"Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 10 сәуірдегі № 332 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2018 жылғы 21 қыркүйектегі № 524 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 12 қазанда № 17537 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 30 наурыздағы № 267 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 30.03.2020 № 267 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 10 сәуірдегі № 332 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11174 болып тіркелген, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 11 маусымда жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      1-тармақтың 3) және 4) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;

      4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының азаматтарына паспорттар, жеке куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі";

      7-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) ақылы негізде көрсетiледi. Мемлекеттік қызмет көрсеткені үшін мемлекеттік баж алынады, ол "Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы" (бұдан әрі - Салық кодексi) Қазақстан Республикасының 2017 жылғы 25 желтоқсандағы кодексінің 615-бабына сәйкес мемлекеттік баж төлеу күніне белгіленген, Қазақстан Республикасы азаматының паспортын бергенi үшiн 8 айлық есептік көрсеткішті (бұдан әрі - АЕК), ал Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігiн бергені үшін 0,2 АЕК құрайды.";

      9-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) құжат үшiн мемлекеттiк баждың төленгенi туралы түбiртек (мемлекеттiк баж төлеуден босатылған адамдар Салық кодексінің 622-бабына сәйкес растайтын құжаттарын ұсынады);";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының азаматтарына уақытша жеке куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі";

      7-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) ақылы негізде көрсетіледі. Мемлекеттік қызметті көрсеткені үшін мемлекеттік баж алынады, ол "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" (Салық кодексі) Қазақстан Республикасының 2017 жылғы 25 желтоқсандағы кодексінің 615-бабына сәйкес мемлекеттік бажды төлеу күніне белгіленген 0,2 АЕК құрайды.";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген, "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты";

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет).";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге құжаттар қабылдау:

      "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамында (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) көрсетілетін қызметті беруші арқылы;

      "электрондық үкіметтің" www.еgov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Көрсетілетін қызметті алушы жеке өзi (сот әрекетке қабілетсіз деп таныған балалар мен азаматтар, өкілдік етуге құзыреттілігін растайтын құжаттар ұсына отырып, олардың заңды өкілдері үшін (ата-аналары, қорғаншылары, қамқоршылары) не өкілеттікте көзделген іс-әрекеттерді жүзеге асыруға арналған нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша сенім білдірген адам жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті берушіге:

      1) жеке тұлғаны сәйкестендіру үшін тұрғын үй иесiнiң (үй иесінің өзінің қатысуы міндетті) жеке басын куәландыратын құжаты және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес тұрақты не уақытша тiркеуге оның жазбаша түрде келiсiмi.

      Тұрғын үй иесінің (жалға алушының) тіркеу құқын растау үшін көрсетілетін қызметті беруші мекенжайдың тіркеу коды бойынша (МТК) "Тұрғын үй қатынастары туралы" 1997 жылғы 16 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңында көзделген тұрғын үйге меншік құқығының пайда болу негіздерін растайтын меншік иесі туралы мәліметтерді ақпараттық жүйелерден алады;

      тіркеу туралы ұйымның (мекеменің) әкімшілігі ұсынған өтінішхат (адамдар тұру (болу) үшін пайдаланылатын ғимараттар мен үй-жайларда тіркеу кезінде);

      2) жеке басты сәйкестендіру үшін - жеке басты куәландыратын құжат (16 жасқа дейiнгi балалар - туу туралы куәлiк және Қазақстан Республикасы азаматының паспорты (болған кезде).

      Республикадан тыс жерлерден Қазақстан Республикасына тұрақты тұруға келген Қазақстан Республикасының азаматтары - бұрынғы тұрған елден консулдық есептен шыққаны туралы белгісі бар паспорт, консулдық есептен шығу туралы белгі болмаған жағдайда:

      азаматтылыққа тиесілігін міндетті түрде көрсете отырып, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемесі (немесе Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Консулдық қызмет департаменті) берген бұрын тұрған елден есептен шыққаны туралы анықтама;

      шет мемлекеттің құзыретті органдары тиісті түрде берген және куәландырған бұрынғы тұрғылықты жерінен тіркеу есебінен шыққаны туралы құжат;

      бұрынғы тұрған елдің құзырлы органы берген азаматтығын алмағаны және тіркелмегені туралы анықтама.

      порталға:

      көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен және тіркеуге келісім берген тұрғын үй иесінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық сұрау салу.

      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша тіркелуі туралы хабарлама түрінде "жеке кабинетіне" жолданады.

      Жаңа тұрғылықты жеріне тіркелген кезде, Қазақстан Республикасының халқын бұрынғы тұрғылықты жерінен тіркеуден шығару автоматты түрде жүзеге асырылады.

      Тұрғылықты жері бойынша анықталмаған адамдарға "Халықты құжаттандыру және тіркеу" Тіркеу пункті" ақпараттық жүйесінде және "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер базасында мәртебе беріледі.";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар";

      қосымшаның жоғарғы оң бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Қазақстан Республикасының
халқын тұрғылықты жері
бойынша тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
қосымша";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының азаматтарын тұрғылықты жері бойынша тіркеуден шығару" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартында:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты;

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет).";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің аумақтық бөліністері (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамында (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) көрсетілетін қызметті беруші арқылы;

      2) "электрондық үкіметтің" www.еgov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады (тұрғын үй иесінің арызы бойынша тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару кезінде).";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық түрде (ішінара автоматтандырылған).";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің - дүйсенбіден бастап жұмаға дейін түскі асқа үзіліссіз сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, сенбіде - сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін, демалыс - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерi.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру - дүйсенбіден бастап жұмаға дейін түскі асқа үзіліссіз сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, сенбіде - сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін, демалыс - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерi.

      2) Мемлекеттік корпорацияның - дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі асқа үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін, демалыс - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерi.

      Құжаттарды қабылдау жеделдетіп қызмет көрсетусіз "электрондық кезек" тәртібімен көрсетілетін қызметті алушының тұрақты тіркеу орны бойынша жүзеге асырылады, "электрондық кезекті" портал арқылы брондауға болады.

      3) порталдың - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерi жүгінген кезде, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Көрсетілетін қызметті алушы жеке өзi (сот әрекетке қабілетсіз деп таныған балалар мен азаматтар, өкілдік етуге құзыреттілігін растайтын құжаттар ұсына отырып, олардың заңды өкілдері үшін (ата-аналары, қорғаншылары, қамқоршылары) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті берушіге:

      1) азаматтарды үй иесінің өтініші бойынша тіркеу есебінен шығару кезінде:

      тұрғын үй иесінің жеке басын куәландыратын құжат (жеке басты сәйкестендіру үшін);

      жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (ауыртпалықтар) және оның техникалық сипаттамалары (меншік құқығын растау үшін) туралы анықтама;

      тіркеуден шығаруға жататын азаматтардың айқындамалық деректерін көрсете отырып, еркін нысанда тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару туралы өтініші;

      2) паспорт, туу туралы куәлік (16 жасқа дейінгі балаларға) - жеке басты сәйкестендіру үшін, жеке куәлік (көрсетілетін қызметті берушіге тапсыру үшін) республиканың шегінен тыс жерге тұрақты тұруға шығатын адамдарға;

      3) ішкі істер органдарының Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерге тұрақты тұруға шығуға арналған рұқсат беру туралы анықтамасы (республиканың шегінен тыс жерге тұрақты тұруға шығатын адамдарға);

      4) тұрғын үй-жайды пайдалану құқығынан айыру туралы сот шешімі (сот шешімі бойынша тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару кезінде).

      Мемлекеттік қызмет республиканың шегінен тыс жерге тұрақты тұруға кеткен, сот тұрғын үй-жайды пайдалану құқығынан айырылған деп танығандар, тұрғын үй иесінің өтініші бойынша көрсетілетін қызметті алушылар үшін көрсетіледі.

      порталға:

      көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық сұрау салу.

      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Тұрғылықты жерiнен мекенжай анықтамаларын беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі";

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1, 2, 2-1-қосымшаларына сәйкес нысан бойынша электрондық түрдегі мекенжай анықтамасын беру.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Көрсетілген қызметті алушылар жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) Мемлекеттік корпорацияға:

      көрсетілетін қызметті алушылар (жеке тұлғалар):

      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басты сәйкестендіру үшін);

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      туу туралы куәлік (жақын туысқандарына мекенжай анықтамасын алу кезінде туысқандық байланыстарды растау үшін);

      жақын туысқандарын қоспағанда, жеке тұлғаның осы адамға қатысты мекенжай анықтамасын көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін нотариалды куәландырылған келісімі;

      көрсетілетін қызметті алушылар (заңды тұлғалар):

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      сенімхат немесе көрсетілетін қызметті алушы өкілінің өкілеттігін куәландыратын құжат (қажет болған жағдайда);

      жеке сәйкестендіру нөмірін көрсете отырып, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға олардың нотариалды куәландырған жазбаша келісімін қоса отырып, мекенжай анықтамасы сұратылатын жеке тұлғалардың тізімі;

      көрсетілетін қызметті алушылар (тұрғын үй иелері болып табылатын жеке және заңды тұлғалар):

      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін);

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысанда өтініш;

      сенімхат немесе көрсетілетін қызметті алушы өкілінің өкілеттігін куәландыратын құжат (қажет болған жағдайда);

      2) порталға:

      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қойылған немесе көрсетілетін қызметті алушының ұялы байланыс операторы берген абоненттік нөмірі порталдың есептік жазбасына тіркелген және қосылған жағдайда бір реттік парольмен куәландырылған электрондық сұрау салу;

      "электрондық үкімет" веб-порталындағы пайдаланушы кабинетінен ұсынылған субъектінің келісімі болған жағдайда, сондай-ақ субъектінің "электрондық үкімет" веб-порталында тіркелген ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы бір реттік парольді беру немесе "электрондық үкімет" веб-порталының хабарламасына жауап ретінде қысқа мәтіндік хабарлама жолдау арқылы үшінші тұлғалардың электрондық сұрау салуы.

      Көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып, сұрау салуды қабылдау туралы хабарлама-есеп жолданады.";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар";

      осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес 2-1-қосымшамен толықтырылсын;

      3-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитетіне (М.Т. Қабденов) жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі полиция
генерал-полковнигі
Қ. Қасымов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2018 жылғы 21 қыркүйектегі
№ 524 бұйрығына
1-қосымша
  "Тұрғылықты жерiнен мекенжай
анықтамаларын беру"
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет
стандартына
2-1-қосымша
  Нысан

Құжатты электрондық үкімет порталы қалыптастырған
Документ сформирован порталом электронного правительства

Бірегей нөмір

Уникальный номер

Мекенжай бойынша тіркелген адамдар туралы
МЕКЕНЖАЙ АНЫҚТАМАСЫ
(тұрғын-үй иелері үшін)
АДРЕСНАЯ СПРАВКА
о лицах, зарегистрированных по адресу
(для собственников жилья)
Мемлекеттік деректер базасының мәліметтері бойынша
По сведениям из государственной базы данных Берілді/Дана:____________________________________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) / фамилия, имя, отчество (при его наличии))(заңды тұлғаның атауы / наименование юридического лица)
Мына мекенжай бойынша: ____________________________________________________________
Зарегистрированы по адресу: ______________________________________________тіркелген
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) / фамилия, имя, отчество (при его наличии))
(заңды тұлғаның атауы / наименование юридического лица)
РКА/МТК________________________________________________________
ЖСН/ИИН Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) /Фамилия, имя, отчество (при его наличии) Тіркелген күні/Дата регистрации Тіркелген мерзімі (уақытша тіркелген кезде)
Срок регистрации (при временной регистрации)
1 2 3 4 5
1



2



 
Берілген күні мен уақыты:
Дата и время выдачи: ____________________________
Ескерту: анықтамада көрсетілген адамдар туралы мәліметтер тек мекенжайды тіркеу коды (МТК) бар мекенжай мәліметтеріне беріледі
Примечание: сведения о лицах, отражаемые в справке, предоставляются только на адресные сведения с регистрационным кодом адреса (РКА)

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 7- бабының 1-тармақшасына сәйкес қағаз жеткiзгiштегі құжатпен бiрдей.

      Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 Закона Республики Казахстан от 7 января 2003 года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи" равнозначен документу на бумажном носителе.



      *Штрих-кодта "Жеке тұлғалар" Мемлекеттік деректер базасынан алынған және Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің электрондық цифрлық, қолтаңбасы қойылған деректер жазылады.

      *Штрих-код содержит данные, полученные из Государственной базы данных "Физические лица" и подписанные электронно-цифровыми подписями: Министерства юстиции Республики Казахстан, Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2018 жылғы 21 қыркүйектегі
№ 524 бұйрығына
2-қосымша
  "Тұрғылықты жерiнен мекенжай
анықтамаларын беру"
мемлекеттiк көрсетілетін
қызмет стандартына
3-қосымша
  ______________________
  бастығына (ішкі істер
органының атауы)
______________________
  тұратын (тұрақты тіркелген
мекенжайы)
азамат______________________
(Т.А.Ә.(болған жағдайда))

ӨТІНІШ

      Сізден тұрғын үй иесі ретінде

      __________________________________________________________________________

      мекенжайы бойынша тіркелген адамдар туралы мекенжай анықтамасын беруді

      өзіме, жақын туысыма, сенімхат немесе өкілеттігін куәландыратын өзге құжат

      бойынша жеке тұлғаға (қажеттінің астын сызу керек) тұрғылықты жерінен мекенжай

      анықтамасын беруді сұраймын

      _________________________________________________________________________

      (Т.А.Ә.(болған жағдайда), туған күні, мекенжай анықтамасы сұратылатын

      жеке тұлғаның ЖСН)

      __________________________________________________________________________

      (өкілеттігін куәландыратын құжаттың деректемелері)

      Ақпараттық жүйелерде бар, заңмен қорғалатын құпия мәліметтерді пайдалануға

      келісемін.

      "____"________________20___ж.

      _____________________________________________________________________

      (азаматтың қолы) (азаматтың Т.А.Ә.(болған жағдайда)

О внесении изменений и дополнения в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 10 апреля 2015 года № 332 "Об утверждении стандартов государственных услуг по вопросам документирования и регистрации населения Республики Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 21 сентября 2018 года № 524. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 октября 2018 года № 17537. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 марта 2020 года № 267.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 30.03.2020 № 267 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 10 апреля 2015 года № 332 "Об утверждении стандартов государственных услуг по вопросам документирования и регистрации населения Республики Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11174, опубликованный 11 июня 2015 года в информационно-правовой системе нормативных правовых актов "Әділет") следующие изменения и дополнение:

      подпункты 3) и 4) пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "3) "Регистрация по месту жительства населения Республики Казахстан" согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      4) "Снятие с регистрации по месту жительства населения Республики Казахстан" согласно приложению 4 к настоящему приказу;";

      в стандарте государственной услуги "Выдача паспортов, удостоверений личности гражданам Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок оказания государственной услуги";

      часть первую пункта 7 изложить в следующей редакции:

      "Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - услугополучатель) на платной основе. За оказание государственной услуги взимается государственная пошлина, которая в соответствии со статьей 615 Кодекса Республики Казахстан от 25 декабря 2017 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (далее - Налоговый кодекс) составляет за выдачу паспорта гражданина Республики Казахстан 8 месячных расчетных показателей (далее - МРП), а за выдачу удостоверения личности гражданина Республики Казахстан 0,2 МРП, установленного на день уплаты государственной пошлины.";

      подпункт 1) пункта 9 изложить в следующей редакции:

      "1) квитанция об оплате государственной пошлины за документ (лица, освобожденные от уплаты государственной пошлины в соответствии со статьей 622 Налогового кодекса, представляют подтверждающие документы);";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центральных государственных органов, а также услугодателей и (или) их должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственной услуги";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию";

      в стандарте государственной услуги "Выдача временного удостоверения личности гражданам Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок оказания государственной услуги";

      часть первую пункта 7 изложить в следующей редакции:

      "Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - услугополучатель) на платной основе. За оказание государственной услуги взимается государственная пошлина, которая в соответствии со статьей 615 Кодекса Республики Казахстан от 25 декабря 2017 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) составляет 0,2 МРП, установленного на день уплаты государственной пошлины.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центральных государственных органов, а также услугодателей и (или) их должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственной услуги";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию";

      в стандарте государственной услуги "Регистрация по месту жительства граждан Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Стандарт государственной услуги "Регистрация по месту жительства населения Республики Казахстан";

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Государственная услуга "Регистрация по месту жительства населения Республики Казахстан" (далее - государственная услуга).";

      Пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Министерства (далее - услугодатель).

      Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется через:

      Услугодателя в некоммерческом акционерном обществе "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация);

      веб-портал "электронного правительства" (далее - портал): www.egov.kz.";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок оказания государственной услуги";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - услугополучатель) бесплатно.";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при личном обращении услугополучателя (за детей и граждан, признанных судом недееспособными - их законных представителей (родителей, опекунов, попечителей) с предоставлением документов, подтверждающих полномочия на представительство) либо поверенного лица по нотариально заверенной доверенности на осуществление действий, предусмотренных полномочиями:

      услугодателю в Государственной корпорации:

      1) документ, удостоверяющий личность собственника жилища - для идентификации личности (личное присутствие собственника жилища обязательно) и его согласие на постоянную либо временную регистрацию, выраженное в письменной форме согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги.

      Для подтверждения права собственника (нанимателя) жилища на регистрацию, услугодатель по регистрационному коду адреса (РКА) получает из информационных систем сведения о владельце, подтверждающие основания возникновения права собственности на жилище, предусмотренные Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях";

      ходатайство администрации организации (учреждения) о регистрации (при регистрации в зданиях и помещениях, используемых для проживания (пребывания) людей.);     

      2) документ удостоверяющий личность (дети до 16 лет - свидетельство о рождении и паспорт гражданина Республики Казахстан (при его наличии) - для идентификации личности.

      Граждане Республики Казахстан, прибывшие из-за пределов республики на постоянное жительство в Республику Казахстан - паспорт с отметкой о снятии с консульского учета из страны прежнего проживания, в случае отсутствия отметки о снятии с консульского учета, один из следующих документов:

      справку о снятии с учета из страны прежнего проживания с обязательным указанием принадлежности к гражданству, выданную загранучреждением Республики Казахстан (или Департаментом консульской службы Министерства иностранных дел Республики Казахстан);

      документ о снятии с регистрационного учета с прежнего места жительства, выданный и заверенный надлежащим образом компетентными органами иностранного государства;

      справку об отсутствии гражданства и регистрации, выданную компетентным органом страны прежнего проживания.

      на портал:

      электронный запрос, удостоверенный электронной цифровой подписью услугополучателя, и электронной цифровой подписью собственника жилища, давшего согласие на регистрацию.

      При обращении на портал результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" в виде уведомления о регистрации по месту жительства услугополучателя.

      При регистрации по новому месту жительства, снятие с регистрации населения Республики Казахстан по прежнему месту жительства осуществляется автоматически.

      В информационной системе "Регистрационный пункт "Документирование и регистрация населения" и Государственной базе данных "Физические лица" лицам, не установленным по месту жительства присваивается статус.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центральных государственных органов, а также услугодателей и (или) их должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственной услуги";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию";

      правый верхний угол приложения изложить в следующей редакции:

  "Приложение
к стандарту государственной
услуги "Регистрация по
месту жительства населения
Республики Казахстан";

      в стандарте государственной услуги "Снятие с регистрации по месту жительства граждан Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Стандарт государственной услуги "Снятие с регистрации по месту жительства населения Республики Казахстан";

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Государственная услуга "Снятие с регистрации по месту жительства населения Республики Казахстан" (далее - государственная услуга).";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Министерства (далее - услугодатель).

      Прием заявления и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) услугодателя в некоммерческом акционерном обществе "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" (далее - портал): www.egov.kz. (при снятии с регистрации по месту жительства по заявлению собственника жилища).";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок оказания государственной услуги";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная).";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. График работы:

      1) услугодателя - с понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов без перерыва на обед, в субботу с 9-00 до 13-00 часов, выходной - воскресенье и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги - с понедельника по пятницу с 9-00 до 18-00 часов без перерыва на обед, в субботу с 9-00 до 13-00 часов, выходной - воскресенье и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      2) Государственной корпорации - с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9-00 до 20-00 часов без перерыва на обед, выходной - воскресенье и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием документов осуществляется по месту постоянной регистрации услугополучателя в порядке "электронной очереди", без ускоренного обслуживания, возможно бронирование "электронной очереди" посредством портала.

      3) портала - круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при личном обращении услугополучателя или его законного представителя (за детей и граждан, признанных судом недееспособными, их законных представителей (родителей, опекунов, попечителей) с предоставлением документов, подтверждающих полномочия на представительство) либо поверенного лица по нотариально заверенной доверенности на осуществление действий, предусмотренных полномочиями:

      услугодателю в Государственной корпорации:

      1) при снятии с регистрации граждан по заявлению собственника жилища:

      документ, удостоверяющий личность собственника жилища (для идентификации личности);

      справка о зарегистрированных правах (обременениях) на недвижимое имущество и его технических характеристиках (для подтверждения права собственности);

      заявление о снятии с регистрации по месту жительства в произвольной форме с указанием установочных данных граждан, подлежащих снятию с регистрации;

      2) паспорт, свидетельство о рождении (детям до 16 лет) - для идентификации личности, удостоверение личности (для сдачи услугодателю) - лицам, выезжающим на постоянное место жительства за пределы республики;

      3) справка о разрешении на выезд на постоянное место жительства за пределы Республики Казахстан органов внутренних дел (лицам, выезжающим на постоянное место жительства за пределы республики);

      4) решение суда об утрате права пользования жилым помещением (при снятии с регистрации по месту жительства по решению суда).

      Государственная услуга предоставляется для услугополучателей, выбывших на постоянное место жительства за пределы республики, признанных судом утратившими право пользования жилым помещением, по заявлению собственника жилища.

      на портал:

      электронный запрос, удостоверенный электронной цифровой подписью услугополучателя.

      При обращении на портал результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центральных государственных органов, а также услугодателей и (или) их должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственной услуги";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию";

      в стандарте государственной услуги "Выдача адресных справок с места жительства", утвержденном указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок оказания государственной услуги";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Результат оказания государственной услуги - выдача адресной справки в электронном виде по форме, согласно приложениям 1, 2, 2-1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Форма предоставления результата государственной услуги: электронная.";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателей:

      1) в Государственную корпорацию:

      услугополучатели (физические лица):

      документ, удостоверяющий личность, услугополучателя (для идентификации личности);

      заявление по форме, согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;

      свидетельство о рождении (для подтверждения родственных связей при получении адресной справки на близких родственников);

      нотариально заверенное согласие физического лица, за исключением близких родственников, для выдачи услугополучателю адресной справки в отношении данного лица.

      услугополучатели (юридические лица):

      заявление по форме, согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;

      доверенность либо документ, удостоверяющий полномочия представителя услугополучателя (при необходимости);

      список физических лиц с указанием индивидуального идентификационного номера, в отношении которых запрашивается адресная справка с приложением их письменного нотариально заверенного согласия на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан;

      услугополучатели (физические и юридические лица, являющиеся собственниками жилища):

      документ, удостоверяющий личность услугополучателя (для идентификации личности);

      заявление по форме, согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;

      доверенность, либо документ, удостоверяющий полномочия представителя услугополучателя (при необходимости);

      2) на портал:

      электронный запрос, подписанный ЭЦП услугополучателя или удостоверенный одноразовым паролем, в случае регистрации и подключения абонентского номера услугополучателя, предоставленного оператором сотовой связи к учетной записи портала;

      электронный запрос третьих лиц, при условии согласия субъекта, предоставленного из кабинета пользователя на веб-портале "электронного правительства", а также посредством зарегистрированного на веб-портале "электронного правительства" абонентского номера сотовой связи субъекта путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление веб-портала "электронного правительства".

      В "личный кабинет" услугополучателю направляется уведомление-отчет о принятии запроса с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центральных государственных органов, а также услугодателей и (или) их должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственной услуги";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию";

      дополнить приложением 2-1 согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 3 изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан и Комитет миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Кабденов М.Т.).

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
генерал-полковник полиции
К. Касымов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство информации и коммуникаций
Республики Казахстан

  Приложение 1
к приказу Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 21 сентября 2018 г. № 524
  Приложение 2-1
к стандарту государственной
услуги "Выдача адресных
справок с места жительства"
  Форма

Құжатты электрондық үкімет порталы қалыптастырған
Документ сформирован порталом электронного правительства

Бірегей нөмір

Уникальный номер

Мекенжай бойынша тіркелген адамдар туралы
МЕКЕНЖАЙ АНЫҚТАМАСЫ
(тұрғын-үй иелері үшін)
АДРЕСНАЯ СПРАВКА
о лицах, зарегистрированных по адресу
(для собственников жилья)
Мемлекеттік деректер базасының мәліметтері бойынша
По сведениям из государственной базы данных
Берілді/Дана:____________________________________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) / фамилия, имя, отчество (при его
наличии))(заңды тұлғаның атауы / наименование юридического лица)
Мына мекенжай бойынша: _______________________________________________ тіркелген
Зарегистрированы по адресу:
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) / фамилия, имя, отчество (при его наличии))(заңды тұлғаның атауы / наименование юридического лица)
РКА/МТК________________________________________________________
ЖСН/ИИН Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) /Фамилия, имя, отчество (при его наличии) Тіркелген күні/Дата регистрации Тіркелген мерзімі (уақытша тіркелген кезде) Срок регистрации (при временной регистрации)
1 2 3 4 5
1



2



Берілген күні мен уақыты:
Дата и время выдачи: ____________________________
Ескерту: анықтамада көрсетілген адамдар туралы мәліметтер тек мекенжайды тіркеу коды (МТК) бар мекенжай мәліметтеріне беріледі
Примечание: сведения о лицах, отражаемые в справке, предоставляются только на адресные сведения с регистрационным кодом адреса (РКА)

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 7- бабының 1-тармақшасына сәйкес қағаз жеткiзгiштегі құжатпен бiрдей.

      Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 Закона Республики Казахстан от 7 января 2003 года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи" равнозначен документу на бумажном носителе.

     


      *Штрих-кодта "Жеке тұлғалар" Мемлекеттік деректер базасынан алынған және Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің электрондық цифрлық, қолтаңбасы қойылған деректер жазылады.

      *Штрих-код содержит данные, полученные из Государственной базы данных "Физические лица" и подписанные электронно-цифровыми подписями: Министерства юстиции Республики Казахстан, Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

  Приложение 2
к приказу Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 21 сентября 2018 г. № 524
  Приложение 3
к стандарту государственной
услуги "Выдача адресных
справок с места жительства"
  Начальнику
____________________________
(наименование органа
внутренних дел)
от гр-на
____________________________
(Ф.И.О.(при его наличии))
проживающего
____________________________
(адрес постоянной регистрации)

                                    ЗАЯВЛЕНИЕ

            Прошу Вашего разрешения на выдачу адресной справки, как собственнику жилья, о
лицах, зарегистрированных по адресу:
________________________________________________________________________________
адресной справки с места жительства на меня, близкого родственника, физическое лицо по
доверенности или иному документу, удостоверяющему полномочия (нужное подчеркнуть)
________________________________________________________________________________
            (Ф.И.О. (при его наличии), дата рождения, ИИН физического лица, на которое
                        запрашивается адресная справка)
________________________________________________________________________________
                  (реквизиты документа, удостоверяющего полномочия)
      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.
"____"________________20___г.
________________________________________________________________________________
(подпись гражданина)             (Ф.И.О.(при его наличии) гражданина)