Ауыл шаруашылығы кооперативтерінің тексеру одақтарының ауыл шаруашылығы кооперативтерінің ішкі аудитін жүргізуге арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 10 наурыздағы № 115 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2018 жылғы 7 қарашадағы № 451 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 4 желтоқсанда № 17855 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2020 жылғы 28 желтоқсандағы № 408 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 28.12.2020 № 408 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Ауыл шаруашылығы кооперативтерінің тексеру одақтарының ауыл шаруашылығы кооперативтерінің ішкі аудитін жүргізуге арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 10 наурыздағы № 115 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 15136 болып тіркелген, 2017 жылғы 13 маусымда Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Ауыл шаруашылығы кооперативтерінің тексеру одақтарының ауыл шаруашылығы кооперативтерінің ішкі аудитін жүргізуге арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Стратегиялық жоспарлау және талдау департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік 10 (он) күн ішінде оның ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік 10 (он) күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 (он) күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
Ө. Шөкеев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2018 жылғы 7 қарашадағы
№ 451 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2017 жылғы 10 наурыздағы
№ 115 бұйрығымен
бекітілген

"Ауыл шаруашылығы кооперативтерінің тексеру одақтарының ауыл шаруашылығы кооперативтерінің ішкі аудитін жүргізуге арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Ауыл шаруашылығы кооперативтерінің тексеру одақтарының ауыл шаруашылығы кооперативтерінің ішкі аудитін жүргізуге арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі – 3 (үш) жұмыс күні.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған).

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – субсидия аудару туралы хабарлама немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша уәжді бас тарту.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық.

      Көрсетілетін қызметті алушыға осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1 және 2-қосымшаларға сәйкес электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі туралы хабарлама жолданады. Хабарлама субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде тіркелу кезінде көрсетілетін қызметті алушы көрсеткен электрондық поштаға жолданады.

      7. Мемлекеттік қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Порталдың жұмыс кестесі – жөндеу жұмыстарын жүргізумен байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерінде жүгінген жағдайда, өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы порталға көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦП) куәландырылған электрондық құжат нысанында осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес субсидиялар алуға арналған өтінім ұсынады.

      Өтінімнің қабылданғанын субсидиялаудың ақпараттық жүйесіндегі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұранымның қабылданғаны туралы тиісті мәртебе растайды.

      10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 19-1-бабы 2-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген негіздер бойынша жүзеге асырылады.

3-тарау. Орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым тиісті көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша жұмыс күндері почта арқылы жазбаша нысанда не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Мыналардың:

      1) жеке тұлғаның шағымында аты, әкесінің аты (бар болса), тегі, почталық мекенжайы көрсетіледі;

      2) заңды тұлғаның шағымында атауы, почталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні көрсетіледі. Арызға көрсетілетін қызметті алушы қол қоюы тиіс.

      Көрсетілетін қызметті берушінің шағымды қабылдағанын шағымды қабылдаған адамның аты-жөні мен тегі, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып, оның тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) растайды.

      Сондай-ақ, көрсетілетін қызметті беруші жұмыскерінің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8-800-080-7777 телефондары бойынша алуға болады.

      Портал арқылы электрондық өтініш жолдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға порталдағы "жеке кабинетінен" өтініш туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті өңдеуі барысында (шағымның жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) жаңартылып отырады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуы тиіс. Шағымды қарау нәтижелері туралы уәжді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта арқылы жолданады не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасын бағалау мен бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасын бағалау мен бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуы тиіс.

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Заңның 4-бабы 1-тармағының 6) тармақшасына сәйкес сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсетудің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету мекенжайы Министрліктің www.mgov.kz интернет-ресурсы "Қолдау және көрсетілетін қызметтер" бөлімі, "Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер" кіші бөлімінде орналастырылған.

      14. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режімінде мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.

      15. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары порталда көрсетілген. Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777.

  "Ауыл шаруашылығы кооперативтерінің тексеру одақтарының ауыл шаруашылығы кооперативтерінің ішкі аудитін жүргізуге арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
  1-қосымша
  Нысан

Хабарлама

      Құрметті _______________________________________________________________

                                    (көрсетілетін қызметті алушы)

      Сіздің 20___ жылғы "__" _________ №__________ өтініміңіз бойынша

      мемлекеттік қызмет көрсетуден мынадай себеппен______________________ бас

      тартылады.

  "Ауыл шаруашылығы
кооперативтерінің тексеру
одақтарының ауыл
шаруашылығы
кооперативтерінің ішкі аудитін
жүргізуге арналған шығындарын
субсидиялау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  Нысан

Хабарлама

      Құрметті ______________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушы)

      Сіздің 20___ жылғы "__" _________ №__________ өтініміңіз бойынша

      мемлекеттік қызмет көрсетілді және Сіздің №____________ есептік шотыңызға

      20___ жылғы "__" _________ төлем тапсырмасымен ____________ теңге

      мөлшерінде субсидия сомасы аударылғанын хабарлаймыз.

  "Ауыл шаруашылығы
кооперативтерінің тексеру
одақтарының ауыл
шаруашылығы
кооперативтерінің ішкі аудитін
жүргізуге арналған шығындарын
субсидиялау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
3-қосымша
  Нысан

      Кімнен ________________________________________________________

                        (көрсетілетін қызметті берушінің толық атауы)

      кімге ___________________________________________________________

                        (заңды тұлғаның толық атауы)

Өтінім

      Ауыл шаруашылығы кооперативінің тексеру одағының ауыл

      шаруашылығы кооперативтерінің ішкі аудитін жүргізуге арналған ________

      теңге сомасындағы шығындарын субсидиялауды сұраймын.

      1. Тексеру одағының деректері:

      Атауы _______________________________________________________

      Бизнес – сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - БСН)____________________

      басшының аты, әкесінің аты, (бар болса), тегі ______________________

      мекенжайы ___________________________________________________

      телефон (факс) нөмірі ________________________________________

      2. Екінші деңгейдегі банктегі тексеру одағының ағымдағы шотының мәліметтері:

      БСН __________________________________________________________

      Бенефициардың коды (бұдан әрі - Кбе)______________________________

      Банк деректемелері ______________________________________________

      Банк атауы _____________________________________________________

      Банктік сәйкестендіру коды ______________________________________

      Жеке сәйкестендіру коды ________________________________________

      БСН _______________________________________________________

      Кбе ________________________________________________________

      3. Ауыл шаруашылығы кооперативтеріне ішкі аудит жүргізілгенін

      растайтын шот-фактура туралы мәліметтер:

      шот-фактура нөмірі ______________________________________________

      берілген күні _________________________________________________

      4. Ішкі аудит қорытындысынан мәліметтер:

      Ішкі аудит жүргізілген ауыл шаруашылығы кооперативінің БСН-сы

      ________________________________________________________________;

      ауыл шаруашылығы кооперативінің атауы ________________________;

      қорытынды берілген күн ________________________________________;

      қорытындыдағы ішкі аудит пікірі (сөзсіз оң, шартты оң, теріс, пікір

      білдіруден бас тарту).

      Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растаймын, дұрыс емес мәліметтер

      ұсынғаным үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес

      жауапкершілік туралы хабардармын және заңмен қорғалатын құпиядан тұратын

      мәліметтерді пайдалануға, сондай-ақ дербес деректерді және өзге де ақпаратты

      жинауға, өңдеуге, сақтауға, шығарып алуға және пайдалануға келісім беремін.

      Өтінім беруші қол қойды және 20__ жылғы "__" ________ сағат 00:00 жіберді:

      ЭЦҚ-дан алынған деректер ЭЦҚ қойылған күн мен уақыт

      Өтінімнің қабылданғаны туралы хабарлама:

      Басқарма 20__ жылғы "__" _____ сағат 00:00 қабылдады:

      ЭЦҚ-дан алынған деректер

      ЭЦҚ қойылған күн мен уақыт

О внесении изменения в приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 10 марта 2017 года № 115 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование затрат ревизионных союзов сельскохозяйственных кооперативов на проведение внутреннего аудита сельскохозяйственных кооперативов"

Приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 7 ноября 2018 года № 451. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 декабря 2018 года № 17855. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 декабря 2020 года № 408.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства РК от 28.12.2020 № 408 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 10 марта 2017 года № 115 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование затрат ревизионных союзов сельскохозяйственных кооперативов на проведение внутреннего аудита сельскохозяйственных кооперативов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15136, опубликован 13 июня 2017 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующее изменение:

      стандарт государственной услуги "Субсидирование затрат ревизионных союзов сельскохозяйственных кооперативов на проведение внутреннего аудита сельскохозяйственных кооперативов", утвержденный указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту стратегического планирования и анализа Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение 10 (десяти) календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение 10 (десяти) календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан;

      5) в течение 10 (десяти) рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении 10 (десяти) календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
У. Шукеев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство информации и коммуникаций
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 7 ноября 2018 года № 451
  Утвержден приказом
Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 10 марта 2017 года № 115

Стандарт государственной услуги "Субсидирование затрат ревизионных союзов сельскохозяйственных кооперативов на проведение внутреннего аудита сельскохозяйственных кооперативов"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование затрат ревизионных союзов сельскохозяйственных кооперативов на проведение внутреннего аудита сельскохозяйственных кооперативов" (далее - государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан (далее - Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами областей, городов Астаны, Алматы и Шымкент (далее – услугодатель).

      Прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги – 3 (три) рабочих дня.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная).

      6. Результат оказания государственной услуги – уведомление о перечислении субсидии либо мотивированный отказ в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      Услугополучателю направляется уведомление о результате оказания государственной услуги в форме электронного документа, согласно приложениям 1 и 2 к настоящему стандарту государственной услуги. Уведомление направляется на адрес электронной почты, указанной услугополучателем при регистрации в информационной системе субсидирования.

      7. Государственная услуга оказывается на бесплатной основе юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан и статьей 5 Закона Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года "О праздниках в Республике Казахстан" прием заявок или выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются следующим рабочим днем).

      9. Услугополучатель представляет на портал в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП) услугополучателя заявку на получение субсидий согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Подтверждением принятия заявки является соответствующий статус в "личном кабинете" услугополучателя в информационной системе субсидирования о принятии запроса для оказания государственной услуги.

      10. Отказ в оказании государственной услуги осуществляется по основаниям, предусмотренными подпунктами 1) и 2) пункта 2 статьи 19-1 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее - Закон).

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий) центральных государственных органов, а также услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя соответствующего услугодателя.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя в рабочие дни по адресам, указанным в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги.

      В жалобе:

      1) физического лица – указываются его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес;

      2) юридического лица – указываются его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Обращение должно быть подписано услугополучателем.

      Подтверждением принятия жалобы услугодателем является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Также информацию о порядке обжалования действий (бездействий) работника услугодателя можно получить по телефонам Единого контакт-центра: 1414, 8-800-080-7777.

      При отправке электронного обращения через портал услугополучателю из "личного кабинета" на портале доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении жалобы).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.

      В случае несогласия с результатами оказания государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказания государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в соответствии с подпунктом 6) пункта 1 статьи 4 Закона.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      13. Адрес оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе Министерства: www.mgov.kz, раздел "Поддержка и услуги", подраздел "Государственные услуги".

      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра.

      15. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на портале. Единый контакт-центр: 1414, 8-800-080-7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной
услуги "Субсидирование затрат
ревизионных союзов
сельскохозяйственных
кооперативов на проведение
внутреннего аудита
сельскохозяйственных
кооперативов"
  Форма

Уведомление

      Уважаемый (-ая) ______________________________________________________
                        (услугополучатель)
По Вашей заявке №__________ от "__" _________ 20___ года в предоставлении
государственной услуги отказано по причине: __________________

  Приложение 2
к стандарту государственной
услуги "Субсидирование затрат
ревизионных союзов
сельскохозяйственных
кооперативов на проведение
внутреннего аудита
сельскохозяйственных
кооперативов"
  Форма

Уведомление

      Уважаемый (-ая) _________________________________________________
                        (услугополучатель)
По Вашей заявке №________ от "__" _______ 20__ года оказана
государственная услуга и уведомляем о перечислении на Ваш расчетный счет
№__________ суммы субсидий в размере _________ тенге платежным поручением
от "__" ___________ 20__ года.

  Приложение 3
к стандарту государственной
услуги "Субсидирование затрат
ревизионных союзов
сельскохозяйственных
кооперативов на проведение
внутреннего аудита
сельскохозяйственных
кооперативов"
  Форма

      В ________________________________________________________________
                  (полное наименование услугодателя)
от _______________________________________________________________
                  (полное наименование юридического лица)

                                    Заявка

      Прошу произвести субсидирование затрат ревизионного союза сельскохозяйственных
кооперативов за проведенный внутренний аудит сельскохозяйственных кооперативов на сумму _______ тенге.
1. Данные ревизионного союза:
Наименование _________________________________________________
Бизнес - идентификационный номер (далее - БИН)__________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя _____________
адрес _________________________________________________________
номер телефона (факса): ________________________________________.
2. Сведения текущего счета ревизионного союза в банке второго уровня:
БИН _________________________________________________________
Код бенефициара (далее - Кбе)___________________________________
Реквизиты банка ______________________________________________
Наименование банка ___________________________________________
Банковский идентификационный код_____________________________
Индивидуальный идентификационный код________________________
БИН _________________________________________________________
Кбе __________________________________________________________.
3. Сведения о счете-фактуре, подтверждающей проведение внутреннего
аудита сельскохозяйственного кооператива:
номер счет-фактуры______________________________________________
дата выдачи_____________________________________________________
4. Сведения из заключения внутреннего аудита:
БИН сельскохозяйственного кооператива, в отношении которого проведен
внутренний аудит________________________________________________;
наименование сельскохозяйственного кооператива ___________________;
дата выдачи заключения _________________________________________;
мнение внутреннего аудита из заключения (безусловно-положительный,
условно-положительный, отрицательный, отказ от выражения мнения).
Подтверждаю достоверность представленной информации, осведомлен
об ответственности за представление недостоверных сведений в соответствии с
законодательством Республики Казахстан и даю согласие на использование
сведений, составляющих охраняемую законом тайну, а также на сбор, обработку,
хранение, выгрузку и использование персональных данных и иной информации.
Подписано и отправлено заявителем в 00:00 часов "__" __________ 20__ года:
Данные из ЭЦП Дата и время подписания ЭЦП
Уведомление о принятии заявки: Принято управлением в 00:00 часов "__" ______ 20__ года:
Данные из ЭЦП
Дата и время подписания ЭЦП