Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 27 мамырдағы № 162 "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 294 қаулысы. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 20 желтоқсанда № 4987 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 30 шілдедегі № 179 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 30.07.2020 № 179 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 27 мамырдағы №162 "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" (Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде №4461 болып тіркелген, 2016 жылғы 8 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) қаулысына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Батыс Қазақстан облысының құрылыс басқармасы" мемлекеттік мекемесі (А.С.Өксікбаев) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің электрондық бақылау банкінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің орынбасары А.Б.Азбаевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А. Көлгінов

  2017 жылғы 29 қарашадағы
№294
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
қаулысына қосымша
  Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2016 жылғы 27 мамырдағы
№162
қаулысымен бекітілген

"Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет аудандардың, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 3 шілдедегі №434 "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 17 наурыздағы №137 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы" (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылы 25 тамызда №15558 тіркелді) бұйрығымен бекітілген "Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес көрсетіледі.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: эскизді (эскиздік жобаны) келісу немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс – қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс – қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының (немесе уәкілетті өкілі: құзыретін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) Стандарттың қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті беруі болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесін (бұдан әрі – құжаттар тізбесі) толық ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші Стандарттың 4-тармағына сәйкес көрсетілген мерзімде өтінішті қарауды тоқтату туралы дәлелді жауап береді.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс – қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі емес объектілердің эскизін (эскиздік жобасын) келісу 10 (он) жұмыс күні ішінде қарастырылады, дәлелді бас тарту жағдайын қоспағанда, онда мерзім 5 (бес) жұмыс күнін құрайды:

      1) көрсетілетін қызметті алушыдан өтініштің қабылданғанын растау кеңсе қызметкерінің өтініш көшірмесіне оның қабылданған уақыты мен күнін көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелгені туралы белгі соғуы болып табылады.

      Өтінішті және құжаттар топтамасын 15 (он бес) минут ішінде тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттар топтамасын қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын тексереді және 9 (тоғыз) жұмыс күні ішінде келісім беру туралы жауап жобасын немесе 1 (бір) жұмыс күні ішінде Стандарттың 9 – тармағында көрсетілген негіздерге сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы және 4 (төрт) жұмыс күні ішінде Стандарттың 10 – тармағында көрсетілген негіздерге сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын дайындап, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 3 (үш) сағат ішінде келісім беру немесе бас тарту туралы дайындалған дәлелді жауапты тексереді, қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне тіркеуге жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде келісім беру немесе бас тарту туралы дайындалған дәлелді жауапты тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін мемлекеттік корпорация қызметкеріне береді.

      Техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі объектілердің эскизін (эскиздік жобасын) келісу 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қарастырылады, дәлелді бас тарту жағдайын қоспағанда, онда мерзім 5 (бес) жұмыс күнін құрайды:

      1) көрсетілетін қызметті алушыдан өтініштің қабылданғанын растау кеңсе қызметкерінің өтініш көшірмесіне оның қабылданған уақыты мен күнін көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелгені туралы белгі соғуы болып табылады.

      Өтінішті және құжаттар топтамасын 15 (он бес) минут ішінде тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттар топтамасын қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 14 (он төрт) жұмыс күні ішінде құжаттар топтамасын тексереді және келісім беру немесе 1 (бір) жұмыс күні ішінде Стандарттың 9 – тармағында көрсетілген негіздерге сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы және 4 (төрт) жұмыс күні ішінде Стандарттың 10 - тармағында көрсетілген негіздерге сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын дайындап, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 3 (үш) сағат ішінде келісім беру немесе бас тарту туралы дайындалған дәлелді жауапты тексереді, қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне тіркеуге жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде келісім беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорация қызметкеріне береді.

      7. Келесі рәсімді (іс – қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс – қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттар топтамасын тіркеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау;

      2) құжаттар топтамасын қарау және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;

      3) құжаттар топтамасын тексеру, келісім беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын дайындау және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдау;

      4) келісім беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою және тіркеуге жолдау;

      5) келісім беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс–қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

4. Мемлекеттік корпорация және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс – қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорация және (немесе) өзге көрсетілетін қызметті берушіге жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеудің ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 2 – қосымшасына сәйкес өтінімді Мемлекеттік корпорация қызметкеріне береді, ол электрондық кезек ретімен "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы операциялық залда 2 (екі) минут ішінде жүзеге асырылады;

      2) 1-процесс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорация қызметкері Мемлекеттік корпорацияның ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорацияның ЫАЖ АЖО) логинді және парольді (авторландыру процесі) 1 (бір) минут ішінде енгізеді;

      3) 2-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдайды, экранға мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін сұраныс нысаны шығады және Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушының немесе сенімхат бойынша көрсетілетін қызметті алушы өкілінің (нотариалды куәландырылған сенімхаттың болуы қажет, басқалай куәландырылған сенімхаттың мәліметтері толтырылмайды) мәліметтерін 1 (бір) минут ішінде енгізеді;

      4) 3-процесс – электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына немесе заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы, сондай-ақ бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - БНАЖ) - көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат мәліметтері туралы сұрау 1 (бір) минут ішінде жолданады;

      5) 1-шарт – ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің және БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің бар болуы 1 (бір) минут ішінде тексеріледі;

      6) 4-процесс – ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің немесе БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің болмауына байланысты мәліметтерді алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарлама 1 (бір) минут ішінде қалыптастырылады;

      7) 5-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарды (көрсетілетін қызметті алушының сұранысы) ЭҮШ арқылы электрондық үкіметтің аймақтық шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) 1 (бір) минут ішінде жолдауы.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі Мемлекеттік корпорация арқылы алу процесін сипаттамасы, оның ұзақтығы:

      1) 6-процесс – электрондық құжатты ЭҮАШ АЖО-да 1 (бір) минут ішінде тіркеу;

      2) 2 шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге негіз болып табылатын, Стандартта көрсетілген құжаттардың сәйкестігін 2 (екі) минут ішінде тексеруі (өңдеуі);

      3) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында кемшіліктердің болуына байланысты сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны 2 (екі) минут ішінде қалыптастыру;

      4) 8-процесс – қызметті алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы ЭҮАШ АЖО-да қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін 2 (екі) минут ішінде алуы.

      Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық іс-қимылдары регламенттің 2–қосымшасына сәйкес диаграммада келтірілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс–қимылдары) мен өзара іс–қимылдары реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс–қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 3–қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

      11. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

      12. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде халыққа Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар Стандарттың 4–бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Эскизді (эскиздік жобаны)
келісуден өткізу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
1–қосымша

Көрсетілетін қызметті берушілердің мекенжайлары

Атауы

Заңды мекенжайы

Байланыс телефоны

1

"Ақжайық ауданының сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы, Чапаев ауылы, Қонаев көшесi, №70 үй

8(71136)-92-3-93

2

"Бөкей ордасы ауданының сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы,
Т. Жароков көшесi, №31 үй

8(71140)-21-7-59

3

"Батыс Қазақстан облысы Бөрлi ауданының сәулет және қала құрылысы бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Бөрлi ауданы, Ақсай қаласы, Советская көшесі, №99 үй

8(71133)-41-2-14

4

"Жаңақала аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекеме

Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы, Халықтар Достығы көшесi, №44 үй

8(71141)-22-1-83

5

"Батыс Қазақстан облысы Жәнiбек аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Жәнiбек ауданы, Жәнiбек ауылы,
Иманов көшесi, №119 үй

8(71135)-22-2-08

6

"Зеленов ауданының сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Переметное ауылы, Гагарин көшесi, №137 үй

8(71130)-22-1-95

7

"Батыс Қазақстан облысы Казталов ауданының сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы, Казталовка ауылы, Желтоқсан көшесi, №14 үй

8(71144)-31-6-77

8

"Қаратөбе аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекеме

Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы, Қаратөбе ауылы, Курмангалиева көшесi, №19 үй

8(71145)-31-2-27

9

"Орал қаласының сәулет және қала құрылысы бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, №182/1 үй

8(7112)-51-27-29

10

"Сырым аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекеме

Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Меңдалиев көшесi, №14 үй

8(71134)-31-3-43

11

"Тасқала ауданының сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Тасқала ауданы, Тасқала ауылы, Абай көшесi, №23 үй

8(71139)-21-5-67

12

"Теректi ауданының сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Теректi ауданы, Федоровка ауылы, Юбилейная көшесi, №20 үй

8(71132)-23-4-30

13

"Шыңғырлау ауданының сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау ауылы, Шевцова көшесi, №18 үй

8(71137)-33-3-38

  "Эскизді (эскиздік жобаны)
келісуден өткізу" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет
регламентіне
2 – қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық іс–қимылдары диаграммасы



  "Эскизді (эскиздік жобаны)
келісуден өткізу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
3 – қосымша

"Эскизді (эскиздік жобаны) келісуден өткізу"
мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес–процестерінің анықтамалығы





О внесении изменения в постановление акимата Западно-Казахстанской области от 27 мая 2016 года № 162 "Об утверждении регламента государственной услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта"

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 29 ноября 2017 года № 294. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 20 декабря 2017 года № 4987. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 30 июля 2020 года № 179

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 30.07.2020 № 179 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Западно – Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановления акимата Западно-Казахстанской области от 27 мая 2016 года №162 "Об утверждении регламента государственной услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта)" (зарегистрированный в Департаменте юстиции Западно-Казахстанской области за №4461, опубликованный 8 июля 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменение:

      регламент государственный услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта)" утвержденный указанным постановлениям, изложить в новой редакции согласно приложению  к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление строительства Западно–Казахстанской области" (Уксукбаев А.С.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и в средствах массовой информации.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно–Казахстанской области Азбаева Б.О.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня первого официального опубликования.

      Аким области А. Кульгинов

  Приложение
к постановлению акимата
Западно-Казахстанской области
от 29 ноября 2017 года №294
  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 27 мая 2016 года №162

Регламент государственной услуги
"Согласование эскиза (эскизного проекта)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Согласование эскиза (эскизного проекта)" (далее – государственная услуга).

      Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами районов, города областного значения (далее – услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта)" утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 17 марта 2016 года № 137 "Об утверждении стандарта государственных услуги "Согласование эскиза (эскизного проекта)" (Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 апреля 2016 года №13610) (далее – Стандарт).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через Некоммерческие акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: согласование эскиза (эскизного проекта), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      4. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающий полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности) по форме согласно приложению Стандарта.

      Услугодатель в случае установления факта неполноты представленных документов (далее – пакет документов) услугополучателем в соответствии пункта 9 Стандарта, дает мотивированный ответ о прекращении рассмотрения заявления в указанный срок согласно пункта 4 Стандарта;

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      Согласование эскиза (эскизного проекта) на технически и (или) технологически несложных объектов рассматривается не более 10 (десять) рабочих дней, за исключением случаев мотивированного отказа, когда срок составляет – 5 (пять) рабочих дней:

      1) подтверждением принятия у услугополучателя заявления является отметка на копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема документов работником канцелярии услугодателя.

      В течение 15 (пятнадцати) минут заявление и пакет документов, регистрируется в журнале регистраций и направляет руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение 4 (четырех) часов рассматривает пакет документов и направляет ответственному исполнителю услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет пакет документов и готовит проект ответа о согласовании в течение 9 (девяти) рабочих дней либо мотивированный ответ об отказе в течение 1 (одного) рабочего дня о предоставлении государственной услуги согласно пункта 9 предусмотренного Стандарта или в течение 4 (четырех) рабочих дней о предоставлении государственной услуги согласно пункта 10 предусмотренного Стандарта, после чего направляет руководителю услугодателя для подписания;

      4) руководитель услугодателя в течение 3 (трех) часов проверяет подготовленный ответ о согласовании либо мотивированный ответ об отказе, подписывает и направляет работнику канцелярии услугодателя на регистрацию;

      5) работник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует ответ о согласовании либо мотивированный ответ об отказе в журнале регистрации и выдает решение сотруднику Государственной корпорации для последующей выдачи услугополучателю.

      Согласование эскиза (эскизного проекта) на технически и (или) технологически сложных объектов рассматривается не более 15 (пятнадцать) рабочих дней, за исключением случаев мотивированного отказа, когда срок составляет 5 (пять) рабочих дней:

      1) подтверждением принятия у услугополучателя заявления является отметка на копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема документов работником канцелярии услугодателя.

      В течение 15 (пятнадцати) минут заявление и пакет документов, регистрируется в журнале регистраций и направляет руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение 4 (четырех) часов рассматривает пакет документов и направляет ответственному исполнителю услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет пакет документов и готовит проект ответа о согласовании в течение 14 (четырнадцати) рабочих дней либо мотивированный ответ об отказе в течение 1 (одного) рабочего дня о предоставлении государственной услуги согласно пункта 9 предусмотренного Стандарта или в течение 4 (четырех) рабочих дней о предоставлении государственной услуги согласно пункта 10 предусмотренного Стандарта, после чего направляет руководителю услугодателя для подписания;

      4) руководитель услугодателя в течение 3 (трех) часов проверяет подготовленный ответ о согласовании либо мотивированный ответ об отказе, подписывает и направляет работнику канцелярии услугодателя на регистрацию;

      5) работник канцелярии услугодателя в течение 20 (двадцати) минут регистрирует ответ о согласовании либо мотивированный ответ об отказе в журнале регистрации и выдает решение сотруднику Государственной корпорации для последующей выдачи услугополучателю.

      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация и направление пакета документов руководителю услугодателя;

      2) рассмотрение и направление пакета документов ответственному исполнителю услугодателя;

      3) проверка пакета документов, подготовка ответа о согласовании либо мотивированный ответ об отказе и передача на подпись руководителю услугодателя;

      4) подписание ответа о согласовании либо мотивированный ответ об отказе и направление на регистрацию;

      5) регистрация ответа о согласовании либо мотивированный ответ об отказе и выдача услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) услугополучатель подает заявку сотруднику Государственной корпорации согласно приложениям 2 к Стандарту, которое осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания путем электронной очереди в течение 2 (двух) минут;

      2) процесс 1 – ввод сотрудника Государственной корпорации в Автоматизированное рабочее место Интегрированной информационной системы Государственной корпорации (далее – АРМ ИИС Государственной корпорации) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги в течение 1 (одной) минуты;

      3) процесс 2 – выбор сотрудником Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником Государственной корпорации данных услугополучателя или данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются) в течение 1 (одной) минуты;

      4) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц или государственную базу данных юридических лиц (далее - ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее – ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя в течение 1 (одной) минуты;

      5) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС в течение 1 (одной) минуты;

      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ или данных доверенности в ЕНИС в течение 1 (одной) минуты;

      7) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) сотрудника Государственной корпорации через ШЭП в автоматизированное рабочее место регионального шлюза электронного правительства (далее - АРМ РШЭП) в течение 1 (одной) минуты.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию с указанием длительности каждой процедуры (действия);

      1) процесс 6 – регистрация электронных документов в АРМ РШЭП в течение 1 (одной) минуты;

      2) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем заявку представленной услугополучателем в течение 2 (двух) минут;

      3) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в заявке услугополучателя в течение 2 (двух) минут;

      4) процесс 8 – получение услугополучателем через сотрудника Государственной корпорации результата государственной услуги сформированной АРМ РШЭП в течение 2 (двух) минут.

      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию приведены диаграммой согласно приложению 2 к регламенту.

      Описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги приведено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к регламенту.

      11. Обжалование решений, действий (бездействий), услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг осуществляется в соответствии раздела 3 Стандарта.

      12. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой через Государственную корпорацию осуществляется в соответствии раздела 4 Стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги
"Согласование эскиза
(эскизного проекта)"

Адреса услугодателей

Наименование

Юридический адрес

Контактный телефон

1

Государственное учреждение
"Акжаикский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства"

Западно-Казахстанская область, Акжаикский район, село Чапаев,
улица Конаева, дом №70

8(71136)-92-3-93

2

Государственное учреждение
"Отдел архитектуры, градостроительства и строительства Бокейординского района"

Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Сайхин, улица Т.Жарокова, дом №31

8(71140)-21-7-59

3

Государственное учреждение
"Отдел архитектуры и градостроительства Бурлинского района Западно-Казахстанской области"

Западно-Казахстанская область, Бурлинский район, город Аксай, улица Советская, дом №99

8(71133)-41-2-14

4

Государственное учреждение
"Жангалинский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства"

Западно-Казахстанская область, Жангалинский район, село Жангала, улица Халыктар Достыгы, дом №44

8(71141)-22-1-83

5

Государственное учреждение
"Жанибекский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства Западно-Казахстанской области"

Западно-Казахстанская область, Жанибекский район, село Жанибек, улица Иманова, дом №119

8(71135)-22-2-08

6

Государственное учреждение
"Зеленовский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства"

Западно-Казахстанская область, Зеленовский район, село Переметное, улица
Гагарина, дом №137

8(71130)-22-1-95

7

Государственное учреждение
"Отдел архитектуры, градостроительства и строительства Казталовского района Западно-Казахстанской области"

Западно-Казахстанская область, Казталовский район, село Казталовка,
улица Желтоксан, дом №14

8(71144)-31-6-77

8

Государственное учреждение
"Отдел архитектуры, градостроительства и
строительства Каратобинского района"

Западно-Казахстанская область, Каратобинский район, село Каратобе,
улица Курмангалиева, дом №19

8(71145)-31-2-27

9

Государственное учреждение
"Отдел архитектуры и градостроительства города Уральска"

Западно-Казахстанская область, город Уральск, проспект Достык-Дружбы,
дом №182/1

8(7112)-51-27-29

10

Государственное учреждение
"Сырымский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства"

Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Мендалиева, дом №14

8(71134)-31-3-43

11

Государственное учреждение
"Отдел архитектуры, градостроительства и строительства Таскалинского района"

Западно-Казахстанская область, Таскалинский район, село Таскала, улица Абая, дом №23

8(71139)-21-5-67

12

Государственное учреждение
"Отдел архитектуры, градостроительства и
строительства Теректинского района"

Западно-Казахстанская область, Теректинский район, село Федоровка, улица Юбилейная, дом №20

8(71132)-23-4-30

13

Государственное учреждение
"Чингирлауский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства"

Западно-Казахстанская область, Чингирлауский район, село Шынгырлау, улица Шевцова, дом №18

8(71137)-33-3-38

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги
"Согласование эскиза
(эскизного проекта)"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию



  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги
"Согласование эскиза (эскизного проекта)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Согласование эскиза (эскизного проекта)"