"Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2015 жылғы 27 шілдедегі № 95 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының м.а. 2019 жылғы 16 сәуірдегі № 26 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 16 сәуірде № 18536 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2020 жылғы 18 мамырдағы № 64 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Бас Прокурорының 18.05.2020 № 64 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2015 жылғы 27 шілдедегі № 95 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12055 санымен тіркелген, 2015 жылғы 29 қыркүйекте "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      1-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті мен оның аумақтық басқармалары шегінде архив анықтамарын және/немесе архив құжаттарының көшірмелерін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес;";

      "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті мен оның аумақтық басқармалары шегінде мұрағат анықтамаларын және/немесе мұрағат құжаттарының көшірмелерін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (бұдан әрі – Комитет) заңнамамен бекітілген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және оған енгізу үшін жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының интернет-ресурсына орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Комитеттің аумақтық органдарына орындау үшін жіберуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Комитет Төрағасына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының міндетін атқарушы
Б. Асылов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, қорғаныс және

      аэроғарыш өнеркәсібі

      министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
міндетін атқарушысының
2019 жылғы 16 сәуірдегі
№ 26 бұйрығына қосымша
  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2016 жылғы 27 шілдедегі
№ 95 бұйрығына 2-қосымша

"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті және оның аумақтық басқармаларының архивтері шегінде архивтік анықтамалар және/немесе архивтік құжаттардың көшірмесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті және оның аумақтық басқармаларының архивтері шегінде архивтік анықтамалар және/немесе архивтік құжаттардың көшірмесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы әзірледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетімен және оның аумақтық органдарымен көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

      Құжаттарды қабылдау:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) коммерциялық емес акционерлік қоғамы;

      2) "электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz арқылы жүзеге асырылады (бұдан әрі – портал).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру Мемлекеттік корпорация арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің мерзімі:

      1) құжаттар топтамасын Мемлекеттік корпорацияға және порталға өткізген сәттен бастап –10 (он) күнтізбелік күн;

      2) құжаттар топтамасын өткізу үшін барынша рұқсат етілетін күту мерзімі - 15 (он бес) минут;

      3) қызмет көрсетуге барынша рұқсат етілетін мерзім – 15 (он бес) минут.

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдаған күн мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзіміне кірмейді.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті және оның аумақтық басқармаларының архивтері шегінде архивтік анықтамалар және/немесе архивтік құжаттардың көшірмесін беру не осы мемлекеттік қызметтер стандартының 10-тармағымен көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы негізделген жауап.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге жолданған сұрау салудың қаралу мәртебесі туралы ақпарат, сонымен қатар мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алатын күнді және алатын орнын көрсете отырып, ақпарат жолданады.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке және (немесе) заңды тұлғаларға ақысыз көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы).

      8. Жұмыс кестесі:

      1) Мемлекеттік корпорацияның – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес дүйсенбіден бастап сенбіні қосқанда, бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес 9.00-ден 20.00-ге дейін, түскі асқа үзіліссіз, демалыс және мерекелік күндерді қоспағанда;

      Қабылдау "электрондық кезек" тәртібінде жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, портал арқылы электрондық кезекті броньдауға рұқсат етіледі;

      2) порталдың – тәулік бойы, жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес дүйсенбіден бастап жұманы қосқанда, бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес 9.00-ден 18.30-ге дейін, түскі асқа үзіліспен 13.00-ден 14.30-қа дейін, демалыс және мерекелік күндерді қоспағанда.

      9. Көрсетілетін қызметті алушыға немесе сенімхат бойынша оның өкіліне мемлекеттік көрсетілетін қызметтер үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) Мемлекеттік корпорацияға:

      мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша архивтік анықтамалар және/немесе архивтік құжаттардың көшірмесін беру туралы өтініш;

      жеке басты куәландыратын құжат (жеке басты сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      туыстарына қатысты ақпарат алғанда, туыстық дәрежесін куәландыратын құжаттар;

      нотариуспен куәландырылған сенімхат – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының мүддесін басқа тұлға білдіргенде.

      Құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.

      2) порталға:

      туыстарына қатысты ақпарат алу барысында туыстық дәрежесін куәландыратын құжаттардың электрондық көшірмелері салынған, көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлы қолы қойылған (бұдан әрі – ЭЦҚ) немесе ұялы байланыс операторымен берілген көрсетілетін қызметті алушының абоненттік нөмірі порталдың есептік жазбасына тіркелген және қосылған жағдайда бір реттік құпия сөзбен куәландырылған электрондық сұрау салу.

      Жеке басты куәландыратын құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорацияның қызметкері "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекеттік қызмет көрсеткенде, егер ол Қазақстан Республикасының басқа заңдарымен қарастырылмаса, ақпараттық жүйелерде сақталған, заңмен қорғалатын құпияларды құрайтын мәліметті алуға жазбаша түрде көрсетілетін қызметті алушыдан келісім алады.

      Дайын құжаттарды беру қолхаттың негізінде, көрсетілетін қызметті алушы жеке басын куәландыратын құжатын немесе оның өкілі нотариуспен куәландырылған сенімхатты ұсынғанда жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация анықтаманың қағаз жүзінде 1 (бір) айдың ішінде сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін көрсетілетін қызметті берушіге 2 (екі) ай ішінде әрі қарай сақтауға береді. Көрсетілетін қызметті алушы 1 (бір) ай өткеннен кейін жүгінген жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға мыналар:

      мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігі анықталған;

      мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеген;

      көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес, құжаттардың толық емес топтамасын және (немесе) мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда негіз болып табылады. Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту себептерін жойған жағдайда, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушыға қайта жүгінеді.

3-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мәселесі бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мәселесі бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекен-жайлар бойынша көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына беріледі.

      Шағым жазбаша түрде, пошта немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол, сондай-ақ портал арқылы беріледі.

      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тұрғылықты жерінің мекен-жайы (мемлекеті, пошта индексі, облыс/аудан/елді мекен, көше/даңғыл/шағын аудан атауы, үй/пәтер нөмірі), байланыс нөмір телефоны көрсетіледі.

      Шағымды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу оны қабылдау болып табылады.

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым Мемлекеттік корпорация басшысына, осы стандарттың 14-тармағында көрсетілген мекен-жайлар мен телефондарға жөнелтіледі.

      Мемлекеттік корпорацияда қолма-қол, поштамен келіп түскен шағымның қабылдауын растау, оны тіркеу болып табылады (мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркелу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады).

      Портал арқылы жүгінгенде шағымданудың тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414 және 8 800 080 7777 нөмір телефондары бойынша алуға болады.

      Шағымды көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінен" портал арқылы жолдағанда шағымның қаралу жағдайы туралы ақпарат қол жетімді, көрсетілетін қызметті беруші шағымды өңдеу барысында ол жаңартылып отырады (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарау туралы немесе қараудан бас тарту туралы жауап).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабы 2) тармақшасына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның мекен-жайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      Шағымды қарау нәтижесі бойынша дәлелді жауап пошта байланысының көмегімен көрсетілетін қызметті алушыға жолданады немесе көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның кеңселерінде қолма-қол беріледі.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер нәтижесімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына баға беретін және бақылау жасайтын уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына баға беретін және бақылау жасайтын уәкілетті органның мекен-жайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуы тиіс.

      12. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер нәтижесімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамаларында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызмет ерекшеліктерін есепке алғандағы өзге де талаптар

      13. Тыныс-тіршілігін шектейтін, ағза функциясының тұрақты бұзылуынан денсаулығы нашарлаған көрсетілетін қызметті алушыларға, қажет болған жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды қабылдауды, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 нөміріне жүгіну арқылы тұрғылықты жеріне шығумен Мемлекеттік корпорацияның қызметкері жүргізеді.

      14. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мекенжайының орны интернет-ресурста орналасқан:

      1) көрсетілетін қызметті беруші: www.pravstat.prokuror.kz, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде;

      2) Мемлекеттік корпорация: www.gov4c.kz.

      15. Көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық түрде алуға мүмкіндігі бар.

      16. Көрсетілетін қызметті алушының порталдың "жеке кабинеті", көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық қызметтері, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мәселесі бойынша Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің мәртебесі және тәртібі туралы ақпаратты алуға мүмкіндігі бар.

      17. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мәселесі бойынша анықтама қызметінің байланыс нөмір телефоны – 115. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сұрақтары бойынша Бірыңғай байланыс орталығының телефондары – 1414, 8 800 080 7777.

  "Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасының
Құқықтық статистика және
арнайы есепке алу жөніндегі
комитеті және оның
аумақтық басқармаларының
архивтері шегінде архивтік
анықтамалар және/немесе
архивтік құжаттардың
көшірмесін беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына 1-қосымша
  Нысан
  Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасының
Құқықтық статистика және
арнайы есепке алу жөніндегі
комитеті басқармасының
бастығына
___________________________
(Комитеттің аумақтық
басқармасының көрсету керек)
көрсетілетін қызметті алушы
________________________
________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(ол болған кезде)
көрсетілетін қызметті
алушының өкілі
__________________________
____________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(ол болған кезде)
____________________________
жеке басы куәлігінің деректері
(паспорт)
құжаттың
№__________________________
берілген
күні________________________
кіммен
берілді______________________
бірыңғай сәйкестендіру нөмірі:
____________________________
тұратын мекенжайы:
___________________________
____________________________
байланыс телефоны
__________________

Архивтік анықтамалар және/немесе архивтік құжаттардың көшірмесін беру туралы ӨТІНІШ

      Сізден шетелге шығатын архивтік анықтама талап етілген маған менің туыстарыма қатысты архивтік анықтама, архивтік көшірме немесе архивтік жазба беруіңізді сұраймын:

      1. ____________________,_______________________,____________________________,

                        (туыстық дәрежесі, тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), ұлты)

      19____туған _______________________________________________________________

                        (қала, село, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсету)

      ____________________________________________________________________ туды

                        (қоныс аударғанға дейін туған жері, тұрған жері)

      Қоныс аударылды__________________________________________________________

                        (қала, село, аудан, облыс, өлке, республика көрсету)

      және 19___жылы ____________________________________ арнайы қоныстануға келді

                        (ауыл, колхоз, совхоз, ауданды көрсету)

      __________________________________________________________________________

      (арнайы қоныстану кезіндегі қала, село, аудан, облыс, өлке, республиканы

      және басқа да бар мәліметтерді көрсету)

      __________________________________________________________________________

      2. 19____туған ____________________________________________________________

      _____________________________________________________________________ туды

                        (қала, село, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсету)

      __________________________________________________________________________

                        (қоныс аударғанға дейін туған жері, тұрған жері)

      Қоныс аударылды __________________________________________________________

                        (қала, село, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсету)

      және 19___жылы ____________________________________ арнайы қоныстануға келді

      _________________________________________________________________________

                  (арнайы қоныстану кезіндегі қала, село, аудан, облыс, өлке, республиканы

      __________________________________________________________________________

      және басқа да бар мәліметтерді көрсету)

      3. 19____туған _____________________________________________________________

      _____________________________________________________________________ туды

                  (қала, село, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсету)

      __________________________________________________________________________

                  (қоныс аударғанға дейін туған жері, тұрған жері)

      Қоныс аударылды __________________________________________________________

      (қала, село, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсету)

      және 19___жылы ____________________________________ арнайы қоныстануға келді

                        (ауыл, колхоз, совхоз, ауданды көрсету)

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (арнайы қоныстану кезіндегі қала, село, аудан, облыс, өлке, республиканы және басқа

      да бар мәліметтерді көрсету)

      Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (болса) ________________________________

      __________________________________________________________________________

      (қысқартусыз көрсету, анықтама үшін телефон)

      Ақпараттық жүйеде бар, заңмен қорғалған құпияны құрайтын мәліметтерді

      пайдалануға келісемін.

      Қолы______________________________

      _____________ "_____" 20 ____жыл

      Ескерту: Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда),туған күні және туылған жері баспа әріптермен толтырылады, өтінішті толтырғанда бұрынғы және өзгертілген сауалнамалық деректер міндетті түрде көрсетілуге жатады.

  "Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасының
Құқықтық статистика және
арнайы есепке алу жөніндегі
комитеті және оның аумақтық
басқармаларының архивтері
шегінде архивтік анықтамалар
және/немесе архивтік
құжаттардың көшірмесін беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 2-қосымша
  Нысан
  (Тегі, аты, әкесінің аты
(ол болған кезде))
____________________________
____________________________
(қызмет алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 cәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2 тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы филиалының № __ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) мемлекеттік қызметтер көрсетуге (мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің атауы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартына сәйкес көрсетілсін) құжаттарды қабылдаудан Сіз мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы:

      1) _______________________________________;

      2) _______________________________________;

      3) _______________________________________ ...

      ұсынбауыңызға байланысты құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

      Осы қолхат әрбір тарап үшін бір-бірден 2 (екі) данада жасалды.

      Т.А.Ә. ___________________________________

      ("Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорация қызметкерінің)

      (қолы)_______________________________

      Орындаушы: Т.А.Ә. __________________________

      Телефон _______________________

      Алдым: Т.А.Ә. қызмет алушының қолы___________

      "___" _________ 20___ жыл

О внесении изменений в приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 27 июля 2015 года № 95 "Об утверждении стандартов государственных услуг"

Приказ и.о. Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 апреля 2019 года № 26. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 апреля 2019 года № 18536. Утратил силу приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 18 мая 2020 года № 64.

      Сноска. Утратил силу приказом Генерального Прокурора РК от 18.05.2020 № 64 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 27 июля 2015 года № 95 "Об утверждении стандартов государственных услуг" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12055, опубликован 29 сентября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в подпункт 2) пункта 1 внесено изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      стандарт государственной услуги "Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений", утвержденный указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее – Комитет) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Генеральной прокуратуры Республики Казахстан;

      4) направление настоящего приказа территориальным управлениям Комитета для исполнения.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Председателя Комитета.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Генерального Прокурора
Республики Казахстан
Б. Асылов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
оборонной и аэрокосмической
промышленности
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
исполняющего обязанности
Генерального Прокурора
Республики Казахстан
от 16 апреля 2019 года № 26
  Приложение 2 к приказу
Генерального Прокурора
Республики Казахстан
от 27 июля 2015 года № 95

Стандарт государственной услуги "Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Генеральной прокуратурой Республики Казахстан.

      3. Государственная услуга оказывается Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальными органами (далее – услугодатель).

      Прием документов осуществляется через:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      Выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через Государственную корпорацию.

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов в Государственную корпорацию, а также при обращении на портал - 10 (десять) календарных дней;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов - 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания - 15 (пятнадцать) минут.

      При обращении в Государственную корпорацию день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      5. Форма оказания государственной услуги электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      При обращении через портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется информация о статусе рассмотрения запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием места и даты получения результата.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и (или) юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 20.00 часов без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания, допускается бронирование "электронной очереди" посредством портала.

      2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ;

      3) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 09.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя, либо его представителя по доверенности:

      1) в Государственную корпорацию:

      заявление о выдаче архивной справок и (или) копий архивных документов по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);

      документы, подтверждающие степень родства, при получении информации на родственников;

      доверенность, удостоверенная нотариально – при представлении интересов услугополучателя государственной услуги другим лицом.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      2) на портал:

      электронный запрос, подписанный электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя или удостоверенный одноразовым паролем в случае регистрации и подключения абонентского номера услугополучателя, предоставленного оператором сотовой связи к учетной записи портала, с вложением электронных копий документов, подтверждающих степень родства, при получении информации на родственников.

      Сведения документов, удостоверяющих личность, услугодатель и работник Государственной корпорации получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на получение сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственной услуги, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      Выдача готовых документов осуществляется на основании расписки, при предъявлении услугополучателем документа, удостоверяющего личность либо его представителем нотариально заверенной доверенности.

      Государственная корпорация обеспечивает хранение справки на бумажном носителе в течение 1 (одного) месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения в течение 2 (двух) месяцев. При обращении услугополучателя по истечении 1 (одного) месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      10. Основанием для отказа в оказании государственной услуги являются:

      установление недостоверности сведений документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан;

      представление услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренного пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия. Работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.

      В случае устранения услугополучателем причин отказа в оказании государственной услуги услугополучатель обращается повторно для получения государственной услуги в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателей или его должностных лиц, Государственной корпорации (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг

      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалобы подаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, а также посредством портала.

      В жалобе физического лица указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии), адрес места жительства (страна, почтовый индекс, область/ район населенный пункт, наименование улицы/проспекта /микрорайона, номер дома/квартиры), контактный номер телефона.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация в канцелярии услугодателя.

      Жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется к руководителю Государственной корпорации по адресам и телефонам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

      Подтверждением принятия жалобы в Государственной корпорации, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по номерам телефонов Единого контакт-центра 1414 и 8 800 080 7777.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация о состоянии рассмотрения обращения, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Государственной корпорации, в соответствии с подпунктом 2) статьи 25 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя, Государственной корпорации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

      13. Услугополучателям, имеющим нарушение здоровья со стойким расстройством функций организма, ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорацией с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг – 1414, 8 800 080 7777.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

      1) услугодателя: www.pravstat.prokuror.kz, в разделе "Государственные услуги";

      2) Государственной корпорации: www.gov4c.kz.

      15. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      17. Контактный номер телефона справочной службы по вопросам оказания государственной услуги – 115. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг – 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1 к стандарту
государственной услуги
"Выдача архивных справок
и/или копий архивных
документов в пределах архивов
Комитета по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан
и его территориальных управлений"
  Форма
  Начальнику управления
Комитета по правовой статистике
специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан
по _________________________
(указать территориальное
управление Комитета)
____________________________
от услугополучателя
____________________________
____________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии) от
представителя услугополучателя
____________________________
____________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
____________________________
данные удостоверения личности
(паспорта) № документа
________________________
от _____________, выданный
____________________________
____________________________
индивидуальный идентификационный номер
___________________________,
проживающий (ая) по адресу:
____________________________
___________________________
контактный телефон
____________________________

                                    ЗАЯВЛЕНИЕ
            о выдаче архивных справок и/или копий архивных документов

      Прошу Вас выдать архивную справку, архивную копию или архивную выписку о в
отношении меня, моих родственников, на которых требуется архивная справка, выезжающих за границу):
1.____________________,_______________________,__________________________________
      (степень родства,                   фамилия, имя, отчество (при его наличии))
________________________________________________________________________________
                        национальность)
19____года рождения, родился (-ась) в ______________________________________________
                              (указать город, село, район, область, край, республику)
________________________________________________________________________________
            (место рождения, место жительства до выселения)
выселен (-а) из ___________________________________________________________________
                  (указать город, село, район, область, край, республику)
и прибыл (-а) в 19___году на спецпоселение в ________________________________________
                                          (указать аул, колхоз, совхоз, район)
________________________________________________________________________________
(указать город, село, район, область, край, республику нахождения на спецпоселении и
________________________________________________________________________________
                  другие возможно имеющиеся сведения)
2. ____________________,_______________________,__________________________________
      (степень родства, фамилия, имя, отчество (при его наличии), национальность)
19___года рождения, родился (-ась) в _______________________________________________
                        (место рождения, место жительства до выселения)
выселен (-а) из ___________________________________________________________________
                        (указать город, село, район, область, край, республику)
и прибыл (-а) в 19____году на спецпоселение в _______________________________________
                                          (указать город, село, район, область, край,
________________________________________________________________________________
республику нахождения на спецпоселении и другие возможно имеющиеся сведения)
3. _______________________, ___________________________________, _________________,
      (степень родства, фамилия, имя, отчество (при его наличии), национальность)
19____года рождения, родился (-ась) в ______________________________________________
                              (указать город, село, район, область, край, республику)
________________________________________________________________________________
                  (место рождения, место жительства до выселения)
выселен (-а) из ___________________________________________________________________
                        (указать город, село, район, область, край, республику)
________________________________________________________________________________
                  (указать город, село, район, область, край, республику)
и прибыл (-а) в 19____году на спецпоселение в _______________________________________
                                          (указать аул, колхоз, совхоз, район)
________________________________________________________________________________
      (указать город, село, район, область, край, республику нахождения на спецпоселении
                        и другие возможно имеющиеся сведения)
Фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя __________________________________
________________________________________________________________________________
                  (указать без сокращений, телефон для справок)
Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.
Подпись________________________
"__" _____________ 20 года

      Примечание:

      Фамилия, имя и отчество (при его наличии), дата и место рождения заполняется печатными буквами, при заполнении заявления в обязательном порядке подлежат указанию прежние и измененные анкетные данные.

  Приложение 2 к стандарту
государственной услуги
"Выдача архивных справок
и/или копий архивных
документов в пределах
архивов Комитета по правовой
статистике и специальным
учетам Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан
и его территориальных управлений"
  Форма
  (Фамилия, имя, отчество
(при его наличии))
____________________________
____________________________
(адрес услугополучателя)

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел №__ филиала Государственной корпорации "Правительство для граждан" (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ________________________________________...

      Настоящая расписка составлена в 2 (двух) экземплярах по одному для каждой стороны.

      ФИО (при его наличии) (работника Государственной корпорации "Правительство для граждан") (подпись)

      Исполнитель: ФИО (при его наличии) _____________

      Телефон __________

      Получил: ФИО (при его наличии)/подпись услугополучателя

      "___" _________ 20__ года