"Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 21 шілдедегі № 4-4/679 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2018 жылғы 29 наурыздағы № 135 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 4 мамырда № 16865 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2020 жылғы 25 мамырдағы № 181 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 25.05.2020 № 181 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 21 шілдедегі № 4-4/679 бұйрығына (Нормативтiк құқықтық актiлерді мемлекеттiк тіркеу тізілімінде № 11946 болып тіркелген, 2015 жылғы 10 қыркүйекте "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Егіншілік департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесінің ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
      Премьер-Министрінің орынбасары –
      Қазақстан Республикасының
      Ауыл шаруашылығы министрі Ө. Шөкеев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      _______________________ Д. Абаев

      2018 жылғы 19 сәуір

  Қазақстан Республикасы
Премьер – Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2018 жылғы 29 наурыздағы
№ 135 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің 2015 жылғы
21 шілдедегі № 4-4/679
бұйрығымен
бекітілген

"Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) Мемлекеттік корпорацияға құжаттарды тапсырған сәттен бастап және порталға жүгінген кезде – 3 (үш) жұмыс күні;

      2) Мемлекеттік корпорацияға қажетті құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты– 15 (он бес) минуттан артық емес;

      3) Мемлекеттік корпорацияға көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты– 20 (жиырма) минуттан артық емес;

      Мемлекеттік корпорацияда жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – субсидияны аудару туралы хабарлама не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағымен көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан уәжді бас тарту. Тиесілі субсидиялар:

      1) ағымдағы жылы және өткен жылдың 4 (төртінші) тоқсанында тыңайтқыштарды сатушыдан сатып алынған тыңайтқыштарға (органикалықтарды қоспағанда) жұмсалған шығындарды өтеу үшін ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің (бұдан әрі – ауылшартауарөндіруші) немесе ауыл шаруашылығы кооперативінің (бұдан әрі – ауылшаркооперативі);

      2) ағымдағы жылы және өткен жылдың 4 (төртінші) тоқсанында ауылшартауарөндірушілерге немесе ауылшаркооперативтеріне өткізілген тыңайтқыштардың (органикалықтарды қоспағанда) құнын арзандату үшін отандық тыңайтқыш өндірушілердің шоттарына аударылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық/қағаз түрінде.

      Мемлекеттік корпорация арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушыға осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1 және 2-қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша қағаз жеткізгіште субсидия тағайындау/тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама беріледі.

      Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған, осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1 және 2-қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша электрондық құжат нысанында субсидия тағайындау/тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама жолданады.

      Көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетіне" осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидияны аудару туралы хабарлама жолданады.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Мыналардың:

      1) Мемлекеттік корпорацияның жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда түскі үзіліссіз, сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

      Мемлекеттік қызмет жеделдетілген қызмет көрсетусіз көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген орны бойынша "электрондық" кезек күту тәртібімен көрсетіледі. Электрондық кезекті портал арқылы брондауға болады;

      2) порталдың жұмыс кестесі – жөндеу жұмыстарын жүргізумен байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және Заңның 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерінде жүгінген жағдайда өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не заңды тұлғаның уәкілетті өкілі – өкілеттігін растайтын құжат бойынша; жеке тұлғаның уәкілетті өкілі – нотариалды расталған сенімхат бойынша) Мемлекеттік корпорацияға осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толық құнымен сатып алынған тыңайтқыштар үшін субсидия алуға арналған өтінімді немесе 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тыңайтқышты отандық тыңайтқыштарды өндірушіден арзандатылған құнмен сатып алған жағдайда тиесілі субсидияларды төлеу туралы өтпелі өтінімді, порталға осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға немесе 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен расталған электрондық құжат нысанындағы өтiнiмді ұсынады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің жеке басын куәландыратын құжат туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы мәліметтерді Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзы арқылы алады.

      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттарды талап етуге жол берілмейді.

      Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады.

      Өтінімнің:

      1) Мемлекеттік корпорацияда қабылданғанын растау ретінде – көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі;

      2) порталда қабылданғанын растау ретінде – көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұранымның қабылданғаны туралы мәртебе көрсетіледі.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру көрсетілетін қызметті алушының (не нотариалды расталған сенімхат бойынша оның өкілінің) жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация нәтижесін бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оларды одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін жүгінсе, Мемлекеттік корпорацияның сұратуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжатты көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызметке арналған сұранымның қабылданғаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетілген хабарлама жіберіледі.

      10. Көрсетілетін қызметті берушілер мынадай негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 сәуірдегі № 4-4/305 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11223 болып тіркелген) бекітілген Тыңайтқыштардың құнын (органикалық тыңайтқыштарды қоспағанда) субсидиялау қағидаларында белгіленген шарттарға сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімінің (үкімінің) болуы;

      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген үкімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнайы құқығынан айрылуы.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы стандарттың 9-тармағымен көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3- тарау. Орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның жұмыскерлерінің мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Қөрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым тиісті көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына беріледі.

      Шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 15-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша почта арқылы жазбаша нысанда не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Мемлекеттік корпорация жұмыскерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 15-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша Мемлекеттік корпорация басшысының атына жіберіледі.

      Мыналардың:

      1) жеке тұлғаның шағымында тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), почталық мекенжайы көрсетіледі;

      2) заңды тұлғаның шағымында атауы, почталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні көрсетіледі. Арызға көрсетілетін қызметті алушы қол қоюы тиіс.

      Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып, оның тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) Мемлекеттік корпорацияның, көрсетілетін қызметті берушінің шағымды қабылдағанын растайды.

      Сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның қызметкерінің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8-800-080-7777 телефондары арқылы алуға болады.

      Көрсетілетін қызметті алушыға оның шағымының қабылданғанын растау үшін шағымды қабылдаған адам талон береді, онда нөмірі, күні, шағымды қабылдаған адамның тегі, осы шағымға жауап алу мерзімі және орны, шағымның қаралу барысы туралы ақпарат алуға болатын адамның байланыс деректері көрсетіледі.

      Электрондық арызды портал арқылы жолдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинеттен" арыз туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті беруші арызды өңдеу барысында (шағымның жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгілер, қарау туралы немесе қараудан бас тарту туралы жауап) жаңартылып отырады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қараудың нәтижелері туралы уәжді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта арқылы жолданады не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабы 1-тармағының 6) тармақшасына сәйкес сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсетудің, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Тіршілік әрекетін шектейтін ағза функцияларының тұрақты бұзушылықтары бар, денсаулығы нашар көрсетілетін қызметті алушыларға, қажет болған жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарын қабылдауды Бірыңғай байланыс орталығы (1414, 8-800-080-7777) арқылы жүгіну жолымен Мемлекеттің корпорацияның жұмыскері тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыларға күту мен қажетті құжаттарды дайындау уақытында жағдайлар жасалады (күтуге арналған креслолар, қажетті құжаттардың тізбесі мен оларды толтыру үлгілері бар стендтермен жарақталған құжаттарды толтыруға арналған орындар), өртке қарсы қауіпсіздік шаралары қабылданады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің ғимараттары мүмкіндігі шектеулі адамдардың кіруіне арналған пандустары бар кіреберіспен жабдықталған болады.

      15. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) тиісті көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында;

      2) Министрліктің www.mgov.kz интернет-ресурсының "Мемлекеттік қызметтер" деген бөлімі, "Мемлекеттік қызметтерді көрсету орындарының мекенжайлары" деген кіші бөлімінде;

      3) Мемлекеттік корпорацияның www.gov4с.kz интернет-ресурсында орналастырылған.

      16. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режімінде мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.

      17. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары порталда көрсетілген. Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777.

  "Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  Нысан

Хабарлама

      Құрметті_______________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушы)

      Сізге__________________________________________________________

      (субсидияланатын бағыт)

      бағыты бойынша субсидия тағайындау жөнінде шешім қабылданғаны туралы

      ескертеміз.

      Сұрақтар туындаған жағдайда_____________________________________________

      ________________________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті беруші)

      жүгінуді өтінеміз.

      Орындаушы:___________________________________________ _____________

      (тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын (қолы)

      куәландыратын құжатта бар болса))

      Байланыс телефондары: ______________________________________________

  "Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
Нысан

Хабарлама

      Құрметті _______________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушы)

      Сізге __________________________________________________________________

      (субсидияланатын бағыт)

      бағыты бойынша субсидия тағайындамау жөнінде шешім қабылданғаны туралы

      ескертеміз.

      Бас тарту себебі:

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      Сұрақтар туындаған жағдайда_____________________________________________

      ________________________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті беруші)

      жүгінуді өтінеміз.

      Орындаушы: __________________________________________ _____________

      (тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын (қолы)

      куәландыратын құжатта бар болса))

      Байланыс телефондары: _________________________________________________

  "Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
2-1-қосымша
Нысан

Хабарлама

      Құрметті _______________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушы)

      Сізге __________________________________________________________________

      (субсидияланатын бағыт)

      бағыты бойынша субсидияны аудару туралы ескертеміз.

      Бас тарту себебі:

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      Сұрақтар туындаған жағдайда_____________________________________________

      ________________________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті беруші)

      жүгінуді өтінеміз.

      Орындаушы: __________________________________________ _____________

      (тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын (қолы)

      куәландыратын құжатта бар болса))

      Байланыс телефондары: __________________________________________________

  "Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
3-қосымша
Нысан

Толық құнымен сатып алынған тыңайтқыштар үшін субсидиялар алуға арналған өтiнiм

      (кімге) ______________ облысының ___________________________________________

      (облыстық жергілікті атқарушы органының толық атауы) республикалық маңызы бар

      қаланың, астананың

      __________________________________________________________________________

      (кімнен)___________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның толық атауы, жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған

      жағдайда)

      Тыңайтқыштарды сатушыдан __________ тонна (килограмм, литр)

      көлемiнде сатып алынған ________________________________________ тыңайтқышы

      (тыңайтқыш түрi)

      үшiн маған ___________________ теңге мөлшерінде субсидия төлеуді сұраймын.

      (сома санмен және жазбаша)

      1. Өтінім беруші туралы мәлімет.

      Заңды тұлға үшін:

      атауы __________________________________________________________

      БСН_____________________________________________________________

      басшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) ___________________

      мекенжайы: _____________________________________________________

      телефон (факс) нөмірі: _________________________________________

      Жеке тұлға үшін:

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) __________________

      ЖСН_____________________________________________________________

      жеке басын куәландыратын құжат:

      нөмірі _________________________________________________________

      кім берді ______________________________________________________

      берілген күні __________________________________________________

      мекенжайы:______________________________________________________

      телефон (факс) нөмірі:__________________________________________

      жеке тұлға үшін - дара кәсіпкер ретінде қызметін бастағаны туралы хабарлама:

      орналасқан жері ________________________________________________

      хабарлау күні___________________________________________________

      2. Ауыл шаруашылығы кооперативі мүшелері туралы мәліметтер*:

р/с №

Субсидия тиесілі ауыл шаруашылығы кооперативі мүшесінің атауы

Субсидия тиесілі ауыл шаруашылығы кооперативі мүшесінің БСН/ЖСН

1

2

3




      3. Жер учаскесi туралы мәліметтер*:

Р/с

Кадастрлық нөмірі

Барлық алаң, гектар

оның ішінде егістік

Нысаналы мақсаты

Жер учаскесі иесінің немесе жерді пайдаланушының атауы

1

2

3

4

5

6







      4. Екінші деңгейдегі банктегі немесе ұлттық почта операторындағы ауыл

      шаруашылығы тауарын өндірушінің немесе ауыл шаруашылығы кооперативінің

      ағымдағы шотының мәліметтері*:

      ЖСН/БСН ______________________________________________________

      Кбе __________________________________________________________

      Банктің немесе почта операторының деректері___________________

      Банктің немесе почта операторының атауы ______________________

      БСК __________________________________________________________

      ЖСК __________________________________________________________

      БСН __________________________________________________________

      Кбе __________________________________________________________

      5. Ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші (ауыл шаруашылығы кооперативі) мен

      тыңайтқыштарды сатушының арасындағы сатып алу-сату шартының мәліметтері*:

      тыңайтқыштарды сатушы (отандық өндіруші не жеткізуші не шетелдік өндіруші)

      ________________________________________________________________

      шарттың нөмірі _________________________________________________

      шарт жасалған күн ______________________________________________

      ҚҚС-мен бағасы (теңге)__________________________________________

      тыңайтқыштарды сатушының атауы мен БСН _________________________

      тыңайтқыштарды сатушының орналасқан жерінің мекенжайы __________

      тыңайтқыштың атауы _____________________________________________

      тыңайтқыштың көлемі, тонна (килограмм, литр) ___________________

      төлеу мерзімі __________________________________________________

      межелі (босату) пункті _________________________________________

      6. Тыңайтқыштарды сатып алу үшін шеккен шығындарды растайтын (өтінім берген

      сәтте) төлем құжаттары (шот-фактуралар және тауарды жеткізу туралы жүкқұжаттың

      (актінің) мәліметтері*:

      шот-фактура нөмірі _____________________________________________

      берілген күні __________________________________________________

      тауарлық-көліктік жүкқұжаттың нөмірі (шетелдік өндірістегі

      тыңайтқыштар үшін)______________________________________________

      тауарды қабылдау-тапсыру актісінің нөмірі (отандық өндірістегі

      тыңайтқыштар үшін) _____________________________________________

      7. Жүк кедендік декларацияның (Еуразиялық экономикалық одаққа кірмейтін елдерден

      тыңайтқыш сатып алған ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші немесе ауыл

      шаруашылығы кооперативі үшін) мәліметтері:

      тыңайтқыштың атауы ___________________________________________

      өлшем бірлігі ________________________________________________

      мөлшері (көлемі)______________________________________________

      ҚҚС-мен бағасы (теңге)________________________________________

      өткізу құны, барлығы _________________________________________

      нөмірі _______________________________________________________

      берілген күні ________________________________________________

      шетелдік тыңайтқыштарды өндірушінің атауы ____________________

      шетелдік тыңайтқыштарды өндірушінің орналасқан жерінің мекенжайы

      ______________________________________________________________

      8. Тауардың Еуразиялық экономикалық одақтан әкелінгенін растайтын салық органы

      берген құжаттың мәліметтері:

      нөмірі __________________________________________________________

      берілген күні ___________________________________________________

      шетелдік тыңайтқыштарды өндірушінің атауы _______________________

      шетелдік тыңайтқыштарды өндірушінің орналасқан жерінің мекенжайы

      _________________________________________________________________

      9. Сатып алынған тыңайтқыштарға арналған сәйкестiк сертификатының мәліметтері:

      сертификаттың нөмірі____________________________________________

      сертификаттың қолданылу мерзімі ________________________________

      сәйкестендірілген өнім (атауы, шығарушы ел)_____________________

      өтінім беруші (атауы, мекенжайы) _______________________________

      кім берді ______________________________________________________

      10. Тауардың шығу тегі туралы сертификаттың немесе тауардың шығу тегі туралы

      декларацияның (Еуразиялық экономикалық одаққа кірмейтін елдерден тыңайтқыш

      сатып алған ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші немесе ауыл шаруашылығы

      кооперативі үшін) мәліметтері:

      нөмірі мен берілген күні _______________________________________

      тауардың атауы _________________________________________________

      экспорттаушы/жүк жөнелтуші _____________________________________

      импорттаушы/жүк алушы___________________________________________

      11. Химиялық өнімді тіркеу туралы куәліктің мәліметтері:

      куәлік нөмірі ___________________________________________________

      химиялық өнімнің толық атауы ____________________________________

      өндіруші фирма __________________________________________________

      куәліктің қолданылу мерзімі _____________________________________

      тіркелген күні __________________________________________________

      кім берді _______________________________________________________

      12. Тиесілі субсидиялар есептемесі:

Ауыл шаруашылығы дақылының атауы, сүрі жер

Жер учаскесінің кадастрлық нөмірі және оның алаңы, гектар

1 гектарға тыңайтқыш енгізу нормалары (килограмм, литр)

азотты тыңайтқыштар

фосфорлы тыңайтқыштар

калийлі тыңайтқыштары

1

2

3

4

5

6







      кестенің жалғасы

Тыңайтылатын алаң, гектар

Пайдалануға арналған тыңайтқыштың нақты көлемі (килограмм, литр)

1 гектарға арналған тыңайтқыштардың нақты көлемі (килограмм, литр)

1 тоннасының (килограмм, литр) бағасы, теңге

1 тоннаға (килограммға, литрге) арналған субсидиялар нормасы, теңге

Тиесілі субсидия сомасы,
теңге (8- баған х 13- баған)

азотты тыңайтқыш тар

фосфорлы тыңайтқыштар

калийлі тыңайтқыштар

7

8

9

10

11

12

13

14









      Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растаймын және дұрыс емес мәліметтер

      ұсынғаным үшін Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауапкершілік туралы

      хабардармын және заңмен қорғалатын құпиядан тұратын мәліметтерді пайдалануға,

      сондай-ақ дербес деректерді және өзге ақпаратты жинауға, өңдеуге, сақтауға, шығарып

      алуға және пайдалануға келісім беремін.

      Ауыл шаруашылығы дақылдарына (cүрі жерге) сатып алынған тыңайтқыштарды

      енгізуді қамтамасыз етуге міндеттенемін.

      20__ жылғы "__" ________ сағат 00:00 өтінім беруші қол қойды және жіберілді:

      ЭЦҚ-дан алынған деректер

      ЭЦҚ қойылған күні мен уақыты

      Өтінімді қабылдау туралы хабарлама:

      Облыстық басқарма (қалалық басқарма) 20__ жылғы"__" _____сағат 00:00 қабылдады:

      ЭЦҚ-дан алынған деректер

      ЭЦҚ қойылған күні мен уақыты

      Ескертпе:

      Ауыл шаруашылығы кооперативі субсидия алуға арналған осы өтінімді ауыл

      шаруашылығы тауарын өндірушілер үшін де берген жағдайда өтінімнің 2, 3, 4, 5 және

      6-жолдарында көрсетілген мәліметтер субсидия тиесілі ауыл шаруашылығы

      кооперативінің әр мүшесіне толтырылады.

  "Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
4-қосымша
Нысан

Тыңайтқышты отандық тыңайтқыштарды өндірушіден арзандатылған құнмен сатып алған жағдайда тиесілі субсидияларды төлеу туралы өтпелі өтінім

      (кімге) ______________ облысының ___________________________________________

      (облыстық жергілікті атқарушы органының толық атауы) республикалық маңызы бар

      қаланың, астананың

      __________________________________________________________________________

      (кімнен)___________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның толық атауы, жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің (бар болған

      жағдайда)

      Мен ____________________________________ арзандатылған құнмен

      (отандық тыңайтқыштарды өндірушінің атауы

      _____ тонна (килограмм, литр) көлемiнде __________________ тыңайтқышын

      (тыңайтқыш түрi)

      сатып алу-сату шартын жасасқанымды мәлімдеймін және

      отандық тыңайтқыштарды өндіруші __________________________________________

      (отандық тыңайтқыштарды өндірушінің атауы)

      тыңайтқыштардың нақты өткізілген көлемдері жөніндегі мәліметтерді субсидиялауға

      арналған өтінімдердің электрондық тізіліміне енгізгеннен кейін

      маған тиесілі __________________________ теңге мөлшеріндегі субсидияны

      (сома санмен және жазбаша)

      отандық тыңайтқыштарды өндіруші __________________________________________

      (отандық тыңайтқыштарды өндірушінің атауы)

      аударуды сұраймын.

      1. Өтінім беруші туралы мәліметтер.

      Заңды тұлға үшін:

      атауы ___________________________________________________

      БСН______________________________________________________

      басшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) _____________________

      мекенжайы: _______________________________________________________

      телефон (факс) нөмірі: ___________________________________________

      Жеке тұлға үшін: тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) ____________________

      ЖСН_______________________________________________________________

      жеке басын куәландыратын құжат:

      нөмірі ___________________________________________________________

      кім берді ________________________________________________________

      берілген күні ____________________________________________________

      мекенжайы:________________________________________________________

      телефон (факс) нөмірі:____________________________________________

      Дара кәсіпкер ретінде қызметін бастағаны туралы хабарлама – жеке тұлға үшін:

      орналасқан жері __________________________________________________

      хабарлау күні_____________________________________________________

      2. Ауыл шаруашылығы кооперативі мүшелері туралы мәліметтер*:

Р/с №

Субсидия тиесілі ауыл шаруашылығы кооперативі мүшесінің атауы

Субсидия тиесілі ауыл шаруашылығы кооперативі мүшесінің БСН/ЖСН

1

2

3




      3. Жер учаскесi туралы мәліметтер*:

Р/с №

Кадастрлық нөмірі

Барлық алаң, гектар

оның ішінде егістік

Нысаналы мақсаты

Жер учаскесі иесінің немесе жерді пайдаланушының атауы

1

2

3

4

5

6







      4. Ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші (ауыл шаруашылығы кооперативі) мен

      тыңайтқыштарды өндірушінің арасындағы сатып алу-сату шартының мәліметтері*:

      шарттың нөмірі _________________________________________________

      шарт жасалған күн ______________________________________________

      ҚҚС-мен бағасы (теңге)__________________________________________

      тыңайтқыштарды өндірушінің атауы мен БСН _______________________

      тыңайтқыштарды өндірушінің орналасқан жерінің мекенжайы ________

      тыңайтқыштың атауы _____________________________________________

      тыңайтқыштың көлемі, тонна (килограмм, литр) ___________________

      төлеу мерзімі __________________________________________________

      межелі (босату) пункті _________________________________________

      5. Тыңайтқыштарды өндірушінің екінші деңгейдегі банкте ағымдағы шотының бар

      екендiгi туралы мәліметтер:

      Банктің атауы ________________________________________________

      БСК __________________________________________________________

      ЖСК __________________________________________________________

      БСН __________________________________________________________

      Кбе __________________________________________________________

      6. Тиесілі субсидиялар есептемесі:

Ауыл шаруашылығы дақылының атауы, сүрі жер

Жер учаскенің кадастрлық нөмірі және оның алаңы, гектар

1 гектарға тыңайтқыш енгізу нормалары (килограмм, литр)

азотты тыңайтқыштар

фосфорлы тыңайтқыштар

калийлі тыңайтқыштар

1

2

3

4

5

6







      кестенің жалғасы

Тыңайтылатын алаң, гектар

Пайдалануға арналған тыңайтқыштың нақты көлемі (килограмм, литр)

1 гектарға арналған тыңайтқыштардың нақты көлемі (килограмм, литр)

1 тоннасының (килограмм, литр) бағасы, теңге

1 тоннаға (килограммға, литрге) арналған субсидиялар нормасы, теңге

Тиесілі субсидия сомасы, теңге (8- баған х 13- баған)

азотты тыңайтқыштар

фосфорлы тыңайтқыштар

калийлі тыңайтқыштар

7

8

9

10

11

12

13

14









      Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растаймын және дұрыс емес мәліметтер

      ұсынғаным үшін Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауапкершілік туралы

      хабардармын және заңмен қорғалатын құпиядан тұратын мәліметтерді пайдалануға,

      сондай-ақ дербес деректерді және өзге ақпаратты жинауға, өңдеуге, сақтауға, шығарып

      алуға және пайдалануға келісім беремін.

      Ауыл шаруашылығы дақылдарына (cүрі жерге) сатып алынған тыңайтқыштарды

      енгізуді қамтамасыз етуге міндеттенемін.

      20__ жылғы "__" ________ сағат 00:00 өтінім беруші қол қойды және жіберілді:

      ЭЦҚ-дан алынған деректер

      ЭЦҚ қойылған күні мен уақыты

      Өтінімді қабылдау туралы хабарлама:

      Облыстық басқарма (қалалық басқарма) 20__ жылғы"__" _____сағат 00:00 қабылдады:

      ЭЦҚ-дан алынған деректер

      ЭЦҚ қойылған күні мен уақыты

      Ескертпе:

      Ауыл шаруашылығы кооперативі субсидия алуға арналған осы өтінімді ауыл

      шаруашылығы тауарын өндірушілер үшін де берген жағдайда өтпелі өтінімнің 2, 3 және

      4-жолдарында көрсетілген мәліметтер субсидия тиесілі ауыл шаруашылығы

      кооперативінің әр мүшесіне толтырылады.

  Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
5-қосымша
Нысан

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан

      Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып,

      "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік

      корпорация) филиалының № ___ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) Сіздің мемлекеттік

      көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын

      толық ұсынбауыңызға, атап айтқанда:

      жоқ құжаттардың атауы:

      ________________________________________;

      ________________________________________;

      ________________________________________ ұсынбауыңызға байланысты

      "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік

      қызметін көрсетуге арналған құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

      Осы қолхат 2 данада, әр тарап үшін бір-бірден жасалды.

      Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері

      _______ ___________________________________________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта бар болса))

      Телефон _________________

      Алдым ___________ __________________________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта бар болса))

      20__ жылғы "___" _________

О внесении изменения в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 21 июля 2015 года № 4-4/679 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)"

Приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 29 марта 2018 года № 135. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 мая 2018 года № 16865. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 25 мая 2020 года № 181

      Сноска. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства РК от 25.05.2020 № 181 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 21 июля 2015 года № 4-4/679 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11946, опубликован 10 сентября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      стандарт государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических), утвержденный указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту земледелия Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан после его официального опубликования;

      5) в течении десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
У. Шукеев

      "СОГЛАСОВАН"
Министр информации и коммуникаций
Республики Казахстан
_________________________ Д. Абаев
19 апреля 2018 года

  Приложение
к приказу Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан-
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 29 марта 2018 года № 135
  Утвержден
приказом Министра сельского
хозяйства Республики Казахстан
от 21 июля 2015 года № 4-4/679

Стандарт государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы (далее – услугодатель).

      Прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) Государственную корпорацию "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи документов в Государственную корпорацию и при обращении на портал – 3 (три) рабочих дня;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи необходимых документов в Государственной корпорации – не более 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя в Государственной корпорации – не более 20 (двадцать) минут.

      При обращении в Государственную корпорацию день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – уведомление о перечислении субсидии либо мотивированный отказ в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги. Причитающиеся субсидии перечисляются на счета:

      1) сельскохозяйственных товаропроизводителей (далее – сельхозтоваропроизводитель) или сельскохозяйственных кооперативов (далее – сельхозкооператив) для возмещения затрат на приобретенные удобрения (за исключением органических) в текущем году и в 4 (четвертом) квартале предыдущего года у продавца удобрений;

      2) отечественных производителей удобрений для удешевления стоимости удобрений (за исключением органических), реализованных сельхозтоваропроизводителям или сельхозкооперативам в текущем году и в 4 (четвертом) квартале предыдущего года.

      Форма представления результата оказания государственной услуги – электронная/бумажная.

      При обращении через Государственную корпорацию услугополучателю предоставляется уведомление на бумажном носителе с решением о назначении/неназначении субсидии по формам, согласно приложениям 1 и 2 к настоящему стандарту государственной услуги.

      При обращении через портал услугополучателю направляется уведомление с решением о назначении/ неназначении субсидии в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя по формам, согласно приложениям 1 и 2 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Уведомление о перечислении субсидии направляется в "личный кабинет" услугополучателя по форме, согласно приложению 2-1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 20.00 часов без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан и статьи 5 Закона Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года "О праздниках в Республике Казахстан" (далее – Закон).

      Государственная услуга оказывается в порядке "электронной" очереди, по месту регистрации услугополучателя без ускоренного обслуживания. Возможно бронирование электронной очереди посредством портала;

      2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан и статьи 5 Закона, прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Услугополучатель (либо уполномоченный представитель: юридического лица – по документу, подтверждающему полномочия; физического лица – по нотариально заверенной доверенности) представляет в Государственную корпорацию заявку на получение субсидий за приобретенные удобрения по полной стоимости по форме, согласно приложению 3 или переводную заявку об оплате причитающихся субсидий при приобретении удобрения у отечественного производителя удобрений по удешевленной стоимости по форме, согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги, на портал – заявку в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя, по форме, согласно приложению 3 или приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Сведения о документе, удостоверяющем личность услугополучателя, о регистрации юридического лица работник Государственной корпорации получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.

      Работник Государственной корпорации получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законодательством Республики Казахстан.

      Подтверждением принятия заявки:

      1) в Государственную корпорацию – услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов;

      2) на портал – в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов услугополучателю осуществляется его работником на основании расписки, при предъявлении документа, удостоверяющего личность (либо его представителя по нотариальной доверенности, юридическому лицу – по документу, подтверждающему полномочия).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      В случае обращения через портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса на государственную услугу, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

      10. Услугодатели отказывают в оказании государственной услуги по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги условиям установленными Правилами субсидирования стоимости удобрений (за исключением органических), утвержденными приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 апреля 2015 года № 4-4/305 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11223);

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения государственной услуги;

      4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 9 настоящего стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявки, и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 5 к настоящему стандарту государственной услуги.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий) центральных государственных органов, а также услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя соответствующего услугодателя.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя в рабочие дни по адресам, указанным в пункте 15 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется на имя руководителя Государственной корпорации по адресам, указанным в пункте 15 настоящего стандарта государственной услуги.

      В жалобе:

      1) физического лица – указываются его фамилия, имя, отчество (при наличии), почтовый адрес;

      2) юридического лица – указываются его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Обращение должно быть подписано услугополучателем.

      Подтверждением принятия жалобы Государственной корпорацией, услугодателем является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Также информацию о порядке обжалования действий (бездействий) работника услугодателя, Государственной корпорации можно получить по телефонам Единого контакт-центра: 1414, 8-800-080-7777.

      Услугополучателю в подтверждение о принятии его жалобы лицом, принявшим жалобу, выдается талон, в котором указывается номер, дата, фамилия лица, принявшего жалобу, срок и место получения ответа на жалобу, контактные данные лица, у которого можно получить информацию о ходе рассмотрения жалобы.

      При отправке электронного обращения через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении жалобы).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, или Государственной корпорации подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Государственной корпорации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в соответствии с подпунктом 6) пункта 1 статьи 4 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах".

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

      13. Услугополучателям, имеющим нарушения здоровья со стойким расстройством функций организма, ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8-800-080-7777.

      14. Для оказания государственной услуги создаются условия для услугополучателей на время ожидания и подготовки необходимых документов (кресла для ожидания, места для заполнения документов, оснащенные стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения), принимаются меры противопожарной безопасности.

      Здания Государственной корпорации оборудованы входом с пандусами, предназначенными для доступа людей с ограниченными физическими возможностями.

      15. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на:

      1) интернет-ресурсе соответствующего услугодателя;

      2) интернет-ресурсе Министерства: www.mgov.kz, раздел "Государственные услуги", подраздел "Адреса мест оказания государственной услуги";

      3) интернет-ресурсе Государственной корпорации: www.gov4с.kz.

      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра.

      17. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на портале. Единый контакт-центр: 1414, 8-800-080-7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Субсидирование стоимости удобрений
(за исключением органических)"
  Форма

                                    Уведомление

      Уважаемый (-ая)
____________________________________________________________________
                              (услугополучатель)
Уведомляем Вас о решении о назначении субсидии по направлению
____________________________________________________________________
                              (субсидируемое направление)
В случае возникновения вопросов просим обратиться в
____________________________________________________________________
                        (услугодатель)
Исполнитель: _____________________________________________ _________
            (фамилия, имя, отчество (при наличии в документе, (подпись)
                  удостоверяющем личность))
Контактные телефоны:
________________________________________________

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Субсидирование стоимости удобрений
(за исключением органических)"
  Форма

                                    Уведомление

      Уважаемый (-ая)
____________________________________________________________________
                              (услугополучатель)
Уведомляем Вас о решении о неназначении субсидии по направлению
____________________________________________________________________
                        (субсидируемое направление)
Причина отказа:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
В случае возникновения вопросов просим обратиться в
____________________________________________________________________
                        (услугодатель)
Исполнитель: ______________________________________________ _________
                  (фамилия, имя, отчество (при наличии в документе, (подпись)
                              удостоверяющем личность))
Контактные телефоны:
________________________________________________

  Приложение 2-1
к стандарту государственной услуги
"Субсидирование стоимости удобрений
(за исключением органических)"
  Форма

                                    Уведомление

      Уважаемый (-ая)
_________________________________________________________________
                        (услугополучатель)
Уведомляем Вас о перечислении субсидии по направлению
_________________________________________________________________
                        (субсидируемое направление)
В случае возникновения вопросов просим обратиться в
_________________________________________________________________
                              (услугодатель)
Исполнитель: _____________________________________________ _________
            (фамилия, имя, отчество (при наличии в документе, (подпись)
                        удостоверяющем личность))
Контактные телефоны:
________________________________________________

  Приложение 3
к стандарту государственной услуги
"Субсидирование стоимости удобрений
(за исключением органических)"
  Форма

Заявка на получение субсидий за приобретенные удобрения по полной стоимости

      В _____________________________________________________________________
области, (полное наименование местного исполнительного органа
области)______________________________города республиканского значения,
столицы
от ____________________________________________________________________
(полное наименование юридического лица, фамилия, имя, отчество (при его наличии)
физического лица)
Прошу выплатить мне субсидии за приобретенные удобрения у продавца удобрений в
объеме ______________ тонн (килограммов, литров)
________________________, в размере __________________________________тенге.
(вид удобрений)                        (сумма цифрами и прописью)
1. Сведения о заявителе.
Для юридического лица:
наименование ___________________________________________________
БИН ____________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при наличии) руководителя ______________
адрес: _______________________________________________________
номер телефона (факса): ______________________________________
Для физического лица:
фамилия, имя, отчество (при его наличии) _____________________
ИИН___________________________________________________________
документ, удостоверяющий личность:
номер ________________________________________________________
кем выдано ___________________________________________________
дата выдачи __________________________________________________
адрес: _______________________________________________________
номер телефона (факса): ______________________________________
Уведомление о начале деятельности в качестве индивидуального предпринимателя – для
физического лица:
местонахождение ______________________________________________
дата уведомления _____________________________________________
2.Сведения о членах сельскохозяйственного кооператива*:

№ п/п

Наименование члена сельскохозяйственного кооператива, которому причитается субсидия

БИН/ИИН члена сельскохозяйственного кооператива, которому причитается субсидия

1

2

3




      3. Сведения о земельном участке*:

№ п/п

Кадастровый номер

Площадь всего, гектар

в том числе пашни

Целевое назначение

Наименование собственника земельного участка или землепользователя

1

2

3

4

5

6







      4. Сведения текущего счета сельскохозяйственного товаропроизводителя или
сельскохозяйственного кооператива в банке второго уровня или национальном
операторе почты*:
ИИН/БИН _____________________________________________________
Кбе _________________________________________________________
Реквизиты банка или оператора почты:____________________________
Наименование банка или оператора почты:_________________________
БИК __________________________________________________________
ИИК __________________________________________________________
БИН __________________________________________________________
Кбе __________________________________________________________
5.Сведения договора купли-продажи между сельскохозяйственным товаропроизводителем
(сельскохозяйственным кооперативом) и продавцом удобрений*:
продавец удобрений (отечественный производитель либо поставщик,
либо иностранный производитель) _________________________________________________
номер договора__________________________________________________
дата заключения договора________________________________________
цена с НДС (тенге)______________________________________________
наименование и БИН продавца удобрений___________________________
адрес местонахождения продавца удобрений________________________
наименование удобрения__________________________________________
объем удобрения, тонн (килограммов, литров) ____________________
срок оплаты_____________________________________________________
пункт назначения (отпуска)______________________________________
6. Сведения платежных документов (счета-фактуры или накладной (акта) о поставке
товаров), подтверждающих понесенные затраты (на момент подачи заявки) на
приобретение удобрений*:
номер счет-фактуры______________________________________________
дата выдачи_____________________________________________________
номер товарно-транспортной накладной (для удобрений иностранного производства)
________________________________________________________
номер акта приема-передачи товара (для удобрений отечественного производства)
________________________________________________________
7.Сведения грузовой таможенной декларации (для сельскохозяйственного
товаропроизводителя или сельскохозяйственного кооператива, который приобрел
удобрения из стран, не входящих в Евразийский экономический союз):
наименование удобрения_________________________________________
единица измерения______________________________________________
количество (объем)_____________________________________________
цена с НДС (тенге)_____________________________________________
всего стоимость реализации_____________________________________
номер__________________________________________________________
дата выдачи____________________________________________________
наименование иностранного производителя удобрений______________
адрес местонахождения иностранного производителя удобрений_____
8. Сведения документа, выданного налоговым органом, подтверждающего, что
товар ввезен из стран Евразийского экономического союза:
номер__________________________________________________________
дата выдачи____________________________________________________
наименование иностранного производителя удобрений______________
адрес местонахождения иностранного производителя удобрений_____
9. Сведения сертификата соответствия на приобретенные удобрения:
номер сертификата_______________________________________________
срок действия сертификата_______________________________________
идентифицированная продукция (наименование, страна происхождения)
заявитель (наименование, адрес) ________________________________
кем выдан_______________________________________________________
10. Сведения сертификата происхождения товара или декларации о происхождении товара
(для сельскохозяйственного товаропроизводителя или сельскохозяйственного кооператива,
который приобрел удобрения из стран, не входящих в Евразийский экономический союз):
номер и дата выдачи____________________________________________
наименование товара____________________________________________
экспортер/грузоотправитель_____________________________________
импортер/грузополучатель_______________________________________
11. Сведения свидетельства о регистрации химической продукции:
номер свидетельства____________________________________________
полное название химической продукции___________________________
фирма-производитель____________________________________________
срок действия свидетельства____________________________________
дата регистрации_______________________________________________
кем выдано_____________________________________________________
12. Расчет причитающихся субсидий:

Наименование сельскохозяйственной культуры, пар

Кадастровый номер земельного участка и его площадь, гектар

Нормы внесения удобрений
на 1 гектар
(килограмм, литр)

азотные удобрения

фосфорные удобрения

калийные удобрения

1

2

3

4

5

6







      продолжение таблицы

Удобряемая площадь, гектар

Фактический объем удобрений для использования (килограмм, литр)

Фактический объем удобрений на 1 гектар (килограмм, литр)

Цена 1 тонны (килограмма, литра), тенге

Норма
субсидий на 1
тонну (килограмм, литр), тенге

Сумма причитающейся субсидии, тенге (графа 8 х графу13)

азотные удобрения

фосфорные удобрения

калийные удобрения

7

8

9

10

11

12

13

14









      Подтверждаю достоверность представленной информации, осведомлен об
ответственности за представление недостоверных сведений в соответствии с законами
Республики Казахстан и даю согласие на использование сведений, составляющих
охраняемую законом тайну, а также на сбор, обработку, хранение, выгрузку и использование
персональных данных и иной информации.

      Обязуюсь обеспечить внесение приобретенных удобрений под сельскохозяйственные
культуры (пары).

      Подписано и отправлено заявителем в 00:00 часов "__" ____________ 20__ года:

      Данные из ЭЦП

      Дата и время подписания ЭЦП

      Уведомление о принятии заявки:

      Принято управлением области (управлением города) в 00:00 часов

      "__" ______ 20__ года:

      Данные из ЭЦП

      Дата и время подписания ЭЦП

      Примечание:

      В случае подачи настоящей заявки сельскохозяйственным кооперативом на получение
субсидий также сельскохозяйственными товаропроизводителями, сведения, указанные в
строках 2, 3, 4, 5 и 6 заявки, заполняются на каждого члена сельскохозяйственного
кооператива, для которого причитается субсидия.

  Приложение 4
к стандарту государственной услуги
"Субсидирование стоимости удобрений
(за исключением органических)"
  Форма

                              Переводная заявка
                  об оплате причитающихся субсидий при приобретении
удобрения у отечественного производителя удобрений по удешевленной стоимости

      В ______________________________________________________________
области, (полное наименование местного исполнительного органа
области)______________________________города республиканского значения, столицы
от _____________________________________________________________
(полное наименование юридического лица, фамилия, имя, отчество (при его наличии)
физического лица)
Настоящим заявляю, что мною заключен договор купли-продажи удобрений по
удешевленной стоимости с
____________________________________________________________________
(наименование отечественного производителя удобрений)
в объеме ___________ тонн (килограммов, литров) ____________________
                                                (вид удобрений)
и прошу перечислить отечественному производителю удобрений
___________________________________________________ причитающиеся мне субсидии,
(наименование отечественного производителя удобрений)
в размере _________________________________тенге после внесения отечественным
            (сумма цифрами и прописью)
производителем удобрений_____________________________________________________
                        (наименование отечественного производителя удобрений)
в электронный реестр заявок на субсидирование сведений по фактически реализованным
удобрениям.
1. Сведения о заявителе.
Для юридического лица:
наименование___________________________________________________
БИН____________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при наличии) руководителя______________
адрес:_________________________________________________________
номер телефона (факса):________________________________________
Для физического лица:
фамилия, имя, отчество (при его наличии)_______________________
ИИН____________________________________________________________
документ, удостоверяющий личность:
номер _________________________________________________________
кем выдано_____________________________________________________
дата выдачи____________________________________________________
адрес: ________________________________________________________
номер телефона (факса): _______________________________________
Уведомление о начале деятельности в качестве индивидуального предпринимателя –
для физического лица:
местонахождение_________________________________________________
дата уведомления________________________________________________
2. Сведения о членах сельскохозяйственного кооператива*:

№ п/п

Наименование члена сельскохозяйственного кооператива, которому причитается субсидия

БИН/ИИН члена сельскохозяйственного кооператива, которому причитается субсидия

1

2

3




      3. Сведения о земельном участке*:

№ пп

Кадастровый номер

Площадь всего, гектар

в том числе пашни

Целевое назначение

Наименование собственника земельного участка или землепользователя

1

2

3

4

5

6







      4. Договор купли-продажи между сельскохозяйственным товаропроизводителем
(сельскохозяйственным кооперативом) и производителем удобрений*:
номер договора___________________________________________________
дата заключения договора_________________________________________
цена с НДС (тенге)_______________________________________________
наименование и БИН производителя удобрений_______________________
адрес местонахождения производителя удобрений____________________
наименование удобрения___________________________________________
объем удобрения, тонн (килограммов, литров)______________________
срок оплаты______________________________________________________
пункт назначения (отпуска)_______________________________________
5. Сведения о текущем счете производителя удобрений в банке второго уровня:
Наименование банка:___________________________________________
БИК___________________________________________________________
ИИК___________________________________________________________
БИН___________________________________________________________
Кбе___________________________________________________________
6. Расчет причитающихся субсидий:

Наименование сельскохозяйственной культуры, пар

Кадастровый номер земельного участка и его площадь, гектар

Нормы внесения удобрений на 1 гектар
(килограмм, литр)

азотные удобрения

фосфорные удобрения

калийные удобрения

1

2

3

4

5

6







      продолжение таблицы

Удобряемая площадь, гектар

Фактический объем удобрений для использования (килограмм, литр)

Фактический объем удобрений на 1 гектар (килограмм, литр)

Цена 1 тонны (килограмма, литра), тенге

Норма
субсидий на 1
тонну (килограмм, литр), тенге

Сумма причитающейся субсидии, тенге
(графа 8 х графу 13)

азотные удобрения

фосфорные удобрения

калийные удобрения

7

8

9

10

11

12

13

14









      Подтверждаю достоверность представленной информации, осведомлен об
ответственности за представление недостоверных сведений в соответствии с законами
Республики Казахстан и даю согласие на использование сведений, составляющих
охраняемую законом тайну, а также на сбор, обработку, хранение, выгрузку и использование
персональных данных и иной информации.

      Обязуюсь обеспечить внесение приобретенных удобрений под сельскохозяйственные
культуры (пары).

      Подписано и отправлено заявителем в 00:00 часов "__" ___________ 20__ года:

      Данные из ЭЦП

      Дата и время подписания ЭЦП

      Уведомление о принятии заявки:

      Принято управлением области (управлением города) в 00:00 часов "__" ______ 20__ года:

      Данные из ЭЦП

      Дата и время подписания ЭЦП

      Примечание:

      В случае подачи настоящей заявки сельскохозяйственным кооперативом на получение
субсидий также сельскохозяйственными товаропроизводителями, сведения, указанные в
строках 2, 3 и 4 переводной заявки заполняются на каждого члена сельскохозяйственного
кооператива, для которого причитается субсидия.

  Приложение 5
к стандарту государственной услуги
"Субсидирование стоимости удобрений
(за исключением органических)"
  Форма

                  Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013
года "О государственных услугах", отдел № ___ филиала Государственной корпорации
"Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация), (указать адрес)
отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги "Субсидирование
стоимости удобрений (за исключением органических" ввиду представления Вами неполного
пакета документов, согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной
услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:
      ________________________________________;
      ________________________________________;
      ________________________________________;
Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
Работник Государственной корпорации
____________ __________________________________________________
(подпись)             (фамилия, имя, отчество (при наличии в документе,
                        удостоверяющем личность))
Телефон __________
Получил __________ _________________________________________________
      (подпись) (фамилия, имя, отчество (при наличии в документе,
удостоверяющем личность) услугополучателя
"___" _________ 20__ года