководителя, ответственного за

прием актов)

Место печати (при его наличии)

Перевозчик:
Бизнес идентификационный номер

Банковские реквизиты

_________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество

руководителя) (при его наличии)

____________________________________

подпись, фамилия, имя, отчество (при его

наличии) главного бухгалтера)


Место печати (при его наличии)


      Расшифровка аббревиатур:
Тыс.тг – тысяч тенге.