"Жетім балаларды, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды асырап алуға тілек білдірген, Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын, Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын адамдарды, шетелдіктерді есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2019 жылғы 22 ақпандағы № 11-1-4/76 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 21 мамырда № 18706 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2020 жылғы 27 мамырдағы № 11-1-4/168 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Сыртқы істер министрінің 27.05.2020 № 11-1-4/168 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Жетім балаларды, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды асырап алуға тілек білдірген, Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын, Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын адамдарды, шетелдіктерді есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Консулдық қызмет департаменті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеу күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің құқықтық сараптама басқармасына ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Сыртқы істер министрі
Б. Атамқұлов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, қорңаныс және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Білім және ғылым министрлігі

  Қазақстан Республикасы
  Сыртқы істер министрінің
  2019 жылғы 22 ақпандағы
  № 11-1-4/76 бұйрығымен
  бекітілген

"Жетім балаларды, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды асырап алуға тілек білдірген, Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын, Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын адамдарды, шетелдіктерді есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Жетім балаларды, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды асырап алуға тілек білдірген, Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын, Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын адамдарды, шетелдіктерді есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

      1) жеке тұлғамен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) құжаттар топтамасын тапсырған күннен бастап – 3 (үш) жұмыс күні;

      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша анықтама не осы мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 10-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

      7. Көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік көрсетілетін қызмет 2017 жылғы 25 желтоқсандағы "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)" Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес консулдық алым мөлшерлемелері бойынша ақылы негізде көрсетіледі.

      Консулдық алым сомасын төлеу қолма-қол ақшалай немесе қолма-қол ақшасыз түрде екінші дәрежелі банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүргізіледі.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі:

      Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұма аралығында, түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін;

      көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қабылдау сағат 09:30-дан 12:30-ға дейін, ал мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру сағат 16:00-ден 17:00-ге дейін жүзеге асырылады. Сәрсенбі – қабылдамайтын күн.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсы арқылы кезекті брондауға болады.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы жеке өзі немесе оның заңды өкілі өкілдік етуге құзыреттілігін растайтын құжаттар ұсына отырып, көрсетілетін қызметті берушіге жүгінгенде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрі міндетін атқарушының 2016 жылғы 14 маусымдағы № 11-1-2/262 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13958 болып тіркелген) Жетім балаларды, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды асырап алуға тілек білдірген, Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын, Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын адамдарды, шетелдіктерді есепке қою қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитеті аккредиттеген бала асырап алу жөніндегі агенттіктің қолдаухаты.

      1993 жылғы 22 қаңтарда Минск қаласында қол қойылған Азаматтық, отбасылық және қылмыстық істер бойынша құқықтық көмек пен құқықтық қатынастар туралы конвенцияны (бұдан әрі – Ковенция) ратификациялаған мемлекеттерде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын адамдар және Конвенцияны ратификациялаған шетелдіктер үшін осы мемлекеттегі қорғаншылық және қамқоршылық функцияларын атқаратын органдарының қолдаухатын ұсыну қажет;

      2) тегін, атын, әкесінің атын (бар болған жағдайда), туған күнін және туған жерін, төлқұжат нөмірін, кім және қашан бергені көрсетілген оларды есепке қою туралы жазбаша өтініш (еркін нысанда жазылған);

      3) Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған фотосуреті бар Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын жетім балаларды, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды асырап алуға тілек білдірген, Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын, Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын адамдарды, шетелдiктердi есепке алу карточкасы;

      4) Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасының азаматы болып табылатын жетім баланы, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алған жағдайда он сегіз жасқа толғанға дейін оның тұрмыс, оқу, тәрбие жағдайы және денсаулық жағдайы туралы есептерді асырап алу агенттіктері немесе Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері арқылы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитетіне ұсыну бойынша өзіне міндеттеме жүктеу туралы нотариалды куәландырылған, сондай-ақ заңдастырылған немесе апостильденген өтініш-келісім.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде қағаз жеткізгіштегі өтініштің көшірмесіндегі қабылдау күні, қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және құжаттар топтамасын қабылдаған уақыты көрсетілген белгі оның қабылданғанын растау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады, бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжат қабылдаудан бас тартқаны туралы қолхат береді.

      10. Көрсетілетін қызметті беруші мынадай негіздер бойынша:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтағанда;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған деректердің және мәліметтердің Қағидалардың талаптарына сәйкес келмегенде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті берушінің не Министрлік басшысының атына беріледі.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол, пошта арқылы жазбаша түрде немесе "электронды үкімет" веб-порталы арқылы беріледі.

      Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      Көрсетілген қызметті алушының шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), пошта мекенжайы, шығыс нөмірі және уақыты көрсетіледі. Шағымда көрсетілетін қызметті алушының қолтаңбасы болу керек.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына немесе Министрлікке келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қараудың нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберіледі немесе көрсетілетін қызметті берушінің не Министрліктің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағымдана алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгіне алады.

4-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері есебімен өзге де талаптар

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.mfa.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.mfa.gov.kz интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет" бөлімінде көрсетілген, Бірыңғай байланыс орталығының нөмірі – 1414, 8 800 080 7777.

  "Жетім балаларды, ата-
наларының қамқорлығынсыз
қалған балаларды асырап алуға
тілек білдірген, Қазақстан
Республикасының азаматтары
болып табылатын, Қазақстан
Республикасынан тыс жерде
тұрақты тұратын адамдарды,
шетелдіктерді есепке қою"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  нысан
  20__ жылғы "___" ___________
№_________

Анықтама

      Осымен _______________________________________ азаматтары/азаматы

      (елдің атауы)

      ______________________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (толық)

      Туған күні ________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (толық)

      Туған күні ________________________________________________________

      Қазақстан Республикасының азаматы болып табылатын жетім баланы, ата-аналарының

      қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алуға тілек білдірген тұлғалар/тұлға ретінде есепке

      алынғандығын растаймыз.

  ___________________________
Қазақстан Республикасының
шет елдердегі мекемесі
қызметкерінің
Тегі, аты, әкесінің аты
(болған жағдайда) (толық), қолы
(мөрге арналған орын)
  "Жетім балаларды, ата-
аналарының қамқорлығынсыз
қалған балаларды асырап алуға
тілек білдірген, Қазақстан
Республикасының азаматтары
болып табылатын, Қазақстан
Республикасынан тыс жерде
тұрақты тұратын адамдарды,
шетелдіктерді есепке қою"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  нысан
  ____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының
тегі, аты, әкесінің аты
(болған жағдайда) немесе
ұйымының атауы
____________________________
(көрсетілетін қызмет
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі

      Қазақстан Республикасы Заңының 19-1-бабының 2-тармағын басшылыққа ала

      отырып, Қазақстан Республикасының

      ______________________________________________________________________

      (шет елдегі мекеме) _________________ (мекенжайы көрсетілсін) мемлекеттік

      қызметтер көрсетуге (мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің атауы мемлекеттік

      көрсетілетін қызметтер стандартына сәйкес көрсетілсін) Сіздің мемлекеттік

      көрсетілетін қызметтер стандарттарында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың

      толық топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды,

      атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен

      құжаттарды:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ....

      ұсынбауыңызға байланысты құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

      Осы қолхат әр бір тарап үшін бір-бірден екі данада жасалды.

      _________________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті берушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), қолы)


      Орындаушы: тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) ___________________

      Телефоны __________


      Алдым: тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/көрсетілетін қызметті

      алушының қолы____________________

      20__ жылғы "___" ____________

On approval of the standard of state service “Registration of persons, being the citizens of the Republic of Kazakhstan, permanently residing outside the Republic of Kazakhstan, foreigners wishing to adopt orphans, children left without parental care, being the citizens of the Republic of Kazakhstan”

Order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated February 22, 2019 № 11-1-4/76. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on May 21, 2019 № 18706. Abolished by the Order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated May 27, 2020 No. 11-1-4/168

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the Order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated May 27, 2020 No. 11-1-4/168 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      In accordance with subparagraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 “On State Services” I ORDER:

      1. To approve the attached standard of state service “Registration of persons, being the citizens of the Republic of Kazakhstan, permanently residing outside the Republic of Kazakhstan, foreigners wishing to adopt orphans, children left without parental care, being the citizens of the Republic of Kazakhstan”

      2. The department of consular service of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan in the manner established by the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of state registration of the present order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, sending it in the Kazakh and Russian languages to the Republican state enterprise on the right of economic management “Republican center for legal information” for official publication and inclusion to the Standard control bank of regulatory legal acts of the Republic Kazakhstan;

      3) placement of this order on the official Internet resource of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan;

      4) submission of information on implementation of measures provided for in subparagraphs 1), 2), 3) of this paragraph to the Department of legal expertise of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan within ten working days after the state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan,.

      3. Control over execution of this order shall be assigned to the supervising deputy Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication.

      Minister of Foreign Affairs
      of the Republic of Kazakhstan B. Atamkulov

      “AGREED”

      Ministry of Digital Development, Defense

      and Aerospace Industry of the

      Republic of Kazakhstan

      “AGREED”

      Ministry of Education and Science

      of the Republic of Kazakhstan

  Approved by
the order of the Minister
of Foreign Affairs
of the Republic of Kazakhstan
February 22, 2019 № 11-1-4/76

State service standard “Registration of persons, being the citizens of the
Republic of Kazakhstan, permanently residing outside the Republic of Kazakhstan,
foreigners wishing to adopt orphans, children left without parental care,
being the citizens of the Republic of Kazakhstan”
Chapter 1. General provisions

      1. State service "Registration of persons, being the citizens of the Republic of Kazakhstan, permanently residing outside the Republic of Kazakhstan, foreigners wishing to adopt orphans, children left without parental care, being the citizens of the Republic of Kazakhstan" (hereinafter – a state service).

      2. The standard of public services was developed by the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the Ministry).

      3. The state service is provided by foreign institutions of the Republic of Kazakhstan (hereinafter – a service provider).

      Acceptance of documents and issuance of the result of rendering state service shall be carried out through the service provider.

Chapter 2. The procedure for rendering a state service

      4. The term for rendering a state service:

      1) from the date of submission of a package of documents by an individual (hereinafter – a service recipient) - 3 (three) working days;

      2) maximum allowable waiting time for submission of a package of documents by a service recipient - 30 (thirty) minutes;

      3) maximum allowable time for servicing a service recipient - 20 (twenty) minutes.

      5. Form of rendering a state service - paper.

      6. The result of rendering a state service - a certificate in the form according to Appendix 1 to this standard of state service or a reasoned response on refusal to render a state service according to paragraph 10 of this standard of state service.

      Form for provision the result of rendering a state service: paper.

      7. State service is provided to service recipients on a paid basis at a consular fee rates in accordance with the Code of the Republic of Kazakhstan dated December 25, 2017 “On Taxes and Other Obligatory Payments to the Budget (Tax Code)”.

      Payment of the consular fee shall be made in cash or non-cash through second-tier banks or organizations, carrying out certain types of banking operations.

      8. Schedule of a service provider:

      Monday to Friday inclusive, from 09:00 to 18:30 with a lunch break from 13:00 to 14:30, except for weekends and holidays, according to labor legislation of the Republic of Kazakhstan;

      acceptance of documents shall be carried out by a service provider from 09:30 to 12:30, and issuance of the results of rendering a state service from 16:00 to 17:00. Wednesday – non-visiting day.

      The state service is provided on a first come, first served basis, without prior appointment and expedited service, it is possible to book a queue through the service provider’s Internet resource.

      9. The list of documents required for rendering a state service upon personal appeal of a service recipient or his/her legal representative with presentation of documents confirming the authority to represent him/her to a service provider:

      1) a petition of an adoption agency accredited by the Committee for protection of children's rights of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan in accordance with the Code of the Republic of Kazakhstan dated December 26, 2011 “On Marriage (Matrimony) and Family” in the form according to Appendix 1 to the Rules for registration of persons, being the citizens of the Republic Kazakhstan, permanently residing outside the Republic of Kazakhstan, foreigners wishing to adopt orphans, children left without parental care, being the citizens of the Republic of Kazakhstan, approved by the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated June 14, 2016 № 11-1-2 / 262 (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts under № 13958) (hereinafter - the Rules).

      For the persons, being the citizens of the Republic of Kazakhstan, permanently residing in the country that has ratified the Convention on legal assistance and legal relations on civil, family and criminal matters, signed in the city of Minsk on January 22, 1993 (hereinafter - the Convention), and foreigners, being the citizens of the country, that has ratified the Convention, it is necessary to submit a petition from the bodies of this country, carrying out the functions on trusteeship or guardianship;

      2) a written application (in any form) on registering them with indication of surname, name, patronymic (if any), date and place of birth, passport number, by whom and when it was issued;

      3) a completed registration card of persons, being the citizens of the Republic of Kazakhstan, permanently residing outside the Republic of Kazakhstan, foreigners wishing to adopt orphans, children left without parental care, being the citizens of the Republic of Kazakhstan, with a photograph in the form according to Appendix 2 to the Rules;

      4) notarized, as well as legalized or apostilled application-consent to undertake obligations in case of adoption of an orphan, a child left without parental care, who is a citizen of the Republic of Kazakhstan, to provide reports on his/her living conditions, education, upbringing and state of health until he/she reaches the age of eighteen in the form according to Appendix 3 to the Rules to the Committee for protection of children’s rights of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan through the adoption agencies or foreign institutions of the Republic of Kazakhstan.

      When a service recipient submits all necessary documents to a service provider, confirmation of acceptance of the application on paper shall be a note on his/her copy indicating the date of receipt, surname, name, patronymic (if any) of the person, who received it and the time of receipt of the documents.

      If a service recipient submits an incomplete package of documents according to the list provided for in paragraph 9 of this standard of state service, and (or) expired documents, a service provider shall refuse to accept the application and issue a corresponding receipt on refusal to accept documents in the form according to Appendix 2 to this standard of state service.

      10. The service provider refuses to render a state service for the following reasons:

      1) establishing unreliability of the documents submitted by a service recipient for receiving a state service, and (or) the data (information) contained in them;

      2) non-compliance of a service recipient and (or) submitted data and information, necessary for rendering a state service with the requirements of the Rules.

Chapter 3. The procedure for appealing decisions, actions (inaction) of a service provider and
(or) his/her officials on the issues of rendering a state service

      11. Appeal of decisions, actions (inaction) of the service provider and (or) his/her officials on the issues of rendering a state service: the complaint shall be submitted to the head of a service provider or the Ministry at the address specified in paragraph 13 of this standard of a state service.

      The complaint shall be submitted in written form by mail, through the e-government web portal, or on purpose through the office of a service provider, the Ministry.

      Confirmation of acceptance of the complaint shall be its registration (stamp, incoming number and date) in the office of a service provider indicating the name and initials of the person who accepted the complaint, the time and place of receiving a response to the complaint.

      The complaint of the service recipient indicates his/her surname, name, patronymic (if any), postal address, outgoing number and date. The complaint is signed by a service recipient.

      The complaint of a service recipient, addressed to the service provider or the Ministry, shall be subject to consideration within five working days from the date of its registration. A reasoned response on the results of the complaint shall be sent to the service recipient by mail or issued on purpose in the office of the service provider or the Ministry.

      In case of disagreement with the results of rendered state service, the service recipient may file a complaint with the authorized body for assessment and control of quality of rendering state services.

      The complaint of a service recipient received by the authorized body for assessment and control of quality of rendering state services shall be considered within fifteen working days from the date of its registration.

      12. In cases of disagreement with the results of the rendered state service, the service recipient shall appeal to the court in the manner established by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

Chapter 4. Other requirements, taking into account the features of rendering a state service

      13. Addresses of rendering a state service are placed on the Internet resource of the Ministry: www.mfa.gov.kz.

      14. Contact telephone numbers of information services on the issues of rendering a state service are indicated on the Internet resource www.mfa.gov.kz., section "State services", of the Unified contact-center: 1414, 8 800 080 7777.

  Appendix 1
to the state service
standard
“Registration of persons,
being the citizens
of the Republic of Kazakhstan,
permanently residing
outside the
Republic of Kazakhstan,
foreigners, wishing to adopt
orphans, children without parental
care, being the citizens of the
Republic of Kazakhstan"
form
"___" ______ 20___
№ ____________

Reference

      We hereby confirm that citizens/citizen _______________________________________

      (the name of the country)

      ______________________________________________________________________

      Surname, name, patronymic (if any) (full form)

      Date of birth ___________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      Surname, name, patronymic (if any) (full form)

      Date of birth ____________________________________________________________,

      registered as persons/person wishing to adopt an orphan, a child left without parental care, being the citizen of the Republic of Kazakhstan.

  ______________________
Surname, name, patronymic
(if any) of the employee
of a foreign institution of the
Republic of Kazakhstan,
signature (place for stamp)
  Appendix 2
to the state service
standard “Registration of persons,
being the citizens
of the Republic of Kazakhstan,
permanently residing
outside the
  Republic of Kazakhstan,
foreigners, wishing to adopt
orphans, children without parental
care, being the citizens of the
Republic of Kazakhstan"
form
______________________
(Surname, name, patronymic
(if any),
either name
of the service recipient
organization)
___________________________
(address of a service recipient)

Receipt on refusal to accept documents

      Guided by paragraph 2 of Article 19-1 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 “On State Services”, _____________________________________________________

      (foreign institution of the Republic of Kazakhstan)

      in ______________________________________________________________________

      (indicate address)

      refuses to accept documents for rendering a state service (indicate the name of a state service in accordance with the standard of state service) due to your submission of an incomplete package of documents according to the list provided for by the standard of state service, and (or) documents with an expired validity period, namely:

      Name of missing documents and (or) documents with expired validity term:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ....

      This receipt is made in 2 copies, one for each side. _________________________________

      (Surname, name, patronymic (if any), signature of the employee of the service provider)

      Executor: __________________________________________________________________

      Surname, name, patronymic (if any) ____________________________________________

      Telephone number __________________________________________________________

      Received: _________________________________________________________________

      Surname, name, patronymic (if any) / signature of the service recipient ________________

      "___" _________ 20__