8.02-01-2019 "Қазақстан Республикасының сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтерді әзірлеу (қайта әзірлеу) құнын анықтау" Қазақстан Республикасының құрылыстағы басшылық құжатын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті төрағасының 2019 жылғы 25 маусымдағы № 103-нқ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 1 шілдеде № 18945 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" 2001 жылғы 16 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 23-16) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 29 желтоқсандағы № 936 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі туралы ереженің 16-тармағының ведомстволар функцияларының 489) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған 8.02-01-2019 "Қазақстан Республикасының сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтерді әзірлеу (қайта әзірлеу) құнын анықтау" Қазақстан Республикасының құрылыстағы басшылық құжаты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитетінің Техникалық реттеу және нормалау басқармасы: заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитетінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті төрағасының орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
      Индустрия және инфрақұрылымдық
      даму министрлігі
      Құрылыс және тұрғын
      үй-коммуналдық шаруашылық
      істері комитетінің төрағасы М. Жайымбетов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрлігінің
Құрылыс және тұрғын
үй-коммуналдық
шаруашылық істері комитеті
төрағасының
2019 жылғы 25 маусымдағы
№ 103-нқ бұйрығына
қосымша

8.02-01-2019 "Қазақстан Республикасының сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтерді әзірлеу (қайта әзірлеу) құнын анықтау" Қазақстан Республикасының құрылыстағы басшылық құжаты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Қазақстан Республикасының сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтерді әзірлеу (қайта әзірлеудің) бағасын анықтау" Қазақстан Республикасының құрылыстағы басшылық құжаты (бұдан әрі – Басшылық құжаты) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" № 242 Заңының 23-16) тармақшасына сәйкес әзірленген.

      2. Осы құжаттың ережелері мемлекеттік инвестициялар және квазимемлекеттік сектор қаржатының есебінен сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтерді (бұдан әрі – мемлекеттік нормативтер) әзірлеу (қайта әзірлеу) құнын анықтауда қолданылады.

      3. Мемлекеттік нормативтерді әзірлеу (қайта әзірлеу) құнын есептеу азаматтық-құқықтық шарттар бойынша бюджетік өтінімдерді, жоспарларды, бағдарламаларды жасауда және қызметтерді көрсетуде жүргізіледі.

      4. Осы Басшылық құжаты ережелеріне сәйкес анықталатын жұмыстардың құны мемлекеттік нормативтерді қабылдауға қойылатын әзірлеу (қайта әзірлеу), рәсімдеу, келісу және дайындау бойынша жұмыстардың барлық кешенін жүргізуді көздейді.

      5. Мемлекеттік нормативтерді әзірлеу (қайта әзірлеу) құны оларды әзірлеудің еңбек сыйымдылығынан, орындаушылардың біліктілік құрамынан, еңбекті төлеу деңгейінен, мемлекеттік нормативтердің күрделілігі мен көлемінен, Қазақстан Республикасы заңнамасымен белгіленген мемлекеттік бюджеттің міндетті аударымдарынан мен төлемдерінен және сараптамалық бағалауды жүргізу шығындарынан шыға отырып анықталады.

2-тарау. Мемлекеттік нормативтерді әзірлеу (қайта әзірлеу) бойынша еңбек сыйымдылығын анықтау

      6. Мемлекеттік нормативтерді әзірлеу үшін нормативтік еңбек сыйымдылығы, сондай-ақ, оларды орындау үшін талап етілетін осы Басшылық құжатының қосымшасындағы 1-кестеде оларды орындау үшін талап етілетін мамандар – әзірлеушілер және сарапшылар (үлестік қатысуы) келтірілген.

      Осы Басшылық құжатта бір мемлекеттік нормативті әзірлеуге (қайта әзірлеуге) жұмсалған жұмыс уақытының саны еңбек сыйымдылығы деп түсіндіріледі.

      7. Мемлекеттік нормативтерді әзірлеудің (қайта әзірлеудің) нормативтік еңбек сыйымдылығы оның күрделілігін бағалауға қойылатын белгіленген орташа статистикалық тәсілге негізделген, атап айтқанда, мамандардың орташа статистикалық нормативтік еңбек сыйымдылығының шамасын қосындылау жолымен анықталған және осы Басшылық құжаты қосымшасының 2-кестесі бойынша қабылданған.

      8. Мемлекеттік нормативті әзірлеу (қайта әзірлеу) бойынша еңбек сыйымдылығын анықтауға қатысты жұмыстардың құрамына нормативті әзірлеу үшін жасасқан шартқа дейін тапсырыс берушімен дайындалған техникалық тапсырмадан басқа, нормативті әзірлеудің барлық кезеңдері жатады.

      9. Мемлекеттік нормативті әзірлеудің (қайта әзірлеудің) еңбек сыйымдылығы Тр.н, адам айға, мына формула бойынша анықталады:

      Tр.н = Тн х qсл х qоб х qнов,

      мұнда Тн – оның күрделілігін бағалауға қойлатын белгіленген орташа статистикалық тәсілге, атап айтқанда бір айдағы адам ғылыми сыйымдылығына негізделген мемлекеттік нормативтің нақты түрін әзірлеу (қайта әзірлеу) бойынша нормативтік еңбек сыйымдылығы;

      qсл – әзірленіп жатқан (өңделіп жатқан) нормативтің күрделілік коэффициенті;

      qоб – мемлекеттік норматив беттерінің санын ескеретін коэффициент;

      qнов – әзірленетін (өңделетін) мемлекеттік нормативтің жаңалық коэффициенті.

      11. Мемлекеттік нормативтің түріне байланысты мемлекеттік нормативті әзірлеудің (қайта әзірлеудің) күрделілік коэффициентінің qсл екі мәні болуы мүмкін:

      0,81 – есептерден, формулалардан, кестелерден және графиктардан тұратын мемлекеттік нормативтер үшін;

      0,73 – тек мәтіннен тұратын мемлекеттік нормативтер үшін.

      12. Әзірленетін (өңделетін) мемлекеттік норматив беттерінің (А4 Microsoft Word форматы, қәріп – 12, жоларалық интервалы 1,0, ) санын ескеретін qоб коэффициенті осы Басшылық құжаты қосымшасының 3-кестесі бойынша анықталады.

      13. Әзірленетін (өңделетін) мемлекеттік нормативтің жаңалық деңгейін ескеретін коэффициенттің мәні осы Басшылық құжатына берілетін қосымшаның 4-кестісі бойынша қабылданады.

      14. Мемлекеттік норматив жобасын әзірлеу (қайта әзірлеу) кезеңдері бойынша еңбек сыйымдылығын бөлу:

      10 % – шарттарды жасасу, ақпараттарды жинау, талдау, жұмыс бағдарламаларын дайындау;

      65 % –мемлекеттік норматив жобасының бірінші редакиясын әзірлеу және пікір алуға тарату, оның ішінде келісім-шарт негізінде жетекші профильдік жобалау ұйымдарының міндетті сараптамалық қорытындылары үшін 5%;

      25 % – келісу мен қабылдаудың мемлекеттік нормативтерінің түпкілікті жобасын әзірлеу, келісу және ұсыну.

3-тарау. Мемлекеттік нормативтерді әзірлеудің (қайта әзірлеудің) құнын анықтау тәртібі

      15. Күрделіліктің барлық түріндегі және тобындағы мемлекеттік нормативтерді әзірлеудің (қайта әзірлеудің) құны мына формула бойынша есептелінеді:

      Бәқ = Жор х Енә х Кұ + Бауд

      мұнда Бәқ – мемлекеттік нормативтерді әзірлеудің (қайта әзірлеудің) құны, теңге;

      Жор – мемлекеттік нормативті әзірлеуге (қайта әзірлеуге) қатысатын мамандардың орташа айлық жалақысы, осы Басшылық құжатының 17-тармағында көрсетілген формула бойынша есептелінеді;

      Енә – осы Басшылық құжатының 10 тармағында көрсетілген формула бойынша анықталған мемлекеттік нормативті әзірлеудің (қайта әзірлеудің) еңбек сыйымдылығы, адам айға;

      Кұ – мемлекеттік нормативті әзірлеуді (қайта әзірлеуді) жүзеге асыратын ұйымның жанама шығындарының (жүкқұжат, пайдалануға беру, материалдық және басқа да шығындары) коэффициенті. Сонымен қатар коэффициент қосылған құн салығын қоса алғанда, мемлекеттік бюджетке төленетін міндетті аударымдар мен есептерді де ескереді. Есептеуде 2,9 тең етіп қабылданады;

      Ба – мемлекеттік нормативтердің тең түпнұсқалығын белгілеу жөніндегі қызметтердің құны.

      16. Еңбек ақының орташа айлық қоры кәсіби, ғылыми және техникалық саладағы нақты орташа айлық жалақының, маманның еңбек ақысы қорының коэффициентінің, осы Басшылық құжатына берілетін қосымшаның 5-кестесі бойынша орындаушылардың қатысуының салыстырмалық салмағының есебіне сәйкес мемлекеттік нормативті әзірлеуге (қайта әзірлеуге) маманның қатысуының үлестік салмағының негізінде анықталады.

      17. Инженерлік-техникалық қызметкердің орташа айлық жалақысы кәсіби, ғылыми және техникалық саладағы нақты орташа айлық жалақының, маманның еңбек ақысы қорының коэффициентінің, осы Басшылық құжатына берілетін қосымшаның 5-кестесі бойынша мемлекеттік нормативті әзірлеуге (қайта әзірлеуге) маманның қатысуының үлестік салмағының және негізгі өндірістік қызметкердің еңбекақы қорынан 16 пайыз мөлшерде әкімшілік-шаруашылық қызметкердің еңбекақысына шығатын шығындардың негізінде мына формула бойынша есептелінеді.

      Жор=(2,0х0,1+1,5х0,2+1,3х0,3+1,0х0,4)хЖоақх1,16хМЕКжос/МЕКоақ=1,497хЖоақхМЕКжос/МЕКоақ

      мұнда Жоақ – кәсіби, ғылыми және техникалық саладағы орташа айлық жалақы, мемлекеттік нормативті әзірлеу (қайта әзірлеу) бағасын анықтаудың күнінен алдыңғы жылдың статистикасы бойынша уәкілетті мемлекеттік органның ресми деректері бойынша қабылданады, теңге;

      МЕКжос – мемлекеттік нормативті әзірлеу (қайта әзірлеу) жоспарланатын жыл үшін бекітілген минималдық есептік көрсеткіш.

      МЕКоақ – құрылыс саласындағы орташа айлық жалақының мәнін есептеу үшін қабылдау жылына сәйкес келетін минималды есептік көрсеткіш;

4-тарау. Мемлекеттік нормативтердің тең түпнұсқалығын белгілеу жөніндегі қызметтердің құны

      18. Мемлекеттік нормативтер мәтіндерінің қазақ және орыс тілдеріндегі тең түпнұсқалығын (аутенттілігін) белгілеу жөніндегі қызметтердің құны мына формула бойынша есептелінеді:

      Ба= 0,879 хКбхЖорх163,3

      мұнда Бауд – мемлекеттік нормативтердің тең түпнұсқалығын белгілеу жөніндегі қызметтердің құны;

      0,879 – бір баспа беттің толық жазбаша аудармасын аударудың уақыт нормасы болып табылатын құжат аудармасының коэффициенті.

      Кб – аударма бетінің саны (А4 Microsoft Word форматындағы, 12 қәріп, 1,0 м аралық интервал (кемінде 2000 баспа белгісі). Кемінде 2000 параметрлермен көрсетілген баспа белгілерінің санында Кс мәні жартысына азаяды;

      163,3 – бір айдағы жұмыс сағаттарының орташа саны.

  8.02-01-2019 "Қазақстан
Республикасының сәулет, қала
құрылысы және құрылыс
саласындағы мемлекеттік
нормативтерді әзірлеу (қайта
әзірлеу) құнын анықтау"
Қазақстан Республикасының
құрылыстағы басшылық
құжатына қосымша

1-кесте. Мемлекеттік нормативті әзірлеудің (қайта әзірлеудің) нормативтік еңбек сыйымдылығы

Маманның біліктілігі

Жұмыстың мазмұндамалық бөлігі

Нормативтік еңбек сыйымдылығы Ен, адам/ай*

Қатысудағы үлестік салмағы

1. Бөлімше жетекшісі

Жұмысты басқару, жобаға жетекшілік ету

Е1

0,1

2. Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес біліктілікке сай анықталатын мемлекеттік нормативті әзірлеу кезіндегі нақты пәндік саладағы топтың жетекшісі-маманы-әзірлеуші

Жаңа терминдер мен семантикалық конструкциялардың сәйкестігін талдау,
халықаралық нормалары және стандарттары бар әзірленетін (өңделетін) нормативті үйлестіруді ескере отырып, нормалау объектілеріне және ғылыми редакциялауға қойылатын талаптарды әзірлеу

Е2

0,2

3. Стандарттау және норма шығармашылық саласындағы әзірлеуші-маман

Мәтінді тексеру және түзету.
Әзірленетін (өңделетін) норматив талаптарының Техникалық нормалаудың ұлттық жүйесінің ережелеріне сәйкес келуі және терминологиялық бірлік пен қолданыстағы мемлекеттік (ұлттық) (мемлекетаралық) нормативтерге өзгерту енгізуге қатысты ұсыныстар әзірлеуді қоса, қолданысқа енгізілген мемлекеттік (мемлекетаралық) нормативтермен (стандарттармен) үйлестіру

Е3

0,3

4. 1-санатты менеджер

Жобаның негізгі бөлімін әзірлеу (қайта әзірлеу), мәтіндерді жинақтауға қатысты жұмыстарды орындау және графикалық материалдары мен есептеу әдістемесі бар норматив жобасының редакцияларын дайындау, өзгертулер мен толықтырулар енгізу

Е4

0,4

Нормативтік еңбек сыйымдылығы: Ен = Е1 + Е 2 + Е 3 + Е 4

2-кесте – Мемлекетік нормативтерді әзірлеудің (қайта әзірлеудің) нормативтік еңбек сыйымдылығы

Мемлекеттік нормативтің түрі

Нормативтік еңбек сыйымдылығы

Ес, (Е1234)

мамандардың орташа статистикалық нормативтік еңбек сыйымдылығы

Е1

Е2

Е3

Е4

Мемлекеттік қала құрылыстық нормативтер мен регламенттер

24,5

2,45

4,9

7,35

9,8

Құрылыс нормалары

24,4

2,44

4,9

7,35

9,8

Жобалау және құрылыс салу жөніндегі ережелер жинақтары

23,1

2,31

4,62

6,93

9,24

Технологиялық жобалау нормалары

20,3

2,03

4,06

6,09

8,12

Ұлттық стандарттар

20,9

2,09

4,18

6,27

8,36

Құрылыстағы Басшылық құжаттары

19,7

1,97

3,94

5,91

7,88

Нормативтік-техникалық құралдар

19,6

1,96

3,92

5,88

7,84

Әдістемелік құжаттар мен нұсқаулықтар

19,5

1,95

3,9

5,85

7,8

Технологиялық карталар

20,5

1,93

3,86

5,79

8,92

Сметалық нормалар

24,4

2.12

4.58

6.95

10,75

Сметалық бағалардың жинақтары

18,4

1.05

2.18

4.61

10,56

Мемлекеттік сәулет-құрылыстық бақылау және қадағалау, сәйкестікті бағалау нормативтері

18,4

1,84

3,68

5,52

7,36

3-кесте – Әзірленетін (өңделетін) мемлекеттік нормативтің көлемін (бет санын) ескеретін коэффициенттің qNс мәндері

Бет саны

10 дейін

11-20

21-30

31-40

41-50

51-60

61-80

81-100

101-150*

qоб мәні

0,35

0,50

0,63

0,74

1,00

1,25

1,332

1,66

1,75

* - мемлекеттік нормативтің 150 беттен асатын көлемі кезінде әрбір кейінгі 10 бетке 1,75 коэффициентіне 0,1 қосу керек

4-кесте – Әзірленетін немесе өңделетін мемлекеттік нормативтің жаңашылдық деңгейін ескеретін коэффициенттің qжаң мәні

Жұмыстардың атауы

qжаң мәні

1

Халықаралық және (немесе) мемлекетаралық нормалармен үйлестірілген жаңа мемлекеттік нормативті әзірлеу

1,50

2

Қолданыстағы мемлекеттік нормативтің 30% дейінгі мазмұнын пайдаланып мемлекеттік нормативті қайта әзірлеу

0,7

3

Қолданыстағы мемлекеттік нормативтің 30% бастап 60% дейінгі мазмұнын пайдалану арқылы қайта әзірлеу

0,55

4

Қолданыстағы мемлекеттік нормативтің 60 % аса мазмұнын пайдалану арқылы мемлекеттік нормативті қайта әзірлеу

0,40

5-кесте – Мемлекеттік нормативті әзірлеу (қайта әзірлеу) кезіндегі еңбек ақының орташа айлық қоры

Орындаушының лауазымы

Маманның ғылыми және техникалық саладағы саласындағы нақты орташа айлық еңбекақысына қойылатын еңбекақыны төлеу қорының коэффициенті

Қатысудың үлестік салмағы

1

Бөлімше жетекшісі

2,0

0,1

2

Топтың жетекшісі

1,5

0,2

3

Бас маман

1,3

0,3

4

Жетекші маман

1,0

0,4


Об утверждении руководящего документа в строительстве Республики Казахстан 8.02-01-2019 "Определение стоимости разработки или переработки государственных нормативов в области архитектурной, градостроительной и строительной деятельности Республики Казахстан"

Приказ Председателя Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 25 июня 2019 года № 103-нқ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 июля 2019 года № 18945

      В соответствии с подпунктом 23-16) статьи 20 Закона Республики Казахстан от 16 июля 2001 года "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республики Казахстан" и подпунктом 489) функции ведомств пункта 16 Положения о Министерстве индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2018 года № 936, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый руководящий документ в строительстве Республики Казахстан 8.02-01-2019 "Определение стоимости разработки или переработки государственных нормативов в области архитектурной, градостроительной и строительной деятельности Республики Казахстан".

      2. Управлению технического регулирования и нормирования Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя председателя Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Председатель Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан

М. Жайымбетов

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Приложение
к приказу председателя Комитета
по делам строительства и
жилищно-коммунального
хозяйства Министерства индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 25 июня 2019 года № 103-нқ

Руководящий документ в строительстве Республики Казахстан 8.02-01-2019 "Определение стоимости разработки (переработки) государственных нормативов в области архитектурной, градостроительной и строительной деятельности Республики Казахстан"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий руководящий документ в строительстве Республики Казахстан 8.02-01-2019 "Определение стоимости разработки (переработки) государственных нормативов в области архитектурной, градостроительной и строительной деятельности Республики Казахстан" (далее – Руководящий документ) разработан в соответствии с подпунктом 23-16) статьи 20 Закона Республики Казахстан от 16 июля 2001 года "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республики Казахстан" (далее – Закон).

      2. Положения настоящего Руководящего документа используются при определении стоимости разработки (переработки) государственных нормативов в области архитектуры, градостроительства, строительства (далее – государственные нормативы) за счет средств государственных инвестиции и квазигосударственного сектора.

      3. Расчет стоимости разработки (переработки) государственных нормативов производится при составлении бюджетных заявок, планов, программ и оказания услуг по гражданско-правовым договорам.

      4. Стоимость работ, определяемая согласно положениям настоящего Руководящего документа, предусматривает проведение всего комплекса работ по разработке (переработке), оформлению, согласованию и подготовке к принятию государственных нормативов.

      5. Стоимость разработки (переработки) государственных нормативов определяют исходя из трудоемкости их разработки (переработки), квалифицированным составом исполнителей, уровня оплаты труда, новизны, сложности и объема государственных нормативов, обязательных отчислений и платежей в государственный бюджет, установленных законодательством Республики Казахстан и затрат на проведение экспертной оценки.

Глава 2. Определение трудоемкости разработки (переработки) государственного норматива

      6. Нормативная трудоемкость на разработку (переработку) государственных нормативов, а также требуемые для их выполнения квалификации специалистов – разработчиков и экспертов (удельный вес участия) приведены в таблице 1 приложения к настоящему Руководящему документу.

      Под термином трудоемкость, в настоящем Руководящем документе понимается количество рабочего времени, затраченного на разработку (переработку) одного государственного норматива.

      7. Нормативная трудоемкость разработки (переработки) государственных нормативов, основана на установившемся среднестатистическом подходе к оценке его сложности, в частности наукоемкости, определенной путем суммирования величин среднестатистической нормативной трудоемкости специалистов и принимаемой по таблице 2 приложения к настоящему Руководящему документу.

      8. В состав работ по определению трудоемкости разработки (переработки) государственного норматива входят все этапы разработки (переработки) норматива, за исключением технического задания подготавливаемого заказчиком до заключения договора на разработку норматива.

      9. Трудоемкость разработки (переработки) государственного норматива Тр.н, человек в месяц, определяется по следующей формуле:

      Tр.н = Тн х qсл х qоб х qнов,

      где Тн – нормативная трудоемкость разработки (переработки) государственного норматива конкретного вида, основанная на установившемся среднестатистическом подходе к оценке его сложности, в частности наукоемкости, человек в месяц;

      qсл - коэффициент сложности разрабатываемого (перерабатываемого) норматива;

      qоб – коэффициент, учитывающий число страниц государственного норматива;

      qнов – коэффициент новизны разрабатываемого (перерабатываемого) государственного норматива.

      11. Коэффициент сложности разработки (переработки) государственного норматива qсл в зависимости от вида государственного норматива может иметь два значения:

      0,81 – для государственных нормативов, содержащих расчеты, формулы, таблицы, графики и так далее;

      0,73 - для государственных нормативов, содержащих только текст.

      12. Коэффициент qоб, учитывающий число страниц (Microsoft Word формат А-4, шрифт – 12, межстрочный интервал 1,0 (не менее 2000 печатных знаков) разрабатываемого (перерабатываемого) государственного норматива определяется по таблице 3 приложения к настоящему Руководящему документу.

      13. Значение коэффициента, учитывающего степень новизны разрабатываемого (перерабатываемого) государственного норматива принимается по таблице 4 приложения к настоящему Руководящему документу.

      14. Распределение трудоемкости по этапам разработки (переработки) проекта государственного норматива:

      10% - заключение договоров, сбор информации, подготовка программы работ и так далее;

      65% - разработка и рассылка на отзыв проекта первой редакции проекта государственного норматива, в том числе, 5% - на обязательные экспертные заключения ведущих профильных проектных организаций на договорной основе;

      25% - разработка, согласование и представление окончательной редакции проекта государственного норматива для утверждения и принятия.

Глава 3. Порядок определения стоимости разработки (переработки) государственных нормативов

      15. Стоимость разработки (переработки) государственных нормативов всех видов и групп сложности рассчитывают по следующей формуле:

      Срп = Зсрх Тр.н х Ко + Са,

      где Срп - стоимость разработки (переработки) государственных нормативов, тенге;

      Зср - среднемесячная заработная плата специалистов, участвующих в разработке (переработке) государственного норматива рассчитывается по формуле указанном в пункте 17 настоящего Руководящего документа;

      Тр.н - трудоемкость разработки (переработки) государственного норматива, определенная по формуле указанном в пункте 10 настоящего Руководящего документа, человек в месяц;

      Ко - коэффициент, косвенных расходов организации, осуществляющей разработку (переработку) государственного норматива (накладные, эксплуатационные, материальные и прочие расходы). Коэффициент также учитывает обязательные отчисления и платежи в государственный бюджет, включая налог на добавленную стоимость. В расчетах принимается равным 2,9;

      Са – стоимость услуг по установлению аутентичности текстов государственных нормативов.

      16. Среднемесячный фонд оплаты труда определяется на основе фактической среднемесячной заработной платы в профессиональной, научной и технической деятельности, коэффициента фонда оплаты труда специалиста, удельного веса участия специалиста в разработке (переработке) государственного норматива в соответствии с учетом удельного веса участия исполнителей по таблице 5 приложения к настоящему Руководящему документу.

      17. Среднемесячная заработная плата инженерно-технического персонала рассчитывается на основе фактической среднемесячной заработной платы в профессиональной, научной и технической деятельности, коэффициента фонда оплаты труда специалиста, удельного веса участия специалиста в разработке (переработке) государственного норматива по таблице 5 приложения к настоящему Руководящему документу и расходов на оплату труда административно-хозяйственного персонала в размере 16 % от фонда оплаты труда основного производственного персонала по формуле:

      Зср= (2,0х0,1 + 1,5х0,2 + 1,3х0,3 + 1,0х0,4)хЗфсрх1,16хМРПплан/МРПфср = 1,497хЗфсрхМРПплан/МРПфср,

      где Зфср - среднемесячная заработная плата в профессиональной, научной и технической деятельности, принимается по официальным данным уполномоченного государственного органа по статистике, за год предшествующий дате определения стоимости разработки (переработки) государственного норматива, тенге;

      МРПплан - минимальный расчетный показатель, установленный для года, в течение которого планируется разработка (переработка) государственного норматива;

      МРПфср - минимальный расчетный показатель, соответствующий году принятия для расчета значения среднемесячной заработной платы в строительной отрасли.

Глава 4. Стоимость услуг по установлению аутентичности государственных нормативов

      18. Стоимость услуг по установлению аутентичности текстов государственных нормативов на казахском и русском языках рассчитывается по следующей формуле:

      Са = 0,879 x Кс x Зср/163,3

      где Са – стоимость услуг по установлению аутентичности текстов государственных нормативов;

      0,879 – коэффициент перевода документа, являющийся нормой времени на перевод полного письменного перевода одного печатного листа;

      Кс – количество страниц перевода (Microsoft Word формат А-4, шрифт – 12, межстрочный интервал 1,0 (не менее 2000 печатных знаков). При количестве печатных знаков с указанными параметрами менее 2000, значение Кс уменьшается наполовину;

      163,3 – среднее количество рабочих часов в месяц.

  Приложение
к Руководящему документу
в строительстве
Республики Казахстан
8.02-01-2019 "Определение
стоимости разработки или
переработки государственных
нормативов в области
архитектурной,
градостроительной и
строительной деятельности
Республики Казахстан"

Таблица 1. Нормативная трудоемкость на разработку (переработку) государственного норматива

Квалификация специалиста Содержательная часть работы Нормативная трудоемкость Tн, чел./мес* Удельный вес участия

1. Руководитель подразделения

Руководство работой, управление проектом

Т1

0,1

2. Руководитель группы – специалист-разработчик в конкретной предметной области при разработке государственного норматива, определяемый согласно классификации в соответствии с действующими нормативными документами в области архитектурной, градостроительной и строительной деятельности

Анализ соответствия новых терминов и семантических конструкций, разработка требований к объектам нормирования и научное редактирование с учетом гармонизации разрабатываемого (перерабатываемого) норматива с международными нормами и стандартами

T2

0,2

3. Специалист-разработчик в области стандартизации и нормотворчества

Проверка и корректировка текста. Соответствие требований разрабатываемого (перерабатываемого) норматива положениям Национальной системы технического нормирования и гармонизация с введенными в действие государственными (национальными) и межгосударственными нормативами (стандартами), включая обеспечение терминологического единства и разработки предложений по внесению изменений в действующие государственные (межгосударственные) нормативы

T3

0,3

4. Менеджер 1-й категории

Разработка (переработка) основного раздела проекта, выполнение работ по комплектации текстов и подготовка редакции проекта норматива с графическими материалами и методикой расчета, внесение изменений и дополнений.

T4

0,4

*Нормативная трудоемкость Тн = Т1 + Т2 + Т3 + Т4.

Таблица 2. Нормативная трудоемкость разработки (переработки) государственных нормативов

Вид государственного норматива Нормативная трудоемкость
Tн, человек в месяц (Т1234) среднестатистическая нормативная трудоемкость специалистов
Т1 Т2 Т3 Т4

Государственные градостроительные нормативы и регламенты

24,5

2,45

4,9

7,35

9,8

Строительные нормы

24,4

2,44

4,88

7,32

9,76

Своды правил по проектированию и строительству

23,1

2,31

4,62

6,93

9,24

Нормы технологического проектирования

20,3

2,03

4,06

6,09

8,12

Национальные стандарты

20,9

2,09

4,18

6,27

8,36

Руководящие документы в строительстве

19,7

1,97

3,94

5,91

7,88

Нормативно-технические пособия

19,6

1,96

3,92

5,88

7,84

Методические документы и рекомендации

19,5

1,95

3,9

5,85

7,8

Технологические карты

20,5

2,05

4,1

6,15

8,2

Сметные нормы

24,4

2,44

4,88

7,32

9,76

Сборники сметных цен

18,4

1,84

3,68

5,52

7,36

Нормативы государственного архитектурно-строительного контроля и надзора, оценки соответствия

18,4

1,84

3,68

5,52

7,36

Таблица 3. Значения коэффициента, учитывающего объем (число страниц) разрабатываемого (перерабатываемого) государственного норматива qоб

Количество страниц

до 10

11-20

21-30

31-40

41-50

51-60

61-80

81-100

101-150*

Значение qоб

0,35

0,50

0,63

0,74

1,00

1,25

1,33

1,66

1,75

* - при объеме государственного норматива свыше 150 страниц, на каждые последующие 10 страниц к коэффициенту 1,75 следует прибавлять 0,1.

Таблица 4. Значение коэффициента, учитывающий степень новизны разрабатываемого (перерабатываемого) государственного норматива qнов

Наименование работ Значение qнов

Разработка нового государственного норматива с гармонизацией с международными и (или) межгосударственными нормативами

1,50

Переработка государственного норматива с использованием до 30% содержания существующего государственного норматива

0,7

Переработка с использованием от 30% до 60% содержания существующего государственного норматива

0,55

Переработка с использованием свыше 60% содержания существующего государственного норматива

0,40

Таблица 5. Среднемесячный фонд оплаты труда при разработке (переработке) государственных нормативов

Должность исполнителя Коэффициент фонда оплаты труда специалиста к фактической среднемесячной заработной плате в профессиональной, научной и технической отрасли Удельный вес участия

1

Руководитель подразделения

2,0

0,1

2

Руководитель группы

1,5

0,2

3

Главный специалист

1,3

0,3

4

Ведущий специалист

1,0

0,4