Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді қаржыландыру және мониторингілеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2018 жылғы 25 тамыздағы № 366 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 21 қыркүйекте № 17402 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 261 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 29.06.2023 № 261 (01.07.2023 қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 22.09.2022 № 383 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді қаржыландыру және мониторингілеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Әлеуметтік қызметтер департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде электрондық түрде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің ресми-интернет ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі С.Қ. Жақыповаға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрі
М. Әбілқасымова

  Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрінің
2018 жылғы 25 тамыздағы
№ 366 бұйрығына
қосымша

Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді қаржыландыру және мониторингілеу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді қаржыландыру және мониторингілеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" 2008 жылғы 29 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 2) тармақшасына сәйкес әзірленді және халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді қаржыландыру және мониторингілеу бірыңғай тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) арнаулы әлеуметтік қызметтер ұсынатын субъектілер – арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету жөніндегі мемлекеттік және мемлекеттік емес секторларда жұмыс істейтін жеке және (немесе) заңды тұлғалар;

      2) міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жеке жоспары – бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) іс-шараларын іске асыруға арналған бюджет қаражатының жылдық көлемдері шегінде ақшалай түрдегі мемлекеттік мекеме қабылдаған міндеттемелердің ай сайынғы көлемдері;

      3) облыстардың республикалық маңызы бар қалалардың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органының құрылымдық бөлімшелері – облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармалары және облыстық маңызы бар аудандық, қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі (бұдан әрі – жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган);

      4) төлемдер бойынша қаржыландырудың жеке жоспары – қабылданған міндеттемелерді орындау есебіне төлемдерді жүзеге асыру үшін мемлекеттік мекемеге қажетті бюджет қаражатының жылдық көлемдері шегінде бюджет қаражатының ай сайынғы көлемдері;

      5) халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді мониторингілеу (бұдан әр – мониторинг) – арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру, арнаулы әлеуметтік қызметтердің жай-күйін және даму перспективаларын талдау үшін қажетті, сондай-ақ арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну саласында тәуекел дәрежесін және заңнама талаптарының сақталуын бағалау мақсатында мәліметтерді жинау және өңдеу.

2-тарау. Арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсынатын субъектілерді қаржыландыру тәртібі

      3. Арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсынатын субъектілерді қаржыландыру мыналардың:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген тәртіппен және осы Қағидалардың ерекшеліктері есепке алына отырып жергілікті бюджет қаражат;

      2) ақылы арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсынудан алынған қаражат;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін өзге де қаражат көздері есебінен жүзеге асырылады.

      4. Арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсынатын субъектілерді бюджет қаражаты есебінен қаржыландыру жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган бекіткен міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландырудың жеке жоспарлары негізінде облыстық (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) бюджеттері мен аудандық (облыстық маңызы бар қалалар) бюджеттердің тиісті бюджеттік бағдарламаларының шегінде жүзеге асырылады.

      5. Арнаулы әлеуметтік қызметтерді алушылардың санына тәуелді болатын, арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілерді қаржыландыру:

      1) еңбекақыны төлеуге, жыл сайынғы еңбек демалысына төленетін сауықтыру жәрдемақысы және жұмыс берушінің жұмыскерлердің бюджеттеріне салық пен бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерге;

      2) негізгі қызметкерлерге төленетін өтемақы төлемдеріне;

      3) экологиялық қасірет және радиациялық қатер аймақтарында тұрғаны үшін негізгі қызметкерлерге төленетін қосымша ақыларға;

      4) киім, жұмсақ инвентарь сатып алуға жұмсалатын шығыстарға;

      5) дәрілік формулярларға сәйкес медициналық көрсетілімдер бойынша дәрілік заттар мен басқа да медициналық мақсаттағы бұйымдар сатып алуға;

      6) азық-түлік сатып алуға жұмсалатын шығыстарға;

      7) көлік шығыстарына;

      8) негізгі қызметкерлердің біліктілігін арттыруға;

      9) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге қажетті тауарларды және қызметтерді, соның ішінде жуу құралдарын, шаруашылық тауарлары мен инвентарьды, гигиена құралдарын, кеңсе керек-жарақтарын, дезинфекция құралдарын, ыдыс-аяқ сатып алуға;

      10) оқулықтар, оқу-әдістемелік әдебиеттер мен құралдарды (түзете дамытатын, оқу-дидактикалық материалдар), мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді сатып алуға;

      11) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетумен тікелей байланысты басқа да ағымдағы қызметтерге (бейнебақылауға қызмет көрсету қызметтері, жөргектер мен шприцтерді кәдеге жарату, заңгерлік қызметтер) арналған қаражатты қамтиды

      6. Арнаулы әлеуметтік қызметтерді алушылардың санына тәуелді болмайтын, арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілерді қаржыландыру:

      1) еңбекақыны төлеуге, жұмыс берушінің салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер, әкімшілік-шаруашылық персонал қызметкерлерінің әлеуметтік төлемдері бойынша жарналарына;

      2) әкімшілік-шаруашылық персонал қызметкерлерінің өтемақы төлемдеріне;

      3) міндетті сақтандыруға;

      4) іссапар шығыстарына;

      5) үй-жайларды жалдауға жұмсалатын шығыстарға;

      6) коммуналдық қызметтердің ақысын төлеуге;

      7) байланыс қызметтеріне ақы төлеуге;

      8) басқа да қызметтер мен жұмыстарға ақы төлеуге (ғимараттарды, үй-жайларды, жабдықтарды, көлік және басқа да негізгі құралдарды күтіп ұстау, коммуналдық меншіктегі ғимараттарды, үй-жайларды, жылумен жабдықтау, сумен жабдықтау, кәріз жүйесін, көлік және басқа да негізгі құралдарды ағымдағы жөндеу, санитариялық-эпидемиологиялық қызмет қызметтері, қызметкерлерді медициналық тексеру, қоқыс шығару, курьерлік қызметтер, банк қызметтеріне ақы төлеу және заңгерлік қызметтер);

      9) арнаулы әлеуметтік қызметтер ұсынатын субъектілердің қызметін қамтамасыз етуге қажетті, арнаулы әлеуметтік қызмет көрсету процесінде қолданылмайтын тауарларды, соның ішінде құрылыс материалдарын, ғылыми зерттеулерге және басқа да мақсаттарға арналған материалдар, шаруашылық материалдарын және кеңсе керек-жарақтарын, қосалқы бөліктерді, басқа да запастарды сатып алуға;

      10) негізгі құралдарды, материалдық емес және биологиялық активтерді (серверлер, жұмыс станциялары, принтерлер, сканерлер, желілік жабдық, телекоммуникациялық жабдық, электр жабдығы, ұйымдастыру техникасы, Кеңсе жиһазы, жеңіл көлік құралдары, оның ішінде мүгедектігі бар адамдарды тасымалдауға арналған мамандандырылған автокөлік, оңалту жабдығы) сатып алуға;

      11) негізгі құралдарды күрделі жөндеуге;

      12) өзге де ағымдағы шығындарға (халықты әлеуметтік қорғау органдары интернет-үйлерінің қамқорлықтағыларын жерлеуге арналған шығындар, қоршаған ортаға эмиссиялар үшін төлемақы, мемлекеттік баж салығы, өсімпұл мен айыппұлдар, автокөлік құралдарын міндетті техникалық қарау бойынша шығындар) арналған қаражатты қамтиды

      Ескерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 22.09.2022 № 383 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге мониторинг жүргізу тәртібі

      7. Мониторингті Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитеті (бұдан әрі – Комитет) және оның аумақтық бөлімшелері жарты жылда бір рет жүргізеді.

      8. Мониторинг Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің автоматтандырылған ақпараттық жүйесінде бар мынадай:

      1) арнаулы әлеуметтік қызметтер ұсынатын субъектілердің саны туралы;

      2) арнаулы әлеуметтік қызметтерді алушылардың саны туралы;

      3) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсететін негізгі қызметкерлердің саны туралы;

      4) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге бөлінген және игерілген жергілікті бюджет қаражатының көлемі туралы;

      5) субъектілер көрсеткен арнаулы әлеуметтік қызметтердің түрлері туралы мәліметтерді талдау арқылы жүзеге асырылады.

      9. Мониторинг нәтижелері Комитет жарты жылда бір рет (бірінші жартыжылдыққа ағымдағы жылғы 15 шілдеден кешіктірмей, екінші жартыжылдыққа – есепті кезеңнен кейінгі 15 қаңтарға дейін) қалыптастыратын қорытынды аналитикалық есептерде көрсетіледі.

      10. Қорытынды аналитикалық есеп еркін нысанда жасалады және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті органға есепті жартыжылдықтан кейінгі айдың 20-күніне қарай ұсынылады.

      11. Мониторинг нәтижелерін арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну саласында тәуекел дәрежесіне бағалау жүргізу мақсатында Комитет пен оның бөлімшелері пайдаланады.

      12. Комитет мониторинг нәтижелерін ақпараттық ашықтығын және қолжетімділігін қамтамасыз ету мақсатында қорытынды аналитикалық есептерді Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің ресми сайтында жарты жылда бір рет орналастырады (бірінші жартыжылдыққа – ағымдағы жылғы 25 шілдеден кешіктірмей, екінші жартыжылдыққа – есепті жылдан кейінгі 25 қаңтарға дейін).

On approval of the Rules for financing and monitoring the provision of special social services in the field of social protection of the population

Order of the Minister of Labor and Social Protection of the Population of the Republic of Kazakhstan dated August 25, 2018 № 366. It is registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on September 21, 2018 № 17402. Became invalid by the order of the Deputy Prime Minister - Minister of Labor and Social Protection of the Population of the Republic of Kazakhstan dated 29.06.2023 № 261 (effective from 01.07.2023).

      Unofficial translation

      Footnote. Became invalid by the order of the Deputy Prime Minister - Minister of Labor and Social Protection of the Population of the Republic of Kazakhstan dated 29.06.2023 No. 261 (effective from 01.07.2023).

      Under sub-paragraph 2) of Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Social Services” I HEREBY ORDER:

      Footnote. The preamble - as reworded by order of the Minister of Labour and Social Protection of Population of the Republic of Kazakhstan No. 383 of 22.09.2022 (shall be enacted upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      1. That the enclosed Rules for financing and monitoring the provision of special social services in the field of social protection of the population shall be approved.

      2. In accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Department of Social Services of the Ministry of Labor and Social Protection of the Population of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) the State registration of this Order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of State registration of this Order, send an electronic form in the Kazakh and Russian languages to Republican State Enterprise on the Right of Economic Management "Republican Center of Legal Information" for official publication and inclusion in the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) within ten calendar days after the State registration of this Order, sending its copy for official publication in the periodic printed publications;

      4) place this Order on the Internet resource of the Ministry of Labor and Social Protection of the Population of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      5) within ten working days after the State registration of this Order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submission to the Department of Legal Service of the Ministry of Labor and Social Protection of the Population of the Republic of Kazakhstan of the information on execution of activities, provided by subparagraph 1), 2), 3) and 4) of this paragraph.

      3. Supervising Vice Minister of Labor and Social Protection of the Population of the Republic of Kazakhstan S. K. Zhakupov shall be authorized to oversee the implementation of this Order.

      4. This Order shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication.

      Minister of Labor and
Social Protection of the Population
of the Republic of Kazakhstan M.
Abylkassymova

  Approved
by Order No.366 of the
Minister of Labor and
Social Protection of the Population
of the Republic of Kazakhstan
dated August 25, 2018

Rules for financing and monitoring the provision of special social services in the field of social protection of the population Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for financing and monitoring the provision of special social services in the field of social protection of the population (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with subparagraph 2) of Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 29, 2008 "On Special Social Services" and determine the unified procedure for financing and monitoring the provision of special social services in the field of social protection of the population.

      2. The following terms shall be used in these Rules:

      1) entities providing special social services - individuals and (or) legal entities engaged in the state and non-state sectors for the provision of special social services

      2) individual financing plan for liabilities - monthly amounts of liabilities assumed by a state institution in monetary terms within the annual volume of budgetary funds intended for the implementation the actions of budget programs (subprograms);

      3) a structural unit of the local executive body of regions, cities of republican significance and the capital, districts (cities of regional significance) (hereinafter referred to as the executive body financed from the local budget) - the department for coordinating employment and social programs of regions, cities of republican significance and the capital, and the office for employment and social programs of district, city regional significance;

      4) individual financing plan for payments - monthly amounts of budgetary funds within the limits of the annual amounts of budgetary funds necessary for a state institution to make payments to meet its obligations;

      5) monitoring for the provision of special social services in the field of social protection of the population (hereinafter referred to as the monitoring) - collecting and processing information necessary for implementing state policy in the field of providing special social services, analyzing the state and prospects for the development of special social services, as well as for assessing the degree of risk and compliance with the legislation in the provision of special social services.

Chapter 2. Procedure for financing entities providing special social services

      3. The financing of entities providing special social services shall be carried out by:

      1) local budget funds in accordance with the procedure established in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan, and taking into account the peculiarities of these Rules;

      2) funds received for the provision of paid special social services;

      3) other sources that not contradict the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      4. The executive body financed from the local budget shall form an individual financing plan for liabilities and payments within the limits of funds provided for the relevant budget programs of regional budgets (budgets of cities of republican significance, the capital) and district (cities of regional significance) budgets for financing subjects providing special social services, using local budget.

      5. The financing of entities providing special social services that depend on the number of recipients of special social services shall include the funds for:

      1) payment for labor, payment of benefits for the improvement of the annual paid leave and employer contributions on taxes and other obligatory payments to the budget of employees;

      2) compensation payments to key employees

      3) additional payments to key employees for living in areas of environmental disaster and radiation risk;

      4) costs for clothing, soft inventory;

      5) purchase of medicines in accordance with the medical formulary for medical reasons and other medical products;

      6) costs for food;

      7) transport costs;

      8) professional development of key employees;

      9) purchase of goods necessary for the provision of special social services, including detergents, household goods and equipment, hygiene products, office supplies, disinfectants, utensils, fuel and lubricants;

      10) purchase of textbooks, teaching and methodical literature and manuals (correctional developmental, educational didactic materials), specialized software;

      11) other current services directly related to the provision of special social services (video surveillance services, diaper and syringe disposal, legal services).

      6. The financing of entities providing special social services that not depend on the number of recipients of special social services shall include the funds for:

      1) payment for labor, employer contributions on taxes and other obligatory payments to the budget, social payments of employees of administrative and economic personnel;

      2) compensation payments to employees of administrative and economic personnel;

      3) compulsory insurance;

      4) travel expenses;

      5) rental of premises;

      6) payment of utilities;

      7) payment for communication services;

      8) other services and works (maintenance services, maintenance of buildings, premises, equipment, transport and other fixed assets, current repair of buildings, premises, heating systems, water supply and sewage, which are in communal ownership, maintenance of equipment, transport and other fixed assets, sanitary and epidemiological services, medical examinations of employees, garbage collection, courier services, banking fees and legal services);

      9) purchase of goods necessary to ensure the activities of the entity for providing special social services that are not used in the provision of special social services, including building materials, materials for scientific research and other purposes, household materials and stationery, spare parts, and other stocks;

      10) purchase of fixed, intangible and biological assets (servers, workstations, printers, scanners, network equipment, telecommunications equipment, electrical equipment, office equipment, office furniture, light vehicles, including specialised vehicles for transporting persons with disabilities, rehabilitation equipment);

      11) capital repairs of fixed assets;

      12) other current expenses (costs for the burial of wards ’boarding houses of social security agencies, payment for emissions into the environment, state fees, penalties and fines, costs of compulsory technical inspection of vehicles).

      Footnote. Paragraph 6 as amended by order of the Minister of Labour and Social Protection of Population of the Republic of Kazakhstan No. 383 dated 22.09.2022 (shall become effective ten calendar days after the date of its first official publication).

Chapter 3. Procedure for monitoring the provision of special social services in the field of social protection of the population

      7. The monitoring shall be carried out by the Committee for Labor, Social Protection and Migration of the Ministry of Labor and Social Protection of the Population of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the Committee) and its territorial divisions once every half year.

      8. Monitoring shall be carried out by analyzing the data contained in the automated information system of the Ministry of Labor and Social Protection of the Republic of Kazakhstan:

      1) the number of entities providing special social services;

      2) the number of recipients of special social services;

      3) the number of main employees providing special social services;

      4) the amount of local budget funds allocated and used for the provision of special social services;

      5) the types of special social services provided by the entities.

      9. The monitoring results shall be reflected in the final analytical reports, formed by the Committee once every half year, (in the first half of the year - no later than July 15 of the current year, and in the second half of the year - before January 15 of the next reporting year).

      10. The final analytical report shall be compiled in a free form and communicated to the management of the authorized body in the field of social protection of the population to the 20th following the reporting half-year.

      11. The results of the monitoring shall be used by the Committee and its territorial divisions in order to carry out risk assessments in the provision of special social services.

      12. In order to ensure information transparency and accessibility of the monitoring results, the final analytical reports shall be posted by the Committee on the official website of the Ministry of Labor and Social Protection of the Republic of Kazakhstan once half a year (in the first half of the year - not later than July 25 of the current year, in the second half of the year - before January 25 following the reporting year).