"Білім беру ұйымдарында эксперимент режимінде іске асырылатын білім беру бағдарламаларын әзірлеу, сынақтан өткізу және енгізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 27 наурыздағы № 139 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 ақпандағы № 61 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 12 ақпанда № 18283 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Білім беру ұйымдарында эксперимент режимінде іске асырылатын білім беру бағдарламаларын әзірлеу, сынақтан өткізу және енгізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 27 наурыздағы № 139 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10916 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 12 маусымда жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Білім беру ұйымдарында эксперимент режимінде іске асырылатын білім беру бағдарламаларын әзірлеу, сынақтан өткізу және енгізу қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Техникалық және кәсіптік білім департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның қағаз және электронды түрдегі көшірмесін қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды;

      5) осы бұйрықты облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалалары білім басқармаларының назарына жеткізуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Э.А. Суханбердиеваға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
Е. Сағадиев

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2019 жылғы 7 ақпандағы
№ 61 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 27 наурыздағы
№ 139 бұйрығымен бекітілген

Білім беру ұйымдарында эксперимент режимінде іске асырылатын білім беру бағдарламаларын әзірлеу, сынақтан өткізу және енгізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Білім беру ұйымдарында эксперимент режимінде іске асырылатын білім беру бағдарламаларын әзірлеу, сынақтан өткізу және енгізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 44-1) тармақшасына сәйкес әзірленген және білім беру ұйымдарында эксперимент режимінде іске асырылатын білім беру бағдарламаларын әзірлеу, сынақтан өткізу және енгізу тәртібін айқындайды.

      Осы Қағидалар ведомстволық бағыныстылығы мен меншік нысанына қарамастан білім беру ұйымдарында қолданылады.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) эксперименттік алаң – жаңа педагогикалық технологиялар мен білім берудің жаңа мазмұнын сынақтан өткізуге арналған эксперимент режимінде білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымы;

      3. Эксперименттік алаң мектепке дейінгі ұйымдар, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында (бұдан әрі – білім беру ұйымдары), сондай-ақ Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіне, Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт министрлігіне, Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігіне (бұдан әрі – мемлекеттік органдар) бағынысты білім беру ұйымдарында құрылады.

2-тарау. Білім беру ұйымдарында эксперимент режимінде іске асырылатын білім беру бағдарламаларын әзірлеу, сынақтан өткізу және енгізу тәртібі

      4. Білім беру ұйымдары Қазақстан Республикасы Білім және және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілердің тізілімінде № 17669 тіркелген) бекітілген Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының негізгі ережелерін ескере отырып эксперименттік білім беру бағдарламаларын әзірлейді.

      5. Эксперименттік білім беру бағдарламаларын әзірлеуді педагог қызметкерлер, ғалымдар, ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлер жүзеге асырады.

      6. Эксперименттік білім беру бағдарламасын әзірлеу кезінде:

      1) мақсаты, мазмұны және оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру құрылымы;

      2) педагогикалық және ғылыми-педагогикалық кадрларды кәсіби даярлау және қайта даярлау;

      3) эксперименттік алаңның жұмыс істеу және дамыту режимі;

      4) эксперименттік алаңды басқару жүйесі;

      5) Қазақстанның білім беру-ақпараттық, ғылыми және әлеуметтік мәдени кеңістігін қамтамасыз ету үшін проблемалардың өзектілігі мен маңыздылығы;

      6) білім беру мазмұнын жаңарту және жаңғырту, білім беру процесінің ұйымдастыру құрылымын (оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру нысандары, әдістері, тәсілдері мен құралдары) дамыту және жетілдіру жөніндегі міндеттерді шешуге арналған білім беру бастамалары авторларының инновациялық қызметінің бағыты;

      7) білім беру саласындағы құқықтық актілерге сәйкестігі ескеріледі.

      7. Әзірленген эксперименттік білім беру бағдарламасын келісу үшін оқу-әдістемелік бірлестікте немесе базасында оны іске асыру жоспарланып отырған тиісті білім беру ұйымының педагогикалық кеңесінде мақұлдануы қажет.

      8. Эксперименттік білім беру бағдарламаларын сынақтан өткізу және енгізу туралы шешім қабылдау үшін білім беру ұйымдары облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларының жанынан құрылған сараптамалық топтарға, ал мемлекеттік органдардың ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары мемлекеттік органдарда құрылған сараптамалық топтарға мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) базасында эксперимент өткізілуі жоспарланып отырған білім беру ұйымының атауы мен орналасқан жері (заңды, нақты мекенжайы, байланыс деректері) көрсетілген эксперименттік білім беру бағдарламаларын енгізу туралы жазбаша өтінім;

      2) эксперименттік білім беру бағдарламасының қысқаша түйіндемесін, оның білім беру жүйесінің дамуы үшін әлеуметтік маңызының ғылыми негіздемесін;

      3) эксперименттік кадрлық, экономикалық, материалдық-техникалық және ғылыми қамтамасыз етілуі бойынша алдына ала жасалған есептеулерді;

      4) білім беру ұйымының педагогикалық кеңесінің немесе оқу-әдістемелік бірлестігінің хаттамасынан үзінді;

      5) эксперименттік білім беру бағдарламасы.

      9. Эксперименттік білім беру бағдарламаларын сынақтан өткізу және енгізу туралы шешімді облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларының немесе мемлекеттік органдардың жанынан құрылған сараптамалық топ қабылдайды.

      10. Сараптамалық топтардың құрамына білім беру ұйымдары, өңірлік кәсіпкерлер палатасы (техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін) және жергілікті атқарушы органдар өкілдері кіреді.

      11. Білім беру ұйымының базасында эксперименттік білім беру бағдарламасын сынақтан өткізу туралы шешім сараптамалық топтың хаттамасымен ресімделеді.

      12. Сараптамалық топтың хаттамасы негізінде облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары басшыларының эксперименттік білім беру бағдарламасын сынақтан өткізу және енгізу туралы бұйрығы шығарылады.

      Мемлекеттік органдардың ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары үшін білім беру бағдарламасын сынақтан өткізу және енгізу туралы бұйрықты сараптамалық топтың хаттамасы негізінде мемлекеттік органдар шығарады.

      13. Білім беру ұйымының білім беру саласындағы эксперименттік білім беру бағдарламаларын іске асыру бас тарту туралы шешім:

      1) білім беру қызметіне тиісті лицензия болмаған (мектепке дейінгі ұйымдардан басқа);

      2) білім беру саласындағы мемлекеттік бақылау қорытындылары бойынша теріс қорытынды алған (лицензияның әрекетін тоқтату, заңды және (немесе) лауазымды тұлғаға әкімшілік айыппұл салу, лицензияны кері қайтару) жағдайларда қабылданады.

О внесении изменения в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 139 "Об утверждении Правил разработки, апробации и внедрения образовательных программ, реализуемых в режиме эксперимента в организациях образования"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 7 февраля 2019 года № 61. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 февраля 2019 года № 18283

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 139 "Об утверждении Правил разработки, апробации и внедрения образовательных программ, реализуемых в режиме эксперимента в организациях образования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10916, опубликован 12 июня 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      Правила разработки, апробации и внедрения образовательных программ, реализуемых в режиме эксперимента в организациях образования, утвержденные указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту технического и профессионального образования Министерства образования и науки Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течении десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятиях, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта;

      5) доведение настоящего приказа до сведения областных, городов Астана, Алматы и Шымкент управлений образования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Суханбердиеву Э. А.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан
Е. Сагадиев

  Приложение к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 7 февраля 2019 года № 61
  Утверждены приказом
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 27 марта 2015 года № 139

Правила разработки, апробации и внедрения образовательных программ, реализуемых в режиме эксперимента в организациях образования

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки, апробации и внедрения образовательных программ, реализуемых в режиме эксперимента в организациях образования (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 44-1) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" и определяют порядок разработки, апробации и внедрения образовательных программ, реализуемых в режиме эксперимента в организациях образования.

      Действие настоящих Правил распространяется на организации образования независимо от ведомственной подчиненности и форм собственности.

      2. Основные понятие, используемые в настоящих Правилах:

      1) экспериментальная площадка – организация образования, реализующая образовательные программы в режиме эксперимента для апробации новых педагогических технологий и нового содержания образования;

      3. Экспериментальные площадки создаются в дошкольных организациях, организацииях среднего, технического и профессионального, послесреднего образования (далее – организации образования), а также в организациях образования, подведомственных Министерству образования и науки Республики Казахстан, Министерству культуры и спорта Республики Казахстан, Министерству обороны Республики Казахстан (далее – государственные органы).

Глава 2. Порядок разработки, апробации и внедрения образовательных программ, реализуемых в режиме эксперимента в организациях образования

      4. Организации образования разрабатывают экспериментальные образовательные программы с учетом основных положений государственных общеобязательных стандартов образования соответствующих уровней образования, утвержденные приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 31 октября 2018 года под № 604 (зарегистрирован в Реестре нормативных правовых актов под № 17669).

      5. Разработка экспериментальной образовательной программы осуществляется педагогическими работниками, учеными, научными и научно-педагогическими сотрудниками.

      6. При разработке экспериментальной образовательной программы учитывается:

      1) цель, содержание, организационная структура обучения и воспитания;

      2) формы профессиональной подготовки и переподготовки педагогических и научно - педагогических кадров;

      3) режим функционирования и развития экспериментальной площадки;

      4) система управления экспериментальной площадкой;

      5) актуальность и значимость проблем для обеспечения образовательно-информационного, научного и социокультурного пространства Казахстана;

      6) направленность инновационной деятельности авторов образовательной инициативы на решение задач по обновлению и модернизации содержания образования, развитию и совершенствованию организационной структуры образовательного процесса (организационных форм, методов, приемов и средств обучения и воспитания);

      7) соответствие правовым актам в сфере образования.

      7. Для согласования разработанная экспериментальная образовательная программа получает одобрение учебно-методического объединения или педагогического совета соответствующей организации образования, на базе которой планируется ее реализация.

      8. Для принятия решения об апробации и внедрении экспериментальных образовательных программ организации образования предоставляют в экспертные группы, созданные при управлениях образования областей, городов Астаны, Алматы и Шымкент, а организации образования, подведомственные государственным органам, в экспертные группы, созданные в государственном органе, следующие документы:

      1) письменную заявку о планируемом внедрении экспериментальной образовательной программы с указанием наименования и местонахождения (юридический, фактический адреса, контактные телефоны) организации образования, на базе которой планируется проведение эксперимента;

      2) краткое резюме экспериментальной образовательной программы, научное обоснование ее социальной значимости для развития системы образования;

      3) предварительные расчеты по кадровому, экономическому, материально-техническому и научному обеспечению эксперимента;

      4) выписку из Протокола педагогического совета или учебно-методического объединения организаций образования;

      5) экспериментальную образовательную программу.

      9. Решение об апробации и внедрении экспериментальных образовательных программ принимает экспертная группа, созданная при управлениях образования областей, городов Астаны, Алматы и Шымкент или государственных органах.

      10. В состав экспертных групп входят представители организаций образования, региональных палат предпринимателей (для организаций технического и профессионального образования) и местных исполнительных органов.

      11. Решение об апробации экспериментальной образовательной программы на базе организации образования оформляется протоколом экспертной группы.

      12. На основании протокола экспертной группы издается приказ руководителя управления образования областей, городов Астана, Алматы и Шымкент об апробации и внедрении экспериментальной образовательной программы.

      Для организаций образования, подведомственных государственным органам, приказ об апробации и внедрении экспериментальной образовательной программ издается государственными органами на основании протокола экспертной группы.

      13. Решение об отказе организации образования на реализацию экспериментальных образовательных программ принимается в следующих случаях:

      1) отсутствия соответствующей лицензии на образовательную деятельность (кроме дошкольных организаций);

      2) получения отрицательного заключения по итогам государственного контроля в сфере образования (приостановление действия лицензии, наложение административного штрафа на юридическое и (или) должностное лицо, отзыв лицензии).