"Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламентін бекіту туралы

Шымкент қаласы әкімдігінің 2018 жылғы 24 желтоқсандағы № 351 қаулысы. Шымкент қаласының Әділет департаментінде 2018 жылғы 25 желтоқсанда № 12 болып тіркелді. Күші жойылды - Шымкент қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 11 қыркүйектегі № 564 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шымкент қаласы әкімдігінің 11.09.2020 № 564 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабы 1 және 3-тармақтарына сәйкес Шымкент қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті осы қаулыға қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. "Шымкент қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыны аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін ресми жариялау үшін Шымкент қаласында таралатын мерзімді баспасөз басылымдарға жіберуді;

      4) осы қаулыны оны ресми жариялағаннан кейін Шымкент қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Шымкент қаласы әкімінің орынбасары Д.Жуминге жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі Ғ. Әбдірахымов

  Шымкент қаласы әкімдігінің
2018 жылғы "24" желтоқсандағы
№ 351 қаулысына қосымша

"Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Шымкент қаласының ақпараттандыру, мемлекеттік қызметтер көрсету және архивтер басқармасының "Шымкент қаласының мемлекеттік архиві" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      3) www.egov.kz "электрондық үкiмет" веб-порталы (бұдан әрi – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – әлеуметтік-құқықтық сипаттағы келесі мәліметтерді: жұмыс өтілін, жалақы мөлшерін, жасын, отбасының құрамын, білімін, марапатталғанын, зейнетақы жарналары мен әлеуметтік төлемдердің аударылуын, ғылыми дәрежелер мен атақтардың берілуін, жазатайым оқиғаны, емделуде немесе қоныс аударуда болуын, қуғын-сүргінге ұшырағанын, жаппай саяси қуғын-сүргiндер құрбандарын ақтау, экологиялық апат аймақтарында тұрғанын, бас бостандығынан айыру жерлерінде болғанын, азаматтық хал актілері, құқық белгілеуші және сәйкестендіру құжаттары жөніндегі мәліметтерді растау туралы архивтік анықтама немесе олардың болмауы туралы жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны – қағаз немесе электрондық түрде.

      Порталда электрондық архивтік анықтама не сұратылған мәліметтердің болмауы туралы жауап беріледі.

2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша іс-қимылды бастауға негіздеме:

      1) көрсетілетін қызметті алушының (не оның уәкілетті өкiлi: уәкілеттілігін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 138 "Архив ісі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша толтырылған өтінішті (көрсетілетін қызметті алушы почта арқылы жүгінгенде - жеке тұлға немесе заңды тұлғаның өкілі қол қойған, өтініш білдіруші туралы мәліметтер (жеке тұлға үшін – тегi, аты, әкесiнiң аты (ол болған жағдайда), тұрғылықты жері, заңды тұлға үшін – оның атауы, заңды мекенжайы) көрсетiлген және сұрау салынған мәліметтерді іздестіруге қажетті ақпарат бар еркін нұсқада жазылған өтініш беріледі) және Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды (әрі қарай - құжаттар топтамасы)көрсетілетін қызметті берушіге ұсыну;

      2) мемлекеттік қызметті портал арқылы алу барысында - көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) немесе бір реттік паролімен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсыру үшін барынша жол берілетін күту уақыты – 15 (он бес) минут.

      Көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің барынша жол берілетін уақыты – 30 (отыз) минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір іс-қимылдың мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1-іс-қимыл: көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкерінің құжаттар топтамасын қабылдау және тіркеу, қызметті алушыға кіріс құжатты қабылдау күні мен уақыты және нөмірі белгіленген, құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда) көрсетілген көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесін беру және құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру. Орындалу ұзақтығы - 30 (отыз) минут. Құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру 2 іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болып табылады;

      2-іс-қимыл: көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарау және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына құжаттарды беру. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут. Көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарары 3 іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады;

      3-іс-қимыл: көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысының құжаттарды қарауы, көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің маманына құжаттарды беру. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут. Көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысының қарары 4 іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады;

      4-іс-қимыл: көрсетілетін қызметті беруші бөлімі маманының ақпаратты іздестіру және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындау. Орындалу ұзақтығы - 9 (тоғыз) жұмыс күні. Дайындалған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасы 5 іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады;

      5-іс-қимыл: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға енгізу үшін көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысына беру. Орындалу ұзақтығы - 30 (отыз) минут. Көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысының қарары қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын көрсетілетін қызметті беруші басшысына қол қою үшін енгізу 6 іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады;

      6-іс-қимыл: көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына қол қою. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні. Көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі 7 іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады;

      7-іс-қимыл: қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут. Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру - мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бойынша іс-қимылдардың аяқталуы болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі: көрсетілетін қызметті берушіге, Мемлекеттік корпорацияға құжаттарды тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде мемлекеттік қызметтің нәтижесі 11 (он бір) жұмыс күні ішінде беріледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін екі немесе одан да көп ұйымдардың, сондай-ақ уақыты 5 (бес) жылдан асқан кезеңнің құжаттарын зерделеу қажет болған жағдайларда, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғаннан кейін көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету мерзімін күнтізбелік 30 (отыз) күннен аспайтын мерзімге ұзартады, бұл туралы қарау мерзімі ұзартылған күннен бастап күнтізбелік 3 (үш) күн ішінде өтініште көрсетілген мекенжайға хат жолдау арқылы көрсетілетін қызметті алушы хабарландырылады.

      7. Көрсетілетін қызметті көрсетуші мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігі анықталған жағдайларда бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту себебін жойған жағдайда, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының қайта жүгінуіне болады.

3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің маманы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      9. Әрбір іс-қимылдың ұзақтылығы көрсетіле отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы өзара іс-қимыл реттілігінің сипаттамасы осы регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген.

4-бөлім. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік корпорациясына жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеудің ұзақтығы:

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету бойынша іс-қимылды бастауға көрсетілетін қызметті алушының (не оның уәкілетті өкiлi: уәкілеттілігін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша толтырылған өтінішті және құжаттар топтамасын Мемлекеттік корпорация қызметкеріне ұсыну болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолхат береді.

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсыру үшін барынша жол берілетін күту уақыты –15 (он бес) минут.

      11. Көрсетілетін қызметті берушіге сұрау салуды дайындау және жолдау тәртібі:

      мемлекеттік корпорация операторының мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация операторының қызмет алушының деректерін немесе көрсетілетін қызметті алушының сенімхат бойынша өкілінің деректерін (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, сенімхатты өзге түрде куәландырылған кезде - сенімхаттың деректері толтырылмайды) енгізуі;

      "Электрондық үкіметтің" шлюзі (әрі қарай - ЭҮШ) арқылы "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры (әрі қарай - ЖТ МДҚ) немесе "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (әрі қарай - ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының деректері, сондай-ақ Бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйесіне (әрі қарай - БНАЖ) көрсетілетін қызметті алушының сенімхат бойынша өкілінің деректері туралы сұрау салуды жіберу;

      ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру;

      Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушы ұсынған сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгілеу бөлігінде толтыруы және құжаттарды сканерлеу, оларды сұрау салу нысанына бекіту және қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) электрондық цифрлық қолтаңба (әрі қарай - ЭЦҚ) арқылы куәландыруы;

      Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті берушінің автоматтандырылған жұмыс орнына (әрі қарай - АЖО) жолдау.

      Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл реттілігі және мерзімдері, оның ішінде көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша сұрау салуларын қалыптастыру және жолдау рәсімдері (іс-қимылдары):

      1-іс-қимыл: мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорация операторының Мемлекеттік корпорацияның интеграцияланған ақпараттық жүйесінің АЖО арқылы логинді және парольді енгізуі (авторландыру процесі). Орындалу ұзақтығы - 2 (екі) минут;

      2-іс-қимыл: Мемлекеттік корпорация операторының мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сұрау салу формасын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті алушының деректерін, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сенімхат бойынша өкілінің деректерін (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, сенімхатты өзге түрде куәландырған кезде – сенімхаттың деректері толтырылмайды) енгізуі. Орындалу ұзақтығы - 3 (үш) минут;

      3-іс-қимыл: ЭҮШ арқылы ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-ға көрсетілетін қызметті алушының деректерінің, сондай–ақ БНАЖ-ға көрсетілетін қызметті алушының сенімхат бойынша өкілінің деректерінің бар болуы туралы сұрау салуды жіберу. Орындалу ұзақтығы - 2 (екі) минут;

      4-іс-қимыл: көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беру немесе көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) минут;

      5-іс-қимыл: Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушы ұсынған сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгілеу бөлігінде толтыруы және құжаттарды сканерлеу, оларды сұрау салу нысанына бекіту және мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыруы. Орындалу ұзақтығы - 5 (бес) минут;

      6-іс-қимыл: Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы қызмет көрсетушінің АЖО-сына жолдау. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) минут;

      7-іс-қимыл: электрондық құжатты көрсетілетін қызметті берушінің АЖО-нда тіркеу, көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесіне сәйкестігін тексеруі (өңдеуі). Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) минут;

      8-іс-қимыл: құжаттар топтамасын курьер арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жеткізу. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      9-іс-қимыл: көрсетілетін қызметті берушінің осы регламенттің 5-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсету бойынша іс-қимылдарды атқаруы. Орындалу ұзақтығы - 9 (тоғыз) жұмыс күні;

      10-іс-қимыл: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға жолдау. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      11-іс-қимыл: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін Мемлекеттік корпорация операторы арқылы көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін Мемлекеттік корпорациясы арқылы алу процесінің сипаттамасы, оның ұзақтығы:

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алуға мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталған соң жүгінеді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі - 11 (он бір) жұмыс күні ішінде.

      Мемлекеттік корпорацияда мемлекеттік қызметтің дайын нәтижесін беру тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхаттың негізінде жеке басын куәландыратын құжат бойынша (не оның уәкілетті өкiлi: уәкілеттілігін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) жүзеге асырылады.

      Стандарттың 4-тармағында көзделген мерзім аяқталғаннан кейін қызмет алушы келмеген жағдайда, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 52 бұйрығымен бекітілген "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының қызметі қағидаларына сәйкес Мемлекеттік корпорация кепіл шартын бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, содан кейін оны одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге тапсырады. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін өтініш берген жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның сұрауы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

      13. Жүгіну тәртібін және "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда ЭЦҚ немесе жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН), бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) және пароль (Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады) арқылы тіркелуді жүзеге асырады;

      2) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті таңдайды, экранға қызмет көрсетуге арналған сұраныс нысанын шығарады және көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып толтырады (мәліметтерді енгізеді), сұраныс нысанына Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттардың қажетті көшірмелерін электрондық түрде бекітеді, сондай-ақ сұранысты куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігін (бұдан әрі – ЭЦҚ) немесе бір реттік парольді таңдайды;

      3) порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және тізімде кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру мәліметтерінің (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;

      4) порталмен көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауымен байланысты сұратылып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      5) сұранысты өңдеу үшін "электрондық үкімет" шлюзі арқылы көрсетілетін қызметті берушінің автоматтандырылған жұмыс орнына көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) жолдау;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысымен электронды сұранысты қабылдау, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебені, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алатын күні, уақыты мен орны көрсетілген хабарламаны немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тартуды жолдау;

      7) құжаттар топтамасы Стандарттың 9-тармағына сәйкес болған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы электрондық сұрау салуды тіркейді;

      8) қызметті беруші осы регламенттің 5-тармағында көрсетілген іс-қимылдарды жүзеге асырады;

      9) қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдайды. Электронды құжат қызметті беруші басшысының ЭЦҚ-сын қолданумен қалыптастырылады.

      Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуде іске қосылған ақпараттық жүйелердің функционалды әрекеттесуінің диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасында ұсынылған.

      Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің 2-қосымшасында бейнеленген.

  "Архивтік анықтамалар
беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызметінің
регламентіне 1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуде әрекет ететін ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттесуінің диаграммасы



      Шартты белгілер:



  "Архивтік анықтамалар
беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызметінің
регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

Мемлекеттік корпорация операторы

Мемлекеттік корпорация операторы

Көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері

Мемлекеттік корпорацияның курьері

Көрсетілетін қызметті беруші

Мемлекеттік корпорация операторы

1

2

3

4

5

6

1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорацияның интеграцияланған ақпараттық жүйесінің АЖО арқылы логинді және парольді енгізуі (авторландыру процесі). Орындалу ұзақтығы - 2 (екі) минут;
2) мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау, қызмет көрсетуге арналған сұрау салу формасын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушының деректерін, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сенімхат бойынша өкілінің деректерін (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, сенімхатты өзге түрде куәландырған кезде – сенімхаттың деректері толтырылмайды) енгізу. Орындалу ұзақтығы - 3 (үш) минут;
3) ЭҮШ арқылы ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-ға көрсетілетін қызметті алушының деректерінің, сондай–ақ БНАЖ-ға көрсетілетін қызметті алушының сенімхат бойынша өкілінің деректерінің бар болуы туралы сұрау салуды жіберу. Орындалу ұзақтығы - 2 (екі) минут;
4) көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беру немесе көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) минут.

1) көрсетілетін қызметті алушы ұсынған сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгілеу бөлігінде толтыру және құжаттарды сканерлеу, оларды сұрау салу нысанына бекіту және мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру. Орындалу ұзақтығы - 5 (бес) минут;
2) ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы қызмет көрсетушінің АЖО-сына жолдау. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) минут.

электрондық құжатты көрсетілетін қызметті берушінің АЖО-нда тіркеу, көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесіне сәйкестігін тексеру (өңдеуі). Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) минут.

құжаттар топтамасын курьер арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жеткізу. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні.

1) көрсетілетін қызметті берушінің осы регламенттің 5-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсету бойынша іс-қимылдарды атқаруы. Орындалу ұзақтығы - 9 (тоғыз) жұмыс күні;
2) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға жолдау. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні.

мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін Мемлекеттік корпорация операторы арқылы көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут.


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата города Шымкент от 24 декабря 2018 года № 351. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Шымкент 25 декабря 2018 года № 12. Утратило силу постановлением акимата города Шымкент от 11 сентября 2020 года № 564

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Шымкент от 11.09.2020 № 564 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат города Шымкент ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить регламент государственной услуги "Выдача архивных справок" согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима города Шымкент" в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан, обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории города Шымкент;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Шымкент после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Шымкент Жумина Д.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Г. Абдрахимов

  Приложение
к постановлению
акимата города Шымкент
от "24" декабря 2018 года
№ 351

Регламент государственной услуги "Выдача архивных справок"

Раздел 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача архивных справок" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Шымкентский городской государственный архив" управления информатизации, оказания государственных услуг и архивов города Шымкент" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – архивная справка о подтверждении либо ответ об отсутствии следующих сведений социально-правового характера: трудового стажа, размера заработной платы, возраста, состава семьи, образования, награждения, перечисления пенсионных взносов и социальных отчислений, присвоения ученых степеней и званий, несчастного случая, нахождения на излечении или эвакуации, применения репрессий, реабилитации жертв массовых политических репрессий, проживания в зонах экологического бедствия, пребывания в местах лишения свободы, сведений об актах гражданского состояния, о правоустанавливающих и идентификационных документах.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная или электронная.

      На Портале выдается электронная архивная справка либо ответ об отсутствии запрашиваемых сведений.

Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги является:

      1) предоставление услугополучателем (либо его уполномоченным представителем: юридическим лицом по документу, подтверждающему полномочия; физическим лицом по нотариально засвидетельствованной доверенности) заявления, заполненного по форме, согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача архивных справок", утвержденному приказом министра культуры и спорта Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 138 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области архивного дела" (далее – Стандарт) (при обращении услугополучателя по почте предоставляется заявление в произвольной форме, подписанное физическим лицом или представителем юридического лица, с указанием сведений о заявителе (для физического лица – фамилия, имя, отчество (при его наличии), место жительства, для юридического лица – его наименование, юридический адрес) и документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов) услугодателю;

      2) запрос в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя либо с помощью ввода одноразового пароля при получении государственной услуги через портал.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления.

      Максимально допустимое время ожидания для сдачи документов услугополучателем услугодателю – 15 (пятнадцать) минут.

      Максимально допустимое время обслуживания услугополучателя у услугодателя – 30 (тридцать) минут.

      5. Содержание каждого действия, входящего в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      действие 1: прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя пакета документов, выдача услугополучателю копии заявления с отметкой даты и времени приема и номера входящего документа, с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего документы и передача пакета документов руководителю услугодателя. Длительность выполнения - 30 (тридцать) минут. Передача пакета документов руководителю услугодателя служит основанием для начала выполнения действия 2;

      действие 2: рассмотрение пакета документов руководителем услугодателя и передача пакета документов руководителю отдела услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут. Резолюция руководителя услугодателя служит основанием для выполнения действия 3;

      действие 3: рассмотрение пакета документов руководителем отдела услугодателя, передача пакета документов специалисту отдела услугодателя. Длительность выполнения - в течение 15 (пятнадцати) минут. Резолюция руководителя отдела услугодателя служит основанием для начала выполнения действия 4;

      действие 4: поиск специалистом отдела услугодателя информации и подготовка проекта результата государственной услуги. Длительность выполнения - в течение 9 (девяти) рабочих дней. Подготовленный проект результата государственной услуги служит основанием для выполнения действия 5;

      действие 5: передача проекта результата государственной услуги руководителю отдела услугодателя для внесения на подписание руководителю услугодателя. Длительность выполнения - в течение 30 (тридцати) минут. Внесение на подпись руководителю услугодателя завизированного руководителем отдела услугодателя проекта результата государственной услуги служит основанием для выполнения действия 6;

      действие 6: подписание руководителем услугодателя проекта результата государственной услуги. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день. Подписанный руководителем услугодателя результат государственной услуги служит основанием для выполнения действия 7;

      действие 7: выдача услугополучателю результата государственной услуги. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут. Выдача услугополучателю результата государственной услуги является завершением действий по оказанию государственной услуги.

      6. Срок оказания государственной услуги: с момента сдачи документов услугодателю, в Государственную корпорацию, а также при обращении на портал результат оказания государственной услуги выдается в течение 11 (одиннадцати) рабочих дней.

      В случаях, когда для оказания государственной услуги необходимо изучение документов двух и более организаций, а также периода более чем за 5 (пять) лет, услугодателем срок оказания государственной услуги продлевается не более чем на 30 (тридцать) календарных дней после истечения срока оказания государственной услуги, о чем извещается услугополучатель посредством отправки письма по адресу, указанному в заявлении, в течение 3 (трех) календарных дней со дня продления срока рассмотрения.

      7. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги в случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.

      В случае устранения услугополучателем причины отказа в оказании государственной услуги услугополучатель может обратиться повторно для получения государственной услуги в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель отдела услугодателя;

      3) специалист отдела услугодателя;

      4) руководитель услугодателя.

      9. Описание последовательности действий между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждого действия указано в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента.

Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги при обращении в Государственную корпорацию является предоставление услугополучателем (либо его уполномоченным представителем: юридическим лицом по документу, подтверждающему полномочия; физическим лицом по нотариально засвидетельствованной доверенности) заявления, заполненного по форме, согласно приложению 1 к Стандарту и пакета документов работнику Государственной корпорации.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку по форме, согласно приложению 2 к Стандарту.

      При обращении в Государственную корпорацию день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      Максимально допустимое время ожидания для сдачи документов– 15 (пятнадцать) минут.

      11. Порядок подготовки и направления запроса услугодателю:

      выбор оператором Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод данных услугополучателя или данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются);

      направление запроса через шлюз "Электронного правительства" (далее - ШЭП) в Государственную базу данных "Физические лица" (далее - ГБД ФЛ) или Государственную базу данных "Юридические лица" (далее - ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее - ЕНИС) - о данных доверенности представителя услугополучателя;

      проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;

      заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством электронно-цифровой подписи (далее - ЭЦП) заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации, через ШЭП на автоматизированное рабочее место (далее - АРМ) услугодателя.

      Последовательность и сроки взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, в том числе процедуры (действия) формирования и направления запросов услугодателей по вопросам оказания государственных услуг:

      действие 1: ввод оператором Государственной корпорации через АРМ Интегрированной информационной системы Государственной корпорации логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 2 (две) минуты;

      действие 2: выбор оператором Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются). Длительность выполнения - 3 (три) минуты;

      действие 3: направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ данных услугополучателя о наличии данных услугополучателя, а также в ЕНИС - о наличии данных доверенности представителя услугополучателя. Длительность выполнения - 2 (две) минуты;

      действие 4: выдача услугополучателю расписки о приеме соответствующих документов или, в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта – выдача расписки по форме, согласно приложению 2 к Стандарту об отказе в приеме заявления. Длительность выполнения - 1 (одна) минута;

      действие 5: заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги. Длительность выполнения - 5 (пять) минут;

      действие 6: направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации через ШЭП на АРМ услугодателя. Длительность выполнения - 1 (одна) минута;

      действие 7: регистрация электронного документа на АРМ услугодателя, проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов перечню документов, указанному в пункте 9 Стандарта. Длительность выполнения - 1 (одна) минута;

      действие 8: доставка пакета документов через курьера услугодателю. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 9: осуществление услугодателем действий по оказанию государственной услуги, описанных в пункте 5 настоящего регламента. Длительность выполнения - 9 (девять) рабочих дней;

      действие 10: направление результата государственной услуги через курьера в Государственную корпорацию. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 11: выдача услугополучателю через оператора Государственной корпорации результата государственной услуги. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут.

      12. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:

      За получением результата оказания государственной услуги услугополучатель обращается после окончания срока оказания государственной услуги.

      Срок оказания государственной услуги - в течение 11 (одиннадцати) рабочих дней.

      Выдача услугополучателю готового результата оказания государственной услуги осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении удостоверения личности (либо уполномоченному представителю: юридического лица - по документу, подтверждающему полномочия; физического лица - по нотариально засвидетельствованной доверенности).

      В случае отсутствия услугополучателя по истечению срока, предусмотренного в пункте 4 Стандарта, согласно Правилам деятельности Государственной корпорации "Правительство для граждан", утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 января 2016 года № 52, Государственная корпорация обеспечивает хранение архивной справки в течение одного месяца, после чего передает его услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации, услугодатель в течение одного рабочего дня направляет результат оказания государственной услуги в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      13. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "Электронного правительства":

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале посредством ЭЦП или индивидуального идентификационного номера (далее - ИИН), бизнес–идентификационного номера (далее - БИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);

      2) услугополучатель выбирает государственную услугу, и осуществляет вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП) услугополучателя либо с помощью ввода одноразового пароля для удостоверения (подписания) запроса;

      3) проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      4) формирование Порталом сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      5) направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" на автоматизированное рабочее место услугодателя для обработки запроса;

      6) исполнитель услугодателя принимает электронный запрос, в "личный кабинет" услугополучателя либо его представителя направляется статус о принятии запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты, времени и места получения результата оказания государственной услуги либо отказ в оказании государственной услуги;

      7) в случае соответствия пакета документов требованиям пункта 9 Стандарта, исполнитель услугодателя регистрирует электронный запрос;

      8) услугодатель осуществляет действия, описанные в пункте 5 настоящего регламента;

      9) исполнитель услугодателя регистрирует и направляет результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП руководителя услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал представлена в приложении 1 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача архивных справок"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал



      Условные обозначения:



  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача архивных справок"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

Оператор Государственной корпорации

Оператор Государственной корпорации

Сотрудник услугодателя

Курьер Государственной корпорации

Услугодатель

Оператор Государственной корпорации

1

2

3

4

5

6

1) ввод через АРМ Интегрированной информационной системы Государственной корпорации логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 2 (две) минуты;
2) выбор государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются). Длительность выполнения - 3 (три) минуты;
3) направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ данных услугополучателя о наличии данных услугополучателя, а также в ЕНИС - о наличии данных доверенности представителя услугополучателя. Длительность выполнения - 2 (две) минуты;
4) выдача услугополучателю расписки о приеме соответствующих документов или, в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта - выдача расписки по форме, согласно приложению 2 к Стандарту об отказе в приеме заявления. Длительность выполнения - 1 (одна) минута.

1) заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги. Длительность выполнения - 5 (пять) минут;
2) направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации через ШЭП на АРМ услугодателя. Длительность выполнения - 1 (одна) минута.

регистрация электронного документа на АРМ услугодателя, проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов перечню документов, указанному в пункте 9 Стандарта. Длительность выполнения - 1 (одна) минута.

доставка пакета документов услугодателю. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день.

1) осуществление действий по оказанию государственной услуги, описанных в пункте 5 настоящего регламента. Длительность выполнения - 9 (девять) рабочих дней;
2) направление результата государственной услуги через курьера в Государственную корпорацию. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день.

выдача услугополучателю результата государственной услуги. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут.