"Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарттарын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2018 жылғы 16 сәуірдегі № 12-НҚ нормативтік қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 27 сәуірде № 16825 болып тіркелді

      "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" 2015 жылғы 12 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (бұдан әрі – Есеп комитеті) ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарттарын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13647 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 11 мамырда жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Тиімділік аудитін жүргізу бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Перспективалық жоспарды және мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін қалыптастыру";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Жеке мемлекеттік аудитті жоспарлау және оны жүргізу";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Аудиторлық қорытындыда, Нұсқамаларда қамтылған ұсынымдардың орындалуын мониторингтеуді жүзеге асыру";

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Сәйкестік аудитін жүргізу бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Жеке мемлекеттік аудитті жоспарлау және оны жүргізу";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Аудиторлық қорытындыда, Нұсқамаларда қамтылған ұсынымдардың орындалуын мониторингтеуді жүзеге асыру";

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Мемлекеттік аудитті жүргізуге аудиторлық ұйымдар мен сарапшыларды тарту бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Стандарттың негізгі қағидаттары, сыртқы мемлекеттік аудитті жүргізу үшін Сарапшыларды тарту тәртібі";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік аудит жүргізу үшін тартылған Сарапшылардың қызметін жүзеге асыру";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Сарапшылар қызметінің нәтижелерін пайдалану";

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Мәслихаттарға облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссияларының жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы есепті ұсынуы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Есептің құрылымы мен мазмұны";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Есепті жасау тәртібі";

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетіне облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссияларының өз жұмысы туралы ақпарат ұсынуы бойынша cыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Есеп комитетіне тексеру комиссияларының ақпарат дайындауы және ұсынуы";

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының қызметіне бағалау жүргізу бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Бағалау облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тексеру комиссияларының (бұдан әрі – тексеру комиссиялары) және ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның ішкі аудит қызметтерінің есептік ақпаратына жүргізген талдауды және олардың жұмыс тиімділігін бағалауды ескере отырып, олардың ақпараты негізінде Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетін (бұдан әрі – Есеп комитеті) қоспағанда, барлық мемлекеттік аудит органдарына қатысты жартыжылдық және жыл қорытындысы бойынша жүзеге асырылады.

      Ақпараттың толықтығы мен анықтығын мемлекеттік аудит органдарының басшылары қамтамасыз етеді.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның бағалауы мынадай бағыттар:

      1) Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру және оның орындалуы;

      2) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу;

      3) камералдық бақылау жүргізу;

      4) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуы;

      5) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары қызметкерлерінің жауаптылығы;

      6) Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуы;

      7) өзге де бағыттар бойынша жүзеге асырылады.";

      9-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) жоспардан тыс аудит жүргізу туралы хабарламалар жіберу;";

      10-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) басқа мемлекеттік органдардан келіп түскен материалдар бойынша шығарылған қаулыларды және соттар шығарған, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен мәжбүрлеп өндіріп алуға жіберілген қаулыларды қоспағанда, төлеу мерзімі келген әкімшілік айыппұлдардың сомаларын бюджет кірісіне өндіріп алу;";

      11 және 12-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. "Камералдық бақылау жүргізу" бағытының өлшемшарттары:

      1) камералдық бақылау бойынша хабарламалардың орындалуы;

      2) камералдық бақылау хабарламаларына қарсылықтарды қарау нәтижелері;

      3) қамтуға жататын жалпы санның ішінен камералдық бақылаумен қамтылған конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алу рәсімдерінің үлесі болып табылады.

      12. "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуы" бағытының өлшемшарттары:

      1) Заңның 8,19-баптарында көзделген Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп танылған құжаттардың бар болуы;

      2) Заңның 39-бабының 8-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік аудитор сертификатын қайтарып алу болып табылады.";

      13-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелері қызметкерлерін ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің қызметіне байланысты тәртіптік, әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа тарту;";

      мынадай мазмұндағы 13-1-тармақпен толықтырылсын:

      "13-1. "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуы" бағытының өлшемшарты Үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуының толықтығы, сапасы және уақтылылығы болып табылады.";

      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Тексеру комиссияларын бағалау мынадай бағыттар:

      1) Мемлекеттік аудит объектілері тізбесінің орындалуы;

      2) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу;

      3) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуы;

      4) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары қызметкерлерінің жауаптылығы;

      5) Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуы;

      6) өзге де бағыттар бойынша жүзеге асырылады.";

      17, 18 және 19-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу" бағытының өлшемшарттары:

      1) мемлекеттік аудит және сараптамалық-талдау іс-шараларының қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар мен тапсырмалардың (орындау мерзімдері келгендерінің) жалпы санына шаққанда орындалған ұсынымдар мен тапсырмалардың үлесі;

      2) ұсынымдардың жалпы санына шаққанда заңнамадағы, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің актілеріндегі олқылықтар мен қайшылықтарды жоюға бағытталған ұсынымдар;

      3) материалдарды тиісті аудиторлық дәлелдемелерімен әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға уәкілетті органдарға беру қорытындысы бойынша, сондай-ақ тексеру комиссиясына байланысты емес себептер бойынша адамдарды әкімшілік жауаптылыққа тартпау фактілерін қоспағанда, мемлекеттік аудит органының әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы толтыру қорытындысы бойынша адамдарды әкімшілік жауаптылыққа тарту;

      4) анықталған бұзушылықтар сомаларын бюджетке өтеу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету, тауарларды жеткізу жолымен қалпына келтіру және (немесе) есеп бойынша көрсету, нұсқаманы орындау мақсатында тексеру комиссиялары берген талап қоюларды соттардың қанағаттандыруы;

      5) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау қорытындылары бойынша қаражатты өтеу (қалпына келтіру);

      6) ұсынымдар мен тапсырмаларды мерзімдерін бұза отырып орындау;

      7) тексеру комиссиясының қаулысын (нұсқамасын) сот тәртібімен заңсыз деп тану болып табылады.

      18. "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуы" бағытының өлшемшарттары:

      1) Заңның 8,19-баптарында көзделген Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп танылған құжаттардың бар болуы;

      2) Заңның 39-бабының 8-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік аудитор сертификатын қайтарып алу болып табылады.

      19. "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары қызметкерлерінің жауаптылығы" бағытының өлшемшарттары:

      1) тексеру комиссиялары қызметкерлерін тексеру комиссияларының қызметіне байланысты тәртіптік, әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа тарту;

      2) тексеру комиссиялары қызметкерлерінің құқыққа қайшы іс-қимылдарына өтініш жасау жағдайларын растау болып табылады.";

      мынадай мазмұндағы 19-1-тармақпен толықтырылсын:

      "19-1. "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуы" бағытының өлшемшарты Үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуының толықтығы, сапасы және уақтылылығы болып табылады.";

      мынадай редакциядағы 27-1-тармақпен толықтырылсын:

      "27-1. Растайтын құжаттары жоқ және осы Стандарттың 27-тармағында көзделген мерзім өткеннен кейін келіп түскен мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының қызметін бағалауға қарсылықтар қарауға жатпайды.";

      28-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "28. Мемлекеттік аудит органының қызметін бағалауға қарсылықтарды қарау қорытындылары бойынша Есеп комитеті қабылданған шешімнің негіздемелерімен бірге қарсылықтарды қабылдау немесе қабылдамау туралы жауапты оларды алған күннен бастап 10 жұмыс күні ішінде жібереді. Мемлекеттік аудит органының қызметін бағалауға қарсылықтарды қабылдаған жағдайда Есеп комитеті бағалауға тиісті түзетулерді енгізеді.";

      1-қосымша осы нормативтік қаулыға 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      2-қосымша осы нормативтік қаулыға 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Заң бөлімі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы нормативтік қаулының Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы нормативтік қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмелерінің Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы нормативтік қаулының Есеп комитетінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы нормативтік қаулының орындалуын бақылау Есеп комитетінің аппарат басшысына (Қ.С. Әбдірайымов) жүктелсін.

      4. Осы нормативтік қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің Төрайымы
Н. Годунова

  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің
2018 жылғы 16 сәуірдегі
№ 12-НҚ нормативтік
қаулысына
1-қосымша
  Мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау
органдарының қызметіне
бағалау жүргізу бойынша
сыртқы мемлекеттік аудиттің
және қаржылық бақылаудың
рәсімдік стандартына
1-қосымша

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның қызметін бағалаудың бағыттары мен өлшемшарттары

Бағыттар бойынша бағалау өлшемшарттары

Көрсеткіштер

Балдар

1-бағыт: Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру және оның орындалуы

1.1.

Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесінің жобасын қалыптастыру

Есеп комитетімен мемлекеттік аудит объектілері тізбелерінің жобаларымен алмасқаннан кейін ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесі жобасында қайталану фактілерінің болуы:


1-2 факті;

-1

3-5 факті;

-3

5 фактіден астам

-5

1.2.

Жоспардан тыс аудит жүргізу туралы хабарламалар жіберу

Хабарламаларды жіберудің уақтылылығы

5

Жоспардан тыс аудит жүргізу туралы хабарламаны жібермеу немесе уақтылы жібермеу:


1-ден 2 фактіге дейін;

-1

3-тен 5 фактіге дейін;

-3

5 фактіден астам

-5

1.3.

Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесіне өзгерістер енгізу

Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесіне енгізілген өзгерістер саны (мемлекеттік аудит объектілерінің атауы, аудиттің типі, тексерудің түрі, мемлекеттік аудит объектілерін мемлекеттік аудитпен қамту кезеңі, бюджеттің деңгейі, бюджет қаражатын, мемлекет активтерін мемлекеттік аудитпен қамту сомасы):


1-ден 5-ке дейін;

-1

5-тен 10-ға дейін;

-3

10-нан бастап және одан астам

-5

1.4.

Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесінің орындалуы

Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесіне сәйкес мемлекеттік аудит жүргізу кезінде қайталану фактілерінің болмауы

5

Есеп комитетінің 2015 жылғы 28 қарашадағы № 9-НҚ нормативтік қаулысымен және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 27 қарашадағы № 589 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12577 болып тіркелген) Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының өзара іс-қимыл қағидаларын бұзу нәтижесінде мемлекеттік аудит жүргізудің қайталану фактілерінің болуы:


мемлекеттік аудит жүргізудің қайталануының 1 фактісінің болуы;

-1

мемлекеттік аудит жүргізудің қайталануының 2-ден 3-ке дейінгі фактілерінің болуы;

-3

мемлекеттік аудит жүргізудің қайталануының 3-тен астам фактілерінің болуы

-5

2-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу

2.1.

Ішкі аудит жүргізу кезінде (камералдық бақылауды қоспағанда) мемлекеттік сатып алу рәсімдерінің бұзушылықтарын анықтау

Ішкі аудитпен қамтылған мемлекеттік сатып алудың жалпы сомасына шаққанда мемлекеттік сатып алу рәсімдерін бұзушылықтардың анықталған сомасының үлес салмағы:


0%-дан 50%-ға дейін;

1

50%-дан 60%-ға дейін;

2

60%-дан 70%-ға дейін;

3

70% -дан 80%-ға дейін;

4

80%-дан астам

5

2.2.

Бұзушылықтар сомасын бюджетке өтеу (камералдық бақылауды қоспағанда)

Бюджетке өтеуге жататын бұзушылықтардың жалпы сомасына шаққанда есепті кезеңде бюджетке өтелген бұзушылықтар сомаларының үлес салмағы:


0%-дан 10%-ға дейін;

1

10%-дан 20%-ға дейін;

2

20%-дан 30%-ға дейін;

3

30%-дан 40%-ға дейін;

4

40%-дан 50%-ға дейін;

5

50%-дан 60%-ға дейін;

6

60%-дан 70%-ға дейін;

7

70%-дан 80%-ға дейін;

8

80%-дан 90%-ға дейін;

9

90%-дан 100%-ға дейін

10

2.3.

Бұзушылықтарды қалпына келтіру және есеп бойынша көрсету (камералдық бақылауды қоспағанда)

Қалпына келтіруге жататын бұзушылықтардың жалпы сомасына шаққанда есепті кезеңде қалпына келтірілген және есеп бойынша көрсетілген бұзушылықтар сомасының үлес салмағы:


0%-дан 50%-ға дейін;

0

50%-дан 60%-ға дейін;

1

60%-дан 70%-ға дейін;

2

70%-дан 80%-ға дейін;

3

80%-дан 90%-ға дейін;

4

90%-дан 100%-ға дейін

5

2.4.

Басқа мемлекеттік органдардан келіп түскен материалдар бойынша шығарылған қаулыларды және соттар шығарған, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен мәжбүрлеп өндіріп алуға жіберілген қаулыларды қоспағанда, төлеу мерзімі келген әкімшілік айыппұлдардың сомаларын бюджет кірісіне өндіріп алу

Басқа мемлекеттік органдардан (Құқық қорғау органдарынан, Есеп комитетінен, Тексеру комиссияларынан, Ішкі аудит қызметтерінен) келіп түскен материалдар бойынша шығарылған қаулыларды және соттар шығарған, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен мәжбүрлеп өндіріп алуға жіберілген қаулыларды қоспағанда, төлеу мерзімі келген, есепті кезеңде салынған айыппұлдардың жалпы сомасына шаққанда бюджет кірісіне өндіріп алынған әкімшілік айыппұлдар сомаларының үлес салмағы:


50%-ға дейін

0

50%-дан 60%-ға дейін

1

60%-дан 70%-ға дейін

2

70%-дан 80%-ға дейін

3

80%-дан 90%-ға дейін

4

90%-дан 100%-ға дейін

5

2.5.

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің материалдары бойынша талап қоюларды соттардың қанағаттандыруы

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің материалдары бойынша соттар қанағаттандырған талап қоюлардың үлес салмағы:


0%-дан 20%-ға дейін;

1

20%-дан 40%-ға дейін;

2

40%-дан 60%-ға дейін;

3

60%-дан 80%-ға дейін;

4

80%-дан 100%-ға дейін

5

2.6.

Бюджет қаражатын, мемлекет пен квазимемлекеттік сектор субъектілерінің активтерін басқарудың және пайдаланудың тиімділігін арттыру үшін нормативтік құқықтық актілерге, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің актілеріне өзгерістер енгізу бойынша ұсыныстарды енгізу және қабылдау

Бюджет қаражатын, мемлекет пен квазимемлекеттік сектор субъектілерінің активтерін басқарудың және пайдаланудың тиімділігін арттыру үшін нормативтік құқықтық актілерге, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің актілеріне өзгерістер енгізу бойынша енгізілген және қабылданған ұсыныстардың саны

әрбір ұсыныс үшін
1 балл

2.7.

Мемлекеттік аудит
қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар мен тапсырмалардың (орындау мерзімдері келгендерінің) жалпы санына шаққанда орындалған ұсынымдар мен тапсырмалардың үлесі

Мемлекеттік аудит
қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар мен тапсырмалардың орындалған тармақтарының үлесі:


70%-дан 80%-ға дейін;

3

80%-дан 90%-ға дейін;

5

90%-дан бастап және одан астам;

10

70%-дан кем

-5

3-бағыт: камералдық бақылау жүргізу

3.1.

Камералдық бақылау бойынша хабарламалардың орындалуы

Камералдық бақылау бойынша орындалған хабарламалардың үлес салмағы:


60%-ға дейін

1

60%-дан 70%-ға дейін;

2

70%-дан 80%-ға дейін;

3

80%-дан 90%-ға дейін;

4

90%-дан 100%-ға дейін

5

3.2.

Камералдық бақылау хабарламаларына қарсылықтарды қарау нәтижелері

Камералдық бақылау объектілерінің пайдасына шешілген хабарламаларға қарсылықтарды қарау нәтижелері бойынша қорытындылардың үлес салмағы:


10%-ға дейін;

5

10%-дан 30%-ға дейін;

4

30%-дан 50%-ға дейін;

3

50%-дан 70%-ға дейін;

2

70%-дан бастап және одан астам

1

3.3.

Қамтуға жататын жалпы санның ішінен камералдық бақылаумен қамтылған конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алу рәсімдерінің үлесі

Камералдық бақылаумен қамтылған конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алу рәсімдерінің үлесі:


70%-дан 80%-ға дейін;

3

80%-дан 90%-ға дейін;

5

90%-дан бастап және одан астам;

10

70%-дан кем

-5

4-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуы

4.1.

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп танылған құжаттардың бар болуы

Есеп комитеті мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп таныған құжаттардың бар болуы:


1-ден 3 құжатқа дейін;

-3

4-тен 6 құжатқа дейін;

-4

7-ден бастап және одан астам құжат

-5

Сапа бақылауымен қамтылған материалдардың жалпы санына шаққанда ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның орталық аппараты және оның аумақтық бөлімшелері анықтаған Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес аудит материалдарының үлес салмағы:


материалдардың 5%-ына дейін;

-1

материалдардың 5%-ынан 15%-ына дейін;

-2

материалдардың 15%-ынан бастап және одан астам

-3

4.2.

Заңның 39-бабының
8-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік аудитор сертификатын қайтарып алу

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің мемлекеттік аудитор сертификаты қайтарып алынған қызметкерлерінің саны:


1-5 қызметкер;

-3

6-10 қызметкер;

-5

11 және одан астам қызметкер

-10

5-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары қызметкерлерінің жауаптылығы

5.1.

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелері қызметкерлерін ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің қызметіне байланысты тәртіптік, әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа тарту

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің қызметкерлерін тәртіптік жауаптылыққа тарту:


1-10 қызметкер;

-1

11-20 қызметкер;

-2

21 және одан астам қызметкер

-5

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің қызметкерлерін әкімшілік жауаптылыққа тарту (қызметкерлерді лауазымды адамдар ретінде және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауаптылыққа тарту фактілерін ғана ескеру қажет):


1-10 қызметкер;

-1

11-20 қызметкер;

-2

21 және одан астам қызметкер

-5

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің қызметкерлерін соттың заңды күшіне енген айыптау үкімдері болған кезде қылмыстық жауаптылыққа тарту:


1-5 қызметкер;

-5

6 және одан астам қызметкер

-10

5.2.

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелері қызметкерлерінің құқыққа қайшы
іс-қимылдарына өтініш жасау жағдайларын растау

Есеп комитетіне, уәкілетті органға және оның аумақтық бөлімшелеріне келіп түскен ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелері қызметкерлерінің құқыққа қайшы іс-қимылдарына өтініштер жасаудың расталған жағдайларының саны

әрбір жағдай үшін - 5 балл

6-бағыт: Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуы

6.1

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуының толықтығы, сапасы және уақтылылығы

Үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындамау, уақтылы орындамау және/немесе сапасыз орындау фактілерінің болмауы

10

Үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындамау фактілерінің болуы:


1 факті;

-2

2-ден 3 фактіге дейін;

-4

3 фактіден астам

-10

Үйлестіру кеңесінің шешімдерін уақтылы орындамау және/немесе сапасыз орындау фактілерінің болуы:


1 факті;

-1

2-ден 3 фактіге дейін;

-3

3 фактіден астам

-5

Үйлестіру кеңесінің кезекті жоспарланатын жылға арналған жұмыс жоспарында және/немесе Үйлестіру кеңесі отырысының нәтижелері бойынша хаттамада көрсетілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының, мемлекеттік аудит рәсімдерінің проблемаларын шешу және/немесе қызметін жақсарту бойынша негізделген ұсыныстар енгізу:


1 ұсыныс;

2

2-ден 3-ұсынысқа дейін;

4

3 ұсыныстан астам

6

7-бағыт: өзге де бағыттар

7.1.

Ішкі аудит қызметтері жұмысының тиімділігіне бағалау жүргізу

Ішкі аудит қызметтері жұмысының тиімділігіне бағалауды уақтылы жүргізу

5

Ішкі аудит қызметтері жұмысының тиімділігіне бағалау жүргізудің бекітілген нормативтік құқықтық және құқықтық актілерге сәйкес келмеу фактілерінің болуы:


1-2 факті;

-1

3-4 факті;

-3

5 және одан астам факті

-5

7.2.

Қазақстан Республикасы Үкіметінің тапсырмаларын, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін орындамау, сапасыз орындау немесе уақтылы орындамау

Қазақстан Республикасы Үкіметінің, жеке және заңды тұлғалардың орындалмаған, сапасыз орындалған немесе уақтылы орындалмаған тапсырмаларының, өтініштерінің саны

әрбір жағдай үшін - 3 балл

  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің 2018 жылғы
16 сәуірдегі № 12-НҚ
нормативтік қаулысына
2-қосымша
  Мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау
органдарының қызметіне
бағалау жүргізу бойынша
сыртқы мемлекеттік аудиттің
және қаржылық бақылаудың
рәсімдік стандартына
2-қосымша

Тексеру комиссияларының қызметін бағалаудың бағыттары мен өлшемшарттары

Бағыттар бойынша бағалау өлшемшарттары

Көрсеткіштер

Балдар

1-бағыт: Мемлекеттік аудит объектілері тізбесінің орындалуы

1.1.

Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесінің орындалуы

Мемлекеттік аудит жүргізудің қайталану фактілерінің болмауы

5

Есеп комитетінің 2015 жылғы 28 қарашадағы № 9-НҚ нормативтік қаулысымен және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 27 қарашадағы № 589 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12577 болып тіркелген) Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының өзара іс-қимыл қағидаларын бұзу нәтижесінде мемлекеттік аудит жүргізудің қайталану фактілерінің болуы:


мемлекеттік аудит жүргізудің қайталануының 1 фактісінің болуы;

-1

мемлекеттік аудит жүргізудің қайталануының 2-ден 3-ке дейінгі фактілерінің болуы;

-3

мемлекеттік аудит жүргізудің қайталануының 3-тен астам фактілерінің болуы;

-5

2-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу

2.1.

Мемлекеттік аудит және сараптамалық-талдау
іс-шараларының қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар мен тапсырмалардың (орындау мерзімдері келгендерінің) жалпы санына шаққанда орындалған ұсынымдар мен тапсырмалардың үлесі

Мемлекеттік аудиттің және сараптамалық-талдау
іс-шараларының қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар мен тапсырмалардың орындалған тармақтарының үлесі:


70%-дан 80%-ға дейін;

3

80%-дан 90%-ға дейін;

5

90%-дан бастап және одан астам;

10

70%-дан кем

-5

2.2.

Ұсынымдардың жалпы санына шаққанда заңнамадағы, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің актілеріндегі олқылықтар мен қайшылықтарды жоюға бағытталған ұсынымдар

Ұсынымдардың жалпы санына шаққанда заңнамадағы, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің актілеріндегі олқылықтар мен қайшылықтарды жоюға бағытталған ұсынымдардың үлесі:


20%-ға дейін;

1

20%-дан 30%-ға дейін;

2

30%-дан 40%-ға дейін;

3

40%-дан бастап және одан астам

5

2.3.

Мемлекеттік аудиттің қорытындылары бойынша адамдарды әкімшілік жауаптылыққа тарту

Материалдарды тиісті аудиторлық дәлелдемелерімен әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға уәкілетті органдарға беру қорытындысы бойынша, сондай-ақ тексеру комиссиясына байланысты емес себептер бойынша адамдарды әкімшілік жауаптылыққа тартпау фактілерін қоспағанда, мемлекеттік аудит органының әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы толтыру қорытындысы бойынша адамдарды әкімшілік жауаптылыққа тарту:


10 адамға дейін;

3

10-нан 20 адамға дейін;

5

20-дан астам адам

10

2.4.

Анықталған бұзушылықтар сомаларын бюджетке өтеу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету, тауарларды жеткізу жолымен қалпына келтіру және (немесе) есеп бойынша көрсету, нұсқаманы орындау мақсатында тексеру комиссиялары берген талап қоюларды соттардың қанағаттандыруы

Анықталған бұзушылықтар сомаларын бюджетке өтеу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету, тауарларды жеткізу жолымен қалпына келтіру және (немесе) есеп бойынша көрсету, нұсқаманы орындау мақсатында соттардың талап қоюларды қанағаттандыруы:


20%-ға дейін;

1

20%-дан 40%-ға дейін;

2

40%-дан 60%-ға дейін;

3

60%-дан 80%-ға дейін;

4

80%-дан 100%-ға дейін;

5

2.5.

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау қорытындылары бойынша қаражатты өтеу (қалпына келтіру)

Аудиторлық іс-шаралардың қорытындылары бойынша орындау мерзімі келгендері бойынша өтеуге және қалпына келтіруге жататын қаражаттың жалпы көлемінде өтелген және қалпына келтірілген қаражаттың үлесі:


10%-ға дейін;

1

10%-дан 29%-ға дейін;

3

30%-дан 49%-ға дейін;

5

50%-дан 79%-ға дейін;

8

80%-дан бастап және одан астам

10

2.6.

Ұсынымдар мен тапсырмаларды мерзімдерін бұза отырып орындау

Мемлекеттік аудиттің және сараптамалық-талдау іс-шараларының қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар мен тапсырмалардың орындалғандарының жалпы санына шаққанда орындау мерзімдерін бұза отырып орындалған ұсынымдар мен тапсырмалардың үлесі:


10%-дан 20%-ға дейін;

-2

20%-дан 30%-ға дейін;

-4

30%-дан бастап және одан астам

-6

2.7

Тексеру комиссиясының қаулысын (нұсқамасын) сот тәртібімен заңсыз деп тану

Тексеру комиссиясының сот тәртібімен заңсыз деп танылған қаулыларының (нұсқамаларының) саны:


1-ден 2-ге дейін;

-3

3-тен 4-ке дейін;

-5

5 және одан астам

-10

3-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуы

3.1.

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп танылған құжаттардың бар болуы

Есеп комитеті мемлекеттік аудиттің қорытындылары бойынша Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп таныған құжаттардың бар болуы:


1 құжат;

-3

2-ден 3 құжатқа дейін;

-4

4 құжаттан бастап және одан астам

-5

Сапа бақылауымен қамтылған материалдардың жалпы санына шаққанда Тексеру комиссиясы анықтаған Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес аудит материалдарының үлес салмағы:


материалдардың 2%-ына дейін;

-1

материалдардың 2%-ынан бастап 5%-ына дейін;

-2

материалдардың 5%-ынан бастап және одан астам

-3

3.2.

Заңның 39-бабының
8-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік аудитор сертификатын қайтарып алу

Тексеру комиссияларының мемлекеттік аудитор сертификаты қайтарып алынған қызметкерлерінің саны:


1 қызметкер;

-5

2 және одан астам қызметкер

-10

4-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары қызметкерлерінің жауаптылығы

4.1.

Тексеру комиссиялары қызметкерлерін тексеру комиссияларының қызметіне байланысты тәртіптік, әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа тарту

Тексеру комиссиялары қызметкерлерін тәртіптік жауаптылыққа тарту:


1-2 қызметкер;

-1

3-4 қызметкер;

-2

5 және одан астам қызметкер

-5

Тексеру комиссияларының қызметкерлерін әкімшілік жауаптылыққа тарту (қызметкерлерді лауазымды адамдар ретінде және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауаптылыққа тарту фактілерін ғана ескеру қажет):


1-2 қызметкер;

-1

3-4 қызметкер;

-2

5 және одан астам қызметкер

-5

Тексеру комиссияларының қызметкерлерін соттың заңды күшіне енген айыптау үкімдері болған кезде қылмыстық жауаптылыққа тарту

-10

4.2.

Тексеру комиссиялары қызметкерлерінің құқыққа қайшы іс-қимылдарына өтініш жасау жағдайларын растау

Есеп комитетіне немесе тексеру комиссиясына келіп түскен тексеру комиссиялары қызметкерлерінің құқыққа қайшы іс-қимылдарына өтініштер жасаудың расталған жағдайларының саны

әрбір жағдай үшін - 5 балл

5-бағыт: Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуы

5.1

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуының толықтығы, сапасы және уақтылылығы

Үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындамау, уақтылы орындамау және/немесе сапасыз орындау фактілерінің болмауы

10

Үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындамау фактілерінің болуы:


1 факті;

-2

2-ден 3 фактіге дейін;

-4

3 фактіден астам

-10

Үйлестіру кеңесінің шешімдерін уақтылы орындамау және/немесе сапасыз орындау фактілерінің болуы:


1 факті;

-1

2-ден 3 фактіге дейін;

-3

3 фактіден астам

-5

Үйлестіру кеңесінің кезекті жоспарланатын жылға арналған жұмыс жоспарында және/немесе Үйлестіру кеңесі отырысының нәтижелері бойынша хаттамада көрсетілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының, мемлекеттік аудит рәсімдерінің проблемаларын шешу және/немесе қызметін жақсарту бойынша негізделген ұсыныстар енгізу:


1 ұсыныс;

2

2-ден 3-ұсынысқа дейін;

4

3 ұсыныстан астам

6

6-бағыт: өзге де бағыттар

6.1.

Тексеру комиссияларының өзінің жұмысы туралы Есеп комитетіне ұсынатын ақпараттың қойылатын талаптарға сәйкестігі

Тексеру комиссиялары ұсынатын ақпараттың Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссияларының Есеп комитетіне өзінің жұмысы туралы ақпаратты ұсынуы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартына сәйкестігі

5

Тексеру комиссиялары ұсынатын ақпараттың "уақтылық" қағидатына сәйкессіздігі (есепті белгіленген мерзімдерде дайындау және ұсыну)

-1

Тексеру комиссиялары ұсынатын ақпараттың "толықтық және анықтық" қағидатына сәйкессіздігі (жүргізілген мемлекеттік аудит және сараптамалық-талдау іс-шараларының көрсетілуі, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау нәтижелерінің жазылуының анықтығы)

-3

Тексеру комиссиялары ұсынатын ақпараттың "сенімділік" қағидатына сәйкессіздігі (тексеру комиссияларының Есеп комитетіне ұсынатын өзінің жұмысы туралы ақпаратының анықтығы және онда қателердің болмауы)

-5

6.2.

Ақпараттың Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау бойынша бірыңғай дерекқорға (Есеп комитетінің интеграцияланған ақпараттық жүйесіне) берілуі

Ақпараттың Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау бойынша бірыңғай дерекқорға (Есеп комитетінің интеграцияланған ақпараттық жүйесіне) берілуі:


белгіленген мерзімдерді бұза отырып;

-1

материалдардың жалпы санына шаққанда 75%-ға дейін енгізу;

-2

материалдардың жалпы санына шаққанда 50%-ға дейін енгізу;

-3

материалдардың жалпы санына шаққанда 25%-ға дейін енгізу

-5


О внесении изменений и дополнений в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ "Об утверждении процедурных стандартов внешнего государственного аудита и финансового контроля"

Нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением Республиканского бюджета от 16 апреля 2018 года № 12-НҚ. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 апреля 2018 года № 16825

      В соответствии с подпунктом 2) пункта 2 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 12 ноября 2015 года "О государственном аудите и финансовом контроле" Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ "Об утверждении процедурных стандартов внешнего государственного аудита и финансового контроля" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13647, опубликовано 11 мая 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнения:

      в Процедурном стандарте внешнего государственного аудита и финансового контроля по проведению аудита эффективности, утвержденном указанным нормативным постановлением:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Формирование перспективного плана и перечня объектов государственного аудита";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Планирование отдельного государственного аудита и его проведение";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Осуществление мониторинга исполнения рекомендаций, содержащихся в Аудиторском заключении, Предписаний";

      в Процедурном стандарте внешнего государственного аудита и финансового контроля по проведению аудита соответствия, утвержденном указанным нормативным постановлением:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1 Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Планирование отдельного государственного аудита и его проведение";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Осуществление мониторинга исполнения рекомендаций, содержащихся в Аудиторском заключении, Предписаний";

      в Процедурном стандарте внешнего государственного аудита и финансового контроля по привлечению аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита, утвержденном указанным нормативным постановлением:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Основные принципы Стандарта, порядок привлечения Экспертов для проведения внешнего государственного аудита";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Осуществление деятельности Экспертами, привлеченными для проведения государственного аудита";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Использование результатов деятельности Экспертов";

      в Процедурном стандарте внешнего государственного аудита и финансового контроля по представлению ревизионными комиссиями областей, городов республиканского значения, столицы отчета об исполнении местного бюджета маслихатам, утвержденном указанным нормативным постановлением:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Структура и содержание Отчета";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок составления Отчета";

      в Процедурном стандарте внешнего государственного аудита и финансового контроля по представлению ревизионными комиссиями областей, городов республиканского значения, столицы Счетному комитету по контролю за исполнением республиканского бюджета информации о своей работе, утвержденном указанным нормативным постановлением:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Подготовка и представление ревизионными комиссиями информации Счетному комитету";

      в Процедурном стандарте внешнего государственного аудита и финансового контроля по проведению оценки деятельности органов государственного аудита и финансового контроля, утвержденном указанным нормативным постановлением:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Оценка осуществляется по итогам полугодия и года в отношении всех органов государственного аудита, за исключением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет), на основании информации ревизионных комиссий областей, города республиканского значения, столицы (далее – ревизионные комиссии) и информации уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту с учетом проведенного им анализа отчетной информации и оценки эффективности деятельности служб внутреннего аудита.

      Полнота и достоверность информации обеспечивается руководителями органов государственного аудита.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Оценка уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту осуществляется по следующим направлениям:

      1) формирование и исполнение Перечня объектов государственного аудита на соответствующий год;

      2) проведение государственного аудита и финансового контроля;

      3) проведение камерального контроля;

      4) соблюдение стандартов государственного аудита и финансового контроля;

      5) ответственность работников органов государственного аудита и финансового контроля;

      6) исполнение решений Координационного совета органов государственного аудита и финансового контроля;

      7) иные направления.";

      подпункт 2) пункта 9 изложить в следующей редакции:

      "2) направление уведомлений о проведении внепланового аудита;";

      подпункт 4) пункта 10 изложить в следующей редакции:

      "4) взыскание в доход бюджета сумм административных штрафов, по которым наступил срок уплаты, за исключением вынесенных постановлений по материалам, поступившим из других государственных органов, и постановлений, вынесенных судами, а также переданных на принудительное взыскание в установленном законодательством порядке;";

      пункты 11 и 12 изложить в следующей редакции:

      "11. Критериями направления "Проведение камерального контроля" являются:

      1) исполнение уведомлений по камеральному контролю;

      2) результаты рассмотрения возражений на уведомления камерального контроля;

      3) доля процедур государственных закупок, охваченных камеральным контролем, из общего количества подлежащих охвату способом конкурса.

      12. Критериями направления "Соблюдение стандартов государственного аудита и финансового контроля" являются:

      1) наличие документов, признанных не соответствующими Стандартам государственного аудита и финансового контроля, предусмотренным статьями 8, 19 Закона;

      2) отзыв сертификата государственного аудитора по основаниям, предусмотренным пунктом 8 статьи 39 Закона.";

      подпункт 1) пункта 13 изложить в следующей редакции:

      "1) привлечение работников уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений к дисциплинарной, административной и уголовной ответственности, связанной с деятельностью уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений;";

      дополнить пунктом 13-1 следующего содержания:

      "13-1. Критерием направления "Исполнение решений Координационного совета органов государственного аудита и финансового контроля" является полнота, качество и своевременность исполнения решений Координационного совета.";

      пункт 15 изложить в следующей редакции:

      "15. Оценка ревизионных комиссий осуществляется по следующим направлениям:

      1) исполнение Перечня объектов государственного аудита;

      2) проведение государственного аудита и финансового контроля;

      3) соблюдение стандартов государственного аудита и финансового контроля;

      4) ответственность работников органов государственного аудита и финансового контроля;

      5) исполнение решений Координационного совета органов государственного аудита и финансового контроля;

      6) иные направления.";

      пункты 17, 18 и 19 изложить в следующей редакции:

      "17. Критериями направления "Проведение государственного аудита и финансового контроля" являются:

      1) доля исполненных рекомендаций и поручений в общем количестве рекомендаций и поручений, принятых по итогам государственного аудита и экспертно-аналитических мероприятий (с наступившими сроками исполнения);

      2) рекомендации, направленные на устранение пробелов и противоречий в законодательстве, в актах субъектов квазигосударственного сектора, от общего количества рекомендаций;

      3) привлечение лиц к административной ответственности по итогам передачи материалов с соответствующими аудиторскими доказательствами в органы, уполномоченные рассматривать дела об административных правонарушениях, а также по итогам составления протокола об административном правонарушении органом государственного аудита, за исключением фактов не привлечения к административной ответственности лиц по независящим от ревизионной комиссии причинам.";

      4) удовлетворение судами исков, поданных ревизионными комиссиями, в целях возмещения в бюджет, восстановления путем выполнения работ, оказания услуг, поставки товаров и (или) отражения по учету выявленных сумм нарушений и исполнения предписания;

      5) возмещение (восстановление) средств по итогам государственного аудита и финансового контроля;

      6) исполнение рекомендаций и поручений с нарушениями сроков;

      7) признание в судебном порядке незаконными постановления (предписания) ревизионной комиссии.

      18. Критериями направления "Соблюдение стандартов государственного аудита и финансового контроля" являются:

      1) наличие документов, признанных не соответствующими Стандартам государственного аудита и финансового контроля, предусмотренным статьями 8, 19 Закона;

      2) отзыв сертификата государственного аудитора по основаниям, предусмотренным пунктом 8 статьи 39 Закона.

      19. Критериями направления "Ответственность работников органов государственного аудита и финансового контроля" являются:

      1) привлечение работников ревизионных комиссий к дисциплинарной, административной и уголовной ответственности, связанной с деятельностью ревизионных комиссий;

      2) подтверждение случаев обращения на противоправные действия работников ревизионных комиссий.";

      дополнить пунктом 19-1 следующего содержания:

      "19-1. Критерием направления "Исполнение решений Координационного совета органов государственного аудита и финансового контроля" является полнота, качество и своевременность исполнения решений Координационного совета.";

      дополнить пунктом 27-1 следующего содержания:

      "27-1. Не подлежат рассмотрению возражения к оценке деятельности органов государственного аудита и финансового контроля при отсутствии подтверждающих документов и поступившие по истечении срока, предусмотренного пунктом 27 настоящего Стандарта.";

      пункт 28 изложить в следующей редакции:

      "28. По итогам рассмотрения возражений к оценке деятельности органа государственного аудита Счетным комитетом направляется ответ о принятии или непринятии возражений с обоснованиями принятого решения в течении 10 рабочих дней со дня получения. В случае принятия возражений к оценке деятельности органа государственного аудита Счетным комитетом вносятся соответствующие корректировки к оценке.";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему нормативному постановлению;

      приложения 2 изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему нормативному постановлению.

      2. Юридическому отделу в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего нормативного постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего нормативного постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего нормативного постановления на интернет-ресурсе Счетного комитета.

      3. Контроль за исполнением настоящего нормативного постановления возложить на руководителя аппарата Счетного комитета (Абдирайымов Х.С.).

      4. Настоящее нормативное постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Счетного комитета
по контролю за исполнением
республиканского бюджета
Н. Годунова

 
  Приложение 1 к нормативному
постановлению Счетного
комитета по контролю за
исполнением республиканского
бюджета
от 16 апреля 2018 года № 12-НҚ
  Приложение 1
к Процедурному стандарту
внешнего государственного
аудита и финансового контроля
по проведению оценки
деятельности органов
государственного аудита и
финансового контроля

Направления и критерии оценки деятельности уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту

Критерии оценки по направлениям

Показатели

Баллы

Направление 1: формирование и исполнение Перечня объектов государственного аудита на соответствующий год

1.1.

Формирование проекта Перечня объектов государственного аудита на соответствующий год

Наличие фактов дублирования в проекте Перечня объектов государственного аудита уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту после обмена проектами перечней объектов государственного аудита со Счетным комитетом:


1-2 факта;

-1

3-5 фактов;

-3

более 5 фактов

-5

1.2.

Направление уведомлений о проведении внепланового аудита

Своевременность направления уведомлений

5

Ненаправление либо несвоевременное направление уведомления о проведении внепланового аудита:


от 1 до 2 фактов;

-1

от 3 до 5 фактов;

-3

более 5 фактов

-5

1.3.

Внесение изменений в Перечень объектов государственного аудита на соответствующий год

Количество внесенных изменений в Перечень объектов государственного аудита (наименование объектов государственного аудита, тип аудита, вид проверки, период охвата государственным аудитом объектов государственного аудита, уровень бюджета, сумма охвата государственным аудитом бюджетных средств, активов государства):


от 1 до 5;

-1

от 5 до 10;

-3

от 10 и более

-5

1.4.

Исполнение Перечня объектов государственного аудита на соответствующий год

Отсутствие фактов дублирования при проведении государственного аудита в соответствии с Перечнем объектов государственного аудита

5

Наличие фактов дублирования проведения государственного аудита в результате нарушения Правил взаимодействия органов государственного аудита и финансового контроля, утвержденных нормативным постановлением Счетного комитета от 28 ноября 2015 года № 9-НҚ и приказом Министра финансов Республики Казахстан от 27 ноября 2015 года № 589 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов
№ 12577):


наличие 1 факта дублирования проведения государственного аудита;

-1

наличие от 2-х до 3-х фактов дублирования проведения государственного аудита;

-3

наличие более 3-х фактов дублирования проведения государственного аудита

-5

Направление 2: проведение государственного аудита и финансового контроля

2.1.

Выявление нарушений процедур государственных закупок при проведении внутреннего аудита
(за исключением камерального контроля)

Удельный вес выявленных сумм нарушений процедур государственных закупок в общей сумме государственных закупок, охваченных внутренним аудитом:


от 0% до 50%;

1

от 50% до 60%;

2

от 60% до 70%;

3

от 70% до 80%;

4

свыше 80%

5

2.2.

Возмещение сумм нарушений в бюджет (за исключением камерального контроля)

Удельный вес возмещенных в бюджет сумм нарушений в отчетном периоде в общей сумме нарушений, подлежащих возмещению в бюджет:


от 0% до 10%;

1

от 10% до 20%;

2

от 20% до 30%;

3

от 30% до 40%;

4

от 40% до 50%;

5

от 50% до 60%;

6

от 60% до 70%;

7

от 70% до 80%;

8

от 80% до 90%;

9

от 90% до 100%

10

2.3.

Восстановление и отражение по учету нарушений (за исключением камерального контроля)

Удельный вес восстановленных и отраженных по учету сумм нарушений в отчетном периоде в общей сумме нарушений, подлежащих восстановлению:


от 0% до 50%;

0

от 50% до 60%;

1

от 60% до 70%;

2

от 70% до 80%;

3

от 80% до 90%;

4

от 90% до 100%

5

2.4.

Взыскание в доход бюджета сумм административных штрафов, по которым наступил срок уплаты, за исключением вынесенных постановлений по материалам, поступившим из других государственных органов, и постановлений, вынесенных судами, а также переданных на принудительное взыскание в установленном законодательством порядке

Удельный вес взысканных в доход бюджета сумм административных штрафов в общей сумме штрафов, наложенных в отчетном периоде, по которым наступил срок уплаты за исключением вынесенных постановлений по материалам, поступившим из других государственных органов (Правоохранительных органов, Счетного комитета, Ревизионных комиссий, Служб внутреннего аудита) и постановлений, вынесенных судами, а также переданных на принудительное взыскание в установленном законодательством порядке:


до 50%;

0

от 50% до 60%;

1

от 60% до 70%;

2

от 70% до 80%;

3

от 80% до 90%;

4

от 90% до 100%

5

2.5.

Удовлетворение судами исков по материалам уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений

Удельный вес удовлетворенных судами исков по материалам уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений:


от 0% до 20%;

1

от 20% до 40%;

2

от 40% до 60%;

3

от 60% до 80%;

4

от 80% до 100%

5

2.6.

Внесение и принятие предложений по внесению изменений в нормативные правовые акты и в акты субъектов квазигосударственного сектора, для повышения эффективности управления и использования бюджетных средств, активов государства и субъектов квазигосударственного сектора

Количество внесенных и принятых предложений по внесению изменений в нормативные правовые акты и в акты субъектов квазигосударственного сектора, для повышения эффективности управления и использования бюджетных средств, активов государства и субъектов квазигосударственного сектора

за каждое предложение 1 балл

2.7.

Доля исполненных рекомендаций и поручений в общем количестве рекомендаций и поручений, принятых по итогам государственного аудита (с наступившими сроками исполнения)

Доля исполненных пунктов рекомендаций и поручений, принятых по итогам государственного аудита:


от 70% до 80%;

3

от 80% до 90%;

5

от 90% и более;

10

менее 70%

-5

Направление 3: проведение камерального контроля

3.1.

Исполнение уведомлений по камеральному контролю

Удельный вес исполненных уведомлений по камеральному контролю:


до 60%;

1

от 60% до 70%;

2

от 70% до 80%;

3

от 80% до 90%;

4

от 90% до 100%

5

3.2.

Результаты рассмотрения возражений на уведомления камерального контроля

Удельный вес заключений по результатам рассмотрения возражений на уведомления в пользу объектов камерального контроля:


до 10%;

5

от 10% до 30%;

4

от 30% до 50%;

3

от 50% до 70%;

2

от 70% и выше

1

3.3.

Доля процедур государственных закупок, охваченных камеральным контролем, из общего количества подлежащих охвату способом конкурса

Доля процедур государственных закупок способом конкурса, охваченных камеральным контролем:


от 70% до 80%;

3

от 80% до 90%;

5

от 90% и более;

10

менее 70%

-5

Направление 4: соблюдение стандартов государственного аудита и финансового контроля

4.1.

Наличие документов, признанных не соответствующими Стандартам государственного аудита и финансового контроля

Наличие документов по итогам государственного аудита, признанных Счетным комитетом не соответствующими Стандартам государственного аудита и финансового контроля:


от 1 до 3 документ;

-3

от 4 до 6 документов;

-4

от 7 документов и более

-5

Удельный вес материалов аудита, не соответствующих Стандартам государственного аудита и финансового контроля, выявленных центральным аппаратом уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальными подразделениями, к общему количеству материалов, охваченных контролем качества:


до 5% материалов;

-1

от 5% до 15 % материалов;

-2

от 15 % материалов и более

-3

4.2.

Отзыв сертификата государственного аудитора по основаниям, предусмотренным пунктом 8 статьи 39 Закона

Количество сотрудников уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений, у которых отозван сертификат государственного аудитора:


1-5 сотрудников;

-3

6-10 сотрудников;

-5

11 и более сотрудников

-10

Направление 5: ответственность работников органов государственного аудита и финансового контроля

5.1.

Привлечение работников уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений к дисциплинарной, административной и уголовной ответственности, связанной с деятельностью уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений

Привлечение работников уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений к дисциплинарной ответственности:


1-10 работников;

-1

11-20 работников;

-2

21 и более работников.

-5

Привлечение работников уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений к административной ответственности (учитывать только факты привлечения работников к ответственности в качестве должностных лиц и за коррупционные правонарушения):


1-10 работников;

-1

11-20 работников;

-2

21 и более работников

-5

Привлечение работников уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений к уголовной ответственности при наличии вступивших в законную силу обвинительных приговоров суда:


1-5 работников;

-5

6 и более работников

-10

5.2.

Подтверждение случаев обращения на противоправные действия работников уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений

Количество подтвержденных случаев обращений на противоправные действия работников уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделений, поступивших в Счетный комитет, уполномоченный орган и его территориальные подразделения

за каждый случай - 5 баллов

Направление 6: исполнение решений Координационного совета органов государственного аудита и финансового контроля

6.1

Полнота, качество и своевременность исполнения решений Координационного совета органов государственного аудита и финансового контроля

Отсутствие фактов неисполнения, несвоевременного и/или некачественного исполнения решений Координационного совета

10

Наличие фактов неисполнения решений Координационного совета:


1 факт;

-2

от 2-х до 3-х фактов;

-4

более 3-х фактов

-10

Наличие фактов несвоевременного и/или некачественного исполнения решений Координационного совета:


1 факт;

-1

от 2-х до 3-х фактов;

-3

более 3-х фактов

-5

Внесение обоснованных предложений по решению проблем и/или улучшение деятельности органов государственного аудита и финансового контроля, процедур государственного аудита, отраженных в Плане работы Координационного совета на очередной планируемый год и/или Протоколе по результатам заседания Координационного совета:


1 предложение;

2

от 2-х до 3-х предложений;

4

более 3-х предложений

6

Направление 7: иные направления

7.1.

Проведение оценки эффективности деятельности служб внутреннего аудита

Своевременное проведение оценки эффективности деятельности служб внутреннего аудита

5

Наличие фактов несоответствия проведения оценки эффективности деятельности служб внутреннего аудита утвержденным нормативным правовым и правовым актам:


1-2 факта;

-1

3-4 факта;

-3

5 и более фактов

-5

7.2.

Неисполнение, некачественное или несвоевременное исполнение заданий и поручений Правительства Республики Казахстан, обращений физических и юридических лиц

Количество неисполненных, некачественно или несвоевременно исполненных заданий и поручений Правительства Республики Казахстан, обращений физических и юридических лиц

за каждый случай - 3 балла

 
  Приложение 2 к нормативному
постановлению Счетного комитета
по контролю за исполнением
республиканского бюджета
от 16 апреля 2018 года № 12-НҚ
Приложение 2
к Процедурному стандарту
внешнего государственного
аудита и финансового контроля
по проведению оценки
деятельности органов
государственного аудита и
финансового контроля

Направления и критерии оценки деятельности ревизионных комиссий

Критерии оценки по направлениям

Показатели

Баллы

Направление 1: исполнение Перечня объектов государственного аудита

1.1.

Исполнение Перечня объектов государственного аудита на соответствующий год

Отсутствие фактов дублирования проведения государственного аудита

5

Наличие фактов дублирования проведения государственного аудита в результате нарушения Правил взаимодействия органов государственного аудита и финансового контроля, утвержденных нормативным постановлением Счетного комитета от 28 ноября 2015 года № 9-НҚ и приказом Министра финансов Республики Казахстан от 27 ноября 2015 года № 589 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12577):


наличие 1 факта дублирования проведения государственного аудита;

-1

наличие от 2-х до 3-х фактов дублирования проведения государственного аудита;

-3

наличие более 3-х фактов дублирования проведения государственного аудита

-5

Направление 2: проведение государственного аудита и финансового контроля

2.1.

Доля исполненных рекомендаций и поручений в общем количестве рекомендаций и поручений, принятых по итогам государственного аудита и экспертно-аналитических мероприятий (с наступившими сроками исполнения)

Доля исполненных пунктов рекомендаций и поручений, принятых по итогам государственного аудита и экспертно-аналитических мероприятий:


от 70% до 80%;

3

от 80% до 90%;

5

от 90% и более;

10

менее 70%

-5

2.2.

Рекомендации направленные на устранение пробелов и противоречий в законодательстве, в актах субъектов квазигосударственного сектора, от общего количества рекомендаций

Доля рекомендаций направленных на устранение пробелов и противоречий в законодательстве, в актах субъектов квазигосударственного сектора, от общего количества рекомендаций:


до 20%

1

от 20% до 30%;

2

от 30% до 40%;

3

от 40% и более

5

2.3.

Привлечение лиц к административной ответственности по итогам государственного аудита

Привлечение лиц к административной ответственности по итогам передачи материалов с соответствующими аудиторскими доказательствами в органы, уполномоченные рассматривать дела об административных правонарушениях, а также по итогам составления протокола об административном правонарушении органом государственного аудита, за исключением фактов не привлечения к административной ответственности лиц по независящим от ревизионной комиссии причинам:


до 10 лиц;

3

от 10 до 20 лиц;

5

более 20 лиц

10

2.4.

Удовлетворение судами исков, поданных ревизионными комиссиями, в целях возмещения в бюджет, восстановления путем выполнения работ, оказания услуг, поставки товаров и (или) отражения по учету выявленных сумм нарушений и исполнения предписания

Удовлетворение судами исков в целях возмещения в бюджет, восстановления путем выполнения работ, оказания услуг, поставки товаров и (или) отражения по учету выявленных сумм нарушений и исполнения предписания:


до 20%;

1

от 20% до 40%;

2

от 40% до 60%;

3

от 60% до 80%;

4

от 80% до 100%

5

2.5.

Возмещение (восстановление) средств по итогам государственного аудита и финансового контроля

Доля возмещенных и восстановленных средств в общем объеме средств, подлежащих возмещению и восстановлению по итогам аудиторских мероприятий, с наступившими сроками исполнения:


до 10%;

1

от 10% до 29%;

3

от 30% до 49%;

5

от 50% до 79%;

8

от 80% и более

10

2.6.

Исполнение рекомендаций и поручений с нарушениями сроков

Доля исполненных рекомендаций и поручений с нарушениями сроков исполнения в общем количестве исполненных рекомендаций и поручений, принятых по итогам государственного аудита и экспертно-аналитических мероприятий:


от 10% до 20%;

-2

от 20% до 30%;

-4

от 30% и более

-6

2.7

Признание в судебном порядке незаконными постановления (предписания) ревизионной комиссии

Количество постановлений (предписаний) ревизионной комиссии, признанных в судебном порядке незаконными:


от 1 до 2

-3

от 3 до 4

-5

5 и более

-10

Направление 3: соблюдение стандартов государственного аудита и финансового контроля

3.1.

Наличие документов, признанных не соответствующими Стандартам государственного аудита и финансового контроля

Наличие документов по итогам государственного аудита, признанных Счетным комитетом не соответствующими Стандартам государственного аудита и финансового контроля:


1 документ;

-3

от 2 до 3 документов;

-4

от 4 документов и более

-5

Удельный вес материалов аудита, не соответствующих Стандартам государственного аудита и финансового контроля, выявленных Ревизионной комиссией
к общему количеству материалов, охваченных контролем качества:




до 2% материалов;

-1

от 2% до 5 % материалов;

-2

от 5 % материалов и более

-3

3.2.

Отзыв сертификата государственного аудитора по основаниям, предусмотренным пунктом 8 статьи 39 Закона

Количество сотрудников ревизионных комиссий у которых отозван сертификат государственного аудитора:


1 сотрудник;

-5

2 и более сотрудника

-10

Направление 4: ответственность работников органов государственного аудита и финансового контроля

4.1.

Привлечение работников ревизионных комиссий к дисциплинарной, административной и уголовной ответственности, связанной с деятельностью ревизионных комиссий

Привлечение работников ревизионных комиссий к дисциплинарной ответственности:


1-2 работника;

-1

3-4 работника;

-2

5 и более работников

-5

Привлечение работников ревизионных комиссий к административной ответственности (учитывать только факты привлечения работников к ответственности в качестве должностных лиц и за коррупционные правонарушения):


1-2 работника;

-1

3-4 работника;

-2

5 и более работников

-5

Привлечение работников ревизионных комиссий к уголовной ответственности при наличии вступивших в законную силу обвинительных приговоров суда

-10

4.2.

Подтверждение случаев обращения на противоправные действия работников ревизионных комиссий

Количество подтвержденных случаев обращений на противоправные действия работников ревизионных комиссий, поступивших в Счетный комитет или ревизионную комиссию

за каждый случай - 5 баллов

Направление 5: исполнение решений Координационного совета органов государственного аудита и финансового контроля

5.1

Полнота, качество и своевременность исполнения решений Координационного совета органов государственного аудита и финансового контроля

Отсутствие фактов неисполнения, несвоевременного и/или некачественного исполнения решений Координационного совета

10

Наличие фактов неисполнения решений Координационного совета:


1 факт;

-2

от 2-х до 3-х фактов;

-4

более 3-х фактов

-10

Наличие фактов несвоевременного и/или некачественного исполнения решений Координационного совета:


1 факт;

-1

от 2-х до 3-х фактов;

-3

более 3-х фактов

-5

Внесение обоснованных предложений по решению проблем и/или улучшение деятельности органов государственного аудита и финансового контроля, процедур государственного аудита, отраженных в Плане работы Координационного совета на очередной планируемый год и/или Протоколе по результатам заседания Координационного совета:


1 предложение;

2

от 2-х до 3-х предложений;

4

более 3-х предложений

6

Направление 6: иные направления

6.1.

Соответствие требованиям представляемой ревизионными комиссиями информации о своей работе Счетному комитету

Соответствие представляемой ревизионными комиссиями информации Процедурному стандарту внешнего государственного аудита и финансового контроля по представлению ревизионными комиссиями областей, городов республиканского значения, столицы Счетному комитету информации о своей работе

5

Несоответствие представляемой ревизионными комиссиями информации принципу "своевременность" (подготовка и представление отчета в установленные сроки)

-1

Несоответствие представляемой ревизионными комиссиями информации принципу "полнота и прозрачность" (отражение проведенного государственного аудита и экспертно-аналитических мероприятий, ясность изложения результатов государственного аудита и финансового контроля)

-3

Несоответствие представляемой ревизионными комиссиями информации принципу "надежность" (достоверность и отсутствие ошибок в представляемой ревизионными комиссиями информации Счетному комитету о своей работе)

-5

6.2.

Передача информации в Единую базу данных по государственному аудиту и финансовому контролю (Интегрированную информационную систему Счетного комитета)

Передача информации в Единую базу данных по государственному аудиту и финансовому контролю (Интегрированную информационную систему Счетного комитета):


с нарушением установленных сроков;

-1

внесение до 75% от общего количества материалов;

-2

внесение до 50% от общего количества материалов;

-3

внесение до 25% от общего количества материалов

-5