"Нұрлы жер" мемлекеттік тұрғын үй құрылысы бағдарламасы шеңберінде жеке құрылыс салушылар салған және (немесе) олардан сатып алынған тұрғын үйлерді өткізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2018 жылғы 31 шiлдедегi № 540 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 14 қыркүйекте № 17373 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2021 жылғы 4 ақпандағы № 44 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.02.2021 № 44 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 22 маусымдағы № 372 қаулысымен бекітілген "Нұрлы жер" мемлекеттік тұрғын үй құрылысы бағдарламасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Нұрлы жер" мемлекеттік тұрғын үй құрылысы бағдарламасы шеңберінде жеке құрылыс салушылар салған және (немесе) олардан сатып алынған тұрғын үйлерді өткізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушы
Р. Скляр

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрінің

      міндетін атқарушы

      __________ Б. Шолпанқұлов

      2018 жылғы "__" _________

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрінің

      міндетін атқарушы

      _____________ Р. Дәленов

      2018 жылғы "__" _________

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2018 жылғы 31 шілдедегі
№ 540 бұйрығымен
бекітілген

"Нұрлы жер" мемлекеттік тұрғын үй құрылысы бағдарламасы шеңберінде жеке құрылыс салушылар салған және (немесе) олардан сатып алынған тұрғын үйлерді өткізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Нұрлы жер" мемлекеттік тұрғын үй құрылысы бағдарламасы шеңберінде жеке құрылыс салушылар салған және (немесе) олардан сатып алынған тұрғын үйлерді өткізу қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 22 маусымдағы № 372 қаулысымен бекітілген "Нұрлы жер" мемлекеттік тұрғын үй құрылысы бағдарламасына (бұдан әрі - Бағдарлама) сәйкес әзірленді және "Нұрлы жер" мемлекеттік тұрғын үй құрылысы бағдарламасы шеңберінде жеке құрылыс салушылар салған және (немесе) олардан сатып алынған тұрғын үйлерді өткізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидалар мынадай тұрғын үйлерді өткізу тәртібін айқындайды:

      1) облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының жергілікті атқарушы органдарының (бұдан әрі - ЖАО) кредиттік тұрғын үйі;

      2) пилоттық жобалар шеңберінде жеке тұрғын үй;

      3) "Қазақстанның ипотекалық компаниясы" ипотекалық ұйымы" акционерлік қоғамының (бұдан әрі – "ҚИК" ИҰ" АҚ) сатып алу мүмкіндігімен жалға берілетін тұрғын үйі;

      4) "Бәйтерек девелопмент" акционерлік қоғамының (бұдан әрі – "Бәйтерек девелопмент" АҚ) тұрғын үйі;

      5) "Samruk-Kazyna Construction" акционерлік қоғамының (бұдан әрі – "Samruk-Kazyna Construction" АҚ) коммерциялық тұрғын үйі;

      6) "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның сатып алу мүмкіндігімен жалға берілетін тұрғын үйі.

      Осы тармақтың 1), 3) - 6) тармақшаларында көзделген тұрғын үйді өткізу тәртібі, оның ішінде тұрғын үй құрылысы мәселелері бойынша бұрын қабылданған бағдарламалар шеңберінде салынған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алынған тұрғын үйді өткізу тәртібі осы Қағидаларға сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Осы Қағидалардың 2 және 4-параграфтарында және 27-тармағында көзделген тұрғын үйді сатып алу жағдайларын қоспағанда, қатысушыға 1 бірліктен артық тұрғын үйге үміттенуге жол берілмейді.

      Осы Қағидалардың 2 және 4-параграфтарында және 27-тармағында көзделген тәртіппен тұрғын үйді сатып алу жағдайларын қоспағанда, некеге тұрғанға дейін сатып алу мүмкіндігімен жалға беру шартымен тұрғын үй алған адамның жұбайына (жолдасына) қатысуына жол берілмейді.

      Бағдарлама шеңберінде сатып алу мүмкіндігімен жалға беру шарты тіркеуші органда міндетті мемлекеттік тіркелуге жатады.

      Өтініш берушінің тұрғын үй алуға қатысушылардың тізіміне енгізілуінің бірнеше фактілері анықталған жағдайда, өтініш берушіге 7 (жеті) жұмыс күн ішінде бір тұрғын үйді таңдап алу қажеттілігі туралы хабарлама жіберіледі.

      Осы талаптардың орындалуын бақылау өтініш берушінің қатысуын тексеру туралы оның міндетті келісімі және сатып алу-сату немесе сатып алу мүмкіндігімен жалға беру шарттарын қайта жасар алдында ұсынылатын, жылжымайтын мүліктің болмауы (болуы) туралы анықтамалар негізінде жүзеге асырылады.

      4. ЖАО іріктеу рәсімдерін аяқтағаннан кейін осы Қағидалардың 2-тармағының 3) және 6) тармақшаларында көрсетілген тұрғын үйді алу үшін түскен өтінімдер тізімдерін және Бағдарламаның іріктелген қатысушыларының түпкілікті тізімдерін өз интернет-ресурстарында жариялайды.

      Кезекте тұрған адам қолданыстағы тұрғын үй заңнамасына сәйкес мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасы азаматтарының есебінен алып тасталады.

      Ескерту. 4-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Аудан орталықтарында, қалаларда, республикалық, облыстық маңызы бар қалаларда, астанада үміткерлерден осы Қағидалардың 2-тармағының 3) және 6) тармақшаларында көрсетілген тұрғын үйлерді алу үшін құжаттар қағаз тасығышта, "электронды үкімет" интернет - порталы не ресми интернет-ресурс арқылы қабылданады.

      Ауылдық елді мекендерде, кенттерде - ауылдық округтердің (ауылдардың, кенттердің) әкімдері қағаз тасығышта қабылдайды.

      Ескерту. 5-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Осы Қағидаларда мынадай анықтамалар пайдаланылады:

      1) өтініш беруші (үміткер) - Бағдарлама шеңберінде тұрғын үй алуға өтініш беретін адам;

      2) Бағдарламаға қатысушы - белгіленген тәртіпте тұрғын үйді сатып алуын растаған және тұрғын үй бөлу рәсімінен өткен адам;

      3) төлем қабілеттілігін бағалау - өтініш берушінің тұрғын үй сатып алуға болжамды қарызға уақтылы және толық қызмет көрсету мен оны өтеу мүмкіндігін бағалау немесе ай сайынғы жалдау төлемақысын төлеу бойынша тұрғын үйді жалға берудің болжанған шартын орындау үшін қарыз беруші (жалға беруші) жүргізетін іс-шаралар кешені;

      4) кезек тұрған адам - мемлекеттік тұрғын үй қорынан үйге немесе жеке меншік тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған үйге мұқтаж Қазақстан Республикасы азаматтарының есебінде тұрған адам.

2-тарау. "Нұрлы жер" мемлекеттік тұрғын үй құрылысы бағдарламасы шеңберінде жеке құрылыс салушылар салған және (немесе) олардан сатып алынған тұрғын үйлерді өткізу тәртібі

1-параграф. ЖАО-ның кредиттік тұрғын үйді өткізу тәртібі

      7. ЖАО Бағдарламаға қатысушыларға кредиттік тұрғын үйді өткізу бойынша мониторинг пен бақылауды жүзеге асырады.

      ЖАО кредиттік тұрғын үйі 6 ай ішінде мынадай тәсілдермен:

      1) салымшыларға және кезекте тұрған адамдарға "Қазақстан тұрғын үй құрылыс жинақ банкі" АҚ (бұдан әрі – ҚТҚЖБ) арқылы;

      2) екінші деңгейдегі банктердің (бұдан әрі – ЕДБ) ипотекалық қарыздары арқылы өткізіледі.

      ЖАО екі тәсілді бір уақытта не әрқайсысын жеке қолдануға құқылы.

      Пәтерлер осы тармақтың 1) тармақшасында көзделген тәсіл бойынша өткізілген жағдайда, қатысушыларды іріктеу және тұрғын үйді бөлу рәсімдерін ҚТҚЖБ жүргізеді.

      Пәтерлер осы тармақтың 2) тармақшасында көзделген тәсіл бойынша өткізілген жағдайда, ЖАО өз интернет-ресурсында пәтерлерді өткізу туралы хабарландыруды жариялайды.

      "7-20-25. Әрбір отбасы үшін тұрғын үй сатып алудың жаңа мүмкіндіктері" ипотекалық тұрғын үйді кредиттеу бағдарламасы (бұдан әрі – "7-20-25" бағдарламасы) бойынша ЕДБ ипотекалық қарыздары есебінен тұрғын үйді сатып алатын үміткер аталған бағдарламаның белгіленген талаптарына сәйкес келуі қажет.

      6 ай өткеннен кейін тұрғын үй басқа азаматтарға өткізіледі.

      Егер тұрғын үй өткізілмесе, ЖАО тұрғын үй құрылысын қаржыландыру үшін шығарылған облигациялық қарыздарды жергілікті бюджет қаражаты есебінен өтеу шартымен оны өзінің қалауы бойынша иеленеді.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 26.12.2018 № 924 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7-1. Бағдарламаның 5.5-тарауы 4-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген қатысушыларға арналған ЖАО-ның кредиттік тұрғын үйі балдық жүйені қолданусыз, ҚТҚЖБ арқылы өткізіледі.

      ЖАО белгілі бір кредиттік тұрғын үй көлемін негізге ала отырып, Бағдарлама қатысушыларына тұрғын үй алуға мұқтаж адамдардың есебі және тұрғын үйге мұқтаж мәртебесін Қазақстан Республикасының қолданыстағы тұрғын үй заңнамасына сәйкес растау бойынша тұрғын үйді ұсынады.

      Осы тармақта көрсетілген Бағдарлама қатысушыларына кредиттік тұрғын үйді өткізу шарттары Бағдарламамен және ҚТҚЖБ-ның ішкі құжаттарымен айқындалады.

      Осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген ЖАО-ның кредиттік тұрғын үйді өткізу мерзімі осы тармақта көрсетілген Бағдарлама қатысушыларына қатысты қолданылмайды.

      Ескерту. Бұйрық 7-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. ҚТҚЖБ арқылы кредиттік тұрғын үйді өткізу шарттары, көлемі және өзара іс-қимыл тәртібі, оның ішінде Бағдарламаның 5.5-бөлімі 4-тармағының 3) тармақшасында көзделген қатысушыларға ЖАО мен ҚТҚЖБ арасындағы келісіммен және ҚТҚЖБ ішкі құжаттарымен айқындалады.

      ЖАО өңір бойынша ЖАО-да кезекте тұрған адамдардың жеке деректерін және жеке сәйкестендіру нөмірлерін (ЖСН) көрсете отырып, өзектендірілген тізімін ҚТҚЖБ-ға ұсынуды қамтамасыз етеді.

      Сол бір адам кезекте тұрғаны туралы мәліметтер бірнеше ЖАО-дан түскен жағдайда, ҚТҚЖБ ЖАО-ға кезекте тұрған адам бойынша деректерді түзету қажеттілігі туралы хабарлайды. ЖАО тиісінше кезекте тұрған адамға кезегін белгілеу қажеттілігі туралы хабардар етеді. ЖАО-дан жаңартылған тізім түскен жағдайда ҚТҚЖБ алынған мәліметтерді салымшылар бойынша дерекқорға енгізеді.

      ЖАО объектіні пайдалануға берудің жоспарланған күніне дейін кемінде 3 (үш) ай қалған мерзімде өткізілетін объект туралы ақпаратты ҚТҚЖБ-ға ұсынады.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. ЖАО-ның балдық жүйені қолданып немесе балдық жүйесіз салымшыларға және кезекте тұрған адамдарға ҚТҚЖБ арқылы кредиттік тұрғын үйді өткізу және бөлу тәртібі мен шартары осы Қағидалардың 3 және 10-тармақтары мен ҚТҚЖБ-ның ішкі құжаттарына сәйкес айқындалады.

      Іріктеу рәсімі аяқталғаннан кейін ҚТҚЖБ кейін сату-сатып алу шарттарын жасау үшін сәйкестендіру мәліметтері мен берілетін тұрғын үйдің мекенжайын көрсете отырып, ЖАО-ға қатысушылардың түпкілікті тізімін және өткізілмеген тұрғын үй туралы ақпаратты ұсынады.

      Өткізілетін объектідегі тұрғын үйдің кемінде 50 (елу) %-ы кезекте тұрған адамдардың арасында бөлінеді. Олардың арасында сұраныс болмаған жағдайда салымшылардың алдын ала тізіміндегі кейінгі өтініш берушілерге өткізіледі.

      Өткізілетін тұрғын үйге өтініш берушілер жеткіліксіз болған жағдайда, ҚТҚЖБ іріктеуді ҚТҚЖБ ішкі құжаттарына сәйкес балдық жүйені қолданбай жүзеге асырады.

      ҚТҚЖБ іріктелген қатысушыларға тұрғын үйді сатып алу үшін 5 %-дан кем емес сыйақы мөлшерлемесі бойынша, кредиттеу мерзімі 25 (жиырма бес) жылға дейін алдын ала тұрғын үй және аралық тұрғын үй қарыздарын береді.

      Алдын ала тұрғын үй қарыздары сатып алынатын тұрғын үй құнының 20 (жиырма) %-нан кем емес мөлшерде шотта бастапқы жарна болған кезде беріледі.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. ҚТҚЖБ арқылы Бағдарламаға қатысу үшін қойылатын талаптар:

      1) Қазақстан Республикасының азаматтығы немесе оралман мәртебесі;

      2) өтініш берген күнге соңғы 2 (екі) және одан да көп жыл тіркеуде болуы ескерілетін Нұр-Сұлтан және Алматы қалаларын қоспағанда, тұру мерзіміне қарамастан, қатысушы тұрғын үй алуға үміттенген елді мекенде тұрақты тіркеуде болуы;

      3) өтініш берушінің және онымен бірге тұратын отбасы мүшелерінің (жұбайының, кәмелеттік жасқа толмаған балаларының), сондай-ақ отбасы құрамына кіретін және өтініште көрсетілген отбасының өзге де мүшелерінің Қазақстан Республикасының аумағында меншік құқығында (ортақ бірлескен меншігі, осы тармақшада көрсетілген тұрғын үй бірлігі ретінде өзге отбасы мүшелерімен ортақ бірлескен (үлестік) меншігін құрайтын үлестік меншіктегі үлесі):

      әрбір отбасы мүшесіне пайдалы алаңы 15 (он бес) шаршы метрден кем болатын жатақханадағы бөлменің болуы;

      осы тұрғын үйдің орналасқан жері бойынша ЖАО-ның тиісті анықтамасымен расталатын құлау (қирау) қаупі бар авариялық жағдайдағы балшықтан құйылған және қаңқалы-қамысты тұрғын үйлерді қоспағанда, жеке меншік үйінің немесе сатып алу мүмкіндігі бар жалға алынған тұрғын үйінің жоқтығы;

      4) тұрғын үй алуға мұқтаж адамдардың есебіне және тұрғын үйге мұқтаж мәртебесін Қазақстан Республикасының қолданыстағы тұрғын үй заңнамасына сәйкес растау (кезекте тұрған адам үшін);

      5) төлем қабілеттілігін растау.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-параграф. Пилоттық жобалар шеңберінде жеке тұрғын үйлерді өткізу тәртібі

      11. ЖАО пилоттық жоба шеңберінде салынған жеке тұрғын үйлерді жеке тұрғын үй құрылысына жер учаскесін алу үшін ЖАО-да кезекте тұрған адамдарға өткізу бойынша мониторинг пен бақылауды жүзеге асырады.

      12. Үміткерлерге қойылатын талаптар:

      1) кезекте тұрған адамның жеке тұрғын үй құрылысына жер учаскесін алу үшін ЖАО-да кезекке қойылғанын растау;

      2) ҚТҚЖБ-ның, ЕДБ-ның ипотекалық қарыздары немесе меншік қаражаты арқылы тұрғын үй сатып алу мүмкіндігін растау.

      13. Пилоттық жобаны іске асыру кезіндегі өзара іс-қимыл тетігі:

      ЖАО пилоттық жоба шеңберінде тұрғын үйлерді өткізу туралы хабарландыруды жариялайды және кезекте тұрған адамдардың тұрғын үйді сатып алу тәсілін растай отырып (ҚТҚЖБ-ның, ЕД-ның ипотекалық қарыздары немесе меншікті қаражаты есебінен) олардан өтінішті қабылдауды жүзеге асырады.

      12-тармақтың 1) тармақшасының талаптарына сәйкес келетін үміткерлерге ҚТҚЖБ-де және ЕДБ-де төлем қабілеттілігін бағалаудан өту үшін хабарлама жіберіледі.

      "7-20-25" бағдарламасы бойынша ЕДБ-нің ипотекалық қарыздары есебінен тұрғын үй сатып алатын үміткер осы бағдарламаның белгіленген талаптарына сәйкес келуі қажет.

      Үміткер төлем қабілеттілігін растамаған кезде ЖАО алдын ала тізімге енгізілген кейінгі өтініш берушілердің арасында іріктеу жүргізеді.

      ЖАО 12-тармақтың талаптарына сәйкес келетін үміткерлердің тізімін өткізілетін үйлердің санына мөлшерлес және жер учаскелерін алу үшін кезекке қою тәртібі бойынша қалыптастырады.

      ЖАО (бірыңғай құрылыс салушы) Бағдарламаның іріктелген қатысушыларына жер учаскесін ұзақ мерзімді уақытша өтеусіз пайдалануға құқық берілуін қамтамасыз етеді.

      Бағдарламаға қатысушылардың ҚТҚЖБ және ЕДБ ішкі талаптарына сәйкес келетін үйді сатып алуға қарызды ресімдеу үшін ЖАО (бірыңғай құрылыс салушы) Бағдарламаға қатысушылары үшін тіркеуші органда тіркелген жер учаскесіне құқық белгілейтін және сәйкестендіру құжаттарын, үйді сатып алу-сату шарттарын немесе пайдалануға беру актісін беруді қамтамасыз етеді.

      Кезекте тұрған адамға жер учаскелерін жеке меншікке беру ол құрылыс құнын толық төлеген кезде рұқсат беріледі.

      14. ҚТҚЖБ Бағдарламаға қатысушыларға 5 (бес) %-дан кем емес сыйақы мөлшерлемесі бойынша, кредиттеу мерзімі 25 (жиырма бес) жылға дейін алдын ала тұрғын үй және аралық тұрғын үй қарыздарын береді.

      Алдын ала тұрғын үй қарыздары сатып алынатын тұрғын үй құнынан 20 (жиырма) %-дан кем емес мөлшерде бастапқы жарна болған кезде беріледі.

      Кредиттің ең жоғарғы сомасы 20 000 000 (жиырма миллион) теңгеге дейін қоса алғанда.

3-параграф. "ҚИК" ИҰ" АҚ-ның сатып алу мүмкіндігімен жалға берілетін тұрғын үйді өткізу тәртібі

      15. "ҚИК" ИҰ" АҚ сатып алу мүмкіндігімен жалға берілетін тұрғын үй ЖАО-да кезекте тұрған адамдарға Қазақстан Республикасының қолданыстағы тұрғын үй заңнамасына сәйкес айқындалатын кезектілік тәртібімен мынадай санаттарға өткізіледі:

      көп балалы отбасылар;

      толық емес отбасылар;

      мүгедек балалары бар немесе тәрбиелеп отырған отбасылар;

      жетім балалар, ата-ананың қамқорлығынан тыс қалған балалар;

      оралмандар;

      1 және 2 топтағы мүгедектер;

      мемлекеттiк қызметшiлер, әскери қызметшілер, арнаулы мемлекеттік органдардың қызметкерлері, бюджеттiк ұйымдардың қызметкерлерi.

      Тұрғын үйдің 50 %-ы кемінде 3 (үш) жыл некеде тұрған, балалары (баласы) бар және жұбайлардың екеуінің де жасы 35-тен (отыз бес) аспаған (Бағдарламаға қатысуға өтініш беру сәтінде), сондай-ақ балаларды (баланы) жасы 35-ке (отыз бес) толмаған, оның ішінде ажырасқан, жесір, тұл қалған ата-ананың біреуі ғана тәрбиелеп отырған толық емес отбасы сияқты жоғарыда көрсетілген санаттардағы адамдарға өткізіледі.

      16. Үміткерлерге қойылатын талаптар:

      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй алу үшін ЖАО-да тұрғын үйге мұқтаждар есебінде тұрғанын және тұрғын үйге мұқтаж мәртебесін растау;

      2) төлем қабілеттігін растау.

      17. Жалға берілетін тұрғын үйді бөлу тәртібі:

      ЖАО осы Қағидалардың 3-тармағының, 16-тармағы 1) тармақшасының талаптарына сәйкес келетін үміткерлердің пулын пәтерлердің санына тең мөлшерде бекітеді.

      ЖАО түпкілікті пул бекітілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қабылданған шешімдер туралы үміткерлерге хабарлайды және бекітілген тізімдерді "ҚИК" ИҰ" АҚ-ға жібереді.

      Іріктелген үміткерлер "ҚИК" ИҰ" АҚ-ның ішкі құжаттарына сәйкес төлем қабілеттілігін растайды.

      ЖАО үміткерлер төлем қабілеттілігін растамаған кезде алдын ала тізімге енгізілген кейінгі өтініш берушілердің арасында іріктеу жүргізеді.

      ЖАО Бағдарламаға қатысушылардың төлем қабілеттілігін бағалау нәтижесін ескере отырып, пәтерлердің нөмірлері мен қабаттарда орналасуы бойынша егжей-тегжейлі ақпаратты "ҚИК" ИҰ" АҚ-дан алған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде тұрғын үйді бөледі.

      Бағдарламаға қатысушыларға тұрғын үйді өткізу, іріктеу және бөлу шарттары "ҚИК" ИҰ" АҚ мен ЖАО-ның арасындағы ынтымақтастық туралы келісіммен айқындалады.

      ЖАО кезекте тұрған адамдар арасында тұрғын үйді бөлмеген жағдайда, "ҚИК" ИҰ" АҚ осы тұрғын үйді "ҚИК" ИҰ" АҚ-ның ішкі құжаттарына сәйкес оны теңгерімге қабылдаған күннен бастап 6 (алты) ай өткеннен соң басқа адамдарға, оның ішінде белгіленген талаптарға өтініш беруші сәйкес келген кезде "7-20-25" бағдарламасы арқылы өткізеді.

      17-1. "ҚИК"ИҰ" АҚ "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 68-бабының 9) тармақшасында айқындалған халықтың әлеуметтік осал топтары үшін Бағдарламаның 5.1-кіші бөлімінде көзделген тәртіпке сәйкес ЖАО жалға берілетін тұрғын үйді сатып алған жағдайда тұрғын үйді өткізе алады.

      Ескерту. Бұйрық 17-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      18. Сатып алу құқығымен жалдау мыналарды қарастырады:

      жалдау мерзімі 20 (жиырма) жылға дейін;

      жалға берілетін тұрғын үйді ықтималды мерзімінен бұрын сатып алу туралы талап;

      жалға алушының жалдау төлемдері мен күрделі және ағымдағы жөндеуге арналған шығыстарды, мүлікті күтіп-ұстау шығындарын, оның ішінде мүлік салығын, жер салығын, коммуналдық және өзге де пайдалану шығыстарын төлеуі;

      жалға алушы жалдау шарты бойынша міндеттемелерді толық және тиісінше орындау жағдайында тұрғын үйді меншікке беру туралы талап;

      жалға алушы жалдау шарты бойынша жалгерлік төлемдерді енгізбеген, сондай-ақ шарт бойынша міндеттемелерді орындамаған жағдайда жалға алушыны және оның отбасы мүшелерін пәтерден шығару туралы талап;

      жалға алушының жалға берілген тұрғын үйді ағымдағы жөндеуі туралы талап.

      Жалға алушы жасалған сатып алу құқығы бар шарт бойынша жалдау төлемін төлеуге мүмкіндігі болмаған жағдайда "ҚИК" ИҰ" АҚ-ға алаңы шағын тұрғын үй алуға өтініш беруге құқылы. "ҚИК" ИҰ" АҚ алдыңғы жалға алушыны шығару нәтижесінде пайда болған тұрғын үй есебінен немесе қолдағы қаражат шеңберінде тұрғын үйді сатып алу есебінен басқа тұрғын үй беру мүмкіндігін қарайды. Тұрғын үйді ауыстыру тәртібі "ҚИК" ИҰ" АҚ-ның ішкі құжаттарымен айқындалады.

      Ескерту. 18-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      18-1. "ҚИК" ИҰ" АҚ-ның жалға берілетін тұрғын үй объектілері бойынша түсетін жалдау төлемдері есебінен салынған немесе сатып алынған "ҚИК" ИҰ" АҚ-ның сатып алу мүмкіндігімен жалға берілетін тұрғын үйін өткізу шарттары мен тәртібі мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалармен жасалатын тиісті келісімдермен (меморандумдармен) және "ҚИК" ИҰ" АҚ-ның ішкі құжаттармен айқындалады.

      Ескерту. Бұйрық 18-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

4-параграф. "Бәйтерек девелопмент" АҚ-ның тұрғын үйді өткізу тәртібі

      19. "Бәйтерек девелопмент" АҚ осы параграфта белгіленген тәртіпте жеке және заңды тұлғаларға тұрғын үйді өткізеді.

      20. ҚТҚЖБ салымшыларына тұрғын үйді өткізу және объектілерді келісу шарттары, тәртібі "Бәйтерек девелопмент" АҚ мен ҚТҚЖБ арасындағы ынтымақтастық туралы келісіммен (бұдан әрі - келісім) және ҚТҚЖБ мен "Бәйтерек девелопмент" АҚ ішкі құжаттарымен айқындалады.

      ҚТҚЖБ келісімде белгіленген тәртіпте және мерзімдерде салымшыларды іріктеу мен тұрғын үйді бөлу рәсімдерін жүргізеді.

      Іріктелген салымшылармен сатып алу-сату шарттарын жасауды "Бәйтерек девелопмент" АҚ-ның ішкі құжаттарына сәйкес ҚТҚЖБ бөлген тізім бойынша "Бәйтерек девелопмент" АҚ жүзеге асырады.

      21. ҚТҚЖБ-мен келісілмеген және салымшылар арасында бөлінбеген тұрғын үйді "Бәйтерек девелопмент" АҚ-ның ішкі құжаттарында айқындалған тәртіпте және мерзімдерде кредиттік тұрғын үйді өткізу құны бойынша басқа адамдарға өткізуге рұқсат беріледі.

      22. Сату арқылы өткізілмеген тұрғын үйді "Бәйтерек девелопмент" АҚ сатып алу мүмкіндігімен ЖАО-да кезекте тұрған адамдарға жалға өткізу үшін ЖАО-ға береді.

      Сатып алу мүмкіндігімен жалға берілетін тұрғын үй кезекте тұрған адамдарға Қазақстан Республикасының қолданыстағы тұрғын үй заңнамасына сәйкес айқындалатын кезектілік тәртібімен мынадай санаттарға өткізіледі:

      көп балалы отбасылар;

      толық емес отбасылар;

      мүгедек балалары бар немесе тәрбиелеп отырған отбасылар;

      жетім балалар, ата-ананың қамқорлығынан тыс қалған балалар;

      оралмандар;

      1 және 2 топтағы мүгедектер;

      мемлекеттiк қызметшiлер, әскери қызметшілер, арнаулы мемлекеттік органдардың қызметкерлері, бюджеттiк ұйымдардың қызметкерлерi.

      23. Үміткерлерге қойылатын талаптар:

      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй алу үшін ЖАО-да тұрғын үйге мұқтаждар есебінде тұрғанын және тұрғын үйге мұқтаж мәртебесін растау;

      2) төлем қабілеттілігін растау.

      24. Бағдарламаға қатысушыларға тұрғын үйді өткізу, іріктеу және бөлу шарттары "Бәйтерек девелопмент" АҚ мен ЖАО арасындағы ынтымақтастық туралы келісіммен, сондай-ақ "Бәйтерек девелопмент" АҚ-ның ішкі құжаттарымен айқындалады.

      ЖАО "Бәйтерек девелопмент" АҚ-дан өткізілетін жалға берілетін тұрғын үй туралы егжей-тегжейлі ақпарат негізінде өтінім берушілерді іріктеуді және жалға берілетін тұрғын үйді ЖАО-да кезекте тұрған адамдар арасында бөлуді жүзеге асырады.

      Жалға берілетін тұрғын үйді бөлу тәртібі:

      ЖАО осы Қағидалардың 3-тармағының, 23-тармағы 1) тармақшасының талаптарына сәйкес келетін үміткерлердің пулын пәтерлердің санына тең мөлшерде бекітеді.

      ЖАО түпкілікті пул бекітілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қабылданған шешімдер туралы үміткерлерге хабарлайды және бекітілген тізімдерді "Бәйтерек девелопмент" АҚ-ға жібереді.

      Іріктелген үміткерлер "Бәйтерек девелопмент" АҚ-ның ішкі құжаттарына сәйкес төлем қабілеттілігін растайды.

      ЖАО үміткерлер төлем қабілеттілігін растамаған кезде алдын ала тізімге енгізілген кейінгі өтініш берушілердің арасында іріктеу жүргізеді.

      ЖАО Бағдарламаға қатысушылардың төлем қабілеттілігін бағалау нәтижесін ескере отырып, пәтерлердің нөмірлері мен қабаттарда орналасуы бойынша егжей-тегжейлі ақпаратты "Бәйтерек девелопмент" АҚ-дан алған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде тұрғын үйді бөледі.

      25. Сатып алу мүмкіндігімен жалға алу мыналарды көздейді:

      жалға алу мерзімі 20 (жиырма) жылға дейін;

      жалға берілетін тұрғын үйді мерзімінен бұрын сатып алу мүмкіндігі туралы талап;

      жалға алушының жалдау төлемақыларын және мүлікті күтіп-ұстау шығыстарын, оның ішінде мүлік салығын, жер салығын, коммуналдық және өзге де пайдалану шығыстарын төлеуі;

      жалға алушы жалдау шарты бойынша міндеттемелерін толық және тиісінше орындаған жағдайда, тұрғын үйді жеке меншікке беру туралы талап;

      жалдау төлемақылары енгізілмеген, сондай-ақ жалдау шарты бойынша міндеттемелер орындалмаған жағдайда, жалға алушыны және оның отбасы мүшелерін жалға берілген тұрғын үйден шығару тәртібі;

      жалға берілетін тұрғын үйді жалға алушының ағымдағы жөндеуі туралы талап.

5-параграф. "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның сатып алу мүмкіндігімен коммерциялық және жалға берілетін тұрғын үйлерді өткізу тәртібі.

      Ескерту. 5-параграфтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Ескерту. 5-параграф жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      26. "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның коммерциялық тұрғын үйі жеке тұлғаларға да, заңды тұлғаларға да өткізіледі.

      Коммерциялық тұрғын үйдің құрылыс салушысы жобаны қаржыландыру басталған кезден бастап 27 (жиырма жеті) айдан аспайтын мерзімде құрылыс объектісіндегі жылжымайтын мүліктің бүкіл пулынан тұрғын үйді қаржыландыру басталған кезге белгіленген құрылыс құнына 20 (жиырма) %-дан аспайтын үстеме баға бойынша эскроу-шот тетігін пайдаланып өткізеді.

      Құрылыс салушыға (инвесторға) өткізу үшін берілген мерзім өткеннен кейін "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ға қаражатты қайтару бойынша міндеттеме орындалмаған жағдайда, жобадағы жылжымайтын мүліктің өткізілмеген тұрғын үйінің бүкіл пулы құрылыс құнының 20 (жиырма) %-ы мөлшеріндегі дисконтпен "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ға беріледі.

      Тұрғын үйді өткізу тәртібі және құрылыс салушылар мен тұрғын үй құрылысының жобаларына қойылатын талаптар "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның ішкі құжаттарында белгіленеді.

      2016 жылы құрылысы басталған тұрғын үйдің (пәтердің) жалпы алаңы 5 %-дан аспайтын ықтимал ауытқумен 105 (жүз бес) шаршы метрден аспауға тиіс.

      Жеке құрылыс салушыларды қолдау шеңберінде тұрғын үй құрылысының құны Нұр-Сұлтан, Алматы қалаларында және олардың қала маңы аймақтарында, Ақтау және Атырау қалаларында 240 (екі жүз қырық) мың теңгеге дейін, ал қалған өңірлерде 200 (екі жүз) мың теңгеге дейінгі соманы құрайды.

      27. "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның сатып алу мүмкіндігімен жалға берілетін тұрғын үйі:

      Сатып алу мүмкіндігімен жалға берілетін тұрғын үй бірінші кезекте "Тұрғын үй қатынастары туралы" 1997 жылғы 16 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 68-бабының 2), 4) және 10) тармақшаларын қоспағанда, көрсетілген Заңның 67-бабы 1-тармағының 1-1), 2), 3) тармақшаларында көрсетілген тұлғалардың санаттарына жататын кезекте тұрған адамдарға өткізіледі.

      Осындай тұрғын үйді үміткерлердің өз қаражаты есебінен тікелей сатуға немесе "7-20-25" бағдарламасы шеңберінде қарыздар есебінен өткізуге жол беріледі.

      28. "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның сатып алу мүмкіндігімен жалға берілетін тұрғын үйіне үміткерлерге қойылатын талаптар:

      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй алу үшін тұрғын үйге мұқтаждар есебінде тұрғанын және тұрғын үйге мұқтаж мәртебесін растау;

      2) төлем қабілеттілігін растау.

      29. Сатып алу мүмкіндігімен жалға берілетін тұрғын үйді өткізу шарттары және өзара іс-қимыл тәртібі ЖАО мен "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның арасындағы келісіммен айқындалады.

      Құрылыс аяқталғанға дейін 2 (екі) айдан кешіктірмей "Samruk-Kazyna Construction" АҚ қатысушыларды іріктеу үшін өткізілетін объекті бойынша ЖАО-ға ақпарат береді.

      ЖАО өткізілетін объекті бойынша"Samruk-Kazyna Construction" АҚ-тан ақпаратты алған күнінен бастап 2 (екі) айдан кешіктірмей қатысушыларды іріктеу рәсімдерін өткізеді және үміткерлердің тізімін ұсынады.

      ЖАО ақпарат алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде тұрғын үйді өткізу туралы хабарландыру жариялайды.

      Үміткерлерден өтініштер мен құжаттарды қабылдау мерзімін ЖАО дербес айқындайды, бірақ 5 (бес) жұмыс күнінен аспау қажет.

      ЖАО осы Қағидалардың 3-тармағының, 28-тармағы 1) тармақшасының талаптарына сәйкес келетін үміткерлердің пулын пәтерлердің санына тең мөлшерде бекітеді.

      ЖАО түпкілікті пул бекітілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қабылданған шешімдер туралы үміткерлерге хабарлайды және бекітілген тізімдерді "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ға жібереді.

      Іріктелген үміткерлер "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның ішкі құжаттарына сәйкес төлем қабілеттілігін растайды. Өз қаражаты есебінен тұрғын үйді сатып алуды растаған үміткерлер үшін төлем қабілеттілігін бағалау талап етілмейді.

      ЖАО үміткерлер төлем қабілеттілігін растамаған кезде алдын ала тізімге енгізілген кейінгі өтініш берушілердің арасында іріктеу жүргізеді.

      "Samruk-Kazyna Construction" АҚ ЖАО берген тізімдердегі реттік нөмірімен айқындалатын кезектілікке сәйкес үміткерлерге пәтер таңдау мүмкіндігін береді.

      "Samruk-Kazyna Construction" АҚ ЖАО пулындағы жеке тұлғаға пәтер таңдау мүмкіндігін береді, келесі үміткерлерге, егер алдынғы үміткер таңдауға келмеген жағдайда немесе келесі жағдайларда кезек бойынша беріледі:

      1) ай сайынғы жалдау төлемдерін төлеу үшін төлем қабілеттілігі жеткілікті болмағанда;

      2) сатып алу мүмкіндігімен жалдау шартын жасасқан кезде кепілді жарнаның қажетті сомасын немесе сатып алу-сату шартын жасау үшін қажетті қаражат сомасын төлемегенде;

      3) ЖАО тізімі бекітілген күннен бастап күнтізбелік 40 (қырық) күн мерзімде талап етілетін құжаттарды ұсынбаған жағдайда.

      "Samruk-Kazyna Construction" АҚ ЖАО-ға сатып алу-сату немесе жалдау шарттарын жасасудан бас тартылған адамдар туралы тиісті ақпаратты жібереді.

      "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның ЖАО арқылы өткізу белгіленбеген тұрғын үйі, сондай-ақ бөлінбеген тұрғын үй және коммерциялық (тұрғын емес) үй-жайлар"Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның ішкі қағидаларына сәйкес өткізілуі тиіс.

      30. Тұрғын үйді сатып алу мүмкіндігімен жалға беру шарттары "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның ішкі құжаттарына сәйкес айқындалады.

      Тұрғын үй 15 (он бес) жылға дейін сатып алу мүмкіндігімен жалға беріледі, бұл ретте ең ұзақ мерзімі нарықтың қаржыландыру шарттарына және "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның қаржылық тұрақтылығына байланысты қысқартылуы мүмкін. Жалға алушылардың тұрғын үйді меншігіне мерзімінен бұрын сатып алу құқығы бар.

      Жалға алушы жалдау шарты бойынша өзінің міндеттемелерін толық орындағаннан кейін тұрғын үй жалға алушының меншігіне беріледі.

      Сатып алу мүмкіндігімен жалдау төлемінің мөлшері мен жалдау мерзімі "Samruk-Kazyna Construction" АҚ-ның құрылысты қаржыландыруға және қаржылық тұрақтылығына бөлінген қаражаттың қайтарымдылығы қағидаттарын негізге ала отырып айқындалады.

      Құрылысы 2012 жылы басталған жобалар бойынша тұрғын үйдің (пәтердің) жалпы алаңын тікелей сатудың базалық бағасы Нұр-Сұлтан, Алматы, Атырау, Ақтау қалаларында және олардың қала маңындағы аймақтарында 180 (жүз сексен) мың теңгеден, Қазақстан Республикасының басқа өңірлерінде 144 (бір жүз қырық төрт) мың теңгеден аспайды.

      Кейінгі жылдары тікелей сату бағасы тұрғын үйдің (пәтердің) 1 шаршы метрін салу құнының өзгеруін есепке ала отырып, нақтыланады.

      31. Сатып алу мүмкіндігімен жалдау шарты жалға алушының жалдау төлемдерін, мүлік салығын, жер салығы мен мүлікті күтіп-ұстау шығыстарын, оның ішінде коммуналдық және өзге де пайдалану шығыстарын төлеуді көздейді.

      Мүлік салығы мен жер салығының сомасын тұрғын үй-жайларды жалға алушылар жалдау төлемінен жеке, салық заңнамасында айқындалған қолданыстағы мөлшерлемелер бойынша аталған салықтарды төлеу фактісі бойынша"Samruk-Kazyna Construction" АҚ ұсынған хабарламалар негізінде өтейді.

      Жеке тұлғалар тұрғын үй-жайларды сатып алу, оның ішінде бір реттен асырмай сатып алу мүмкіндігі бар жалдау шартымен сатып алу құқығын іске асыра алады.

On approval of the Rules for the implementation of housing constructed and(or) purchased from private developers in the framework of the State Housing Construction Program "Nurly Zher"

Order Acting Minister of Investment and Development of the Republic of Kazakhstan dated July 31, 2018 № 540. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan dated September 14, 2018 № 17373. Abolished by the Order of the Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated February 4, 2021 No. 44

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the Order of the Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated February 4, 2021 No. 44 (effective after ten calendar days after the date of its first official publication).

      In accordance with the State Program of housing construction "Nurly Zher", approved by the Government of the Republic of Kazakhstan dated June 22, 2018 № 372, I hereby ORDER:

      1. To approve the attached Rules of the implementation of housing constructed and (or) purchased from private developers in the framework of the State Housing Construction Program "Nurly Zher ".

      2. The Committee on Construction, Housing and Utilities Services of the Ministry for Investment and Development of the Republic of Kazakhstan in accordance with the legislation shall:

      1) ensure the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of State registration of this order, send its both in the Kazakh and Russian languages to the Republican State Enterprise on the Right of Economic Management “Republican Center of Legal Information of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan for official publication and inclusion in the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) place this order on the Internet resource of the Ministry of Investment and Development of the Republic of Kazakhstan;

      4) within ten working days after the state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan submit the information to the Legal Department of the Ministry for Investment and Development of the Republic of Kazakhstan on the on execution of the measures, provided by subparagraphs 1), 2) and 3) of this paragraph.

      3. Control over the execution of this order shall be entrusted to the Supervising Vice-Minister for Investment and Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall be enforced from the date of its first official publication.

      Acting
Minister for Investment and Development
of the Republic of Kazakhstan
R. Sklyar

      AGREED
Acting
Minister of Finance
of the Republic of Kazakhstan
__________ B. Sholpankulov
"___" ___________ 2018

      AGREED
Acting
Minister of National Economy
of the Republic of Kazakhstan
__________ R. Dalenov
"___" ____________ 2018

  Approved
by order № 540 of
the Acting Minister
for Investment andDevelopment
of the Republic of Kazakhstan
July 31, 2018

Rules for the implementation of housing constructed and(or) purchased from private
developers in the framework of the State Housing Construction Program "Nurly Zher"

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for the implementation of housing constructed and(or) purchased from private developers in the framework of the State Housing Construction Program "Nurly Zher"(hereinafter-the Rules) shall be developed in accordance with the State Housing Construction Program "Nurly Zher" approved by the Government of the Republic of Kazakhstan dated June 22, 2018 № 372 (hereinafter-the Program) and shall determine the procedure for the implementation of constructed and (or) purchased from private developers in the framework of implementation of State Housing Construction Program "Nurly Zher ".

      2. These rules shall determine the procedure for the implementation of the following housing:

      1) Credit housing of local executive bodies of oblasts, cities Astana, Almaty and Shymkent (hereinafter – LEB);

      2) Individual housing in the framework of pilot projects;

      3) Rental housing with redemption of the JSC " Mortgage Organization" Kazakhstan Mortgage Company "(hereinafter-JSC "MO "KMC");

      4) Housing of JSC "Baiterek Development" (hereinafter JSC "Baiterek Development");

      5) Commercial housing of Sovereign Wealth Fund "Samruk-Kazyna" JSC (hereinafter – " Sovereign Wealth Fund")

      6) Rental housing with redemption of Sovereign Wealth Fund .       The order of implementation of housing, provided by subparagraphs 1), 3)-6) of this paragraph, including constructed and(or) purchased from private developers in the framework of previously adopted programs on housing construction shall be carried out in accordance with these Rules.

      3. The participant shall not be allowed to claim to receive more than 1 unit of housing, except for the cases of purchased housing, in the order provided by paragraphs 2, 4 and paragraph 27 of these Rules.

      The participation shall not be permitted to a person whose spouse shall have purchased a housing on the terms of a lease with redemption, except in cases of purchase of a housing , in accordance with paragraph 2, 4 and 27 of these Rules,.

      Agreements for rent with redemption in the framework of the Program shall be subject to mandatory state registration in the registration body.

      If several facts of inclusion of the applicant on the lists of participants for reception of housing shall be identified, the applicant shall be notified of the necessity to choose within 7 (seven) working days of one of the housing.

      Control over the fulfillment of these requirements shall be carried out based on mandatory consent of the applicant to verify its participation and certificates of absence (availability) of immovable property, provided again before the conclusion of sales agreements or rent with redemption.

      4. The LEB at the end of the selection procedures shall publish on its own Internet resource the lists of applications received and the final lists of selected participants of the Program for the housing referred to in subparagraphs 3) and 6) of paragraph 2 of these Rules.

      The person on the waiting list shall be excluded from the registration of citizens of the Republic of Kazakhstan needed a housing from the state housing fund or a housing rented by the local executive body in the private housing fund in accordance with the current housing legislation.

      5. In the district centers, cities, cities of republican, regional significance, the capital documents from applicants for housing, specified in subparagraphs 3) and 6) of paragraph 2 of these Rules, shall be accepted by LEB on paper, through the Web portal " Electronic Government "or an official Internet resource.

      In rural settlements, settlements-on paper by akims of rural districts (villages, towns.

      6. The following definitions shall be used in these Rules:

      1) the applicant (applicant) – the person who applied for the housing in the framework of the Program;

      2) A participant of the Program – a person who confirmed the purchase of housing in the prescribed order, and who past the procedure of distribution of housing;

      3) Assessment of solvency – a set of measures conducted by the lender (lessor) to assess the applicant's ability to timely and fully maintain and repay the prospective loan for the purchase of housing or to meet the conditions of the proposed rental agreement for the payment of monthly rental payments;

      4) The person on the waiting list - a person who shall be registered with citizens of the Republic of Kazakhstan who need a housing from the state housing fund or a housing rented by a local executive body in a private housing fund.

Chapter 2. The order of implementation of the housing constructed and (or) purchased from
private developers in the framework of the State Program of Housing Construction "Nurly Zher"

Paragraph 1. The order of implementation of credit housing LEB.

      7. LEB shall monitor and control the implementation of credit housing for the program participants.

      Credit housing LEB shall be implemented in the following ways within 6 (six) months:

      1) To depositors and the person on the waiting list through JSC "Housing Construction Savings Bank of Kazakhstan" (hereinafter –the HCSBK);

      2) through the mortgage loans of the second tier banks(hereinafter the STB).

      LEB shall have the right to apply simultaneously the implementation of two methods or each separately.

      In case of implementation of apartments according to the method provided by subparagraph 1) of this paragraph, the procedures for selection of participants and distribution of housing shall be conducted by the HCSBK.

      In case of implementation of apartments according to the method provided by subparagraph 2) of this paragraph, LEB shall publish on the own Internet-resource the announcement about implementation of apartments.

      The applicant purchasing a housing at the expense of mortgage loans of STB under the mortgage housing credit program "7-20-25. New opportunities for the purchase of housing for each family "(hereinafter-the program" 7-20-25 "), it shall be necessary to meet the requirements of this Program.

      In six (6) months, housing shall be sold to other citizens.

      If the housing shall not be implemented, the LEB shall dispose of it at its own discretion, provided that the local budget shall have repaid the issued bond loans to finance the construction of housing.

      Footnote. Appendix 7 in the new wording of the order of the Minister for Investment and Development of the Republic of Kazakhstan dated 26.12.2018 № 924 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication)

      8. Conditions of implementation of the credit housing through the HCSBK and the procedure of interaction shall be determined by the agreement between LEB and HCSBK , and internal documents of the HCSBK .

      The LEB shall provide for the provision of HCSBK updated waiting lists for the region with personal data and individual identification numbers (IIN) in the HCSBK .

      In the case of several LEB information on the priority of the same person, the HCSBK shall notify the LEB of the necessity to adjust the queue data. The LEB shall accordingly notify the person on the waiting list of the necessity to be determined on the queue. Upon receipt from the LEB of the updated list of HCSBK shall add the received information to the database of depositors.

      The LEB shall provide to HCSBK the information about the object to be implemented in the period not less than 3 (three) months before the planned commissioning date.

      9. The order and conditions of implementation and distribution of credit housing of LEB through the HCSBK to depositors and the person on the waiting list with the use of point system and without scoring system shall be determined in accordance with paragraphs 3 and 10 of these Rules and internal documents of the HCSBK .

      In the case of not full distribution of housing, the HCSBK , in the period of not more than 30 (thirty) calendar days, after receiving from the LEB documents issued, shall carry out additional selection and distribution of housing among depositors of the HCSBK, who applied.

      At the end of the selection procedures, the HCSBK shall provide the final lists of participants with the identification information and the address of the provided housing for the subsequent registration of sales agreement and information on unrealized housing.

      Not less than 50 (fifty) % of housing in the implemented object shall be distributed among the persons on the waiting list . In case of lack of demand among them, housing shall be implemented by subsequent applicants from the preliminary lists of depositors.

      In case of non-compliance of the applicants for the implemented housing, the HCSBK shall perform the selection without the use of the scoring system according to the internal documents of the HCSBK .

      The HCSBK shall provide the selected participants with the pre-term housing and interim housing loans at a rate not less than 5% per annum with a crediting period of up to 25(twenty five) years.

      Preliminary housing loans shall be provided in the case of an initial contribution account of at least 20 (twenty) % of the value of the purchased housing.

      10. Requirements for participation in the Program through the HCSBK :

      1) Citizenship of the Republic of Kazakhstan or status of oralman;

      2) availability of permanent registration at the place of residence in the locality where the applicant shall apply to receive housing regardless of the period of residence, except for the cities of Astana and Almaty, which take into account the terms of registration of 2 (two) last and more years on the date of application;

      3) absence in the territory of the Republic of Kazakhstan from the applicant and permanently co-living members of his family (spouse, minor children), as well as other family members included in the family and specified in the application, rental housing with redemption or housing on the right of ownership (common joint property, shall share in share ownership, constituting the common joint (shared)property of other family members referred to in this paragraph as a housing unit), except:

      availability of rooms in hostels with a useful area of less than 15 (fifteen) square meters per family member;

      residential houses of the saman and frame-reed type in the emergency condition, threatening to collapse (collapse),which shall be confirmed by the corresponding certificate of LEB at the location of the housing;

      4) The absence of a deliberate deterioration of the housing conditions by the applicant and his family members permanently residing with him (spouse (s), minor children),as well as other family members included in the family and specified in application, through the exchange of housing premises, or alienation of the housing owned by them on the right of ownership, during the last 5 (five) years in the territory of the Republic of Kazakhstan;

      5) confirmation of registration of those in need of housing and the status, needing housing in accordance with the current housing legislation of the Republic of Kazakhstan(for the persons on the waiting list);

      6) Confirmation of solvency.

Paragraph 2. The order of implementation of individual housing in the framework of pilot projects

      11. LEB shall monitor and control the implementation of individual residential houses constructed in the framework of the pilot project, the persons on the waiting list of LEB to receive a land plot for individual housing construction.

      12. Requirements to applicants:

      1) Confirmation of the person on the waiting list for registration in LEB for receiving a land plot for individual housing construction;

      2) Confirmation of the possibility to purchase a housing at the expense of mortgage loans of the HCSBK, STB or own funds.

      13. Mechanism of interaction in the implementation of the pilot project:

      The LEB shall publish an announcement on the implementation of residential housing within the framework of a pilot project and accepts applications from the persons on the waiting list with their confirmation of the way of purchase of housing (due to mortgage loans of the HCSBK , STB or own funds).

      Applicants conforming to the requirements of subparagraph 1) of paragraph 12 shall be notified for the assessment of solvency in the HCSBK and other STB.

      The applicant who shall purchase of housing at the expense of mortgage loans of STB under the program "7-20-25" shall have to meet the established requirements of this program.

      If the applicant shall not confirm the solvency, the LEB shall select from the following applicants included in the provisional list.

      LEB shall generate lists of participants corresponding to the requirements of paragraph 12 in proportion to the number of houses purchased and in order to take into account the priority of land plots.

      Selected participants of the LEB program (single developer) shall ensure the right of long-term temporary compensated of land use on land plot.

      For the participant of the loan program to purchase a house, corresponding to the internal requirements of the HCSBK and STB, the LEB (single developer) shall ensure the transfer of registered for the program participant in the registering body of the right-setting and identification documents for the land plot, the contract of sale or the act of commissioning the house.

      The transfer of a land plot to the property of the persons on the waiting list shall be allowed when the construction cost shall be fully paid.

      14. The HCSBK shall provide the participants of the program with preliminary housing and intermediate housing loans at the rate of not less than 5 (five)% per annum with the crediting period up to 25 (twenty five) years.

      Preliminary housing loans shall be provided in the case of an initial contribution of at least 20 (twenty) % of the value of the purchased housing.

      The maximum loan amount shall be up to KZT 20 000 000 (twenty million) inclusive.

Paragraph 3. The order of sale of rental housing with the redemption of JSC "KMC"

      15. Rental housing with the redemption of JSC " KIK " "shall be implemented by the LEB in the order of waiting list for the following categories:

      large families;

      incomplete families;

      families with or raising disabled children;

      orphans, children left without parental care;

      oralmans

      the disabled of 1 and 2 groups;

      civil servants, the military, employees of special state bodies, employees of budget institutions.

      50% of apartments for each type shall be sold to persons from the above mentioned categories, married at least 3 (three) years with children (a child), and the age of both spouses shall have not reached 35 (thirty-five) years (at the time of applying), as well as incomplete families, in which children (a child) brought up by an only parent who shall have not reached the age of 35 (thirty-five) years, including divorced, widowed.

      16. Requirements to applicants:

      1) confirmation of the queuing of the person on the waiting list for the receipt of housing and the status in need of housing in accordance with the current housing legislation of the Republic of Kazakhstan;

      2) confirmation of solvency.

      17. The order of distribution of rental housing:

      LEB shall approve the pool of applicants conforming to the requirements of paragraph 3, subparagraph 1) of paragraph 16 of these Rules, in proportion to the number of apartments.

      LEB shall inform applicants within 5 (five) working days from the date of approval of the final pool of the decision and shall send the approved lists of JSC “KMC”.

      The selected applicants confirm solvency in accordance with the internal documents of JSC “KMC”.

      LEB shall select from subsequent applicants included in the provisional list, if the applicant shall not confirm the solvency.

      LEB shall distribute housing within 10 (ten) working days from the date of receipt of detailed information on the numbers and location of apartments on the floors from JSC “KMC” taking into account the results of evaluation of solvency of the Program of participants.

      Conditions of implementation, selection and distribution of housing to participants of the Program shall be defined by the agreement on cooperation between JSC “KMC” and LEB .

      In the case of non-distribution of LEB of housing among the waiting parties, JSC “KMC” shall implement this accommodation to other persons, including through the Program" 7-20-25" under the requirements of applicants, after six (6) months from the date of its acceptance to the balance in accordance with the internal documents of JSC “KMC”.

      18. Rent with redemption shall provide:

      term of rent up to 20 (twenty) years;

      condition on possible early redemption of rental housing;

      tenant's payment of rent payments and expenses for maintenance of property, including property tax, land tax, communal and other operating expenses;

      condition on the transfer of housing to the property provided that the tenant fully and properly shall fulfill the obligations under the rent agreement;

      the procedure for eviction of a tenant and his family members from rental housing in cases of non-rental payments, as well as default of obligations under the rent agreement;

      condition of the tenant's current repair of rental housing.

Paragraph 4. The procedure of implementation of housing of JSC "Baiterek Development"

      19. JSC "Baiterek Development" shall implement housing for individuals and legal entities in the order prescribed by this paragraph.

      20. Conditions, the procedure of implementation of housing for depositors of the ZHSCBC and agreement of objects shall be defined by the agreement on cooperation between JSC "Baiterek development" and the HCSBK (hereinafter-Agreement) and internal documents of the HCSBK and JSC "Baiterek Development".

      The HCSBK shall conduct procedures for selection and distribution of housing to depositors in the order and terms determined by the agreement.

      The conclusion of purchase and sale agreements with selected participants shall be carried out by JSC "Baiterek Development" according to the lists of distribution of the HCSBK in accordance with the internal documents of JSC "Baiterek Development".

      21. The sale of housing not agreed and not distributed by the HCSBK among depositors, other persons on the cost of implementation of credit housing shall be allowed in the order and within the terms defined by the internal documents of JSC "Baiterek Development".

      22. Unrealized housing by sale shall be provided by JSC "Baiterek Development" in LEB for the implementation of the waiting parties for rent with redemption.

      Rental housing with redemption shall be purchased to the persons waiting on the list in order of precedence, determined in accordance with the current housing legislation of the Republic of Kazakhstan, for the following categories:

      large families;

      incomplete families;

      families with or raising disabled children;

      orphans, children left without parental care;

      oralmans

      the disabled of 1 and 2 groups;

      civil servants, the military, employees of special state bodies, employees of budget institutions.

      23. Applicant requirements:

      1) confirmation of applying and registering to receive housing and the status in need of housing in accordance with the current housing legislation of the Republic of Kazakhstan;

      2) confirmation of solvency.

      24. Conditions of implementation, selection and distribution of housing to the participants of the Program shall be defined by the cooperation agreement between JSC "Baiterek Development" and LEB, as well as internal documents of JSC "Baiterek Development".

      The LEB shall carry out the selection of applicants and the distribution of rental housing among LEB queues based on detailed information from JSC Bayterek Development on the rental housing being sold.

      The order of distribution of rental housing:

      LEB shall approve the pool of applicants conforming to the requirements of paragraph 3, subparagraph 1) of paragraph 23 of these Rules, commensurate with the number of apartments.

      LEB shall inform applicants within 5 (five) working days from the date of approval of the final pool of the decision and shall send the approved lists of JSC "Baiterek Development".

      Selected applicants confirm solvency in accordance with the internal documents of JSC "Baiterek Development".

      LEB shall select from subsequent applicants included in the provisional list, if the applicant shall not confirm the solvency.

      LEB shall distribute housing within 10 (ten) working days from the date of receipt from JSC "Baiterek Development" detailed information on the numbers and location of apartments on the floors, taking into account the results of evaluation of the solvency of participants of the Program.

      25. Rent with redemption shall provide:

      term of rent up to 20 (twenty) years;

      condition on possible early redemption of rental housing;

      tenant's payment of rent payments and expenses for maintenance of property, including payment of property tax, land tax, payment of communal and other operating expenses;

      condition on the transfer of housing to the property provided that the rent fully and properly fulfill the obligations under the rent agreement;

      the procedure for eviction of a tenant and his family members from rental housing in cases of non-rental payments, as well as default of obligations under the rent agreement;

      condition of the tenant's current repair of rental housing.

Paragraph 5. The procedure of implementation of commercial and rental housing with
redemption Sovereign Wealth Fund "Samruk-Kazyna" JSC

      26. Commercial housing of the real Sovereign Wealth Fund shall be realized by both individuals and legal entities.

      The developer of commercial housing in the period of not more than 27 (twenty-seven) months from the beginning of financing of the project shall implement housing from the entire pool of real estate in the construction object at the price of no more than 20 (twenty)% surcharge to the cost of construction, established at the time of commencement of funding, using the escrow account mechanism.

      Upon expiry of the term provided to the developer (investor)for implementation, in case of non-fulfillment of obligations on return of funds to the Sovereign Wealth Fund , the whole pool of unrealized part of housing in the project shall be transferred to the Sovereign Wealth Fund with a discount of 20 ( 20)% of the construction cost.

      The procedure of housing implementation and requirements to developers and housing projects shall be established by the internal documents of the Sovereign Wealth Fund .

      The total area of housing (apartment) with the beginning of construction from 2016 should not exceed 105 (one hundred five) square meters with a permissible deviation of not more than 5%.

      The cost of housing construction in the framework of support of private developers in the cities of Astana, Almaty and their suburban areas, Aktau and Atyrau shall be up to KZT 240(two hundred and forty) thousand, in other regions-up to KZT 200 (two hundred ) thousand.

      27. Rental housing with redemption of the Sovereign Wealth Fund :

      Rental housing with redemption shall be implemented as a priority by the waiting persons in the category referred to subparagraphs 1-1), 2), 3) of paragraph 1 of article 67 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 16 April 1997 "on Housing Relations", with the exception of subparagraphs 2 ),4) and 10) of article 68 of the above mentioned Law.

      Implementation of the given housing through direct sale at the expense of own means of contenders or loans under the Program "7-20-25" shall be allowed.

      28. Requirements to applicants for rental housing with the redemption of the Sovereign Wealth Fund :

      1) Confirmation of the queuing of the person on the waiting list for the receipt of housing and the status in need of housing in accordance with the current housing legislation of the Republic of Kazakhstan;

      2) confirmation of solvency

      29. Conditions for the sale of rental housing with redemption and the procedure of interaction shall be determined by the agreement between LEB and the Sovereign Wealth Fund .

      No later than 2 (two) months before the completion of the construction the Sovereign Wealth Fund shall provide information on the object to be carried out for the selection of participants in LEB.

      LEB shall make selection procedures for participants and shall provide lists of applicants not later than 2 (two) months from the date of receipt of information from the Sovereign Wealth Fund on the object being sold.

      LEB within 3 (three) working days from the date of receipt of the information shall publish the announcement about the sale of housing

      The term of acceptance of applications and documents from applicants shall be determined by the LEB independently, but not more than 5 (five) working days.

      LEB shall approve the pool of applicants conforming to the requirements of paragraph 3, subparagraph 1) of paragraph 28 of these Rules, commensurate with the number of apartments.

      LEB shall notify applicants within 5 (five) business days from the date of approval of the final pool on the decision taken and shall send the approved lists to the Sovereign Wealth Fund.

      The selected applicants shall confirm solvency in accordance with the internal documents of the Sovereign Wealth Fund. For applicants who shall have confirmed the purchase of housing at the expense of their own funds, the assessment of solvency shall not be required.

      LEB shall select from subsequent applicants included in the provisional list, if the applicant shall not confirm the solvency.

      The Sovereign Wealth Fund shall provide applicants with the option of choosing apartments according to the sequence number in the provided LEB lists.

      The Sovereign Wealth Fund shall provide an opportunity to select apartments for an individual from the LEB pool, in the cases where the previous applicant shall not appear at the selection or in the following cases:

      1) insufficient solvency to pay monthly rental payments;

      2) failure to pay the required amount of the guarantee fee at the conclusion of the rent agreement with the redemption or the amount of funds necessary to conclude the contract of sale;

      3) Failure to submit the required documents within 40 (forty) calendar days from the date of approval of the LEB list.

      The Sovereign Wealth Fund shall send to the LEB relevant information about the persons who shall be refused to enter into contracts of sale or rent.

      Housing of the Sovereign Wealth Fund, not defined to the implementation through LEB, as well as housing, not distributed LEB within the established period, and commercial (non-residential) premises shall be subject to implementation in accordance with the internal rules of the Sovereign Wealth Fund.

      30. The conditions for providing housing for rent with redemption shall be determined by the internal documents of the Sovereign Wealth Fund.

      Accommodation shall be available for rent with redemption for 15(fifteen) years, and the maximum period shall be able to be changed depending on the market conditions and financial stability of the Sovereign Wealth Fund. Tenants shall be entitled to early purchase of housing in the property.

      After the tenant shall have fully executed his obligations under the agreement, the housing shall be transferred to the tenant's property.

      The amount of rent and the term of rent with redemption shall be determined based on the principles of repayment of allocated funds for financing the construction and financial stability of the Sovereign Wealth Fund.

      The basic price of direct sale of the total area of housing(apartment) on the projects, construction of which started in 2012, shall make no more than KZT 180 (one hundred eighty)thousand in the cities of Astana, Almaty, Atyrau, Aktau and their suburban zones, no more than KZT 144 (one hundred and forty four) thousand – in other regions of the Republic of Kazakhstan.

      In subsequent years the price of direct sale shall be specified taking into account the change of construction cost of 1(one) square meter of housing (apartment).

      31. The rent agreement with the redemption shall provide for payment by the tenant of rental payments, property tax, land tax and maintenance costs, including utilities and other operating expenses.

      The amount of property and land tax shall be reimbursed by tenants of residential premises separately from the rental payment on the basis of the Sovereign Wealth Fund's notifications on the fact of payment of these taxes at the current rates defined by the tax Legislation.

      Physical persons shall implement their right to purchase the property of residential premises, including on terms of rent with redemption not more than once.