"Сауда–саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Оңтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң 2018 жылғы 21 мамырдағы № 142 қаулысы. Оңтүстiк Қазақстан облысының Әдiлет департаментiнде 2018 жылғы 7 маусымда № 4623 болып тiркелдi. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 2020 жылғы 30 маусымдағы № 142 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 30.06.2020 № 142 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабы 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 1 және 3-тармақтарына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулыға қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. "Оңтүстiк Қазақстан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыны аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы қаулыны мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін ресми жариялау үшін Оңтүстік Қазақстан облысында таралатын мерзімді басылымдарға жіберуді;

      4) осы қаулыны Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкiмiнiң орынбасары Е.Садырға жүктелсiн.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Ж.Түймебаев
      Ә.Ш.Өсербаев
      Ә.Е.Тұрғымбеков
      Е.Ә.Садыр
      Ұ.Сәдібеков
      Т.Қ.Сәрсембаев
      Е.Қ.Тасжүреков
      А.С.Сәбитов
      А.Б.Тасыбаев

  Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2018 жылғы
"21" мамырдағы № 142
қаулысына қосымша

"Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны - қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі - жер учаскесіне құқық беру туралы шешім (бұдан әрі - шешім) немесе Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 30 наурыздағы № 151 бұйрығымен бекітілген "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағында көрсетілген жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.

2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме: көрсетілетін қызметті алушының (не оның уәкілетті өкілінің: уәкілеттілігін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) (бұдан әрі - оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге Стандарттың қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш ұсынуы.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі көрсетілетін қызметті берушіге Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді, көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне құжаттар топтамасын қабылдау күні мен уақыты көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу туралы белгісі бар өтініштің көшірмесін береді және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға ұсынады (10 минут ішінде);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 сағат ішінде құжаттарды қарайды және құзыреті шегінде облыстың, ауданның және облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органының жер қатынастары саласындағы не сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөліміне (бұдан әрі – уәкілетті орган) жолдайды;

      Егер өтініш жер қатынастары саласындағы органда жолданған жағдайда;

      4) уәкілетті орган екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, құжаттардың толық емес топтамасы ұсынылған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тарту туралы жауап дайындайды, тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне жолдайды.

      Құжаттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда, уәкілетті орган бес жұмыс күні ішінде тиісті жер комиссиясына (бұдан әрі – жер комиссиясы) құжаттарды дайындайды және қарауына ұсынады;

      5) жер комиссиясы бес жұмыс күні ішінде қорытынды шығарады және уәкілетті органға жолдайды;

      6) жер комиссиясы теріс қорытынды шығарған жағдайда, уәкілетті орган бес жұмыс күні ішінде жер учаскесіне құқық табыстаудан бас тарту туралы шешім жобасын (бұдан әрі - бас тарту туралы шешім) дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы екі жұмыс күні ішінде бас тарту туралы шешімге қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері бір жұмыс күні ішінде бас тарту туралы шешімді тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне бас тарту туралы шешімнің көшірмесін жолдайды;

      9) жер комиссиясы оң қорытынды шығарған жағдайда, уәкілетті орган екі жұмыс күні ішінде қорытындыны көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне жерге орналастыру жобасын дайындау үшін жолдайды.

      Жерге орналастыру жобасын әзірлеу кезеңі мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді;

      10) уәкілетті орган жерге орналастыру жобасы бекітілген күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде шешім жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушіге басшысына ұсынады;

      11) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жеті жұмыс күні ішінде шешімге қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;

      12) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері бір жұмыс күні ішінде шешімді тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне шешімнің көшірмесін жолдайды.

      Егер өтініш сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органға жолданған жағдайда.

      13) Сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті орган жеті жұмыс күн ішінде жер учаскесін орналастырудың ахуалдық схемасымен жер учаскесін таңдау актісін (бұдан әрі – таңдау акті) дайындайды.

      14) таңдау актісін бір мезгілде барлық мүдделі мемлекеттік органдарға, тиісті қызметтерге және Мемлекеттік корпорацияға мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша жер учаскесін беру мүмкіндігі туралы тиісті қорытынды дайындау үшін келісуге жолдайды, дайындау мерзімі он екі жұмыс күн;

      15) оң шешім қабылданған жағдайда үш жұмыс күні ішінде сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысы түпкілікті таңдау актісін қарайды және оған қол қояды.

      Теріс шешім кезінде бір жұмыс күн ішінде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды;

      16) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушымен келісу үшін Мемлекеттік корпорацияға түпкілікті таңдау актісін және Мемлекеттік корпорация ұсынған жер-кадастрлық жоспарды дайындауға арналған есепті (сметаны) немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жолдайды – үш жұмыс күн ішінде;

      17) жер қатынастары бойынша уәкілетті орган жер-кадастрлық жоспарды үш жұмыс күні ішінде бекітіледі, шешім жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушіге басшысына ұсынады;

      18) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бес жұмыс күні ішінде шешімге қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;

      19) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері бір жұмыс күні ішінде шешімді тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне шешімнің көшірмесін жолдайды.

3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) уәкілетті орган;

      4) жер комиссиясы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2-бөлімі 5-тармағында келтірілген.

4-бөлім. Мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің қосымшасында көрсетілген.

  "Сауда–саттықты
(конкурстарды, аукциондарды)
өткізуді талап етпейтін мемлекет
меншігіндегі жер учаскелеріне
құқықтарды алу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Кеңсе қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Уәкілетті орган

Жер комиссиясы

Уәкілетті орган

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Кеңсе қызметкері

Уәкілетті орган

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Кеңсе қызметкері

Құжаттарды тіркейді, көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне құжаттар топтамасын қабылдау күні мен уақыты көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу туралы белгісі бар өтініштің көшірмесін береді және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға ұсынады (10 минут ішінде).

Құжаттарды қарайды және құзыреті шегінде облыстың, ауданның және облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органының жер қатынастары саласындағы не сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөліміне (бұдан әрі – уәкілетті орган) жолдайды (2 сағат ішінде).

Ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, құжаттардың толық емес топтамасы ұсынылған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тарту туралы жауап дайындайды, тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне жолдайды (екі жұмыс күні ішінде); жер комиссиясына (бұдан әрі – жер комиссиясы) құжаттарды дайындайды және қарауына ұсынады (бес жұмыс күні ішінде).

Қорытынды шығарады және уәкілетті органға жолдайды (бес жұмыс күні ішінде).

Жер учаскесіне құқық табыстаудан бас тарту туралы шешім жобасын (бұдан әрі - бас тарту туралы шешім) дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (бес жұмыс күні ішінде).

Бас тарту туралы шешімге қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды (екі жұмыс күні ішінде).

Бас тарту туралы шешімді тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне бас тарту туралы шешімнің көшірмесін жолдайды (бір жұмыс күні ішінде).

Жер комиссиясы оң қорытынды шығарған жағдайда, қорытындыны көрсетілетін қызметті алушыға жерге орналастыру жобасын дайындау үшін жолдайды (екі жұмыс күні ішінде).

Шешімге қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды (жеті жұмыс күні ішінде).

Шешімді тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне шешімнің көшірмесін жолдайды (бір жұмыс күні ішінде).


Об утверждении регламента государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)"

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 21 мая 2018 года № 142. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 7 июня 2018 года № 4623. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 30 июня 2020 года № 142

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 30.06.2020 № 142 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить регламент государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)" согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Южно-Казахстанской области" в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан, обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории Южно-Казахстанской области;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Южно-Казахстанской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Садыра Е.А.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Ж. Туймебаев
      Усербаев А.Ш.
      Тургумбеков А.Е.
      Садыр Е.А.
      Садибеков У.
      Сарсембаев Т.К.
      Тасжуреков Е.К.
      Сабитов А.С.
      Тасыбаев А.Б.

  Приложение
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской
области от "21" мая
2018 года № 142

Регламент государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)"

Раздел 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)" (далее - государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами области, районов, городов областного значения, акимами городов районного значения, поселков, сел, сельских округов (далее - услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги - решение о предоставлении права на земельный участок (далее – решение) либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги в случаях, указанных в пункте 10 стандарта государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 марта 2016 года № 151 (далее - Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги - бумажная.

Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги: предоставление услугополучателем (либо его уполномоченным представителем: юридическим лицом по документу, подтверждающему полномочия; физическим лицом по нотариально заверенной доверенности) (далее – его представитель) заявления услугодателю по форме согласно приложению к Стандарту.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) услугополучатель либо его представитель предоставляет услугодателю документы согласно пункту 9 Стандарта;

      2) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует документы, выдает услугополучателю либо его представителю копию заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов и предоставляет документы руководителю услугодателя в течении 10 минут;

      3) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет в структурное подразделение местного исполнительного органа области, района и города областного значения, осуществляющее функции в сфере земельных отношений либо в сфере архитектуры и градостроительства (далее - уполномоченный орган), в пределах компетенции, в течении 2 часов;

      В случае направления обращения уполномоченный орган в сфере земельных отношений;

      4) уполномоченный орган проверяет полноту представленных документов, в случае предоставления неполного пакета документов, подготавливает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления (далее – отказ в рассмотрении заявления), регистрирует и выдает его услугополучателю либо его представителю в течение двух рабочих дней.

      При предоставления полного пакета документов, уполномоченный орган подготавливает и предоставляет документы для рассмотрения в земельную комиссию, создаваемую местными исполнительными органами соответствующей области, района, города областного значения (далее – земельная комиссия) в течение пяти рабочих дней;

      5) земельная комиссия выносит заключение и направляет в уполномоченный орган в течение пяти рабочих дней;

      6) уполномоченный орган в случае вынесения земельной комиссией отрицательного заключения подготавливает и предоставляет руководителю услугодателя проект решения об отказе в предоставлении права на земельный участок (далее – решение об отказе) в течение пяти рабочих дней;

      7) руководитель услугодателя подписывает и направляет решение об отказе сотруднику канцелярии услугодателя (в течение двух рабочих дней);

      8) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует решение об отказе и направляет копию решения об отказе услугополучателю либо его представителю в течение одного рабочего дня;

      9) в случае вынесения земельной комиссией положительного заключения уполномоченный орган выдает (направляет) услугополучателю либо его представителю заключение для подготовки землеустроительного проекта в течение двух рабочих дней.

      Период составления землеустроительного проекта не входит в срок оказания государственной услуги;

      10) уполномоченный орган со дня утверждения землеустроительного проекта подготавливает и предоставляет проект решения руководителю услугодателя (в течение семи рабочих дней);

      11) руководитель услугодателя подписывает и направляет решение сотруднику канцелярии услугодателя в течение семи рабочих дней;

      12) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует решение и направляет копию решения услугополучателю либо его представителю в течение одного рабочего дня.

      В случае направления обращения уполномоченным органам сферы архитектуры и градостроительства;

      13) уполномоченным органом подготавливается акт выбора земельного участка с его ситуационной схемой (далее – акт выбора) в течении семи рабочих дней;

      14) направляет на согласование акт выбора одновременно всем заинтересованным государственным органам, соответствующим службам и в Государственную корпорацию для подготовки соответствующего заключения о возможности предоставления земельного участка по заявленному целевому назначению в течении двенадцати рабочих дней;

      15) в случае принятия положительного решения руководитель уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства утверждает окончательный акт выбора участка в течении трех рабочих дней.

      При отрицательном решении – подготавливает проект мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги течении одного рабочего дня;

      16) ответственный исполнитель направляет в Государственную корпорацию окончательный акт выбора и счет (смету) на изготовление земельно-кадастрового плана, предоставленный Государственной корпорацией для согласования с услугополучателем либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в течении трех рабочих дней;

      17) уполномоченный орган по земельным отношениям рассматривает, утверждает земельно-кадастровый план, подготавливает и предоставляет проект решения руководителю услугодателя в течении трех рабочих дней;

      18) руководитель услугодателя подписывает и направляет решение сотруднику канцелярии услугодателя в течение пяти рабочих дней;

      19) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует решение и направляет копию решения услугополучателю либо его представителю в течение одного рабочего дня.

Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) уполномоченный орган;

      4) земельная комиссия.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указано в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента.

Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении к настоящему регламенту.

  К регламенту государственной услуги
"Приобретение прав на земельные
участки, которые находятся в
государственной собственности,
не требующее проведения торгов
(конкурсов, аукционов)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководитель услугодателя

Уполномоченный орган

Земельная комиссия

Уполномоченный орган

Руководитель услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Уполномоченный орган

Руководитель услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Регистрирует документы, выдает услугополучателю либо его представителю копию заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов и предоставляет документы руководителю услугодателя (в течении 10 минут).

Рассматривает документы и направляет в структурное подразделение местного исполнительного органа области, района и города областного значения, осуществляющее функции в сфере земельных отношений либо в сфере архитектуры и градостроительства в пределах компетенции (в течении 2 часов).

Проверяет полноту представленных документов, в случае предоставления неполного пакета документов подготавливает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления (далее – отказ в рассмотрении заявления), регистрирует и выдает его услугополучателю либо его представителю (в течение двух рабочих дней); в случае предоставления полного пакета доку-ментов, уполномоченный орган подготавливает и предоставляет документы для рассмотрения в земельную комиссию, (в течение пяти рабочих дней).

Выносит заключение и направляет в уполномоченный орган (в течение пяти рабочих дней).

В случае вынесения земельной комиссией отрицательного заключения подготавливает и предоставляет руководителю услугодателя проект решения об отказе в предоставлении права на земельный участок (в течение пяти рабочих дней).

Подписывает, направляет решение об отказе сотруднику канцелярии услугодателя (в течение двух рабочих дней).

Регистрирует решение об отказе и направляет копию решения об отказе услугополучателю либо его представителю (в течение одного рабочего дня).

В случае вынесения земельной комиссией положительного заключения выдает услугополучателю заключение для подготовки землеустроительного проекта (в течение двух рабочих дней).

Подписывает и направляет решение сотруднику канцелярии услугодателя (в течнеие семи рабочих дней).

Регистрирует решение и направляет копию решения услугополучателю либо его представителю (в течение одного рабочего дня).