"Минералды шикізатты кеден аумағынан тыс жерде қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастыруға қорытынды (рұқсат құжатын) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 15 қаңтардағы № 12 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 16 қаңтарда № 18197 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 8 қыркүйектегі № 457 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 08.09.2020 № 457 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Минералды шикізатты кеден аумағынан тыс жерде қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастыруға қорытынды (рұқсат құжатын) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрымдылық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Ж. Қасымбек

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2019 жылғы 15 қаңтардағы
№ 12 бұйрығымен
бекітілген

"Минералды шикізатты кеден аумағынан тыс жерде қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастыруға қорытынды (рұқсат құжатын) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Минералды шикізатты кеден аумағынан тыс жерде қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастыруға қорытынды (рұқсат құжатын) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 11 қаңтардағы № 14 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16332 болып тіркелген) бекітілген "Минералды шикізатты кеден аумағынан тыс жерде қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастыруға қорытынды (рұқсат құжатын) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.

      Өтініші қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      Стандартқа қосымшаға сәйкес нысан бойынша минералды шикізатты кеден аумағынан тыс жерде қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастыруға қорытынды (рұқсат құжаты) (бұдан әрі – қорытынды (рұқсат құжаты) не Стандарттың 10-тармағымен белгіленген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша ресімдерді (іс-қимылды) бастау үшін негіз көрсетілетін қызметті алушыда Стандарттың 9-тармағына сәйкес қоса берілген құжаттары (бұдан әрі - құжат) бар өтінішінің болуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін ресімдер (іс-қимылдар):

      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңесінде тіркеу;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының өтінішті жауапты орындаушыға (құрылымдық бөлімшенің орынбасары және басшысы арқылы) орындауға беруі;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының өтінішті қарауы және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі;

      4) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қоюы;

      5) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға жіберу.

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (жұмыскерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігіні сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар түскен күннен бастап алынған құжаттарды тіркеуді жүргізеді және 20 (жиырма) минут ішінде басшының қарауына береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтініш пен құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына (құрылымдық бөлімшенің орынбасары және басшысы арқылы) оған құжаттар түскен сәттен бастап 3 (үш) сағат ішінде орындауға береді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттарын қарайды, сосын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға қорытындыны (рұқсат құжаты) не Стандарттың 10-тармағында белгіленген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты күнтізбелік 14 (он төрт) күн ішінде береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде қорытындыға (рұқсат құжатына) не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді;

      5) Стандартқа қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына түскен сәттен бастап 20 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға беріледі.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері қатысады:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы (құрылымдық бөлімше басшысы және басшының орынбасары);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      8. Құрылымдық бөлімшелер (жұмыскерлер) арасындағы ресімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау "Минералды шикізатты кеден аумағынан тыс жерде қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастыруға қорытынды (рұқсат құжатын) беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттің "Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы" қосымшасында әр ресімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып келтірілген.

  "Минералды шикізатты кеден
аумағынан тыс жерде қайта
өңдеудің кедендік рәсімімен
орналастыруға қорытынды
(рұқсат құжатын) беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

"Минералды шикізатты кеден аумағынан тыс жерде қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастыруға қорытынды (рұқсат құжатын) беру" мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



On approval of the public service regulation “Issue of an opinion (permit) for the placement of mineral raw materials under the customs procedure for processing outside the customs territory”

Order No. 12 of the Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan as of January 15, 2019. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on January 16, 2019, No. 18197

       Unofficial translation

     
Footnote. Abolished by order of the Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated 08.09.2020 No. 457 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      In accordance with subparagraph 2) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Services” as of April 15, 2013, I hereby ORDER:

      1. To approve the appended regulation of the public service “Issue of an opinion (permit) for the placement of mineral raw materials under the customs procedure for processing outside the customs territory”.

      2. In accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Committee for Industrial Development and Industrial Safety of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) ensure state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days of the state registration of this order, send this order’s electronic copy in Kazakh and Russian to the Republican State Enterprise with the Right of Economic Management “Republican Center of Legal Information” of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan for its official publication and inclusion into the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) place this order on the website of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan.

      3. The control over the execution of this order shall be assigned to the supervising vice-minister of industry and infrastructure development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall take effect ten calendar days after its first official publication.

      Minister Zh. Kassymbek

  Approved by
Order № 12 as of January 15, 2019
of the Minister of Industry and
Infrastructure Development of the
Republic of Kazakhstan

The public service regulation “Issue of an opinion (permit) for the placement of mineral raw
materials under the customs procedure for processing outside the customs territory”
Chapter 1. General provisions

      1. The public service “Issue of an opinion (permit) for the placement of mineral raw materials under the customs procedure for processing outside the customs territory” (hereinafter referred to as the public service) is provided by the Committee for Industrial Development and Industrial Safety of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the service provider).

      The public service is provided on the basis of the public service standard “Issue of an opinion (permit) for the placement of mineral raw materials under the customs procedure for processing outside the customs territory” approved by Order No. 14 of the Minister of Investment and Development of the Republic of Kazakhstan as of January 11, 2018 (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts, No. 16332) (hereinafter referred to as the Standard).

      The application is received and the result of the provision of the public service is delivered through the office of the service provider.

      2. The public service is provided in the paper-based form.

      3. The result of the public service’s provision is:

      an opinion (permit) for the placement of mineral raw materials under the customs procedure for processing outside the customs territory (hereinafter referred to as an opinion (permit)) issued in the form required by the Appendix to the Standard or a reasoned response to refuse to provide the public service on the grounds established by paragraph 10 of the Standard.

      Chapter 2. Description of the plan of action for the service provider’s structural units (employees) in the course of the public service’s provision

      4. A ground for starting the process of rendering the public service is a service recipient’s application with documents attached thereto (hereinafter referred to as the document) in accordance with paragraph 9 of the Standard.

      5. Procedures (actions) constituting the process of the public service’s provision are as follows:

      1) the application’s registration in the office of the service provider;

      2) the application’s referral to the responsible officer (through a deputy head and head of a structural unit) by the service provider’s head;

      3) consideration of the application and execution of the result of the public service’s provision by the responsible officer of the service provider;

      4) the signing of the result of the public service’s provision by the head of the service provider;

      5) sending the result of the public service’s provision to the service recipient.

      6. Description of the sequence of procedures (actions) performed by structural units (employees) of the service provider:

      1) within 20 (twenty) minutes of the documents’ receipt, an employee of the service provider’s office registers the documents received and submits them to the head for his/her consideration;

      2) within 3 (three) hours of documents’ receipt, the head of the service provider refers the application and documents to the responsible officer of the service provider (through a deputy head and head of a structural unit);

      3) the service provider’s responsible officer considers the service recipient’s application and documents necessary for the public service’s provision, then sends an opinion (permit) or a reasoned response to refuse to provide the public service on the grounds established by paragraph 10 of the Standard for their signing by the service provider’s head within 14 (fourteen) calendar days;

      4) within 4 (four) hours, the head of the service provider signs the opinion (permit) or the reasoned response to refuse to provide the public service and sends it to the responsible officer of the service provider;

      5) in accordance with the Appendix to the Standard, the result of the provision of a public service shall be issued to the service recipient within 20 (twenty) minutes of receipt by the responsible officer of the service provider.

      Chapter 3. Description of the interaction procedure for structural units (employees) of the service provider in the course of the public service’s provision

      7. The following structural units of the service provider are involved in the provision of the public service:

      1) a specialist of the office of the service provider;

      2) the head of the service provider (a deputy head and head of the structural unit);

      3) a responsible officer of the service provider.

      8. The sequence of interaction among structural units (employees) with an indication of the duration of each procedure (action) is described in the Appendix to this regulation “Directory of business processes for the provision of the public service “Issue of an opinion (permit) for the placement of mineral raw materials under the customs procedure for processing outside the customs territory”.

  Appendix to the public service regulation
“Issue of an opinion (permit) for
the placement of mineral raw
materials under the customs procedure for processing outside
the customs territory”

Directory of business processes for the provision of the public service “Issue of an opinion
(permit) for the placement of mineral raw materials under the customs procedure for
processing outside the customs territory”

Service recipient


Specialist of the service provider’s office


Head of the service provider


Responsible officer of the service provider

Submission of an application
 
 
 
 
 
 
Receipt of the result of the public service’s provision



from the day of documents’ receipt registers the accepted documents and forwards them to the head for his/her consideration – within 20 (twenty) minutes



refers the application and documents to the responsible officer of the service provider (through a deputy had and head) of the structural unit as soon as they are accepted – within 3 (three) hours



 
considers the application and documents of the service recipient required for the provision of the public service , then submits the opinion (permit) or reasoned response to refuse the provision of the public service on the grounds established by paragraph 14 of the Standard to the head of the service provider – within (ten)10 calendar days



 
 
 
delivers the result of the public service’s provision or reasoned refusal to provide public services to the service recipient – within 20 (twenty) minutes



 
 
 
signs the result of the public service’s provision or reasoned refusal to provide public services to the service recipient – within 4 (four) hours



      SFU* - structural and functional unit of interaction




-

-

-

the start or end of the public service’s provision

procedure (action) performed by the service provider and (or) SFU

move to the next procedure (action)