Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2018 жылғы 19 наурыздағы № 392 "Ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларын бекіту туралы" бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2019 жылғы 28 ақпандағы № 146 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 28 ақпанда № 18354 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 19 наурыздағы № 392 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16689 болып тіркелді, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде 2018 жылғы 16 сәуірде жарияланған) келесі өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жөніндегі уәкілетті органның ішкі мемлекеттік аудитті және қаржылық бақылауды жүргізу қағидаларында:

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Ішкі мемлекеттік аудит, Заңның 18 бабына сәйкес қалыптастырылған ішкі аудит қызметтерінің тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің (бұдан әрі – мемлекеттік аудит объект) тізбесі (бұдан әрі – мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесі) негізінде жүргізіледі.

      Уәкілетті орган және оның аумақтық бөлімшелері жоспардан тыс аудитті Заңның 18-бабының 5-рамағына сәйкес жүргізеді.

      Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 598 бұйрығымен бекітілген Камералдық бақылау жүргізу қағидаларына (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 29 желтоқсанда № 12599 болып тіркелді) сәйкес жіберілген камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны мемлекеттік аудит объектісімен орындағаннан кейін тапсырыс берушінің, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының, мемлекеттік сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушының, комиссиялардың, сарапшының, мемлекеттік сатып алу саласындағы бірыңғай оператордың әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне шағымдары бойынша уәкілетті органмен және оның аумақтық бөлімшелерімен жоспардан тыс аудит жүргізіледі.";

      28-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "28. Мемлекеттік аудит тобы аудиторлық іс-шараға дайындық кезеңінде:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес Мемлекеттік аудит объектісінің қызметін алдын ала зерделеу барысында уәкілетті органмен және оның аумақтық бөлімшелерімен Болжамды мәселелер тізбесіне сәйкес мемлекеттік аудит объектісінің қызметін алдын ала зерделеу үшін ақпарат көздерін талдауды жүргізеді;

      2) қолжетімді көздерден, Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жөніндегі бірыңғай дерекқордан ақпарат жинақтауды жүзеге асырады және мемлекеттік аудит объектісін алдын ала зерделеу үшін қосымша мәліметтер, ақпараттар, құжаттар (материалдар) сұратады.";

      80-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "80. Мемлекеттік аудит объектісін алдын ала зерделеу мақсатында дайындық кезеңінде мемлекеттік аудит тобының жетекшісі және қатысушылары ақпарат жинауды және мемлекеттік аудит объектілеріне жетпейтін ақпаратты ұсынуға арналған сұрау салуды жібереді.";

      92-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "92. Мемлекеттік аудит жүргізілген мемлекеттік аудит объектілерінің әрқайсысы бойынша аудиторлық іс-шара нәтижелері аудиторлық есеппен немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есеппен ресімделеді.

      Аудиторлық есепке:

      1) ішкі мемлекеттік аудит объектісінің мәліметтерді, ақпаратты, құжаттарды (материалдарды) ұсынуы жөніндегі талап;

      2) ішкі мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктер тізілімі;

      3) анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктер фактілерін растайтын құжаттардың, анықтамалардың, кестелердің, фотосуреттердің түпнұсқалары немесе тиісінше куәландырылған көшірмелері;

      4) функционалдық және лауазымдық міндеттері негізінде жіберілген бұзушылықтарға қатысы бар тұлғалардың жазбаша түсініктемелері (қажет болғанда);

      5) бақылау өлшемдері мен қарап тексеру актілері (олар жасалған жағдайда);

      6) зерттеулердің (сынақтардың және тағы басқалар), сараптамалардың қорытындылары, хаттамалардың көшірмелері, ішкі мемлекеттік аудит нәтижелерімен байланысты басқа да құжаттар немесе олардың көшірмелері (олар жасалған жағдайда);

      7) мемлекеттік органдар мамандарының, сарапшылардың (олар тартылған жағдайда) сараптамалық қорытындылары;

      8) ішкі мемлекеттік аудитке ұшыраған құжаттар тізбесі, олардың деректемелері және аудиторлық іріктеудің негіздемесі көрсетіле отырып, олардың негізінде қалыптастырылған қорытындылар;

      9) және басқа да құжаттар қоса беріледі.

      Қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есепке:

      1) ішкі мемлекеттік аудит объектісінің мәліметтерді, ақпаратты, құжаттарды (материалдарды) ұсынуы жөніндегі талап;

      2) стандарттарында көзделген қосымшалар;

      3) ішкі мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктер тізілімі;

      4) анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктер фактілерін растайтын құжаттардың, анықтамалардың, кестелердің, фотосуреттердің түпнұсқалары немесе тиісінше куәландырылған көшірмелері;

      5) функционалдық және лауазымдық міндеттері негізінде жіберілген бұзушылықтарға қатысы бар тұлғалардың жазбаша түсініктемелері (қажет болғанда);

      6) бақылау өлшемдері мен қарап тексеру актілері (олар жасалған жағдайда);

      7) зерттеулердің (сынақтардың және тағы басқалар), сараптамалардың қорытындылары, хаттамалардың көшірмелері, ішкі мемлекеттік аудит нәтижелерімен байланысты басқа да құжаттар немесе олардың көшірмелері (олар жасалған жағдайда);

      8) сарапшылардың (олар тартылған жағдайда) сараптамалық қорытындылары;

      9) ішкі мемлекеттік аудитке ұшыраған құжаттар тізбесі, олардың деректемелері және аудиторлық іріктеудің негіздемесі көрсетіле отырып, олардың негізінде қалыптастырылған қорытындылар;

      10) басқа да құжаттар қоса беріледі.";

      101-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "101. Аудиторлық есеп немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есепке ассистентті қоспағанда, мемлекеттік аудит тобының барлық мүшелері, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектісінде аудиторлық іс-шара аяқталған күннен кешіктірмей мемлекеттік аудит объектісінің басшысы немесе оның орнындағы тұлға қол қояды.

      Аудиторлық іс-шара нәтижелерімен келіспеген кезде аудиторлық есепке немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есепке мемлекеттік аудит объектісінің басшысы қарсылықтардың бар екені туралы ескертпемен қол қояды.

      Аудиторлық есепке немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есепке мемлекеттік аудит объектісі қарсылықты уәкілетті органның жанындағы апелляциялық комиссияға қол қойылған аудиторлық есеп немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есеп ұсынылған күннен бастап он жұмыс күнінен аспайтын мерзімде осы Қағидаларға 12-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жіберіледі.";

      103-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "103. Аудиторлық есепке немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есепке келіп түскен қарсылықтар уәкілетті органның жанындағы апелляциялық комиссиясымен Заңның 11-1-тарауында айқындалған тәртіппен қаралады.

      Мемлекеттік аудит объектісінен қарсылықтар келіп түскен жағдайда аудиторлық септе немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есепте көрсетілген бұзушылықтардың анықталған күні қарсылықты қарау нәтижелері бойынша шешім қабылдау туралы құжаттың күні болып есептеледі.";

      122-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "122. Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша қабылданатын құжаттарға шағым жасау кезінде туындайтын дауларды апелляциялық реттеу Заңның 58-6-бабына сәйкес міндетті болып табылады.";

      125-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "125. Аудит тобының жетекшісі мемлекеттік аудит объектісінен ақпаратты (растаушы құжаттарды) алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік аудит объектісінің ұсынымдар мен нұсқамаларды орындау толықтығына талдау жүргізеді.

      Аудиторлық іс-шаралар негізінде сот тәртібінде қарау және (немесе) қылмыстық іс жүргізу немесе өзге аудит объектісіне байланысты емес негіздер бойынша жүзеге асырылған жағдайларды қоспағанда, нұсқамалардың тармақтарын орындау мерзімін мемлекеттік аудит объектісінің дәлелденген негіздемелері болған кезде екі реттен асырмай ұзартуға жол беріледі.

      Ұсынымдар мен нұсқамалар толық орындалған жағдайда осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аудиторлық іс-шараның аяқталғаны туралы анықтама жасалады.";

      130-тармағының төртінші бөлімі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік аудит объектісінің басшысымен немесе оның орнындағы тұлғамен аудиторлық есепке немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есепке қарсылықтар жіберген жағдайда сапаны бақылау Заңның 11-1-тарауында белгіленген тәртіппен қарсылықты қарау қорытындылары бойынша шешім шыққаннан кейін жүргізіледі.";

      133-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "133. Аудиторлық есепке, қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есепке қарсылықтар келіп түскен жағдайда уәкілетті органның құрылымдық немесе аумақтық бөлімшелері оларды қарау бойынша дәлелдерді, растайтын құжаттарды уәкілетті органның жанындағы апелляциялық комиссияға үш жұмыс күні ішінде Заңмен белгіленген тәртіппен қарау үшін беріледі.

      Мемлекеттік аудит объектілерінің наразылықтарын қарау жөніндегі уәкілетті органның құрылымдық және аумақтық бөлімшелерінің негіздемелері әрбір наразылық аспектісі бөлінісінде ресімделеді және оған уәкілетті органның құрылымдық (аумақтық) бөлімшесінің басшысы, ал ол болмаған жағдайда – басшының міндетін атқаратын адам қол қояды.";

      мынадай мазмұндағы 134-1 тармағымен толықтырылсын:

      "134-1. Егер мынадай бұзушылықтардың бірі анықталған жағдайларда аудиторлық есеп немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есеп стандарттарға сәйкес келмейді деп танылады:

      1) ішкі мемлекеттік аудит жүргізу бағдарламасымен бекітілген кезең мен мәселелердің жалпы санының жүз пайызын толық қамтуды қамтамасыз етпеуі;

      2) бекітілген ішкі мемлекеттік аудит жүргізу бағдарламасында көзделген отыз және одан да көп пайызын толық талдауды (объективті және жан-жақты қарау) қамтамасыз етпеуі;

      3) мемлекеттік органдар мен заңды тұлғаларға осындай органдар мен заңды тұлағалардың құзыретіне жататын мәселелер бойынша сұрау салуларға алынған түсіндірулер негізінде қалыптастырылған сапа бақылауының нәтижелері бойынша қорытындыларды қоспағанда, объективті, дәйекті, тиісті және жеткілікті аудиторлық дәлелдердің болмауына байланысты аудиторлық есепте немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есепте көрсетілген бұзушылықтар тармақтарының (жиынтықта қаржылық және (немесе) рәсімдік сипаттағы) жалпы санының жиырма және одан да көп пайызын растамау;

      4) Заңның 18-бабының 5-тармағымен сәйкес жоспардан тыс аудит үшін негіз болған, құжатта мазмұндалған мәселелердің жалпы санының жүз пайызын толық қамтуды және талдауды (объективті және жан-жақты қарау) қамтамасыз етпеуі;

      5) сапа бақылауын жүргізу кезінде үш және одан да көп жағдайларда (фактілер) жүргізілген аудиторлық іс-шарамен анықталмаған қаржылық бұзушылықтардың анықталуы;

      6) сапа бақылауын жүргізу кезінде жүргізілген аудиторлық іс-шарамен анықталмаған, ішкі мемлекеттік аудит нәтижелеріне немесе мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау мақсаттарына қол жеткізуге әсер еткен рәсімдік сипаттағы бұзушылықтардың анықталуы;

      7) мемлекеттік аудит көрсеткіштерінің жалпы санының отыз және одан да көп пайызында тиімділік аудитінің немесе сәйкестік аудитінің көрсеткіштеріне сәйкестігі тұрғысынан мемлекеттік аудит саласын немесе аудит объектісінің қызметін бағалаудың болмауы;

      8) жүргізілген аудиттің түріне байланысты жалпы және рәсімдік стандарттардың, ішкі мемлекеттік аудит жүргізуді регламенттейтін Қағидалардың, нормативтік құқықтық және құқықтық құжаттардың белгіленген талаптарын сақтамау.";

      көрсетілген қағидаларың 1-қосымшасы осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      7-қосымшасының 10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Алдыңғы мемлекеттік аудиттің (бақылаудың) және тексерістің нәтижелері туралы

      мәліметтер:

      _________________________________________________________________________

      (тек ішкі мемлекеттік аудит органы жүргізген мемлекеттік аудит нысанасымен сәйкес

      келетін бұрын басқа мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары, құқық

      қорғау органдары және басқа бақылау және қадағалау органдары қамтыған мәселелер

      бойынша қысқаша мәліметтер, мемлекеттік аудит объектісі қабылдаған анықталған

      бұзушылықтарды жою жөніндегі шаралар)";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Ішкі аудит қызметтерінің ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларында:

      2-тармағының 7)-тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "7) мемлекеттік аудит тобы – екі және одан көп аудиторлық іс-шараға қатысушылар (мемлекеттік аудитор (-лар), мемлекеттік аудитор ассистенті (-тері), қажет болған жағдайда тиісті бейін бойынша тартылған мамандар;";

      25-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "25. Мемлекеттік аудит тобы аудиторлық іс-шараға дайындық кезеңінде:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік аудит объектісінің қызметін алдын ала зерделеу барысында ішкі аудит қызметтері зерделейтін мәселелердің болжамды тізбесіне сай мемлекеттік аудит объектісінің қызметін алдын ала зерделеу үшін ақпарат көздерін талдауды жүргізеді;

      2) қолжетімді көздерден, Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жөніндегі бірыңғай дерекқордан ақпарат жинақтауды жүзеге асырады және қажет болған кезде мемлекеттік аудит объектісін алдын ала зерделеу үшін одан қосымша мәліметтер, ақпараттар, құжаттар (материалдар) сұратады.";

      63-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "63. Мемлекеттік аудит жүргізілген мемлекеттік аудит объектілерінің әрқайсысы бойынша аудиторлық іс-шара нәтижелері аудиторлық есеппен ресімделеді.

      Аудиторлық есепке:

      1) ішкі мемлекеттік аудит объектісінің мәліметтерді, ақпаратты, құжаттарды (материалдарды) ұсынуы жөніндегі талап;

      2) ішкі мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктер тізілімі;

      3) анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктер фактілерін растайтын құжаттардың, анықтамалардың, кестелердің, фотосуреттердің түпнұсқалары немесе тиісінше куәландырылған көшірмелері;

      4) функционалдық және лауазымдық міндеттері негізінде жіберілген бұзушылықтарға қатысы бар тұлғалардың жазбаша түсініктемелері (қажет болғанда);

      5) бақылау өлшемі (қарап тексеру) актілері (олар жасалған жағдайда);

      6) зерттеулердің (сынақтардың және тағы басқалар), сараптамалардың қорытындылары, хаттамалардың көшірмелері, ішкі мемлекеттік аудит нәтижелерімен байланысты басқа да құжаттар немесе олардың көшірмелері (олар жасалған жағдайда);

      7) мемлекеттік органдар мамандарының сарапшылардың (олар тартылған жағдайда) сараптамалық қорытындылары;

      8) ішкі мемлекеттік аудитке ұшыраған құжаттар тізбесі, олардың деректемелері және аудиторлық іріктеудің негіздемесі көрсетіле отырып, олардың негізінде қалыптастырылған қорытындылар;

      9) басқа құжаттар қоса беріледі.";

      мынадай мазмұндағы 95-1 тармағымен толықтырылсын:

      "95-1. Егер мынадай бұзушылықтардың бірі анықталған жағдайларда аудиторлық есеп стандарттарға сәйкес келмейді деп танылады:

      1) ішкі мемлекеттік аудит жүргізу бағдарламасымен бекітілген кезең мен мәселелердің жалпы санының жүз пайызын толық қамтуды қамтамасыз етпеуі;

      2) бекітілген ішкі мемлекеттік аудит жүргізу бағдарламасында көзделген отыз және одан да көп пайызын толық талдауды (объективті және жан-жақты қарау) қамтамасыз етпеуі;

      3) мемлекеттік органдар мен заңды тұлғаларға осындай органдар мен заңды тұлағалардың құзыретіне жататын мәселелер бойынша сұрау салуларға алынған түсіндірулер негізінде қалыптастырылған сапа бақылауының нәтижелері бойынша қорытындыларды қоспағанда, объективті, дәйекті, тиісті және жеткілікті аудиторлық дәлелдердің болмауына байланысты аудиторлық есепте көрсетілген бұзушылықтар тармақтарының (жиынтықта қаржылық және (немесе) рәсімдік сипаттағы) жалпы санының жиырма және одан да көп пайызын растамау;

      4) Заңның 15-бабының 12)-тармақшасымен сәйкес жоспардан тыс аудит үшін негіз болған, құжатта мазмұндалған мәселелердің жалпы санының жүз пайызын толық қамтуды және талдауды (объективті және жан-жақты қарау) қамтамасыз етпеуі;

      5) сапа бақылауын жүргізу кезінде үш және одан да көп жағдайларда (фактілер) жүргізілген аудиторлық іс-шарамен анықталмаған қаржылық бұзушылықтардың анықталуы;

      6) сапа бақылауын жүргізу кезінде жүргізілген аудиторлық іс-шарамен анықталмаған, ішкі мемлекеттік аудит нәтижелеріне немесе мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау мақсаттарына қол жеткізуге әсер еткен рәсімдік сипаттағы бұзушылықтардың анықталуы;

      7) мемлекеттік аудит көрсеткіштерінің жалпы санының отыз және одан да көп пайызында тиімділік аудитінің немесе сәйкестік аудитінің көрсеткіштеріне сәйкестігі тұрғысынан мемлекеттік аудит саласын немесе аудит объектісінің қызметін бағалаудың болмауы;

      8) жүргізілген аудиттің түріне байланысты жалпы және рәсімдік стандарттардың, ішкі мемлекеттік аудит жүргізуді регламенттейтін Қағидалардың, нормативтік құқықтық және құқықтық құжаттардың белгіленген талаптарын сақтамау.";

      көрсетілген қағидаларың 1-қосымшасы осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      7-қосымшасының 9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Алдыңғы мемлекеттік аудиттің (бақылаудың) және тексерістің нәтижелері туралы

      мәліметтер:

      _________________________________________________________________________

      (тек ішкі мемлекеттік аудит органы жүргізген мемлекеттік аудит нысанасымен сәйкес

      келетін бұрын басқа мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары, құқық

      қорғау органдары және басқа бақылау және қадағалау органдары қамтыған мәселелер

      бойынша қысқаша мәліметтер, мемлекеттік аудит объектісі қабылдаған анықталған

      бұзушылықтарды жою жөніндегі шаралар)".

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бухгалтерлік есеп, аудит және бағалау әдіснамасы департаменті (А.Т. Бектұрова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі көшірмесін ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
Бірінші орынбасары –
Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Ә. Смайылов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Республикалық бюджеттің

      атқарылуын бақылау жөніндегі

      есеп комитеті

      ________________________

      "___" __________ 2019 жыл

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
Бірінші орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2019 жылғы 28 ақпандағы
№ 146 бұйрығына
1-қосымша
  Ішкі мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау жөніндегі
уәкілетті органның ішкі
мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау жүргізу
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Мемлекеттік аудит объектісінің қызметін алдын ала зерделеу барысында уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелері зерделейтін мәселелердің болжамды тізбесі

Мәселелер

Ақпарат көздері

1

2

1. Сәйкестік аудиті (жалпы мәселелер)

Мемлекеттік аудит объектісінің қызметі

Нормативтік құқықтық актілер, ақпараттық-құқықтық жүйелер

Мемлекеттік аудит объектісінің құрылтай құжаттары (Ереже, Жарғы және мемлекеттік аудит объектісінің қызметін реттейтін өзге де құжаттар)

Аумақтық бөлімшелер мен ведомстволық тәуелді ұйымдарды қоса алғанда, мемлекеттік аудит объектісінің құрылымы

Құқық белгілеуші және өзге де алғашқы құжаттарды құқық қорғау органдарымен алынғандығын растайтын құжат

Алдыңғы мемлекеттік аудит (бақылау) және тексеріс нәтижелері

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау, құқық қорғау органдарының және басқа да бақылау және қадағалау органдарының актілері, мемлекеттік аудит объектісін тексеру қорытындылары бойынша қабылдаған шаралар

Мемлекеттік аудит объектісінің ішкі аудит қызметінің жұмысы

Ішкі аудит қызметінің ережесі, тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесі, ішкі аудит нәтижелері туралы есептер, ішкі аудит қызметінің жұмысы туралы жиынтық ақпарат

Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджетті уақтылы және сапалы атқаруы

Тиісті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі бойынша тиісті есепті жылға арналған мемлекеттік, республикалық және жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы есеп (бюджетті атқару жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдар ұсынатын ақпарат, төлемдер бойынша қаржыландыру жоспары, міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспары)

Мемлекеттік сатып алуды жүргізу тәсілдері, тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер номенклатурасы, бюджеттен бөлінген қаражат шегінде тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді жеткізу мерзімдері

Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспары, нақтыланған мемлекеттік сатып алу жоспары (ақпараттық жүйелер)

Мемлекеттік аудит объектісі туралы жинақталған ақпарат

Тексерілетін мемлекеттік аудит объектісінің ақпараттық базасы, ресми статистикалық деректер, бұқаралық ақпарат құралдары мен басқа да көздердің деректері

Мемлекеттік аудит объектілерінің лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) қатысты жеке және заңды тұлғалардың өтініштері (шағымдары) (болған кезде)

2. Қаржылық есептілік аудиті

Мемлекеттік аудит объектісінің қызметі

Нормативтік құқықтық актілер (ақпараттық-құқықтық жүйелер)

Құқық белгілеуші және өзге де алғашқы құжаттарды құқық қорғау органдарымен алынғандығын растайтын құжат

Мемлекеттік аудит объектісінің ішкі аудит қызметінің жұмысы

Ішкі мемлекеттік аудит нәтижесі бойынша қорытынды, ішкі мемлекеттік аудит нәтижелері туралы есептер, қабылданған шаралар туралы ақпарат, ішкі аудит қызметінің жұмысы туралы жиынтық ақпарат

Алдыңғы мемлекеттік аудит (бақылау) және тексеріс нәтижелері

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау, құқық қорғау органдарының және басқа да бақылау және қадағалау органдарының актілері, мемлекеттік аудит объектісін тексеру қорытындылары бойынша қабылдаған шаралар

Бухгалтерлік есеп және бюджеттік бағдарламалардың атқарылуы жөніндегі есептер

Қаржылық есептілік (бухгалтерлік баланс, активтер мен міндеттемелердегі өзгерістер туралы есеп, қаржыландыру көздері бойынша шоттардағы ақша қозғалысы туралы есеп; түсіндірме жазба, қаржыландыру жоспарларының орындалуы туралы есеп) және басқалары

Мемлекеттік аудит объектісінің міндеттемелерді қабылдау, бюджеттік бағдарламалар бойынша төлемдер жүргізу, бюджет түсімдері мен шығыстарының орындалу болжамдарын жасау уақтылығы

Тиісті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуына мониторинг нәтижелері туралы есептері

Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді өткізуден ақша түсімдері мен шығыстарының жоспарларын орындау

Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді өткізуден түсетін ақша түсімдері мен шығыстары жоспарларының орындалуы туралы есеп

Есепті қаржы жылына арналған бюджетті бекіту, нақтылау, түзету

Бекітілген, нақтыланған, түзетілген республикалық бюджет, бюджеттік бағдарламалар бойынша қабылданған, төленбеген міндеттемелер және (немесе) төленген міндеттемелер көрсетілген бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті және (немесе) жергілікті атқарушы органның тиісті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі бойынша республикалық және (немесе) жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы есептері, жүргізілген бюджеттік мониторинг және нәтижелерді бағалау негізінде жергілікті бюджеттік бағдарламаларды орындау бөлігінде жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы талдамалы есеп; экономикалық жағдай мен тиісті кезеңде облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы әлеуметтік-экономикалық даму болжамында қабылданған негізгі бағыттардың іске асырылуы туралы талдамалы ақпаратты қамтитын түсіндірме жазба

Бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің баланстарының есептік баптары бойынша дебиторлық және кредиторлық берешек

Мемлекеттік, республикалық және жергілікті бюджеттердің, оның ішінде өткен жылдардың дебиторлық берешегі туралы есептер, мемлекеттік, республикалық және жергілікті бюджеттердің кредиторлық берешегі туралы есеп (бюджетті атқару жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдардың ай сайынғы ақпараты)

      Ескертпе:

      Бұл тізбе толық болып табылмайды. Ішкі мемлекеттік аудит жүргізу барысында қосымша құжаттар немесе ақпарат сұратылуы мүмкін.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
Бірінші орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2019 жылғы 28 ақпандағы
№ 146 бұйрығына
2-қосымша
  Ішкі мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау жөніндегі
уәкілетті органның ішкі
мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау жүргізу
қағидаларына
12-1-қосымша
  Нысан
  Қарсылық
Ішкі мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау жөніндегі
уәкілетті органның жанындағы
апелляциялық комиссия
Көшірмесі: Ішкі мемлекеттік
аудит және қаржылық бақылау
жөніндегі уәкілетті органның
аумақтық бөлімшесінің атауы
_____________________
(жасалған жері)
____________ 20__ жыл

      1. _________________________________________________________________

      (тегін, атын, әкесінің атын (болған жағдайда) немесе қарсылық иесінің толық атауын,

      оның тұрғылықты жерін (орналасқан жерін) көрсетіңіз)

      2. _________________________________________________________________

      (сәйкестендіру нөмірін көрсетіңіз)

      3. Мемлекеттік аудит жүргізген ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның

      атауы:

      ____________________________________________________________________

      4. Қарсылық беретін мемлекеттік аудит объектісіөз талаптарын негіздейтін мән-жайлар

      және осы мән-жайларды растайтын

      дәлелдемелер_________________________________________________________

      5. Қоса тіркелген құжаттар тізімі:

      ____________________________________________________________________

      (мемлекеттік аудит объектісі өз талаптарын негіздейтін мән-жайларды растайтын

      құжаттар, қарсылыққа қатысы бар өзге де құжаттар)

      Мемлекеттік аудит объектісінің басшысы:

      ___________________________________________________________________

      (лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), қолы)

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
Бірінші орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2019 жылғы 28 ақпандағы
№ 146 бұйрығына
3-қосымша
  Ішкі аудит қызметтерінің ішкі
мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау жүргізу
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Мемлекеттік аудит объектісінің қызметін алдын ала зерделеу барысында ішкі аудит қызметтері зерделейтін мәселелердің болжамды тізбесі

Мәселелер

Ақпарат көздері

1

2

1. Сәйкестік аудиті (жалпы мәселелер)

Мемлекеттік аудит объектісінің қызметі

Нормативтік құқықтық актілер, ақпараттық-құқықтық жүйелер

Аудит объектісінің құрылтай құжаттары (Ереже, Жарғы және аудит объектісінің қызметін реттейтін өзге де құжаттар)

Аумақтық бөлімшелер мен ведомстволық тәуелді ұйымдарды қоса алғанда, мемлекеттік аудит объектісінің құрылымы

Құқық белгілейтін және өзге де бастапқы құжаттарды құқық қорғау органдарының алып қоюын растайтын құжаттар

Алдыңғы мемлекеттік аудит (бақылау) және тексеріс нәтижелері

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау, құқық қорғау органдарының және басқа да бақылау және қадағалау органдарының актілері, мемлекеттік аудит объектісін тексеру қорытындылары бойынша қабылдаған шаралар

Бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджетті уақтылы және сапалы атқаруы

Бюджеттік бағдарламалардың тиісті әкімшілері бойынша тиісті есеп жылына арналған мемлекеттік, республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы есеп (бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық және жергілікті атқарушы органдар ұсынатын ақпарат, төлемдер бойынша қаржыландыру жоспары, міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспары)

Мемлекеттік сатып алуды жүргізу тәсілдері, тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер номенклатурасы, бюджеттен бөлінген қаражат шегінде тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді жеткізу мерзімдері

Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспары, нақтыланған мемлекеттік сатып алу жоспары (ақпараттық жүйелер)

Мемлекеттік аудит объектісі туралы жинақталған ақпарат

Тексерілетін мемлекеттік аудит объектісінің ақпараттық базасы, ресми статистикалық деректер, бұқаралық ақпарат құралдары мен басқа да көздердің деректері

Жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік аудит объектілерінің лауазымды тұлғаларының әрекетіне (әрекетсіздігіне) қатысты (болған кезде) өтініштері (шағымдары)

2. Тиімділік аудиті (жалпы мәселелер)

Мемлекеттік аудит объектісінің қызметі

Нормативтік құқықтық актілер (ақпараттық-құқықтық жүйелер)

Аудит объектісінің құрылтай құжаттары (Ереже, Жарғы және аудит объектісінің қызметін реттейтін өзге де құжаттар) (ақпараттық-құқықтық жүйе)

Құқық белгілейтін және өзге де бастапқы құжаттарды құқық қорғау органдарының алып қоюын растайтын құжаттар

Алдыңғы мемлекеттік аудит (бақылау) және тексеріс нәтижелері

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау, құқық қорғау органдарының және басқа да бақылау және қадағалау органдарының актілері, мемлекеттік аудит объектісін тексеру қорытындылары бойынша қабылдаған шаралар

Мемлекеттік аудит объектісі қызметінің нәтижелері мен проблемалары

Мемлекеттік аудит объектісі дайындаған ішкі есептілік, талдамалы жазбалар мен шолулар

Ақпараттың ішкі көздері (ресми статистикалық деректер, бағдарлама нысанасына, бұқаралық ақпарат құралдарына байланысты проблемалармен айналысатын ғылыми-зерттеу институттарының материалдары).
Мемлекеттік аудиттің тексерілетін объектісінің ақпараттық дерекқоры

Аумақтарды дамыту бағдарламаларын қаржылық қамтамасыз ету

Аумақты дамыту бағдарламасы

Негізгі іс-қимылдарды жүзеге асыру және бағдарламаны іске асыру шарттарын орындау/орындамау

Аумақты дамыту бағдарламасын бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің тиісті жылдары іске асыруы туралы есеп

Аумақты дамыту бағдарламаларын іске асыру бойынша іс-шаралар жоспарын орындау туралы есеп

Қаржыландыру жоспарын орындау туралы есеп және бағалау нысанасына сәйкес басқа да қаржы құжаттары

Бюджеттік инвестициялық жобалар

Қаражаты есебінен бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру жүргізілетін бюджеттік бағдарламалар

Бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруы туралы есеп

Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру

Мемлекеттік аудит объектісінің жылдық мемлекеттік сатып алу жоспары

Басым бюджеттік инвестициялар тізбесі

Жобаны іске асыру кезеңін, мердігер ұйымдарды, сметалық және шарттық құнын, құрылыс объектілерін енгізуді, ақпараттық жүйені тәжірибелі және өнеркәсіптік пайдалануға енгізуді көрсете отырып, бюджеттік инвестициялар бойынша ақпарат

Инвестициялық жобаларды қоса алғанда басым бюджеттік инвестициялар тізбесі

      Ескертпе:

      Осы тізбе толық болып табылмайды. Ішкі мемлекеттік аудит жүргізу барысында қосымша құжаттар немесе ақпарат сұратылуы мүмкін.

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 марта 2018 года № 392 "Об утверждении Правил проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля"

Приказ Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан от 28 февраля 2019 года № 146. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 февраля 2019 года № 18354

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики от 19 марта 2018 года № 392 "Об утверждении Правил проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16689, опубликован 16 апреля 2018 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля уполномоченным органом по внутреннему государственному аудиту и финансовому контролю, утвержденных указанным приказом:

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Внутренний государственный аудит проводится на основе перечня объектов государственного аудита уполномоченного органа и его территориальных подразделений на соответствующий год (далее – перечень объектов государственного аудита), формируемого в соответствии со статьей 18 Закона.

      Внеплановый аудит уполномоченным органом и его территориальными подразделениями проводится в соответствии с пунктом 5 статьи 18 Закона.

      Внеплановый аудит уполномоченным органом и его территориальными подразделениями по жалобам на действия (бездействия), решения заказчика, организатора государственных закупок, единого организатора государственных закупок, комиссий, эксперта, единого оператора в сфере государственных закупок проводится после исполнения объектом государственного аудита уведомления об устранении нарушений, выявленных по результатам камерального контроля, направленного в соответствии с Правилами проведения камерального контроля, утвержденными приказом Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2015 года № 598 (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 декабря 2015 года № 12599).";

      пункт 28 изложить в следующей редакции:

      "28. Группа государственного аудита на подготовительном этапе к аудиторскому мероприятию:

      1) проводит анализ источников информации для предварительного изучения деятельности объекта государственного аудита согласно примерному перечню вопросов, изучаемых уполномоченным органом и его территориальными подразделениями в ходе предварительного изучения деятельности объекта государственного аудита, согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) осуществляет сбор информации из доступных источников, единой базы данных по государственному аудиту и финансовому контролю и при необходимости запрашивает у объекта государственного аудита дополнительные сведения, информацию, документы (материалы) для их предварительного изучения.";

      пункт 80 изложить в следующей редакции:

      "80. На подготовительном этапе в целях предварительного изучения объектов государственного аудита, руководитель и участники группы государственного аудита проводят сбор информации и направляют запросы на предоставление недостающей информации объектам государственного аудита.";

      пункт 92 изложить в следующей редакции:

      "92. Результаты аудиторского мероприятия по каждому из подвергнутых государственному аудиту объектов государственного аудита оформляются аудиторским отчетом или аудиторским отчетом по финансовой отчетности.

      К аудиторскому отчету прилагаются:

      1) требование по предоставлению объектом государственного аудита сведений, информации, документов (материалов);

      2) реестр выявленных нарушений и недостатков по результатам внутреннего государственного аудита;

      3) подлинники или заверенные соответствующим образом копии документов, справки, таблицы, фотографии, подтверждающие факты выявленных нарушений и недостатков;

      4) письменные объяснения лиц, имеющих отношение к допущенным нарушениям, исходя из функциональных и должностных обязанностей (при необходимости);

      5) акты контрольных обмеров (осмотров) (в случае их составления);

      6) заключения исследований (испытаний и так далее), экспертиз, копии протоколов, другие документы или их копии, связанные с результатами внутреннего государственного аудита (в случае их составления);

      7) экспертные заключения экспертов (в случае привлечения);

      8) перечень подвергнутых внутреннему государственному аудиту документов, на основе которых сформулированы выводы, с указанием их реквизитов и обоснованием аудиторской выборки;

      9) другие документы.

      К аудиторскому отчету по финансовой отчетности прилагаются:

      1) требование по предоставлению объектом государственного аудита сведений, информации, документов (материалов);

      2) приложения, предусмотренные стандартами;

      3) реестр выявленных нарушений и недостатков по результатам внутреннего государственного аудита;

      4) подлинники или заверенные соответствующим образом копии документов, справки, таблицы, фотографии, подтверждающие факты выявленных нарушений и недостатков;

      5) письменные объяснения лиц, имеющих отношение к допущенным нарушениям, исходя из функциональных и должностных обязанностей (при необходимости);

      6) акты контрольных обмеров (осмотров) (в случае их составления);

      7) заключения исследований (испытаний и так далее), экспертиз, копии протоколов, другие документы или их копии, связанные с результатами внутреннего государственного аудита (в случае их составления);

      8) экспертные заключения экспертов (в случае привлечения);

      9) перечень подвергнутых внутреннему государственному аудиту документов, на основе которых сформулированы выводы, с указанием их реквизитов и обоснованием аудиторской выборки;

      10) другие документы.";

      пункт 101 изложить в следующей редакции:

      "101. Аудиторский отчет или аудиторский отчет по финансовой отчетности подписывается всеми членами группы государственного аудита, за исключением ассистента, а также руководителем объекта государственного аудита или лицом, его замещающим, не позднее дня завершения аудиторского мероприятия на объекте государственного аудита.

      При несогласии с результатами аудиторского мероприятия, аудиторский отчет или аудиторский отчет по финансовой отчетности подписывается руководством объекта государственного аудита с оговоркой о наличии возражений.

      Объект государственного аудита направляет возражение к аудиторскому отчету или аудиторскому отчету по финансовой отчетности в апелляционную комиссию при уполномоченном органе в срок не более десяти рабочих дней со дня представления подписанного аудиторского отчета и (или) аудиторского отчета по финансовой отчетности по форме согласно приложению 12-1 к настоящим Правилам.";

      пункт 103 изложить в следующей редакции:

      "103. Поступившие возражения к аудиторскому отчету или аудиторскому отчету по финансовой отчетности рассматриваются апелляционной комиссией при уполномоченном органе в порядке, определенном главой 11-1 Закона.

      В случае поступления возражений от объекта государственного аудита датой обнаружения нарушения, указанного в аудиторском отчете или аудиторском отчете по финансовой отчетности, считается дата документа о принятии решения по результатам рассмотрения возражений.";

      пункт 122 изложить в следующей редакции:

      "122. Апелляционное урегулирование споров, возникающих при обжаловании документов, принимаемых по результатам государственного аудита уполномоченного органа, является обязательным в соответствии со статьей 58-6 Закона.";

      пункт 125 изложить в следующей редакции:

      "125. Руководителем группы аудита в течение пяти рабочих дней со дня получения информации (подтверждающих документов) от объекта государственного аудита проводится анализ полноты выполнения объектом государственного аудита рекомендаций и предписаний.

      Продление срока исполнения пунктов предписаний допускается не более двух раз при наличии аргументированных обоснований объекта государственного аудита, за исключением случаев, когда на основании аудиторских мероприятий осуществляется рассмотрение в судебном порядке и (или) уголовное производство, или по иным, не зависящим от объекта аудита основаниям.

      В случае полного рассмотрения рекомендаций и исполнения предписаний, составляется справка о завершении аудиторского мероприятия по форме согласно приложению 15 к настоящим Правилам.";

      часть четвертую пункта 130 изложить в следующей редакции:

      "В случае направления руководителем объекта государственного аудита или лицом, его замещающим, возражения к аудиторскому отчету или аудиторскому отчету по финансовой отчетности, контроль качества проводится после вынесения решения по результатам рассмотрения возражения, в порядке, установленном главой 11-1 Закона.";

      пункт 133 изложить в следующей редакции:

      "133. При поступлении возражений к аудиторскому отчету, аудиторскому отчету по финансовой отчетности доводы по их рассмотрению с приложением подтверждающих документов передаются структурными или территориальными подразделениями уполномоченного органа в апелляционную комиссию при уполномоченном органе в течение трех рабочих дней для рассмотрения в порядке, установленном Законом.

      Обоснования структурных и территориальных подразделений уполномоченного органа по рассмотрению возражений объектов государственного аудита оформляются детально в разрезе каждого аспекта возражения и подписываются руководителем структурного (территориального) подразделения уполномоченного органа, в случае его отсутствия – исполняющим обязанности руководителя.";

      дополнить пунктом 134-1 следующего содержания:

      "134-1. Аудиторский отчет или аудиторский отчет по финансовой отчетности признается не соответствующим стандартам в случаях, если установлено одно из следующих нарушений:

      1) не обеспечение полноты охвата периода и ста процентов от общего количества вопросов, утвержденных программой проведения внутреннего государственного аудита;

      2) не обеспечение полноты анализа (объективное и всестороннее рассмотрение) тридцати и более процентов вопросов, утвержденных программой проведения внутреннего государственного аудита;

      3) не подтверждение двадцати и более процентов от общего количества пунктов нарушений (финансовых и (или) процедурного характера в совокупности), отраженных в аудиторском отчете или аудиторском отчете по финансовой отчетности, в том числе ввиду отсутствия объективных, достоверных, надлежащих и достаточных аудиторских доказательств, за исключением выводов по результатам контроля качества, сформированных на основании разъяснений, полученных от государственных органов и юридических лиц по вопросам, находящимся в компетенции таких органов и юридических лиц;

      4) не обеспечение полноты охвата и анализа (объективное и всестороннее рассмотрение) ста процентов от общего количества вопросов, изложенных в документе, послужившем основанием для внепланового аудита в соответствии с пунктом 5 статьи 18 Закона;

      5) установление при проведении контроля качества финансовых нарушений, не выявленных проведенным аудиторским мероприятием, в трех и более случаях (фактах);

      6) установление при проведении контроля качества нарушений процедурного характера, не выявленных проведенным аудиторским мероприятием, повлиявших на результаты внутреннего государственного аудита или достижение целей государственного аудита и финансового контроля;

      7) отсутствие оценки области государственного аудита или деятельности объекта аудита на предмет соответствия выявленных результатов показателям государственного аудита, в тридцати и более процентах от их общего количества;

      8) несоблюдение требований общих и процедурных стандартов, Правил, нормативных правовых и правовых документов, регламентирующих проведение внутреннего государственного аудита в зависимости от проведенного типа аудита.";

      приложение 1 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      пункт 10 приложения 7 изложить в следующей редакции:

      "10. Сведения о результатах предыдущего государственного аудита (контроля) и проверок:

      __________________________________________________________________________

      (краткие сведения только по вопросам, охваченным ранее другими органами государственного аудита и финансового контроля, правоохранительными органами и другими органами контроля и надзора, которые совпадают с предметом государственного аудита, проводимого органом внутреннего государственного аудита, принятые объектом государственного аудита меры по устранению выявленных нарушений)";

      дополнить приложением 12-1 к указанным Правилам согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      в Правилах проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля службами внутреннего аудита, утвержденных указанным приказом:

      подпункт 7) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "7) группа государственного аудита – два и более участников аудиторского мероприятия (государственный (-ые) аудитор(-ы), ассистент(-ы) государственного аудитора), при необходимости привлеченные специалисты по соответствующему профилю;";

      пункт 25 изложить в следующей редакции:

      "25. Группа государственного аудита на подготовительном этапе к аудиторскому мероприятию:

      1) проводит анализ источников информации для предварительного изучения деятельности объекта государственного аудита согласно примерному перечню вопросов, изучаемых службами внутреннего аудита в ходе предварительного изучения деятельности объекта государственного аудита, согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) осуществляет сбор информации из доступных источников, единой базы данных по государственному аудиту и финансовому контролю и при необходимости запрашивает у объекта государственного аудита дополнительные сведения, информацию, документы (материалы) для их предварительного изучения.";

      пункт 63 изложить в следующей редакции:

      "63. Результаты аудиторского мероприятия по каждому из подвергнутых государственному аудиту объектов государственного аудита оформляются аудиторским отчетом.

      К аудиторскому отчету прилагаются:

      1) требование по предоставлению объектом государственного аудита сведений, информации, документов (материалов);

      2) реестр выявленных нарушений и недостатков по результатам внутреннего государственного аудита;

      3) подлинники или заверенные соответствующим образом копии документов, справки, таблицы, фотографии, подтверждающие факты выявленных нарушений и недостатков;

      4) письменные объяснения лиц, имеющих отношение к допущенным нарушениям, исходя из функциональных и должностных обязанностей (при необходимости);

      5) акты контрольных обмеров (осмотров) (в случае их составления);

      6) заключения исследований (испытаний и так далее), экспертиз, копии протоколов, другие документы или их копии, связанные с результатами внутреннего государственного аудита (в случае их составления);

      7) экспертные заключения специалистов государственных органов (в случае привлечения);

      8) перечень подвергнутых внутреннему государственному аудиту документов, на основе которых сформулированы выводы, с указанием их реквизитов и обоснованием аудиторской выборки;

      9) другие документы.";

      дополнить пунктом 95-1следующего содержания:

      "95-1. Аудиторский отчет признается не соответствующим стандартам в случаях, если установлено одно из следующих нарушений:

      1) не обеспечение полноты охвата периода и ста процентов от общего количества вопросов, утвержденных программой проведения внутреннего государственного аудита;

      2) не обеспечение полноты анализа (объективное и всестороннее рассмотрение) тридцати и более процентов вопросов, утвержденных программой проведения внутреннего государственного аудита;

      3) не подтверждение двадцати и более процентов от общего количества пунктов нарушений (финансовых и (или) процедурного характера в совокупности), отраженных в аудиторском отчете, в том числе ввиду отсутствия объективных, достоверных, надлежащих и достаточных аудиторских доказательств, за исключением выводов по результатам контроля качества, сформированных на основании разъяснений, полученных от государственных органов и юридических лиц по вопросам, находящимся в компетенции таких органов и юридических лиц;

      4) не обеспечение полноты охвата и анализа (объективное и всестороннее рассмотрение) ста процентов от общего количества вопросов, изложенных в документе, послужившем основанием для внепланового аудита в соответствии с абзацем вторым подпункта 12) статьи 15 Закона;

      5) установление при проведении контроля качества финансовых нарушений, не выявленных проведенным аудиторским мероприятием, в трех и более случаях (фактах);

      6) установление при проведении контроля качества нарушений процедурного характера, не выявленных проведенным аудиторским мероприятием, повлиявших на результаты внутреннего государственного аудита или достижение целей государственного аудита и финансового контроля;

      7) отсутствие оценки области государственного аудита или деятельности объекта аудита на предмет соответствия выявленных результатов показателям государственного аудита, в тридцати и более процентах от их общего количества;

      8) несоблюдение требований общих и процедурных стандартов, Правил, нормативных правовых и правовых документов, регламентирующих проведение внутреннего государственного аудита в зависимости от проведенного типа аудита.";

      приложение 1 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      пункт 9 приложения 7 изложить в следующей редакции:

      "9. Сведения о результатах предыдущего государственного аудита (контроля) и проверок:

      __________________________________________________________________________

      (краткие сведения только по вопросам, охваченным ранее другими органами государственного аудита и финансового контроля, правоохранительными органами и другими органами контроля и надзора, которые совпадают с предметом государственного аудита, проводимого органом внутреннего государственного аудита, принятые объектом государственного аудита меры по устранению выявленных нарушений)".

      2. Департаменту методологии бухгалтерского учета, аудита и оценки Министерства финансов Республики Казахстан (Бектурова А.Т.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Первый Заместитель
Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министр финансов
Республики Казахстан
А. Смаилов

      "СОГЛАСОВАН"
Счетный комитет
по контролю за исполнением
республиканского бюджета
________________________
"___" __________ 2019 года

  Приложение 1
к приказу Первого Заместителя
Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министр финансов
Республики Казахстан
от 28 февраля 2019 года № 146
  Приложение 1
к Правилам проведения
внутреннего государственного
аудита и финансового контроля
уполномоченным органом по
внутреннему государственному
аудиту и финансовому контролю
  Форма

Примерный перечень вопросов, изучаемых уполномоченным органом и его территориальными подразделениями в ходе предварительного изучения деятельности объекта государственного аудита

Вопросы

Источники информации

1

2

1. Аудит соответствия (общие вопросы).

Деятельность объекта государственного аудита

Нормативные правовые акты, информационно-правовые системы

Учредительные документы объекта государственного аудита (Положение, Устав и иные документы, регламентирующие деятельность объекта государственного аудита)

Структура объекта государственного аудита, включая территориальные подразделения и подведомственные организации

Документы, подтверждающие изъятие правоохранительными органами правоустанавливающих и иных первичных документов

Результаты предыдущего государственного аудита (контроля) и проверок

Акты органов государственного аудита и финансового контроля, правоохранительных органов и других органов контроля и надзора, меры, принятые объектом государственного аудита по итогам проверок

Деятельность службы внутреннего аудита объекта государственного аудита

Положение службы внутреннего аудита, перечень объектов государственного аудита на соответствующий год, отчеты о результатах внутреннего аудита, сводная информация о деятельности служб внутреннего аудита

Своевременное и качественное исполнение бюджета администратором бюджетных программ

Отчет об исполнении государственного, республиканского и местного бюджетов на соответствующий отчетный год по соответствующему администратору бюджетных программ (информация, представляемая центральным и местным уполномоченными органами по исполнению бюджета, план финансирования по платежам, план финансирования по обязательствам)

Способы проведения государственных закупок, номенклатура товаров, работ и услуг, сроки поставки товаров, работ и услуг в пределах выделенных средств из бюджета

Годовой план государственных закупок, уточненный план государственных закупок (информационные системы)

Накопленная информация об объекте государственного аудита

Информационные базы проверяемого объекта государственного аудита, официальные статистические данные, данные средств массовой информации и других источников

Обращения (жалобы) физических и юридических лиц относительно действий (бездействия) должностных лиц объектов государственного аудита (при наличии)

2. Аудит финансовой отчетности

Деятельность объекта государственного аудита

Нормативные правовые акты (информационно-правовые системы)

Документы, подтверждающие изъятие правоохранительными органами правоустанавливающих и иных первичных документов

Деятельность службы внутреннего аудита объекта государственного аудита

Заключения по итогам внутреннего государственного аудита, отчеты о результатах внутреннего государственного аудита, информация о принятых мерах, сводная информация о деятельности служб внутреннего аудита

Результаты предыдущего государственного аудита (контроля) и проверок

Акты органов государственного аудита и финансового контроля, правоохранительных органов и других органов контроля и надзора, меры, принятые объектом государственного аудита по итогам проверок

Бухгалтерский учет и отчеты по исполнению бюджетных программ

Финансовая отчетность (бухгалтерский баланс, отчет об изменениях в активах и обязательствах, отчет о движении денег на счетах по источникам финансирования; пояснительная записка, отчет об исполнении планов финансирования) и другие

Своевременность принятия обязательств объектом государственного аудита, проведения платежей по бюджетным программам, составления прогнозов исполнения поступлений и расходов бюджета

Отчеты соответствующего администратора бюджетной программы о результатах мониторинга реализации бюджетных программ

Исполнение планов поступлений и расходов денег от реализации товаров, работ и услуг

Отчет об исполнении планов поступлений и расходов денег от реализации товаров, работ и услуг

Утверждение, уточнение, корректировка бюджета на отчетный финансовый год

Отчеты центрального уполномоченного и (или) местного исполнительного органов по исполнению бюджета об исполнении республиканского и (или) местного бюджетов по соответствующему администратору бюджетной программы с указанием утвержденного, уточненного, скорректированного республиканского бюджета, принятых, неоплаченных обязательств и (или) оплаченных обязательств по бюджетным программам, аналитический отчет об исполнении местного бюджета в части выполнения местных бюджетных программ на основе проведенного бюджетного мониторинга и оценки результатов; пояснительная записка, включающая аналитическую информацию об экономической ситуации и реализации основных направлений, принятых в прогнозе социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы на соответствующий период

Дебиторская и кредиторская задолженность по расчетным статьям балансов администраторов бюджетных программ

Отчеты о дебиторской задолженности государственного, республиканского и местного бюджетов, в том числе прошлых лет, отчет о кредиторской задолженности государственного, республиканского и местного бюджетов (ежемесячная информация центрального и местного уполномоченных органов по исполнению бюджета)

      Примечание:

      Данный перечень не является исчерпывающим. В ходе проведения внутреннего государственного аудита запрашиваются дополнительные документы или информация.

  Приложение 2
к приказу Первого Заместителя
Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра финансов
Республики Казахстан
от 28 февраля 2019 года № 146
  Приложение 12-1
к Правилам проведения
внутреннего государственного
аудита и финансового контроля
уполномоченным органом по
внутреннему государственному
аудиту и финансовому контролю
  Форма
  Возражение Апелляционной
комиссии при уполномоченном
органе по внутреннему
государственному аудиту и
финансовому контролю
  Копия: Наименование
территориального подразделения
уполномоченного органа по
внутреннему государственному
аудиту, проводившему
государственный аудит
____________________________
(место составления)
"____" _____________ 20__ года

      1. ___________________________________________________________________

            (указать фамилию, имя и отчество (при его наличии) либо полное наименование лица, подающего возражение, его место жительства (место нахождения)

      2. _______________________________________________________________________

                              (указать идентификационный номер)

      3. Наименование уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту, проводившего государственный аудит:

      _________________________________________________________________________

      4. Обстоятельства, на которые объект государственного аудита, подающий возражение, основывает свои требования, и доказательства, подтверждающие эти обстоятельства

      _________________________________________________________________________

      5. Перечень прилагаемых документов:

      _________________________________________________________________________

            (документы, подтверждающие обстоятельства, на которых объект государственного аудита основывает свои требования, иные документы, имеющие отношение к возражению)

      Руководитель объекта государственного аудита:

      __________________________________________________________________________

                  (должность, фамилия, имя и отчество (при его наличии), подпись)

  Приложение 3
к приказу Первого Заместителя
Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра финансов
Республики Казахстан
от 28 февраля 2019 года № 146
  Приложение 1
к Правилам проведения
внутреннего государственного
аудита и финансового контроля
службами внутреннего аудита
  Форма

Примерный перечень вопросов, изучаемых службами внутреннего аудита в ходе предварительного изучения деятельности объекта государственного аудита

Вопросы

Источники информации

1

2

1. Аудит соответствия (общие вопросы)

Деятельность объекта государственного аудита

Нормативные правовые акты, информационно-правовые системы

Учредительные документы объекта государственного аудита (Положение, Устав и иные документы, регламентирующие деятельность объекта государственного аудита)

Структура объекта государственного аудита, включая территориальные подразделения и подведомственные организации

Изъятие правоохранительными органами правоустанавливающих и иных первичных документов

Результаты предыдущего государственного аудита (контроля) и проверок

Акты органов государственного аудита и финансового контроля, правоохранительных органов и других органов контроля и надзора, меры, принятые объектом государственного аудита по итогам проверок

Своевременное и качественное исполнение бюджета администратором бюджетных программ

Отчет об исполнении государственного, республиканского и местного бюджетов на соответствующий отчетный год по соответствующему администратору бюджетных программ (информация, представляемая центральным и местным уполномоченными органами по исполнению бюджета, план финансирования по платежам, план финансирования по обязательствам)

Способы проведения государственных закупок, номенклатура товаров, работ и услуг, сроки поставки товаров, работ и услуг в пределах выделенных средств из бюджета

Годовой план государственных закупок, уточненный план государственных закупок (информационные системы)

Накопленная информация об объекте государственного аудита

Информационные базы проверяемого объекта государственного аудита, официальные статистические данные, данные средств массовой информации и других источников

Обращения (жалобы) физических и юридических лиц относительно действий (бездействия) должностных лиц объектов государственного аудита (при наличии)

2. Аудит эффективности (общие вопросы)

Деятельность объекта государственного аудита

Нормативные правовые акты (информационно-правовые системы)

Учредительные документы объекта государственного аудита (Положение, Устав и иные документы, регламентирующие деятельность объекта государственного аудита) (информационно-правовые системы)

Изъятие правоохранительными органами правоустанавливающих и иных первичных документов

Результаты предыдущего государственного аудита (контроля) и проверок

Акты органов государственного аудита и финансового контроля, правоохранительных органов и других органов контроля и надзора, меры, принятые объектом государственного аудита по итогам проверок

Результаты и проблемы деятельности объекта государственного аудита

Внутренняя отчетность, аналитические записки и обзоры, подготовленные объектом государственного аудита

Внешние источники информации (официальные статистические данные, материалы научно-исследовательских институтов, занимающихся проблемами, связанными с предметом программы, средства массовой информации). Информационные базы проверяемого объекта государственного аудита

Финансовое обеспечение программ развития территорий

Программа развития территории

Осуществление основных действий и выполнение/невыполнение условий реализации программы

Отчет о реализации программы развития территории администраторами бюджетных программ за соответствующие годы

Отчет об исполнении планов мероприятий по реализации программ развития территорий

Отчет об исполнении планов финансирования и другие финансовые документы, связанные с предметом оценки

Бюджетные инвестиционные проекты

Бюджетные программы, за счет средств, которых производится реализация бюджетных инвестиционных проектов

Отчет о реализации бюджетных инвестиционных проектов администраторами бюджетных программ

Осуществление государственных закупок

Годовой план государственных закупок объекта государственного аудита

Перечень приоритетных бюджетных инвестиций

Информация по бюджетным инвестиционным проектам с указанием периода реализации проекта, подрядных организаций, сметной и договорной стоимости, ввода объектов строительства, внедрения информационной системы в опытную и промышленную эксплуатацию

Перечень приоритетных бюджетных инвестиций, включая инвестиционные проекты

      Примечание:

      Данный перечень не является исчерпывающим. В ходе проведения внутреннего государственного аудита запрашиваются дополнительные документы или информация.