Тауарларды сыныптау туралы шешімді қабылдау қағидаларын және нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 16 ақпандағы № 210 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 3 наурызда № 16482 болып тіркелді.

      "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" 2017 жылғы 26 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің 40-бабы 3-тармағының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Тауарларды сыныптау туралы шешімді қабылдау қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес тауарларды сыныптау туралы шешімнің нысаны бекітілсін.

      2. "Тауарларды сыныптау жөніндегі, тауарды жинақталмаған түрде сыныптау туралы шешімдердің және преференциялдық және преференциялдық емес режимдерді қолдану кезінде тауар шығарылған елді айқындауға қатысты алдын ала шешімдердің нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 24 ақпандағы № 116 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10625 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 17 сәуірде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті (А.М.Теңгебаев) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдануын;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 16 ақпандағы
№ 210 бұйрығына
1-қосымша

Тауарларды сыныптау туралы шешімді қабылдау қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Тауарларды сыныптау туралы шешімді қабылдау қағидалары "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 40-бабы 3-тармағының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және тауарларды сыныптау бойынша шешімдерді қабылдау тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік кірістер органдары тауарларды кедендік декларациялау кезінде Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасы (бұдан әрі – СЭҚ ТН) бойынша тауарларды сыныптаудың дұрыстығын бақылауды жүзеге асыру кезінде, сондай-ақ тауарларды шығарғаннан кейін кедендік бақылауды жүзеге асыру кезінде олардың дұрыс сыныптамасы анықталған жағдайда тауарларды сыныптау туралы шешім қабылдайды.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 18.02.2020 № 163 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Тауарларды сыныптау туралы шешім орындау үшін міндетті болып табылады.

2-тарау. Тауарларды сыныптау туралы шешімді қабылдау тәртібі мен мерзімдері 1-параграф. Тауарларды шығарғанға дейін кедендік операцияларды жасау кезінде тауарлардың дұрыс сыныпталуын тексеру

      4. Тауарларды шығарғанға дейін СЭҚ ТН бойынша тауарларды сыныптаудің дұрыстығын тексерген кезде кедендік бақылауды мемлекеттік кірістер органының уәкілетті лауазымды адамдары (бұдан әрі – УЛА) жүргізеді, олардың лауазымдық міндеттеріне тек тәуекелдерді басқару жүйесінде (бұдан әрі – ТБЖ) айқындалатын жағдайларда ғана СЭҚ ТН бойынша тауарларды сыныптаудің дұрыстығын бақылау мәселелері кіреді.

      5. ТБЖ кедендік бақылаудың жүргізуін қамтамасыз ететін кедендік бақылау нысандары мен (немесе) шараларын айқындаған кезде УЛА аталған нысандар мен шараларды қолданады.

      Бұл ретте мемлекеттік кірістер органдары ақпараттық жүйе арқылы декларантқа және (немесе) кеден өкіліне ТБЖ тәуекелдердің алдын алу және (немесе) барынша азайту бойынша шараларды тағайындағаны туралы хабарламаны жолдайды.

      Тауарлардың сыныпталуын бақылау кезінде тәуекелдердің алдын алу және (немесе) барынша азайту үшін кедендік бақылауды жүргізуді қамтамасыз ететін мынадай кедендік бақылау нысандары және шаралар анықталуы мүмкін:

      кедендік, өзге де құжаттарды және (немесе) мәліметтерді тексеру;

      кедендік сараптама;

      кедендік жете тексеру;

      кедендік тексеру.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 18.02.2020 № 163 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. ТБЖ айқындаған тауарларды сыныптау бойынша тәуекелдердің алдын алу және (немесе) барынша азайту бойынша шаралардың қолдануын УЛА мынадай ережелерді ескере отырып жүзеге асырады:

      1) "Кедендік декларацияны толтыру бойынша нұсқаулық және кедендік декларациялардың нысаны туралы" Кеден одағы комиссиясының 2010 жылғы 20 мамырдағы № 257 шешімімен бекітілген, кедендік, өзге де құжаттарды және (немесе) мәліметтерді тексеру түріндегі кедендік бақылауды жүргізген кезде декларантқа және (немесе) кеден өкіліне ақпараттық жүйе арқылы тауарларға арналған декларацияның (бұдан әрі – ТД) 33-бағанында мәлімделген мәліметтерді растайтын құжаттарды табыс ету қажеттілігі туралы сұрау салу жолданады.

      Декларант немесе кеден өкілі электрондық түрде немесе қағаз тасымалдағышта табыс етілетін сұрау салынған құжаттардың тексеруін УЛА Кодекстің 410-бабында белгіленген тәртіп пен мерзімде жүзеге асырады.

      Сұрау салынған құжаттар табыс етілген және оларды тауарлар шығарылғанға дейін тексеру аяқталған жағдайда, кедендік бақылау нәтижелері тексеріліп жатқан мәліметтердің дұрыстығын және (немесе) толықтығын растағанда, УЛА Кодекстің 192, 193-баптарына сәйкес тауарды шығаруды жүзеге асырады және "Бақылау нәтижесі" ұяшығында тиісті нәтижені таңдау арқылы ақпараттық жүйесінің "ТБЖ Бақылау" салымында бақылау нәтижесін енгізеді.

      Декларант және (немесе) кеден өкілі тауарларды шығарғанға дейін ТД-да мәлімдеген мәліметтерді растамайтын сұрау салынған құжаттарды ұсынған жағдайда, УЛА:

      тауарларды сыныптау туралы шешімді қабылдайды, оған аумақтық кеден органының басшысы немесе оны алмастыратын адам қол қояды және мұндай шешім қабылданған күннен кейінгі 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей декларантқа және кеден өкіліне ақпараттық жүйе арқылы тауарларды сыныптау туралы шешімнің қабылданғаны туралы хабарлайды;

      Еуразиялық экономикалық комиссиясы Алқасының 2013 жылғы 10 желтоқсандағы № 289 шешімінің 2-қосымшасында белгіленген нысан бойынша ТД мәлімделген мәліметтерге өзгерістер (толықтырулар) енгізу туралы талап қойылады;

      тауарды шығару Кодекстің 192, 193-баптарына сәйкес жүзеге асырылады;

      электрондық құжатты жолдау жолымен не қағаз тасымалдағышта кедендік декларацияда немесе қағаз тасымалдағышта берілген тауарларға арналған декларацияларды тапсырғанға дейін тауарларды шығару туралы өтініште тиісті белгіні қою жолымен Кодекстің 201-бабына сәйкес тауарды шығарудан бас тарту туралы шешімді қабылдайды. Тауарларды шығарудан бас тартуды ресімдеген жағдайда мұндай бас тарту үшін негіз болып табылған барлық себептер көрсетіледі.

      Егер кедендік, өзге де құжаттар мен (немесе) мәліметтерді тексеру Кодекстің 193-бабында белгіленген тауарларды шығару мерзімінде аяқталмаған жағдайда, УЛА Кодекстің 195-бабына сәйкес тауарлардың шығаруын жүргізу мүмкіндігі туралы декларантқа және кеден өкіліне хабарлайды.

      Бұл ретте УЛА ақпараттық жүйе арқылы Еуразиялық экономикалық комиссиясы Алқасының 2017 жылғы 4 қыркүйектегі № 112 шешімімен (бұдан әрі – ЕЭК № 112 шешімі) бекітілген Кедендік баждарды, салықтарды, арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарын төлеу бойынша міндеттердің орындауын қамтамасыз ету мөлшерін есептеуді толтыру тәртібіне сәйкес кедендік баждарды, салықтарды, арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарын төлеу бойынша міндеттердің орындауын қамтамасыз ету мөлшерін есептеуді декларантқа және кеден өкіліне жолдайды.

      Декларант және (немесе) кеден өкілі көрсетілген кедендік баждарды, салықтарды, арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарын төлеу бойынша міндеттердің орындауын қамтамасыз етуді енгізген кезде УЛА ақпараттық жүйе арқылы кедендік баждарды, салықтарды төлеу бойынша міндеттердің орындауын қамтамасыз етудің тіркеуін жүргізеді және Кодекстің 195-бабына сәйкес кедендік, өзге де құжаттарды және (немесе) мәліметтерді тексеруді аяқтағанға дейін тауарлардың шығаруын жүзеге асырады.

      Егер сұрау салынған құжаттар және (немесе) мәліметтер, оның ішінде жазбаша түсініктемелер, не мұндай құжаттар мен (немесе) мәліметтерді табыс етудің мүмкін еместігінің себептерін түсіндіруді ұсыну және (немесе) болмауы, Кодекстің 410-бабының 7-тармағымен белгіленген мерзімде ұсынылмаған, және Кодекстің 195-бабымен көзделген шарттар сақталмаған жағдайда, мемлекеттік кірістер органы Кодекстің 201-бабына сәйкес тауарларды шығарудан бас тартады.

      Мемлекеттік кірістер органы арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарына қарағанда өзге түрде белгіленген және (немесе) Еуразиялық экономикалық одақ туралы Шарттың (бұдан әрі – Одақ туралы Шарт) 46, 47, 48, 49 және 50-баптарға сәйкес белгіленген тауарларға қатысты тыйым салулар мен шектеулерді және (немесе) ішкі нарықты қорғау шараларын қолдану мүмкіндігін көрсететін белгілерді анықтаған жағдайда тауарларды шығарудан бас тарту туралы электрондық құжатты жолдау жолымен тауарларды шығарудан бас тартуды жүзеге асырады.

      Кодекстің 195-бабына сәйкес тауарларды шығарған кезде кедендік, өзге де құжаттарды және (немесе) мәліметтерді тексеру Кодекстің 410-бабының 14, 15, 16, 17, 18, 19 және 20-тармақтарына сәйкес тауарларды шығарғаннан кейін аяқталады;

      2) кедендік сараптама жүргізуге байланысты тәуекелдердің алдын алу және барынша азайту бойынша ұсынымдар болған кезде, УЛА Кодекстің 54-тарауына сәйкес кедендік сараптаманы тағайындайды және ақпараттық жүйе арқылы кедендік сараптаманы жүргізу үшін ТД-ның 33-бағанында мәлімделген мәліметтерді растайтын декларацияланатын тауарлардың үлгілерін ұсыну қажеттілігі туралы декларантқа және (немесе) кеден өкіліне сұрау салуды жолдайды.

      Кедендік сараптама жүргізу үшін тауарлардың сынамаларын және (немесе) үлгілерін іріктеп алу кедендік, көліктік (тасымалдау), коммерциялық және өзге де құжаттарды, мұндай тауарлардың сәйкестендіру құралдары мен құжаттарын алу Кодекстің 471-бабына сәйкес жүзеге асырылады.

      Егер кедендік сараптама Кодекстің 193-бабында көзделген тауарларды шығару мерзімінде аяқталған жағдайда, кедендік сараптама актісінің қорытындысы бойынша СЭҚ ТН бойынша мәлімделген сыныптау коды расталған кезде Кодекстің 193-бабына сәйкес тауарды шығаруды жүзеге асырады және "Бақылау нәтижесі" ұяшығында тиісті нәтижені таңдау арқылы ақпараттық жүйесінің "ТБЖ Бақылау" салымында бақылау нәтижесін енгізеді.

      СЭҚ ТН бойынша мәлімделген сыныптау кодын растамаған кезде УЛА мынадай:

      тауарларды сыныптау туралы шешімді қабылдайды, оған аумақтық кеден органының немесе кеденнің басшысы не оны алмастыратын адам қол қояды және мұндай шешім қабылданған күннен кейінгі бір жұмыс күнінен кешіктірмей декларантқа және кеден өкіліне ақпараттық жүйе арқылы тауарларды сыныптау туралы шешімнің қабылданғаны туралы хабарлайды және Еуразиялық экономикалық комиссиясы Алқасының 2013 жылғы 10 желтоқсандағы № 289 шешімінің 2-қосымшасында белгіленген нысан бойынша ТД-да мәлімделген мәліметтерге өзгерістер (толықтырулар) енгізу туралы талап қояды;

      электрондық құжатты жолдау жолымен не қағаз тасымалдағышта кедендік декларацияда немесе қағаз тасымалдағышта берілген тауарларға арналған декларацияларды тапсырғанға дейін тауарларды шығару туралы өтініште тиісті белгіні қою жолымен Кодекстің 201-бабына сәйкес тауарды шығарудан бас тарту туралы шешім қабылдайды. Тауарларды шығарудан бас тартуды ресімдеген жағдайда мұндай бас тарту үшін негіз болып табылған барлық себептер көрсетіледі.

      Егер кедендік сараптама Кодекстің 193-бабында белгіленген шығару мерзімінде аяқталмаған жағдайда, УЛА ақпараттық жүйе арқылы:

      Кодекстің 196-бабына сәйкес тауарларды шығаруды жүргізу мүмкіндігі туралы декларантқа және (немесе) кеден өкіліне хабарлайды;

      ЕЭК № 112 шешіміне сәйкес декларантқа және (немесе) кеден өкіліне ЕЭК № 112 шешіммен бекітілген нысан бойынша кедендік баждарды, салықтарды, арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарын төлеу бойынша міндеттердің орындауын қамтамасыз ету мөлшерін есептеуді жолдайды.

      Декларант және (немесе) кеден өкілі аталған кедендік баждарды, салықтарды, арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарын төлеу бойынша міндеттердің орындауын қамтамасыз етуді енгізген жағдайда УЛА ақпараттық жүйе арқылы кедендік баждарды, салықтарды төлеу бойынша міндеттердің орындауын қамтамасыз етуді тіркеуді жүргізеді және кедендік сараптама аяқталғанға дейін тауарлардың шығаруын жүзеге асырады. Бұл ретте, декларантқа және (немесе) кеден өкіліне ақпараттық жүйе арқылы тауарларды шығару туралы хабарлама жолданады.

      Мемлекеттік кірістер органы арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарына қарағанда өзге түрде белгіленген және (немесе) Одақ туралы Шарттың 46, 47, 48, 49 және 50-баптарға сәйкес белгіленген тауарларға қатысты тыйым салулар мен шектеулерді және (немесе) ішкі нарықты қорғау шараларын қолдану мүмкіндігін көрсететін белгілерді анықтаған жағдайда тауарларды шығарудан бас тарту туралы электрондық құжатты жолдау жолымен тауарларды шығарудан бас тартуды жүзеге асырады.

      Жүргізілген кедендік сараптаманың нәтижелері СЭҚ ТН сәйкес тауарларды сыныптау туралы шешімі қабылдау үшін тауарлар кодын айқындау мәселесі лауазымдық міндеттемелеріне кіретін құрылымдық бөлімшелерге тауарды сыныптау туралы шешім қабылдау үшін жолдайды;

      3) тауарлардың кедендік жете тексеруін жүргізу кезінде УЛА ақпараттық жүйе арқылы жүргізу орны мен уақыты туралы хабарламаны декларантқа немесе кеден өкіліне жолдайды және Кодекстің 413-бабына сәйкес тауарлардың кедендік жете тексеруін жүргізу бойынша әрекеттерін жүзеге асырады.

      Тауарлардың кедендік жете тексеруін жүргізу үшін УЛА ақпараттық жүйе арқылы лауазымды адамдары кедендік жете тексеруді жүзеге асыратын арнайы бөлімшеге (тексеріп қарау тобына) хабарламаны жолдайды.

      Егер кедендік жете тексеру мерзімі Кодекстің 193-бабының 3-тармағында белгіленген тауарларды шығару мерзімінен асып кеткен жағдайда, тауарларды шығару мерзімі кедендік жете тексеруді аяқтау үшін қажетті, алайда Кодекстің 193-бабының 6-тармағында белгіленген мерзімнен аспайтын уақытқа ұзартылады.

      Кедендік жете тексеру актілерінің нәтижелері бойынша СЭҚ ТН бойынша мәлімделген сыныптау кодын растаған кезде УЛА:

      Кодекстің 193-бабына сәйкес тауарды шығаруды жүзеге асырады және "Бақылау нәтижесі" ұяшығында тиісті нәтижені таңдау арқылы ақпараттық жүйесінің "ТБЖ Бақылау" салымында бақылау нәтижесін енгізеді;

      СЭҚ ТН бойынша мәлімделген сыныптау кодын растамаған кезде УЛА Қағидалардың 6-тармағының 2) тармақшасының бірінші және екінші бөліктеріне сәйкес іс-қимылды жүзеге асырады және:

      тауарларды сыныптау туралы шешімді қабылдайды, оған аумақтық кеден органының немесе кеденнің басшысы немесе оны алмастыратын адам қол қояды және мұндай шешім қабылданған күннен кейінгі бір жұмыс күнінен кешіктірмей декларантқа және кеден өкіліне ақпараттық жүйе арқылы тауарларды сыныптау туралы шешімнің қабылданғаны туралы хабарлайды және Кодекстің 183-бабына сәйкес ТД-да мәлімделген мәліметтерге өзгерістер (толықтырулар) енгізу туралы талап қояды;

      тауарларды шығарудан бас тарту туралы электрондық құжатты жолдау жолымен Кодекстің 201-бабына сәйкес тауарды шығарудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      4) кедендік тексеру түрінде барынша азайту бойынша шараларды тағайындаған жағдайда УЛА ақпараттық жүйе арқылы Кодекстің 193-бабының 1-тармағында белгіленген мерзімде декларантқа немесе кеден өкіліне жүргізу орны мен уақыты туралы хабарламаны жолдайды және ақпараттық жүйеге тиісті жазбаларды жүзеге асырады. Бұл ретте, тауарларды шығару Кодекстің 195-бабының 2-тармағына сәйкес кедендік баждарды, салықтарды, арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарын төлеу бойынша міндеттердің орындауын қамтамасыз етуді ұсынусыз жүзеге асырылады.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 18.02.2020 № 163 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-параграф. Тауарлар шығарылғаннан кейін СЭҚ ТН бойынша тауарларды сыныптаудың дұрыстығын тексеру

      7. Тауарларды сыныптаудың дұрыстығын тексеруді Кодекстің 410, 411, 416, 417 және 418-баптарыңа сәйкес тауарларды шығарғаннан кейін кедендік бақылау жүргізу шеңберінде мемлекеттік кірістер органдары жүзеге асырады.

      Тауарлар шығарылғаннан кейін СЭҚ ТН бойынша тауарлардың дұрыс сыныпталуына тексеруді лауазымдық міндеттеріне тауарлар шығарылғаннан кейін кедендік бақылау мәселесі кіретін мемлекеттік кірістер органдарының құрылымдық бөлімшесі жүргізеді.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 18.02.2020 № 163 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Тауарларды шығарғаннан кейін СЭҚ ТН бойынша тауарларды сыныптаудың дұрыстығын тексеру декларант немесе кеден өкілі табыс ететін құжаттардағы ақпараттарды басқа дерек көздерінен, оның ішінде Кодексті және Еуразиялық экономикалық одақтың Кеден кодексін бұзу мүмкіндіктеріне көрсететін тәуекелдерді басқару жүйесін пайдаланумен алынған ақпаратпен салыстыру жолымен жүзеге асырылады.

      9. СЭҚ ТН бойынша тауарды сыныптау бойынша кедендік бақылауды аяқтау үшін шығарғанға дейін сұрау салынған құжаттар мен мәліметтер тауарлар шығарылғаннан кейін декларант немесе кеден өкілі кедендік декларацияны тіркеген күннен бастап күнтізбелік 60 (алпыс) күннен аспайтын мерзімде табыс етілуі мүмкін.

      10. СЭҚ ТН сәйкес тауарларды сыныптау туралы шешім қабылдау үшін лауазымдық міндеттеріне тауарлардың кодын айқындау мәселесі кіретін мемлекеттік кірістер органдарының құрылымдық бөлімшесі тауарды дұрыс емес сыныптау фактін анықтаған кезде сұрау салынған қосымша құжаттар мен мәліметтер ұсынылған күннен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күннен кешіктірмей осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тауарларды сыныптау туралы шешім қабылдайды.

      Тауарды сыныптау туралы шешім екі данада ресімделеді және оған аумақтық кеден органының немесе кеденнің басшысы не оны алмастыратын адам қол қояды.

      Тауарларды сыныптау туралы шешімнің бір данасы оған қол қойылған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей тауарларды шығарғаннан кейін кедендік бақылауды жүргізуге жауапты мемлекеттік кірістер органдарының құрылымдық бөлімшесіне жіберіледі, ол тексеру актісімен бірге тексерілетін тұлғаға жіберіледі (табыс етіледі).

      Екінші дана тауарларды сыныптаудың дұрыстығына жауапты бөлімшеде қалады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 18.02.2020 № 163 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Тауарлар шығарылғаннан кейін СЭҚ ТН бойынша тауарларды сыныптау бойынша кедендік бақылауды жүргізу үшін қажетті құжаттар мен (немесе) мәліметтерге мемлекеттік кірістер органдарының сұрау салуы және алуы Кодекстің 426-бабының нормаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      12. Тауарлар шығарылғаннан кейін кедендік бақылау жүргізуге жауапты мемлекеттік кірістер органдарының құрылымдық бөлімшесі СЭҚ ТН сәйкес тауарларды сыныптау туралы шешім қабылдау үшін лауазымдық міндеттеріне тауарлардың кодын айқындау мәселесі жататын мемлекеттік кірістер органдарының құрылымдық бөлімшесіне тауарға арналған декларациялардың және оларға құжаттардың көшірмелерін, сондай-ақ кедендік тексеру барысында белгілі болған, негізгі техникалық сипаттаманы, тауардың коммерциялық сипаттамасын растайтын ақпаратарды және СЭҚ ТН бойынша тауардың жаңа кодын айқындау үшін өзге де ақпараттарды қоса отырып жолдайды.

      СЭҚ ТН сәйкес тауарларды сыныптау туралы шешім қабылдау үшін лауазымдық міндеттеріне тауарлардың кодын айқындау мәселесі кіретін мемлекеттік кірістер органдарының құрылымдық бөлімшесі сұрау салуды алған күннен бастап күнтізбелік 10 (он) күннен кешіктірмей осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тауарды сыныптау туралы шешім қабылдайды.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 18.02.2020 № 163 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Тауарды сыныптау туралы шешім кедендік мақсаттар үшін қажетті ТД және құжаттарды сақтау тәртібін айқындайтын белгіленген талаптарға сәйкес ТД-мен бірге сақтауға жатады.

      Тауарларды сыныптау туралы шешіммен келіспеген жағдайда декларант (немесе) кеден өкілі жоғары тұрған уәкілетті органға немесе сотқа жүгінеді.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 18.02.2020 № 163 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 16 ақпандағы
№ 210 бұйрығына
2-қосымша
нысан

Тауарды сыныптау туралы шешім

      Ескерту. 2-қосымшаға өзгеріс енгізілді – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 02.04.2019 № 290 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1. Тауарды сыныптау туралы шешімді қабылдаған мемлекеттік кірістер органының атауы:

2. Декларант:

3. Тіркеу нөмірі: РКТ-XXXXXXXX-YY/ZZZZZZ _______ жылғы "__"____

4. ТД-ның 31-бағанына сәйкес тауардың атауы:

5. Тауарға арналған декларациядағы Еуразиялық экономикалық одағының
Сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасына сәйкес тауардың мәлімделген коды:

6. Тауарға арналған декларациядағы Еуразиялық экономикалық одағының Сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасына сәйкес тауардың қабылданған коды:

7. Тауар туралы мәлімет, тауардың сипаттамасы:

8. Тауарды сыныптау туралы шешімді қабылдаудың негіздемесі (ұсынылған тауарларға ілеспе құжаттар, кеден зертханасының кедендік сарапшысының қорытындысы, не тауарларға тәуелсіз сараптаманы жүзеге асыратын аккредиттелген сынақ зертханасының тауарды зерттеу нәтижелері туралы актісі (анықтамасы), тауарды қарап тексеру/жете тексеру актісі):
1) Шешім ОПИ-ге сәйкес қабылданды _________
2) ________ жылғы________ №_____ <*> қорытынды

9. Қызметтік белгілер үшін (нормативтік құқықтық актілерге сілтеме, мемлекеттік кірістер органының шешімі, тауарларға арналған декларацияның нөмірі, іске қосылған тәуекел бейіні туралы ақпарат):
1) № _______________ ТД бойынша № _____ тауар
2) ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша мәлімделген тауар коды ____________
3) Қосымша парақтардың саны ______
4) Қосымшалардың саны ______
5) Шешім 40-баптың 3-тармағаның 1) тармақшасына сәйкес жүргізілген тексерулердің негізінде қабылданды <*>

10. Мемлекеттік кірістер органының басшысы немесе оны алмастыратын тұлға: ________________________________________ ________________ тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) (қолы) Орындаушы:____________ ____________________ ________________ (лауазымы) тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) (қолы)

      <*> Аталған тармақ тек мынадай мәліметтер болған жағдайда толтырылады.

  СЭҚ ТН бойынша тауарды сыныптау туралы шешімнің нысанына
қосымша

СЭҚ ТН бойынша тауарды сыныптау туралы шешімді толтыру бойынша түсіндірме

      "Тауарды сыныптау туралы шешімді қабылдаған мемлекеттік кірістер органының атауы" деген 1-бағанда.

      Мемлекеттік кірістер органының толық атауы көрсетіледі.

      "Декларант" деген 2-бағанда декларант туралы мәлімет көрсетіледі:

      ұйым үшін – атауы, оның ұйымдастыру-құқықтық нысаны және орналасқан жері, көшесі, үйінің және пәтерінің нөмірі; бизнес – сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН);

      дара кәсіпкер үшін – тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және оның тұрғылықты жері, көшесі, үйінің және пәтерінің нөмірі; жеке сәйкестендiру нөмiрі (бұдан әрі – ЖСН);

      дара кәсіпкер болып табылмайтын жеке тұлға үшін - тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және оның тұрғылықты жері, көшесі, үйінің және пәтерінің нөмірі, сондай-ақ жеке басын куәландыратын құжат туралы мәлімет (құжаттың нөмірі, берілген күні), ЖСН.

      "Тіркеу нөмірі" деген 3-бағанда мынадай түрде тіркеу журналында тауарды сыныптау туралы шешімнің тіркеу нөмірі және ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша тауарларды сыныптау туралы шешімдерді есепке алу көрсетіледі:

      ТЖШ-XXXXXXXX-YY/ZZZZZZ, мұнда ТЖШ - "Тауарды сыныптау туралы шешім" аббревиатурасы,

      XXXXX – шешімді қабылдаған мемлекеттік кірістер органының коды, YY – шешім қабылданған жылдың соңғы цифрлары, ZZZZZZ – тіркеу журналы бойынша шешімнің реттік нөмірі.

      "тіркеу күнінде" сыныптау бойынша шешім қабылданған күн көрсетіледі.

      "Тауардың атауы" деген 4-бағанда тауардың атауы (сауда, коммерциялық немесе өзге де дәстүрлі атауы) көрсетіледі, мәліметтер ТД-ның 31-бағанынан алынады.

      "Тауарларға арналған декларацияларда Еуразиялық экономикалық одағының сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасына сәйкес тауардың мәлімделген коды" деген 5-бағанда ТД-дағы тауардың мәлімделген коды көрсетіледі.

      "ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша тауар коды" деген 6-бағанда үлгі бойынша цифрлық белгілеудің 4 және 5, 6 және 7, 9 және 10 белгілерінің арасында бос орын қалдырумен ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша тауардың он мәнді түзетілген цифрлық коды көрсетіледі: XXXX XX XXX X.

      "ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша тауарды сыныптау үшін қажетті тауар туралы мәлімет" деген 7-бағанда тауардың сипаттамасы, сондай-ақ оны сәйкестендіру үшін қажетті және ЕАЭО СЭҚ ТН-ның тиісті кіші субпозицияда сыныптауға әсер ететін ақпарат көрсетіледі.

      "ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша тауарды сыныптау туралы шешімді қабылдаудың негіздемесі" деген 8-бағанда.

      1) ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша тауарларды түсіндіру қағидалары көрсетіледі, оларға сәйкес тауарларды сыныптау туралы шешім қабылданған.

      2) егер сыныптау туралы шешім қабылдау үшін негіздеме сараптамалық ұйымда зерттеудің нәтижесінде алынған ақпарат болып табылса, онда бұл бағанда: Қорытынды (сараптамалық ұйымның атауы және қорытынды берілген күн) көрсетіледі.

      "Қызметтік белгілер үшін" деген 9-бағанда:

      1) ТД бойынша тауардың реттік нөмірі және шешім қабылданған ТД нөмірі көрсетіледі. Тек тауардың бір бөлігіне қатысты ғана шешім қабылданған жағдайда "тауардың бөлігі" ғана көрсетіледі. Бір сыныптау кодын көрсете отырып бір тауар партиясындағы әртүрлі атаулардағы тауарлардың бірін сыныптау бойынша шешім қабылданған жағдайда "тауар" көрсетіледі.

      Егер шешім қабылдаудың нәтижесінде ТД-да екі немесе одан да көп тауарлардың орнына біреуі ғана болған жағдайда, ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша код өзгеріп отырған тауардың ТД-дағы реті бойынша біріншісінің нөмірі көрсетіледі;

      2) ТД-да мәлімделген ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша тауардың коды көрсетіледі.

      Егер Шешім қабылдаудың нәтижесінде ТД-дағы бірнеше тауарлардың орнына біреуі ғана болған жағдайда, Шешім қабылданғандарға қатысты өсу тәртібіне тауарлардың нөмірлеріне сәйкес ТД-да берілген ЕАЭО СЭҚ ТН кодтары көрсетіледі.

      3) қосымша парақтардың саны көрсетіледі (олар болмаған жағдайда "0" қойылады).

      4) қосымшалардың саны көрсетіледі (олар болмаған жағдайда "0" қойылады).

      5) мынадай: "Шешім 40-баптың 3-тармағының 1) тармақшасына сәйкес жүргізілген тексерудің негізінде қабылданды" деген жазба жасалынады.

      "Мемлекеттік кірістер органының басшысы" деген 10-бағанда мыналар:

      мемлекеттік кірістер органы басшысының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда) көрсетіледі;

      электрондық қолы.

      "Мемлекеттік кірістер органының лауазымды тұлғасының қолы" көрсетіледі:

      тауарды сыныптау туралы шешімге қол қойған адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) көрсетіледі;

      электрондық қолы.

Об утверждении Правил принятия и формы решения о классификации товаров

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 16 февраля 2018 года № 210. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 марта 2018 года № 16482.

      В соответствии с подпунктом 1) пункта 3 статьи 40 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2017 года "О таможенном регулировании в Республике Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1.Утвердить:

      1) Правила принятия решения о классификации товаров согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) форму решения о классификации товаров согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Признать утратившим силу приказ Министра финансов Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 116 "Об утверждении форм решений по классификации товаров, о классификации товара в несобранном виде и предварительных решений относительно определения страны происхождения товара при применении преференциального и непреференциального режимов" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10625, опубликованный 17 апреля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Комитету государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан (Тенгебаев А.М.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      4. Настоящий приказ вводится в действия по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Б. Султанов

  Приложение 1
к приказу Министра
финансов Республики Казахстан
от 16 февраля 2018 года № 210

Правила принятия решения о классификации товаров
Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила принятия решения о классификации товаров разработаны в соответствии с подпунктом 1) пункта 3 статьи 40 Кодекса Республики Казахстан "О таможенном регулировании в Республике Казахстан" (далее – Кодекс) и определяют порядок принятия решений по классификации товаров.

      2. Органы государственных доходов принимают решения о классификации товаров в случае выявления их неверной классификации при осуществлении контроля правильности классификации товаров по Товарной номенклатуре внешнеэкономической деятельности Евразийской экономического союза (далее – ТН ВЭД) при таможенном декларировании товаров, а также при осуществлении таможенного контроля после выпуска товаров.

      Сноска. Пункт 2 - в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 18.02.2020 № 163 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Решение о классификации товаров является обязательным для исполнения.

Глава 2. Порядок и сроки принятия решения о классификации товаров
Параграф 1. Проверка правильности классификации товаров при совершении
таможенных операций до выпуска товаров

      4. Таможенный контроль при проверке правильности классификации товаров по ТН ВЭД до выпуска товаров проводят уполномоченные должностные лица органа государственных доходов (далее – УДЛ), в должностные обязанности которых входят вопросы контроля правильности классификации товаров по ТН ВЭД только в случаях, определяемых системой управления рисками (далее – СУР).

      5. При определении СУР форм таможенного контроля и (или) мер, обеспечивающих проведение таможенного контроля, УДЛ применяет данные формы и меры.

      При этом органом государственных доходов посредством информационной системы декларанту и (или) таможенному представителю направляется уведомление о назначенных СУР мерах по предотвращению и (или) минимизации рисков.

      Для предотвращения и (или) минимизации рисков при контроле классификации товаров определяются следующие формы таможенного контроля и меры, обеспечивающие проведение таможенного контроля:

      проверка таможенных, иных документов и (или) сведений;

      таможенная экспертиза;

      таможенный досмотр;

      таможенная проверка.

      Сноска. Пункт 5 - в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 18.02.2020 № 163 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Применение мер по предотвращению и (или) минимизации рисков по классификации товаров, определенных СУР, осуществляется УДЛ с учетом следующих положений:

      1) при проведении таможенного контроля в виде проверки таможенных, иных документов и (или) сведений, декларанту и (или) таможенному представителю посредством информационной системы направляется запрос о необходимости представления документов, подтверждающих сведения, заявленные в графе 33 декларации на товары (далее – ДТ), утвержденной Решением Комиссии таможенного союза от 20 мая 2010 года № 257 "Об Инструкциях по заполнению таможенных деклараций и формах таможенных деклараций".

      Проверка запрошенных документов, которые предоставляются декларантом и (или) таможенным представителем в электронном виде или на бумажных носителях, осуществляется УДЛ в порядке и сроки, установленные статьей 410 Кодекса.

      В случае представления запрошенных документов и завершения их проверки до выпуска товара, когда результаты таможенного контроля подтверждают достоверность и (или) полноту проверяемых сведений, УДЛ осуществляет выпуск товара в соответствии со статьями 192, 193 Кодекса и вносит результаты контроля во вкладку "Контроль СУР" информационной системы путем выбора соответствующего результата в ячейке "Результаты контроля".

      В случае представления декларантом и (или) таможенным представителем запрошенных документов, не подтверждающих сведения, заявленные в ДТ до выпуска товаров, УДЛ:

      принимает решение о классификации товара, которое подписывается руководителем территориального таможенного органа или таможни либо лицом его замещающим, и не позднее 1 (одного) рабочего дня, следующего за днем принятия такого решения, посредством информационной системы извещает декларанта и таможенного представителя о принятии решения о классификации товаров;

      выставляет требование о внесении изменений (дополнений) в сведения, заявленные в ДТ по форме, установленной приложением № 2 Решения Коллегии Евразийской экономической комиссии от 10 декабря 2013 года № 289;

      осуществляет выпуск товара в соответствии со статьями 192 и 193 Кодекса;

      принимает решение об отказе в выпуске товара в соответствии со статьей 201 Кодекса путем направления электронного документа либо путем проставления соответствующих отметок на таможенной декларации на бумажном носителе или на заявлении о выпуске товаров до подачи декларации на товары, поданном на бумажном носителе. При оформлении отказа в выпуске товаров указываются все причины, послужившие основанием для такого отказа.

      В случае, если проверка таможенных, иных документов (или) сведений не завершается в сроки выпуска товаров, установленные статьей 193 Кодекса, УДЛ информирует декларанта и таможенного представителя о возможности произвести выпуск товаров в соответствии со статьей 195 Кодекса.

      При этом УДЛ посредством информационной системы направляет декларанту и таможенному представителю расчет размера обеспечения исполнения обязанности по уплате таможенных пошлин, налогов, специальных, антидемпинговых, компенсационных пошлин согласно Порядку заполнения расчета размера обеспечения исполнения обязанности по уплате таможенных пошлин, налогов, специальных, антидемпинговых, компенсационных пошлин, утвержденному Решением Коллегии Евразийской экономической комиссии от 4 сентября 2017 года № 112 (далее – Решение ЕЭК № 112).

      При внесении декларантом и (или) таможенным представителем указанного обеспечения исполнения обязанности по уплате таможенных пошлин, налогов, специальных, антидемпинговых, компенсационных пошлин, УДЛ посредством информационной системы производит регистрацию обеспечения исполнения обязанности по уплате таможенных пошлин, налогов и осуществляет выпуск товаров до завершения проверки таможенных, иных документов и (или) сведений в соответствии со статьей 195 Кодекса.

      В случае, если запрошенные документы и (или) сведения, либо объяснения причин, по которым такие документы и (или) сведения не могут быть представлены и (или) отсутствуют, не представлены в сроки, установленные пунктом 7 статьи 410 Кодекса, и не соблюдено условие, предусмотренное статьей 195 Кодекса, орган государственных доходов отказывает в выпуске товаров в соответствии со статьей 201 Кодекса.

      В случае обнаружения органом государственных доходов признаков, указывающих на возможность применения в отношении товаров запретов и ограничений и (или) мер защиты внутреннего рынка, установленных в ином виде, чем специальные, антидемпинговые, компенсационные пошлины и (или), установленные в соответствии со статьями 46, 47, 48, 49 и 50 Договора о Евразийском экономическом союзе (далее – Договор о Союзе), осуществляется отказ в выпуске товаров путем направления электронного документа об отказе в выпуске товаров.

      При выпуске товаров в соответствии со статьей 195 Кодекса проверка таможенных, иных документов и (или) сведений завершается после выпуска товаров в соответствии с пунктами 14, 15, 16, 17, 18, 19 и 20 статьи 410 Кодекса;

      2) при наличии рекомендаций по предотвращению и минимизации рисков, связанных с проведением таможенной экспертизы, УДЛ назначает таможенную экспертизу в соответствии с главой 54 Кодекса и посредством информационной системы направляет запрос декларанту и (или) таможенному представителю о необходимости предоставления образцов декларируемых товаров, подтверждающих сведения, заявленные в графе 33 ДТ, для проведения таможенной экспертизы.

      Отбор проб и (или) образцов товаров, изъятие таможенных, транспортных (перевозочных), коммерческих и иных документов, средств идентификации таких товаров и документов для проведения таможенной экспертизы осуществляется в соответствии со статьей 471 Кодекса.

      В случае, если таможенная экспертиза завершается в сроки выпуска товаров, предусмотренных статьей 193 Кодекса, по итогам акта таможенной экспертизы УДЛ, при подтверждении заявленного классификационного кода по ТН ВЭД, осуществляет выпуск товара в соответствии со статьей 193 Кодекса и вносит результаты контроля во вкладку "Контроль СУР" информационной системы путем выбора соответствующего результата в ячейке "Результаты контроля".

      При не подтверждении заявленного классификационного кода по ТН ВЭД УДЛ принимает:

      решение о классификации товаров, которое подписывается руководителем территориального таможенного органа или таможни либо лицом его замещающим, не позднее 1 (одного) рабочего дня посредством информационной системы извещает декларанта и (или) таможенного представителя о принятии решения о классификации товаров и выставляет требование о внесении изменений (дополнений) в сведения, заявленные в ДТ по форме, установленной приложением № 2 Решения Коллегии Евразийской экономической комиссии от 10 декабря 2013 года № 289;

      решение об отказе в выпуске товара в соответствии со статьей 201 Кодекса путем направления электронного документа либо путем проставления соответствующих отметок на таможенной декларации на бумажном носителе или на заявлении о выпуске товаров до подачи декларации на товары, поданном на бумажном носителе. При оформлении отказа в выпуске товаров указываются все причины, послужившие основанием для такого отказа.

      В случае, если таможенная экспертиза не завершается в сроки выпуска, установленные статьей 193 Кодекса, УДЛ посредством информационной системы:

      информирует декларанта и (или) таможенного представителя о возможности произвести выпуск товаров в соответствии со статьей 196 Кодекса;

      направляет декларанту и (или) таможенному представителю расчет размера обеспечения исполнения обязанности по уплате таможенных пошлин, налогов, специальных, антидемпинговых, компенсационных пошлин согласно Решению ЕЭК № 112.

      При внесении декларантом и (или) таможенным представителем указанного обеспечения исполнения обязанности по уплате таможенных пошлин, налогов, специальных, антидемпинговых, компенсационных пошлин, УДЛ посредством информационной системы производит регистрацию обеспечения исполнения обязанности по уплате таможенных пошлин, налогов и осуществляет выпуск товаров до завершения таможенной экспертизы. При этом декларанту и (или) таможенному представителю посредством информационной системы направляется уведомление о выпуске товаров.

      В случае обнаружения органом государственных доходов признаков, указывающих на возможность применения в отношении товаров запретов и ограничений и (или), мер защиты внутреннего рынка, установленных в ином виде, чем специальные, антидемпинговые, компенсационные пошлины и (или), установленные в соответствии со статьями 46, 47, 48, 49 и 50 Договора о Союзе, осуществляется отказ в выпуске товаров путем направления электронного документа об отказе в выпуске товаров.

      Результаты проведения таможенной экспертизы, направляются для принятия решения о классификации товара в структурное подразделение, в должностные обязанности которого входят вопросы определения кода товаров в соответствии с ТН ВЭД для принятия решения о классификации товара;

      3) при проведении таможенного досмотра товаров УДЛ посредством информационной системы направляет декларанту (или) таможенному представителю уведомление о месте и времени проведения досмотра и осуществляет действия по проведению таможенного досмотра товаров в соответствии со статьей 413 Кодекса.

      Для проведения таможенного досмотра товаров УДЛ посредством информационной системы направляет уведомление в специализированное подразделение (досмотровую группу), должностными лицами которого осуществляется таможенный досмотр.

      В случае если срок таможенного досмотра превышает сроки выпуска товаров, установленные пунктом 3 статьи 193 Кодекса, срок выпуска товаров продлевается на время, необходимое для завершения таможенного досмотра, но не превышающей срок, установленный пунктом 6 статьи 193 Кодекса.

      По результатам акта таможенного досмотра УДЛ при подтверждении заявленного классификационного кода по ТН ВЭД:

      осуществляет выпуск товара в соответствии со статьями 193 Кодекса и вносит результаты контроля во вкладку "Контроль СУР" информационной системы путем выбора соответствующего результата в ячейке "Результаты контроля";

      При не подтверждении заявленного классификационного кода по ТН ВЭД УДЛ осуществляет действия в соответствии с частями первой и второй подпункта 2) пункта 6 настоящих Правил и выносит:

      решение о классификации товаров, которое подписывается руководителем территориального таможенного органа или таможни либо лицом его замещающим и не позднее 1 (одного) рабочего дня посредством информационной системы извещает декларанта и таможенного представителя о принятии решения о классификации товаров и выставляет требование о внесении изменений (дополнений) в сведения, заявленные в ДТ в соответствии со статьей 183 Кодекса;

      решение об отказе в выпуске товара в соответствии со статьей 201 Кодекса путем направления электронного документа об отказе в выпуске товаров;

      4) при назначении мер по минимизации в виде таможенной проверки УДЛ посредством информационной системы в срок, установленный пунктом 1 статьи 193 Кодекса, направляет декларанту и (или) таможенному представителю уведомление о месте и времени проведения таможенной проверки и осуществляет соответствующие отметки в информационной системе. При этом выпуск товаров осуществляется без представления обеспечения исполнения обязанности по уплате таможенных пошлин, налогов, специальных, антидемпинговых, компенсационных пошлин в соответствии с пунктом 2 статьи 195 Кодекса.

      Сноска. Пункт 6 - в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 18.02.2020 № 163 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Параграф 2. Проверка правильности классификации товаров
по ТН ВЭД после выпуска товара

      7. Проверка правильности классификации товаров осуществляется органами государственных доходов в рамках проведения таможенного контроля после выпуска товаров, в соответствии со статьями 410, 411, 416, 417 и 418 Кодекса.

      Проверка правильности классификации товаров по ТН ВЭД после выпуска товаров проводится структурным подразделением органов государственных доходов, в должностные обязанности которых входят вопросы таможенного контроля после выпуска товаров.

      Сноска. Пункт 7 - в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 18.02.2020 № 163 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8. Проверка правильности классификации товаров по ТН ВЭД после выпуска товаров осуществляется путем сопоставления информации, содержащейся в документах, представленных декларантом или таможенным представителем с информацией, полученной из других источников, в том числе с использованием системы управления рисками, указывающих на возможные нарушения Кодекса и Таможенного Кодекса Евразийского экономического союза.

      9. Для завершения таможенного контроля по классификации товара по ТН ВЭД, запрошенные до выпуска документы и сведения могут быть представлены декларантом или таможенным представителем после выпуска товаров в срок, не превышающий 60 (шестидесяти) календарных дней со дня регистрации таможенной декларации.

      10. Структурное подразделение органов государственных доходов, в должностные обязанности которого входят вопросы определения кода товаров в соответствии с ТН ВЭД для принятия решения о классификации товара, не позднее 30 (тридцати) календарных дней со дня предоставления запрошенных дополнительных документов и сведений, при выявлении факта недостоверной классификации товара, принимает решение о классификации товаров по форме согласно приложению 2 к настоящему Приказу.

      Решение о классификации товара оформляется в двух экземплярах и подписывается руководителем территориального таможенного органа или таможни либо лицом его замещающим.

      Один экземпляр решения о классификации товаров не позднее 1 (одного) рабочего дня со дня его подписания направляется в структурное подразделение органов государственных доходов, ответственное за проведение таможенного контроля после выпуска товаров, которое вместе с актом проверки направляется (вручается) проверяемому лицу.

      Второй экземпляр остается в подразделении ответственном за правильность классификации товаров.

      Сноска. Пункт 10 - в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 18.02.2020 № 163 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. Запрос и получение органами государственных доходов документов и (или) сведений, необходимых для проведения таможенного контроля по классификации товаров по ТН ВЭД после выпуска товаров осуществляется в соответствии с нормами статьи 426 Кодекса.

      12. Структурное подразделение органов государственных доходов, ответственное за проведение таможенного контроля после выпуска товаров, направляет запрос в структурное подразделение органов государственных доходов, в должностные обязанности которого входят вопросы определения кода товаров в соответствии с ТН ВЭД, для принятия решения о классификации товара с приложением копий деклараций на товары и документов к ним, а также информации, установленной в ходе таможенной проверки, подтверждающей основные технические характеристики, коммерческие характеристики товаров и иную информацию, для определения нового кода товара по ТН ВЭД.

      Структурное подразделение органов государственных доходов, в должностные обязанности которого входят вопросы определения кода товаров в соответствии с ТН ВЭД, принимает решение о классификации товаров по форме, согласно приложению 2 к настоящему приказу не позднее 10 (десяти) календарных дней со дня получения запроса.

      Сноска. Пункт 12 - в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 18.02.2020 № 163 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      13. Решение о классификации товара подлежит хранению вместе с ДТ в соответствии с установленными требованиями, определяющими порядок хранения ДТ и документов, необходимых для таможенных целей.

      В случае не согласия с Решением о классификации товара, декларант (или) таможенный представитель обращается в вышестоящий уполномоченный орган или в суд.

      Сноска. Пункт 13 - в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 18.02.2020 № 163 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 2
к приказу Министра
финансов Республики Казахстан
от 16 февраля 2018 года № 210
форма

Решение о классификации товара

      Сноска. Форма с изменением, внесенным приказом Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 02.04.2019 № 290 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1.Наименование органа государственных доходов, принявшего решение о классификации товара:

2. Декларант:

3. Регистрационный номер: РКТ-XXXXXXXX-YY/ZZZZZZ от "__"___________ года".
 

4. Наименование товара в соответствии с графой 31 ДТ:

5. Заявленный код товара в соответствии с Товарной номенклатурой внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза в декларации на товары:

6. Принятый код товара в соответствии с Товарной номенклатурой внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза:

7. Сведения о товаре, описание товара:

8. Обоснование принятия решения о классификации товара (представленные товаросопроводительные документы, заключение таможенного эксперта таможенной лаборатории, либо акта (справки) о результатах исследований товара аккредитованной испытательной лаборатории, осуществляющей независимую экспертизу товаров, акт осмотра/досмотра товара):
1) Решение принято в соответствии с ОПИ _________
2) Заключение ________ от ________ №_____ <*>

9. Для служебных отметок (ссылка на нормативные правовые акты, решение органа государственных доходов, номер декларации на товары, информация о сработавшем профиле риска):
1) Товар № _____ по ДТ № _______________
2) Заявленный код товара ____________ по ТН ВЭД ЕАЭС
3) Количество дополнительных листов ______
4) Количество приложений ______
5) Решение принято на основании проверки, проведенной в соответствии
с пп.1) п.3 статьи 40<*>

10. Руководитель органа государственных доходов или лицом его, замещающим: _______________________________________ ________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии) (подпись)
Исполнитель:____________ ____________________ ________________
(должность) фамилия, имя, отчество (при его наличии) (подпись)

      <*> Данный пункт заполняется только при наличии этих сведений.

  Приложение
к форме Решения о классификации
товара по ТН ВЭД

Пояснение по заполнению решения о классификации товара по ТН ВЭД

      В графе 1 "Наименование органа государственных доходов принявший решения о классификации товара".

      Указывается полное наименование органа государственных доходов.

      В графе 2 "Декларант" указываются сведения о декларанте:

      для организации – наименование, ее организационно – правовая форма и место нахождения, улица, номер дома и квартиры; бизнес – идентификационный номер (далее – БИН);

      для индивидуального предпринимателя – фамилия, имя, отчество (при его наличии) и его место жительства, улица, номер дома и квартиры; индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН);

      для физического лица, не являющегося индивидуальным предпринимателем, – фамилия, имя, отчество (при его наличии) и его место жительства, улица, номер дома и квартиры, а также сведения о документе, удостоверяющем личность (номер документа, дата его выдачи), ИИН.

      В графе 3 "Регистрационный номер" указывается регистрационный номер решения о классификации товара в журнале регистрации и учета решений о классификации товаров по ТН ВЭД ЕАЭС в следующем виде:

      РКТ-XXXXXXXX-YY/ZZZZZZ, где РКТ – аббревиатура "Решение о классификации товара",

      XXXXX – код органа государственных доходов, принявшего решение, YY – последние цифры года принятия решения, ZZZZZZ – порядковый номер решения по журналу регистрации.

      "в дате регистрации" указывается дата подписания решения по классификации.

      В графе 4 "Наименование товара" указывается наименование товара (торговое, коммерческое или иное традиционное наименование), сведения берутся из графы 31 ДТ.

      В графе 5 "Заявленный код товара в соответствии с Товарной номенклатурой внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза в декларации на товары" указывается заявленный код товара в ДТ.

      В графе 6 "Код товара по ТН ВЭД ЕАЭС" указывается десятизначный откорректированный цифровой код товара по ТН ВЭД ЕАЭС с пробелами между 4 и 5, 6 и 7, 9 и 10 знаками цифрового обозначения по образцу: XXXX XX XXX X.

      В графе 7 "Сведения о товаре, необходимые для классификации товара по ТН ВЭД ЕАЭС" указывается описание товара, а также информация, необходимая для его идентификации и влияющая на классификацию в соответствующей подсубпозиции ТН ВЭД ЕАЭС.

      В графе 8 "Обоснование принятия решения о классификации товара по ТН ВЭД ЕАЭС".

      1) указываются правила интерпретации товаров по ТН ВЭД ЕАЭС, в соответствии с которыми принято решение о классификации товаров.

      2) если обоснованием для принятия решения о классификации является информация, полученная в результате исследований в экспертной организации, то в этой графе указывается: Заключение (наименование экспертной организации и дата выдачи заключения).

      В графе 9 "Для служебных отметок":

      1) указывается порядковый номер товара по ДТ и номер ДТ, в отношении которого принято решение. В случае принятия решения только в отношении части товара указывается "часть товара". В случае принятия решения по классификации одного из товаров различных наименований, содержащихся в одной товарной партии, декларируемых с указанием одного классификационного кода, указывается "товар".

      В случае если в результате принятия решения вместо двух или более товаров в ДТ получается один, указывается номер первого по порядку в ДТ товара, в отношении которого меняется код по ТН ВЭД ЕАЭС;

      2) указывается заявленный в ДТ код товара по ТН ВЭД ЕАЭС.

      В случае если в результате принятия Решения вместо нескольких товаров в ДТ получается один, указываются коды ТН ВЭД ЕАЭС в поданной ДТ, соответствующие номерам товаров в порядке возрастания, в отношении которых принято Решение;

      3) указываются количество дополнительных листов (при их отсутствии ставится "0").

      4) указывается количество приложений (при их отсутствии ставится "0").

      5) делается запись: "Решение принято на основании проверки, проведенной в соответствии с пп.1) п.3 статьи 40".

      В графе 10 "Руководитель органа государственных доходов" указывается:

      фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя органа государственных доходов;

      электронная подпись.

      "Подпись должностного лица органа государственных доходов" указывается:

      фамилия, имя, отчество (при его наличии) лица, подписавшего решение о классификации товара;

      электронная подпись.