2018 жылы әскерге шақыру учаскесіне азаматтарды тіркеу туралы

Қарағанды облысы Шахтинск қаласының әкімінің 2018 жылғы 3 қаңтардағы № 1 шешімі. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 18 қаңтарда № 4582 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2012 жылғы 16 ақпандағы "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" Заңдарына сәйкес, ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. 2018 жылдың қаңтарынан наурызына дейін тіркелетін жылы он жеті жасқа толатын еркек жынысты азаматтарды әскерге шақыру учаскесіне тіркеу ұйымдастырылсын және қамтамасыз етілсін.

      2. Осы шешімнің 1 тармағында көрсетілген азаматтарды әскерге шақыру учаскесіне тіркеуге алуды өткізу қорытындысы туралы ақпарат 2018 жылдың 7 сәуіріне дейінгі мерзімде ұсынылсын.

      3. Осы шешімінің орындалуын бақылау Шахтинск қаласы әкімінің орынбасары К. К. Тлеубергеновке жүктелсін.

      4. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі С. Аймаков

О приписке граждан к призывному участку в 2018 году

Решение акима города Шахтинска Карагандинской области от 3 января 2018 года № 1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 18 января 2018 года № 4582

      В соответствии с Законами Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" от 23 января 2001 года, "О воинской службе и статусе военнослужащих" от 16 февраля 2012 года, РЕШИЛ:

      1. С января по март 2018 года организовать и обеспечить приписку граждан мужского пола, которым в год приписки исполняется семнадцать лет.

      2. Информацию об итогах проведения приписки граждан, указанных в пункте 1 настоящего решения предоставить в срок до 7 апреля 2018 года.

      3. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на заместителя акима города Шахтинск Тлеубергенова К.К.

      4. Настоящее решение вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким города С. Аймаков