"Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарттарын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2018 жылғы 26 ақпандағы № 5-НҚ нормативтік қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 13 наурызда № 16555 болып тіркелді

      "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" 2015 жылғы 12 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (бұдан әрі – Есеп комитеті) ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарттарын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13647 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 11 мамырда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Мемлекеттік аудитті жүргізуге аудиторлық ұйымдар мен сарапшыларды тарту бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9 Сарапшыларды сыртқы мемлекеттік аудит жүргізуге тартудың қажеттілігі:

      1) Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (бұдан әрі – Есеп комитеті) және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссиялары (бұдан әрі – тексеру комиссиялары) мүшелерінің аудиторлық іс-шара жүргізуге арналған өтінім жасауы;

      2) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру;

      3) мемлекеттік аудит объектілерін алдын ала зерделеу кезінде айқындалады.";

      24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "24. Сарапшылар Қағидаларда айқындалған ішкі сараптамалардан өтуді ескере отырып, жиналған дәлелдемелер негізінде аудиторлық қорытындыға және жиынтық тізілімге тұжырымдар мен ұсынымдарды қалыптастырады.

      Сарапшылар мемлекеттік аудит барысында алынатын немесе жасалатын құжаттарды үшінші адамдарға беру не болмаса оларда қамтылған мәліметтерді ауызша жариялау құқығынсыз олардың сақталуын қамтамасыз етеді.";

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарты осы нормативтік қаулыға 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының сапа бақылауын жүзеге асыруы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарты осы нормативтік қаулыға 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Заң бөлімі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы нормативтік қаулының Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы нормативтік қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмелерінің Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы нормативтік қаулының Есеп комитетінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы нормативтік қаулының орындалуын бақылау Есеп комитетінің аппарат басшысына (Қ.С. Әбдірайымов) жүктелсін.

      4. Осы нормативтік қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Республикалық бюджеттің
      атқарылуын бақылау жөніндегі
      есеп комитетінің Төрайымы Н. Годунова

  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің 2018 жылғы
26 ақпандағы № 5-НҚ
нормативтік қаулысына
1-қосымша
Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің
2016 жылғы 31 наурыздағы
№ 5-НҚ нормативтік қаулысына
5-қосымша

700. Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарты 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарты (бұдан әрі – Стандарт) "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" 2015 жылғы 12 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 8-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына және 19-бабына сәйкес әзірленді.

      2. Стандарттың мақсаты мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары (бұдан әрі – мемлекеттік аудит органдары) жүргізген мемлекеттік аудит нәтижелерін Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің (бұдан әрі – Есеп комитеті) тануына бірыңғай әдіснамалық тәсілді белгілеу болып табылады.

      3. Стандарттың міндеттері мемлекеттік аудит органдары жүргізетін мемлекеттік аудиттің қайталануын болдырмау және көлемдерін қысқарту үшін мемлекеттік аудит нәтижелерін тануды жүзеге асыру бойынша бірыңғай рәсімдер мен талаптарды айқындау болып табылады.

      4. Стандарт мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың негізгі қағидаттарына сәйкес әзірленді, мемлекеттік аудит органдары мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарын (бұдан әрі – Мемлекеттік аудит стандарттары) сақтаған жағдайда, мемлекеттік аудит нәтижелерін тануға арналған.

      5. Тану жүргізілген аудиттің және оның нәтижелерінің заңдылығын дәлелдеу болып табылмайды.

2-тарау. Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану тәртібі

      6. Мемлекеттік аудит органдары ішкі аудит қызметтерінің құжаттарын қоспағанда, егер оларды:

      1) сот Қазақстан Республикасының азаматтық процестік заңнамасына сәйкес заңсыз;

      2) Есеп комитеті Мемлекеттік аудит стандарттарына сәйкес емес деп танымаса, басқа мемлекеттік аудит органдары жүргізген мемлекеттік аудит нәтижелерін таниды.

      Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану жоспарланатын немесе жүргізілетін мемлекеттік аудиттің ауқымына өзгеріс жасауға әкеп соғады.

      7. Есеп комитеті мемлекеттік аудит нәтижелерін тануды мынадай тәсілдердің біреуі арқылы:

      1) Заңға сәйкес қалыптастырылған, Есеп комитетінің мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесіне сәйкес мемлекеттік аудит объектілерін алдын ала зерделеу барысында жүргізілетін жоспарлы;

      2) басқа мемлекеттік аудит органының мақсаты, аудиторлық іс-шарамен қамтылған кезеңі бойынша Есеп комитетінің аудиторлық іс-шарасымен сәйкес келетін мемлекеттік аудит жүргізу фактісі анықталған мемлекеттік аудит объектілерінде аудит жүргізу барысында жүргізілетін жедел;

      3) мемлекеттік аудит органдарының сұрау салулары негізінде жүзеге асырады.

      8. Осы Стандарттың 7-тармағының 1) тармақшасы бойынша мемлекеттік аудит нәтижелерін тануды мемлекеттік аудит жүргізуге жауапты ретінде айқындалған топ Есеп комитетінің мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесіне сәйкес жүзеге асырады.

      9. Осы Стандарттың 7-тармағының 2) тармақшасы бойынша мемлекеттік аудит нәтижелерін тануды мемлекеттік аудит объектісінде аудитті тікелей жүргізетін аудиторлар жүзеге асырады.

      10. Осы Стандарттың 7-тармағының 3) тармақшасы бойынша мемлекеттік аудит нәтижелерін тануды мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімін жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімше жүзеге асырады.

      11. Есеп комитетінің мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімін жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшесі аудиторлық іс-шараны жүргізуге дайындыққа жүргізіліп жатқан сапа бақылауы және аудиторлық есептердің сапа бақылауы шеңберінде осы Стандарттың 7-тармағының 1) және 2) тармақшалары бойынша тану рәсімінің сақталуына бақылауды жүзеге асырады.

      12. Мемлекеттік аудит органдарынан сұрау салулар түскен кезде Есеп комитетінің мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімін жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшесі нақты аудит нәтижелерінің Мемлекеттік аудит стандарттарына сәйкестігін тану, соның ішінде жүргізіліп жатқан аудиторлық іс-шаралар шеңберінде тану фактісінің болуы немесе болмауы туралы анықтама (еркін нысанда) дайындайды. Анықтама сұрау салуды жолдаған мемлекеттік аудит органына сұрау салу түскен күннен бастап үш жұмыс күні ішінде беріледі.

      13. Мемлекеттік аудит органдарының сұрау салуларында басқа мемлекеттік аудит органдарының мемлекеттік аудит нәтижелерін танымау үшін негізделген дәлелдер болған кезде, Есеп комитетінің мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімін жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшесі сұрау салу түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде Есеп комитетінің Төрағасы алдында мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімін жүргізу мәселесіне бастамашылық жасайды.

      14. Тану рәсімі осы Стандарттың 18-тармағында белгіленген мерзімде жүргізіледі.

      15. Осы Стандарттың 7-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген мемлекеттік аудит нәтижелерін тану тәсілі Есеп комитетінің Интеграцияланған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ЕК ИАЖ) арқылы сұрау салулар жолымен жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік аудит органдарының ақпараттық жүйелері Есеп комитетінің ЕК ИАЖ-бен интеграцияланғанға дейін нәтижелерді тану рәсімін жүргізу туралы сұрау салу электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесі арқылы жүзеге асырылады.

      16. Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану үшін көрсетілген рәсімдерді жүргізудің бастамашысы ұсынған және (немесе) Бірыңғай дерекқорға орналастырылған материалдарды зерделеу жүзеге асырылады.

      17. Зерделенетін материалдардың жеткіліксіздігі, олардың толық болмауы және (немесе) олардың анықтығына күмән келтірілген жағдайда, Есеп комитеті мемлекеттік аудит нәтижелеріне тану рәсімі жүргізілетін тиісті мемлекеттік аудит органына сұрау салуды жүзеге асырады.

      Сұратылатын ақпаратты ұсыну мерзімдерін Есеп комитеті белгілейді және олар мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімінің уақтылы жүргізілуін қамтамасыз ету үшін ақылға қонымды және жеткілікті болып табылады.

      18. Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану:

      1) жоспарлы тәсілде – аудиторлық іс-шара жүргізу үшін Есеп комитетінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 17-НҚ нормативтік қаулысымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №12557 болып тіркелген) бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) сәйкес объектілерді алдын ала зерделеу үшін белгіленген мерзімдерде;

      2) жедел тәсілде – мемлекеттік аудит объектісінде басқа мемлекеттік аудит органының мемлекеттік аудит жүргізу фактісі анықталған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде;

      3) мемлекеттік аудит органдарының сұрау салуы болғанда – сұрау салу түскен күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      19. Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану осы Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес Мемлекеттік аудит стандарттарының сақталуы тұрғысынан мемлекеттік аудит нәтижелерін тану өлшемшарттарының негізінде айқындалады.

      20. Мына бұзушылықтардың бірі:

      1) Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 11 қаңтардағы №167 Жарлығымен бекітілген Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылаудың жалпы стандарттарының 84-тармағына сәйкес Қағидалар талаптарына сәйкес бекітілген Аудит бағдарламасы (бұдан әрі – Аудит бағдарламасы) мәселелерінің толық қамтылуын қамтамасыз етпеу;

      2) Аудит бағдарламасында көзделген мәселелердің отыз және одан көп пайызының толық ашылуын қамтамасыз етпеу;

      3) үш және одан көп жағдайларда (фактілерде) бұзушылықтардың болу фактілерін тіркеу бойынша талапты сақтамау анықталған жағдайларда жүргізілген тану рәсімінің қорытындылары бойынша аудиторлық есеп Стандарттарға сәйкес емес деп танылады және Есеп комитетінің сарапшылық қорытындысында көрсетіледі.

      21. Жүргізілген мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімінің қорытындылары бойынша мынадай:

      1) тану (Мемлекеттік аудит стандарттары сақталған кезде не Мемлекеттік аудит стандарттарын сақтамау мемлекеттік аудит нәтижелеріне әсер етпеген кезде);

      2) танымау (Мемлекеттік аудит стандарттарын сақтамау мемлекеттік аудит нәтижелеріне әсер еткен кезде) туралы шешім қабылданады.

      22. Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану қорытындылары:

      1) осы Стандарттың 7-тармағының 1) тармақшасына сәйкес жоспарлы тәсіл үшін – мемлекеттік аудит объектілерін алдын ала зерделеу нәтижелері туралы ақпаратқа тұжырымды қоса отырып, тиісті мемлекеттік аудит объектісі бойынша осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысанмен мемлекеттік аудит нәтижелерін тану (танымау) қорытындылары бойынша Есеп комитетінің сарапшылық қорытындысымен ресімделеді;

      2) осы Стандарттың 7-тармағының 2) тармақшасына сәйкес жедел тәсіл үшін – аудиторлық есепке тұжырымды қосып, аудиторлық есепке қорытындыны қоса бере отырып, осы Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысанмен мемлекеттік аудит нәтижелерін тану (танымау) қорытындылары бойынша Есеп комитетінің сарапшылық қорытындысымен ресімделеді;

      3) осы Стандарттың 7-тармағының 3) тармақшасына сәйкес мемлекеттік аудит органдарының сұрау салулары бойынша - осы Стандартқа 4-қосымшаға сәйкес нысанмен мемлекеттік аудит нәтижелерін тану (танымау) қорытындылары бойынша Есеп комитетінің сарапшылық қорытындысымен ресімделеді және оған қол қойылғаннан кейін екі жұмыс күнінен кешіктірілмей мемлекеттік аудит нәтижелерін тануды жүргізу рәсімінің бастамашысына және аудит нәтижелеріне тану рәсімі жүргізілген мемлекеттік аудит органына жіберіледі.

      23. Есеп комитеті мемлекеттік аудит нәтижелерін тану қорытындыларын "Мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың бірыңғай дерекқорын қалыптастыру мен жүргізу және оның деректерін пайдалану қағидаларын бекіту туралы" Есеп комитетінің 2015 жылғы 28 қарашадағы № 7-НҚ нормативтік қаулысында (Нормативтiк құқықтық актiлерді мемлекеттiк тіркеу тізілімінде № 12459 болып тіркелген) көзделген тәртіппен Есеп комитетінің ИАЖ негізінде қалыптастырылған Бірыңғай дерекқорға орналастырады.

  Мемлекеттік аудит нәтижелерін
тану бойынша сыртқы
мемлекеттік аудиттің және
қаржылық бақылаудың рәсімдік
стандартына
1-қосымша

Мемлекеттік аудит стандарттарының сақталуы мәніне мемлекеттік аудит нәтижелерін тану өлшемшарттары

Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану өлшемшарттары

Мемлекеттік аудит стандарттарына сәйкессіздіктердің анықталған фактілері

1

Аудит бағдарламасында айқындалған мемлекеттік аудит объектілері мен мәселелердің толықтығы және мемлекеттік аудиттің мақсаты мен көрсеткіштеріне сәйкестігі


2

Мемлекеттік аудитпен қамтылған мәселелердің толық қамтылуы және Аудит бағдарламасында көрсетілген мәселелерге сәйкестігі


3

Аудит бағдарламасы мәселелерінің толық талдануы


4

Бақылау өлшемін, тексеріп қарауды жүргізу (оларды жүргізу қажет болған жағдайда) бойынша талаптың сақталуы


5

Бұзушылықтардың болу фактілерін тіркеу бойынша талаптардың сақталуы


 
  Мемлекеттік аудит нәтижелерін
тану бойынша сыртқы
мемлекеттік аудиттің және
қаржылық бақылаудың рәсімдік
стандартына
2-қосымша
нысан
Келісілді
Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау
жөніндегі есеп комитетінің мүшесі
____________________________
(қолы, қолтаңбасының толық жазылуы, күні)

Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану (танымау) қорытындылары бойынша Есеп комитетінің сарапшылық қорытындысы

      (осы Стандарттың 7-тармағының 1) тармақшасына сәйкес жағдайларда)

      ____________________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________________

      (тану рәсімі жүргізілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органы мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша қабылдаған құжаттың атауы)

Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану өлшемшарттары

Мемлекеттік аудит стандарттарына сәйкессіздіктердің анықталған фактілері
(нақты фактілерге сілтемелер көрсетіле отырып)

1

2

3

      Тұжырым: (Стандарттарға сәйкес келеді немесе Стандарттарға сәйкес келмейді). Мемлекеттік аудит тобының жетекшісі ______________________________________

      (қолы, қолтаңбасының толық жазылуы, күні)

      Есеп комитетінің мемлекеттік аудит жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшесінің басшысы __________________________________________

      (қолы, қолтаңбасының толық жазылуы, күні)

      Сапа бақылауының нәтижесі _________________________________________________

                                          (Келісілді немесе келісілмеді)

      Есеп комитетінің сапа бақылауын жүргізуге жауапты құрылымдық

      бөлімшесінің басшысы _____________________________________________

      (қолы, қолтаңбасының толық жазылуы, күні)

 
  Мемлекеттік аудит нәтижелерін
тану бойынша сыртқы
мемлекеттік аудиттің және
қаржылық бақылаудың рәсімдік
стандартына 3-қосымша
нысан

Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану (танымау) қорытындылары бойынша Есеп комитетінің сарапшылық қорытындысы

      (осы Стандарттың 7-тармағының 2) тармақшасына сәйкес жағдайларда)

      ____________________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________________

      (тану рәсімі жүргізілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органы мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша қабылдаған құжаттың атауы)

Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану өлшемшарттары

Мемлекеттік аудит стандарттарына сәйкессіздіктердің анықталған фактілері
(нақты фактілерге сілтемелер көрсетіле отырып)

1

2

3

      Тұжырым:

      (Стандарттарға сәйкес келеді немесе Стандарттарға сәйкес келмейді).

      Мемлекеттік аудитор ______________________________________________________

      (қолы, қолтаңбасының толық жазылуы, күні)

  Мемлекеттік аудит нәтижелерін
тану бойынша сыртқы
мемлекеттік аудиттің және
қаржылық бақылаудың рәсімдік
стандартына 4-қосымша
нысан
Бекітемін
Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің Төрағасы
___________________________
(қолы, қолтаңбасының толық
жазылуы, күні)

Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану (танымау) қорытындылары бойынша Есеп комитетінің сарапшылық қорытындысы

      (осы Стандарттың 7-тармағының 3) тармақшасына сәйкес жағдайларда)

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (тану рәсімі жүргізілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органы мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша қабылдаған құжаттың атауы)

Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану өлшемшарттары

Мемлекеттік аудит стандарттарына сәйкессіздіктердің анықталған фактілері (нақты фактілерге сілтемелер көрсетіле отырып)

1

2

3

      Тұжырым:

      (Стандарттарға сәйкес келеді немесе Стандарттарға сәйкес келмейді)

      Есеп комитетінің мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімін жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшесінің басшысы

      ___________________________________________________________

      (қолы, қолтаңбасының толық жазылуы, күні)

  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің
2018 жылғы 26 ақпандағы
№ 5-НҚ нормативтік қаулысына
2-қосымша
Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің
2016 жылғы 31 наурыздағы
№ 5-НҚ нормативтік қаулысына
5-қосымша

      750. Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының сапа бақылауын жүзеге асыруы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының сапа бақылауын жүзеге асыруы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарты (бұдан әрі – Стандарт) "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 12 қарашадағы Заңының 8-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына және 3-тармағына және 24-бабына сәйкес әзірленді.

      2. Стандарт сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары жүргізетін мемлекеттік аудиттің, мемлекеттік аудитті жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың қорытындыларының (материалдарының) сапасын бақылауды жүзеге асыруға және оның нәтижелерін ресімдеуге қойылатын рәсімдік талаптарды қамтиды.

      3. Стандарттың мақсаты сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары қызметінің және мемлекеттік аудиторлардың, сондай-ақ мемлекеттік аудитті жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың іс-қимылдарының Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2015 жылғы 30 қарашадағы №17-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12557 болып тіркелген) (бұдан әрі – Қағидалар) айқындалған тәртіппен мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкестігін қамтамасыз ету болып табылады.

      4. Стандарттың міндеті мемлекеттік аудиттің, мемлекеттік аудитті жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың қорытындыларының (материалардарының) сапасын бақылауды жүзеге асыру бойынша рәсімдік талаптарға қойылатын бірыңғай тәсілді белгілеу болып табылады.

      5. Мемлекеттік аудиттің сапасын бақылау деп мемлекеттік аудитті жүзеге асыру кезінде мемлекеттік аудиторлардың, мемлекеттік аудитті жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың Қағидаларда айқындалған тәртіппен мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының талаптарын сақтауын тексеру түсініледі.

2-тарау. Сапа бақылауын ұйымдастыру

      6. Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының басшылары құжаттарды Қағидаларда айқындалған тәртіппен мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкестігі мәніне тұрақты түрде тексеру жолымен сапа бақылауын ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.

      7. Сапа бақылауын құқықтық қамтамасыз етуге жауапты құрылымдық бөлімшенің қатысуымен сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органының сапа бақылауын жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшесі жүзеге асырады.

      8. Сапа бақылауын жүргізуге сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының осы мемлекеттік аудитке қатыспаған, мемлекеттік аудитке тәуелсіз баға бере алатын мемлекеттік аудиторлары тартылуы мүмкін.

      9. Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органының аудиторлық іс-шараны ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты мүшесі, мемлекеттік аудитті жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшенің және мемлекеттік аудиторлар тобының басшылары өз уәкілеттіктері шегінде мемлекеттік аудиттің сапасын қамтамасыз ету жөнінде шаралар қабылдайды.

      10. Сапа бақылауын жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшенің қызметкерлері мемлекеттік аудит материалдарына талдау жасайды, сараптама жүргізеді және оның нәтижелеріне объективті баға береді.

      11. Сапа бақылауына сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының аудиторлық, сараптамалық-талдау қызметінің барлық кезеңдері, сондай-ақ мемлекеттік аудитті жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың қорытындыларының (материалдардың) қорытындысы жатқызылады.

      12. Сапа бақылауы сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары айқындайтын өлшемшарттар негізінде дайындық жүргізуден бастап, толық іске асырылуына дейінгі мемлекеттік аудит материалдарын тексеруді білдіреді.

      13. Сапа бақылауының қорытындылары бойынша сараптамалық қорытынды әзірленеді, ол сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органының аудиторлық іс-шараны ұйымдастыру және жүзеге асыруға жауапты мүшесіне және мемлекеттік аудит жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшесіне беріледі.

      Сараптамалық қорытындыда сапа бақылауы өлшемшарттарының бөлінісінде ережелері бұзылған құжаттарға, нормативтік құқықтық және құқықтық актілердің тармақтарына сілтеме жасала отырып, нақты фактілерді көрсету арқылы бұзушылықтар мен сәйкессіздіктердің анықталған фактілері, сондай-ақ сапа бақылауының нәтижелері бойынша тұжырымдар көрсетіледі.

      14. Мемлекеттік аудит материалдары мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес келмеген жағдайда, сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органының басшысы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес мемлекеттік аудиторлардың аудиторлық есептеріне, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектісіне шыға отырып, олар жүргізген мемлекеттік аудиттің жекелеген бағыттарына қайта тексеру жүргізудің қажеттілігін айқындайды.

О внесении изменений в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ "Об утверждении процедурных стандартов внешнего государственного аудита и финансового контроля"

Нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением Республиканского бюджета от 26 февраля 2018 года № 5-НҚ. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 марта 2018 года № 16555.

      В соответствии с подпунктом 2) пункта 2 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 12 ноября 2015 года "О государственном аудите и финансовом контроле" Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ "Об утверждении процедурных стандартов внешнего государственного аудита и финансового контроля" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13647, опубликовано 11 мая 2016 года в Информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в Процедурном стандарте внешнего государственного аудита и финансового контроля по привлечению аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита, утвержденном указанным нормативным постановлением:

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Необходимость привлечения Экспертов к проведению внешнего государственного аудита определяется при:

      1) составлении заявки на проведение аудиторского мероприятия членами Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) и ревизионными комиссиями областей, городов республиканского значения, столицы (далее – ревизионные комиссии);

      2) формировании перечня объектов государственного аудита и финансового контроля на соответствующий год;

      3) предварительном изучении объектов государственного аудита.";

      пункт 24 изложить в следующей редакции:

      "24. Экспертами с учетом прохождения внутренних экспертиз, определенных Правилами на основе собранных доказательств формулируются выводы и рекомендации к аудиторскому заключению и сводному реестру.

      Эксперты обеспечивают сохранность документов, получаемых или составляемых в ходе государственного аудита, без права передачи их третьим лицам либо устного разглашения содержащихся в них сведений.";

      Процедурный стандарт внешнего государственного аудита и финансового контроля по признанию результатов государственного аудита, утвержденный указанным нормативным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему нормативному постановлению;

      Процедурный стандарт внешнего государственного аудита и финансового контроля по осуществлению контроля качества органами внешнего государственного аудита и финансового контроля, изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему нормативному постановлению;

      2. Юридическому отделу в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего нормативного постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего нормативного постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего нормативного постановления на интернет-ресурсе Счетного комитета.

      3. Контроль за исполнением настоящего нормативного постановления возложить на руководителя аппарата Счетного комитета (Абдирайымов Х.С.).

      4. Настоящее нормативное постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Счетного комитета
по контролю за исполнением
республиканского бюджета
Н. Годунова

  Приложение 1 к нормативному
постановлению Счетного
комитета по контролю за
исполнением республиканского
бюджета
от 26 февраля 2018 года № 5-НҚ
  Приложение 4 к нормативному
постановлению Счетного
комитета по контролю за
исполнением республиканского
бюджета
от 31 марта 2016 года № 5-НҚ

700. Процедурный стандарт внешнего государственного аудита и финансового контроля по признанию результатов государственного аудита

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий Процедурный стандарт внешнего государственного аудита и финансового контроля по признанию результатов государственного аудита (далее – Стандарт) разработан в соответствии с подпунктом 2) пункта 2 статьи 8 и статьей 19 Закона Республики Казахстан от 12 ноября 2015 года "О государственном аудите и финансовом контроле" (далее – Закон).

      2. Целью Стандарта является установление единого методологического подхода к признанию Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) результатов государственного аудита, проведенного органами государственного аудита и финансового контроля (далее – органы государственного аудита).

      3. Задачами Стандарта является определение единых процедур и требований по осуществлению признания результатов государственного аудита для исключения дублирования и сокращения объемов государственного аудита, проводимого органами государственного аудита.

      4. Стандарт разработан в соответствии с основными принципами государственного аудита и финансового контроля, предназначен для признания результатов государственного аудита при условии соблюдения, органами государственного аудита стандартов государственного аудита и финансового контроля (далее – Стандарты государственного аудита).

      5. Признание не является доказательством законности проведенного аудита и его результатов.

Глава 2. Порядок признания результатов государственного аудита

      6. Органы государственного аудита признают результаты государственного аудита, проведенного другими органами государственного аудита, за исключением документов служб внутреннего аудита, если они не признаны:

      1) судом незаконными в соответствии с гражданским процессуальным законодательством Республики Казахстан;

      2) Счетным комитетом не соответствующими Стандартам государственного аудита.

      Признание результатов государственного аудита влечет изменение масштаба планируемого или проводимого государственного аудита.

      7. Признание результатов государственного аудита осуществляется Счетным комитетом одним из следующих способов:

      1) плановое, проводимое в ходе предварительного изучения объектов государственного аудита согласно перечню объектов государственного аудита и финансового контроля Счетного комитета на соответствующий год, сформированного в соответствии Законом;

      2) оперативное, проводимое в ходе проведения аудита на объектах государственного аудита, на котором установлен факт проведения государственного аудита другим органом государственного аудита по цели, периоду, охватываемому аудиторским мероприятием, совпадающим с аудиторским мероприятием Счетного комитета;

      3) на основании запросов органов государственного аудита.

      8. Признание результатов государственного аудита по подпункту 1) пункта 7 настоящего Стандарта осуществляется группой, определенной ответственной за проведение государственного аудита согласно перечню объектов государственного аудита и финансового контроля Счетного комитета на соответствующий год.

      9. Признание результатов государственного аудита по подпункту 2) пункта 7 настоящего Стандарта осуществляется государственными аудиторами, непосредственно проводящими аудит на объекте государственного аудита.

      10. Признание результатов государственного аудита по подпункту 3) пункта 7 настоящего Стандарта осуществляется структурным подразделением, ответственным за проведение процедуры признания результатов государственного аудита.

      11. Структурное подразделение Счетного комитета, ответственное за проведение процедуры признания результатов государственного аудита, осуществляет контроль за соблюдением процедуры признания по подпунктам 1) и 2) пункта 7 настоящего Стандарта в рамках проводимого контроля качества подготовки к проведению аудиторского мероприятия и контроля качества аудиторских отчетов.

      12. При поступлении запросов органов государственного аудита структурным подразделением Счетного комитета, ответственным за проведение процедуры признания результатов государственного аудита, готовится справка (в произвольной форме) о наличии или отсутствии факта признания конкретных результатов аудита на соответствие Стандартам государственного аудита, в том числе в рамках проводимых аудиторских мероприятий. Справка представляется органу государственного аудита, направившему запрос в течение трех рабочих дней со дня поступления запроса.

      13. При наличии в запросах органов государственного аудита обоснованных доводов для непризнания результатов государственного аудита других органов государственного аудита, структурным подразделением Счетного комитета, ответственным за проведение процедуры признания результатов государственного аудита, в течение двух рабочих дней со дня поступления запроса инициируется перед Председателем Счетного комитета вопрос проведения процедуры признания результатов государственного аудита.

      14. Процедура признания проводится в срок, установленный в пункте 18 настоящего Стандарта.

      15. Способ признания результатов государственного аудита, указанный в подпункте 3) пункта 7 настоящего Стандарта, осуществляется посредством запросов через Интегрированную информационную систему Счетного комитета (далее – ИИС Счетного комитета).

      До интеграции информационных систем органов государственного аудита с ИИС Счетного комитета запрос о проведении процедуры признания результатов осуществляется посредством единой системы электронного документооборота.

      16. Для признания результатов государственного аудита осуществляется изучение материалов, представленных инициатором проведения указанных процедур, и (или) размещенных в Единой базе данных.

      17. При недостаточности изучаемых материалов, отсутствии их полноты и (или) сомнений в их достоверности Счетным комитетом осуществляется запрос в соответствующий орган государственного аудита, результаты государственного аудита которого подвергаются процедуре признания.

      Сроки предоставления запрашиваемой информации устанавливаются Счетным комитетом и являются разумными и достаточными для обеспечения своевременного проведения процедуры признания результатов государственного аудита.

      18. Признание результатов государственного аудита осуществляется при:

      1) плановом способе – в сроки, установленные для предварительного изучения объектов в соответствии с Правилами проведения внешнего государственного аудита и финансового контроля, утвержденными нормативным постановлением Счетного комитета от 30 ноября 2015 года № 17-НҚ (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12557) (далее – Правила) для проведения аудиторского мероприятия;

      2) оперативном способе – в течение семи рабочих дней с даты установления на объекте государственного аудита факта проведения государственного аудита другим органом государственного аудита;

      3) наличии запроса органов государственного аудита – в течение десяти рабочих дней с даты поступления запроса.

      19. Признание результатов государственного аудита определяются на основе критериев признания результатов государственного аудита на предмет соблюдения Стандартов государственного аудита согласно приложению 1 к настоящему Стандарту.

      20. По итогам проведенной процедуры признания аудиторский отчет признается не соответствующим Стандартам и указывается в экспертном заключении Счетного комитета, в случаях, если установлено одно из следующих нарушений:

      1) в соответствии с пунктом 84 Общих стандартов государственного аудита и финансового контроля, утвержденных Указом Президента Республики Казахстан от 11 января 2016 года № 167, не обеспечена полнота охвата вопросов Программы аудита, утвержденной согласно требованиям Правил (далее – Программа аудита);

      2) не обеспечена полнота анализа тридцати и более процентов вопросов, предусмотренных Программой аудита;

      3) не соблюдено требование по фиксированию имеющихся фактов нарушений в трех и более случаях (фактах).

      21. По итогам проведенной процедуры признания результатов государственного аудита принимается следующее решение о:

      1) признании (при соблюдении Стандартов государственного аудита либо при не соблюдении Стандартов государственного аудита, не повлиявших на результаты государственного аудита);

      2) непризнании (при несоблюдении Стандартов государственного аудита, повлиявших на результаты государственного аудита).

      22. Итоги признания (непризнания) результатов государственного аудита:

      1) для планового способа согласно подпункту 1) пункта 7 настоящего Стандарта – оформляются экспертным заключением Счетного комитета по итогам признания (непризнания) результатов государственного аудита по форме, согласно приложению 2 к настоящему Стандарту по соответствующему объекту государственного аудита, с включением вывода в информацию о результатах предварительного изучения объектов государственного аудита;

      2) для оперативного способа согласно подпункту 2) пункта 7 настоящего Стандарта – оформляются экспертным заключением Счетного комитета по итогам признания (непризнания) результатов государственного аудита по форме, согласно приложению 3 к настоящему Стандарту, с включением вывода в аудиторский отчет и приложением заключения к аудиторскому отчету;

      3) по запросам органов государственного аудита согласно подпункту 3) пункта 7 настоящего Стандарта – оформляются экспертным заключением Счетного комитета по итогам признания (непризнания) результатов государственного аудита по форме, согласно приложению 4 к настоящему Стандарту, и направляются не позднее двух рабочих дней после его подписания инициатору процедуры проведения признания результатов государственного аудита и органу государственного аудита, результаты аудита которого подвергались процедуре признания.

      23. Итоги признания результатов государственного аудита размещаются Счетным комитетом в Единой базе данных, сформированной на основе ИИС Счетного комитета, в порядке, предусмотренном нормативным постановлением Счетного комитета от 28 ноября 2015 года № 7-НҚ "Об утверждении Правил формирования и ведения Единой базы данных по государственному аудиту и финансовому контролю и пользования ее данными" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12459).

  Приложение 1
к Процедурному стандарту
внешнего государственного
аудита и финансового контроля
по признанию результатов
государственного аудита

Критерии признания результатов государственного аудита на предмет соблюдения Стандартов государственного аудита

Критерии признания результатов государственного аудита

Установленные факты несоответствий Стандартам государственного аудита

1

Полнота и соответствие объектов государственного аудита и вопросов, определенных Программой аудита цели и показателям государственного аудита


2

Полнота охвата и соответствие вопросов, охваченных государственным аудитом, вопросам, указанным в Программе аудита


3

Полнота анализа вопросов Программы аудита


4

Соблюдение требования по проведению контрольного обмера, осмотра (в случае необходимости их проведения)


5

Соблюдение требований по фиксированию имеющихся фактов нарушений


  Приложение 2
к Процедурному стандарту
внешнего государственного
аудита и финансового контроля
по признанию результатов
государственного аудита
  Форма

                                                      Согласовано
                                                      Член Счетного комитета
                                                      по контролю за исполнением
                                                      республиканского бюджета
                                                      __________________________
                                                      (подпись, расшифровка
                                                      подписи, дата)

            Экспертное заключение Счетного комитета по итогам признания
                  (непризнания) результатов государственного аудита
            (в случаях согласно подпункту 1) пункта 7 настоящего Стандарта)
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
      (наименование документа, принятого по результатам государственного аудита органа
государственного аудита и финансового контроля, подвергаемого процедуре признания)

Критерии признания результатов государственного аудита

Установленные факты несоответствий Стандартам государственного аудита (с указанием ссылок на конкретные факты)

1

2

3

      Вывод:
      (Соответствует Стандартам или не соответствует Стандартам).
      Руководитель группы государственного аудита _______________________________
                                          (подпись, расшифровка подписи, дата)
      Руководитель структурного подразделения Счетного комитета, ответственного за
      проведение государственный аудит__________________________________________
                                    (подпись, расшифровка подписи, дата)
      Результат контроля качества _______________________________________________
                                    (Согласовано или не согласовано)
            Руководитель структурного подразделения Счетного комитета, ответственного
            за проведение контроля качества________________________________________
                                          (подпись, расшифровка подписи, дата)

  Приложение 3
к Процедурному стандарту
внешнего государственного
аудита и финансового контроля
по признанию результатов
государственного аудита
  форма

                  Экспертное заключение Счетного комитета по итогам признания
                        (непризнания) результатов государственного аудита
                  (в случаях согласно подпункту 2) пункта 7 настоящего Стандарта)
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
      (наименование документа, принятого по результатам государственного аудита органа
      государственного аудита и финансового контроля, подвергаемого процедуре
                                    признания)

Критерии признания результатов государственного аудита

Установленные факты несоответствий Стандартам государственного аудита (с указанием ссылок на конкретные факты)

1

2

3

      Вывод:
      (Соответствует Стандартам или не соответствует Стандартам).
      Государственный аудитор ___________________________________________
                              (подпись, расшифровка подписи, дата)

  Приложение 4
к Процедурному стандарту
внешнего государственного
аудита и финансового контроля
по признанию результатов
государственного аудита
  Форма

                                                Утверждаю
                                                Председатель
                                                Счетного комитета по контролю
                                                за исполнением
                                                республиканского бюджета
                                                ________________________________
                                                (подпись, расшифровка подписи,
                                                            дата)

            Экспертное заключение Счетного комитета по итогам признания
                  (непризнания) результатов государственного аудита
            (в случаях согласно подпункту 3) пункта 7 настоящего Стандарта)
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
      (наименование документа, принятого по результатам государственного аудита органа
      государственного аудита и финансового контроля, подвергаемого процедуре
                                          признания)

Критерии признания результатов государственного аудита

Установленные факты несоответствий Стандартам государственного аудита (с указанием ссылок на конкретные факты)

1

2

3

      Вывод:
      (Соответствует Стандартам или не соответствует Стандартам).
      Руководитель структурного подразделения Счетного комитета, ответственного за
      проведение процедуры признания результатов государственного аудита
      _______________________________________________________________________
                        (подпись, расшифровка подписи, дата)

  Приложение 2 к нормативному
постановлению Счетного комитета по
контролю за исполнением
республиканского бюджета
от 26 февраля 2018 года № 5-НҚ
Приложение 5 к нормативному
постановлению Счетного комитета по
контролю за исполнением
республиканского бюджета
от 31 марта 2016 года № 5-НҚ

750. Процедурный стандарт внешнего государственного аудита и финансового контроля по осуществлению контроля качества органами внешнего государственного аудита и финансового контроля

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий Процедурный стандарт внешнего государственного аудита и финансового контроля по осуществлению контроля качества органами внешнего государственного аудита и финансового контроля (далее – Стандарт) разработан в соответствии с подпунктом 2) пункта 2 и пунктом 3 статьи 8 и статьи 24 Закона Республики Казахстан от 12 ноября 2015 года "О государственном аудите и финансовом контроле".

      2. Стандарт содержит процедурные требования к осуществлению и оформлению результатов контроля качества государственного аудита, проводимого органами внешнего государственного аудита и финансового контроля, заключений (материалов) привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита.

      3. Целью Стандарта является обеспечение соответствия деятельности органов внешнего государственного аудита и финансового контроля и действий государственных аудиторов, а также привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита стандартам государственного аудита и финансового контроля в порядке, определенном Правилами проведения внешнего государственного аудита и финансового контроля, утвержденными нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 30 ноября 2015 года № 17-НҚ (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12557) (далее – Правила).

      4. Задачей Стандарта является установление единого подхода к процедурным требованиям по осуществлению контроля качества государственного аудита и заключений (материалов) привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита.

      5. Под контролем качества государственного аудита понимается проверка соблюдения государственными аудиторами, привлеченными аудиторскими организациями и экспертами к проведению государственного аудита требований стандартов государственного аудита и финансового контроля при осуществлении государственного аудита в порядке, определенном Правилами.

Глава 2. Организация контроля качества

      6. Руководители органов внешнего государственного аудита и финансового контроля обеспечивают организацию контроля качества путем постоянного проведения проверок документов на предмет соответствия стандартам государственного аудита и финансового контроля в порядке, определенном Правилами.

      7. Контроль качества осуществляется структурным подразделением органа внешнего государственного аудита и финансового контроля, ответственным за проведение контроля качества, с участием структурного подразделения, ответственного за правовое обеспечение.

      8. К проведению контроля качества могут привлекаться государственные аудиторы органов внешнего государственного аудита и финансового контроля, не принимавшие участие в данном государственном аудите, которые могут дать независимую оценку государственного аудита.

      9. Членом органа внешнего государственного аудита и финансового контроля, ответственным за организацию и осуществление аудиторского мероприятия, руководителями структурного подразделения, ответственного за проведение государственного аудита, и группы государственных аудиторов в пределах своих полномочий принимаются меры по обеспечению качества государственного аудита.

      10. Работники структурного подразделения, ответственного за проведение контроля качества, анализируют, проводят экспертизу и дают объективную оценку результатам государственного аудита по его материалам.

      11. Контролю качества подвергаются все этапы аудиторской, экспертно-аналитической деятельности органов внешнего государственного аудита и финансового контроля, а также заключения (материалов) привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита.

      12. Контроль качества представляет собой проверку материалов государственного аудита, начиная с подготовки проведения и до полной реализации, на основании критериев, определяемых органами внешнего государственного аудита и финансового контроля.

      13. По итогам контроля качества готовится экспертное заключение, которое передается члену органа внешнего государственного аудита и финансового контроля, ответственному за организацию и осуществление аудиторского мероприятия, и структурному подразделению, ответственному за проведение государственного аудита.

      В экспертном заключении в разрезе критериев контроля качества отражаются установленные факты нарушений и несоответствий с указанием конкретных фактов со ссылкой на документы и пункты нормативных правовых и правовых актов, положения которых нарушены, а также выводы по результатам контроля качества.

      14. В случае несоответствия материалов государственного аудита стандартам государственного аудита и финансового контроля, руководитель органа внешнего государственного аудита и финансового контроля определяет необходимость проведения перепроверки аудиторских отчетов государственных аудиторов, отдельных направлений проведенного ими государственного аудита, с доступом на объект государственного аудита и финансового контроля в соответствии со стандартами государственного аудита и финансового контроля.