"Қазақстан Республикасының азаматтық авиациясының ұшуын электрлі жарықпен-техникалық қамтамасыз ету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 350 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 16 шілдедегі № 509 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 19 шілдеде № 19055 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.08.2019 бастап қолданысқа енгізіледі

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының азаматтық авиациясының ұшуын электрлі жарықпен-техникалық қамтамасыз ету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 350 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11637 болып тіркелген, 2015 жылғы 3 тамызда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе орыс тілінде өзгеріс енгізілген, қазақ тілінде өзгеріссіз;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының азаматтық авиациясының ұшуын электрлі жарықпен-техникалық қамтамасыз ету қағидаларында:

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар, терминдер мен аббревиатуралар:

      1) азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым – жарғылық капиталына мемлекет жүз пайыз қатысатын, Қазақстан Республикасының азаматтық авиация саласын орнықты дамытуды, ұшу қауіпсіздігі мен авиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған қызметті жүзеге асыратын акционерлік қоғам;

      2) әуеайлақ минимумы – осы әуеайлақта осы үлгідегі әуе кемесінің ұшуын және қонуын орындауға рұқсат етілетін ұшып-қону жолағы мен бұлттардың төменгі шектік биіктігіндегі (немесе шешім қабылдау биіктігіндегі) көрінімдердің ең аз рұқсат етілетін мәні;

      3) әуеайлақтың жарық сигнал беру жабдығының жүйесі – әуеайлақта белгілі схема бойынша орналастырылған және көрінімнің әртүрлі жағдайында әуе кемелерінің ұшып шығуын, қонар алдындағы соңғы кезеңін, қонуы мен жермен жүруін қамтамасыз етуге арналған жарық сигнал беру аспаптарының, электр жабдықтары мен басқару аппараттарының жиынтығы;

      4) әуежай объектілерін электрмен қоректендірудің бұзылуы – электрмен қоректендірудің осы объектіні резервтік қуат көзіне ауыстыру үшін белгіленген мерзімнен кем уақытқа ажыратылуы;

      5) әуежайды электрмен жабдықтаудың сыртқы, тәуелсіз көзі – басқа қуат көздерінде кернеу жоғалған кезде, кернеу сақталатын энергия жүйесінің буыны әуежай объектілерін қоректендіретін электр станциясы, қосалқы станция;

      6) әуежай объектілерін электрмен қоректендірудің істен шығуы – осы объекті үшін резервтік қуат көзіне көшу үшін белгіленген уақыттан ұзағырақ уақытқа электрмен қоректендіруді ажырату;

      7) автономды электрмен қоректендіру көзі – әуежайдың электр жүйесімен байланысы жоқ және кепілдікті электрмен қоректендіру қалқанына немесе тікелей электр-қабылдағыштарға қосылған электрмен қоректендіру көзі;

      8) аз қарқынды от – жарық күші 10000 канделден төмен жарық сигнал беретін от;

      9) глиссада - қонуға бет алудың соңғы кезеңінде әуе кемесінің төмендеуі үшін белгіленетін ұшу бейіні;

      10) глиссадалық оттар – глиссаданы көзбен көріп индикациялауға арналған оттар;

      11) жарықтың орташа күші – жарық шоғыры шашуының берілген бұрыштары шегінде барлық бағыттар бойынша жарық күшінің орташаланған мәні;

      12) жоғары қарқынды от – жарық қүші 10000 кандел және одан көп жарық сигнал беретін от;

      13) қауіпті аймақ – әуе кемелерін қоса алғанда, онда көлік құралдары болған кезде радиомаяктар сипаттамаларының рұқсат етілмейтін бұрмалануын туындататын бағыттық немесе глиссадалық радиомаяктар айналасындағы кеңістік:

      14) от – жарық сигнал беру жүйесінің негізгі элементі болып табылатын, жарық таратудың берілген қисығы бар жарық аспабы;

      15) оттың істен шығуы – қандай да бір себеппен жарықтың орташа күшінің берілген сәуле шашу бұрыштарында жаңа оттың нормалық жарық күшімен салыстырғанда 50% астам төмендеуі;

      16) электрмен қоректендірудің кепілдікті жүйесі - нормативтік мерзімнен аспайтын уақыт ішінде электрмен жабдықтауды (электрмен қоректендіруді) қалпына келтіруді қамтамасыз ететін қоректендірудің резервтік жүйесі;

      17) резервті электрмен қоректендіру көзі - негізгі көзден электрмен қоректендіру бұзылған кезде электр қабылдағыштарға қосылатын және негізгі көзден электрмен қоректендіруді қалпына келтіру үшін қажетті барынша уақыттан асатын уақыт ішінде электрмен қоректендіруді қамтамасыз ететін электрмен қоректендіру көзі;

      18) талдау – персоналдың кәсіби дайындығын жетілдіру, жұмыстағы ауытқуларды жою және олардың алдын алу мақсатында жұмысты орындау сапасын талдау;

      19) электрмен жабдықтау – әуежай мен оның объектілерін энергия жүйесінен электр қуатымен қамтамасыз ету;

      20) электр қондырғылары – электр энергиясын өндіруге, өзгертуге, трансформациялауға, беруге, бөлуге және оны энергияның басқа түріне айналдыруға арналған машиналардың, желілік аппараттар мен қосымша жабдықтардың (осылар орнатылған ғимараттары және үй-жайларымен бірге) жиынтығы.

      21) электрмен қоректендірудің үздіксіз жүйесі – технологиялық жабдық жұмысының үзіліссіздігі бұзылмайтындай уақыт ішінде электрмен жабдықтауды (электрмен қоректендіруді) қалпына келтіруді қамтамасыз ететін электрмен қоректендіру жүйесі;

      22) ҰЭЖТҚЕ – ұшуды электрлі жарықпен техникалық қамтамасыз ету;

      23) көрінім - атмосфералық жағдайлармен анықталатын және арақашықтық өлшем бірлігімен көрсетілетін күндіз жарықтандырылмаған анық көрінетін және түнде жарықтандырылған анық көрінетін объектілерді көру мен тану мүмкіндігі;

      24) ұшу-қону жолағындағы көрінім (ұшу-қону жолағындағы көрінім қашықтығы) – ұшу-қону жолағының остік сызығындағы әуе кемесінің ұшқышы ұшу-қону жолағы жамылғысының таңбалануын немесе оны шектейтін немесе оның остік сызығын белгілейтін оттарды көре алатындай шектегі ең ұзақ қашықтық;

      25) желілік от – ең үлкен аралықпен көлденең желі бойына орнатылып, қашықтықтан қысқа жарық жолағы болып көрінетін екі немесе одан да көп оттар;

      26) Қызмет объектілері – ұшуды жарықпен техникалық қамтамасыз етуге, 10 (6) киловольттық кернеуді 0,4 киловольтқа трансформациялауға, электр энергиясын әуежай объектілерінің, авиакәсіпорындарының қызметтік және жолаушы объектілері электр күш жабдықтары арасында беру және бөлуге арналған электрлі қондырғылары бар объектілер; өнеркәсіптік энергия жиілігін басқа энергия күшіне немесе басқа жиіліктегі энергия күшіне өзгертуге, өндірістік мақсаттағы объектілердің ішінде электр энергиясын беру мен бөлуге арналған басқа қызметтер объектілері, электр қондырғылары бар объектілер, сондай-ақ олардың электр күш және жарық беру жабдықтары.";

      58 - тармақ алып тасталсын;

      59-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "59. Жарықпен сигнал беру жабдығын пайдаланудың жарамдылық куәлігін беруді, ұзартуды, жаңарту мен ауыстыруды осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым жүргізеді.";

      8-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2019 жылғы 1 тамыздан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі
Р. Скляр

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің
2019 жылғы 16 шілдедегі
№ 509 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Азаматтық авиациясының
ұшуды электрлі жарықпен
техникалық қамтамасыз
ету қағидаларына
8-қосымша
  Нысан

_______________________________ (азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым) ____________________________ (азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымның мекенжайы) Жарықпен сигнал беру жабдығының пайдалануға жарамдылық куәлігі

      ЖСЖ сериясы № ___________

      20____ ж. "____ "_______ берілді 20___ ж. "___" _______ дейін жарамды

      1. Азаматтық авиация ұйымының (әуеайлақтың) атауы ___________________

      2. Магниттік бағамы: МҚБ ________ МҚБ ______________________________

      3. Орнатылған жабдықтың үлгісі және жүйе санаты:______________________

      ___________________________________________________________________

      4. Пайдалана басталған жыл __________________________________________

      5. Жарықпен сигнал беру жабдығының пайдалануға жарамдылық куәлігін тіркеу және беру үшін негіздеме:_____________________________________

      6. Осы куәлік ____________________________ әуеайлағының жарықпен сигнал беру жабдығының нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкестігін куәландырады

      7. Пайдаланымдық шектеулер __________________________________________

      8. Инспекциялық бақылауды ___________________________ жүзеге асырады.

      Азаматтық авиация саласындағы

      уәкілетті ұйымның басшысы                  _____________

                                                            (қолы)

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 350 "Об утверждении Правил электросветотехнического обеспечения полетов гражданской авиации Республики Казахстан"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 16 июля 2019 года № 509. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 июля 2019 года № 19055

      Примечание ИЗПИ!
Настоящий приказ вводится в действие с 1 августа 2019 года.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 350 "Об утверждении Правил электросветотехнического обеспечения полетов гражданской авиации Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11637, опубликован 3 августа 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      преамбулу на русском языке изложить в следующей редакции, текст на казахском языке не меняется:

      "В соответствии с подпунктом 41-42) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах электросветотехнического обеспечения полетов гражданской авиации Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Основные понятия, термины и аббревиатуры, используемые в настоящих Правилах:

      1) уполномоченная организация в сфере гражданской авиации – акционерное общество со стопроцентным участием государства в уставном капитале, осуществляющее деятельность, направленную на обеспечение устойчивого развития отрасли гражданской авиации Республики Казахстан, безопасности полетов и авиационной безопасности;

      2) минимум аэродрома – минимально допустимые значения видимости на взлетно-посадочной полосе и высота нижней границы облаков (или высота принятия решения), при которых на данном аэродроме разрешается выполнять взлет и посадку воздушного судна данного типа;

      3) система светосигнального оборудования аэродромов – совокупность светосигнальных приборов, электрического оборудования и аппаратуры управления, размещенных на аэродроме по определенной схеме и предназначенных для обеспечения взлета, заключительного этапа захода на посадку, посадки и руления воздушных судов в различных условиях видимости;

      4) нарушение электропитания объектов аэропорта – отключение электропитания на время, продолжительностью менее времени, установленного для перехода на резервный источник для данного объекта;

      5) внешний, независимый источник электроснабжения аэропорта – звено энергосистемы, электростанция, подстанция, питающие объекты аэропорта, на которых сохраняется напряжение при исчезновении его на других источниках;

      6) отказ электропитания объектов аэропорта – отключение электропитания на время, продолжительностью более времени, установленного для перехода на резервный источник для данного объекта;

      7) источник электропитания автономный - источник электропитания, не связанный с электрической сетью аэропорта и подсоединенный либо к щиту гарантированного электропитания, либо непосредственно к электроприемникам;

      8) огонь малой интенсивности - светосигнальный огонь с силой света менее 10000 кандел;

      9) глиссада – профиль полета, устанавливаемый для снижения воздушных судов на конечном этапе захода на посадку;

      10) глиссадные огни - огни, предназначенные для визуальной индикации глиссады;

      11) средняя сила света – усредненное значение силы света по всем направлениям в пределах заданных углов рассеяния светового пучка;

      12) огонь высокой интенсивности - светосигнальный огонь с силой света 10000 кандел и более;

      13) критическая зона – пространство вокруг курсового или глиссадного радиомаяка, нахождение в котором транспортных средств, включая воздушные суда, вызывает недопустимые искажения характеристик радиомаяков;

      14) огонь – световой прибор с заданной кривой светораспределения, являющийся основным элементом светосигнальной системы;

      15) отказ огня – снижение по какой-либо причине средней силы света в заданных углах рассеяния более чем на 50 % по сравнению с нормируемой силой света нового огня;

      16) система гарантированного электропитания – резервная система питания, обеспечивающая восстановление электроснабжения (электропитания) за время, не превышающее нормативное;

      17) источник электропитания резервный – источник электропитания, который подключается к электроприемникам при нарушении электропитания от основного источника и обеспечивает электропитание в течение времени, превышающего максимальное время, необходимое для восстановления электропитания от основного источника;

      18) разбор – анализ качества выполнения работ в целях совершенствования профессиональной подготовки персонала, устранения и предупреждения отклонений в работе;

      19) электроснабжение – обеспечение аэропорта и его объектов электроэнергией от энергосистемы;

      20) электроустановки – совокупность машин, аппаратов линий и вспомогательного оборудования (вместе с сооружениями и помещениями, в которых они установлены), предназначенных для производства, преобразования, трансформации, передачи, распределения электроэнергии и преобразования ее в другой вид энергии;

      21) система бесперебойного электропитания - система электропитания, обеспечивающая восстановление электроснабжения (электропитания) за время, не приводящее к нарушению непрерывности работы технологического оборудования;

      22) ЭСТОП – электросветотехническое обеспечение полетов;

      23) видимость – определяемая атмосферными условиями и выражаемая в единицах расстояния возможность видеть и опознавать заметные неосвещенные объекты днем и заметные освещенные объекты ночью;

      24) видимость на взлетно-посадочной полосе (дальность видимости на взлетно-посадочной полосе) – максимальное расстояние, в пределах которого пилот воздушного судна, находящегося на осевой линии взлетно-посадочной полосы, видит маркировку ее покрытия или огни, ограничивающие взлетно-посадочную полосу или обозначающие ее осевую линию;

      25) линейный огонь – два или более огня, размещенных с наибольшими интервалами на поперечной линии, которые на расстоянии кажутся короткой световой полосой;

      26) объекты Службы – объекты с электроустановками, предназначенные для светотехнического обеспечения полетов, трансформации напряжения 10 (6) киловольт в 0,4 киловольт, передачи и распределения электроэнергии между объектами аэропорта, электросилового оборудования служебных и пассажирских объектов авиапредприятий; объекты других служб объекты с электроустановками, предназначенные для преобразования энергии промышленной частоты в другой вид энергии или энергию другой частоты, передачи и распределения электроэнергии внутри объектов производственного назначения, а также их электросиловое и осветительное оборудование.";

      пункт 58 исключить;

      пункт 59 изложить в следующей редакции:

      "59. Выдача, продление, возобновление и замена удостоверений годности к эксплуатации светосигнального оборудования по форме, согласно приложению 8 к настоящим Правилам производятся уполномоченной организацией в сфере гражданской авиации.";

      приложение 8 изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 1 августа 2019 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр
индустрии и инфраструктурного
развития Республики Казахстан
Р. Скляр

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Приложение
к приказу Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 16 июля 2019 года № 509
  Приложение 8
к Правилам электросветотехнического
обеспечения полетов гражданской авиации
Республики Казахстан
  Форма

_______________________________
(уполномоченная организация в сфере гражданской авиации)
________________________________
(адрес уполномоченной организации в сфере гражданской авиации)
УДОСТОВЕРЕНИЕ ГОДНОСТИ
к эксплуатации светосигнального оборудования

      Серия ССО № __________
Выдано "__" _________ 20___ г. Действительно до "__"________ 20___ г.
1. Наименование организации гражданской авиации (аэродрома):_________
2. Магнитный курс: МК пос. ___, МК пос. ____
3. Тип установленного оборудования и категория системы:_______________
4. Год начала эксплуатации:__________________________________________
5. Основание для регистрации и выдачи Удостоверения годности светосигнального
оборудования к эксплуатации:________________________
6. Настоящим удостоверяется, что система светосигнального оборудования аэродрома
____________________соответствует требованиям нормативных документов
7. Эксплуатационные ограничения:____________________________________
8. Инспекционный контроль осуществляет:_____________________________

      Руководитель
уполномоченной организации
в сфере гражданской авиации             ___________________ (подпись)