Ұлттық стандарттарды (әскери ұлттық стандарттарды қоспағанда), ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштарын және стандарттау жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу, келісу, сараптама жасау, бекіту, тіркеу, есепке алу, өзгерту, қайта қарау, күшін жою және қолданысқа енгізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 26 желтоқсандағы № 918 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 28 желтоқсанда № 18075 болып тіркелді.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 11.04.2019 бастап қолданысқа енгізіледі

      "Стандарттау туралы" 2018 жылғы 5 қазандағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабының 8) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Ұлттық стандарттарды (әскери ұлттық стандарттарды қоспағанда), ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштарын және стандарттау жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу, келісу, сараптама жасау, бекіту, тіркеу, есепке алу, өзгерту, қайта қарау, күшін жою және қолданысқа енгізу қағидалары бекітілсін.

      2. "Әскери және қосарланған мақсаттағы тауарларға (өнімге), жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге әскери стандарттарды қоспағанда, ұлттық стандарттарды, алдын ала ұлттық стандарттарды және техникалық-экономикалық ақпарат жіктеуіштерін әзірлеу, келісу, есепке алу, бекіту, сараптау, өзгерту, күшін жою және қолданысқа енгізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің міндетін атқарушының 2012 жылғы 28 желтоқсандағы № 495 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8314 болып тіркелген, "Егемен Қазақстан" газетінің 2013 жылғы 6 сәуірдегі № 101 (28040) санында жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Техникалық реттеу және метрология комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық 2019 жылғы 11 сәуірден бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ж. Қасымбек

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2018 жылғы 26 желтоқсандағы
№ 918 бұйрығымен бекітілген

Ұлттық стандарттарды (әскери ұлттық стандарттарды қоспағанда), ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштарын және стандарттау жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу, келісу, сараптама жасау, бекіту, тіркеу, есепке алу, өзгерту, қайта қарау, күшін жою және қолданысқа енгізу қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда – ҚР Сауда және интеграция министрінің 28.05.2021 № 371-НҚ (01.07.2021 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ұлттық стандарттарды (ұлттық әскери стандарттарды қоспағанда), ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштарын және стандарттау жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу, келісу, сараптама жасау, бекіту, тіркеу, есепке алу, өзгерту, қайта қарау, күшін жою және қолданысқа енгізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Стандарттау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 9-бабының 8) тармақшасына сәйкес әзірленді және ұлттық стандарттарды (әскери ұлттық стандарттарды қоспағанда), ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштарын және стандарттау жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу, келісу, сараптама жасау, бекіту, тіркеу, есепке алу, өзгерту, қайта қарау, күшін жою және қолданысқа енгізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) стандарттау саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – стандарттау саласында басшылық етуді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      2) техникалық реттеудің ақпараттық жүйесі – техникалық реттеу тізілімдеріндегі, өлшем бірлігін қамтамасыз етудің мемлекеттік жүйесінің, ұлттық стандарттау жүйесінің және Еуразиялық экономикалық одақтың сәйкестікті бағалау туралы берілген немесе қабылданған құжаттарының бірыңғай тізілімдерінің мәліметтері мен ақпараттарын сақтауға, өңдеуге, іздеуге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе.

2-тарау. Ұлттық стандарттарды (әскери ұлттық стандарттарды қоспағанда), ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштарын және стандарттау жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу тәртібі

      3. Ұлттық стандарттарды (әскери ұлттық стандарттарды қоспағанда), ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштарын және стандарттау жөніндегі ұсынымдарды (бұдан әрі - стандарттау жөніндегі құжаттар) әзірлеу Заңның 9-бабының 6) тармақшасына сәйкес уәкілетті органмен бекітілетін ұлттық стандарттау жоспарына сәйкес және (немесе) бастамашылық тәртіппен жүзеге асырылады.

      Бастамашылық тәртіппен әзірленетін стандарттау жөніндегі құжаттар туралы ақпарат, оларды әзірлеу басталғанға дейін әзірлеуші стандарттау жөніндегі ұлттық органға (бұдан әрі – СҰО) техникалық реттеудің ақпараттық жүйесі немесе электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы электронды түрде не қағаз нұсқасы түрінде жолдайды.

      СҰО әзірленетін стандарттау жөніндегі құжаттар туралы ақпаратты келіп түскен күнінен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде тексереді және әзірлеушіге қолданыстағы және әзірлеуге жоспарланған стандарттау жөніндегі құжаттардың қайталануы анықталғаны немесе болмауы туралы хабарлайды.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 26.09.2023 № 350-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Стандарттау жөніндегі құжаттар:

      1) ғылыми зерттеулер (сынақтар) мен өлшемдер нәтижелерін;

      2) халықаралық, өңірлік стандарттар, ұйымдардың стандарттарын, шет мемлекеттердің стандарттарын және стандарттау объектісіне қойылатын талаптарды белгілейтін өзге де құжаттарды;

      3) өнімдердің, процестердің және көрсетілетін қызметтердің жаңа түрлерін қолдануда жиналған практикалық тәжірибені ескере отырып әзірленеді.

      Ғылыми зерттеулер мен өлшемдер негізінде әзірленетін стандарттау жөніндегі құжаттарды әзірлеу кезеңі 3 (үш) жылдан аспауға тиіс.

      5. Стандарттау жөніндегі құжаттарды әзірлеуді ұлттық стандарттау жүйесінің мүдделі субъектілері жүзеге асырады.

      6. Ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауышы экономика салаларында пайдаланылатын және есепке алуды талап ететін техникалық-экономикалық ақпараттың негізгі түрлері бойынша әзірленеді.

      7. Стандарттау жөніндегі ұсынымдар стандарттау, сондай-ақ өлшем бірлігін қамтамасыз ету және сәйкестікті растау жөніндегі жұмыстарды жүргізуге қатысты, тиісті стандартты қолдануға ықпал ететін, қолданылуы үшін ерікті ұйымдастырушылық-әдістемелік ережелерді немесе стандартта белгілегенге дейін практикада алдын ала тексеру орынды болатын ережелерді қамтиды.

      8. Стандарттау жөніндегі құжаттар ҚР СТ 1.2 "Қазақстан Республикасының Ұлттық стандарттау жүйесі. Стандарттау жөніндегі құжаттарды әзірлеу тәртібі" (бұдан әрі – ҚР СТ 1.2), ҚР СТ 5.1 "Қазақстан Республикасының ұлттық стандарттау жүйесі. Техникалық-экономикалық ақпаратты жіктеу және кодтау жүйесі. Техникалық-экономикалық ақпараттың ұлттық жіктеуіштерін әзірлеу тәртібі" (бұдан әрі – ҚР СТ 5.1) сәйкес әзірленеді.

      9. Стандарттау жөніндегі құжаттардың құрылу, ресімделу, мазмұны, жазылу рәсімдері негізге алынатын ұлттық стандарттарда белгіленеді.

3-тарау. Стандарттау жөніндегі құжаттарды келісу тәртібі

      10. Стандарттау жөніндегі құжаттарды келісу мына кезеңдерді қамтиды:

      1) жария талқылау;

      2) ұлттық стандарттау жүйесінің мүдделі субъектілерімен келісу;

      3) стандарттау жөніндегі техникалық комитетте, ал ол болмаған жағдайда – СҰО-да техникалық талқылау.

      11. Жария талқылау ҚР СТ 1.2 сәйкес техникалық реттеудің ақпараттық жүйесінде немесе СҰО интернет-ресурсында стандарттау жөніндегі құжаттарды орналастырған күннен бастап күнтізбелік 60 (алпыс) күн ішінде жүзеге асырылады.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 26.09.2023 № 350-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Әзірлеуші стандарттау жөніндегі құжаттарды стандарттау объектісіне байланысты мынадай тұлғаларға:

      1) әзірлеуге тапсырыс берушіге (болған жағдайда);

      2) олардың құзыреті шегінде мүдделі мемлекеттік органдарға;

      3) "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасына;

      4) заңды тұлғаның ұйымдық-құқықтық нысанындағы стандарттау жөніндегі құжаттарды пайдаланушыларға;

      5) заңды тұлғалардың қауымдастықтар (одақтар) нысанындағы салалық бірлестіктеріне (қызмет бағытына сәйкес);

      6) аккредиттеу субъектілеріне (аккредиттеу саласына сәйкес);

      7) ғылыми-зерттеу институттарына және/немесе зерттеу зертханаларына (болған жағдайда) келісуге жібереді.

      Ұлттық стандарттарды әзірлеу уәкілетті органның келісімі бойынша жүзеге асырылады.

      Ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштарын әзірлеу уәкілетті органның және мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органның келісімі бойынша жүзеге асырылады.

      Ұлттық стандарттау жүйесінің өзге де мүдделі субъектілері стандарттау жөніндегі құжаттардың жобаларын техникалық реттеудің ақпараттық жүйесінде немесе СҰО интернет-ресурсында қарастырады.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.09.2024 № 331-нқ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Жария талқылау кезеңінде стандарттау жөніндегі құжаттардың жобалары бейіндік стандарттау жөніндегі техникалық комитетте, ал ол болмаған жағдайда СҰО-да міндетті техникалық талқылаудан өтеді.

      Егер стандарттау жөніндегі техникалық комитеттің базалық ұйымы стандарттау жөніндегі құжаттар жобаларының әзірлеушісі болып табылған жағдайда, техникалық талқылау СҰО-да өткізіледі.

      Техникалық талқылаудың қорытындылары техникалық реттеудің ақпараттық жүйесінде стандарттау жөніндегі құжаттың ісіне енгізілетін хаттамада көрсетіледі.

      Техникалық талқылау шеңберінде консенсусқа қол жеткізілмеген жағдайда, стандарттау жөніндегі құжаттар жобаларын әзірлеушінің бастамасы бойынша қайта техникалық талқылау стандарттау жөніндегі техникалық комитетте не СҰО-да жүзеге асырылады.

      Техникалық талқылауды стандарттау жөніндегі техникалық комитетте өткізу ҚР СТ 1.15 "Қазақстан Республикасының ұлттық стандарттау жүйесі. Стандарттау жөніндегі техникалық комитеттер. Құру және қызмет тәртібі" сәйкес жүзеге асырылады.

      14. Жария талқылау аяқталғаннан кейін стандарттау жөніндегі құжаттардың жобаларына келіп түскен ескертулер мен ұсыныстар әзірлеушінің қалауы бойынша қабылданады.

      Осы Қағидалардың 12-тармағының 2) - 7) тармақшаларында көрсетілген тұлғалар күнтізбелік 60 (алпыс) күн ішінде стандарттау жөніндегі құжаттардың жобаларына келісу ұсынбаған жағдайда, стандарттау жөніндегі құжаттардың жобалары ескертулерсіз келісілді деп есептеледі.

      15. Стандарттау жөніндегі құжаттың әзірлеушісі келісу қорытындылары бойынша келісуші тұлғалардың қабылдаған және қабылдамаған ескертулері мен ұсыныстарын қосып, пікірлер жиынтығын дайындауды жүзеге асырады. Келісуші тұлғалардың ескертулері мен ұсыныстары қабылданбаған жағдайда, әзірлеуші қабылдамау себептерінің негіздемелері бар жауап жібереді.

      Стандарттау жөніндегі құжат жобасының түпкілікті редакциясы стандарттау жөніндегі құжат жобасына жобаның рәсімделуін қозғамайтын ескертулері бар тұлғаларға қайта келісуге жолданады. Стандарттау жөніндегі құжаттың жобасы пікірлер жиынтығымен бірге жолданады.

      Қайта келісу мерзімі стандарттау жөніндегі құжаттың жобасын келісуші тұлғаларға жолдаған күннен бастап 10 (он) жұмыс күнін құрайды.

      16. Стандарттау жөніндегі құжатты әзірлеуші істі ҚР СТ 1.22 "Қазақстан Республикасының ұлттық стандарттау жүйесі. Стандарттау жөніндегі құжат ісі. Қалыптастыру және Нормативтік техникалық құжаттардың бірыңғай мемлекеттік қорына тапсыру тәртібі" сәйкес қалыптастырады.

      17. Әзірлеуші рәсімделген стандарттау жөніндегі құжаттың ісін сараптама жүргізу үшін CҰО-ға техникалық реттеудің ақпараттық жүйесі немесе электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы не қағаз нұсқасы түрінде жібереді.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 26.09.2023 № 350-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

4-тарау. Стандарттау жөніндегі құжаттарға сараптама жасау тәртібі

      18. Ұлттық стандарттар (әскери ұлттық стандарттарды қоспағанда) (бұдан әрі - стандарттар) жобаларына сараптама жасау:

      1) стандарттау объектілерінің қауіпсіздігі мәселелерін қозғайтын стандарттарды әзірлеу жағдайларын қоспағанда, ұлттық стандарттау жүйесі субъектілерінің консенсусқа қол жеткізуін белгілеу;

      2) Қазақстан Республикасы және Еуразиялық экономикалық одақ (бұдан әрі - ЕАЭО) заңнамасының талаптарына сәйкестігін белгілеу;

      3) осы Қағидалардың 16-тармағына сәйкес стандарттар істерінің толық жинақталуын тексеру;

      4) қолданыстағы стандарттар талаптарының қайталануын болдырмау;

      5) осы Қағидалардың 12-тармағына сәйкес стандарттар жобаларының келісу толықтығына пікірлер жиынтығын талдау;

      6) осы Қағидалардың 2 және 3-тарауларында көзделген стандарттар жобаларын әзірлеу және келісу тәртібінің сақталуын белгілеу;

      7) халықаралық, өңірлік стандарттардың, шет мемлекеттер стандарттарының және стандарттар жобаларын әзірлеуге негіз болатын стандарттау объектісіне қойылатын талаптарды белгілейтін өзге де құжаттардың талаптарына сәйкестігін белгілеу;

      8) негізге алынатын ұлттық стандарттарға сәйкес мемлекеттік және орыс тілдеріндегі мәтіннің аудармасының теңтүпнұсқалығын белгілеу мақсатында жүзеге асырылады.

      19. Ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштар жобаларына сараптама жасау:

      1) осы Қағидалардың 2 және 3-тарауларында көзделген ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштар жобаларын әзірлеу және келісу тәртібінің сақталуын белгілеу;

      2) Қазақстан Республикасы және ЕАЭО заңнамасының талаптарына сәйкестігін белгілеу;

      3) осы Қағидалардың 16-тармағына сәйкес ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштар істері жиынтығының толықтығын тексеру;

      4) осы Қағидалардың 12-тармағына сәйкес ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштары жобаларының келісу толықтығына пікірлер жиынтығын талдау мақсатында жүзеге асырылады.

      20. Стандарттау жөніндегі ұсынымдар жобаларына сараптама жасау:

      1) әзірленетін стандарттау жөніндегі ұсынымдардың Қазақстан Республикасы, ЕАЭО заңнамасының талаптарына және стандарттау жөніндегі құжаттарға сәйкестігін белгілеу;

      2) стандарттау жөніндегі қолданыстағы немесе бұрын әзірленген құжаттарды қайта қарау, өзектілендіру және (немесе) біріздендіру қажеттілігін анықтау мақсатында жүргізіледі;

      3) осы Қағидалардың 16-тармағына сәйкес стандарттау жөніндегі ұсынымдар істері жиынтығының толықтығын тексеру;

      4) осы Қағидалардың 12-тармағына сәйкес стандарттау жөніндегі ұсынымдар жобаларын келісу толықтығына пікірлер жиынтығын талдау мақсатында жүзеге асырылады.

      21. Ұсынылған құжаттар осы Қағидалардың 16-тармағында көзделген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда, СҰО техникалық реттеудің ақпараттық жүйесі немесе электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы не қағаз нұсқасы түрінде стандарттау жөніндегі құжаттар жобаларының істерін олар келіп түскен күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей пысықтауға қайтарады.

      Ескерту. 21-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 26.09.2023 № 350-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      22. Стандарттау жөніндегі құжаттар жобаларына сараптама жасау ҚР СТ 1.33 "Қазақстан Республикасының ұлттық стандарттау жүйесі. Стандарттау жөніндегі құжаттарға сараптама жүргізу тәртібі" сәйкес СҰО-ға келіп түскен күннен бастап 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

5-тарау. Стандарттау жөніндегі құжаттарды бекіту тәртібі

      23. Стандарттау жөніндегі құжаттарды бекітудің міндетті шарты стандарттау объектілерінің қауіпсіздігі мәселелерін қозғайтын стандарттау жөніндегі құжаттарды қоспағанда, консенсусқа қол жеткізу болып табылады.

      Стандарттау объектісінің қауіпсіздігі мәселелерін қозғайтын стандарттау жөніндегі құжаттарды бекіту туралы шешімді мүдделі мемлекеттік органмен келісу бойынша уәкілетті орган қабылдайды.

      Негізге алынатын ұлттық стандартқа сәйкес ұлттық стандарттау жүйесінің мүдделі субъектілерінің көпшілігі келіскен және Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшылықтар болмаған кезде консенсусқа қол жеткізілді деп саналады.

      24. Сараптаманың оң нәтижесінің қорытындылары бойынша стандарттау жөніндегі құжаттың жобасы CҰО стандарттау жөніндегі ғылыми-техникалық кеңесінің (бұдан әрі – CҰО ҒТК) қарауына беріледі.

      CҰО ҒТК-не мүдделі мемлекеттік органдар, "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы, ұйымдар және қызмет саласы шегінде ұлттық стандарттау жүйесінің өзге де субъектілері қатысады.

      CҰО ҒТК туралы ережені CҰО бекітеді.

      CҰО ҒТК отырысының өткізілетін күні туралы хабарлама мүдделі мемлекеттік органдарға, ұйымдарға және ұлттық стандарттау жүйесінің өзге де субъектілеріне CҰО отырыс өткізілетін күнге дейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірілмей жібереді.

      CҰО ҒТК стандарттау жөніндегі құжаттардың жобаларын қарау мерзімі CҰО сараптаманың оң нәтижелері туралы қорытынды берген сәттен бастап 10 (он) жұмыс күнін құрайды.

      CҰО ҒТК мүшелерінің ескертулері болған кезде, стандарттау жөніндегі құжаттардың жобалары әзірлеушіге ескертулер толық жойылғанға дейін пысықтау үшін қайтарылады.

      25. CҰО ҒТК оң шешімі туралы хаттаманы, стандарттау жөніндегі құжаттардың жобаларын CҰО уәкілетті органға бекіту үшін енгізеді.

      Стандарттау жөніндегі құжаттар уәкілетті органның шешімімен олар келіп түскен сәттен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде бекітіледі.

      Осы тармақтың қолданысы стандарттау объектілерінің қауіпсіздігі мәселелерін қозғайтын стандарттау жөніндегі құжаттарға таратылмайды.

      26. СҰО ҒТК хаттамасында стандарттау жөніндегі құжаттардың стандарттау объектілері қауіпсіздігінің қозғалатын мәселелеріне жататыны туралы мәліметтер және стандарттау жөніндегі құжаттың жобасын (стандарттау объектісіне байланысты) келісу ұсынылатын мүдделі мемлекеттік органдар көрсетіледі.

      CҰО ҒТК хаттамасын және стандарттау объектілерінің қауіпсіздігі мәселелерін қозғайтын стандарттау жөніндегі құжаттардың жобаларын СҰО уәкілетті органға жібереді.

      СҰО ҒТК жүргізу қорытындысы бойынша СҰО стандарттау жөніндегі құжаттардың жобалары уәкілетті органның ғылыми-техникалық комиссиясының (бұдан әрі – ҒТК) қарауына олар бекітілгенге дейін беріледі.

      Стандарттау жөніндегі құжаттардың жобаларын қарау мерзімі 7 (жеті) жұмыс күнін құрайды.

      ҒТК мүшелерінің негізделген ескертулері болған кезде стандарттау жөніндегі құжаттардың жобалары әзірлеушілерге пысықтауға қайтарылады.

      Әзірлеушілер ҒТК отырысында қаралған күннен бастап 5 (бес) күнтізбелік күн ішінде стандарттау жөніндегі құжаттардың жобаларын пысықтауды жүзеге асырады.

      Стандарттау жөніндегі құжаттар уәкілетті органның бұйрығымен ҒТК шешімінен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде бекітіледі.

      Ескерту. 26-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 26.09.2023 № 350-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

6-тарау. Стандарттау жөніндегі құжаттарды тіркеу және есепке алу тәртібі

      27. Әзірлеуші стандарттау жөніндегі құжатты уәкілетті орган бекіткен күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде стандарттау жөніндегі құжаттың ісін техникалық реттеудің ақпараттық жүйесі немесе электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы не қағаз нұсқасы түрінде оны CҰО-ға тіркеу үшін мынадай құжаттармен толықтырады:

      1) стандарттау жөніндегі құжатты бекіту туралы уәкілетті органның бұйрығы;

      2) CҰО ҒТК хаттамасы;

      3) СҰО-ның сараптамалық қорытындысы;

      4) мемлекеттік және орыс тілдеріндегі стандарттау жөніндегі құжаттың жобасы.

      Ескерту. 27-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 26.09.2023 № 350-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      28. Стандарттау жөніндегі құжаттарды тіркеу ұлттық стандарттау жүйесінің тізіліміне енгізуді және ҚР СТ 1.2 сәйкес стандарттау жөніндегі құжаттарды баспаға дайындауды көздейді.

      29. Әзірлеуші осы Қағидалардың 16 және 27-тармақтарында көрсетілген құжаттардың толық емес жиынтығын ұсынған жағдайда, CҰО құжаттар ұсынылған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей әзірлеушіге стандарттау жөніндегі құжаттың ісін техникалық реттеудің ақпараттық жүйесі немесе электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы не қағаз нұсқасы түрінде пысықтауға қайтарады.

      Ескерту. 29-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 26.09.2023 № 350-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      30. Тіркеу жүргізілгеннен кейін әзірлеуші стандарттау жөніндегі құжаттың ісін ҚР СТ 1.22 "Қазақстан Республикасының Ұлттық стандарттау жүйесі. Стандарттау жөніндегі құжат ісі. Нормативтік техникалық құжаттарды қалыптастыру және бірыңғай мемлекеттік қорға тапсыру тәртібі" сәйкес Нормативтік техникалық құжаттардың бірыңғай мемлекеттік қорына береді.

      Ескерту. 30-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 26.09.2023 № 350-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

7-тарау. Стандарттау жөніндегі құжаттарды өзгерту тәртібі

      31. Стандарттау жөніндегі құжаттарға өзгерістер жекелеген талаптар ауыстырылған, толықтырылған немесе алып тасталған, олардың қолданылуы ұзартылған, шектелген немесе қайта қалпына келтірілген кезде, қолданыстағы стандарттау жөніндегі құжаттар бойынша дайындалатын өніммен жаңа өнімнің өзара алмастырылу және үйлесімділік талаптарының бұзылуына әкелмейтін жаңа талаптар енгізу және халықаралық стандарттармен үйлестіру кезінде енгізіледі.

      32. Стандарттау жөніндегі құжаттарға өзгерістер осы Қағидалардың 2 - 6-тарауларында белгіленген тәртіппен және ҚР СТ 1.2 сәйкес әзірленеді және бекітіледі.

8-тарау. Стандарттау жөніндегі құжаттарды қайта қарау тәртібі

      33. Стандарттау жөніндегі құжаттарды қайта қарау көлемнің 50%-дан астамын құрайтын оның мазмұны айтарлықтай өзгерген кезде жүзеге асырылады.

      34. Стандарттау жөніндегі құжаттарды қайта қарау осы Қағидалардың 2 - 6-тарауларында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

9-тарау. Стандарттау жөніндегі құжаттардың күшін жою тәртібі

      35. Стандарттау жөніндегі құжаттардың күшін жою мынадай:

      1) Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына қайшы келген;

      2) қолданыстағы стандарттау жөніндегі құжаттардың орнына жаңасы қолданысқа енгізілген;

      3) Қазақстан Республикасының аумағында мемлекетаралық стандарттарды қабылдаған (стандарттар және стандарттау жөніндегі ұсынымдар үшін);

      4) стандарттау жөніндегі құжаттарды қолданудың өзектілігі жойылған жағдайда жүзеге асырылады.

      36. Стандарттау жөніндегі құжаттардың күші жойылған кезде күшін жоюға бастама жасаған ұлттық стандарттау жүйесінің субъектілері уәкілетті органға техникалық реттеудің ақпараттық жүйесі немесе электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы не қағаз нұсқасы түрінде тиісті ұсыныс жібереді.

      Ескерту. 36-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 26.09.2023 № 350-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      37. Уәкілетті орган стандарттау жөніндегі құжаттардың күшін жою туралы мәселені келіп түскен күнінен бастап CҰО талдау жүргізілгеннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде қарастырады.

      38. СҰО стандарттау жөніндегі құжаттардың күшін жою туралы ұсынысын олар СҰО келіп түскеннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде талдау жүргізілуін және СҰО ҒТК отырысында каралуын қамтамасыз етеді.

      39. CҰО талдау нәтижелері және CҰО ҒТК стандарттау жөніндегі құжаттардың күшін жою туралы ұсынысқа ұсынымдарды уәкілетті органға техникалық реттеудің ақпараттық жүйесі немесе электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы не қағаз нұсқасы түрінде жіберіледі. Стандарттау жөніндегі құжаттардың күшін жою туралы мәселені қарау қорытындысы бойынша уәкілетті орган тиісті шешім қабылдайды.

      Ескерту. 39-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сауда және интеграция министрінің 26.09.2023 № 350-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

10-тарау. Стандарттау жөніндегі құжаттарды қолданысқа енгізу тәртібі

      40. Уәкілетті орган стандарттау жөніндегі құжаттарды қолданысқа енгізу мерзімін белгілейді.

      41. Стандарттау жөніндегі құжаттарды, сондай-ақ оларға өзгерістерді енгізу күні оларды енгізуді қамтамасыз ететін іс-шаралардың іске асырылуын, стандарттау объектісінің өндіріс (қызметтерді орындау) технологияларын жаңарту мерзімдерін ескере отырып, олар бекітілген күннен бастап кемінде 6 (алты) айдан кейін белгіленеді.

      Стандарттау жөніндегі құжаттарды, сондай-ақ оларға өзгерістерді қолданысқа енгізу мерзімін олар мүдделі тұлғаларға басып шығарылған түрде қолжетімді болған жағдайда уәкілетті органның шешімі бойынша қысқартуға жол беріледі.


Об утверждении Правил разработки, согласования, экспертизы, утверждения, регистрации, учета, изменения, пересмотра, отмены и введения в действие национальных стандартов (за исключением военных национальных стандартов), национальных классификаторов технико-экономической информации и рекомендаций по стандартизации

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 декабря 2018 года № 918. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 декабря 2018 года № 18075.

      Примечание РЦПИ!
Настоящий приказ вводится в действие с 11 апреля 2019 года.

      В соответствии с подпунктом 8) статьи 9 Закона Республики Казахстан от 5 октября 2018 года "О стандартизации" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки, согласования, экспертизы, утверждения, регистрации, учета, изменения, пересмотра, отмены и введения в действие национальных стандартов (за исключением военных национальных стандартов), национальных классификаторов технико-экономической информации и рекомендаций по стандартизации.

      2. Признать утратившим силу приказ исполняющего обязанности Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 28 декабря 2012 года № 495 "Об утверждении Правил разработки, согласования, учета, утверждения, экспертизы, изменения, отмены и введения в действие национальных стандартов, предварительных национальных стандартов, классификаторов технико-экономической информации, за исключением военных стандартов на товары (продукцию), работы и услуги военного и двойного назначения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8314, опубликован 6 апреля 2013 года в газете "Казахстанская правда" № 121-122 (27395-27396).

      3. Комитету технического регулирования и метрологии Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие с 11 апреля 2019 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Ж. Қасымбек

  Утверждены
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 26 декабря 2018 года № 918

Правила разработки, согласования, экспертизы, утверждения, регистрации, учета, изменения, пересмотра, отмены и введения в действие национальных стандартов (за исключением военных национальных стандартов), национальных классификаторов технико-экономической информации и рекомендаций по стандартизации

      Сноска. Правила - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 28.05.2021 № 371-НҚ (вводится в действие с 01.07.2021).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки, согласования, экспертизы, утверждения, регистрации, учета, изменения, пересмотра, отмены и введения в действие национальных стандартов (за исключением военных национальных стандартов), национальных классификаторов технико-экономической информации и рекомендаций по стандартизации (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 8) статьи 9 Закона Республики "О стандартизации" (далее – Закон) и определяют порядок разработки, согласования, экспертизы, утверждения, регистрации, учета, изменения, пересмотра, отмены и введения в действие национальных стандартов (за исключением военных национальных стандартов), национальных классификаторов технико-экономической информации и рекомендаций по стандартизации.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) уполномоченный орган в сфере стандартизации (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере стандартизации;

      2) информационная система технического регулирования - автоматизированная информационная система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления сведений и информаций, содержащихся в реестрах технического регулирования, государственной системы обеспечения единства измерений, национальной системы стандартизации и единых реестрах выданных или принятых документов об оценке соответствия Евразийского экономического союза.

Глава 2. Порядок разработки национальных стандартов (за исключением военных национальных стандартов), национальных классификаторов технико-экономической информации и рекомендаций по стандартизации

      3. Разработка национальных стандартов (за исключением военных национальных стандартов), национальных классификаторов технико-экономической информации и рекомендаций по стандартизации (далее – документы по стандартизации) осуществляется в соответствии с национальным планом стандартизации, утверждаемым уполномоченным органом в соответствии с подпунктом 6) статьи 9 Закона и (или) в инициативном порядке.

      Информация о документах по стандартизации, разрабатываемых в инициативном порядке, до начала их разработки направляется разработчиком в электронном виде в национальный орган по стандартизации (далее - НОС) посредством информационной системы технического регулирования или системы электронного документооборота либо на бумажном носителе.

      НОС в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня поступления проверяет информацию о разрабатываемых документах по стандартизации и уведомляет разработчика о выявлении либо отсутствии дублирования с действующими и планируемыми для разработки документами по стандартизации.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 26.09.2023 № 350-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Документы по стандартизации разрабатываются с учетом:

      1) результатов научных исследований (испытаний) и измерений;

      2) международных, региональных стандартов, стандартов организаций, стандартов иностранных государств и иных документов, устанавливающих требования к объекту стандартизации;

      3) приобретенного практического опыта применения новых видов продукции, процессов и услуг.

      Период разработки документов по стандартизации, разрабатываемых на основе научных исследований и измерений, не должен превышать 3 (три) года.

      5. Разработка документов по стандартизации осуществляется заинтересованными субъектами национальной системы стандартизации.

      6. Национальный классификатор технико-экономической информации разрабатывается по основным видам технико-экономической информации, используемой в отраслях экономики и требующей учета.

      7. Рекомендации по стандартизации содержат добровольные для применения организационно-методические положения, касающиеся проведения работ по стандартизации, а также обеспечению единства измерений и подтверждению соответствия, способствующие применению соответствующего стандарта, или положения, которые целесообразно предварительно проверить на практике до их установления в стандарте.

      8. Документы по стандартизации разрабатываются в соответствии с СТ РК 1.2 "Национальная система стандартизации Республики Казахстан. Порядок разработки документов по стандартизации" (далее – СТ РК 1.2), СТ РК 5.1 "Национальная система стандартизации Республики Казахстан. Система классификации и кодирования технико-экономической информации. Порядок разработки национальных классификаторов технико-экономической информации" (далее – СТ РК 5.1).

      9. Процедуры построения, оформления, содержания, изложения документов по стандартизации устанавливаются основополагающими национальными стандартами.

Глава 3. Порядок согласования документов по стандартизации

      10. Согласование документов по стандартизации включает следующие этапы:

      1) публичное обсуждение;

      2) согласование с заинтересованными субъектами национальной системы стандартизации;

      3) техническое обсуждение в техническом комитете по стандартизации, а в случае его отсутствия – в НОС.

      11. Публичное обсуждение осуществляется в соответствии с СТ РК 1.2 в информационной системе технического регулирования или на интернет-ресурсе НОС в течение 60 (шестидесяти) календарных дней со дня размещения документов по стандартизации.

      Сноска. Пункт 11 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 26.09.2023 № 350-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Документы по стандартизации в зависимости от объекта стандартизации направляются разработчиком на согласование следующим лицам:

      1) заказчику разработки (при наличии);

      2) заинтересованным государственным органам в пределах их компетенции;

      3) Национальной палате предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен";

      4) пользователям документов по стандартизации, в организационно-правовой форме юридического лица;

      5) отраслевым объединениям юридических лиц в форме ассоциаций (союзов) (согласно направлению деятельности);

      6) субъектам аккредитации (согласно области аккредитации);

      7) научно-исследовательским институтам и/или исследовательским лабораториям (при наличии).

      Разработка национальных стандартов осуществляется по согласованию с уполномоченным органом.

      Разработка национальных классификаторов технико-экономической информации осуществляется по согласованию с уполномоченным органом и уполномоченным органом в области государственной статистики.

      Иные заинтересованные субъекты национальной системы стандартизации рассматривают проекты документов по стандартизации в информационной системе технического регулирования или на интернет-ресурсе НОС.

      Сноска. Пункт 12 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 19.09.2024 № 331-нқ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      13. В период публичного обсуждения проекты документов по стандартизации проходят обязательное техническое обсуждение в профильном техническом комитете по стандартизации, а в случае его отсутствия – в НОС.

      В случае если базовая организация технического комитета по стандартизации является разработчиком проектов документов по стандартизации, техническое обсуждение проходит в НОС.

      Итоги технического обсуждения отражаются в протоколе, который вносится в дело документа по стандартизации в информационной системе технического регулирования.

      В случае не достижения консенсуса в рамках технического обсуждения, по инициативе разработчика проектов документов по стандартизации, повторное техническое обсуждение осуществляется в техническом комитете по стандартизации либо в НОС.

      Проведение технического обсуждения в техническом комитете по стандартизации осуществляется в соответствии с СТ РК 1.15 "Национальная система стандартизации Республики Казахстан. Технические комитеты по стандартизации. Порядок создания и деятельности".

      14. Замечания и предложения, поступающие к проектам документов по стандартизации после завершения публичного обсуждения, принимаются на усмотрение разработчика.

      В случае непредставления согласования к проектам документов по стандартизации лицами, указанными в подпунктах 2) – 7) пункта 12 настоящих Правил в течение 60 (шестидесяти) календарных дней, проекты документов по стандартизации считаются согласованными без замечаний.

      15. Разработчик документа по стандартизации по итогам согласования осуществляет подготовку сводки отзывов с включением принятых и не принятых замечаний и предложений согласующих лиц. В случае непринятия замечаний и предложений согласующих лиц, разработчик направляет ответ с обоснованиями причин непринятия.

      Окончательная редакция проекта документа по стандартизации рассылается на повторное согласование лицам, имеющим замечания к проекту документа по стандартизации, не затрагивающие оформление проекта. Проект документа по стандартизации рассылается вместе со сводкой отзывов.

      Срок повторного согласования составляет 10 (десять) рабочих дней со дня направления проекта документа по стандартизации согласующим лицам.

      16. Разработчик документа по стандартизации формирует дело в соответствии с СТ РК 1.22 "Национальная система стандартизации Республики Казахстан. Дело документа по стандартизации. Порядок формирования и сдачи в Единый государственный фонд нормативных технических документов".

      17. Разработчик направляет посредством информационной системы технического регулирования или системы электронного документооборота либо на бумажном носителе оформленное дело документа по стандартизации в НОС для проведения экспертизы.

      Сноска. Пункт 17 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 26.09.2023 № 350-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 4. Порядок экспертизы документов по стандартизации

      18. Экспертиза проектов национальных стандартов (за исключением военных национальных стандартов) (далее - стандарты) осуществляется в целях:

      1) установления достижения консенсуса субъектов национальной системы стандартизации, за исключением случаев разработки стандартов, затрагивающих вопросы безопасности объектов стандартизации;

      2) установления соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан и Евразийского экономического союза (далее - ЕАЭС);

      3) проверки полноты комплектности дел стандартов в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил;

      4) исключения дублирования требований действующих стандартов;

      5) анализа сводки отзывов на полноту согласования проектов стандартов, в соответствии с пунктом 12 настоящих Правил;

      6) установления соблюдения порядка разработки и согласования проектов стандартов, предусмотренных в главах 2 и 3 настоящих Правил;

      7) установления соответствия требованиям международных, региональных стандартов, стандартов иностранных государств и иных документов, устанавливающих требования к объекту стандартизации, на основе которых разрабатываются проекты стандартов;

      8) установления аутентичности перевода текста на государственный и русский языки согласно основополагающим национальным стандартам.

      19. Экспертиза проектов национальных классификаторов технико-экономической информации осуществляется в целях:

      1) установления соблюдения порядка разработки и согласования проектов национальных классификаторов технико-экономической информации, указанных в главах 2 и 3 настоящих Правил;

      2) установления соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан и ЕАЭС;

      3) проверки полноты комплектности дел национальных классификаторов технико-экономической информации в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил;

      4) анализа сводки отзывов на полноту согласования проектов национальных классификаторов технико-экономической информации, в соответствии с пунктом 12 настоящих Правил.

      20. Экспертиза проектов рекомендаций по стандартизации осуществляется в целях:

      1) установления соответствия разрабатываемых рекомендаций по стандартизации требованиям законодательства Республики Казахстан, ЕАЭС и документам по стандартизации;

      2) выявления необходимости пересмотра, актуализации и (или) унификации действующих или ранее разработанных документов по стандартизации;

      3) проверки полноты комплектности дел рекомендаций по стандартизации в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил;

      4) анализа сводки отзывов на полноту согласования проектов рекомендаций по стандартизации в соответствии с пунктом 12 настоящих Правил.

      21. В случае несоответствия представленных документов требованиям, предусмотренных в пункте 16 настоящих Правил, НОС посредством информационной системы технического регулирования или системы электронного документооборота либо на бумажном носителе возвращает дела проектов документов по стандартизации на доработку не позднее 5 (пяти) рабочих дней со дня их поступления.

      Сноска. Пункт 21 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 26.09.2023 № 350-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      22. Экспертиза проектов документов по стандартизации проводится в течение 20 (двадцати) рабочих дней со дня их поступления в НОС в соответствии с СТ РК 1.33 "Национальная система стандартизации Республики Казахстан. Порядок проведения экспертизы документов по стандартизации".

Глава 5. Порядок утверждения документов по стандартизации

      23. Обязательным условием утверждения документов по стандартизации является достижение консенсуса, за исключением документов по стандартизации, затрагивающих вопросы безопасности объектов стандартизации.

      Решение об утверждении документов по стандартизации, затрагивающих вопросы безопасности объекта стандартизации, принимается уполномоченным органом по согласованию с заинтересованным государственным органом.

      Консенсус считается достигнутым при условии согласия с ним большинства заинтересованных субъектов национальной системы стандартизации и отсутствия противоречий законодательству Республики Казахстан в соответствии с основополагающим национальным стандартом.

      24. По итогам положительного результата экспертизы, проект документа по стандартизации передается на рассмотрение научно-техническому совету по стандартизации НОС (далее – НТС НОС).

      На НТС НОС принимают участие заинтересованные государственные органы, Национальная палата предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен", организации и иные субъекты национальной системы стандартизации в пределах области деятельности.

      Положение о НТС НОС утверждается НОС.

      Извещение о дате проведения заседания НТС НОС заинтересованным государственным органам, организациям и иным субъектам национальной системы стандартизации направляется НОС не позднее 3 (трех) рабочих дней до дня проведения заседания.

      Срок рассмотрения НТС НОС проектов документов по стандартизации составляет 10 (десять) рабочих дней с момента выдачи заключения о положительных результатах экспертизы НОС.

      При наличии замечаний членов НТС НОС проекты документов по стандартизации возвращаются на доработку разработчику до полного устранения замечаний.

      25. Протокол о положительном решении НТС НОС, проекты документов по стандартизации НОС вносит в уполномоченный орган для утверждения.

      Документы по стандартизации утверждаются решением уполномоченного органа в течение 10 (десяти) рабочих дней с момента их поступления.

      Действие настоящего пункта не распространяется на документы по стандартизации, затрагивающие вопросы безопасности объектов стандартизации.

      26. В протоколе НТС НОС указываются сведения об отнесении документов по стандартизации к затрагиваемым вопросы безопасности объектов стандартизации и заинтересованные государственные органы, с которыми рекомендуется согласовать проект документа по стандартизации (в зависимости от объекта стандартизации).

      Протокол НТС НОС и проекты документов по стандартизации, затрагивающие вопросы безопасности объектов стандартизации, НОС направляет в уполномоченный орган.

      НОС по итогам проведения НТС НОС проекты документов по стандартизации передаются на рассмотрение научно-технической комиссии (далее-НТК) уполномоченного органа до их утверждения.

      Срок рассмотрения проектов документов по стандартизации составляет 7 (семь) рабочих дней.

      При наличии обоснованных замечаний членов НТК проекты документов по стандартизации возвращаются на доработку разработчикам.

      Разработчики осуществляют доработку проектов документов по стандартизации в течение 5 (пяти) календарных дней со дня рассмотрения на заседании НТК.

      Документы по стандартизации утверждаются приказом уполномоченного органа после положительного решения НТК в течение 10 (десяти) рабочих дней.

      Сноска. Пункт 26 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 26.09.2023 № 350-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 6. Порядок регистрации и учета документов по стандартизации

      27. Разработчик в течение 7 (семи) рабочих дней со дня утверждения уполномоченным органом документа по стандартизации дополняет дело документа по стандартизации посредством информационной системы технического регулирования или системы электронного документооборота либо на бумажном носителе для его регистрации в НОС следующими документами:

      1) приказ уполномоченного органа об утверждении документа по стандартизации;

      2) протокол НТС НОС;

      3) экспертное заключение НОС;

      4) проект документа по стандартизации на государственном и русском языках.

      Сноска. Пункт 27 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 26.09.2023 № 350-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      28. Регистрация документов по стандартизации предусматривает внесение в реестр национальной системы стандартизации и подготовку к изданию документов по стандартизации в соответствии с СТ РК 1.2.

      29. В случае представления разработчиком неполного комплекта документов, указанных в пунктах 16 и 27 настоящих Правил, НОС не позднее 5 (пяти) рабочих дней со дня предоставления документов возвращает посредством информационной системы технического регулирования или системы электронного документооборота либо на бумажном носителе разработчику дело документа по стандартизации на доработку.

      Сноска. Пункт 29 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 26.09.2023 № 350-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      30. После проведения регистрации, разработчик передает дело документа по стандартизации в Единый государственный фонд нормативных технических документов в соответствии с СТ РК 1.22 "Национальная система стандартизации Республики Казахстан. Дело документа по стандартизации. Порядок формирования и сдачи в Единый государственный фонд нормативных технических документов".

      Сноска. Пункт 30 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 26.09.2023 № 350-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 7. Порядок изменения документов по стандартизации

      31. Изменения в документы по стандартизации вносятся при замене, дополнении или исключении отдельных требований, продлении, ограничении или восстановлении их действия, введении новых требований и гармонизации с международными стандартами, которые не влекут за собой нарушения требований взаимозаменяемости и совместимости новой продукции с продукцией, изготавливаемой по действующим документам по стандартизации.

      32. Изменения в документы по стандартизации разрабатываются и утверждаются в порядке, установленном в главах 2 - 6 настоящих Правил и в соответствии с СТ РК 1.2.

Глава 8. Порядок пересмотра документов по стандартизации

      33. Пересмотр документов по стандартизации осуществляют при значительном изменении его содержания, составляющим более 50 % от объема.

      34. Пересмотр документов по стандартизации осуществляется в порядке, установленном в главах 2-6 настоящих Правил.

Глава 9. Порядок отмены документов по стандартизации

      35. Отмена документов по стандартизации осуществляется в следующих случаях:

      1) противоречия требованиям законодательства Республики Казахстан;

      2) введения в действие новых документов по стандартизации взамен действующих;

      3) принятия на территории Республики Казахстан межгосударственных стандартов (для стандартов и рекомендаций по стандартизации);

      4) утраты актуальности применения документов по стандартизации.

      36. При отмене документов по стандартизации, инициирующие отмену субъекты национальной системы стандартизации направляют посредством информационной системы технического регулирования или системы электронного документооборота либо на бумажном носителе в уполномоченный орган соответствующее предложение.

      Сноска. Пункт 36 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 26.09.2023 № 350-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      37. Уполномоченный орган рассматривает вопрос об отмене документов по стандартизации со дня поступления в течение 10 (десяти) рабочих дней после проведения анализа НОС.

      38. НОС обеспечивает проведение анализа и рассмотрение на заседании НТС НОС предложения об отмене документов по стандартизации в течение 10 (десяти) рабочих дней после их поступления в НОС.

      39. Результаты анализа НОС и рекомендации НТС НОС на предложение об отмене документов по стандартизации направляются посредством информационной системы технического регулирования или системы электронного документооборота либо на бумажном носителе в уполномоченный орган. По итогам рассмотрения вопроса об отмене документов по стандартизации, уполномоченный орган принимает соответствующее решение.

      Сноска. Пункт 39 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 26.09.2023 № 350-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 10. Порядок введения в действие документов по стандартизации

      40. Уполномоченный орган устанавливает срок введения в действие документов по стандартизации.

      41. Дата введения документов по стандартизации, а также изменений к ним, устанавливается с учетом реализации мероприятий, обеспечивающих их внедрение, сроков обновления технологий производства (выполнения услуг) объекта стандартизации, не ранее, чем через 6 (шесть) месяцев со дня их утверждения.

      Допускается сокращение срока введения в действие документов по стандартизации, а также изменений к ним по решению уполномоченного органа при условии, что они доступны заинтересованным лицам в изданном виде.