"Туристік қызмет саласындағы мамандарды даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2018 жылғы 20 желтоқсандағы № 361 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 24 желтоқсанда № 18005 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2020 жылғы 25 мамырдағы № 140 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Мәдениет және спорт министрінің 25.05.2020 № 140 (ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Туристік қызмет саласындағы мамандарды даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Туризм индустриясы комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрықты қолданысқа енгізілгеннен кейін екі жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы тармақпен көзделген іс-шаралар орындалғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Заң қызметі департаментіне іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оны алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
      Мәдениет және спорт министрі А. Мұхамедиұлы

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ақпарат және коммуникациялар

      министрлігі

  Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің
  2018 жылғы 20 желтоқсандағы № 361 бұйрығына қосымша

"Туристік қызмет саласындағы мамандарды даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Туристік қызмет саласындағы мамандарды даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлді.

      3. Мемлекеттік қызметті кадрларды даярлау, қайта даярлау мен олардың біліктілігін арттыру қызметін жүзеге асыратын бiлiм беру саласында тиiстi лицензиялары бар ұйымдар көрсетеді (бұдан әрі - қызметті беруші).

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру қызметті берушімен жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге өтініш берілген сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесі 1(бір) күн ішінде беріледі.

      2) қызметті берушіде рұқсат етілетін ең ұзақ күту уақыты – 20 (жиырма) минут;

      3) қызметті берушіде рұқсат етілетін ең ұзақ қызмет көрсету уақыты – 20 (жиырма) минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз жүзінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - құжаттарды қабылдау немесе қабылдаудан бас тарту туралы еркін нысандағы қолхат.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру нысаны: қағаз жүзінде.

      7. Мемлекеттiк қызмет туристік қызметті жүзеге асыратын заңды тұлғаларға(бұдан әрi – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетiледi.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесіне сәйкесдемалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұмаға дейін.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) туристік операторлық қызметіне берілген лицензияныың көшірмесі немесе турагенттердің мемлекеттік электрондық тізілімнен үзінді;

      3) туристік бейіндегі пәндер бойынша білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

      4) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттардың көшірмелері.

      5) туристік қызмет саласындағы мамандарды даярлауға және біліктілігін арттыруға тілек білдірген көрсетілетін қызметті алушының қызметкерлерінің тізімі.

      10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының осы тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және еркін нысанда бас тарту туралы қолхат береді.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетiлетiн қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Шағым пошта арқылы жазбаша нысанда не көрсетілетін қызметті беруші арқылы қолма-қол беріледі.

      Шағымда көрсетілетін қызметті алушы басшысыныңтегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда), көрсетілетін қызметті алушының пошта мекенжайы көрсетіледі;

      Шағымның шығыс нөмірі және күніне көрсетілген қызметті алушы қол қояды.

      Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қараудың нәтижелері туралы дәлелді жауап пошта арқылы көрсетілетін қызметті алушыға жіберіледі не көрсетілген қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағым жасай алады.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметтің, оның ішінде электрондық нысанда көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге талаптар

      13. Мемлекеттік қызмет көрсету мекенжайлары облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының жергілікті атқарушы органдарының ресми интернет-ресурсында орналастырылған.

      14. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Министрліктің анықтамалық қызметінің байланыс телефондары: 8 (7172) 74 0486.

  "Туристік қызмет саласындағы
  мамандарды даярлауға және
  біліктілігін арттыруға
  құжаттарды қабылдау"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет
  стандартына қосымша
  Нысан

Өтініш

  ____________________________
  (білім беру ұйымының атауы)
  ____________________________
  (заңды тұлғаның атауы)

      Сізден туризм саласындағы мамандарды даярлау және біліктілігін арттыру үшін қоса

      берілген тізімге сәйкес қызметкерлердің құжаттарын қабылдауыңызды сұраймын

      Электрондық поштасы ______________________________________________________

      Телефондары ______________________________________________________________

      Факс _____________________________________________________________________

      Қызметті жүзеге асыру мекенжай(лар)ы _______________________________________

      (пошталық индексі, облыс, қала, аудан,

      __________________________________________________________________________

      елдімекен, көшенің атауы, үйдің/ғимараттың (стационарлық мекеменің) нөмірі)

      Осы арқылы барлық көрсетілген деректер ресми байланыстар болып

      табылатындығы және оларға кез келген ақпаратты жіберуге болатындығы

      расталады.

      Көрсетілетін қызметті алушы ______ ________________________________

      (қолы) (көрсетілетін қызметті алушы басшысының тегі, аты,

      әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      Мөр орны(бар болған жағдайда)

      Толтырылған күні: 20 __ жылғы "___" _________

On approval of the standard of public service "Acceptance of documents for the training and professional development of experts in the field of tourist activities"

Order of the Minister of Culture and Sport of the Republic of Kazakhstan dated December 20, 2018 No. 361. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on December 24, 2018 No. 18005.

      Unofficial translation

      Footnote. It became invalid by the order of the Minister of culture and sports of the Republic of Kazakhstan No. 140 dated 25.05.2020 (it is put into effect ten calendar days after the date of its first official publication).

      In compliance with Subparagraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan of April 15, 2013 "On State Services" I hereby ORDER:

      1. To approve the enclosed standard of public service "Acceptance of documents for the training and professional development of experts in the field of tourist activities".

      2. The Tourism Industry Committee of the Ministry of Culture and Sport of the Republic of Kazakhstan in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) ensure the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of the state registration of this order, direct it to the Republican State Enterprise on the Right of Economic Management "Republican Center of Legal Information" for official publication and inclusion into the Reference Control Bank of Regulations of the Republic of Kazakhstan;

      3) within two working days after its enforcement, place this order on the Internet resource of the Ministry of Culture and Sport of the Republic of Kazakhstan;

      4) within two working days after the execution of the actions provided by this paragraph, submit the information on implementation of the activities to the Department of Legal Service of the Ministry of Culture and Sport of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over the execution of this order shall be entrusted to the supervising Vice-Minister of Culture and Sport of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall become effective after ten calendar days after its first official publication.

      Minister of Culture and Sport
      of the Republic of Kazakhstan A. Mukhamediuly

      "AGREED"

      Ministry of Information and Communications

      Republic of Kazakhstan

  Approved by order
of the Minister of Culture and Sport
of the Republic of Kazakhstan
of December 20, 2018 No. 361

Standard of public service “Acceptance of documents for the training and professional
development of experts in the field of tourist activities”
Chapter 1. General information

      1. Public service “Acceptance of documents for the training and professional development of experts in the field of tourist activities” (hereinafter referred to as – the public service).

      2. The standard of public service has been developed by the Ministry of Culture and Sport of the Republic of Kazakhstan (hereinafter – the Ministry).

      3. This public service shall be provided by the organizations engaged in training, retraining and professional development of the staff, licensed in education (hereinafter– the service provider).

      Receipt of an application and issuance of the result for rendering public service shall be carried out by the service provider.

Chapter 2. Procedure for rendering public service

      4. Terms of rendering public service when addressing the service provider:

      1) from the moment of application filing to the service provider, the result of rendering public service shall be given within 1 (one) day;

      2) the maximum allowed waiting time at the service provider – 20 (twenty) minutes;

      3) the maximum allowed holding time at the service provider – 20 (twenty) minutes.

      5. Form of rendering public service: on paper.

      6. The result of rendering public service shall be the acknowledgement of receipt or refusal to accept documents in any form.

      Form of providing the result of rendering public service: on paper.

      7. Public service shall be rendered to legal entities engaged in tourist activities (hereinafter referred to as the service recipient).

      8. The schedule of work of the service provider shall be from Monday to Friday, except for days off and holidays according to the Labor Code, in compliance with the schedule of the service provider.

      9. The list of the necessary documents, when the service recipient applies for the public service shall be:

      1) the application in the form according to the appendix to this Standard of public service;

      2) the copy of the license for tourist operator activity or an extract from the state electronic register of travel agents;

      3) copies of documents on education in the disciplines of a tourist profile;

      4) copies of identity documents of the citizen of the Republic of Kazakhstan;

      5) the list of staff of a legal entity, persons, who wish to undergo training and professional development of experts in the field of tourist activities.

      If the service recipient submits an incomplete package of documents in accordance with the list provided for in paragraph 9 of this standard of public services, the service provider's employee shall refuse to accept the application and issue a refusal, prepared in any format.

      10. In case of revealing the inaccuracy in the documents submitted by the service recipient for the public service and (or) data (data) contained therein, the service provider shall refuse to provide the public service.

Chapter 3. Procedure for filing an appeal against decisions, actions (inaction) of the central
public authorities, the service provider and (or) their officials concerning rendering
public service

      11. Appealing against decisions, actions (inactions) of the provider and (or) its officials on the provision of public services: the appeal shall be submitted to the head of the service provider at the addresses specified in paragraph 13 of this standard of public services.

      The complaint shall be submitted in writing by mail or by personal delivery to the service provider.

      The complaint shall specify the surname, name, patronymic (if any) of the head of the service recipient, postal address of the service recipient.

      The outgoing number and date of the complaint shall be signed by the service recipient.

      The complaint of the Service Recipient received by the Service Provider shall be considered within 5 (five) business days. A reasoned response about the results of the complaint shall be sent to the Service Recipient by post or by personal delivery.

      In case of disagreement with the results of the public service provided, the Service Recipient may submit a complaint to the authorized body for assessment and quality control of the provision of public services.

      The complaint of the service recipient, received by the authorized body for evaluation and quality control of the provision of public services shall be considered within 15 (fifteen) working days from the date of its registration.

      12. In case of disagreement with the results of the public service, the service recipient shall apply to the court in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

Chapter 4. Other requirements taking into account the peculiarities of rendering the public
service, including those rendered in electronic form

      13. The addresses of rendering public service shall be placed on the official Internet resources of local executive bodies of regions, the cities of Astana, Almaty and Shymkent.

      14. Contact phone numbers of the inquiry services of the Ministry on the issues of rendering public service: 8 (7172) 74 0486.

  Appendix to the standard of public
service “Acceptance of documents for
the training and professional
development of experts
in the field of tourist activities"
Document form

Application Form

  ____________________________
(name of the education organization)
from _________________________
(name of the legal entity)

      I ask you to accept the documents of employees according to the enclosed list for the training and professional development of experts in the field of tourist activities

      E-mail _______________________________________________________________________

      Phones ______________________________________________________________________

      Fax _________________________________________________________________________

      Business address(es) ____________________________________________________________

      (zip code, region, city, district, ___________________________________________________

      Locality, name of the street, building number (room)

      It is hereby confirmed that all of the above data are the official

      contacts and any information can be directed to these addresses.

      Service recipient _______________________________________________________________

      (signature) (full name of the head of the legal entity)

      Stamp here (if available)

      Date "___" _________ 20 __