Шетелде Қазақстан Республикасы азаматтарының есебі мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2018 жылғы 4 сәуірдегі № 11-1-4/119 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 20 сәуірде № 16788 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2020 жылғы 28 мамырдағы № 11-1-4/169 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Сыртқы істер министрінің 28.05.2020 № 11-1-4/169 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Бекітілсін:

      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есептен алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті.

      2. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Консулдық қызмет департаменті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу және ресми жариялау үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмесін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3), 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Құқықтық сараптама басқармасына ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Сыртқы істер министрі
Қ. Әбдірахманов

  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің
2018 жылғы 4 сәуірдегі
№ 11-1-4/119 бұйрығына
1-қосымша

"Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2018 жылғы 9 қаңтардағы № 11-1-4/10 бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есепке қою" мемлекеттік қызмет стандарты (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16296 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасы азаматының паспортына жазылған жапсырма қағаз, есепке қою туралы анықтама (еркін нысанда жасалған) не Стандарттың 10-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      5. Жеке тұлғаның (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) не оның өкілдікке өкілеттігін растайтын құжаттарды ұсынған заңды өкілінің өтінішінің болуы мемлекеттік қызметті көрсету рәсімінің (іс-қимылының) басталуына негіз болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1-рәсім (іс-қимыл) – көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды қабылдауы және тіркеуі – 1 (бір) жұмыс күн;

      2-рәсім (іс-қимыл) – көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қарауы және тексеруі, қажетті деректерді "Бүркіт" бірыңғай ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Бүркіт" БАЖ) енгізуі – 1 (бір) жұмыс күн;

      3-рәсім (іс-қимыл) – Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есепке қою Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасы азаматының паспортына жазылған жапсырма қағазды, есепке қою туралы анықтаманы (еркін нысанда жасалған) ресімдеуі және беруі не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы – 1 (бір) жұмыс күн.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің нәтижесі келесі рәсімдерді (іс-қимылды) орындаудың басталуына негіз болады:

      1-рәсім (іс-қимыл) бойынша – өтініштің көшірмесіне құжаттардың қабылданғаны туралы белгі қою;

      2-рәсім (іс-қимыл) бойынша – Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есепке қою бойынша шешім;

      3-рәсім (іс-қимыл) бойынша – Қазақстан Республикасы азаматының паспортына жазылған жапсырма қағазды бекіту, қосымша бетті тіркеу, есепке қою туралы анықтаманы (еркін нысанда жасалған) не Стандарттың 10-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібінде көрсетіледі.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне көрсетілетін қызметті беруші консулдық лауазымды адам қатысады.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:

      көрсетілетін қызметті беруші консулдық лауазымды адам көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауды, тіркеуді жүзеге асырады – 1 (бір) жұмыс күн;

      көрсетілетін қызметті беруші консулдық лауазымды адам көрсетілетін қызметті алушының келіп түскен құжаттарын қарастырады және олардың Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді, қажетті деректерді "Бүркіт" БАЖ-ға енгізеді – 1 (бір) жұмыс күн;

      көрсетілетін қызметті беруші консулдық лауазымды адам Қазақстан Республикасы азаматының паспортына қосымша парақты, есепке қою туралы анықтаманы (еркін нысанда жасалған) ресімдейді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 1 (бір) жұмыс күн.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Қазақстан Республикасынан
тыс жерде тұрақты және
уақытша тұратын Қазақстан
Республикасы азаматтарын
есепке қою" мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің
2018 жылғы 4 сәуірдегі
№ 11-1-4/119 бұйрығына
2-қосымша

"Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есептен алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі мен Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есептен алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2018 жылғы 9 қаңтардағы № 11-1-4/10 бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есептен алу" мемлекеттік қызмет стандарты (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16296 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығару туралы жазба немесе Стандарттың 10-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      5. Жеке тұлғаның (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) не оның өкілдікке өкілеттігін растайтын құжаттарын ұсынған заңды өкілінің өтінішінің болуы мемлекеттік қызметті көрсету рәсімінің (іс-қимылының) басталуына негіз болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1-рәсім (іс-қимыл) – көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қабылдауы және тіркеуі – 1 (бір) жұмыс күн;

      2-рәсім (іс-қимыл) – көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қарастыруы және тексеруі, қажетті мәліметтерді "Бүркіт" бірыңғай ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Бүркіт" БАЖ) енгізу – 1 (бір) жұмыс күн;

      3-рәсім (іс-қимыл) – Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығару немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап – 1 (бір) жұмыс күн.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің нәтижесі келесі рәсімдерді (іс-қимылды) орындаудың басталуына негіз болады:

      1-рәсім (іс-қимыл) бойынша – өтініштің көшірмесіне құжаттардың қабылданғаны туралы белгі қою;

      2-рәсім (іс-қимыл) бойынша – Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен алу жөнінде шешім;

      3-рәсім (іс-қимыл) бойынша – Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен алынғандығы туралы есеп карточкасына, Қазақстан Республикасы азаматының паспортына қосымша парағына, "Бүркіт" БАЖ-да белгі қою немесе Стандарттың 10-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібінде көрсетіледі.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне көрсетілетін қызметті беруші консулдық лауазымды адам қатысады.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:

      көрсетілетін қызметті беруші консулдық лауазымды адам құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 1 (бір) жұмыс күн;

      көрсетілетін қызметті беруші консулдық лауазымды адам келіп түскен құжаттарды қарастырады және Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді, қажетті деректерді "Бүркіт" БАЖ-ға енгізеді –1 (бір) жұмыс күн;

      көрсетілетін қызметті беруші консулдық лауазымды адам Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығарады немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 1 (бір) жұмыс күн.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Қазақстан Республикасынан
тыс жерде тұрақты және
уақытша тұратын Қазақстан
Республикасы азаматтарын
есептен алу" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Об утверждении регламентов государственных услуг по вопросам учета граждан Республики Казахстан за рубежом

Приказ Министра иностранных дел Республики Казахстан от 4 апреля 2018 года № 11-1-4/119. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 апреля 2018 года № 16788. Утратил силу приказом Министра иностранных дел Республики Казахстан от 28 мая 2020 года № 11-1-4/169 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра иностранных дел РК от 28.05.2020 № 11-1-4/169 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) регламент государственной услуги "Постановка на учет граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан" согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) регламент государственной услуги "Снятие с учета граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан" согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту консульской службы Министерства иностранных дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства иностранных дел Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Управление юридической экспертизы Министерства иностранных дел Республики Казахстан сведений о выполнении мероприятий, предусмотренных в подпунктах 1), 2), 3), 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра иностранных дел Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр иностранных дел
Республики Казахстан
К. Абдрахманов

  Приложение 1
к приказу Министра
иностранных дел
Республики Казахстан
от 4 апреля 2018 года
№ 11-1-4/119

Регламент государственной услуги "Постановка на учет граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Постановка на учет граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается загранучреждениями Республики Казахстан (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Постановка на учет граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан", утвержденного приказом Министра иностранных дел Республики Казахстан от 9 января 2018 года № 11-1-4/10 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 16296) (далее – Стандарт).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – вкладыш к паспорту гражданина Республики Казахстан по форме согласно приложению 1 к Стандарту, справка о постановке на учет (составленная в произвольной форме) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги согласно пункту 10 Стандарта.

      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления физического лица (далее –услугополучатель) либо его законного представителя с предоставлением документов, подтверждающих полномочия на представительство.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      процедура (действие) 1 – прием, регистрация документов услугодателем – 1 (один) рабочий день;

      процедура (действие) 2 – рассмотрение и проверка документов, внесение необходимых данных в Единую информационную систему "Беркут" (далее – ЕИС "Беркут") услугодателем – 1 (один) рабочий день;

      процедура (действие) 3 – постановка на учет граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан, оформление и выдача услугополучателю вкладыша к паспорту гражданина Республики Казахстан по форме согласно приложению 1 к Стандарту, справки о постановке на учет (составленной в произвольной форме) либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги – 1 (один) рабочий день.

      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      по процедуре (действию) 1 – отметка о принятии документов на копии заявления;

      по процедуре (действию) 2 – решение консульского должностного лица улугодателя о постановке на учет граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан;

      по процедуре (действию) 3 – выдача вкладыша к паспорту гражданина Республики Казахстан, справки о постановке на учет (составленной в произвольной форме) либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги согласно пункту 10 Стандарта.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвует консульское должностное лицо услугодателя.

      9. Описание последовательности процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:

      консульское должностное лицо услугодателя осуществляет прием, регистрацию документов услугополучателя – 1 (один) рабочий день;

      консульское должностное лицо услугодателя рассматривает и проверяет поступившие документы услугополучателя на соответствие пункту 9 Стандарта, вносит необходимые данные в ЕИС "Беркут" – 1 (один) рабочий день;

      консульское должностное лицо услугодателя оформляет и выдает вкладыш к паспорту гражданина Республики Казахстан, справку о постановке на учет (составленную в произвольной форме) либо мотивированный ответ об отказе – 1 (один) рабочий день.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Постановка на учет
граждан Республики Казахстан,
постоянно и временно
проживающих за пределами
Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     



  Приложение 2
к приказу Министра
иностранных дел
Республики Казахстан
от 4 апреля 2018 года
№ 11-1-4/119

Регламент государственной услуги "Снятие с учета граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Снятие с учета граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается Министерством иностранных дел Республики Казахстан и загранучреждениями Республики Казахстан (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Снятие с учета граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан", утвержденного приказом Министра иностранных дел Республики Казахстан от 9 января 2018 года № 11-1-4/10 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 16296) (далее – Стандарт).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – отметка о снятии с учета граждан Республики Казахстан либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги согласно пункту 10 Стандарта.

      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления физического лица (далее –услугополучатель) либо его законного представителя с предоставлением документов, подтверждающих полномочия на представительство.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      процедура (действие) 1 – прием, регистрация документов услугодателем – 1 (один) рабочий день;

      процедура (действие) 2 – рассмотрение и проверка документов услугодателем, внесение необходимых данных в Единую информационную систему "Беркут" (далее – ЕИС "Беркут") – 1 (один) рабочий день;

      процедура (действие) 3 – снятие с учета граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 1 (один) рабочий день.

      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      по процедуре (действию) 1 – отметка о принятии документов на копии заявления;

      по процедуре (действию) 2 – решение консульского должностного лица услугодателя о снятии с учета граждан Республики Казахстан;

      по процедуре (действию) 3 – проставление отметки о снятии с учета граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан, в учетной карточке, во вкладыше к паспорту гражданина Республики Казахстан, в ЕИС "Беркут" либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги согласно пункту 10 Стандарта.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвует консульское должностное лицо услугодателя.

      9. Описание последовательности процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:

      консульское должностное лицо услугодателя осуществляет прием, регистрацию документов – 1 (один) рабочий день;

      консульское должностное лицо услугодателя рассматривает и проверяет поступившие документы услугополучателя на соответствие пункту 9 Стандарта, вносит необходимые данные в ЕИС "Беркут" – 1 (один) рабочий день;

      консульское должностное лицо услугодателя снимает с учета граждан Республики Казахстан, постоянно и временно проживающих за пределами Республики Казахстан либо выдает мотивированный ответ об отказе – 1 (один) рабочий день.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Снятие с учета граждан
Республики Казахстан,
постоянно и временно
проживающих за пределами
Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги