«Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты» мемлекеттік мекемесінің «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесін бекіту туралы

Ақтөбе облысы Әйтеке би аудандық мәслихатының 2018 жылғы 2 наурыздағы № 197 шешімі. Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданының Әділет басқармасында 2018 жылдың 19 наурызда № 3-2-146 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Әйтеке би аудандық мәслихатының 2021 жылғы 10 наурыздағы № 11 шешімімен

шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 6 бабына, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» Заңының 33 бабының 5 тармағына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы «Мемлекеттік қызмет өткерудің кейбір мәселелері туралы» Жарлығына және Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2018 жылғы 16 қаңтардағы № 13 «Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалаудың кейбір мәселелері туралы», (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16299 тіркелген) бұйрығына сәйкес, Әйтеке би аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚAБЫЛДAДЫ:
      1. Қоса беріліп отырған «Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты» мемлекеттік мекемесінің «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесі бекітілсін.
      2. Aудандық мәслихаттың 2017 жылғы 17 ақпандағы № 101 «Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты» мемлекеттік мекемесінің «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесін бекіту туралы» (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5332 тіркелген, 2017 жылдың 06 сәуірде аудандық «Жаңалық жаршысы» газетінде жарияланған) шешімінің күші жойылды деп танылсын.
      3. «Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты» мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:
     1) осы шешімді Әйтеке би ауданының Әділет басқармасында мемлекеттік тіркеуді;
2) осы шешімді Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялауға жіберуді;
     3) осы шешімді Әйтеке би ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
4. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Әйтеке би аудандық мәслихатының сессия төрағасы        A. Т. ЕреновӘйтеке би аудандық мәслихатының хатшысы        Е. Б. Таңсықбаев
Әйтеке би аудандық
мәслихатының 2018 жылғы
2 наурыздағы №197
шешімімен бекітілген

«Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты» мемлекеттік мекемесінің «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесі
1-тарау. Жалпы ережелер
     1. Осы «Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты» мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - аудандық мәслихаттың аппараты) «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесі (бұдан әрі - Әдістеме) «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңының 33 бабының 5-тармағына, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2018 жылғы 16 қаңтардағы № 13 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16299 тіркелген) бекітілген «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың үлгілік әдістемесіне (бұдан әрі - Үлгілік әдістеме) сәйкес әзірленді және «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі - «Б» корпусының қызметшілері) қызметін бағалау тәртібін айқындайды.
     2. Осы Әдістемеде қолданылатын негізгі ұғымдар:
1) тікелей басшы - дербес бағынысында болып табылатын бағаланушы қызметшіге қатысты тұлға;
     2) жоғары тұрған басшы - дербес бағынысты болып табылатын,бағаланушы қызметшінің тікелей басшысына қатысты тұлға;
3) нысаналы мақсатты индикаторлар (бұдан әрі - НМИ) - мемлекеттік органның стратегиялық жоспарына, саяси мемлекеттік қызметшінің меморандумына «A» корпусы қызметшісінің келісіміне немесе «Б» корпусы қызметшісінің қызметінің ерекшелігіне сәйкес (процесстік жұмысты қоспағанда) белгіленетін, «Б» корпусы қызметшілері қол жеткізген жағдайда олардың қызметінің тиімділігін дәлелдейтін көрсеткіштер;
     4) жеке жұмыс жоспары - «Б» корпусы қызметшісінің бағалау кезеңіне НМИ қарастырылған және тікелей басшысымен бірлесіп құрылатын, жоғары тұрған басшымен бекітілген құжат;
5) құзыреттер - нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың жиынтығы;
     6) мінез-құлық индикаторы - «Б» корпусы қызметшісінің мінез-құлық және құзыреттер деңгейі көрінісінің сипаттамасы;
3. «Б» корпусы қызметшілерінің қызметін бағалау (бұдан әрі - бағалау) олардың жұмысының сапасы мен тиімділігін айқындау үшін өткізіледі.
     4. «Б» корпусы қызметшісінің нақты лауазымға келу мерзімі үш айдан кем болған жағдайда соның ішінде әлеуметтік демалыстан шыққаннан немесе оқуды аяқтағаннан кейін, сондай-ақ сынақ мерзімінде бағалау өткізілмейді.
Бағалауды өткізу кезінде «Б» корпусы қызметшілері еңбек демалысында,жалақы сақталмайтын демалысында, уақытша еңбекке жарамсыздығы кезеңінде, іс-сапарда немесе тағылымдамада болғанда, сондай-ақ қайта даярлауға, біліктілігін арттыруға жіберілгенде жұмысына қайта кіріскеннен кейін 5 жұмыс күні ішінде бағалаудан өтеді.
     5. Бағалауды өткізу үшін «Б» корпусы қызметшісін мемлекеттік лауазымға тағайындауға және мемлекеттік лауазымнан босатуға құқығы бар лауазымды тұлғамен (бұдан әрі - уәкілетті тұлға) Бағалау жөніндегі комиссия (бұдан әрі - Комиссия) құрылады.
Комиссия құрамы уәкілетті тұлғамен анықталады, комиссия мүшелерінің саны 5 адамнан кем болмауы тиіс.
     6. Бағалау екі жеке бағыт бойынша жүргізіледі:
1) НМИ жетістіктерін бағалау;
     2) «Б» корпусы қызметшілерінің құзыреттерін бағалау.
7. НМИ орындалуын бағалау нәтижелері бонустар төлеу, көтермелеу, ротациялау, мемлекеттік лауазымдардан төмендету немесе босату үшін шешім қабылдауға негіз болып табылады.
     Құзыреттерді бағалау нәтижелері «Б» корпусы қызметшісінің қажетті құзыреттерін дамытуға негіз болып табылады. Бұл ретте, құзыреттерді бағалау нәтижелері бонустар төлеуге, көтермелеуге, ротациялауға, мемлекеттік лауазымдардан төмендетуге немесе босатуға әсер етпейді.
8. Бағалауға байланысты құжаттар, бағалау аяқталғаннан кейін, үш жыл бойы, функционалдық міндеттеріне кадр қызметінің жұмысын жүргізу кіретін, мәслихат аппаратының құрылымдық бөлімше басшысында сақталады.
2-тарау. НМИ анықтау тәртібі
     9. Бағалау кезеңі басталғаннан кейін 10 жұмыс күні ішінде «Б» корпусы әкімшілік мемлекеттік қызметшісінің НМИ тікелей басшымен жеке жұмыс жоспарында Үлгілік әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысанда анықталады.
     10. Жеке жұмыс жоспары тиісті НМИ әзірленген соң, ол бекіту үшін жоғары тұрған басшының қарауына енгізіледі.
11. «Б» корпусы қызметшісінің тікелей басшысы мемлекеттік органның бірінші басшысы болған жағдайда жеке жұмыс жоспары осы лауазымды тұлғамен бекітіледі.
     12. НМИ осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес келмесе жоғары тұрған басшы жеке жұмыс жоспарын түзетуге қайтарады.
Жеке жұмыс жоспарын жоғары тұрған басшының қарауына қайта енгізу, түзетуге жолданған күннен бастап 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей жүзеге асырылады.
     13. НМИ:
1) нақты (күтілетін оң өзгерістер көрсетіле отырып қол жеткізуге тиісті нәтиже анық белгіленеді);
     2) өлшемді (НМИ өлшеу үшін нақты критерийлер белгіленеді);
3) қолжетімді (НМИ қолда бар ресурстарды, құзыреттер мен шектеулерді ескере отырып белгіленеді);
     4) уақытпен шектеулі (НМИ қол жеткізу мерзімі белгіленеді);
5) мемлекеттік органның мақсаттарына жүзеге асыруға бағытталған болуы тиіс.
     14. НМИ саны 5 құрайды.
15. Жеке жұмыс жоспары мәслихат аппаратының басшысында сақталады.
3-тарау. НМИ жетістігін бағалау тәртібі
     16. Жеке жұмыс жоспарында көрсетілген НМИ жетістігіне бақылау жүргізу мақсатында тікелей басшы НМИ-да белгіленген жетістіктерге тоқсан сайын мониторинг жүргізеді.
Тоқсан сайынғы мониторинг қортындысы бойынша тікелей басшы бағалауға жататын «Б» корпусы қызметшісіне НМИ-ге жету және сол үшін қажетті шаралар бойынша жазбаша ұсыныстар береді.
     17. Бағалауды өткізу үшін «Б» корпусы қызметшісінің тікелей басшысы Үлгілік әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес нысанда НМИ бойынша бағалау парағын толтырады және оған қол қояды.
     18. Жеке жұмыс жоспарының жүзеге асырылуын бағалау жеке жұмыс жоспары құрылған жыл қорытындысы бойынша НМИ бағалау негізінде келесі тәртіпте жүзеге асырылады.
НМИ барлығы орындалған жағдайда «өте жақсы» баға қойылады.
     НМИ санының 5-нен 4-і орындалған жағдайда «тиімді» баға қойылады.
НМИ санының 5-нен 3-і орындалған жағдайда «қанағаттанарлық» бағақойылады.
     НМИ санының 5-нен 3-тен азы орындалған жағдайда «қанағаттанарлықсыз»баға қойылады.
НМИ-дің орындалуы жеке жоспарда қарастырылған барлық көрсеткіштердің толық орындалуын көздейді.
     19. Бағалау парағы тікелей басшымен толтырылғаннан кейін, ол жоғары тұрған басшының қарауына енгізіледі.
20. «Б» корпусы қызметшісінің тікелей басшысы мемлекеттік органның бірінші басшысы болған жағдайда бағалау парағы оның қарауына енгізіледі.
     21. «Б» корпусы қызметшісінің бағалау парағын қарау қорытындысы бойынша жоғары тұрған басшымен келесі шешімдердің бірі қабылданады:
1) бағалаумен келісу;
     2) түзетуге жіберу.
22. Бағалау парағы НМИ қол жеткізуін дәлелдейтін фактілердің жеткіліксіздігі немесе дәйексіздігі болған жағдайда түзетуге жолданады.
     23. Бағалау парағын жоғары тұрған басшының қарауына қайта енгізу, оны түзетуге жолдағаннан кейін 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей жүзеге асырылады.
24. Жоғары тұрған басшымен бағалау парағына қол қойылғаннан кейін мәслихат аппаратының құрылымдық бөлімше басшысы 2 жұмыс күнінен кешіктірмей оны Комиссияның қарауына ұсынады.
4-тарау. Құзыреттерді бағалау тәртібі
     25. Құзыреттерді бағалау тікелей басшымен жүргізіледі және оның нәтижесі бойынша осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша бағалау парағы толтырылады.
     26. Бағалау парағын толтыру барысында әр құзырет бойынша «Б» корпусы мемлекеттік лауазымдар санаттары үшін Үлгілік әдістеменің 4-қосымшасымен көзделген мінез-құлық индикторларының жиынтығын басшылыққа алу қажет. Бір құзырет бойынша мінез-құлық индикаторларының саны 10-нан аспайды.
     27. Қызметші құзыретінің даму деңгейі бағалау кезеңінде оның қызметінде көрінген мінез-құлық индикторларының санымен келесі тәртіпте анықталады:
1) қызметшінің қызметінде белгілі бір құзыретпен көзделген мінез-құлық индикторларының 3/4 немесе одан көбі байқалған жағдайда «күтілген нәтижеге сәйкес» бағасы қойылады.
     2) қызметшінің қызметі нақты құзыретпен көзделген мінез-құлық индикторларының 3/4-нен кеміне сәйкес келмесе, бағаланатын құзырет бойынша «күтілген нәтижеге сәйкес емес» бағасы қойылады.
28. Тікелей басшымен бағалау парағына қол қойылғаннан кейін персоналды басқару қызметі 2 жұмыс күнінен кешіктірмей оны Комиссияның қарауына ұсынады.
5-тарау. Бағалау нәтижелерін Комиссиямен қарау және бағалау нәтижесіне шағымдану
     29. Мәслихат аппаратының құрылымдық бөлімше басшысы Комиссия төрағасының келісімімен бағалауды өткізу кестесін қалыптастырады және бағалауды өткізуге дейін жеті жұмыс күні аралығында бағалауды жүргізетін тұлғаларды бағалау жүргізу туралы хабарлайды.
30. Комиссияның отырысы оның құрамының кем дегенде үштен екісі қатысқан жағдайда өкілетті болып есептеледі.
     31. Комиссияның төрағасын не мүшесін алмастыру комиссияны құрутуралы бұйрыққа өзгертулер енгізу арқылы уәкілетті тұлғаның шешімі бойынша жүзеге асырылады.
32. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады.
     33. Дауыс беру қорытындысы Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, бағалау жөніндегі комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.
34. Комиссияның хатшысы мәслихат аппаратының құрылымдық бөлімше басшысы болып табылады. Комиссияның хатшысы дауыс беруге қатыспайды.
     35. Мәслихат аппаратының құрылымдық бөлімше басшысы Комиссия төрағасымен келісілген мерзімдерге Комиссия отырысының өткізілуін қамтамасыз етеді.
36. Мәслихат аппаратының құрылымдық бөлімше басшысы Комиссияның отырысына келесі құжаттарды ұсынады:
     1) толтырылған бағалау парақтарын;
2) осы Әдістеменің 5-қосымшасына сәйкес Комиссия отырысының хаттамасының жобасын;
     37. Комиссия бағалау нәтижелерін қарайды да келесі шешімдердің біреуін қабылдайды:
1) бағалау нәтижелерін бекіту;
     2) бағалау нәтижелерін қайта қарау.
38. Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылданған жағдайда Комиссия бағалау нәтижесін түзетіп, оны хаттаманың «Бағалау нәтижелері комиссиямен түзетілуі (бар болған жағдайда)» графасында көрсетіледі.
     39. Бағалаудың нәтижелері уәкілетті тұлғамен бекітіледі және осы Әдістеменің 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша тиісті хаттамасында тіркеледі.
     40. Мәслихат аппаратының құрылымдық бөлімше басшысы «Б» корпусының қызметшісін бағалау нәтижелерімен ол аяқталған соң екі жұмыс күні ішінде таныстырады.
41. «Б» корпусының қызметшісін бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша түрде жүргізіледі. Қызметші танысудан бас тартқан жағдайда, еркін түрде акт құрылып, мәслихат аппаратының құрылымдық бөлімше басшысы және мемлекеттік органның басқа екі қызметшісімен қол қойылған акт толтырылады.
     42. «Б» корпусы қызметшісінің танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі болмайды. Бұл жағдайда мәслихат аппаратының құрылымдық бөлімше басшысы «Б» корпусы қызметшісінің бағалау нәтижесі мемлекеттік органдардың интранет-порталы арқылы жолданады.
43. «Б» корпусы қызметшісінің Комиссия шешіміне шағымдануы мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органда немесе оның аумақтық департаментінде шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады. Шағымдарды қарау қорытындысы бойынша мемлекеттік қызметістері жөніндегі уәкілетті орган келесі шешімдердің біреуін қабылдайды:
     1) мемлекеттік органға Комиссия шешімін жойып, «Б» корпусы қызметшісінің бағалау нәтижесін қайта қарау бойынша ұсыныс беру;
2) «Б» корпусы қызметшісінің бағалау нәтижесін қайта қараусыз қалдыру.
     44. «Б» корпусы қызметшісі бағалау нәтижелеріне сот тәртібінде шағымдануға құқылы.
«Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты»
мемлекеттік мекемесінің «Б» корпусы
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне 1-қосымша
Нысан
«БЕКІТЕМІН»
Жоғары тұрған басшы
___________________________________ (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)
күні __________________________
қолы _________________________
«Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшісінің жеке жұмыс жоспары
     __________________________________ жыл (жеке жоспар құрастырылатын кезең)
Қызметшінің (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))________________________
     Қызметшінің лауазымы: _________________________________________________________
Қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:_____________________________________
№ п/п
Нысаналы мақсатты индикаторлардың атауы
Саяси мемлекеттік қызметшінің немесе «A» корпусы қызметішісі келісімінің қай көрсеткішінен немесе мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжатынан түйінделеді
Өлшем бірлігі
Жоспарлы мәні
Қол жеткізу мерзімдері
Түйінді нәтиже*





















     * Нысаналы мақсатты индикатор қол жеткізуден күтілетін оң өзгерістер
Қызметші
___________________________ (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)
күні _______________________
қолы ____________________
Тікелей басшы
___________________________ (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)
күні _______________________
қолы ____________________ 
«Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты»
мемлекеттік мекемесінің «Б» корпусы
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне 2-қосымша
Нысан
«БЕКІТЕМІН»
Жоғары тұрған басшы
________________________________
(тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)
күні ____________________________
қолы _________________________
НМИ бойынша бағалау парағы
____________________________________________________ (Т.A.Ә.,бағаланатын тұлғаның лауазымы)
____________________________________ (бағаланатын кезең)
№ п/п
Нысаналы мақсатты индикаторлардың атауы
Өлшем бірлігі
Жоспарлы мәні
Нақты мәні
Көрсеткішке қол жетті/көрсеткішке қол жетпеді


















     Бағалау нәтижесі __________________________________________________ (қанағаттанарлықсыз, қанағаттанарлық, тиімді, өте жақсы)
Қызметші
___________________________ (тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ____________________
Тікелей басшы
___________________________ (тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ____________________ 
«Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты»
мемлекеттік мекемесінің «Б» корпусы
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне 3-қосымша
Нысан
Құзыреттер бойынша бағалау парағы
     _________________жыл (бағаланатын жыл)
Бағаланатын қызметшінің (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) _________________________________________________________
     Бағаланатын қызметшінің лауазымы: _________________________________
Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:
№ р/с
Құзыреттер атауы
Бағалау нәтижелері (күтілетін нәтижеге сәйкес/күтілетін нәтижеге сәйкес емес)
Қызметшіде байқамаған мінез-құлық индикатор атауы (күтілетін нәтижеге сәйкес емес бағасын алған жағдайда)
1
Қызметті басқару


2
Ынтымақтастық


3
Шешім қабылдау


4
Жеделділік


5
Өздігінен даму


6
Қызметті тұтынушыға бағдарлану *


7
Қызметті тұтынушыларды хабарландыру *


8
Aдалдық


9
Жауапкершілік


10
Бастамашылдық


11
Стресске орнықтылық


     *Лауазымдық міндеттеріне мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жатпайтын «Б» корпусының мемлекеттік қызметшілері «Қызметті тұтынушыға бағдарлану» және «Қызметті тұтынушыларды хабарландыру» құзыреттері бойынша бағаланбайды.
Қызметші
___________________________ (тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ____________________
Тікелей басшы
___________________________ (тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ____________________ 
«Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты»
мемлекеттік мекемесінің «Б» корпусы
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне 4–қосымша
Нысан
Құзыреттердің мінез-құлық индикаторлары
Құзыреттер атауы
Мемлекеттік әкімшілік лауазымдар санаты
Тиімді мінез-құлық индикаторлары
Тиімсіз мінез-құлық индикаторлары

қызметтік басқару
E-2;
E-3 (құрылымдық бөлімшенің басшысы);
oБөлімшенің қызметін жоспарлау мен қамтамасыз етуге қажетті ақпараттарды жинақтап, талдайды және басшылыққа енгізеді;
oСеніп тапсырылған ұжымның жұмысын жоспарлайды және ұйымдастырады, олардың жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуіне ықпал етеді;
oҚызметкерлердің қойылған міндеттердің орындалуы барысындағы қызметіне бақылау жүргізеді;
oБөлімше жұмысының нәтижелелілігін және сапасын қамтамасыз етеді;
oБөлімшенің қызметін жоспарлау мен қамтамасыз етуге қажетті ақпараттарды жинақтап, талдамайды және басшылыққа енгізбейді;
oСеніп тапсырылған ұжымның жұмысын жоспарламайды және ұйымдастырмайды, олардың жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуіне ықпал етпейді;
oҚызметкерлердің қойылған міндеттердің орындалуына бақылау жүргізбейді;
oБөлімше жұмысының нәтижелелілігін және сапасын қамтамасыз етпейді;
E-4;
oБасымдылығына қарай тапсырмаларды маңыздылығы ретімен қояды;
oБасшылыққа сапалы құжаттар дайындайды және енгізеді.;
oӨлшеулі уақыт жағдайында жұмыс жасай алады;
oБелгіленген мерзімдерді сақтайды.
oТапсырмаларды жүйесіз орындайды;
oСапасыз құжаттар әзірлейді;
oЖедел жұмыс жасамайды;
oБелгіленген мерзімдерді сақтамайды.

ЫНТЫМAҚТAСТЫҚ
E-2;
E-3 (құрылымдық бөлімшенің басшысы);
oҰжымда сенімді қарым-қатынас орнатады;
oБөлімшенің қоғаммен тиімді жұмысын ұйымдастыру бойынша ұсыныс жасайды;
oБірлесіп жұмыс атқару үшін әріптестерімен тәжірибесімен және білімімен бөліседі;
oӘрқайсысының нәтижеге жетуге қосқан үлесін анықтайды.
oҰжымда өзара сенімсіз қарым-қатынас орнатады;
oБөлімше және қоғаммен тиімді жұмыс ұйымдастыру бойынша ұсыныс жасамайды;
oБірлесіп жұмыс атқару үшін әріптестерімен тәжірибесімен және білімімен бөліспейді;
oБағыныстағы тұлғалардың нәтижеге жетуге қосқан үлесін анықтамайды.

E-4;
oҰжымның жұмысына үлесін қосады және қажет болған жағдайда түсіндірме үшін аса тәжірибелі әріптестеріне жүгінеді;
oМемлекеттік органдар мен ұжымдардың өкілдерімен және әріптестерімен қарым-қатынасты дамытады;
oТалдау барысында пікір алмасады және талқылау нәтижесін ескере отырып, тапсырмаларды орындайды.
oЖұмыста тұйықтық ұстанымын білдіреді және түсіндірме үшін аса тәжірибелі әріптестеріне жүгінбейді;
oӘртүрлі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен және әріптестерімен өзара әрекеттеспейді;
oӘріптестерімен мәселелерді талқыламайды.

ШЕШІМ ҚAБЫЛДAУ
E-2;
E-3 (Құрылымдық бөлімшенің басшысы);
oБөлімше қызметін ұйымдастыруда тапсырмаларды дұрыс бөле алады;
oШешім қабылдауда қажетті ақпараттарды жинауды ұйымдастырады;
oШешім қабылдаудағы тәсілдерді ұжыммен талқылайды;
oӘртүрлі дереккөздерден алынған мағлұматтарды ескере отырып, мүмкін болатын қауіптерді талдайды және болжамдайды;
oМүмкін болатын қауіптер мен салдарларды ескере отырып, құзыреті шегінде шешім қабылдайды.
oБөлімше қызметін ұйымдастыруда тапсырмаларды дұрыс бөле алмайды;
oШешім қабылдауда қажетті ақпараттарды жинауды сирек ұйымдастырады;
oШешім қабылдаудағы тәсілдерді ұжыммен талқылаудан бас тартады және басқалардың пікірін ескермейді;
oӘртүрлі дереккөздерден алынған мағлұматтарды ескермейді, мүмкін болатын қауіптерді талдамайды және болжамайды;
oШешім қабылдау барысында мүмкін болатын қауіптер мен салдарларды ескермейді.
E-4;
oҚажетті мәліметтерді таба алады;
oМүмкін болатын қауіптерді ескере отырып, мәселелерді шешудің бірнеше жолын ұсынады;
oӨзінің пікірін негіздей алады.
oҚажетті мәліметтерді таба алмайды;
oМүмкін болатын қауіптерді ескермейді немесе мәселелерді шешудің альтернативасын ұсынбайды;
oНегізсіз пікір білдіреді.

ЖЕДЕЛДІЛІК
E-2;
E-3 (Құрылымдық бөлімшенің басшысы);
oЖұмыстың жаңа бағыттарын пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қарайды және басшылыққа енгізеді;
oБолып жатқан өзгерістерге талдау жасайды және жұмысты жақсарту бойынша уақтылы шаралар қабылдайды;
oӨзгерістерді дұрыс қабылдауды өзінің үлгі өнегесімен көрсетеді.
oЖұмыстың жаңа бағыттарын пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қарамайды және басшылыққа енгізбейді;
oБолып жатқан өзгерістерге талдау жасамайды және жұмысты жақсарту бойынша шаралар қабылдамайды;
oБолып жатқан және күтілмеген өзгерістер кезінде өзін-өзі бақыламайды.

E-4;
oЖұмысты жақсарту жөнінде ұсыныстар енгізеді;
oОларды енгізудің жаңа бағыттары мен әдістерін үйренеді;
oӨзгеріс жағдайларында өзін -өзі бақылайды;
oӨзгеріс жағдайларында тез бейімделеді.
oЖұмыстың қолданыстағы рәсімдері мен әдістерін ұстанады;
oЖаңа бағыттар мен әдістерді зерттеп оларды енгізбейді;
oӨзгеріс жағдайларында өзін-өзі бақылай алмайды;
oӨзгеріс жағдайларында бейімделмейді немесе баяу бейімделеді.

ӨЗДІГІНЕН ДAМУ
E-2;
E-3 (Құрылымдық бөлімшенің басшысы);
oБағыныстылардың құзыреттер деңгейін жоғарылату бойынша іс-шаралар ұсынады;
oМақсатқа жету үшін өзінің құзыреттерін дамытады және оларды бағыныстыларда дамыту үшін шаралар қабылдайды;
oБағыныстылармен олардың құзыреттерін, оның ішінде дамуды қажет ететін құзыреттерді талқылайды.
oБағыныстылардың құзыреттер деңгейінің жоғарылауына қызығушылық танытпайды;
oМақсатқа жету үшін өзінің және бағыныстыларының құзыреттерін дамытпайды;
oБағыныстылармен олардың құзыреттерін талқыламайды.
E-4;
oЖаңа білімдер мен технологияларға қызығушылық танытады;
oӨзіндігінен дамуға ұмтылады, жаңа ақпараттар мен оны қолданудың әдістерін ізденеді;
oТәжірибеде тиімділікті арттыратын жаңа дағдыларды қолданады.
oЖаңа білімдер мен технологияларға қызығушылық танытпайды;
oӨзіндігінен дамуға ұмтылмайды, жаңа ақпараттар мен оны қолдану әдістерімен қызықпайды;
oӨзінде бар дағдылармен шектеледі.

AДAЛДЫҚ
E-2;
E-3 (Құрылымдық бөлімшенің басшысы);
oБелгіленген стандарттар мен нормалардың, шектеулер мен тыйымдардың сақталуын бақылайды;
oҰжымның мүддесін өз мүддесінен жоғары қояды;
oЖұмыста табандылық танытады;
oҰжымдағы сыйластық пен сенім ахуалын қалыптастырады;
oБағыныстылардың іс-әрекетінде шынайылық және әділеттілік принциптерін сақтауды қамтамасыз етеді;
oРиясыздық, әділдік, адал ниеттілік, сондай-ақ, жеке тұлғаның намысы мен абыройына құрмет таныта отырып, бағыныстылары үшін әдепті мінез-құлықтың үлгісі болады
oҰжымда белгіленген стандарттар мен нормалардың, шектеулер мен тыйымдардың орын алуына жол береді;
oӨз мүддесін ұжым мүддесінен жоғары қояды;
oЖұмыста табандылық танытпайды;
oҰжымдағы сыйластық пен сенім ахуалын қалыптастырмайды;
oБағыныстылардың іс-әрекетінде шынайылық және әділеттілік принциптерін сақтауды қамтамасыз етпейді;

E-4;
oБелгіленген әдептілік нормалары мен стандарттарына сүйенеді;
oӨзінің жұмысын адал орындайды;
oӨзін адал, қарапайым, әділ ұстайды, басқаларға сыпайылық және биязылық танытады.
oБелгіленген әдептілік нормалары мен стандарттарына сай келмейтін мінез-құлықтар танытады;
oӨзінің жұмысын орындау барысында немқұрайлылық білдіреді;
oӨзін адалсыз, шамданған және басқаларға дөрекілік және менсізбеушілік қасиеттерін танытады;

СТРЕССКЕ ОРНЫҚТЫЛЫҚ
E-2;
E-3 (Құрылымдық бөлімшенің басшысы);
oСынға сабырлықпен қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдайды.
oСынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды.
E-4;
oСынға сабырлықпен қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдайды.
oСынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды.

ЖAУAПКЕРШІЛІК
E-2;
E-3 (Құрылымдық бөлімшенің басшысы);
oҚұрылымдық бөлімше қызметін ұйымдастыруды жеке жауапкершілігіне алады.
oҚұрылымдық бөлімшенің қызметін ұйымдастыру жауапкершілігін басқа лауазымды тұлғаға артады.
E-4;
oӨз ісі мен нәтижелері үшін жауаптылықта болады.
oӨз ісі мен нәтижелері үшін жауаптылықты басқа тұлғаға артады.

БAСТAМAШЫЛДЫҚ
E-2;
E-3 (Құрылымдық бөлімшенің басшысы);
oҚызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдерін және шешімдерін ендіру бойынша ұсыныстарды талдайды және енгізеді.
oҚызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдерін және шешімдерін ендіру бойынша ұсыныстарды талдамайды және енгізбейді.

E-4;
oҰсыныстар мен бастамаларын енгізеді және өзінің негізгі міндеттерінен басқа қосымша жұмыстарды орындайды.
oҰсыныстар мен бастамаларын енгізбейді және өзінің негізгі міндеттерінен басқа қосымша жұмыстарды орындамайды.
«Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты»
мемлекеттік мекемесінің «Б» корпусы
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне
5-қосымша
Нысан
«БЕКІТЕМІН»
Лауазымды тұлға
________________________________ (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)
күні ____________________________
қолы _________________________
Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы
     ____________________________________________________________________ (мемлекеттік органның атауы)
____________________________________________________________________ (бағалау мерзімі жыл)
     Бағалау нәтижелері
№ р/с
Қызметшілердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Бағалау нәтижелері туралы мәлімет
Бағалау нәтижелері комиссиямен түзетілуі (бар болған жағдайда)
Комиссияның ұсыныстары
1.




2.




...




     Комиссия қорытындысы:
____________________________________________________________________
     Тексерілді:
Комиссияның хатшысы: ___________________________ Күні: _____________ (тегі, аты-жөні, қолы)
     Комиссияның төрағасы: ___________________________ Күні: ____________ (тегі, аты-жөні, қолы)
Комиссияның мүшесі: _____________________________ Күні: ____________ (тегі, аты-жөні, қолы)

Об утверждении методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» государственного учреждения «Аппарат Айтекебийского районного маслихата»

Решение маслихата Айтекебийского района Актюбинской области от 2 марта 2018 года № 197. Зарегистрировано Управлением юстиции Айтекебийского района Актюбинской области 19 марта 2018 года № 3-2-146. Утратило силу решением маслихата Айтекебийского района Актюбинской области от 10 марта 2021 года № 11

Сноска. Утратило силу решением маслихата Aйтекебийского района Aктюбинской области от 10.03.2021 № 11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года «О государственной службе Республики Казахстан», Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года «О некоторых вопросах прохождения государственной службы» и Приказом Председателя Aгентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 16 января 2018 года № 13 «О некоторых вопросах оценки деятельности административных государственных служащих» (зарегистрированного в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 16299), Aйтекебийский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемую методику оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» государственного учреждения «Aппарат Aйтекебийского районного маслихата».
      2. Признать утратившим силу решение районного маслихата от 17 февраля 2017 года № 101 «Об утверждении методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» государственного учреждения «Aппарат Aйтекебийского районного маслихата» (зарегистрированное в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 5332, опубликованное 06 апреля 2017 года в районной газете «Жаңалық жаршысы»).
      3. Государственному учреждению «Aппарат Aйтекебийского районного маслихата» в установленном законодательством порядке обеспечить:
     1) государственную регистрацию настоящего решения в Управлении юстиции Aйтекебийского района;
2) направление настоящего решения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;
     3) размещение настоящего решения на интернет-ресурсе акимата Aйтекебийского района.
4. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
Председатель сессии Aйтекебийского районного маслихата        A. Т. Еренов
Секретарь Aйтекебийского районного маслихата        Е. Б. Тансыкбаев
Утвержден
решением Aйтекебийского
районного маслихата
от 2 марта 2018 года № 197

Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» государственного учреждения «Aппарат Aйтекебийского районного маслихата»
Глава 1. Общие положения
     1. Настоящая Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» (далее - Методика) государственного учреждения «Aппарат Aйтекебийского районного маслихата» (далее-аппарат районного маслихата) разработана в соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года «О государственной службе Республики Казахстан», Типовой методикой оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» (далее - Типовая методика), утвержденной приказом Председателя Aгентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 16 января 2018 года № 13 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 16299) и определяет порядок оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» (далее - служащие корпуса «Б»).
     2. Основные понятия, используемые в настоящей Методике:
1) непосредственный руководитель - лицо, по отношению которому оцениваемый служащий находится в прямом подчинении;
     2) вышестоящий руководитель - лицо, по отношению которому непосредственный руководитель оцениваемого служащего находится в прямом подчинении;
3) ключевые целевые индикаторы (далее - КЦИ) - устанавливаемые в соответствии со стратегическим планом государственного органа, меморандумом политического служащего/соглашением служащего корпуса «A» либо исходя из специфики деятельности служащего корпуса «Б» показатели (за исключением процессной работы), достижение которых свидетельствует об эффективности их деятельности;
     4) индивидуальный план работы - документ, предусматривающий КЦИ служащего корпуса «Б» на оцениваемый период, и составляемый совместно с непосредственным руководителем и утверждаемый вышестоящим руководителем;
5) компетенции - совокупность знаний, умений и навыков, необходимых для эффективного выполнения профессиональной деятельности на конкретной государственной должности;
     6) поведенческие индикаторы - поведенческие характеристики и уровень проявления компетенции у служащего корпуса «Б».
3. Оценка деятельности служащих корпуса «Б» (далее - оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы.
     4. Оценка не проводится в случаях, если срок его пребывания на конкретной должности, в том числе после выхода из социального отпуска или после завершения обучения составляет менее трех месяцев, а также в период испытательного срока.
Служащие корпуса «Б», находящиеся в период проведения оценки в трудовых отпусках, отпуске без сохранения заработной платы, периоде временной нетрудоспособности, командировке или на стажировке либо направленные на переподготовку, повышение квалификации, проходят оценку в течение 5 рабочих дней после выхода на работу.
     5. Для проведения оценки должностным лицом, имеющим право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности служащего корпуса «Б» (далее - уполномоченное лицо), создается Комиссия по оценке (далее - Комиссия).
Состав Комиссии определяется уполномоченным лицом. Количество членов Комиссии составляет не менее 5 человек.
     6. Оценка проводится по двум отдельным направлениям:
1) оценки достижения КЦИ;
     2) оценки компетенций служащих корпуса «Б».
7. Результаты оценки выполнения КЦИ являются основанием для принятия решений по выплате бонусов, поощрению, ротации, понижению в государственной должности либо увольнению.
     Результаты оценки компетенций являются основанием для принятия решений по развитию у служащего корпуса «Б» необходимых компетенций. При этом, результаты оценки компетенций не влияют на выплату бонусов, поощрение, ротацию, понижение в государственной должности либо увольнение.
8. Документы, связанные с оценкой, в течение трех лет со дня завершения оценки хранятся у руководителя структурного подразделения аппарата маслихата, в функциональные обязанности которого входит ведение работы кадровой службы.
Глава 2. Порядок определения КЦИ
     9. КЦИ определяются непосредственным руководителем в индивидуальном плане работы административного государственного служащего корпуса «Б», составляемого в течение 10 рабочих дней после начала оцениваемого периода по форме, согласно приложению 1 к Типовой методике.
     10. После формирования индивидуального плана работы, с соответствующими КЦИ, он вносится на рассмотрение вышестоящему руководителю для утверждения.
11. В случае если непосредственным руководителем служащего корпуса «Б» является первый руководитель государственного органа, индивидуальный план работы утверждается данным должностным лицом.
     12. Вышестоящий руководитель возвращает индивидуальный план работы на доработку в случае несоответствия КЦИ требованиям, указанным в пункте 13 настоящей Методики.
Повторное внесение индивидуального плана на рассмотрение вышестоящего руководителя осуществляется не позднее 2 рабочих дней после направления на доработку.
     13. КЦИ являются:
1) конкретными (точно определяется результат с указанием ожидаемого положительного изменения, который необходимо достичь);
     2) измеримыми (определяются конкретные критерии для измерения достижения КЦИ);
3) достижимыми (КЦИ определяются с учетом имеющихся ресурсов, полномочий и ограничений);
     4) ограниченными во времени (определяется срок достижения КЦИ в течение оцениваемого периода);
5) ориентированы на реализацию стратегических целей государственного органа.
     14. Количество КЦИ составляет 5.
15. Индивидуальный план хранится у руководителя аппарата маслихата.
Глава 3. Порядок оценки достижения КЦИ
     16. В целях осуществления контроля достижения КЦИ, предусмотренных индивидуальным планом работы, непосредственным руководителем осуществляется ежеквартальный мониторинг достижения установленных КЦИ.
По итогам ежеквартального мониторинга непосредственным руководителем представляются письменные рекомендации оцениваемому служащему корпуса «Б» по достижению КЦИ и необходимым для этого дальнейшим мерам.
     17. Для проведения оценки непосредственный руководитель служащего корпуса «Б» заполняет лист оценки по КЦИ по форме, согласно приложению 2 к Типовой методике, и подписывает его.
     18. Оценка реализации индивидуального плана работы осуществляется по итогам года, на который составлялся индивидуальный план работы, на основе оценки достижения КЦИ в следующем порядке:
при достижении всех КЦИ ставится оценка «превосходно».
     при достижении 4 из 5 КЦИ ставится оценка «эффективно».
при достижении 3 из 5 КЦИ ставится оценка «удовлетворительно».
     при достижении менее 3 из 5 КЦИ ставится оценка «неудовлетворительно».
Достижение КЦИ предусматривает полное исполнение предусмотренных индивидуальным планом показателей.
     19. После заполнения оценочного листа непосредственным руководителем, он вносится на рассмотрение вышестоящему руководителю.
20. В случае если непосредственным руководителем служащего корпуса «Б» является первый руководитель государственного органа, оценочный лист вносится на его рассмотрение.
     21. По итогам рассмотрения оценочного листа служащего корпуса «Б» вышестоящим руководителем принимается одно из следующих решений:
1) согласиться с оценкой;
     2) направить на доработку.
22. Оценочный лист направляется на доработку в случае недостаточности либо недостоверности подтверждающих достижения КЦИ фактов.
     23. Повторное внесение оценочного листа на рассмотрение вышестоящего руководителя осуществляется не позднее 2 рабочих дней со дня направления на доработку.
24. После подписания вышестоящим руководителем оценочного листа руководитель структурного подразделения не позднее 2 рабочих дней выносит его на рассмотрение Комиссии.
Глава 4. Порядок оценки компетенций
     25. Оценка компетенций осуществляется непосредственным руководителем, по итогам которой заполняется оценочный лист по форме, согласно приложению 3 к настоящей Методике.
     26. При заполнении оценочного листа необходимо руководствоваться набором поведенческих индикаторов по каждой компетенции, предусмотренных для категорий государственных должностей корпуса «Б» согласно приложению 4 к Типовой методике. Количество поведенческих индикаторов по одной компетенции составляет не более десяти.
     27. Уровень развития компетенции служащего определяется количеством поведенческих индикаторов, которые проявляются в деятельности служащего в течение оцениваемого периода в следующем порядке:
1) при проявлении в деятельности служащего 3/4 и более поведенческих индикаторов, предусмотренных определенной компетенцией, ставится оценка «соответствует ожиданиям».
     2) при несоответствии деятельности служащего менее 3/4 поведенческим индикаторам, предусмотренным для конкретной компетенции, ставится оценка «не соответствует ожиданиям» по данной конкретной компетенции.
28. После подписания непосредственным руководителем оценочного листа руководитель структурного подразделения не позднее 2 рабочих дней выносит его на рассмотрение Комиссии.
Глава 5. Рассмотрение результатов оценки Комиссией и обжалование результатов оценки
     29. Руководитель структурного подразделения формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии и обеспечивает уведомление лиц, осуществляющих оценку, о ее проведении за семь рабочих дней.
30. Заседание Комиссии считается правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третей ее состава.
     31. Замена отсутствующего члена или председателя Комиссии осуществляется по решению уполномоченного лица путем внесения изменения в приказ о создании Комиссии.
32. Решение Комиссии принимается открытым голосованием.
     33. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя Комиссии является решающим.
34. Секретарем Комиссии является руководитель структурного подразделения. Секретарь Комиссии не принимает участие в голосовании.
     35. Руководитель структурного подразделения обеспечивает проведение заседания Комиссии в соответствии со сроками, согласованными с председателем Комиссии.
36. Руководитель структурного подразделения предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:
     1) заполненные оценочные листы;
2) проект протокола заседания Комиссии по форме, согласно приложению 5 к настоящей Методике.
     37. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:
1) утвердить результаты оценки;
     2) пересмотреть результаты оценки.
38. В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку и указывает ее в графе «Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)» протокола.
     39. Результаты оценки утверждаются уполномоченным лицом и фиксируются в соответствующем протоколе по форме, согласно приложению 5 к Типовой методике.
     40. Руководитель структурного подразделения ознакамливает служащего корпуса «Б» с результатами оценки в течение двух рабочих дней со дня ее завершения.
41. Ознакомление служащего корпуса «Б» с результатами оценки осуществляется в письменной форме. В случае отказа служащего от ознакомления, составляется акт в произвольной форме, который подписывается руководителем структурного подразделения и двумя другими служащими государственного органа.
     42. Отказ служащего корпуса «Б» от ознакомления не является препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список. В данном случае руководителем структурного подразделения результаты оценки служащему корпуса «Б» направляются посредством интранет-портала государственных органов.
43. Обжалование решения Комиссии служащим корпуса «Б» в уполномоченном органе по делам государственной службы или его территориальном департаменте осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения. По итогам рассмотрения жалобы уполномоченным органом по делам государственной службы принимается одно из следующих решений:
     1) рекомендует государственному органу отменить решение Комиссии и пересмотреть результаты оценки служащего корпуса «Б»;
2) оставить без пересмотра результаты оценки служащего корпуса «Б».
     44. Служащий корпуса «Б» вправе обжаловать результаты оценки в судебном порядке.
Приложение 1
к методике оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса «Б» государственного
учреждения «Aппарат Aйтекебийского
районного маслихата»
Форма
«УТВЕРЖДAЮ»
Вышестоящий руководитель
________________________________ (фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________
Индивидуальный план работы административного государственного служащего корпуса «Б»
     _________________________________________________год (период, на который составляется индивидуальный план)
Фамилия, имя, отчество (при его наличии) служащего:__________________
     Должность служащего: ________________________________________________
Наименование структурного подразделения служащего: __________________
     ____________________________________________________________________
№ п/п
Наименование КЦИ
Из какого показателя меморандума политического служащего, соглашения служащего корпуса «A» либо документа системы государственного планирования вытекает
Ед. измерения
Плановое значение
Сроки достижения
Конечный результат*



































     * ожидаемое положительное изменение от достижения ключевого целевого индикатора.
Служащий
____________________________ (фамилия, инициалы)
дата _________________________
подпись ______________________
Непосредственный руководитель
________________________________ (фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________
Приложение 2
к методике оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса «Б» государственного
учреждения «Aппарат Aйтекебийского
районного маслихата»
Форма
«УТВЕРЖДAЮ»
Вышестоящий руководитель
________________________________
(фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________
Лист оценки по КЦИ
____________________________________________________ (Ф.И.О., должность оцениваемого лица)

____________________________________ (оцениваемый период)
№ п/п
Наименование КЦИ
Ед. измерения
Плановое значение
Фактическое значение
Результат достигнут/ Результат не достигнут






























     Результат оценки __________________________________________________ (неудовлетворительно, удовлетворительно, эффективно, превосходно)
Служащий
____________________________ (фамилия, инициалы)
дата _________________________
подпись ______________________
Непосредственный руководитель
________________________________ (фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________
Приложение 3
к методике оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса «Б» государственного
учреждения «Aппарат Aйтекебийского
районного маслихата»
Форма
Лист оценки по компетенциям
     _________________год (оцениваемый год)
Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
     оцениваемого служащего:____________________________________________
Должность оцениваемого служащего: _________________________________
     Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:
___________________________________________________________________
№ п/п
Наименование компетенции
Результаты оценки (соответствует ожиданиям/ не соответствует ожиданиям)
Наименование поведенческих индикаторов, которые не проявлялись у служащего (в случае оценки «не соответствует ожиданиям»)
1
Управление деятельностью


2
Сотрудничество


3
Принятие решений


4
Оперативность


5
Саморазвитие


6
Ориентация на потребителя услуг*


7
Информирование потребителей услуг*


8
Добропорядочность


9
Ответственность


10
Инициативность


11
Стрессоустойчивость


     *Государственные служащие корпуса «Б», в круг должностных обязанностей которых не входят вопросы оказания государственных услуг, не оцениваются по компетенциям «Ориентация на потребителя услуг» и «Информирование потребителей услуг».
Служащий
____________________________ (фамилия, инициалы)
дата _________________________
подпись ______________________
Непосредственный руководитель
________________________________ (фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________
Приложение 4
к методике оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса «Б» государственного
учреждения «Aппарат Aйтекебийского
районного маслихата»
Поведенческие индикаторы компетенций
Наименование компетенций
Категория административных государственных должностей
Поведенческие индикаторы эффективного поведения
Поведенческие индикаторы неэффективного поведения

Управление деятельностью
E-2;
E-3 (руководитель структурного подразделения);
oСобирает, анализирует и вносит руководству информацию, необходимую для планирования и обеспечения деятельности подразделения;
oПланирует и организует работу вверенного коллектива, содействует в достижении ими запланированных результатов;
oКонтролирует деятельность работников в выполнении поставленных задач;
oОбеспечивает результативность и качество работы подразделения.
oНе осуществляет сбор, анализ и внесение руководству информации, необходимой для планирования и обеспечения деятельности подразделения
oНе планирует и не организует работу вверенного коллектива, не содействует в достижении ими запланированных результатов
oНе контролирует деятельность работников в выполнении поставленных задач
oНе обеспечивает результативность и качество работы подразделения
E-4;
oРасставляет задания по приоритетности в порядке важности;
oГотовит и вносит руководству качественные документы;
oУмеет работать в условиях ограниченного времени;
oСоблюдает установленные сроки.
oВыполняет задания бессистемно
oГотовит некачественные документы
oРаботает не оперативно
oДопускает нарушения сроков

СОТРУДНИЧЕСТВО
E-2;
E-3 (руководитель структурного подразделения);
oУстанавливает доверительные отношения в коллективе;
oВносит предложения по организации эффективной работы подразделения и с обществом;
oДелится опытом и знаниями с коллегами для
oСоздает отношения взаимного недоверия среди работников
oНе вносит предложения по организации эффективной работы подразделения и с обществом
oНе передает опыт и знания коллегам для совместного


совместного выполнения работы;
oВыявляет вклад каждого в достижение результатов.
выполнения работы
oНе выявляет вклад подчиненных в достижение результатов
E-4;
oВносит вклад в работу коллектива и при необходимости обращается за разъяснениями к более опытным коллегам;
oРазвивает взаимодействие с коллегами и представителями государственных органов и организаций;
oОбменивается мнениями и с учетом обсуждения выполняет задачи.
oДемонстрирует замкнутую позицию в работе, не обращаясь за помощью к более опытным коллегам
oНе взаимодействует с коллегами и представителями разных госорганов и организаций
oНе прибегает к обсуждению задач с коллегами

ПРИНЯТИЕ РЕШЕНИЙ
E-2;
E-3 (руководитель структурного подразделения);
oПравильно распределяет поручения при организации деятельности подразделения;
oОрганизует сбор информации необходимой для принятия решения;
oОбсуждает с коллективом подходы при принятии решений;
oAнализирует и прогнозирует возможные риски с учетом данных из различных источников;
oПринимает в пределах компетенции решения, с уччтом возможных рисков и последствий.
oНе умеет распределять поручения при организации деятельности подразделения
oРедко занимается поиском необходимой для принятия решений информации
oОтказывается от обсуждения с коллективом подходов и не учитывает мнения других при принятии решений
oНе анализирует и не прогнозирует возможные риски, или не учитывает данные из различных источников
oПри принятии решения не учитывает возможные риски и последствия
E-4;
oУмеет находить необходимую информацию;
oПредлагает несколько вариантов решения задач, с уччтом возможных рисков;
oОбоснованно выражает своо мнение.
oНе умеет находить необходимую информацию
oНе предлагает альтернативные варианты решения задач либо не учитывает возможные риски
oВыражает необоснованное мнение

ОПЕРAТИВНОСТЬ
E-2;
E-3 (руководитель структурного подразделения);
oРассматривает и вносит руководству предложения по использованию новых подходов в работе;
oПроводит анализ происходящих изменений и принимает своевременные меры по улучшению работы;
oПоказывает своим примером, как правильно реагировать на изменения.
oНе рассматривает и не вносит предложения по использованию новых подходов в работе
oНе анализирует происходящие изменения и не принимает меры по улучшению работы
oТеряет самообладание в период проводимых изменений и неожиданных перемен

E-4;
oВносит предложения по улучшению работы;
oИзучает новые подходы и способы их внедрения;
oСохраняет самоконтроль в изменившихся условиях;
oБыстро адаптируется в меняющихся условиях.
oПридерживается существующих процедур и методов работы
oНе изучает новые подходы и способы их внедрения
oТеряет самоконтроль в изменившихся условиях
oНе адаптируется или долго адаптируется в меняющихся условиях

СAМОРAЗВИТИЕ
E-2;
E-3 (руководитель структурного подразделения);
oПредлагает мероприятия по повышению уровня компетенций подчиненных;
oВ целях достижения результата развивает свои компетенции и принимает меры по их развитию у подчиненных;
oОбсуждает с подчиненными их компетенции, в том числе требующие развития.
oДемонстрирует незаинтересованность в развитии подчиненных
oНе развивается сам и не ориентирует подчиненных на их развитие, даже если это необходимо для достижения результата
oНе обсуждает с подчиненными их компетенции
E-4;
oПроявляет интерес к новым знаниям и технологиям;
oСтремится к саморазвитию, ищет новую информацию и способы ее применения;
oПрименяет на практике новые навыки, позволяющие повысить его эффективность.
oПроявляет отсутствие интереса к новым знаниям и технологиям
oНе развивается и безразличен к новой информации и способам ее применения
oОграничивается теми навыками, которыми владеет

ДОБРОПОРЯДОЧ-НОСТЬ
E-2;
E-3 (руководитель структурного подразделения);
oКонтролирует соблюдение принятых стандартов и норм, запретов и ограничений;
oСтавит интересы коллектива выше собственных;
oПроявляет принципиальность в работе;
oФормирует атмосферу доверия и уважения в коллективе;
oОбеспечивает соблюдение принципов прозрачности и справедливости в действиях подчиненных;
oЯвляется образцом этического поведения для подчиненных, проявляя беспристрастность, справедливость, бескорыстие, а также уважительное отношение
oДопускает в коллективе не соблюдение принятых стандартов и норм, запретов и ограничений
oСтавит личные интересы выше интересов коллектива
oПроявляет непринципиальность в работе
oНе создает атмосферу доверия и уважения в коллективе
oНе обеспечивает соблюдение принципов прозрачности и справедливости в действиях подчиненных


к чести и достоинству личности.

E-4;
oСледует установленным этическим нормам и стандартам;
oДобросовестно выполняет свою работу;
oВедет себя честно, скромно, справедливо и проявляет вежливость и корректность к другим.
oДемонстрирует поведение, противоречащее этическим нормам и стандартам
oПроявляет халатность при выполнении своей работы
oВедет себя не честно, вызывающе, предвзято и проявляет грубость и высокомерие к другим

СТРЕССОУСТОЙЧИ-ВОСТЬ
E-2;
E-3 (руководитель структурного подразделения);
oСдержанно реагирует на критику и в случае ее обоснованности принимает меры по устранению недостатков.
oНесдержанно реагирует на критику и не принимает меры по устранению недостатков
E-4;
oСдержанно реагирует на критику и в случае ее обоснованности принимает меры по устранению недостатков.
oНесдержанно реагирует на критику и не принимает меры по устранению недостатков

ОТВЕТСТВЕННОСТЬ
E-2;
E-3 (руководитель структурного подразделения);
oПринимает личную ответственность за организацию деятельности структурного подразделения.
oПерекладывает на других должностных лиц ответственность за организацию деятельности структурного подразделения
E-4;
oПринимает ответственность за свои действия и результаты.
oПерекладывает ответственность на других за свои действия и результаты

ИНИЦИAТИВНОСТЬ
E-2;
E-3 (руководитель структурного подразделения);
oAнализирует и вносит предложения по внедрению инновационных подходов и решений, направленных на повышение эффективности деятельности.
oНе анализирует и не вносит предложения по внедрению инновационных подходов и решений
E-4;
oВырабатывает и предлагает идеи и предложения и выполняет дополнительную работу помимо своих основных обязанностей.
oНе вырабатывает и не предлагает идеи и предложения и не выполняет дополнительную работу помимо своих основных обязанностей
Приложение 5
к методике оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса «Б» государственного
учреждения «Aппарат Aйтекебийского
районного маслихата»
Форма
«УТВЕРЖДAЮ»
Уполномоченное лицо
________________________________ (фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________
Протокол заседания Комиссии по оценке
     ____________________________________________________________________ (наименование государственного органа)
____________________________________________________________________ (оцениваемый период год)
     Результаты оценки
№ п/п
Фамилия, имя, отчество (при его наличии) служащих
Сведения о результатах оценки
Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)
Рекомендации Комиссии
1.




2.




...




     Заключение Комиссии:
_________________________________________________________________
     Проверено:
Секретарь Комиссии: ________________________ Дата: ___________ (фамилия, инициалы, подпись)
     Председатель Комиссии: _____________________ Дата: ___________ (фамилия, инициалы, подпись)
Член Комиссии: ____________________________ Дата: ___________ (фамилия, инициалы, подпись)