"Қазақстан Республикасына уақытша келетін шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2019 жылғы 3 қаңтардағы № 966 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 8 қаңтарда № 18157 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 27 наурыздағы № 258 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 27.03.2020 № 258 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасына уақытша келетін шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитетіне (М.Т. Қабденов) жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі полиция генерал-полковнигі
Қ. Қасымов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар

      министрілгі

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2019 жылғы 3 қаңтардағы
№ 966 бұйрығымен
бекітілген

"Қазақстан Республикасына уақытша келетін шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты 1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасына уақытша келетін шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартын Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Министрліктің аумақтық бөліністері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:

      көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттардың топтамасын тапсырған күнінен бастап – 1 (бір) жұмыс күн;

      құжаттар топтамасын тапсыру үшін рұқсат етілетін ең ұзақ күту уақыты – 20 (жиырма) минут;

      көрсетілетін қызметті алушыға ең ұзақ қызмет көрсету уақыты – 20 (жиырма) минут.

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      5.Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес жеке сәйкестендіру нөмірін (бұдан әрі – ЖСН) қалыптастыру туралы куәлігін беру не осы стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушының бұрын қалыптастырылған ЖСН-і болған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші ЖСН-ді қалыптастыру туралы куәлігін береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін ұсыну нысаны: қағаз түрінде

      7. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасына уақытша келетін шетелдіктерге тегін негізде көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа дүйсенбіден бастап жұма аралығында сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі асқа үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметің нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті алушының болатын орны бойынша сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі асқа үзіліспен жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің қабылдауы алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен жүзеге асырылады.

      2) Мемлекеттік корпорацияның – дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі асқа үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін, демалыс – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндері.

      Құжаттарды қабылдау көрсетілетін қызметті алушының уақытша болатын орны бойынша, "электрондық кезек тәртібінде", жеделдетіп қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, электрондық кезекті "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы броньдауға болады.

      9. Көрсетілетін қызметті берушіге және Мемлекеттік корпорацияға көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының өтініші;

      2) жеке басты куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет).

      Құжаттарды қабылдағаннан кейін көрсетілетін қызметті алушыға беру күні көрсете отырып, осы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ЖСН қалыптастыруға құжаттар қабылданғаны туралы талон беріледі.

      Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттарды қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басты куәландыратын құжатты ұсынған (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) кезде тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхаттың негізінде жүзеге асырылады.

      10. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсетуден:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекетті қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) жалған екендігі анықталғанда;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қажетті және (не) ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтің құқықтық актілермен айқындалған талаптарға сәйкес келмегенде;

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) Мемлекеттік корпорацияның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 15-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына не Министрлік басшысының атына мынадай мекенжай бойынша беріледі: 010000, Астана қаласы Тәуелсіздік даңғылы, 1.

      12. Шағымдар пошта арқылы жазбаша нысанда не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Шағымды қабылдауды растау шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде оны тіркеу (мөртаңба, кірісі нөмірі мен күні) болып табылады.

      Шағымда көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), пошталық мекенжайы көрсетіледі. Өтінішке көрсетілетін қызметті алушы қол қояды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылыжолданады не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 15-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша орталықтың басшысына жолданады.

      Орталыққа қолма-қол да, пошта арқылы да келіп түскен шағымды қабылдауды растау оны тіркеу болып табылады (мөртаңба, тіркеу кірісі нөмірі мен күні шағымның екінші данасында немесе шағымға ілеспе хатта қойылады).

      13. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда көрсетілетін қызметті алушының заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуіне құқығы бар.

4. Мемлекеттік қызметтің, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге талаптар

      14. Организм функциялары тұрақты бұзылған, өзін-өзі қарап күту, өздігінен жүріп-тұру, бағдарлай алу қабілетінен немесе мүмкіндігінен толық немесе ішінара айырылған көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Бірыңғай байланыс-орталығы 1414 арқылы жүгінгенде Мемлекеттік корпорация қызметкері тұрғылықты жеріне шыға отырып жүргізеді.

      15. Мемлекеттік қызметі көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) Министрліктің: mvd.gov.kz "Ішкі істер органдарының қызметі туралы" бөлімде;

      2) мемлекеттік корпорацияның: www.gov4с.kz.интернет-ресурстарында орналастырылады.

      16. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс-орталығы 1414 арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алу мүмкіндігі бар

      17. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары. Бірыңғай байланыс-орталығы: 1414.

  "Қазақстан Республикасына
уақытша келетін шетелдіктерге
жеке сәйкестендіру нөмірлерін
қалыптастыру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  Нысан

Жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру туралы куәлік

      Жеке сәйкестендіру нөмірі (ЖСН):

      _________________________________________________________________________

      бірінші рет қалыптастырылған не қолда бар, керегі сызылсын

      Тегі_____________________________________________________________________

      Аты_____________________________________________________________________

      Әкесінің аты_____________________________________________________________

      Туған күні_______________________________________________________________

      Туған жері_______________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      Берген орган_____________________________________________________________

      Берілген күні_____________________________________________________________

  "Қазақстан Республикасына
уақытша келетін шетелдіктерге
жеке сәйкестендіру нөмірлерін
қалыптастыру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  Нысан
  Кімге
  __________________________
  (лауазымы, тегі, аты-жөні
  __________________
  азаматы(-шасы)
  (қай мемлекеттен)
  __________________________
  тұрақты тұрғылықты орны
  ___________________________
  (мекенжайы) уақытша тұратын
отбасы құрамы __ адамнан
тұратын
  Кімнен
  ________________________
  (тегі, аты, әкесінің аты (ол
  болған жағдайда))

Өтініш

      Маған жеке сәйкестендіру нөмірін еленіуді сұраймын ____________________

      ___________________________________________________________________

      _________ __________________________ (қол) (мерзімі)

  "Қазақстан Республикасына
уақытша келетін шетелдіктерге
жеке сәйкестендіру нөмірлерін
қалыптастыру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
3-қосымша
  Нысан

Жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыруға құжаттар қабылдау туралы № __ талон

      ___________________________________________________________________

      Өтініш берушінің Т.А.Ә. (ол болған кезде)

      Қабылданған құжаттардың тізбесі:

      1. _____________________________________________________________________

      2. _____________________________________________________________________

      3. _____________________________________________________________________

      Қабылдадым:

      __________________________ / ________ / ________________________

      (ПД КҚҚБ қызметкерінің лауазымы) (қолы) Т.АӘ. (ол болған кезде)

      20__ жыл "__" ________

      Берген уақыты мен күні: ____ сағат __ мин 20__ жылғы "__" _______________

  "Қазақстан Республикасына
уақытша келетін шетелдіктерге
жеке сәйкестендіру нөмірлерін
қалыптастыру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
4-қосымша
  Нысан
  __________________________
  __________________________
  __________________________
  (Т.А.Ә. (ол болған кезде),
  __________________________
  __________________________
  __________________________
  (көрсетілетін қызметті
  алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабы 2-тармағын басшылыққа ала отырып, көрсетілетін қызметті беруші не Мемлекеттік корпорация (мекенжайын көрсету) мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес Сіздің құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты сәйкес "Қазақстан Республикасына уақытша келетін шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру" мемлекеттік қызмет көрсетуге құжаттар қабылдаудан бас тартады.

      Жоқ құжаттардың атауы:

      1)_______________________________________;

      2)________________________________________;

      Осы қолхат 2 (екі ) данада жасалды, әр тарап үшін бір-бірден.

      _________________________________________________________ ________

      (Мемлекеттік корпорация қызметкерінің Т.А.Ә. (ол болған кезде) (қолы)

      ______________________________________________________ ________

      (көрсетілетін қызметті берушінің Т.А.Ә. (ол болған кезде) (қолы)

      Алдым: ___________________________ ______________________ _________

      (көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (ол болған кезде) (қолы)

On approval of the public service standard “Formation of an individual identification number for foreigners temporarily residing in the Republic of Kazakhstan”

Order No. 966 of the Minister of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan as of January 3, 2019. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on January 8, 2019, No. 18157

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by order of the Minister of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan dated March 27, 2020 No. 258 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      In accordance with subparagraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Services” as of April 15, 2013, I hereby ORDER:

      1. To approve the appended public service standard “Formation of an individual identification number for foreigners temporarily residing in the Republic of Kazakhstan”.

      2. In accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Migration Service Committee of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) ensure state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) place this order on the official website of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan;

      3) within ten calendar days of the state registration of this order, send this order to the Republican State Enterprise with the Right of Economic Management “Republican Center of Legal Information” of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan for its official publication and inclusion into the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      4) within ten working days of the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submit information on the implementation of measures, provided for in subparagraphs 1), 2) and 3) of this paragraph, to the Legal Department of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan.

      3. The control over the execution of this order shall be assigned to the supervising deputy minister of internal affairs of the Republic of Kazakhstan and the Migration Service Committee of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan (M.T. Kabdenov).

      4. This order shall take effect ten calendar days after its first official publication.

      Minister of Internal Affairs of
      the Republic of Kazakhstan
      Police Colonel-General K. Kassymov

      "AGREED" by

      the Ministry of Information and

      Communications of

      the Republic of Kazakhstan

  Approved by
Order № 966 as of January 3, 2019
of the Minister of Internal Affairs
of the Republic of Kazakhstan

The public service standard “Formation of an individual identification number for foreigners
temporarily residing in the Republic of Kazakhstan”
Chapter 1. General provisions

      1. The public service “Formation of an individual identification number for foreigners temporarily residing in the Republic of Kazakhstan” (hereinafter referred to as the public service).

      2. The public service standard was developed by the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Ministry).

      3. The public service is provided by territorial divisions of the Ministry (hereinafter referred to as the service provider).

      An application for the public service is accepted by and the result of its performance is received from:

      1) the service provider;

      2) Non-commercial joint-stock company “Government for Citizens” State Corporation” (hereinafter referred to as the State Corporation).

Chapter 2. The procedure for the public service’s provision

      4. Time frames for the provision of the public service are as follows:

      1 (one) working day - from the date of submission of a package of required documents;

      the waiting time limit for submitting a package of documents is 20 (twenty) minutes;

      the time limit for servicing a service recipient is 20 (twenty) minutes.

      When an application is lodged with the State Corporation, the day of its receipt shall not be included in the time period for rendering the public service.

      5. The public service is provided in the paper-based form.

      6. The result of the public service’s provision is the issuance of a certificate on the formation of an individual identification number (hereinafter referred to as IIN) in accordance with Appendix 1 to this standard or a reasoned refusal to provide the public service in cases and on grounds provided for in paragraph 10 of this standard.

      If a service recipient has an earlier formed IIN, the service provider issues an IIN formation certificate.

      The public service’s result is provided in the paper-based form.

      7. Individuals receive the public service free of charge.

      8. The work schedule of:

      1) the service provider is Monday through Friday, from 09:00 to 18:30, lunch break 13:00-14:30, except for weekends and holidays, in accordance with the labor legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Applications are accepted and results of the public service’s provision are received at the place of stay of the service recipient between 09:00 and 17.30, lunch break 13:00-14:30.

      The service provider attends to applicants on a first-come-first-served basis, without prior appointment and express service.

      2) the State Corporation is Monday through Saturday in accordance with the established work schedule between 09:00 and 20:00 without lunch break, a day off is Sunday and holidays in accordance with the labor legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Documents are accepted at the place of temporary residence of a service recipient, on the “electronic queue” basis, without express service, an “electronic queue” time can be booked through the portal.

      9. The list of documents required for the provision of the public service, when a service recipient applies for it to the service provider and the State Corporation, is as follows:

      1) the service recipient’s application drawn up as required by Appendix 2 to this public service standard.

      2) an identity document (required for identification).

      After the documents are accepted, the service recipient is issued a voucher, stating the date, confirming the documents’ acceptance for the IIN formation in the form required by Appendix 3 to this public service standard.

      When documents are accepted by the State Corporation, the service recipient is issued a receipt confirming the relevant documents’ acceptance.

      The State Corporation hands out ready documents upon the presentation of a receipt on relevant documents’ acceptance, an identity document of the service recipient (or its representative with a notarized power of attorney).

      10. The service recipient is denied the public service in case of:

      1) inaccuracy in the documents submitted by the service recipient for receiving the public service, and (or) the data (information) contained therein;

      2) inconsistency of the service recipient and (or) submitted materials, objects, data and information required for the provision of the public service to the requirements established by regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan;

      If the service recipient provides an incomplete package of documents according to the list provided for by the public service standard, the service provider refuses to accept the application and issues a receipt on the refusal to accept documents in the form required by Appendix 4 to this public service standard.

      Chapter 3. The complaints procedure regarding decisions, actions (inaction) of service providers and (or) their officials concerning the provision of the public service

      11. An appeal against decisions, actions (inaction) of the Ministry, the service provider and (or) employees of the State Corporation regarding the provision of the public service, a complaint shall be filed with the head of the service provider at the address specified in paragraph 15 of this public service standard or to the head of the Ministry at the address: Tauelsizdik Ave 1, Astana, 010000.

      12. The complaint is submitted in writing by mail or by hand through the office of the service provider or the Ministry.

      The complaint’s acceptance is confirmed by its registration (stamp, incoming number and date) in the office of the service provider or the Ministry, with the indication of the name and initials of the person who accepted the complaint, the time and place to get a response to the complaint.

      The service recipient’s complaint shall indicate his/her surname, name, patronymic (if any), postal address. The application shall be signed by the service recipient.

      The service recipient’s complaint received by the service provider, the Ministry, is subject to consideration within five working days of its registration. A reasoned response about the results of the complaint’s consideration is sent to the service recipient by mail or handed out by the office of the service provider or the Ministry.

      In case of disagreement with the results of the provided public service, the service recipient may file a complaint with the authorized body for assessing and monitoring the quality of the provision of public services.

      The service recipient’s complaint received by the authorized body for assessing and monitoring the quality of the provision of public services is subject to consideration within fifteen working days of its registration.

      A complaint about actions (inaction) of an employee of the State Corporation shall be sent to the head of the center at the address specified in paragraph 15 of this public service standard.

      The acceptance of a complaint, received both by hand and by mail, at the center is confirmed by its registration (stamp, incoming number and date of registration are put on the second copy of the complaint or a cover letter thereto).

      13. In cases of disagreement with the results of the provided public service, the service recipient has the right to apply to the court in the manner prescribed by law.

      Chapter 4. Other requirements with account of the features of the provision of the public service, including that provided in electronic form and through the State Corporation

      14. Service recipients with bodily dysfunctions, complete or partial loss of ability or possibility to carry out activities of daily living, to move on his/her own, to focus on documents’ receipt, are rendered the public service at the place of their residence by an employee of the State Corporation after the service recipient’s application through the Single Contact Center 1414.

      15. Addresses of the places where public services are provided are posted on the websites of:

      1) the Ministry: mvd.gov.kz in the section “On the Activities of the Internal Affairs Bodies”.

      2) the State Corporation: www.gov4с.kz.

      16. The service recipient can receive information about the procedure and status of the provision of the public service in remote access mode through the Single Contact Center 1414.

      17. Contact telephone numbers of information services on the provision of the public service. The Single Contact Center: 1414.

  Appendix 1 to the
public service standard "Formation
of an individual identification
number for foreigners temporarily
residing in the Republic of
Kazakhstan"
  Form

Individual identification number formation certificate

      Individual identification number:

      (has been formed for the first time or is available, underline as necessary)

      Surname __________________________________________________________________

      Name ____________________________________________________________________

      Patronymic (if any) _________________________________________________________

      Date of birth _______________________________________________________________

      Place of birth _______________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Issuing authority ____________________________________________________________

      Date of issue _______________________________________________________________

  Appendix 2 to the
public service standard "Formation
of an individual identification
number for foreigners temporarily
residing in the Republic of
Kazakhstan"
  Form

      to _______________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      (position, surname and initials)

      from_____________________________________________________________________

      (surname, name, patronymic (is any))

      of the citizen of) ____________________________________________________________

      _______________________________

      (indicate the country)

      permanent place of residence _____

      _______________________________

      temporarily residing at ____

      __________________________________________________________________________

      (address)

  Application
I hereby request for an individual
identification number for ____
____________________________
_____________________________________________
(signature) (date)
Appendix 3 to the
public service standard "Formation of an individual identification number for foreigners temporarily residing in the Republic of Kazakhstan"
  Form

Voucher № __
confirming the acceptance of documents for the formation
of an individual identification number

      ________________________________________________________________

      The applicant’s surname, name, patronymic (if any).

      List of accepted documents:

      1. ______________________________________________________________

      2. _____________________________________________________________

      3. ______________________________________________________________

      Accepted by:

      ______________________________ / __________ / _____________________

      (Position of an employee of MSO PD) (signature) surname, name, patronymic (if any)

      "__"________ 20__

      Time and date of issue: ____ hr __ min "__" ____________ 20__

  Appendix 4 to the
public service standard "Formation
of an individual identification
number for foreigners temporarily
residing in the Republic of
Kazakhstan"
  Form
  __________________________
__________________________
__________________________
(surname, name, patronymic
(if any),
__________________________
__________________________
__________________________
(the service recipient’s address)

Receipt on refusal to accept documents

      In accordance with paragraph 2 of Article 20 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Services” as of April 15, 2013, the service provider or the State Corporation (indicate the address) refuses to accept documents submitted for the provision of the public service “Formation of an individual identification number for foreigners temporarily residing in the Republic of Kazakhstan” because of the incomplete package of documents required by the list provided for by the public service standard.

      Documents missing are as follows:

      1) _______________________________________;

      2) ________________________________________;

      This receipt has been drawn up in 2 (two) copies, one for each party.

      ______________________________________ _________________________

      (surname, name, patronymic (if any) of an employee (signature)

      of the State Corporation

      ______________________________________ _________________________

      (surname, name, patronymic (if any) of the service provider)

      (signature)

      Received by: __________________________ __________________________

      (surname, name, patronymic (if any) (the service recipient’s signature)