"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 17 қарашадағы № 303 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 20 қарашадағы № 336 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 23 қарашада № 5696 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 20 желтоқсандағы № 428 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 20.12.2020 № 428 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабына, "Тұрғын үй – коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 22 маусымдағы № 467 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 17178 нөмірімен тіркелген) сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 17 қарашадағы № 303 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 4276, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 6 қаңтарда, 2016 жылғы 18 қаңтардағы "Дидар", 2016 жылғы 16 қаңтардағы "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      аталған қаулымен бекітілген "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Облыстың жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы әкімдік қаулысы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесінің Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің облыс аумағында таралатын мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы қаулының ресми жарияланғанынан кейін Шығыс Қазақстан облысы әкімінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің әлеуметтік сала мәселелері жөніндегі орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының
      әкімі Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2018 жылғы "20" қарашадағы
№ 336 қаулысына қосымша
  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2015 жылғы 17 қарашадағы
№ 303 қаулысымен бекітілген

"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсетілетін қызмет берушісі аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) болып табылады.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама).

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсімді бастауға Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 11015 болып тіркелген) бекітілген "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 9-тармағында белгіленген құжаттар тізбесін ұсыну негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнiң құрамына кiретiн iс-қимылдың мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1-іс-қимыл – стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті және стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды қабылдау. Мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға Мемлекеттік корпорация ұсынған нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алу. "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ) сұрау салу. Тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі (бұдан әрі – қолхат). Орындалу ұзақтығы - 20 (жиырма) минут;

      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді. Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының дұрыс еместігін анықтау негізінде және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды және (немесе) мәліметтерді ұсынған жағдайда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады;

      2- іс-қимыл – құжаттар пакетін мемлекеттік корпорациядан көрсетілетін қызметті берушінің маманына жолдау. Орындалу ұзақтығы - 7 (жеті) сағат 40 (қырық) минут;

      3-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы Мемлекеттік корпорациядан қабылданған құжаттар топтамасын тексереді, Мемлекеттік корпорацияның ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация АЖ) тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;

      4-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысы (бұдан әрі - Ереже) негізінде тұрғын үй көмегінің мөлшеріне есептеу жүргізеді. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      5-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы хабарламаны қалыптастырады. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күн;

      6-іс-қимыл – құжаттар топтамасын және хабарламаны көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қою үшін беру. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      7-іс-қимыл – құжаттар топтамасын және хабарламаны қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызмет берушінің басшысынан көрсетілетін қызметті берушінің маманына беру. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;

      8-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір)жұмыс күні;

      9-іс-қимыл – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызмет берушіден келіп түскен құжаттарды қабылдайды. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;

      10-іс-қимыл – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызмет алушыға хабарламаны береді. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) минут.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі порталға өтініш берген кезде, Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған күннен бастап – 8 (сегіз) жұмыс күні.

      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi құжаттар қоса берілген тіркелген өтініш болып табылады, ол 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi құжаттар топтамасынМемлекеттік корпорациядан көрсетілетін қызметті берушіге тапсыру болып табылады, ол 3-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi құжаттарды қабылдау және тіркеу болып табылады, ол 4-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi тұрғын үй көмегінің мөлшерін есептеу жүргізу болып табылады, ол 5-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимыл бойынша хабарламаны қалыптастыру болып табылады, ол 6-шы іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6-шы іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi құжаттар топтамасын және хабарламаны қол қою үшін тапсыру болып табылады, ол 7-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 7-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi қол қойылғаннан кейін құжаттар топтамасы мен хабарламаны беру болып табылады, ол 8-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 8-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi көрсетілетін қызметті беруші маманының дайын нәтижені Мемлекеттік корпорацияға жолдауы болып табылады, ол 9-шы іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 9-шы іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызмет берушіден құжаттарды қабылдауы болып табылады, ол 10-шы іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 10-шы іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi мемлекеттiк көрсетілетін қызметтің нәтижесiн көрсетілетін қызмет алушыға беру болып табылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет процесiне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлiмшелерінің (қызметкерлерінің) тiзбесi:

      1) уәкілетті тұлға - көрсетілетін қызмет берушінің басшысы;

      2) көрсетілетін қызмет берушінің маманы.

      8. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн қажеттi iс-қимылдардың сипаттамасы:

      1-іс-қимыл - көрсетілетін қызметті алушы (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) өтінішті және стандартта белгіленген құжаттар тізбесін Мемлекеттік корпорацияға береді. Мемлекеттік корпорацияның қызметкері мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады. Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттардың электрондық көшірмелерін жасайды, содан кейін тұпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады. Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға қолхат береді. Орындалу ұзақтығы - 20 (жиырма) минут;

      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді. Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының дұрыс еместігін анықтау негізінде және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды және (немесе) мәліметтерді ұсынған жағдайда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады;

      2-іс-қимыл – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттар топтамасынкөрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызмет көрсету үшін жолдайды. Орындалу ұзақтығы - 7 (жеті) сағат 40 (қырық) минут;

      3-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы Мемлекеттік корпорациядан қабылданған құжаттар топтамасын тексереді, Мемлекеттік корпорация АЖ-да тіркейді. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;

      4-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы Ереженің негізінде тұрғын үй көмегінің мөлшеріне есептеу жүргізеді. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      5-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы хабарламаны қалыптастырады. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      6-іс-қимыл – құжаттар топтамасын және хабарламаны көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қою үшін беру. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      7-іс-қимыл – құжаттар топтамасын және хабарламаны қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызмет берушінің басшысынан көрсетілетін қызметті берушінің маманына беру. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;

      8-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      9-іс-қимыл – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызмет берушіден келіп түскен құжаттарды қабылдайды. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;

      10-іс-қимыл – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға хабарламаны береді. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) минут.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алушылар (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді және стандарттың 9-тармағында белгіленген тізбеге сәйкес құжаттар ұсынады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің сұрауын дайындау және жолдау тәртібі:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің тұтынушының деректерін Мемлекеттік корпорация АЖ енгізуі;

      2) ЖТ МДҚ-дан тұтынушының деректерін тексеруге сұрау салу;

      3) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің тұтынушыда жеке басын куәландыратын құжаттың түпнұсқасы болған жағдайда жеке тұлға жөнінде деректерді қолмен енгізуі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің сұрауын жолдауға уәкілетті құрылымдық бөлімшелер немесе лауазымды тұлғалар:

      көрсетілетін қызмет берушінің маманы.

      Мемлекеттік корпорациямен өзара iс-қимылдың, оның iшiнде мемлекеттiк қызметтердi көрсету мәселелерi бойынша көрсетілетін қызмет берушiлердiң сұрауларын қалыптастыру және жолдау рәсiмiнің реттiлiгi мен мерзiмдерi:

      1-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушы (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) өтінішті және стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттардың тізбесін Мемлекеттік корпорацияға береді. Мемлекеттік корпорацияның қызметкері мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады. Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттардың электрондық көшірмелерін жасайды, содан кейін тұпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады. Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға қолхат береді. Орындалу ұзақтығы - 20 (жиырма) минут;

      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді. Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының дұрыс еместігін анықтау негізінде және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды және (немесе) мәліметтерді ұсынған жағдайда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады;

      2-іс-қимыл – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттар топтамасынкөрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызмет көрсету үшін жолдайды. Орындалу ұзақтығы - 7 (жеті) сағат 40 (қырық) минут;

      3-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы Мемлекеттік корпорациядан қабылданған құжаттар топтамасын тексереді, Мемлекеттік корпорация АЖ-да тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;

      4-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы Ереженің негізінде тұрғын үй көмегінің мөлшеріне есептеу жүргізеді. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      5-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы хабарлама қалыптастырады. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      6-іс-қимыл – құжаттар топтамасын және хабарламаны көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қою үшін беру. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      7-іс-қимыл – құжаттар топтамасын және хабарламаны қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызмет берушінің басшысынан көрсетілетін қызметті берушінің маманына беру. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;

      8-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      9-іс-қимыл – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызмет берушіден келіп түскен құжаттарды тіркейді. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;

      10-іс-қимыл – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға хабарламаны береді. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) минут.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған күннен бастап – 8 (сегіз) жұмыс күні.

      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті іс-қимылдардың сипаттамасы:

      1-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушы порталға ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында сұрау жолдайды. Құжаттар сканерленген түрде электрондық сұрауға бекітіледі. Көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге арналған сұрауды қабылдау туралы мәртебе көрсетіледі, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні мен уақытын көрсете отырып, хабарлама жіберіледі. Көрсетілетін қызметті берушінің маманы электрондық құжаттарды ЖТ МДҚ-дан ұсынылған мәліметтермен салыстырып тексереді, қабылданған электрондық құжаттар топтамасын тексереді, Мемлекеттік корпорация АЖ-да тіркейді. Орындалу ұзақтығы - 20 (жиырма) минут;

      2-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы Ереженің негізінде тұрғын үй көмегінің мөлшерін есептеу жүргізеді. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      3-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы электрондық хабарламаны қалыптастырады. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні;

      4-іс-қимыл – электрондық құжаттар топтамасын және электрондық хабарламаны көрсетілетін қызмет берушінің басшысына басшының ЭЦҚ қою үшін беру. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      5-іс-қимыл – құжаттар топтамасын және хабарламаны қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызмет берушінің басшысынан көрсетілетін қызметті берушінің маманына беру. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;

      6-іс-қимыл – хабарламаны көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетке" жіберу. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) минут.

      Порталға өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – 8 (сегіз) жұмыс күні.

      11. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезiнде көрсетiлетін қызметті берушi мен көрсетiлетін қызметті алушының жүгiну және iс-қимылдарының реттiлiгi тәртiбi осы Регламентке 1 қосымшаға сәйкес мемлекеттiк қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердiң функционалдық өзара iс-қимыл диаграммасында көрсетілген.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен және (немесе) мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2, 3 қосымшаларға қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі және "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетiлетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Тұрғын үй көмегін
тағайындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезіндегі тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара iс-қимыл диаграммасы



Диаграммадағы шартты белгілер:



  "Тұрғын үй көмегін
тағайындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2 қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі бизнес-процестердің анықтамалығы



  "Тұрғын үй көмегін
тағайындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 3 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі бизнес-процестердің анықтамалығы



Шартты белгілер:



О внесении изменения в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 17 ноября 2015 года № 303 "Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 20 ноября 2018 года № 336. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 23 ноября 2018 года № 5696. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 20 декабря 2020 года № 428

      Сноска. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 20.12.2020 № 428 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлениии самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 июня 2018 года № 467 "О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно–коммунального хозяйства" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 17178), Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата "Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи" от 17 ноября 2015 года № 303 (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 4276, опубликованное в информационно-правовой системе "Әділет" 6 января 2016 года, в газетах "Дидар" от 18 января 2016 года, "Рудный Алтай" от 16 января 2016 года) следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Управлению координации занятости и социальных программ области в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления акимата направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории области;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акима Восточно-Казахстанской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области по вопросам социальной сферы.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким
      Восточно-Казахстанской области Д. Ахметов

  Приложение к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "20" ноября 2018 года
№ 336
  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от 17 ноября 2015 года
№ 303

Регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

1. Общие положения

      1. Услугодателем государственной услуги "Назначение жилищной помощи" (далее – государственная услуга) являются местные исполнительные органы районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – уведомление о назначении жилищной помощи (далее – уведомление).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является представление документов, установленных пунктом 9 стандарта государственной услуги "Назначение жилищной помощи", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11015) (далее – стандарт).

      5. Содержание действий, входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 - прием заявления по форме согласно приложению 1 к стандарту и документов, установленных пунктом 9 стандарта. Получение письменного согласия на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, по форме, представленной Государственной корпорацией, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан. Запрос в Государственную базу данных "Физические лица" (далее - ГБД ФЛ). Выдача расписки о приеме соответствующих документов (далее - расписка). Длительность выполнения - 20 (двадцать) минут;

      условие 1 - в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, и (или) документов с истекшим сроком действия работником Государственной корпорации выдается расписка об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к стандарту. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги на основании установления недостоверности документов и (или) документов с истекшим сроком действия, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      действие 2 - передача пакета документов из Государственной корпорации специалисту услугодателя. Длительность выполнения - 7 (семь) часов 40 (сорок) минут;

      действие 3 - специалист услугодателя проверяет принятый из Государственной корпорации пакет документов, регистрирует в информационной системе Государственной корпорации (далее - ИС Государственной корпорации). Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 4 - специалист услугодателя производит расчет размера жилищной помощи на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи" (далее - Правила). Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 5 - специалист услугодателя формирует уведомление. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 6 - передача пакета документов и уведомления руководителю услугодателя для подписания. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 7 - передача пакета документов и уведомления от руководителя услугодателя после подписания к специалисту услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 8 - специалист услугодателя отправляет результат государственной услуги в Государственную корпорацию. Длительность выполнения -1 (один) рабочий день;

      действие 9 – работник Государственной корпорации принимает поступившие от услугодателя документы. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 10 – работник Государственной корпорации выдает уведомление услугополучателю. Длительность выполнения - 1 (одна) минута.

      Срок оказания государственной услуги со дня сдачи пакета документов в Государственную корпорацию, при обращении на портал – 8 (восемь) рабочих дней.

      6. Результатом оказания государственной услуги по действию1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является зарегистрированное заявление с документами, которое служит основанием для начала выполнения действия 2.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 2, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является передача пакета документов из Государственной корпорации услугодателю, что служит основанием для начала выполнения действия 3.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является принятие документов и регистрация, что служит основанием для начала выполнения действия 4.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 4, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является произведение расчета размера жилищной помощи, что служит основанием для начала выполнения действия 5.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 5, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является формирование уведомления, что служит основанием для начала выполнения действия 6.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 6, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является передача пакета документов и уведомления для подписания, что служит основанием для начала выполнения действия 7.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 7, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является передача пакета документов и уведомления после подписания, что служит основанием для начала выполнения действия 8.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 8, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является отправка готового результата специалистом услугодателя в Государственную корпорацию, что служит основанием для начала выполнения действия 9.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 9, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является принятие документов работником Государственной корпорации от услугодателя, что служит основанием для начала выполнения действия 10.

      Результатом оказания государственной услуги по действию10, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача результата государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) уполномоченное лицо - руководитель услугодателя;

      2) специалист услугодателя.

      8. Описание действий, необходимых для оказания государственной услуги:

      действие 1 - услугополучатель (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) подает в Государственную корпорацию заявление и перечень документов, установленный стандартом. Работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан. Работник Государственной корпорации воспроизводит электронные копии документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю. Работник Государственной корпорации выдает услугополучателю расписку. Длительность выполнения - 20 (двадцать) минут;

      условие 1 - в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, и (или) документов с истекшим сроком действия работник Государственной корпорации выдается расписка об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к стандарту. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги на основании установления недостоверности документов и (или) документов с истекшим сроком действия, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      действие 2 - работник Государственной корпорации отправляет пакет документов услугодателю для оказания государственной услуги. Длительность выполнения – 7 (семь) часов 40 (сорок) минут;

      действие 3 - специалист услугодателя проверяет принятый из Государственной корпорации пакет документов, регистрирует в ИС Государственной корпорации. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 4 - специалист услугодателя производит расчет размера жилищной помощи на основании Правил. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 5 - специалист услугодателя формирует уведомление. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 6 - передача пакета документов и уведомления руководителю услугодателя для подписания. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 7 - передача пакета документов и уведомления от руководителя услугодателя после подписания к специалисту услугодателя. Длительность выполнения -15 (пятнадцать) минут;

      действие 8 - специалист услугодателя отправляет результат государственной услуги в Государственную корпорацию. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 9 - работник Государственной корпорации принимает поступившие от услугодателя документы. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 10- работник Государственной корпорации выдает уведомление услугополучателю. Длительность выполнения - 1 (одна) минута.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Услугополучатель (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) для получения государственной услуги обращаются в Государственную корпорацию и предоставляют документы согласно перечню, установленному пунктом 9 стандарта.

      Порядок подготовки и направления запроса услугодателя:

      1) ввод работником Государственной корпорации данных потребителя в ИС Государственной корпорации;

      2) запрос на проверку данных потребителя из ГБД ФЛ;

      3) ввод работником Государственной корпорации данных о физическом лице вручную, при наличии у потребителя оригинала документа, удостоверяющего личность.

      Структурные подразделения или должностные лица, уполномоченные направлять запрос услугодателя:

      специалист услугодателя.

      Последовательность и сроки взаимодействия с Государственной корпорацией, в том числе процедуры формирования и направления запросов услугодателей по вопросам оказания государственных услуг:

      действие 1 - услугополучатель (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) подает в Государственную корпорацию заявление и перечень документов, установленный пунктом 9 стандарта. Работником Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан. Работник Государственной корпорации воспроизводит электронные копии документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю. Работник Государственной корпорации выдает услугополучателю расписку. Длительность выполнения - 20 (двадцать) минут;

      условие 1 - в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, и (или) документов с истекшим сроком действия работник Государственной корпорации выдается расписка об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к стандарту. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги на основании установления недостоверности документов и (или) документов с истекшим сроком действия, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      действие 2 - работник Государственной корпорации отправляет пакет документов услугодателю для оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 7 (семь) часов 40 (сорок) минут;

      действие 3 - специалист услугодателя проверяет принятый из Государственной корпорации пакет документов, регистрирует в ИС Государственной корпорации. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 4 - специалист услугодателя производит расчет размера жилищной помощи на основании Правил. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 5 - специалист услугодателя формирует уведомление. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 6 - передача пакета документов и уведомления руководителю услугодателя для подписания. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 7 - передача пакета документов и уведомления от руководителя услугодателя после подписания к специалисту услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 8 - специалист услугодателя отправляет результат государственной услуги в Государственную корпорацию. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 9 - работник Государственной корпорации фиксирует поступившие от услугодателя документы. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 10- работник Государственной корпорации выдает уведомление услугополучателю. Длительность выполнения – 1 (одна) минута.

      Срок оказания государственной услуги со дня сдачи пакета документов в Государственную корпорацию – 8 (восемь) рабочих дней.

      10. Описание действий, необходимых для оказания государственной услуги через портал:

      действие 1 - услугополучатель направляет запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП на портал. Документы в сканированном виде прикрепляются к электронному запросу. Услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги. Специалист услугодателя сверяет электронные документы со сведениями, предоставленными из ГБД ФЛ, проверяет принятый электронный пакет документов, регистрирует в ИС Государственной корпорации. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;

      действие 2 - специалист услугодателя производит расчет размера жилищной помощи на основании Правил. Длительность - 1 (один) рабочий день;

      действие 3 - специалист услугодателя формирует электронное уведомление. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 4 - передача электронного пакета документов и электронного уведомления руководителю услугодателя для подписания ЭЦП руководителя. Длительность выполнения – 1 (один) рабочий день;

      действие 5 - передача пакета документов и уведомления от руководителя услугодателя после подписания к специалисту услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 6 - отправка уведомления в "личный кабинет" услугополучателя. Длительность выполнения - 1 (одна) минута.

      Срок оказания государственной услуги при обращении на портал – 8 (восемь) рабочих дней.

      11. Порядок обращения и последовательности действий услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги и размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя согласно приложениям 2, 3 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Назначение жилищной
помощи"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал



Условные обозначения в диаграммах:



  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Назначение жилищной
помощи"

Справочник бизнес-процессов при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию



  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Назначение жилищной
помощи"

Справочник бизнес-процессов при оказании государственной услуги через портал



Условные обозначения: