"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2018 жылғы 16 сәуірдегі № 66 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2018 жылғы 5 мамырда № 3593 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы әкімдігінің 2020 жылғы 23 сәуірдегі № 69 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 23.04.2020 № 69 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Маңғыстау облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы" мемлекеттік мекемесі (С.Х. Аманбеков) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары С.Қ. Аманғалиевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімінің міндетін атқарушы С. Аманғалиев

 

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Маңғыстау облысының энергетика

      және тұрғын үй-коммуналдық

      шаруашылық басқармасы"

      мемлекеттік мекемесінің басшысы

      С.Х. Аманбеков

      "16" сәуір 2018 жыл

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2018 жылғы "16" сәуірдегі
№ 66 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендiру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендiру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Маңғыстау облысының қалалары, аудандарының жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

      1) Маңғыстау облысының қалалары, аудандарының жергілікті атқарушы органдары;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Маңғыстау облысы бойынша филиалы - (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      Ескерту. 1 - тармаққа өзгерістер енгізілді Маңғыстау облысы әкімдігінің 05.12.2018 № 304 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін, алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:

      1-кезең: тұрғын үй комиссиясының тұрғын үйді жекешелендіру туралы шешімі немесе жазбаша түрде дәлелді бас тарту;

      2-кезең: тұрғын үйді беру туралы шешім шығарылған күннен бастап оны мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекеттік мекемелердің мемлекеттік тұрғын үй қорынан коммуналдық меншікке берген жағдайда Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 1 маусымдағы № 616 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мемлекеттік мүлікті мемлекеттік меншіктің бір түрінен екіншісіне беру қағидасына сәйкес жүзеге асырылады. Тұрғын үйді беретін орган жекешелендіруге жататын тұрғын үйді коммуналдық тұрғын үй қорына ауыстыруды жүзеге асырған кезде бір мезгілде көрсетілетін қызметті алушыға төленуі тиіс сома көрсетілген тұрғын үйдің құны туралы анықтама беріледі;

      3-кезең: көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жасасу.

      Тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жасасылғаннан кейін, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 2 шілдедегі № 673 қаулысымен бекітілген Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендiру қағидаларының (бұдан әрі – Қағидалар) 23-тармағында көрсетілген жағдайларды қоспағанда, күнтізбелік отыз күн ішінде жергілікті бюджетке төленуі тиіс тұрғын үйдің құнын төлеу жүргізіледі.

      Тұрғын үйді меншікке өтеусіз алған кезде төлем жүргізілмейді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 22 маусымдағы № 376 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 15387 болып тіркелген) бекітілген "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендiру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың қосымшасымен бірге өтініш мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды - 15 (он бес) минут;

      нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды - 20 (жиырма) минут;

      нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтау;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы келіп түскен өтінішті тексереді, көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын тұрғын үй комиссиясының қарауына жолдайды - 3 (үш) күнтізбелік күн;

      нәтижесі - тұрғын үй комиссиясының қарауына жолдау;

      1 - кезең: мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді жекешелендіру туралы тұрғын үй комиссиясының шешімі:

      4) көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен құжаттарын тұрғын үй комиссиясы отырысында қарауы - 25 (жиырма бес) күнтізбелік күн;

      нәтижесі - тұрғын үйді жекешелендіру туралы тұрғын үй комиссиясының шешімі немесе жазбаша түрде дәлелді бас тарту;

      2 - кезең: тұрғын үйді мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекеттік мекемелердің тұрғын үй қорынан коммуналдық меншікке берген жағдайда:

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы тұрғын үй комиссиясы оңды шешім қабылдаған жағдайда қағаз жеткізгіште шешім нәтижесін немесе дәлелді бас тартуды дайындайды - 25 (жиырма бес) күнтізбелік күн;

      нәтижесі - қағаз жеткізгіште шешім нәтижесін немесе дәлелді бас тартуды дайындау;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді - 15 (он бес) минут;

      нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру;

      3 - кезең: көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы 25 (жиырма бес) күнтізбелік күннің ішінде тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жасасады;

      нәтижесі - тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жасасу.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      4) тұрғын үй комиссиясы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды - 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды - 20 (жиырма) минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы келіп түскен өтінішті тексереді, көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын тұрғын үй комиссиясының қарауына жолдайды- 3 (үш) күнтізбелік күн;

      1 - кезең: мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді жекешелендіру туралы тұрғын үй комиссиясының шешімі:

      4) көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен құжаттарын тұрғын үй комиссиясы отырысында қарауы - 25 (жиырма бес) күнтізбелік күн;

      2 - кезең: тұрғын үйді мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекеттік мекемелердің тұрғын үй қорынан коммуналдық меншікке берген жағдайда:

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы тұрғын үй комиссиясы оңды шешім қабылдаған жағдайда қағаз жеткізгіште шешім нәтижесін немесе дәлелді бас тартуды дайындайды - 25 (жиырма бес) күнтізбелік күн;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді - 15 (он бес) минут.

      3 - кезең: көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы 25 (жиырма бес) күнтізбелік күннің ішінде тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жасасады.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына және (немесе) өзге көрсетілетін қызметті берушіге жүгіну тәртібі, көрсетілетін қызметті алушының сұранысының өңдеу ұзақтығы және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылының) реттілігінің сипаттамасы:

      - көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияның қызметкеріне құжаттарды ұсынады, ол электрондық кезек ретімен "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы операциялық залда жүзеге асырылады;

      1 – үдеріс – Мемлекеттік корпорацияның қызметкерімен мемлекеттік қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорацияның Біріктірілген ақпараттық жүйесінің Автоматтандырылған жұмыс орнында (бұдан әрі – БАЖ АЖО) авторизациялау үдерісі;

      1 - шарт - көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың топтамасын Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес тексеру;

      2 - үдеріс - көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес топтамасын ұсынуына байланысты Мемлекеттік корпорацияның қызметкерімен Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру;

      3 - үдеріс - Мемлекеттік корпорацияның қызметкерімен "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдайды, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушының деректерін, сондай-ақ сенімхат бойынша көрсетілетін қызметті алушы өкілінің деректерін енгізу (нотариалдық куәландырылған сенімхат болғанда);

      4 - үдеріс – жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы, сонымен қатар Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі - БНАЖ) - көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат мәліметтері туралы сұранысты жолдайды;

      2 - шарт – ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің және БНАЖ-де сенімхат деректерінің болуын тексеру;

      5 - үдеріс – ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің және БНАЖ-де сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректер алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;

      6 - үдеріс – Мемлекеттік корпорация қызметкері электрондық цифрлық қолтаңбамен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы электрондық үкіметтің аумақтық шлюзі автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) жолдайды;

      7 - үдеріс – электрондық құжатты ЭҮАШ АЖО -да тіркеу;

      8 - үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы жүгінген жағдайда ЭҮАШ АЖО қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы алу.

      Құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.

      Қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) рәсімдерінің (іс-қимылы) реттілігінің толық сипаттамасы осы "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендiру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      11. Көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану Стандарттың 3-тарауына сәйкес жүзеге асырылады.

  "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін
тұрғын үйлерді жекешелендiру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

"Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендiру" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы




Шартты белгілер




Об утверждении регламентa государственной услуги "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда"

Постановление акимата Мангистауской области от 16 апреля 2018 года № 66. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 5 мая 2018 года № 3593. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 23 апреля 2020 года № 69

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 23.04.2020 № 69(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда".

      2. Государственному учреждению "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Мангистауской области" (Аманбеков С.Х.) обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и в средствах массовой иноформации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Амангалиева С.К.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности акима области С. Амангалиев

 

      "СОГЛАСОВАНО"

      Руководитель государственного

      учреждения "Управления энергетики

      и жилищно-коммунального

      хозяйства Мангистауской области"

      Аманбеков С.Х.

      "16" апреля 2018 год

  Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от "16" апреля 2018 год № 66

Регламент государственной услуги "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами районов, городов Мангистауской области (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) местные исполнительные органы городов, районов Мангистауской области;

      2) Филиал некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Мангистауской области (далее – Государственная корпорация).

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата Мангистауской области от 05.12.2018 № 304(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель) в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      3. Результат оказания государственной услуги:

      1 – этап: решение жилищной комиссии о приватизации жилища, либо мотивированный отказ в письменном виде;

      2 – этап: в случае передачи жилища из государственного жилищного фонда государственных предприятий и государственных учреждений в коммунальную собственность со дня вынесения решения о передаче осуществляется в соответствии с Правилами передачи государственного имущества, закрепленного за государственными юридическими лицами, из одного вида государственной собственности в другой, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 июня 2011 года № 616. При осуществлении органом, предоставляющим жилище, перевода жилища, подлежащего приватизации, в коммунальный жилищный фонд единовременно услугополучателю представляется справка о стоимости жилища, где указывается сумма, подлежащая оплате;

      3 – этап: заключение договора о приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем.

      После заключения договора о приватизации жилища в течение тридцати календарных дней производится оплата стоимости жилища, подлежащей уплате в местный бюджет, за исключением случаев, указанных в пункте 23 Правил приватизации жилищ из государственного жилищного фонда, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 июля 2013 года № 673 (далее – Правила).

      При безвозмездном приобретении в собственность жилища оплата не производится.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя с приложением необходимых документов, указанных в пункте 9 стандарта государственной услуги "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 июня 2017 года № 376 "О внесении изменений и дополнений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (зарегистрирован Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 15387) (далее – Стандарт).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) работник канцелярии услугодателя принимает документы и направляет документы руководителю услугодателя - 15 (пятнадцать) минут; результат - направление руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя - 20 (двадцать) минут;

      результат - определение ответственного исполнителя услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет поступившие заявления, направляет документы услугополучателя на рассмотрение жилищной комиссии - 3 (три) календарных дней;

      результат - направление на рассмотрение жилищной комиссии;

      1 - этап: решение жилищной комиссии о приватизации жилища из государственного жилищного фонда:

      4) рассмотрение заявления с документами услугополучателя на заседании жилищной комиссии - 25 (двадцать пять) календарных дней;

      результат - решение жилищной комиссии о приватизации жилища, либо мотивированный отказ в письменном виде;

      2 - этап: в случае передачи жилища из жилищного фонда государственных предприятий и государственных учреждений в коммунальную собственность:

      5) ответственный исполнитель услугодателя при принятии положительного решения жилищной комиссией готовит результаты решения на бумажном носителе или мотивированный отказ - 25 (двадцать пять) календарных дней;

      результат - подготовка результаты решения на бумажном носителе или мотивированный отказ;

      6) работник канцелярии услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю - 15 (пятнадцать) минут;

      результат - выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю;

      3 - этап: услугодатель и услугополучатель заключает договор о приватизации жилища в течение 25 (двадцать пять) календарных дней;

      результат - заключить договор о приватизации жилища.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) жилищная комиссия.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) работник канцелярии услугодателя принимает документы и направляет документы руководителю услугодателя - 15 (пятнадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя - 20 (двадцать) минут;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет поступившие заявления, направляет документы услугополучателя на рассмотрение жилищной комиссии – 3 (три) календарных дней;

      1 - этап: решение жилищной комиссии о приватизации жилища из государственного жилищного фонда:

      4) рассмотрение заявления с документами услугополучателя на заседании жилищной комиссии - 25 (двадцать пять) календарных дней;

      2 - этап: в случае передачи жилища из жилищного фонда государственных предприятий и государственных учреждений в коммунальную собственность:

      5) ответственный исполнитель услугодателя при принятии положительного решения жилищной комиссией готовит результаты решения на бумажном носителе или мотивированный отказ – 25 (двадцать пять) календарных дней;

      6) работник канцелярии услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю - 15 (пятнадцать) минут;

      3 - этап: услугодатель и услугополучатель заключает договор о приватизации жилища в течение 25 (двадцать пять) календарных дней.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию "Правительство для граждан" и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя:

      - услугополучатель подает документы работнику Государственной корпорации, которое осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания путем электронной очереди;

      процесс 1 – процесс авторизации работника Государственной корпорации в Автоматизированном рабочем месте Интегрированной информационной системы (далее – АРМ ИИС) Государственной корпорации для оказания государственной услуги;

      условие 1 – проверка пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, предоставленных услугополучателем;

      процесс 2 – выдача работником Государственной корпорации расписки об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к Стандарту в связи с предоставлением услугополучателем неполного пакета документов;

      процесс 3 – выбор работником Государственной корпорации государственной услуги, указанной в регламенте государственной услуги "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда", вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод работником Государственной корпорации данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности);

      процесс 4 – направление запроса через государственную базу данных физических лиц (далее - ГБД ФЛ) о данных услугополучателя, а также в Единой нотариальной информационной системе (далее - ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя;

      условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ и данных доверенности в ЕНИС;

      процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ и данных доверенности в ЕНИС;

      процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) работника Государственной корпорации через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в автоматизированное рабочее место регионального шлюза электронного правительства (далее – АРМ РШЭП);

      процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;

      процесс 8 – получение при обращении услугополучателя через работника Государственной корпорации результата государственной услуги сформированного АРМ РШЭП.

      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов - 15 (пятнадцать) минут.

      Максимально допустимое время обслуживания – 20 (двадцать) минут.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту государственной услуги "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда".

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг осуществляется в соответствии с главой 3 Стандарта.

  Приложение
к регламенту государственной услуги
"Приватизация жилищ из государственного
жилищного фонда"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда"




Условные обозначения