"Өсімдіктерді қорғау құралдарының (пестицидтерді) импортына лицензия беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентін бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы № 97 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 13 наурызда № 18388 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2020 жылғы 18 қарашадағы № 349 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 18.11.2020 № 349 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      РҚАО-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Өсімдіктерді қорғау құралдарының (пестицидтерді) импортына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Ветеринариялық, фитосанитариялық және тамақ қауіпсіздігі департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
С. Омаров

  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2019 жылғы 7 наурыздағы
№ 97 бұйрығымен
бекітілген

"Өсімдіктерді қорғау құралдарының (пестицидтерді) импортына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Өсімдіктерді қорғау құралдарының (пестицидтерді) импортына лицензия беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Өсімдіктерді қорғау құралдарының (пестицидтерді) импортына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2018 жылғы 15 қазандағы № 422 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17898 болып тіркелген) бекітілген (бұдан әрі – Стандарт) негізінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру "электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elіcense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (толық автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – өсімдіктерді қорғау құралдарының (пестицидтердің) импортына лицензия, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасы не Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық.

      Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында "жеке кабинетке" жіберіледі.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимылдары тәртібінің сипаттамасы

      4. Көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар қоса берілген электрондық сұранымының болуы мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны және оның орындалу ұзақтығы:

      1) сұраным келіп түскеннен кейін порталда көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қабылданғаны туралы хабарлама жіберіледі – орындалу уақыты 15 (он бес) минут;

      2) мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты басқарманың (бұдан әрі – Басқарма) басшысы, көрсетілетін қызметті алушының ұсынылған құжаттарын қарастырады және оларды Басқарманың бас сарапшысына немесе сарапшысына (бұдан әрі – орындаушы) жібереді – орындалу уақыты 20 (жиырма) минут;

      3) орындаушы құжаттардың толықтығын және олардың лицензия беру, лицензияны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру шарттарына, сондай-ақ қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігін тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес толық болмау фактісі белгіленген жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан уәжді бас тарту ресімделеді, оған көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды және ол көрсетілетін қызметті алушыға жіберіледі – орындау уақыты 2 (екі) жұмыс күні.

      Ұсынылған құжаттардың толықтығы және сәйкестігі расталған, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсетуге бас тарту үшін негіздер болмаған жағдайда, орындаушы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындайды және Басқарма басшысының қарауына енгізеді – орындалу уақыты лицензия беру кезінде – 4 (төрт) жұмыс күні; лицензияны қайта ресімдеу кезінде – 2 (екі) жұмыс күні; лицензияның телнұсқасын беру кезінде – 2 (екі) жұмыс күні;

      4) Басқарма басшысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне бұрыштама қояды – орындалу уақыты 30 (отыз) минут;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды – орындалу уақыты 1 (бір) сағат.

      Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне автоматты түрде жолданады.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету рәсіміне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы;

      2) Басқарма басшысы;

      4) орындаушы;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (жұмыскерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) бірізділігінің сипаттамасы:

      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы құжаттар келіп түскен күннен бастап, алынған құжаттарды және электрондық сұранымды тіркейді және Басқарма басшысына жібереді – орындалу уақыты 20 (жиырма) минут;

      орындаушының қарауы үшін Басқарма басшысының қарары – орындалу уақыты 20 (жиырма) минут;

      орындаушының лицензияны ресімдеуі, лицензияны қайта реcімдеуі, лицензияның телнұсқасын ресімдеуі не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауапты ресімдеуі және оны Басқарма басшысының қарауына енгізуі – орындалу уақыты лицензия беру кезінде – 4 (төрт) жұмыс күні; лицензияны қайта ресімдеу кезінде – 2 (екі) жұмыс күні; лицензияның телнұсқасын беру кезінде – 2 (екі) жұмыс күні;

      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне Басқарма басшысының бұрыштама қоюы – орындалу уақыты 30 (отыз) минут;

      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қоюы – орындалу уақыты 1 (бір) сағат;

      өсімдіктерді қорғау құралдарының (пестицидтердің) импортына лицензия беру, лицензияны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру не көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауап.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (жұмыскерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) бірізділігінің сипаттамасы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымшаға сәйкес жұмыскерлер рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігі анықтамалығында келтірілген.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібі мен рәсімдер (іс-қимылдар) бірізділігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (іс-қимылдары) бірізділігінің сипаттамасы:

      1-рәсім – мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті беруші орындаушысының "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерекқоры" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – ЕЛ МД АЖ) логин мен парольді енгізуі (авторландыру рәсімі);

      1-шарт – логин және пароль арқылы ЕЛ МД АЖ-да көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген орындаушысы туралы деректердің түпнұсқалылығын тексеру;

      2-рәсім – көрсетілетін қызметті беруші орындаушысының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЕЛ МД АЖ-ның авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      3-рәсім – көрсетілетін қызметті беруші орындаушысының осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраным нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті беруші орындаушысының көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;

      4-рәсім – электрондық үкімет шлюзі арқылы көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұранымды "Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқорына (бұдан әрі – ЗТ МД) немесе "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер базасына (бұдан әрі – ЖТ МД) жіберу;

      2-шарт – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЗТ МД/ЖТ МД-да бар-жоғын тексеру;

      5-рәсім – көрсетілетін қызметті беруші деректерінің ЗТ МД/ЖТ МД-да болмауына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;

      6-рәсім – сұранымды ЕЛ МД АЖ-да тіркеу және ЕЛ МД АЖ-да көрсетілетін қызметтерді өңдеу;

      7-рәсім – көрсетілетін қызметті беруші орындаушысының көрсетілетін қызметті алушының лицензия беру, лицензияны қайта ресімдеуді, лицензияның телнұсқасын беру шарттарына, сондай-ақ қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігін тексеруі және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қалыптастыру;

      8-рәсім – көрсетілетін қызметті беруші орындаушысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін Басқарма басшысына бұрыштама қоюға жіберуі;

      9-рәсім – көрсетілетін қызметті беруші орындаушысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті беруші басшысына қол қоюға жіберуі;

      10-рәсім – көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қоюы;

      11-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының ЕЛ МД АЖ қалыптастырған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібінің және рәсімдер (іс-қимылдар) бірізділігінің сипаттамасы:

      1-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін порталда парольді енгізуі (авторландыру рәсімі);

      1-шарт – логин (жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі) және пароль арқылы порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалылығын тексеру;

      2-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты порталда авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      3-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде көрсетілетін қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраным нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті алушының сұраным нысанына қажетті құжаттарды электрондық түрде қоса тіркей отырып, нысанның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, оны толтыруы (деректерді енгізу);

      4-рәсім – көрсетілетін қызметке электрондық үкіметтің төлем шлюзі арқылы ақы төлеу, одан кейін бұл ақпарат ЕЛ МД АЖ-ға келіп түседі;

      2-шарт – мемлекеттік қызмет көрсетілгені үшін ақы төленгені фактісін ЕЛ МД АЖ-да тексеру;

      5-рәсім – ЕЛ МД АЖ-да қызмет көрсетілгені үшін ақы төленгенінің болмауына байланысты, сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      6-рәсім – сұранымды куәландыру (оған қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдауы;

      7-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы қызмет көрсетуге арналған сұранымның толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (оған қол қою);

      8-рәсім – ЕЛ МД АЖ-да электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранымын) тіркеу және ЕЛ МД АЖ-да сұранымды өңдеу;

      9-рәсім – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының лицензия беру, лицензияны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру шарттарына, сондай-ақ қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігін тексеруі және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қалыптастыру;

      10-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының ЕЛ МД АЖ қалыптастырған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сы пайдаланыла отырып қалыптастырылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы диаграммасы және көрсетілетін қызметті алушы арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы диаграммасы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2, 3-қосымшаларда келтірілген.

  "Өсімдіктерді қорғау
құралдарының (пестицидтерді)
импортына лицензия беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Жұмыскерлер рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігі анықтамалығы



  "Өсімдіктерді қорғау
құралдарының (пестицидтерді)
импортына лицензия беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы диаграммасы





  "Өсімдіктерді қорғау
құралдарының (пестицидтерді)
импортына лицензия беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Көрсетілетін қызметті алушы арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы диаграммасы





Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии на импорт средств защиты растений (пестицидов)"

Приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 7 марта 2019 года № 97. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 марта 2019 года № 18388. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 18 ноября 2020 года № 349.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства РК от 18.11.2020 № 349 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача лицензии на импорт средств защиты растений (пестицидов)".

      2. Департаменту ветеринарной, фитосанитарной и пищевой безопасности Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет–ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан после его официального опубликования;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
С. Омаров

  Утвержден
приказом Министра сельского
хозяйства Республики Казахстан
от 7 марта 2019 года № 97

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на импорт средств защиты растений (пестицидов)"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии на импорт средств защиты растений (пестицидов)" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на импорт средств защиты растений (пестицидов)", утвержденного приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 15 октября 2018 года № 422 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 17898) (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (полностью автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги – лицензия, переоформление, дубликат лицензии на импорт средств защиты растений (пестицидов), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие электронного запроса услугополучателя с приложением документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги и длительность его выполнения:

      1) после поступления запроса услугополучателю направляется уведомление о приеме документов на портале – время исполнения 15 (пятнадцать) минут;

      2) руководитель управления, ответственный за оказание государственной услуги (далее – Управление), рассматривает представленные документы услугополучателя и направляет их главному эксперту или эксперту Управления (далее – исполнитель) – время исполнения 20 (двадцать) минут;

      3) исполнитель проверяет полноту документов и их соответствие условиям выдачи лицензии, переоформления лицензии, выдачи дубликата лицензии, а также предъявляемым квалификационным требованиям.

      В случае установления факта неполноты представленных документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, оформляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления, подписывается у руководителя услугодателя и направляется услугополучателю – время исполнения 2 (два) рабочих дня.

      При подтверждении полноты и соответствия представленных документов, а также отсутствии оснований для отказа в оказании государственной услуги исполнитель готовит и вносит результат оказания государственной услуги на рассмотрение руководителю Управления – время исполнения при выдаче лицензии – 4 (четыре) рабочих дня; при переоформлении лицензии – 2 (два) рабочих дня; при выдаче дубликата лицензии – 2 (два) рабочих дня;

      4) руководитель Управления визирует результат оказания государственной услуги – время исполнения 30 (тридцать) минут;

      5) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги – время исполнения 1 (один) час.

      Выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю автоматически отправляется в личный кабинет услугополучателя.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процедуре оказания государственной услуги:

      1) специалист канцелярии услугодателя;

      2) руководитель Управления;

      4) исполнитель;

      5) руководитель услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      специалист канцелярии услугодателя со дня поступления документов, проводит регистрацию полученных документов и электронного запроса, и направляет руководителю Управления – время исполнения 15 (пятнадцать) минут;

      резолюция руководителя Управления для рассмотрения исполнителю – время исполнения 20 (двадцать) минут;

      оформление исполнителем лицензии, переоформления лицензии, дубликат лицензии либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги и передача его на рассмотрение руководителю Управления – время исполнения при выдаче лицензии – 4 (четыре) рабочих дня; при переоформлении лицензии – 2 (два) рабочих дня; при выдаче дубликата лицензии – 2 (два) рабочих дня;

      визирование результата оказания государственной услуги руководителем Управления – время исполнения 30 (тридцать) минут;

      подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя – время исполнения 1 (один) час;

      выдача лицензии, переоформление лицензии, выдача дубликата лицензии на импорт средств защиты растений (пестицидов), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги услугополучателю.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя приведены в справочнике последовательности процедур (действий) работников согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги.

Глава 4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) описание последовательности процедур (действий) услугодателя:

      процедура 1 – ввод исполнителем услугодателя логина и пароля (процедура авторизации) в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД ЕЛ) для оказания государственной услуги;

      условие 1 – проверка в ИС ГБД ЕЛ подлинности данных о зарегистрированном исполнителе услугодателя через логин и пароль;

      процедура 2 – формирование ИС ГБД ЕЛ сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных исполнителя услугодателя;

      процедура 3 – выбор исполнителем услугодателя услуги, указанной в настоящем регламенте государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод исполнителем услугодателя данных услугополучателя;

      процедура 4 – направление запроса через шлюз электронного правительства в государственную базу данных "Юридические лица" (далее – ГБД ЮЛ) или государственную базу данных "Физические лица" (далее – ГБД ФЛ) о данных услугополучателя;

      условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ;

      процедура 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ;

      процедура 6 – регистрация запроса в ИС ГБД ЕЛ и обработка услуги в ИС ГБД ЕЛ;

      процедура 7 – проверка исполнителем услугодателя соответствия услугополучателя условиям выдачи лицензии, переоформления лицензии, выдачи дубликата лицензии, а также предъявляемым квалификационным требованиям и формирование результата оказания государственной услуги;

      процедура 8 – направление исполнителем услугодателя результата оказания государственной услуги на визирование руководителю Управления;

      процедура 9 – направление исполнителем услугодателя результата оказания государственной услуги на подписание руководителю услугодателя;

      процедура 10 – подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя;

      процедура 11 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги, сформированной ИС ГБД ЕЛ;

      2) описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя:

      процедура 1 – ввод услугополучателем пароля (процедура авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателем через логин (индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер) и пароль;

      процедура 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процедура 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      процедура 4 – оплата услуги посредством платежного шлюза электронного правительства, а затем эта информация поступает в ИС ГБД ЕЛ;

      условие 2 – проверка в ИС ГБД ЕЛ факта оплаты за оказание государственной услуги;

      процедура 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД ЕЛ;

      процедура 6 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      процедура 7 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      процедура 8 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД ЕЛ и обработка запроса в ИС ГБД ЕЛ;

      процедура 9 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя условиям выдачи лицензии, переоформления лицензии, выдачи дубликата лицензии, а также предъявляемым квалификационным требованиям и формирование результата оказания государственной услуги;

      процедура 10 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги, сформированного ИС ГБД ЕЛ. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугодателя, и диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугополучателя, приведены в приложениях 2, 3 к настоящему регламенту государственной услуги.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на импорт
средств защиты
растений (пестицидов)"

Справочник последовательности процедур (действий) работников

     


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на импорт
средств защиты
растений (пестицидов)"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугодателя

     



     


  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на импорт
средств защиты
растений (пестицидов)"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугополучателя