"Ақпараттық жүйені, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасын және мемлекеттік органның интернет-ресурсын ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестікке аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2018 жылғы 8 маусымдағы № 97/НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 21 маусымда № 17106 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2020 жылғы 5 қазандағы № 374/НҚ бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 05.10.2020 № 374/НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Ақпараттық жүйені, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасын және мемлекеттік органның интернет-ресурсын ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестікке аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Ақпараттық қауіпсіздік комитеті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмесін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министріне жүктелсiн.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі
министрінің міндетін атқарушы
М. Нұрғожин

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс және аэроғарыш
өнеркәсібі министрінің
міндетін атқарушының
2018 жылғы 8 маусымдағы
№ 97/НҚ бұйрығымен
бекітілген

"Ақпараттық жүйені, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасын және мемлекеттік органның интернет-ресурсын ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестікке аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Ақпараттық жүйені, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасын және мемлекеттік органның интернет-ресурсын ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестікке аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Ақпараттық қауіпсіздік комитеті (бұдан әрі – комитет) және Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің "Мемлекеттік техникалық қызмет" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – МТҚ) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру комитеттің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі: ақпараттық жүйені, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасын және мемлекеттік органның интернет-ресурсын ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестік аттестаты (бұдан әрі – Аттестат) немесе Қазақстан Республикасы Қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2017 жылғы 22 желтоқсандағы № 229/НҚ бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізіліміне № 16363 болып тіркелді) "Ақпараттық жүйені, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасын және мемлекеттік органның интернет-ресурсын ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестікке аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағымен белгіленген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуына Стандарттың 9-тармағымен көзделген құжаттар топтамасы бар жеке немесе заңды тұлғаның (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) өтініші негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындаудың ұзақтығы келесі рәсімдерден тұрады:

      1) комитет кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан (немесе сенімхат бойынша оның өкілінен) Стандарттың 9-тармағына сәйкес өтініш пен құжаттарды қабылдайды, тіркейді және комитет басшысына құжаттармен бірге өтінішті береді – 30 (отыз) минуттан аспайды;

      2) комитет басшысы құжаттармен танысады және комитеттің құрылымдық бөлімше басшысына береді – 3 (үш) сағаттан аспайды;

      3) комитеттің құрылымдық бөлімше басшысы құжаттарды зерделейді және комитеттің құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысын анықтайды – 30 (отыз) минуттан аспайды;

      4) комитеттің құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы өтініштің және өтінішке қоса берілген құжаттардың Стандарттың 9-тармағымен белгіленген нысан мен жиынтыққа қойылатын талаптарға сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады. Өтініш және (немесе) құжаттар белгіленген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда, одан әрі мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде дәлелді жауап дайындайды. Өтініш және қоса берілген құжаттар нысан мен жиынтыққа қойылатын талаптарға сәйкес келген жағдайда өтініш пен құжаттарды МТҚ-ға 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жолдайды;

      5) МТҚ кеңсесінің қызметкері өтініш пен құжаттарды алғаннан кейін оларды тіркейді және МТҚ-ның аттестаттық зерттеп-қарау жүргізетін бөлімше (бұдан әрі – МТҚ бөлімшесі) басшысына жолдайды – 30 (отыз) минуттан аспайды;

      6) МТҚ бөлімшесінің басшысы өтініш және құжаттармен танысады және өтініш пен құжаттарды МТҚ бөлімшесінің жауапты орындаушысына жолдайды – 3 (үш) сағаттан аспайды;

      7) МТҚ бөлімшесінің жауапты орындаушысы алынған құжаттарды қарастырады, екі данада аттестаттық зерттеп-қарау бойынша қызметтер көрсету шартын дайындайды және оларды көрсетілетін қызметті алушыға 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жолдайды;

      8) көрсетілетін қызметті алушы шарт даналарын алғаннан кейін 5 (бес) жұмыс күнінен кеш емес мерзімде қолын қояды және аттестаттық зерттеп-қарау бойынша қызметтер көрсету шартының бір данасын МТҚ-ға қайтарады. Көрсетілген мерзім өткен соң шарттың көрсетілетін қызметті алушы қол қойған данасы МТҚ-ға ұсынылмаған жағдайда, аттестаттау жүргізуге берілген өтініштің күші жойылды деп саналады;

      9) МТҚ бөлімшесінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының қолы қойылған шартты алғаннан кейін 30 (отыз) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде аттестаттау объектісіне аттестаттық зерттеп-қарауды жүргізеді және аттестаттау объектісі қорғалуының нақты жай-күйі туралы мәліметтерді қамтитын аттестаттық зерттеп-қарау актісін жасайды. Аттестаттық зерттеп-қарау актісі үш данада жасалады, олардың біреуі МТҚ-да қалады, қалғандары көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы үшін көрсетілетін қызметті берушіге жолданады;

      10) көрсетілетін қызметті беруші аттестаттық зерттеп-қарау актілерін алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде:

      1) аттестат беру туралы;

      2) аттестатты беруден бас тарту туралы;

      3) көрсетілетін қызметті алушының анықталған сәйкессіздіктерді жоюы туралы шешімдердің бірін қабылдайды.

      Көрсетілетін қызметті алушының анықталған сәйкессіздіктерді жоюы туралы шешім аттестаттау жүргізу туралы өтініш негізінде бір реттен артық қабылданбайды;

      11) аттестаттау туралы оң шешім қабылданған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші шешім қабылданған күннен бастап, көрсетілетін қызметті алушыға аттестаттық зерттеп-қарау актісі мен Стандарттың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша аттестатты жібереді және тиісті мәліметтерді аттестаттар тізіліміне 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде енгізеді;

      12) аттестатты беруден бас тарту туралы шешім қабылданған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға аттестаттық зерттеп-қарау актісін шешім қабылданған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жолдайды;

      13) анықталған сәйкессіздіктерді жою туралы шешім қабылданған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға аттестаттық зерттеп-қарау актісін шешім қабылданған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жолдайды;

      14) көрсетілетін қызметті алушы анықталған сәйкессіздіктерді жойған жағдайда, олардың жойылғаны туралы 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушіні хабардар етеді және қосымша аттестаттық зерттеп-қарау үшін құжаттар ұсынады. Қосымша аттестаттық зерттеп-қарау тегін жүргізіледі. Қосымша мерзім көрсетілетін қызметті алушының аттестаттау комиссиясы отырысы хаттамасының көшірмесін және аттестаттық зерттеп-қарау актісін алған күнінен бастап саналады. Ескертулерді жою туралы хабарламаның 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде болмауы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдамауға негіз болады;

      15) көрсетілетін қызметті беруші хабарламаны алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде МТҚ-ға қосымша аттестаттық зерттеп-қарауды жүргізу қажеттігі туралы хабарлайды;

      16) МТҚ бөлімшесінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті берушіден қосымша аттестаттық зерттеп-қарау жүргізу туралы хабарлама келіп түскен күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде аттестаттау объектісіне қосымша аттестаттық зерттеп-қарауды жүргізеді және аттестаттау объектісін аттестаттық зерттеп-қарау жүргізу кезінде анықталған ескертулерді жою туралы мәліметтерді қамтитын қосымша аттестаттық зерттеп-қарау нәтижелері бойынша қосымша аттестаттық зерттеп-қарау актісін жасайды. Қосымша аттестаттық зерттеп-қарау актісі үш данада жасалады, оның бір данасы МТҚ-да қалады, ал қалғандары көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы үшін көрсетілетін қызметті берушіге жіберіледі;

      17) көрсетілетін қызметті беруші қосымша аттестаттық зерттеп-қарау актілерін алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде:

      1) аттестат беру туралы;

      2) аттестатты беруден бас тарту туралы шешімдердің бірін қабылдайды.

      Көрсетілетін қызметті беруші қосымша аттестаттық зерттеп-қарау нәтижелері бойынша оң шешім қабылдаған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға қосымша аттестаттық зерттеп-қарау актісі мен Стандарттың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша аттестатты жібереді және тиісті мәліметтерді аттестаттар тізіліміне 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде енгізеді;

      көрсетілетін қызметті беруші қосымша аттестаттық зерттеп-қарау нәтижелері бойынша аттестатты беруден бас тарту туралы шешім қабылдаған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға қосымша аттестаттық зерттеп-қарау актісін 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жолдайды.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің мынадай қызметкерлері қатысады:

      1) комитет кеңсесінің қызметкері;

      2) комитет басшысы;

      3) комитет құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      4) комитеттің жауапты орындаушысы;

      5) МТҚ кеңсесінің қызметкері;

      6) МТҚ бөлімшесінің басшысы;

      7) МТҚ бөлімшесінің жауапты орындаушысы.

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) өзара жұмыс жасау рәсімдері (іс-қимылы) реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде өзге көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы "Ақпараттық жүйені, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасын және мемлекеттік органның интернет-ресурсын ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестікке аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі

  "Ақпараттық жүйені,
"электрондық үкіметтің"
ақпараттық-коммуникациялық
платформасын және мемлекеттік
органның интернет ресурсын
ақпараттық қауіпсіздік
талаптарына сәйкестікке
аттестаттау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
қосымша

"Ақпараттық жүйені, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасын және мемлекеттік органның интернет-ресурсын ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестікке аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

1-қадам

2-қадам

3-қадам

4-қадам

5-қадам

6-қадам

көрсеті
летін қызметті алушы

комитет кеңсесінің қызметкері

комитет басшысы

комитет құрылымдық бөлімшесінің басшысы

комитет құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы

МТҚ кеңсесінің қызметкері

Стандарттың 9-тармағында көрсетіл
ген құжаттар топтамасы бар өтінішпен жүгінеді

көрсетілетін қызметті алушыдан (немесе сенімхат бойынша оның өкілінен) Стандарттың
9-тармағына сәйкес өтініш пен құжаттарды қабылдайды, тіркейді және комитеттің басшысына құжаттармен бірге өтінішті береді – 30 (отыз) минуттан аспайды

құжаттар
мен танысады және комитеттің құрылымдық бөлімше басшысына береді – 3 (үш) сағаттан аспайды

құжаттарды зерделейді және комитеттің құрылым
дық бөлімшесінің жауапты орындаушысын анықтайды – 30 (отыз) минуттан аспайды

өтініштің және өтінішке қоса берілген құжаттардың Стандарттың 9-тармағымен белгіленген нысан мен жиынтыққа қойылатын талаптарға сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады. Өтініш және (немесе) құжаттар белгіленген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда, одан әрі мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде дәлелді жауап дайындайды. Өтініш және қоса берілген құжаттар нысан мен жиынтыққа қойылатын талаптарға сәйкес келген жағдайда өтініш пен құжаттарды МТҚ-ға 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жолдайды

өтініш
пен құжаттарды алғаннан кейін оларды тіркейді және МТҚ-ның аттестаттық зерттеп-қарау жүргізетін бөлімше
(бұдан әрі – МТҚ бөлімшесі) басшысына жолдайды – 30 (отыз) минуттан аспайды

7-қадам

8-қадам

9-қадам

10-қадам

МТҚ бөлімшесінің басшысы

МТҚ бөлімшесінің жауапты орындаушысы

көрсетілетін қызметті алушы

МТҚ бөлімшесінің жауапты орындаушысы

өтініш және құжаттармен танысады және өтініш пен құжаттарды МТҚ бөлімшесінің жауапты орындаушысына жолдайды – 3 (үш) сағаттан аспайды

алынған құжаттарды қарастырады, екі данада аттестаттық зерттеп-қарау бойынша қызметтер көрсету шартын дайындайды және оларды көрсетілетін қызметті алушыға 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жолдайды

шарт даналарын алғаннан кейін 5 (бес) жұмыс күнінен кеш емес мерзімде қолын қояды және аттестаттық зерттеп-қарау бойынша қызметтер көрсету шартының бір данасын МТҚ-ға қайтарады. Көрсетілген мерзім өткен соң шарттың көрсетілетін қызметті алушы қол қойған данасы МТҚ-ға ұсынылмаған жағдайда, аттестаттау жүргізуге берілген өтініштің күші жойылды деп саналады

көрсетілетін қызметті алушының қолы қойылған шартты алғаннан кейін 30 (отыз) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде аттестаттау объектісіне аттестаттық зерттеп-қарауды жүргізеді және аттестаттау объектісі қорғалуының нақты жай-күйі туралы мәліметтерді қамтитын аттестаттық зерттеп-қарау актісін жасайды. Аттестаттық зерттеп-қарау актісі үш данада жасалады, олардың біреуі МТҚ-да қалады, қалғандары көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы үшін көрсетілетін қызметті берушіге жолданады

11-қадам



12-қадам

көрсетілетін қызметті беруші



көрсетілетін қызметті беруші

аттестаттық зерттеп-қарау актілерін алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде мына шешімдердің бірін қабылдайды:

аттестат беру туралы шешім

шешім қабылданған күннен бастап, көрсетілетін қызметті алушыға аттестаттық зерттеп-қарау актісі мен Стандарттың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша аттестатты жібереді, сондай-ақ тиісті мәліметтерді аттестаттар тізіліміне 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде енгізеді

аттестатты беруден бас тарту туралы шешім

көрсетілетін қызметті алушыға аттестаттық зерттеп-қарау актісін шешім қабылданған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жолдайды

көрсетілетін қызметті алушының анықталған сәйкессіздіктерді жоюы туралы

көрсетілетін қызметті алушыға аттестаттық зерттеп-қарау актісін шешім қабылданған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жолдайды

13-қадам

14-қадам

15-қадам

көрсетілетін қызметті алушы

көрсетілетін қызметті беруші

МТҚ бөлімшесінің жауапты орындаушысы

анықталған сәйкессіздіктерді жойған жағдайда,
олардың жойылғаны туралы 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушіні хабардар етеді және қосымша аттестаттық зерттеп-қарау үшін құжаттар ұсынады

хабарламаны алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде МТҚ-ға қосымша аттестаттық зерттеп-қарауды жүргізу қажеттігі туралы хабарлайды

көрсетілетін қызметті берушіден қосымша аттестаттық зерттеп-қарау жүргізу туралы хабарлама келіп түскен күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде аттестаттау объектісіне қосымша аттестаттық зерттеп-қарауды жүргізеді және аттестаттау объектісін аттестаттық зерттеп-қарау жүргізу кезінде анықталған ескертулерді жою туралы мәліметтерді қамтитын қосымша аттестаттық зерттеп-қарау нәтижелері бойынша қосымша аттестаттық зерттеп-қарау актісін жасайды. Қосымша аттестаттық зерттеп-қарау актісі үш данада жасалады, оның бір данасы МТҚ-да қалады, ал қалғандары көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы үшін көрсетілетін қызметті берушіге жіберіледі

16-қадам



17-қадам

көрсетілетін қызметті беруші



көрсетілетін қызметті беруші

қосымша аттестаттық зерттеп-қарау актісін қарау негізінде мына шешімдердің бірін қабылдайды:


аттестат беру туралы

қосымша аттестаттық зерттеп-қарау нәтижелері бойынша оң шешім қабылдаған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға қосымша аттестаттық зерттеп-қарау актісі мен Стандарттың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша аттестатты жібереді және тиісті мәліметтерді аттестаттар тізіліміне 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде енгізеді


аттестатты беруден бас тарту туралы

қосымша аттестаттық зерттеп-қарау нәтижелері бойынша аттестатты беруден бас тарту туралы шешім қабылдаған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға қосымша аттестаттық зерттеп-қарау актісін 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жолдайды

      Шартты белгілер:

      -келесі рәсімге көшу;

      -таңдау нұсқасы;

      -көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), өзге ұйымдардың немесе комиссиялардың рәсімдерінің (іс-қимылдарының) атауы.

Об утверждении регламента государственной услуги "Аттестация информационной системы, информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" и интернет-ресурса государственного органа на соответствие требованиям информационной безопасности"

Приказ Министра оборонной и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 8 июня 2018 года № 97/НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 июня 2018 года № 17106. Утратил силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 5 октября 2020 года № 374/НҚ.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности РК от 05.10.2020 № 374/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Аттестация информационной системы, информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" и интернет-ресурса государственного органа на соответствие требованиям информационной безопасности".

      2. Комитету по информационной безопасности Министерства оборонной и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства оборонной и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан после его официального опубликования;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства оборонной и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра оборонной и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра оборонной и аэрокосмической
промышленности
Республики Казахстан
М. Нургужин

  Утвержден
Приказом исполняющего обязанности Министра
оборонной и аэрокосмической
промышленности
Республики Казахстан
от 8 июня 2018 года № 97/НҚ

Регламент государственной услуги "Аттестация информационной системы, информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" и интернет-ресурса государственного органа на соответствие требованиям информационной безопасности"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аттестация информационной системы, информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" и интернет-ресурса государственного органа на соответствие требованиям информационной безопасности" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом по информационной безопасности Министерства оборонной и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан (далее – комитет) и Республиканским государственным предприятием на праве хозяйственного ведения "Государственная техническая служба" Комитета национальной безопасности Республики Казахстан (далее – ГТС) (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию комитета.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: аттестат соответствия информационной системы, информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" и интернет-ресурса государственного органа требованиям информационной безопасности (далее – аттестат) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным в пункте 10 стандарта государственной услуги "Аттестация информационной системы, информационно- коммуникационной платформы "электронного правительства" и интернет- ресурса государственного органа на соответствие требованиям информационной безопасности", утвержденного приказом Министра оборонной и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 22 декабря 2017 года № 229/НҚ (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 16363) (далее – Стандарт)

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение физического или юридического лица (далее – услугополучатель) с пакетом документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) сотрудник канцелярии комитета принимает и регистрирует заявление и документы согласно пункту 9 Стандарта от услугополучателя (либо его представителя по доверенности) и направляет заявление с документами руководителю комитета – не более 30 (тридцати) минут;

      2) руководитель комитета ознакамливается с документами и передает руководителю структурного подразделения комитета – не более 3 (трех) часов;

      3) руководитель структурного подразделения комитета изучает документы и определяет ответственного исполнителя структурного подразделения комитета – не более 30 (тридцати) минут;

      4) ответственный исполнитель структурного подразделения комитета осуществляет проверку соответствия заявления и прилагаемых к заявлению документов требованиям к форме и комплектности, установленным пунктом 9 Стандарта. В случае несоответствия заявления и (или) документов установленным требованиям подготавливает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем оказании государственной услуги в срок – 3 (три) рабочих дня. В случае соответствия заявления и приложенных документов требованиям к форме и комплектности направляет заявление с приложенными документами в ГТС в срок – 3 (три) рабочих дня;

      5) сотрудник канцелярии ГТС, после получения заявления и документов, регистрирует их и направляет руководителю подразделения ГТС, осуществляющего аттестационное обследование (далее – подразделение ГТС) – не более 30 (тридцати) минут;

      6) руководитель подразделения ГТС ознакамливается с заявлением и документами и передает заявление и документы ответственному исполнителю подразделения ГТС – не более 3 (трех) часов;

      7) ответственный исполнитель подразделения ГТС рассматривает полученные документы, формирует два экземпляра договора на оказание услуг по аттестационному обследованию и передает их услугополучателю – в срок не более 3 (трех) рабочих дней;

      8) услугополучатель, после получения экземпляров договоров, подписывает и возвращает один экземпляр договора на оказание услуг по аттестационному обследованию ГТС – в срок не позднее 5 (пяти) рабочих дней. В случае, если по истечении указанного срока подписанный услугополучателем экземпляр договора не представлен ГТС, заявление на проведение аттестации считается аннулированным;

      9) ответственный исполнитель подразделения ГТС, после получения подписанного услугополучателем договора, проводит аттестационное обследование объекта аттестации и составляет акт аттестационного обследования, который включает в себя сведения о фактическом состоянии защищенности объекта аттестации – в срок не более 30 (тридцати) рабочих дней. Акт аттестационного обследования составляется в трех экземплярах, один из которых остается в ГТС, а оставшиеся передаются услугодателю – для услугодателя и услугополучателя;

      10) услугодатель в течение 3 (трех) рабочих дней после получения акта аттестационного обследования принимает одно из следующих решений:

      1) о выдаче аттестата;

      2) об отказе в выдаче аттестата;

      3) об устранении услугополучателем выявленных несоответствий.

      Решение об устранении услугополучателем выявленных несоответствий принимается не более одного раза по заявлению на проведение аттестации;

      11) в случае принятия положительного решения об аттестации, услугодатель со дня принятия решения направляет услугополучателю акт аттестационного обследования и аттестат по форме, согласно приложению 6 к Стандарту и вносит соответствующие сведения в реестр аттестатов – в срок не более 3 (трех) рабочих дней;

      12) в случае принятия решения об отказе в выдаче аттестата, услугодатель со дня принятия решения направляет услугополучателю акт аттестационного обследования – в срок не более 3 (трех) рабочих дней;

      13) в случае принятия решения об устранении выявленных несоответствий, услугодатель с даты принятия решения направляет услугополучателю акт аттестационного обследования – в срок не более 3 (трех) рабочих дней;

      14) услугополучатель, в случае устранения выявленных несоответствий, уведомляет услугодателя об их устранении и представляет документы для дополнительного аттестационного обследования в течение 20 (двадцати) рабочих дней. Дополнительное аттестационное обследование проводится бесплатно. Дополнительный срок исчисляется с даты получения услугополучателем акта аттестационного обследования. Отсутствие в течение 20 (двадцати) рабочих дней уведомления об устранении замечаний является основанием для отказа услугополучателю;

      15) услугодатель с даты получения уведомления об устранении несоответствий извещает ГТС о необходимости проведения дополнительного аттестационного обследования – в срок не более 3 (трех) рабочих дней;

      16) ответственный исполнитель подразделения ГТС с даты поступления от услугодателя уведомления о проведении дополнительного аттестационного обследования, проводит дополнительное аттестационное обследование объекта аттестации и составляет акт дополнительного аттестационного обследования по результатам дополнительного аттестационного обследования, который включает в себя сведения об устранении замечаний, выявленных при проведении аттестационного обследования объекта аттестации – в срок не более 15 (пятнадцати) рабочих дней. Акт дополнительного аттестационного обследования составляется в трех экземплярах, один из которых остается в ГТС, а оставшиеся передаются услугодателю – для услугодателя и услугополучателя;

      17) услугодатель в течение 3 (трех) рабочих дней с даты получения актов дополнительного аттестационного обследования принимает одно из следующих решений:

      1) о выдаче аттестата;

      2) об отказе в выдаче аттестата.

      Услугодатель в случае принятия решения о выдаче аттестата по результатам дополнительного аттестационного обследования, направляет услугополучателю акт дополнительного аттестационного обследования и аттестат по форме, согласно приложению 6 к Стандарту и вносит соответствующие сведения в реестр аттестатов – в срок не более 3 (трех) рабочих дней;

      услугодатель в случае принятия решения об отказе в выдаче аттестата по результатам дополнительного аттестационного обследования, направляет услугополучателю акт дополнительного аттестационного обследования – в срок не более 3 (трех) рабочих дней.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие работники услугодателя:

      1) сотрудник канцелярии комитета;

      2) руководитель комитета;

      3) руководитель структурного подразделения комитета

      4) ответственный исполнитель комитета;

      5) сотрудник канцелярии ГТС;

      6) руководитель подразделения ГТС;

      7) ответственный исполнитель подразделения ГТС.

      7. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к регламенту государственной услуги "Аттестация информационной системы, информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" и интернет-ресурса государственного органа на соответствие требованиям информационной безопасности".

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Аттестация
информационной системы,
информационно-коммуникационной платформы
"электронного правительства" и
интернет-ресурса
государственного органа на
соответствие требованиям
информационной безопасности"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Аттестация информационной системы, информационно-коммуникационной платформы "электронного правительства" и интернет-ресурса государственного органа на соответствие требованиям информационной безопасности"

Шаг 1

Шаг 2

Шаг 3

Шаг 4

Шаг 5

Шаг 6

услугополучатель

сотрудник канцелярии комитета

руководитель комитета

руководитель структурного подразделения комитета

ответственный исполнитель структурного подразделения комитета

сотрудник канцелярии ГТС

обращается с заявлением и пакетом документов предусмотренных пунктом 9 Стандарта

принимает и регистрирует заявление и документы согласно пункту 9 Стандарта от услугополучателя (либо его представителя по доверенности) и направляет заявление с документами руководителю комитета – не более 30 (тридцати) минут

ознакамливается с документами и передает руководителю структурного подразделения комитета – не более 3 (трех) часов

изучает документы и определяет ответственного исполнителя структурного подразделения комитета – не более 30 (тридцати) минут

осуществляет проверку соответствия заявления и прилагаемых к заявлению документов требованиям к форме и комплектности, установленными пунктом 9 Стандарта. В случае несоответствия заявления и (или) документов установленным требованиям подготавливает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем оказании государственной услуги в срок – 3 (три) рабочих дня. В случае соответствия заявления и приложенных документов требованиям к форме и комплектности направляет заявление с приложенными документами в ГТС в срок – 3 (три) рабочих дня

после получения заявления и документов, регистрирует их и направляет руководителю подразделения ГТС осуществляющего аттестационное обследование (далее – подразделение ГТС) – не более 30 (тридцати) минут


Шаг 7

Шаг 8

Шаг 9

Шаг 10

руководитель подразделения ГТС

ответственный исполнитель подразделения ГТС

услугополучатель

ответственный исполнитель подразделения ГТС

ознакамливается с заявлением и документами и передает заявление и документы ответственному исполнителю подразделения ГТС – не более 3 (трех) часов

рассматривает полученные документы, формирует два экземпляра договора на оказание услуг по аттестационному обследованию и передает их услугополучателю – в срок не более 3 (трех) рабочих дней

после получения экземпляров договоров, подписывает и возвращает один экземпляр договора на оказание услуг по аттестационному обследованию ГТС – в срок не позднее 5 (пяти) рабочих дней. В случае, если по истечении указанного срока подписанный услугополучателем экземпляр договора не представлен ГТС, заявление на проведение аттестации считается аннулированным

после получения подписанного услугополучателем договора, проводит аттестационное обследование объекта аттестации и составляет акт аттестационного обследования, который включает в себя сведения о фактическом состоянии защищенности объекта аттестации – в срок не более 30 (тридцати) рабочих дней. Акт аттестационного обследования составляется в трех экземплярах, один из которых остается в ГТС, а оставшиеся передаются услугодателю – для услугодателя и услугополучателя


Шаг 11



Шаг 12

услугодатель



услугодатель

в течение 3 (трех) рабочих дней после получения акта аттестационного обследования принимает одно из следующих решений:

 
о выдаче аттестата

со дня принятия решения направляет услугополучателю акт аттестационного обследования и аттестат по форме согласно приложению 6 к Стандарту, а также вносит соответствующие сведения в реестр аттестатов – в срок не более 3 (трех) рабочих дней

 
об отказе в выдаче аттестата

со дня принятия решения направляет услугополучателю акт аттестационного обследования – в срок не более 3 (трех) рабочих дней

об устранении услугополучателем выявленных несоответствий

с даты принятия решения направляет услугополучателю акт аттестационного обследования – в срок не более 3 (трех) рабочих дней


Шаг 13

Шаг 14

Шаг 15

услугополучатель

услугодатель

ответственный исполнитель подразделения ГТС

в случае устранения выявленных несоответствий, уведомляет услугодателя об их устранении и представляет документы для дополнительного аттестационного обследования в течение 20 (двадцати) рабочих дней

с даты получения уведомления об устранении несоответствий извещает ГТС о необходимости проведения дополнительного аттестационного обследования – в срок не более 3 (трех) рабочих дней

с даты поступления от услугодателя уведомления о проведении дополнительного аттестационного обследования, проводит дополнительное аттестационное обследование объекта аттестации и составляет акт дополнительного аттестационного обследования по результатам дополнительного аттестационного обследования, который включает в себя сведения об устранении замечаний, выявленных при проведении аттестационного обследования объекта аттестации – в срок не более 15 (пятнадцати) рабочих дней. Акт дополнительного аттестационного обследования составляется в трех экземплярах, один из которых остается в ГТС, а оставшиеся передаются услугодателю – для услугодателя и услугополучателя


Шаг 16



Шаг 17

услугодатель



услугодатель

в течение 3 (трех) рабочих дней с даты получения актов дополнительного аттестационного обследования принимает одно из следующих решений:


о выдаче аттестата

в случае принятия решения о выдаче аттестата по результатам дополнительного аттестационного обследования, направляет услугополучателю акт дополнительного аттестационного обследования и аттестат по форме, согласно приложению 6 к Стандарту и вносит соответствующие сведения в реестр аттестатов – в срок не более 3 (трех) рабочих дней

об отказе в выдаче аттестата

в случае принятия решения об отказе в выдаче аттестата по результатам дополнительного аттестационного обследования, направляет услугополучателю акт дополнительного аттестационного обследования – в срок не более 3 (трех) рабочих дней

      Условные обозначения:

      -переход к следующей процедуре;

      -вариант выбора;

      -наименование процедуры (действия) услугополучателя и (или) структурных
подразделений (работников) услугодателя, иных организаций либо комиссий.