Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін және тексеру парағын бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2018 жылғы 31 қазандағы № 253 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 51 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 1 қарашада № 17671 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2022 жылғы 23 қарашадағы № 233 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 25 қарашадағы № 89 бірлескен бұйрығымен.

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 23.11.2022 № 233 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 25.11.2022 № 89 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Қоса берілген:

      1) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері осы бірлескен бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес;

      2) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 8 желтоқсандағы № 78 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын мемлекеттік бақылау қағидаларының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14740 болып тіркелген), мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерінің талаптарын сақтау бойынша тексеру парағы осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының 01.11.2021 № 190 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 02.11.2021 № 99 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      2. "Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 9 ақпандағы № 32 және Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің 2017 жылғы 15 ақпандағы № 68 бірлескен бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14909 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде 2017 жылғы 28 наурызда жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Мемлекеттік қызметтер көрсету департаменті заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі көшірмелерін ресми жариялау үшін және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдануын;

      3) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау және бағалау мәселелеріне жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің төрағасы ______________А. Шпекбаев

Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрі ______________Т. Сүлейменов
 

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және арнайы

      есепке алу жөніндегі комитетінің төрағасы

      _________________________ Қ. Жақыпбаев

      2018 жылғы " "______________

  Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл агенттігі төрағасының
2018 жылғы 31 қазандағы
№ 253 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 31 қазандағы
№ 51 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

      Ескерту. Өлшемшарттары жаңа редакцияда - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының 01.11.2021 № 190 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 02.11.2021 № 99 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – Өлшемшарттар) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң), сондай-ақ Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушысының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларын және тексеру парақтарының нысанына сәйкес бақылау субъектілерін белгілі бір тәуекел тобына жатқызу мәселесін шешу үшін әзірленген.

      2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) тәуекел – мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін бұзу ықтималдылығы;

      2) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – салалық даму ерекшеліктері мен осы дамуға әсер ететін факторларды ескере отырып, бақылау субъектісінің тікелей қызметімен байланысты, бақылау субъектілерін әртүрлі тәуекел дәрежесіне жатқызуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;

      3) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – мемлекеттік қызметтер көрсету саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жеке бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) тікелей байланыссыз бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

      4) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

      5) бақылау субъектілері – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсететін орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін жеке және заңды тұлғалар;

      6) өрескел бұзушылықтар – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге, оның ішінде әкімшілік жауапкершілікке әкеп соқтыратын қоғамдық қатынастарды сақтауға айқын кері әсерін тигізетін Заңмен, Заңның 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерімен (бұдан әрі – заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілер) белгіленген талаптардың бұзушылықтары, сондай-ақ орталық мемлекеттік органның мемлекеттік қызмет көрсету бойынша мемлекеттік органның жыл сайынғы тиімділігін операциялық бағалау қорытындысы бойынша тиімсіз қызметі;

      7) елеулі бұзушылықтар – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге, оның ішінде әкімшілік жауапкершілікке әкеп соқтықпайтын қоғамдық қатынастарды сақтауға айқын кері әсерін тигізбейтін Заңмен, заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптардың бұзушылықтары;

      8) елеусіз бұзушылықтар – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге қатысты қоғамдық қатынастарды сақтауға әсерін тигізбейтін Заңмен, заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптардың бұзушылықтары;

      9) артық құжаттарды талап ету – заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде белгіленген тізбеде көзделмеген құжаттарды сұрату;

      10) құжаттар топтамасы толық болмағанда мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету – заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің талаптарында көрсетілген құжаттар тізбесі немесе ондағы мәліметтер сәйкес келмеген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру;

      11) мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі – мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет ету, оның ішінде олардың тиісінше және уақытылы орындауы, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасау, "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалдарының халыққа қызмет көрсету бөлімдерімен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі;

      12) мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсетуден негізді бас тарту –Заңда белгіленген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тарту;

      13) мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мерзімдері – заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде көзделген мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну мерзімдері;

      14) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі – мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сыныпталған тізбесі.

      3. Бақылау субъектілерін тәуекел дәрежесіне жатқызу объективті және субъективті өлшемшарттар негізінде жүзеге асырылады.

      4. Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

2-тарау. Объективті өлшемшарттар

      5. Объективті өлшемшарттарды айқындау мынадай:

      1) тәуекелді айқындау;

      2) бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша (жоғары және жоғары дәрежеге жатқызылмаған) топтастыру және бөлу кезеңдері арқылы жүзеге асырылады.

      Тәуекелдерді айқындау көрсетілген мемлекеттік қызметтердің санына, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қолайсыз салдардың туындау ықтималдығына байланысты жүзеге асырылады.

      6. Объективті өлшемшарттар бойынша жоғарғы тәуекелдер дәрежесіне бақылау субъектілері мынадай:

      1) бақылау субъектісімен бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау кестесін бекітуден алдыңғы соңғы алты ай ішінде мыңнан астам мемлекеттік қызметтер көрсеткен;

      2) бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау кестесін бекітуден соңғы алты ай ішінде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жеке және (немесе) заңды тұлғалардан арыз келіп түскен;

      3) Қазақстан Республикасы "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодексінің 465-бабының талаптарын сақтамағаны үшін бір жыл ішінде әкімшілік жауапкершілікке тартылған тұлғалар болған;

      4) бір жыл ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында (оның ішінде, интернет ресурстарында) бақылау субъектілерінің мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қатысты қоғамдық резонансы бар жағымсыз материалдары болған;

      5) бір жыл ішінде Заңның, заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің талаптарын сақтау бойынша үш немесе одан да көп тексерулер жүргізілген;

      6) мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын ішкі бақылау бойынша есепте мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту фактілері болған жағдайларда жатқызылады.

      Тәуекелді анықтағаннан кейін бақылау субъектілері екі тәуекел дәрежесіне (жоғарғы және жоғарғыға жатпайтын) бөлінеді.

      Объективті өлшемшарттар бойынша тәуекелдің жоғарғы дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу мақсатында субъектівті өлшемшарттар қолданылады.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар

      7. Субъективтік өлшемшарттар мынадай ақпарат көздері:

      1) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның бақылау субъектілеріне алдыңғы тексерулері мен бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері;

      2) жеке және заңды тұлғалардан келіп түскен мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасына расталған шағымдар мен арыздардың болуы;

      3) бақылау субъектілері ұсынатын, сондай-ақ мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінен алынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингілеу нәтижелері;

      4) мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын, бұқаралық ақпарат құралдарын талдау;

      5) сұрау салу бойынша уәкілетті органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді, есептік деректерді, мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қоғамдық мониторингті талдау нәтижелері негізінде анықталады.

      8. Субъективті өлшемшарттар Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтерді көрсету саласындағы заңнамасының негізінде әзірленіп, тексеру парақтарында атап өтілген, олар үш бұзушылық дәрежесіне бөлінген: өрескел, елеулі және елеусіз.

      Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасының талаптарын өрескел, елеулі және елеусіз бұзушылықтарға бөлу осы Өлшемшарттардың қосымшасында келтірілген.

      9. Осы Өлшемшарттардың 7-тармағында белгіленген ақпарат көздері негізінде осы Өлшемшарттардың қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша бақылау субъектілерінің тәуекел дәрежесінің субъективтік өлшемшарттары белгіленеді.

      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъектісі мыналарға:

      1) тәуекел дәрежесі 61-ден бастап 100-ді қоса алғанда дейінгі көрсеткіш кезінде және өзіне қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізілгенде жоғары тәуекел дәрежесіне;

      2) тәуекел дәрежесі 0-ден 60-қа дейінгі қоса алғанда көрсеткіш кезінде және өзіне қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізілмегенде жоғары дәрежеге жатқызылмаған тәуекел дәрежесіне жатады.

      Бір өрескел бұзушылық анықталған жағдайда бақылау субъектісіне тәуекел дәрежесінің 100 көрсеткіші теңестіріледі және оған қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      Егер, өрескел бұзушылықтар анықталмаса, онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін анықтау үшін елеулі және елеусіз дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткіш есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7,

      мұнда:

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны;

      Елеусіз бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3,

      мұнда:

      SРн – елеусіз бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеусіз бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеусіз бұзушылықтардың саны;

      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және елеусіз бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:

      SР = SРз + SРн,

      мұнда:

      SР – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SРн – елеусіз бұзушылықтардың көрсеткіші.

4-тарау. Қорытынды ережелер

      10. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу мерзімділігі жылына бір реттен аспауы тиіс.

      11. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізілетін жылдың алдындағы жылдың 10 желтоқсанына дейінгі және ағымдағы күнтізбелік жылдың 10 мамырына дейінгі мерзімде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның басшысының немесе оның міндетін атқарушы адамның бекіткен жартыжылдық тізімдері негізінде бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      12. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің барынша жоғары көрсеткіші бар бақылау субъектісінің басымдығы ескеріле отырып жасалады.

  Мемлекеттік қызметтер көрсету
саласындағы заңнаманың
сақталуы бойынша тәуекел
дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
қосымша

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша бақылау субъектілерінің тәуекел дәрежесінің субъективтік өлшемшарттары

Өлшемшарттар

Бұзушылық дәрежесі

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның алдыңғы тексерулері мен профилактикалық бақылау нәтижелері (ауырлық дәрежесі төменде көрсетілген талаптарды сақтамаған кезде белгіленеді)

1

Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде қамтитын, жария талқылау барысында алынған жеке және заңды тұлғалардың ескертулері мен ұсыныстарын, құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін ескеру бөлігінде, "электрондық үкіметтің" веб-порталында, мемлекеттік органның интернет-ресурсында орналастырылуға жататын мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерінің жобасын жария талқылауды аяқтау туралы есептің сәйкес болуы

Елеулі

2

Орталық мемлекеттік органмен Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту, сондай-ақ, өзгерту, толықтыру және күшін жою, оны "электрондық үкіметтің" веб-порталында және мемлекеттік органның интернет-ресурсында орналастырылған күнінен бастап он жұмыс күн ішінде жария талқылауға міндетті түрде жататын мерзімін сақтау

Елеулі

3

Орталық мемлекеттік органмен Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі бекітілген немесе оған өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген күннен бастап екі ай ішінде әзірлеу және бекіту мерзімін сақтау

Елеулі

4

"Электрондық үкіметтің" веб-порталында және мемлекеттік органның интернет-ресурсында мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі бойынша ақпаратты өзектендіру мерзімін сақтау және Бірыңғай байланыс-орталығына жолдау талабын сақтау

Елеусіз

5

Көрсетілетін қызметті алушылардың сұрау салуы бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтің орындалу сатысы туралы хабардар ету, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы қолжетімді нысанда толық және анық ақпарат ұсыну

Елеулі

6

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы жұмыскерлердің біліктілігін арттырғандығы жөнінде дәлелді құжаттардың (сертификаттар, дипломдар және басқа) болуы

Елеусіз

7

Көрсетілетін қызметті берушілердің орналасу жерлерінде және "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалдарының халыққа қызмет көрсету бөлімдерінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізімі мен оларды толтыру нысандары үлгілерінің бар болуы

Елеулі

8

Мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз ету

Елеулі

9

Тегін негізде ұсынылатын мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде төлем талап етуге жол бермеу

Өрескел

10

Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынатын құжаттарды талап етуге жол бермеу

Елеулі

11

Көрсетілетін қызметті алушылардан артық құжаттарды талап етуге жол бермеу

Өрескел

12

Құжаттар топтамасы толық болмағанда мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге жол бермеу

Өрескел

13

Көрсетілетін қызметті берушімен жұмыс мерзімін сақтау

Өрескел

14

Көрсетілетін қызметті берушімен мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін сақтау

Өрескел

15

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсетуден дәлелді бас тарту

Өрескел

16

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мерзімдерін сақтау

Өрескел

17

Тіркеген күннен бастап бес жұмыс күнде қаралуға жататын шағымдарды қарау нәтижесі туралы қызмет алушыларды хабардар ету бойынша талаптарды, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын қанағаттандырудың толықтығын сақтау

Өрескел

18

Есептің және есепке талдамалық анықтаманың ішкі бақылау бойынша жұмыс туралы есептік нысанда көрсетілген мәліметтерді растайтын тиісті материалдардың (бұйрықтардың, хаттамалардың, шешімдердің, хаттардың, анықтамалардың, қызметтік жазбалардың көшірмелері, фотоматериалдардың) болуы

Елеулі

19

Көрсетілетін қызметті берушілердің, мүдделі жеке және заңды тұлғалардың қатысуымен, жыл сайын "электрондық үкіметтің" веб-порталында, интернет-ресурстарда және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыруға жататын мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет туралы есептерге жылына кемінде бір рет жария талқылаулар өткізу

Өрескел

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына жеке және/немесе заңды тұлғалардан түскен негізді шағымдардың және өтініштердің болуы бойынша

20

Жеке және заңды тұлғалардан түскен, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органмен расталған шағымдардың немесе өтініштердің болуы

Өрескел

21

Мемлекеттік органның, "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының, көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын бес жұмыс күні ішінде қарау мерзімдерін сақтамау

Елеулі

Бақылау субъектілермен ұсынылатын, сондай-ақ мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінен алынатын есептер мен мәліметтерге жүргізілетін мониторинг нәтижесі бойынша

22

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 8 желтоқсандағы № 78 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14740 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын мемлекеттік бақылау қағидаларына сәйкес, тоқсан сайын есептік кезеңнен кейінгі айдың 10-шы күніне дейін талдамалық анықтаманы қоса отырып, ішкі бақылау бойынша жұмыс туралы есепті мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға белгіленген мерзімде ұсынуды қамтамасыз етпеу

Елеусіз

23

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 8 желтоқсандағы № 78 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14740 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын мемлекеттік бақылау қағидаларына сәйкес, тоқсан сайынғы ішкі бақылау бойынша жұмыс туралы есепті мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға ұсынуды қамтамасыз етпеу

Өрескел

24

Бақылау субъектілерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына ішкі бақылау бойынша есептік мәліметтерінде мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзуының болуы

Елеулі

25

Бақылау субъектілерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына ішкі бақылау бойынша есептік мәліметтерінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына шағымдардың болуы

Елеулі

26

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 8 желтоқсандағы № 78 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14740 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын мемлекеттік бақылау қағидаларында көзделген есептік нысандарына сәйкес, мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына ішкі бақылау бойынша дұрыс және (немесе) толық көлемде есептік мәліметтерді ұсынбау

Өрескел

Мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын, бұқаралық ақпарат құралдарын талдау бойынша

27

Бақылау субъектісінің интернет-ресурсында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына жүргізілген бақылау нәтижелерін орналастырмау

Елеулі

28

"Электрондық үкімет" веб-порталында, бақылау субъектілерінің интернет-ресурстарында Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерін орналастырмау

Елеулі

29

Бақылау субъектілерінің "электрондық үкімет" веб-порталда, интернет-ресурстарында және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мәселелері жөніндегі қызмет туралы есепті орналастырмау

Елеулі

30

Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерінің жобасын жария талқылау үшін оны "электрондық үкіметтің" веб-порталында, өзінің интернет-ресурсында және (немесе) жергілікті атқарушы органның интернет-ресурстарында орналастырмау

Елеусіз

31

"Электрондық үкіметтің" веб-порталында, өзінің интернет-ресурсында және (немесе) жергілікті атқарушы органның интернет-ресурстарында Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерінің жобасын жария талқылаудың аяқталғаны туралы есебін орналастырмау

Елеусіз

32

Бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік қызметтерді сапасыз көрсету жөнінде сыни ақпараттардың болуы

Өрескел

Уәкілетті органдар және ұйымдармен ұсынылатын мәліметтер, есептік ақпараттарды сұратуы бойынша, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингтің талдау нәтижелері бойынша

33

Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның "Мониторинг" ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің мәліметіне сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мерзімдерін сақтамау

Өрескел

34

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның әлеуметтік тапсырысы бойынша қоғамдық мониторинг жүргізу кезінде мемлекеттік құпияларды, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпаратты қоспағанда, мемлекеттік қызметтер көрсету саласына жататын сұратылған ақпаратты ұсынбау

Елеулі

35

Мемлекеттік органның жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылын операциялық бағалау әдістемесіне сәйкес, орталық мемлекеттік органның мемлекеттік қызмет көрсету бойынша мемлекеттік органның жыл сайынғы тиімділігін операциялық бағалау қорытындысы бойынша тиімсіз қызметі

Өрескел

  Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл агенттігі төрағасының
2018 жылғы 31 қазандағы
№ 253 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 31 қазандағы
№ 51 бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 8 желтоқсандағы № 78 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын мемлекеттік бақылау қағидаларының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14740 болып тіркелген), Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерінің талаптарын сақтау бойынша тексеру парағы

      Ескерту. Тексеру парағы жаңа редакцияда - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының 01.11.2021 № 190 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 02.11.2021 № 99 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік органның атауы

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Жоспардан тыс тексеруді/ бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық

      бақылауды тағайындау туралы акт _______________________________________

      (№, күні)

      Бақылау субъектісінің атауы _____________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Бақылау субъектісінің бизнес-сәйкестендіру нөмірі _________________________

      _____________________________________________________________________

      Орналасқан мекенжайы ________________________________________________


Талаптар тізімі

Талап етіледі

Талап етілмейді

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде қамтитын, жария талқылау барысында алынған жеке және заңды тұлғалардың ескертулері мен ұсыныстарын, құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін ескеру бөлігінде, "электрондық үкіметтің" веб-порталында, мемлекеттік органның интернет-ресурсында орналастырылуға жататын мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерінің жобасын жария талқылауды аяқтау туралы есептің сәйкес болуы





2

Орталық мемлекеттік органмен Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актісін әзірлеу және бекіту, сондай-ақ, өзгерту, толықтыру және күшін жою, оны "электрондық үкіметтің" веб-порталында және мемлекеттік органның интернет-ресурсында орналастырылған күнінен бастап он жұмыс күн ішінде жария талқылауға міндетті түрде жататын мерзімін сақтау





3

Орталық мемлекеттік органмен Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актісін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі бекітілген немесе оған өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген күннен бастап екі ай ішінде әзірлеу және бекіту мерзімін сақтау





4

"Электрондық үкіметтің" веб-порталында және мемлекеттік органның интернет-ресурсында мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі бойынша ақпаратты өзектендіру мерзімін сақтау және Бірыңғай байланыс-орталығына жолдау талабын сақтау





5

Көрсетілетін қызметті алушылардың сұрау салуы бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтің орындалу сатысы туралы хабардар ету, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы қолжетімді нысанда толық және анық ақпарат ұсыну





6

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы жұмыскерлердің біліктілігін арттырғандығы жөнінде дәлелді құжаттардың (сертификаттар, дипломдар және басқа) болуы





7

Көрсетілетін қызметті берушілердің орналасу жерлерінде және "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалдарының халыққа қызмет көрсету бөлімдерінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізімі мен оларды толтыру нысандары үлгілерінің бар болуы





8

Мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз ету





9

Тегін негізде ұсынылатын мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде төлем талап етуге жол бермеу





10

Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынатын құжаттарды талап етуге жол бермеу





11

Көрсетілетін қызметті алушылардан артық құжаттарды талап етуге жол бермеу





12

Құжаттар топтамасы толық болмағанда мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге жол бермеу





13

Көрсетілетін қызметті берушімен жұмыс мерзімін сақтау





14

Көрсетілетін қызметті берушімен мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін сақтау





15

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсетуден дәлелді бас тарту





16

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мерзімдерін сақтау





17

Тіркеген күннен бастап бес жұмыс күнде қаралуға жататын шағымдарды қарау нәтижесі туралы қызмет алушыларды хабардар ету бойынша талаптарды, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын қанағаттандырудың толықтығын сақтау





18

Мемлекеттік бақылау қағидаларына сәйкес, есептің және есепке талдамалық анықтаманың ішкі бақылау бойынша жұмыс туралы есептік нысанда көрсетілген мәліметтерді растайтын тиісті материалдардың (бұрықтардың, хаттамалардың, шешімдердің, хаттардың, анықтамалардың, қызметтік жазбалардың көшірмелері, фотоматериалдардың) болуы





19

Көрсетілетін қызметті берушілердің, мүдделі жеке және заңды тұлғалардың қатысуымен, жыл сайын "электрондық үкіметтің" веб-порталында, интернет-ресурстарда және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыруға жататын мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет туралы есептерге жылына кемінде бір рет жария талқылаулар өткізу





      Лауазымды тұлға (лар) ___________ _____________________________________

                              (лауазымы) (қолы) тегі, аты-жөні (болған жағдайда)

      Бақылау субъектісінің

      басшысы ___________ ________________________________________________

      (қолы) тегі, аты-жөні (болған жағдайда)(лауазымы)


On approval of risk assessment criteria and of checklist on compliance with the legislation in the scope of rendering of the state services

Joint order of the Chairman of the Agency of the Republic of Kazakhstan on Civil Service Affairs and Anti-Corruption of October 31, 2018 № 253 and Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan of October 31, 2018 № 51. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on November 1, 2018 № 17671. Abolished by the joint order of the Chairman of the Agency for Civil Service Affairs of the Republic of Kazakhstan dated November 23, 2022 No. 233 and the Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan dated November 25, 2022 No. 89

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the joint order of the Chairman of the Agency for Civil Service Affairs of the Republic of Kazakhstan dated November 23, 2022 No. 233 and the Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan dated November 25, 2022 No. 89 (effective from 01.01.2023).

      We hereby ORDER:

      1. To approve the attached:

      1) risk assessment criteria on compliance with the legislation in the scope of rendering of the state services in accordance with Appendix 1 to this joint order;

      2) checklist in the scope of rendering of the state services on compliance with the requirements of the Law "On State Services", the Rules of state control over the quality of rendering of the state services, standards and regulations of state services in accordance with Appendix 2 to this joint order.

      2. Joint order No. 32 of the Chairman of the Agency of the Republic of Kazakhstan for Civil Service Affairs and Anti-Corruption dated February 9, 2017 and No. 68 of the Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan dated February 15, 2017 "On Approval of Risk Assessment Criteria and of Checklist on Compliance with the Legislation in the Scope of Rendering of the State Services "(registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No 14909, published March 28, 2017 in the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan) shall be deemed to have lost force.

      3. In accordance with the procedure established by law, the Department of State Services of the Agency of the Republic of Kazakhstan for Civil Service Affairs and Anti-Corruption shall:

      1) ensure state registration of this joint order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days after the state registration of this joint order, direct its copies in the Kazakh and Russian languages to the Republican State Enterprise on the Right of Economic Management of the “Republican Center for Legal Information” of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan for official publication and inclusion in the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) place this joint order on the Internet resource of the Agency of the Republic of Kazakhstan for Civil Service Affairs and Anti-Corruption.

      2. Control over the execution of this joint order shall be entrusted to the Deputy Chairman of the Agency of the Republic of Kazakhstan for Civil Service Affairs and Anti-Corruption, responsible for monitoring and assessment of the quality of state services rendering.

      3. This joint order shall be enforced from the date of its first official publication.

      Chairman of the Agency
of the Republic of Kazakhstan
for Civil Service Affairs and
Anti-Corruption
______________ A. Shpekbayev
      Minister of National Economy
of the Republic of Kazakhstan
_______________ T. Suleimenov

      “AGREED”
Chairman of the Committee on Legal
Statistics and Special Accounts of
the General Prosecutor's Office
of the Republic of Kazakhstan
_____________________ K. Zhakipbayev
"____" ___________ 2018

  Appendix 1
to Joint Order № 253 of the
Chairman of the Agency of
the Republic of Kazakhstan
for Civil Service Affairs
and Anti-Corruption
dated October 31, 2018 and № 51
of the Minister of
National Economy
of the Republic of Kazakhstan
dated October 31, 2018

Criteria for assessing the degree of risk on compliance with the legislation in the scope of rendering of the state services

Chapter 1. General Provisions

      1. These risk assessment criteria for compliance with legislation in the scope of rendering of state services (hereinafter referred to as Criteria) are developed in accordance with the Entrepreneurial Code of the Republic of Kazakhstan of October 29, 2015, the Law of the Republic of Kazakhstan of April 15, 2013 "On State Services", and The rules for the formation by the state bodies of the risk assessment system and the form of checklists approved by Order №. 3 of the acting Minister of the National Economy of the Republic of Kazakhstan dated July 31, 2018 (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under № 17371) to resolve issues regarding the assignment of inspected subjects to a particular risk group.

      2. The following concepts shall be used in these Criteria:

      1) risk - the probability of violation of the rights, freedoms and legitimate interests of service recipients in the provision of state services;

      2) risk assessment criteria - a set of quantitative and qualitative indicators related to the direct activity of the inspected subject (entity), features of sectoral development and factors affecting this development, allowing to assign the inspected subjects to different degrees of risk;

      3) objective criteria for assessing the degree of risk (hereinafter referred to as objective criteria) are criteria for assessing the degree of risk used to select the inspected subjects depending on the degree of risk in the scope of rendering of state services and not directly dependent on the inspected subject;

      4) subjective criteria for assessing the degree of risk (hereinafter - subjective criteria) - criteria for assessing the degree of risk, used to select the inspected subjects, depending on the performance of the inspected subject;

      5) inspected subjects - central state bodies, local executive bodies of regions, cities of republican significance, capital, districts, cities of regional significance, akims of districts in cities, cities of district significance, rural settlements, villages, rural districts, as well as individuals and legal entities that provide state services in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      3. The definition of the inspected subjects according to the degrees of risk is carried out by means of objective and subjective criteria, on the assessment of the degree of risks.

      4. With respect to inspected subjects classified as high-risk, preventive control shall be carried out with a visit to the control subject.

Chapter 2. Objective criteria

      5. The definition of objective criteria shall be carried out by means of the following stages:

      1) risk determination;

      2) grouping and distribution of subjects of control according to degrees of risk (high and not classified as high).

      Risk determination shall depend on the number of rendered state services, and on the possibility of an occurrence of event that is adverse for the legitimate interests of individuals and legal entities, the state.

      6. According to objective criteria, classification of control subjects into risk levels shall be carried out in the following manner:

      1) subjects of control shall be assigned to high risk in the event of rendering by the inspected subject of more than one hundred thousand state services in the last six months preceding the approval of the schedule for conducting preventive control with a visit to the subject of control, and (or) in the existence of received appeals to the authorized body for assessment and control over the quality of state services rendering from individuals and (or) legal entities;

      2) subjects of control shall not be assigned to a high degree of risk in the event of rendering by the inspected subject of less than one hundred thousand state services in the last six months preceding the approval of the schedule for conducting preventive control with a visit to the subject of control.

Chapter 3. Subjective criteria

      7. Subjective criteria shall be determined on the basis of the following information sources:

      1) results of previous preventive control with a visit to the control subject;

      2) presence of confirmed complaints and appeals on the quality of the rendered state services received from individuals or legal entities;

      3) results of monitoring reporting and information provided by the inspected subjects, and also obtained from information systems of the state bodies;

      4) analysis of official Internet resources of state bodies, mass media;

      5) results of the analysis of information, reported data submitted by authorized bodies and organizations upon request, public monitoring of the quality of state services rendering.

      8. Subjective criteria are developed on the basis of the requirements of the Legislation of the Republic of Kazakhstan in the scope of rendering of the state services listed in the checklist, which are divided into three degrees of violation: gross, significant and insignificant.

      Distribution of violations of the requirements of the legislation of the Republic of Kazakhstan in the scope of rendering of the state services into gross, significant and insignificant violations is elaborated in the Appendix to these Criteria.

      9. Based on the information sources indicated in paragraph 7 of these Criteria, the subjective criteria for the degree of risk of the inspected subjects in compliance with the legislation in the scope of rendering of the state services shall be determined in accordance with the Appendix to these Criteria.

      In terms of the degree of risk, the inspected subject shall be assigned to:

      1) a high degree of risk - with an indicator of the degree of risk from 61 to 100 inclusive, and preventive control shall be carried out in relation to it with a visit to the subject of control;

      2) not related to a high degree of risk - with an indicator of the degree of risk from 0 to 60 inclusive, and no preventive control shall be carried out in relation to it with a visit to the subject of control.

      In the event that one gross violation has been detected, the degree of risk 100 shall be assigned to the control subject and preventive control shall be carried out in relation to it with a visit to the control subject.

      In the event that no gross violations have been identified, then to determine the risk degree indicator, the total indicator on violations of a significant and insignificant degree shall be calculated.

      To determine the indicator of significant violations, a coefficient of 0.7 shall be applied and this indicator shall be calculated using the following formula:

     


      Where:

     

- is an indicator of significant violations;

     

- the required number of significant violations;

     

- the number of identified significant violations;

      To determine the indicator of insignificant violations, a coefficient of 0.3 shall be applied and this indicator shall be calculated using the following formula:

     


      Where:

     

- is an indicator of minor violations;

     

- the required number of minor violations;

     

- the number of identified minor violations;

      The general risk degree indicator (

) is calculated on a scale from 0 to 100 and is determined by summing up the indicators of significant and minor violations using the following formula:

     


      Where:

     

- is a general indicator of the degree of risk;

     

- an indicator of significant violations;

     

- an indicator of insignificant violations.

Chapter 4. Final Provisions

      10. Preventive control with a visit to the control subject (object) shall be carried out not more than once a year.

      11. Preventive control with a visit to the control subject (object) shall be carried out on the basis of semi-annual lists of preventive control with a visit to the control subject (object), approved within the term before December 10 of the year preceding the year of the preventive control with a visit to the subject of control, and before May 10 of the current calendar year on the order of the head of the authorized body for the assessment and control over the quality of rendering of the state services or the person performing his duties.

      12. Lists of preventive control with a visit to the subject (object) of control shall be compiled taking into account the priority of the subject (object) of control with the highest indicator of the degree of risk according to subjective criteria.

  Appendix
to risk assessment criteria for
compliance with the Legislation
of the Republic of Kazakhstan
in the scope of rendering of
the state services

Subjective criteria for the degree of risk of inspected subjects on compliance with the legislation in the scope of rendering of the state services

Criteria

Degree of violation

According to results of previous preventive control with a visit to the subject of control (the degree is established in the event of non-compliance with the following requirements)

1

Relevance of the report on completion of public discussion of the draft standard of the state service, in respect to comments and proposals of individuals and legal entities whose rights, freedoms and lawful interests are affected by the standards of state services received during the public discussion, which shall be posted on the "electronic government" web portal , Internet resource of the state body

Significant

2

Compliance by the central state body with the procedure for development and approval, also changes, additions and cancellations of the state service standard, subject in a mandatory manner to public discussion within thirty calendar days from the date of its placement for public discussion on the "electronic government" web portal and Internet resource of the state body

Significant

3

Observance by the central state body of a three-month term for the development and approval of a state service standard from the day of approval of the Register of state services or introduction of changes and (or) amendments to it

Significant

4

Observance of three working days for updating of information on the procedure for rendering of the state service on the web portal of the "electronic government" and Internet resource of the state body after approval, change or addition of the state service standard

Insignificant

5

Provision of full and reliable information to service recipients about the procedure for state services rendering

Significant

6

Availability of documents (certificates, diplomas, etc.) confirming improvement of skills of employees in the sphere of state services rendering, as well as training in skills of communication with disabled people

Insignificant

7

Observance by central state and local executive bodies of thirty calendar days in the development and approval of the state service procedure after putting into effect the state service standard

Significant

8

Availability of the list of necessary documents and sample forms for their filling in the locations of service recipients and the State Corporation

Significant

9

Ensuring entering of data on the information system of monitoring of rendering of the state services on the stage of rendering of the state services

Significant

10

Informing on request of service recipients on the stage of the state service execution

Significant

11

Provision of state service free of charge, the free provision of which is guaranteed by the laws of the Republic of Kazakhstan

Gross

12

Placement of state services standards on the web portal of "electronic government", Internet resource of the central state and local executive body

Significant

13

Non-admission of requesting from service recipients of the documents that can be obtained from information systems

Significant

14

Non-admission of requesting redundant documents from service recipients

Gross

15

Rendering of a state service at an incomplete package of documents

Gross

16

Compliance of the service provider with the work schedule

Gross

17

Compliance of the service provider with the business processes of the state service rendering

Significant

18

Motivated refusal in state service rendering

Gross

19

Compliance with the terms of state services rendering

Gross

20

Compliance with requirements of informing service recipients about results of the examination of complaint, subject to examination within five working days from the date of its registration

Gross

21

Availability of analytical statement to the report with relevant materials (copies of orders, protocols, resolutions, letters, references, official notes, photographic materials) confirming the information indicated in the reporting form on the work on the internal control over the quality of state services rendering

Significant

22

Conducting at least once a year of public discussions of reports on activities in rendering of the state services with the involvement of service providers, concerned individuals and legal entities, subject to annual placement on the web portal of "electronic government", Internet resources and other media

Insignificant

According to confirmed complaints and appeals received from individuals and legal entities about the quality of state services rendering

24

Presence of one or more confirmed complaints or appeals received from individuals and legal entities about the quality of state services rendering

Gross

25

Violation of the terms of examination within five working days of the complaint of the service recipient sent to the state body, the State Corporation

Significant

According to the results of monitoring of reports and information submitted by inspected subjects, and also received from the information systems of state bodies

26

Failure to submit timely the reporting information to the authorized body for the assessment and control over the quality of state services rendering on internal control over the quality of state services rendering with an analytical note on a quarterly basis before the 10th day of the month following the reporting period in accordance with the Rules of the State Control

Insignificant

27

Failure to submit to the authorized body for the assessment and control of the quality of state services rendering on a quarterly basis, the reporting information on internal control over the quality of state services rendering in accordance with the Rules of the State Control

Gross

28

Presence of violations of the timeframe for the state services rendering established by the standards of state services rendering, in the reported data of the inspected subjects on internal control over the quality of state services rendering

Significant

29

Presence of complaints about the quality of state services rendering in the reporting information of the inspected subjects on internal control over the quality of state services rendering

Significant

30

Failure to provide reliable and (or) full information in the reporting information on internal control over the quality of state services rendering in accordance with the report forms provided for by the Rules of the State Control

Gross

According to the analysis of official Internet resources of state bodies, mass media

31

Non- placement on the website of the inspected subject of the results of control over the quality of state services rendering

Significant

32

Non- placement of the standards of state services rendering on the web portal of "electronic government", Internet resources of the inspected subject

Significant

33

Non-placement by the inspected subject of the report information on the activities on the state services rendering on the web portal of "electronic government", Internet resources and other media

Significant

34

Non-placement by the central state body that develops the state service standard, of the project of standard of the state service for its public discussion on the "electronic government" web portal, its Internet resource and (or) Internet resources of local executive bodies

Insignificant

35

Non-placement by the central state body that develops the project of the standard of state service, of the report on the completion of public discussion of the project of standard of the state service on the web portal of "electronic government", its Internet resource and (or) Internet resources of local executive bodies

Insignificant

36

Presence of one or more confirmed critical media reports regarding poor quality of state service rendering

Insignificant

According to results of the analysis of information, reporting data submitted by authorized bodies and organizations upon request, public monitoring of the quality of state services rendering

37

Non-compliance with the timeframe for the state services rendering according to the information of the "Monitoring" Integrated Information System of the authorized body in the field of informatization

Gross

38

Non-provision of the requested information related to the state services rendering in the event of the absence of this information on the Internet resources of the inspected subjects, with the exception of information constituting state secrets, commercial and other secrets protected by law, in accordance with the Law on the State Social Order during the conduct of monitoring of the quality of rendering of state services on the state social order of the authorized body for the assessment and control over the quality of the state services rendering

Significant

39

Ineffective work of the central state body for the state services rendering on the basis of the annual assessment of the effectiveness of the state body in accordance with the interaction evaluation Methodology

Gross

 
  Appendix 2
to Joint Order № 253
of the Chairman of the Agency
of the Republic of Kazakhstan
for Civil Service Affairs
and Anti-Corruption
dated October 31, 2018
and № 51 of the Minister of
National Economy
of the Republic of Kazakhstan
dated October 31, 2018

Checklist in the scope of rendering of the state services on compliance with requirements
of the Law “On State Services,” Rules of the state control over the quality of rendering
of the state services, standards and regulations of the state services

      State body that assigned the inspection _______________________________________

      __________________________________________________________________________

      Act on assignment of extraordinary inspection /preventive control with a visit to

      control subject ___________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      №, date

      Name of control subject __________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Business identification number of control subject _________________________________

      __________________________________________________________________________

      Location address__________________________________________________________


List of requirements

Required

Not required

Complying with requirements

Not complying with requirements

1

Relevance of the report on completion of public discussion of the project of standard of the state service, in respect to comments and proposals of individuals and legal entities whose rights, freedoms and lawful interests are affected by the standards of state services received during the public discussion, which shall be posted on the "electronic government" web portal, Internet resource of the state body





2

Compliance by the central state body with the procedure for development and approval, also changes, additions and cancellations of the state service standard, subject in a mandatory manner to public discussion within thirty calendar days from the date of its placement for public discussion on the "electronic government" web portal and Internet resource of the state body





3

Observance by the central state body of a three-month term for the development and approval of a state service standard from the day of approval of the Register of state services or introduction of changes and (or) additions to it





4

Observance of three working days for updating of information on the procedure for rendering of the state service on the web portal of the "electronic government" and Internet resource of the state body after approval, change or addition of the state service standard





5

Provision of full and reliable information to service recipients on the procedure for state services rendering





6

Availability of documents (certificates, diplomas, etc.) confirming improvement of skills of employees in the sphere of state services rendering, as well as training in skills of communication with disabled people





7

Observance by central state and local executive bodies of thirty calendar days in the development and approval of the state service procedure after putting into effect the state service standard





8

Availability of the list of necessary documents and sample forms for their filling in the locations of service recipients and the State Corporation





9

Ensuring entering of data on the information system of monitoring of rendering of the state services on the stage of rendering of the state services





10

Informing on request of service recipients on the stage of the state service execution





11

Provision of state service free of charge, the free provision of which is guaranteed by the laws of the Republic of Kazakhstan





12

Placement of state services standards on the web portal of "electronic government", Internet resource of the central state and local executive body





13

Non-admission of requesting from service recipients of the documents that can be obtained from information systems





14

Non-admission of requesting redundant documents from service recipients





15

Rendering of a state service at an incomplete package of documents





16

Compliance of the service provider with the work schedule





17

Compliance of the service provider with the business processes of the state service rendering





18

Motivated refusal in state service rendering





19

Compliance with the terms of state services rendering





20

Compliance with requirements of informing service recipients about results of the examination of complaint, subject to examination within five working days from the date of its registration





21

Availability of analytical statement to the report with relevant materials (copies of orders, protocols, resolutions, letters, references, official notes, photographic materials) confirming the information indicated in the reporting form on the work on the internal control over the quality of state services rendering





22

Conducting at least once a year of public discussions of reports on activities in rendering of the state services with the involvement of service providers, concerned individuals and legal entities, subject to annual placement on the web portal of "electronic government", Internet resources and other media





      Official(s) ________________ _______________________________________

      (position) signature Full name

      Head ______________ _____________________________________________________

      of inspected subject signature Full name (position)