Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарының ғылыми-педагог кадрларын бағалау қағидаларын, білім алушылардың медициналық білім беру бағдарламалары бойынша білімі мен дағдыларын бағалау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2019 жылғы 23 сәуірдегі № ҚР ДСМ-46 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 24 сәуірде № 18577 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 11 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-249/2020 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Денсаулық сақтау министрінің 11.12.2020 № ҚР ДСМ-249/2020 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасы Кодексінің 7-бабы 1-тармағының 125 - тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарының ғылыми-педагог кадрларын бағалау қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Білім алушылардың медициналық білім беру бағдарламалары бойынша білімі мен дағдыларын бағалау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Ғылым және адами ресурстар департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қағаз және электрондық түрдегі, мемлекеттік және орыс тілдеріндегі көшірмелерін ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      4) осы бұйрықты мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы бұйрықтың 1, 2, 3 және 4-тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министрі О.А. Әбішевке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Денсаулық сақтау министрі
Е. Біртанов

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 23 сәуірдегі
№ ҚР ДСМ-46 бұйрығына
1 - қосымша

Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарының ғылыми-педагог кадрларын бағалау қағидалары

1-тарау. Жалпы Қағидалар

      1. Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарының ғылыми-педагог кадрларын бағалау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасы Кодексінің 7-бабы 1 – тармағының 125) тармақшасына сәйкес әзірленді және денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарының ғылыми-педагог кадрларын бағалау (бұдан әрі-ғылыми-педагог кадрларды бағалау) тәртібін айқындайды.

      2. Қағидалар меншік нысаны мен ведомстволық бағыныстылығына қарамастан денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарына (бұдан әрі – Ұйым) қолданылады.

      3. Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарының ғылыми-педагог кадрларын бағалау педагогикалық және кәсіптік құзыреттілік деңгейін анықтау мақсатында жүргізіледі.

      4. Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарының ғылыми-педагог кадрлары кемінде бес жылда бір рет бағалауға жатады.

2-тарау. Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарының ғылыми-педагог кадрларын бағалауды жүргізу тәртібі

      5. Ғылыми және педагог кадрларды бағалау екі кезеңнен тұрады:

      1) қызметкерлердің құжаттарын бағалау;

      2) қызметкерлермен әңгімелесу.

      6. Ғылыми-педагог кадрларды бағалауды өткізуге дайындықты кадр қызметі немесе кадр қызметінің функциясын жүзеге асыратын адам (бұдан әрі - кадр қызметі) ұйымдастырады және мынадай іс-шараларды қамтиды:

      1) бағаланатын қызметкерлерге қажетті құжаттарды дайындау (хабарландыру, бағаланатын қызметкер туралы ақпарат жинау);

      2) бағалауды жүргізу кестесін әзірлеу;

      3) Комиссияның құрамын анықтау;

      4) ғылыми-педагог кадрларды бағалауды жүргізу мақсаттары мен тәртібі туралы түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыру.

      7. Ұйымның басшысы немесе уәкілетті тұлға кадр қызметінің ұсынысы бойынша:

      1) бағаланатын қызметкерлердің тізімін;

      2) Комиссияның құрамын;

      3) бағалауды өткізу кестесін бекітеді.

      8. Кадр қызметі жылына бір рет бағаланатын қызметкерлерді анықтайды.

      9. Комиссияны Ұйым басшысы тағайындайды және мүшелері тақ саннан тұрады. Төраға және оның орынбасары комиссия мүшелері арасынан тағайындалады. Комиссияның хатшысы болып кадр қызметінің қызметкері тағайындалады.

      10. Комиссия Төрағасы қызметке басшылық жасайды, отырыстарға төрағалық етеді, жұмысты жоспарлайды.

      11. Комиссия хатшысы Комиссия отырысына материалдар дайындайды және оны өткізгеннен кейін хаттама ресімдейді. Хатшы комиссияға техникалық қызмет көрсетеді.

      12. Комиссияның отырысы құрамының кемінде үштен екісі қатысса, заңды болып саналады.

      Комиссияның қатыспаған мүшелерін алмастыруға жол берілмейді.

      13. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады. Комиссия мүшесі болып табылатын бағаланушы қызметкер өзіне қатысты дауыс беруге қатыспайды.

      14. Дауыс берудің нәтижелері Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен анықталады. Дауыстар тең болған жағдайда Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      15. Комиссия мүшесінің айрықша пікірі жазбаша түрде жазылады және хаттамаға қоса беріледі.

      16. Комиссия мүшелері бағалаудан жалпы негіздер бойынша өтеді.

      17. Кадр қызметі әңгімелесуді өткізу күні туралы қызметкерлерге әңгімелесу басталардан күнтізбелік отыз күн бұрын жазбаша түрде хабарлайды.

      18. Бағаланатын қызметкерлер жазбаша хабарламаны алған күннен бастап он бір жұмыс күнінен кешіктірмей мынадай құжаттарды Комиссияға жібереді:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ақпарат.

      19. Комиссия ұсынылған құжаттарды түгендейді және дұрыстығын тексереді, қызметкермен әңгімелесу жүргізеді.

      20. Әңгімелесудің нәтижесі бойынша Комиссия мына шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына қойылатын біліктілік сипаттамаларына сәйкес келеді;

      2) қайта бағалауға жатады;

      3) атқаратын лауазымына қойылатын біліктілік сипаттамаларына сәйкес келмейді.

      21. Қайта бағалау осы Қағидаларда айқындалған тәртіппен алдыңғы комиссия шешім шығарған күннен бастап күнтізбелік отыз күннен кейін жүргізіледі. Комиссия қайта бағалауды жүргізе отырып, мына шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді.

      22. Комиссиясының атқаратын лауазымына сәйкес еместігі туралы шешім қабылдауы бағалаудың теріс нәтижесі болып табылады.

      Қызметкерді бағалаудың теріс нәтижесі оның лауазымын төмендетуге, ал ұсынылған лауазымды атқарудан бас тартқан жағдайда, жұмыстан босатуға негіз болып табылады.

      23. Комиссия мүшелері қол қойған шешімдер хаттамамен ресімделеді.

      24. Әңгімелесу өткізілген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде кадр қызметі қызметкерді Комиссияның шешімімен таныстырады.

      25. Хаттама бағалануы тиіс қызметкердің жеке ісінде сақталады.

      26. Комиссияның шешіміне байланысты барлық даулар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіп бойынша шешіледі.

  Денсаулық сақтау саласындағы
ғылыми ұйымдар мен білім беру
ұйымдарының ғылыми-педагог
кадрларын бағалау
Қағидаларына
  1-қосымша
  Нысан
  Ғылыми-педагог кадрларды
бағалауды өткізу жөніндегі
комиссияның төрағасына

Өтініш

      Мені ғылыми-педагог кадрларды бағалаудан өтуге жіберуіңізді сұраймын. Сонымен қатар, бағалауды өткізу үшін мынадай құжаттарды жолдаймын:

      1. ______________________________

      2. ______________________________

      3. ______________________________

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      _________________________________

      қолы Т.А.Ә (болған жағдайда)

  Денсаулық сақтау саласындағы
ғылыми ұйымдар мен білім беру
ұйымдарының ғылыми-педагог
кадрларын бағалау
қағидаларына
2-қосымша
  Мәліметтердің нысаны

      Өтініш бойынша мәліметтер

      1. Өтініштің нөмірі ______________

      2. Өтінім берілген күні______________

      Негізгі мәліметтер

      3. Ғылыми дәрежесі, атағы (бар болған жағдайда) _________________________

      4. Ғылыми еңбектері және өнертабысы (бар болған жағдайда) _______________

      Жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтер

      5. Тегі______________________________

      6. Аты__________________________________

      7. Әкесінің аты (бар болған жағдайда) ______________

      8. ЖСН_________________________________

      9. Жеке басын куәландыратын құжаттың түрі______________

      10. Нөмірі______________________________

      11. Сериясы______________________________

      12. Берілген күні_________________________

      13. Аяқталу күні______________________

      14. Берген орган_______________________

      Жоғары кәсіби білімі беру туралы дипломы

      15. Білімі________________________

      16. Диплом нөмірі_____________________

      17. диплом сериясы_____________________

      18. Үміткер оқыған ел___________

      19. Түскен жылы_____________________

      20. Бітірген жылы_______________________

      21. Диплом бойынша мамандығы_____________

      22. Диплом бойынша біліктілігі________________

      23. Дипломды нострификациялау (қажет болған жағдайда)__________________

      Осы жұмыс орны туралы мәліметтер

      24. Мәлімделген мамандығы бойынша жұмыс өтілі_____________

      25. Жалпы өтілі______________

      26. Қазіргі кездегі жұмыс орны_____________

      27. Лауазымы_____________

      28.Осы лауазымға тағайындалған күні___________

      Соңғы 5 жылда біліктілік даярлықтан (біліктілікті арттыру) өткендігі туралы деректер

№/р

Біліктілікті арттырудан өткен орны

Біліктілікті арттырудың атауы

Біліктілікті арттырудың басталған күні

Біліктілікті арттырудың аяқталған күні






      Ғылыми қызметі туралы деректер

      29. Ғылыми-зерттеу бағдарламалары мен жобаларындағы конкурстарға қатысуға дайындалған өтінімдер, оның ішінде: халықаралық, немесе Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, немесе бизнес құрылымдармен

      30. Халықаралық рецензияланатын, Веб оф Сайнс пен Скопуста (Web of Science пен Scopus) рецензияланатын басылымдардағы мақалалар

      31. Ғылыми әзірлемелер, оның ішінде: монография (жетекшілік), әдістемелік ұсынымдар, атлас

      32. Магистранттарға жетекшілік ету туралы мәліметтер

      33. Докторанттарға жетекшілік ету туралы мәліметтер

      Академиялық қызмет туралы мәліметтер

      34. Оқу жүктемесі сағатпен\кредитпен

      35. Пән бойынша әдістемелік басшылық ету

      36. Оқу үрдісіне арналған, оның ішінде электрондық материалдар әзірлеу

      37. Педагогикалық құзыреттілікті арттыру (семинарлар, сертификат табысталатын вебинарлар)

      Клиникалық қызметі туралы деректер (қажет болған жағдайда)

      38. Клиникалық жүктеме туралы мәліметтер

      40. Біліктілік санаты туралы сертификаттың көшірмесі (болған жағдайда)

      Тәртіптік, әкімшілік жазалар, марапаттаулар туралы мәліметтер (соңғы 6 айдағы)

      41. Тәртіптік жазалардың болуы туралы мәліметтер (керегінің астын сызу)

      1) Ескерту

      2) Сөгіс

      3) Қатаң сөгіс

      4) Еңбек шартын бұзу

      5) Марапаттаулар ______________

      Мекенжайы, байланыстар

      42. Пошта индексі______________

      43. Елі, облысы, ауданы, елді мекені______________

      44. Көшенің атауы______________

      45. Үй, ғимарат нөмірі______________

      46. Пәтер, офис нөмірі______________

      Телефондар нөмірі______________

      Электрондық мекенжайы ______________

  Денсаулық сақтау саласындағы
ғылыми ұйымдар мен білім беру
ұйымдарының ғылыми-педагог
кадрларын бағалау
қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Ғылыми-педагог кадрларды бағалауды өткізу жөніндегі комиссия отырысының № хаттамасы

      20___жылы "____" _________________

      қала_______________

      Төрағасы____________________________________________________________

      Комиссия мүшелері ___________________________________________________

      Хатшы _________________________________________________________________

      20___жылы "____" бұйрықтың негізінде әрекет ететін комиссияның қарауына мынадай

      құжаттар ұсынылды:

      ____________________________________________________________________

                  (тегі,аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы)

      1. _________________

      2._________________

      3. _________________

      Өткізілген ауызша әңгімелесудің қысқаша мазмұны:

      1. ____________________________________________________________

      2. ____________________________________________________________

      Комиссия мүшелердің шешімді қабылдау бойынша дауыс беру нәтижелері:

      қарсы емес_____ қарсы_____ дауыс

      Комиссия:

      1) ______ атқаратын лауазымына қойылатын біліктілік сипаттамаларына сәйкес келеді;

      Т.А.Ә (бар болса)

      2) _______________ қайта бағалауға жатады;

      Т.А.Ә (бар болса)

      3) _______ атқаратын лауазымына қойылатын біліктілік сипаттамаларына сәйкес

      Т.А.Ә (бар болса) келмейді деп шешім етті

      Комиссия төрағасы: _____________________________________

                              қолы Т.А.Ә (бар болса)

      Комиссия мүшелері: _____________________________________

                              қолы Т.А.Ә (бар болса)

      _________________________________________

                              қолы Т.А.Ә (бар болса)

      Комиссия хатшысы: ___________________________________

                              қолы Т.А.Ә (бар болса)

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 23 сәуірдегі
№ ҚР ДСМ-46 бұйрығына
2 - қосымшасы

Білім алушылардың медициналық білім беру бағдарламалары бойынша білімі мен дағдыларын бағалау қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Білім алушылардың медициналық білім беру бағдарламалары бойынша білімі мен дағдыларын бағалау қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі - Кодекс) 7-бабы 1-тармағының 125-тармақшасына сәйкес әзірленді және білім алушылардың медициналық білім беру бағдарламалары бойынша білімі мен дағдыларын бағалау тәртібін айқындайды.

      2. Қағидалар меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарына (бұдан әрі – білім және ғылым ұйымдары) қолданылады.

      3. Осы Қағидаларда мынадай терминдер мен анықтамалар қолданылады:

      1) білім алушылардың медициналық білім беру бағдарламалары бойынша білімі мен дағдыларын бағалау (бұдан әрі - білім мен дағдыларды бағалау) - білім алушылардың білім беру бағдарламаларын меңгеру сапасын және медициналық қызмет көрсету үшін қажетті құзыреттердің (білім мен дағдыларды) қалыптасу деңгейін бағалау;

      2) білімді бағалау (компьютерлік тестілеу) – білім алушылардың медициналық білім беру бағдарламалары бойынша теориялық білім деңгейін компьютерлік жолмен анықтау;

      3) білімді бағалау нәтижелерінің хаттамасы – компьютерлік тестілеудің қорытындылары бойынша білім алушылардың медициналық білім беру бағдарламалары бойынша білімін бағалаудың жиынтық нәтижесі;

      4) дағдыларды бағалау – білім алушылардың медициналық білім беру бағдарламалары оларды көрсету барысында практикалық дағдыларымен меңгеру деңгейін анықтау.

      4. Білім мен дағдыларды бағалауға медициналық білім берудің барлық деңгейінде білім алушылар жатады.

      5. Білім алушылардың білімі мен дағдыларын бағалау оқыту мамандықтары бойынша жүргізіледі және денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган бекіткен тиісті мамандық бағдарламалары түлектерінің құзыреттерінің тізбесіне негізделеді.

2-тарау. Білім алушылардың медициналық білім беру бағдарламалары бойынша білімі мен дағдыларын бағалау тәртібі

      6. Білім алушылардың білімі мен дағдыларын бағалау екі кезеңнен тұрады:

      1) білімді бағалау (компьютерлік тестілеу);

      2) дағдыларды бағалау.

      Білім мен дағдыларды бағалау білім алушының таңдауы бойынша (қазақ, орыс немесе ағылшын) тілінде жүргізіледі.

      7. Білім алушылардың білімі мен дағдыларын бағалауды уәкілетті орган аккредиттеген ұйым жүргізеді.

      8. Білім мен дағдыларды бағалау денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарының немесе денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйым мен білім беру ұйымымен келісім бойынша бағалау жөніндегі ұйымның базасында жүргізіледі.

      9. Тест тапсырмаларын, клиникалық тапсырмаларды әзірлеу, сараптау және жаңарту тәртібін бағалау жөніндегі ұйым жүзеге асырады. Тест тапсырмаларының, клиникалық міндеттердің техникалық ерекшеліктері денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлау бағыты бойынша Оқу-әдістемелік бірлестіктермен келісіледі.

      10. Білімді бағалау (компьютерлік тестілеу) жүз тест тапсырмасынан тұрады. Тестілеудің жалпы уақыты-150 минут (2 сағат 30 минут).

      Өту балы тест сұрақтарының жалпы санынан 50% құрайды.

      Білім алушылардың жауаптары балдық жүйе бойынша бағаланады:

      0 - 49 балл-қанағаттанарлықсыз;

      50 - 69 балл - қанағаттанарлық;

      70 - 89 балл – жақсы;

      90 - 100 балл - өте жақсы.

      11. Білімді бағалауды жүргізу кезінде:

      1) тестілеу өткізілетін ғимаратқа ұялы телефондарды, смартфондарды, электрондық гаджеттерді, оқу әдебиеттері мен жазбаларды алып келуге және пайдалануға;

      2) бағалау жөніндегі ұйым өкілінің рұқсатынсыз тестілеу өткізілетін ғимараттан шығуға, орын ауыстырып отыруға және өзара сөйлесуге жол берілмейді.

      12. Осы Қағидалардың 11-тармағында көрсетілген талаптар бұзылған жағдайда бағалау жөніндегі ұйымның өкілі емтихан тапсырушыны тестілеу залынан шығарып жібереді, ол туралы акт жасалады.

      Мұндай жағдайда аудиториядан шығарылғанға дейін берген дұрыс жауаптары үшін жинаған балы тестілеу нәтижесі болып табылады.

      13. Білімді бағалау (компьютерлік тестілеу) нәтижелерінің хаттамасы апелляцияны есепке алмағанда, тестілеу өткізілген күні білім және ғылым ұйымдарына ұсынылады.

      14. Білімді бағалауға (компьютерлік тестілеу) келмеген білім алушыларға нәтижелер хаттамасында "қатысқан жоқ" деген белгі қойылады.

      15. Білім бағалаудан (компьютерлік тестілеуден) өтуге келмеген білім алушылар келмеу себептеріне қарамастан, тестілеуден бағалау жөніндегі ұйымның базасында өтеді. Келмеген білім алушылар үшін тестілеуді өткізу мерзімі мен шарттарын бағалау жөніндегі ұйым анықтайды.

      16. Компьютерлік тестілеу нәтижелері бойынша қанағаттанарлықсыз баға алған жағдайда, білім алушылар дағдыларды бағалаудың екінші кезеңіне жіберілмейді.

      17. Білім алушылардың дағдыларын бағалау оқытудың соңғы нәтижелеріне сәйкес клиникалық құзыреттілікті бағалаудың тиісті әдістерін (объективті құрылымдалған клиникалық емтихан, шағын клиникалық емтихан және басқалар) қолдана отырып жүргізіледі.

      18. Емтихан алушылар дағдыларды бағалауды денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдарының базасында симуляциялық орталықтардың ресурстарын пайдалана отырып жүзеге асырады.

      19. Білім алушылардың практикалық дағдылары балдық жүйе бойынша бағаланады:

      0 - 49 балл-қанағаттанарлықсыз;

      50 - 69 балл – қанағаттанарлық;

      70 - 89 балл – жақсы;

      90 - 100 балл-өте жақсы.

      20. Дағдыларды бағалау нәтижелері дағдыларды бағалау күні беріледі. Дағдыны бағалаудың қорытынды нәтижелері апелляцияны ескере отырып, апелляциялық комиссияның жұмысы аяқталғаннан кейін апелляцияға өтініш берілген күннен бастап 2 күннен кешіктірілмей беріледі.

      21. Білім мен дағдыларды бағалау нәтижесі екі кезеңнің балдарынан жинақталады және орта арифметикалық сан шығарылады және қорытынды нәтиже төмендегідей бағаланады:

      0 - 49 балл-қанағаттанарлықсыз;

      50 - 69 балл – қанағаттанарлық;

      70 - 89 балл – жақсы;

      90-100 балл-өте жақсы.

      22. Білім мен дағдыларды бағалау нәтижелері денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлау бағыты бойынша Оқу-әдістемелік бірлестіктермен келісілген ерекшеліктерге сәйкес білім және ғылым ұйымдары әр бітірушіге беріледі.

3-тарау. Апелляциялық өтініштерді беру және қарау тәртібі

      23. Даулы мәселелерді шешу және білім алушылардың құқықтарын қорғау үшін білім мен дағдыларды бағалауды жүргізу кезеңінде денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органның бұйрығымен Республикалық апелляциялық комиссия құрылады.

      Апелляциялық комиссияның құрамы 5 мүшеден кем емес тақ саннан тұрады.

      24. Апелляциялық комиссияның құрамына жоғары білікті ғылыми-педагог қызметкерлер, әдіскерлер, аккредиттелген бағалау ұйымының, үкіметтік емес ұйымдардың өкілдері кіреді.

      25. Бағалаудың бір немесе екі кезеңінің нәтижелерімен келіспеген жағдайда білім алушылар емтиханнан кейін 24 сағат ішінде апелляцияға беруге құқылы.

      26. Апелляциялық комиссия қараған білім мен дағдыларды бағалау нәтижелерінің қорытынды хаттамасы апелляциялық комиссияның отырысынан кейін келесі күні ұсынылады.

4-тарау. Қорытынды

      27. Техникалық және кәсіптік білім беру бағдарламалары, орта білімнен кейінгі білім, жоғары білім, тәжірибеден өту және резидентура бойынша білім мен дағдыларды бағалаудың оң нәтижелері маман сертификатын беру туралы өтініш беруге негіз болып табылады.

      28. Білім мен дағдыларды бағалау денсаулық сақтау саласындағы білім және ғылым ұйымдарының қаражаты есебінен ақылы негізде жүргізіледі. Қайта тапсырылған және дәлелсіз себептермен келмеген жағдайларда төлем білім алушылардың жеке қаражаты немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де қаражат көзі есебінен жүргізіледі.

      29. Білім мен дағдыларды бағалауды жүргізу бойынша қызмет көрсеткені үшін баға прейскурантын бағалау жөніндегі ұйым бекітеді.

On approval of the rules for assessment of scientific-pedagogical personnel of scientific organizations and organizations of education in the field of healthcare, the rules for assessment of knowledge and skills of students, studying on programs of medical education

Order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated April 23, 2019 № KR MHC-46. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on April 24, 2019 № 18577.

      Unofficial translation

      Footnote. Expired by Order of the Minister of Health of the Republic of Kazakhstan dated 11.12.2020 No. KR MHC -249/2020 (effective after ten calendar days after the date of its first official publication).

      In accordance with subparagraph 125) of paragraph 1 of Article 7 of the Code of the Republic of Kazakhstan dated September 18, 2009 "On Public Health and Health Care System", I ORDER:

      1. To approve:

      1) the rules for assessment of scientific-pedagogical personnel of scientific organizations and organizations of education in the field of healthcare according to Appendix 1 to this order;

      2) the rules for assessment of knowledge and skills of students, studying on programs of medical education according to Appendix 2 to this order.

      2. The Department of science and human resources of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan in the manner established by the legislation of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of state registration of this order, sending its copy in paper and electronic form in the Kazakh and Russian languages to the Republican state enterprise on the right of economic management "Institute of legislation and legal information of the Republic of Kazakhstan" for official publication and inclusion to the Standard control bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      4) submission of information on implementation of measures provided for in subparagraphs 1), 2) and 3) of this paragraph to the Department of legal service of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan within ten working days after the state registration of this order.

      3. Control over execution of this order shall be assigned to the Vice-Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan O. A. Abishev

      4. This order shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication.

      Minister of Healthcare
      of the Republic of Kazakhstan E.Birtanov

  Appendix 1
to the order of the
Minister of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan
dated April 23, 2019
№. KR MHC-46

Rules for assessment of scientific-pedagogical personnel of scientific organizations
and organizations of education in the field of healthcare
Chapter 1. General provisions

      1. Rules for assessment of scientific-pedagogical personnel of scientific organizations and organizations of education in the field of healthcare (hereinafter – the Rules) are developed in accordance with subparagraph 125) of paragraph 1 of Article 7 of the Code of the Republic of Kazakhstan dated 18 September 2009 "On Public Health and Health Care System" and shall determine the procedure for assessment of scientific- pedagogical personnel of scientific organizations and organizations of education in the field of healthcare (hereinafter – assessment of scientific-pedagogical personnel).

      2. The rules apply to scientific organizations and organizations of education in the field of healthcare (hereinafter – the Organization), regardless of forms of ownership and departmental subordination.

      3. Assessment of scientific-pedagogical personnel of scientific organizations and organizations of education in the field of healthcare is carried out in order to determine the level of pedagogical and professional competence.

      4. Scientific-pedagogical personnel of scientific organizations and organizations of education in the field of healthcare shall be subject to assessment at least once every five years.

Chapter 2. Procedure for assessment of scientific and pedagogical personnel of scientific
organizations and organizations of education in the field of healthcare

      5. Assessment of scientific-pedagogical personnel consists of two stages:

      1) assessment of employees’ documents;

      2) interview with the employees.

      6. Preparation for conducting assessment of scientific-pedagogical personnel is organized by the HR service, or the person, performing the functions of HR service (hereinafter - human resources) and includes the following activities:

      1) preparation of necessary documents for the employees subject to assessment (notification, collection of information from the employees subject to assessment);

      2) development of assessment schedules;

      3) determining the composition of the Commission;

      4) organization of explanatory work on the goals and procedure for assessment of scientific-pedagogical personnel.

      7. The head of the Organization or an authorized person, upon submission of the HR service, shall approve:

      1) the list of employees subject to assessment;

      2) composition of the Commission.

      3) assessment schedule;

      8. The HR department shall determine the employees subject to assessment once a year.

      9. The Commission is created by the head of the Organization and consists of an odd number of members. The Chairman and Vice-Chairman are appointed from the members of the Commission. An employee of the HR service is appointed as the Secretary of the Commission.

      10. The Chairman of the Commission directs the activities, chairs the meetings, and plans the work.

      11. The Secretary of the Commission prepares materials for the meeting of the Commission and draws up a Protocol after its holding. The Secretary performs technical maintenance of the Commission.

      12. A meeting of the Commission is considered competent if at least two-thirds of its members were present.

      Replacement of absent members of the Commission shall not be allowed.

      13. The decision of the Commission shall be taken by open voting. An employee who is being assessed and is a member of the Commission does not participate in the voting regarding himself (herself).

      14. The results of voting shall be determined by a majority votes of the Commission members. If the votes are equal, the vote of the Chairman of the Commission shall be decisive.

      15. The dissenting opinion of a member of the Commission shall be stated in the written from and attached to the Protocol.

      16. Members of the Commission shall be assessed on a general basis.

      17. The HR service notifies the employees in writing of the date of the interview no later than thirty calendar days before the start of the interview.

      18. Employees who are subject to assessment shall send documents to the Commission from the moment of receipt of written notification no later than eleven working days before the date of assessment:

      1) application form according to Appendix 1 to these Rules;

      2) information on the form, according to Appendix 2 to these Rules.

      19. The Commission checks availability and reliability of the submitted documents and conducts an interview with the employee.

      20. Based on the results of the interview, the Commission makes one of the following decisions:

      1) meets the qualification characteristics for the position held;

      2) subject to re-assessment;

      3) does not meet the qualification characteristics for the position held.

      21. The re-assessment shall be conducted in thirty calendar days from the date of the decision of the previous Commission in the procedure determined by these Rules. The Commission, having re-assessed, shall take one of the following decisions:

      1) corresponds to the position held;

      2) does not correspond to the position held.

      22. The Commission's decision on non-compliance with the position held is a negative result of the assessment.

      A negative result of an employee's assessment is the basis for demoting him or her, and in the case of his or her refusal to take the proposed position, the basis for dismissal.

      23. Decisions signed by members of the Commission shall be drawn up in a Protocol.

      24. From the date of the interview, within five working days, the HR service familiarizes the employee with the decision of the Commission.

      25. The Protocol shall be stored in the personal file of the employee subject to assessment.

      26. All disputes related to the Commission's decision shall be resolved in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

  Appendix 1
to the Rules for assessment
of scientific-pedagogical
  personnel of scientific
  organizations and
  organizations of education
  in the field of healthcare
  Form

To the Chairman

of the Commission on conducting

assessment of scientific- pedagogical personnel

      Application

      I ask you to allow me to conduct an assessment of scientific-pedagogical personnel.

      Along with that, I send the following documents for assessment:

      1. ______________________________

      2. ______________________________

      3. ______________________________

      Agree to the use of information that constitutes a legally protected secret,

      contained in information systems.

      __________________________________________________________________________

      signature S. N. P. (if any)

  Appendix 2
to the Rules of assessment of
scientific- pedagogical personnel
of scientific organizations
and organizations
of education in
the field of healthcare

Information form

Data on the application

      1. Application number ______________

      2. Application date______________

      Basic information

      3. Academic degree, title (if any) __________________________

      4. Scientific works and inventions (if any) ____________________

      Information about the identity document

      5. Surname______________________________

      6. Name__________________________________

      7. Patronymic (if any) ______________

      8. IIN_________________________________

      9. Type of identity document______________

      10. Number______________________________

      11. Series______________________________

      12. Date of issue_________________________

      13. Expiry date______________________

      14. Issuing authority_______________________

      Diploma of higher professional education

      15. Education________________________

      16. Number of diploma_____________________

      17. Series of diploma_____________________

      18. Applicant's country of study___________

      19. Year of admission_____________________

      20. Year of graduation_______________________

      21. Specialty by diploma _____________

      22. Qualification by diploma________________

      23. Nostrification of the diploma (if necessary)_______________________

      Information about the current place of work

      24. Work experience in the applied specialty_____________

      25. Total experience______________

      26. Current place of work_____________

      27. Position held_____________

      28. Date of appointment to this position___________

      Information on passing qualification training (professional development) for the last 5 years

№/п

Place of professional development

Name of professional development

Start date of professional development

Date of completion of professional development






      Information on scientific activities

      29. Prepared applications for participation in competitions, scientific-research programs and projects including: international, or MES RK, or with business structures

      30. Articles in international peer-reviewed publications reviewed in Web of Science and Scopus

      31. Scientific developments, including: monograph (manual), guidelines, atlas

      32. Information about the Master students management

      33. Information about the Doctor students management

      Information on academic activities

      34. Training load in hours/credits

      35. Methodological guidance of the discipline/subject

      36. Development of materials for educational process including electronic ones

      37. Improving pedagogical competence (seminars, webinars with a certificate

      Information about clinical activity (if necessary)

      38. Information about clinical load

      39. A copy of the specialist certificate

      40. A copy of the certificate on qualification category (if any)

      Information about disciplinary, administrative penalties, and rewards (for the last 6 months)

      41. Information about availability of disciplinary sanctions (underline as necessary)

      1) Remark

      2) Reprimand

      3) Strict reprimand

      4) Termination of the employment contract

      5) Rewards ______________

      Address, contacts

      42. Postal code______________

      43. Country, region, district, settlement______________

      44. Street name______________

      45. House or building number______________

      46. Apartment or office number______________

      Phone number______________

      E-mail address ______________

  Appendix 3
to the Rules of assessment of
scientific- pedagogical personnel
of scientific organizations and
organizations
of education in
the field of healthcare
Form

Protocol №
of the meeting of the Commission for conducting assessment
of scientific-pedagogical personnel

      "____" _________________20___

      city ___________________________

      Chairman ________________________________________________________________

      Members of the Commission ________________________________________________

      Secretary ________________________________________________________________

      For consideration of the Commission acting on the basis of the order dated

      ____"_____ 20____ № ____ documents submitted:

      __________________________________________________________________________

      (surname, name, patronymic (if any), position)

      1. _________________

      2._________________

      3. _________________

      Summary of the oral interview:

      1. ____________________________________________________________

      2. ____________________________________________________________

      Results of voting of the Commission members on taking decision:

      "for"_____, "against" __________ votes.

      The Commission decided:

      1) _______________________________ meets the qualification characteristics for

      S. N. P. (if any) the position held

      2) _______________________________________________ subject to re-assessment

      S. N. P. (if any)

      3) ______________________________ does not meet the qualification characteristics

      S. N. P. (if any) to the position held

      Chairman of the Commission: ________________________________________________

      signature S. N. P. (if any)

      Members of the Commission: _________________________________________________

      signature S. N. P. (if any)

      _________________________________________________________________________

      signature S. N. P. (if any)

      Secretary of the Commission: ________________________________________________

      signature S. N. P. (if any)

  Appendix 2
to the order of the Minister
of Healthcare of the
Republic of Kazakhstan
dated April 23, 2019
№ KR DSM-46

Rules for assessment of knowledge and skills of students studying on programs
of medical education
Chapter 1. General provisions

      1. Rules for assessment of knowledge and skills of students studying on programs of medical education (hereinafter – the Rules) are developed in accordance with subparagraph 125 paragraph 1 of Article 7 of the Code of the Republic of Kazakhstan dated 18 September 2009 "On Public Health and Health Care System" (hereinafter – the Code) and shall determine the procedure for assessment of knowledge and skills of students studying on programs of medical education.

      2. The rules apply to scientific organizations and organizations in the field of healthcare, regardless of form of ownership and departmental subordination (hereinafter-organizations of education and science).

      3. The following terms and definitions are used in these Rules:

      1) assessment of knowledge and skills of students studying on programs of medical education (hereinafter-assessment of knowledge and skills) - assessment of quality of students' acquiring educational programs and the level of competences (knowledge and skills) necessary for rendering medical services;

      2) assessment of knowledge (computer testing) - determining the level of theoretical knowledge of students on the programs of medical education by computer;

      3) protocol of results of knowledge assessment- a summary result of knowledge assessment of students studying on the programs of medical education based on the results of computer testing;

      4) assessment of skills-determining the level of proficiency with practical skills in the process of their demonstration by the students studying on the programs of medical education.

      4. Students of all levels of medical education shall be subject to assessment of their knowledge and skills.

      5. The assessment of students' knowledge and skills shall be carried out according to the training specialties and based on the list of competencies of graduates of the corresponding specialty programs, approved by the authorized body in the field of healthcare.

Chapter 2. Procedure for conducting assessment of knowledge and
skills of students studying on programs of medical education

      6. Assessment of students' knowledge and skills includes two stages:

      1) assessment of knowledge (computer testing);

      2) assessment of skills.

      Assessment of knowledge and skills is conducted in the language of the student's choice (Kazakh, Russian or English).

      7. Assessment of students' knowledge and skills is conducted by an organization accredited by the authorized body.

      8. Assessment of knowledge and skills is conducted on the basis of scientific organizations and organizations of education in the field of healthcare or organization on assessment in coordination with the scientific organization and organization of education in the field of healthcare.

      9. The procedure for development, expertise and updating of test tasks and clinical tasks shall be carried out by the organization on assessment. Technical specifications of test tasks and clinical tasks are coordinated with Educational and methodological associations in the field of healthcare personnel training.

      10. Assessment of knowledge (computer testing) consists of 100 test tasks. The total testing time is 150 minutes (2 hours and 30 minutes).

      The passing score is 50% of the total number of test questions.

      Students' responses are evaluated according to the score system:

      0-49 points-unsatisfactory;

      50-69 points-satisfactory;

      70-89 points-good;

      90 - 100 points – excellent.

      11. During the assessment of knowledge is not allowed:

      1) to bring to the testing room and use cell phones, smartphones, electronic gadgets, educational literature and records;

      2) talk to each other, change seats, and leave the room where testing is conducted without the permission of the representative of the organization on assessment.

      12. In case of violation of the requirements, specified in paragraph 11 of these Rules, the representative of the organization on assessment removes the examinee from the testing room, and a report shall be drawn up.

      In this case, the result of testing will be the points scored for correct answers before being removed from the audience.

      13. The protocol on the results of the knowledge assessment (computer testing) without taking into account the appeal shall be provided to the organization of education and science on the day of testing.

      14. Students who did not attend the assessment of knowledge (computer testing), are marked "absent" in the protocol of results

      15. Students who did not attend the assessment of knowledge (computer testing), regardless of the reason for absence, shall be tested on the basis of the assessment organization. The assessment organization shall determine the terms and conditions of testing students who did not attend.

      16. If students receive an unsatisfactory mark based on the results of computer testing, they shall not be allowed to enter the second stage of skills assessment.

      17. Assessment of students' skills shall be carried out in accordance with the final results of training using appropriate methods for assessing clinical competence (objective structured clinical exam, mini-clinical exam, and others).

      18. Assessment of skills shall be carried out by the examiners on the basis of scientific organization and organization of education in the field of healthcare using the resources of simulation centers.

      19. Practical skills of students are assessed according to a point system for each station:

      0-49 points-unsatisfactory;

      50-69 points-satisfactory;

      70-89 points-good;

      90 - 100 points – excellent.

      20. The results of the skills assessment shall be provided on the day of the skills assessment. Final results of skills assessment taking into account the appeal shall be provided after completion of work of the appeal Commission no later than 2 days from the date of submission the application for appeal.

      21. The result of assessment of knowledge and skills is summed up from the points of the two stages and the arithmetic average shall be output and the final result is assessed as follows:

      0-49 points-unsatisfactory;

      50-69 points-satisfactory;

      70-89 points-good;

      90 - 100 points – excellent.

      22. The results of assessment of knowledge and skills shall be provided to the organization of education and science for each graduate in accordance with the specifications agreed with the Educational and methodological associations in the field of healthcare personnel training.

Chapter 3. The procedure for submission and consideration of appeals

      23. Republican appeal commission shall be created for the period of assessment of knowledge and skills to resolve disputes and protect the rights of students by the order of the authorized body in the field of healthcare.

      The composition of the appeal commission consists of an odd number of at least 5 members.

      24. The appeal commission consists of highly qualified scientific-pedagogical workers, methodologists, representatives of an accredited assessment organization, and non-governmental organizations.

      25. In case of disagreement with the results of one or two stages of assessment, the students shall have the right to appeal within 24 hours after the exam.

      26. The final protocol of the results of assessment of knowledge and skills considered by the appeal commission shall be provided on the next day after the meeting of the appeal commission.

Chapter 4. Conclusion

      27. Positive results of assessment of knowledge and skills of students studying on the programs of medical education serve as the basis for applying for the issuance of a specialist certificate.

      28. Assessment of knowledge and skills is conducted on a paid basis at the expense of the organization of education and science in the field of healthcare. In cases of retake and non-appearance for a bad reason, payment shall be made at the expense of personal funds of students or other sources not prohibited by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      29. The price list for the provision of services on conducting assessment of knowledge and skills shall be approved by the assessment organization.