Бағалау туралы есептің сараптамасын жүргізу қағидаларын, сарапшылық қорытындыға қойылатын талаптар мен оны бекіту қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 3 мамырдағы № 503 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 17 мамырда № 16896 болып тіркелді.

      РҚАО-ның ескертуі!
      Осы бұйрық 2018 жылғы 13 шілдеден бастап қолданысқа енгізіледі.

      "Қазақстан Республикасындағы бағалау қызметі туралы" 2018 жылғы 10 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабы 5-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Бағалау туралы есептің сараптамасын жүргізу қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес сарапшылық қорытындыға қойылатын талаптар;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес сарапшылық қорытындының бекіту қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бухгалтерлік есеп және аудит әдіснамасы департаменті (А. Бектұрова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін қағаз және электрондық түрде қазақ және орыс тілдерінде "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және

      3) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық 2018 жылғы 13 шілдеден бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануы тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 5 мамырдағы
№ 503 бұйрығына
1-қосымша

Бағалау туралы есептің сараптамасын жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Бағалау туралы есептің сараптамасын жүргізу қағидалары "Қазақстан Республикасындағы бағалау қызметі туралы" 2018 жылғы 10 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң) сәйкес әзірленді және бағалау туралы есептің сараптамасын жүргізу тәртібін айқындайды.

2-тарау. Сараптама жүргізу тәртібі

      2. Бағалау туралы есептің сараптамасын бағалау жүргізген бағалаушы мүшесі болып табылатын бағалаушылар палатасының сарапшылық кеңесі жүргізеді.

      3. Сарапшылық кеңес "сарапшы" біліктілігін беру туралы куәлігі бар бағалаушылар арасынан қалыптастырылатын бағалаушылар палатасының органы болып табылады және кемінде бес сарапшыдан тұрады.

      4. Бағалау туралы есептің сараптамасы деп бағалау туралы есептің бағалау қызметі туралы Қазақстан Республикасының заңнамасының талаптарына және бағалаушылар палатасының стандарттарына сәйкестігін бағалау туралы есепті тексеру мақсатында бағалаушылар палатасының сарапшылық кеңесі жүргізетін зерттеу түсіндіріледі.

      5. Бағалау туралы есепке сараптама жүргізу мерзімі күнтізбелік отыз күннен аспайды.

      6. Бағалау туралы есептің сараптамасы бағалау туралы есепке дау айтатын тапсырыс берушінің және (немесе) үшінші тұлғаның бастамасы бойынша жүргізіледі.

      7. Бағалау туралы есептің сараптамасы бағалау туралы есептің сараптамасына бастама жасаған тараптың есебінен жүргізіледі.

      8. Бағалау туралы есептің сараптамасы бағалау туралы есепке дау айтатын тұлға мен бағалаушылар палатасы арасындағы шарттың негізінде жүргізіледі.

      9. Бағалау туралы есепті сарапшы жүзеге асырмайды:

      1) дауланып жатқан бағалау туралы есебі;

      2) бағалау объектісіне қатысты шарттан тыс заттай немесе міндеттемелік құқықтары бар немесе сатып алатын;

      3) бағалау объектісіне мүліктік мүддесі бар;

      4) тапсырыс берушінің үлестес тұлғасы болып табылатын;

      5) бағалау қызметіне және (немесе) бағалау туралы есептің сараптамасына тапсырыс беруші заңды тұлға кредиторы болып табылатын;

      6) атапсырыс беруші заңды тұлғаның акционері, құрылтайшысы, қызметкері, меншік иесі, қатысушысы, кредиторы, дебиторы, демеушісі болып табылатын немесе сарапшысы бағалау қызметіне және (немесе) бағалау туралы есептің сараптамасына тапсырыс берушінің жақын туысы немесе жекжаты болып табылатын;

      7) басшысы не уәкілеттік берілген тұлға тапсырыс беруші жеке тұлғамен және (немесе) заңды тұлғаның басшысымен не уәкілетті адамымен жақын туыстық немесе жекжаттық байланыстағы заңды тұлғаның қызметкері болып табылатын сарапшы жүргізбейді.

      8) көрсетілген тармақтар жасалған жариялы шарттардан туындайтын міндеттемелерді қоспағанда, мүдделер қақтығысының пайда болуына әкеп соқтырады және (немесе) осындай қақтығыстың туындау қаупін тудырады.

      10. Бағалау туралы есептің сараптамасын жүргізу үшін белгілі бір ғылым, техника, өнер немесе қолөнер саласында арнайы білім қажет болған жағдайларда, сараптамалық кеңес жүргізілген бағалау бейіні бойынша ғалымдар мен мамандарды тартады.

      11. Бағалау туралы есептің сараптамасы сараптамаға тапсырыс беруші және (немесе) үшінші тұлға ұсынатын мынадай құжаттар негізінде жүргізіледі:

      бағалау туралы есепті сараптама жүргізуге арналған шарт көшірмесі;

      онда аталған барлық қосымшаларды қамтитын бағалау туралы есептің көшірмесі;

      бағалау шарттың (бар болса) көшiрмесi.

      12. Бағалау туралы есептің сараптамасы, оның ішінде мыналарды:

      бағалаушының Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы заңнамасының талаптарын, палатасының стандарттары мен қағидаларын сақтауы;

      бағалаушының бағалау туралы тиісті шарттың талаптарын, оның ішінде бағалау туралы шартпен белгіленген бағалау туралы есептің мазмұнына және ресімделуіне қойылатын талаптар (бар болса);

      бағалау процесінде дәйекті ақпаратты пайдалану;

      бағалау тәсілдері мен әдістерін пайдалану немесе пайдаланудан бас тарту негізділігі, жүргізілген есептердің дұрыстығын;

      бағалау процесінде жасалған ұйғарымдар мен шектеу шарттарының негізділігін тексеру арқылы жүзеге асырылады;

      13. Бағалау туралы есептің сараптамасын жүргізу кезінде сараптамалық кеңес сарапталуы тиіс бағалау туралы есепте жоқ бағалаушы сілтеме жасаған ақпаратты сұратады.

      14. Бағалау туралы есеп сараптамасының нәтижесі оң немесе теріс сараптамалық қорытынды болып табылады:

      оң сараптамалық қорытынды деп бағалау туралы есептің Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы заңнамасының талаптарына сәйкестігі туралы және (немесе) бағалау туралы есепте бағалаушы айқындаған бағалау объектісінің құнын растау туралы қорытындыны қамтитын сараптамалық қорытынды танылады;

      теріс сараптамалық қорытынды деп бағалау туралы есептің Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы заңнамасының талаптарына сәйкес еместігі туралы және (немесе) бағалау туралы есепте бағалаушы айқындаған бағалау объектісінің құнын жоққа шығару туралы қорытындыны қамтитын сараптамалық қорытынды танылады.

      Теріс сараптамалық қорытынды бағалау туралы есепті пайдаланушыларды жаңылыстыруға, сондай-ақ оның бірдей түсіндірілмеуіне әкеп соғуы мүмкін анықталған техникалық қателіктердің (жаңылыс жазулар, жаңсақ жазылым, грамматикалық немесе арифметикалық қателер) тізбесін қамтиды.

      Бағалаушы бағалау туралы есепті жасау кезінде жол берген, бірақ Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы заңнамасының және бағалаушылар палатасы стандарттарының талаптарының бұзылуына әкелмеген және бағалау туралы есепте бағалаушы айқындаған бағалау объектісінің құнына әсер етпеген анықталған техникалық қателіктер теріс сараптамалық қорытынды жасау үшін негіздеме болып табылмайды.

      15. Бағалау туралы есепті даулайтын тұлға мен сараптамалық қорытынды берген бағалаушылар палатасы арасында туындайтын дауларды сот қарайды.

      Сарапшылық кеңестің қорытындысы сот тәртібімен дәйексіз деп танылған жағдайда сарапшылық кеңестің мүшелері және бағалаушылар палатасы Заңға және Қазақстан Республикасының өзге заңдарына сәйкес жауапты болады.

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 5 мамырдағы
№ 503 бұйрығына
2-қосымша

Сараптамалық қорытындыға қойылатын талаптар

1-тарау. Жалпы ережелер

      Осы Сараптамалық қорытындыға қойылатын талаптар "Қазақстан Республикасындағы бағалау қызметі туралы" 2018 жылғы 10 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және сараптамалық қорытындыға қойылатын талаптарды және оны бекіту тәртібін белгілейді.

2-тарау. Сараптамалық қорытындыға қойылатын талаптар

      1. Сараптамалық қорытынды мыналарды қамтиды:

      1) сараптамалық қорытындының жасалған күні мен нөмірін;

      2) бағалау туралы есептiң сараптамасын жүргізу үшін негіздемені;

      3) бағалау туралы есепті даулаған тапсырыс беруші және (немесе) үшінші тұлға туралы мәліметті:

      жеке тұлғалар үшін – жеке сәйкестендіру нөмірін (бұдан әрі – ЖСН), тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), жеке басын куәландыратын құжаттың сериясы мен нөмірін, берілген күнін және аталған құжатты берген органды, тұрақты тұратын мекенжайын;

      заңды тұлғалар үшін – толық атауын, заңды мекенжайын, бизнес-сәйкестендіру нөмірін (бұдан әрі – БСН);

      4) жүргізілетін бағалау туралы есеп сараптамасының түрін;

      5) бағалау туралы есеп туралы мәліметтерді: бағалау туралы есептің күнін, нөмірін, бағалаушы туралы ақпаратты (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), "бағалаушы" біліктілігін беру туралы куәліктің деректері, ЖСН және егер тапсырыс беруші заңды тұлғамен еңбек шартын жасасса заңды тұлғаның толық атауы, банктік деректемелері, заңды мекенжайы мен нақты орналасқан мекенжайы), сондай-ақ бағалау туралы есептің сараптамасы үшін ұсынылған өзге де құжаттар мен материалдар туралы мәліметтерді;

      6) ол ескеріле отырып бағалау туралы есептің сараптамасы жүргізілген ұйғарымдар мен шектеу шарттары туралы мәліметтерді;

      7) бағалаушы Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы заңнамасының, оның ішінде бағалаушылар палатасы стандарттарының талаптарына сәйкестігіне бағалау туралы есепті тексеру нәтижелерін;

      8) бағалаушы бағалауға пайдаланған амалдардың әрқайсысының шеңберінде бағалаушы таңдаған бағалау әдістерінің негізділігін тексеру және есепте орындалған бағалау объектісінің құнын есептеудің тиісті амалдар мен әдістерге сәйкестігіне тексеру нәтижелерін;

      9) құнын растауға сараптама жүргізу кезінде сарапшының өзге әрекеттерінің нәтижелерін және негіздемесін;

      10) бағалау туралы есептің сараптамасын жүргізу нәтижелері бойынша негізделген қорытынды (бағалау туралы есеп сараптамасының нәтижесі);

      11) сараптамалық қорытындыға қол қойған сарапшы туралы мәліметтерді: тегі, аты, әкесінің атын (бар болса), "бағалаушы" біліктілігін беру туралы және "сарапшы" біліктілігі куәлігін беру туралы куәліктердің тіркеу нөмірін, бағалаушылар палатасына мүшелігі туралы мәліметтерді қамтиды.

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 5 мамырдағы
№ 503 бұйрығына
3-қосымша

Сараптамалық қорытындыны бекіту қағидалары

      Осы Сараптамалық қорытындыны бекіту қағидалары "Қазақстан Республикасындағы бағалау қызметі туралы" 2018 жылғы 10 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және Сараптамалық қорытындыны бекіту қағидаларын айқындайды.

      Сараптамалық қорытынды жазбаша нысанда жасалады, нөмірленеді, тігіледі және бағалаушылар палатасының мөрімен бекітіледі, бағалау туралы есептің сараптамасын жүргізген сарапшы қол қояды, бағалаушылар палатасы сараптамалық кеңесінің төрағасы, ол болмаған жағдайда оны ауыстыратын тұлға бекітеді, бағалаушылар палатасы атқарушы органының басшысы, ол болмаған жағдайда оны ауыстыратын тұлға куәландырады.

      Сараптамалық қорытынды екі түпнұсқа данада жасалады, оның біреуі сараптамаға тапсырыс беруге беріледі, екіншісі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жалпы талап ету мерзімі ішінде бағалаушылар палатасында сақталады.

Об утверждении Правил проведения экспертизы отчета об оценке, требований к экспертному заключению и Правил его утверждения

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 3 мая 2018 года № 503. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 мая 2018 года № 16896.

      Примечание РЦПИ!
Вводится в действие с 13.07.2018.

      В соответствии с пунктом 5 статьи 11 Закона Республики Казахстан от 10 января 2018 года "Об оценочной деятельности в Республике Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) Правила проведения экспертизы отчета об оценке согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Требования к экспертному заключению согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) Правила утверждения экспертного заключения согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Департаменту методологии бухгалтерского учета и аудита Министерства финансов Республики Казахстан (Бектурова А.Т.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) пв течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан предоставление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие с 13 июля 2018 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Б. Султанов

  Приложение 1
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан
от 3 мая 2018 года № 503

Правила проведения экспертизы отчета об оценке

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения экспертизы отчета об оценке разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 10 января 2018 года "Об оценочной деятельности в Республике Казахстан" (далее – Закон) и определяют порядок проведения экспертизы отчета об оценке.

Глава 2. Порядок проведения экспертизы

      2. Экспертиза отчета об оценке проводится экспертным советом палаты оценщиков, членом которой является оценщик, проводивший оценку.

      3. Экспертный совет является органом палаты оценщиков, формируемый из числа оценщиков, имеющих свидетельство о присвоении квалификации "эксперт" и состоит из не менее пяти экспертов.

      4. Под экспертизой отчета об оценке понимается исследование, проводимое экспертным советом палаты оценщиков в целях проверки отчета об оценке на соответствие требованиям законодательства Республики Казахстан об оценочной деятельности и стандартов палаты оценщиков.

      5. Срок проведения экспертизы отчета об оценке не превышает тридцать календарных дней.

      6. Экспертиза отчета об оценке проводится по инициативе заказчика и (или) третьего лица, оспаривающего отчет об оценке.

      7. Экспертиза отчета об оценке проводится за счет стороны, инициирующей экспертизу отчета об оценке.

      8. Экспертиза отчета об оценке проводится на основании договора между лицом, оспаривающим отчет об оценке, и палатой оценщиков.

      9. Экспертизу отчета об оценке не осуществляет эксперт:

      1) отчет об оценке которого оспаривается;

      2) в отношении объекта оценки, который имеет либо приобретает вещные или обязательственные права вне договора;

      3) имеющий имущественный интерес к объекту оценки;

      4) являющийся аффилированным лицом заказчика;

      5) кредитором или страховщиком которого является юридическое лицо – заказчик оценочных услуги (или) экспертизы отчета об оценке;

      6) являющийся акционером, учредителем, работником, собственником, участником, кредитором, дебитором, спонсором юридического лица-заказчика либо эксперт является близким родственником или свойственником заказчика – физического лица;

      7) являющийся работником юридического лица, в котором руководитель либо уполномоченное им лицо состоит в близких родственных или свойственных связях с заказчиком – физическим лицом и (или) руководителем либо уполномоченным лицом юридического лица;

      8) в случае, если это влечет возникновение конфликта интересов или создает угрозу возникновения такого конфликта, за исключением обязательств, возникающих из заключенных публичных договоров.

      10. В случаях, когда для проведения экспертизы отчета об оценке необходимы специальные знания в определенной области науки, техники, искусства или ремесла, экспертный совет привлекает ученых и специалистов по профилю проведенной оценки.

      11. Экспертиза отчета об оценке проводится на основании следующих документов, представляемых заказчиком экспертизы и (или) третьим лицом:

      копии договора на проведение экспертизы отчета об оценке;

      копии отчета об оценке, содержащего все упомянутые в нем приложения;

      копии договора об оценке (при его наличии).

      12. Экспертиза отчета об оценке осуществляется, в том числе путем проверки:

      соблюдения оценщиком требований законодательства Республики Казахстан об оценочной деятельности, стандартов и правил палаты оценщиков;

      соблюдения оценщиком требований соответствующего договора об оценке, в том числе требованиям к содержанию и оформлению отчета об оценке, которые установлены договором об оценке (при его наличии);

      использования в процессе оценки достоверной информации;

      обоснованности использования или отказа от использования подходов и методов к оценке, правильности произведенных расчетов;

      обоснованности, сделанных в процессе оценки допущений и ограничительных условий.

      13. В случае необходимости при проведении экспертизы отчета об оценке экспертный совет палаты оценщиков запрашивает отсутствующую информацию, на которую ссылался оценщик в отчете об оценке.

      14. Результатом экспертизы отчета об оценке является положительное или отрицательное экспертное заключение:

      положительным экспертным заключением признается экспертное заключение, содержащее вывод о соответствии отчета об оценке требованиям законодательства Республики Казахстан об оценочной деятельности и (или) о подтверждении стоимости объекта оценки, определенной оценщиком в отчете об оценке;

      отрицательным экспертным заключением признается экспертное заключение, содержащее вывод о несоответствии отчета об оценке требованиям законодательства Республики Казахстан об оценочной деятельности и (или) об опровержении стоимости объекта оценки, определенной оценщиком в отчете об оценке.

      Отрицательное экспертное заключение содержит перечень выявленных технических ошибок (описка, опечатка, грамматическая или арифметическая ошибка), которые способны ввести в заблуждение пользователей отчета об оценке, а также приводят к неоднозначному его толкованию и их обоснование.

      Выявленные технические ошибки, допущенные оценщиком при составлении отчета об оценке, но не приведшие к нарушению требований законодательства Республики Казахстан об оценочной деятельности и стандартов палаты оценщиков, и не повлиявшие на стоимость объекта оценки, определенной оценщиком в отчете об оценке, не являются основанием для составления отрицательного экспертного заключения.

      15. Споры, возникающие между лицом, оспаривающим отчет об оценке, и палатой оценщиков, выдавшей экспертное заключение, рассматриваются судом.

      В случае признания в судебном порядке заключения экспертного совета недостоверным члены экспертного совета и палата оценщиков несут ответственность в соответствии с Законом и иными законами Республики Казахстан.

  Приложение 2
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан
от 3 мая 2018 года № 503

Требования к экспертному заключению

Глава 1. Общие положения

      Настоящие Требования к экспертному заключению разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 10 января 2018 года "Об оценочной деятельности в Республике Казахстан" и устанавливают требования к экспертному заключению.

Глава 2.Требования к экспертному заключению

      Экспертное заключение содержит:

      1) дату составления и номер экспертного заключения;

      2) основание для проведения экспертизы отчета об оценке;

      3) сведения о заказчике и (или) третьего лица, оспаривающего отчет об оценке:

      для физических лиц – индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН), фамилия, имя, отчество (при его наличии), серия и номер документа, удостоверяющего личность, дата выдачи и орган, выдавший указанный документ, адрес постоянного местожительства;

      для юридических лиц – полное наименование, юридический адрес, бизнес-идентификационный номер (далее – БИН);

      4) вид проводимой экспертизы отчета об оценке;

      5) сведения по отчету об оценке: дата составления, номер отчета об оценке, информация об оценщике (фамилия, имя, отчество (при его наличии), данные свидетельства о присвоении квалификации "оценщик", ИИН, и если оценщик заключил трудовой договор с юридическим лицом, полное наименование юридического лица, банковские реквизиты, юридический адрес и адрес фактического местонахождения), а также сведения об иных документах и материалах, представленных для экспертизы отчета об оценке;

      6) сведения о допущениях и ограничительных условиях, с учетом которых проведена экспертиза отчета об оценке;

      7) результаты проверки отчета об оценке, выполненного оценщиком, на соответствие требованиям законодательства Республики Казахстан об оценочной деятельности, в том числе стандартов палаты оценщиков;

      8) результаты проверки обоснованности выбранных оценщиком методов оценки в рамках каждого из использованных оценщиком подходов к оценке и проверки соответствия, выполненного в отчете, расчета стоимости объекта оценки соответствующим подходам и методам согласно стандартов оценки;

      9) результаты и обоснование иных действий эксперта при проведении экспертизы на подтверждение стоимости;

      10) обоснованный вывод по итогам проведения экспертизы отчета об оценке (результат экспертизы отчета об оценке);

      11) сведения об эксперте, подписавшем экспертное заключение: фамилия, имя, отчество (при его наличии), регистрационные номера свидетельств о присвоении квалификации "оценщик" и о присвоении квалификации "эксперт", сведения о членстве в палате оценщиков.

  Приложение 3
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан
от 3 мая 2018 года № 503

Правила утверждения экспертного заключения

      Настоящие Правила утверждения экспертного заключения разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 10 января 2018 года "Об оценочной деятельности в Республике Казахстан" и определяют Правила утверждения экспертного заключения.

      Экспертное заключение составляется в письменной форме, пронумеровывается, прошнуровывается и скрепляется печатью палаты оценщиков, подписывается экспертом, проводившим экспертизу отчета об оценке, утверждается председателем экспертного совета палаты оценщиков, в случае его отсутствия – лицом его замещающим, заверяется руководителем исполнительного органа палаты оценщиков, в случае его отсутствия – лицом его замещающим.

      Экспертное заключение составляется в двух оригинальных экземплярах, один из которых передается заказчику экспертизы, второй хранится у палаты оценщиков в течение общего срока исковой давности, установленного законодательством Республики Казахстан.