"Қазақстан Республикасының азаматтық әуе кемелерін техникалық пайдалану және оларды жөндеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 551 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 30 шілдедегі № 577 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 31 шілдеде № 19144 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.08.2019 бастап қолданысқа енгізіледі

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының азаматтық әуе кемелерін техникалық пайдалану және оларды жөндеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 551 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11573 болып тіркелген, 2015 жылғы 1 қыркүйекте "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының азаматтық әуе кемелерін техникалық пайдалану және оларды жөндеу қағидаларында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тармақ мынандай мазмұндағы 4-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "4-1) азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым (бұдан әрі – уәкілетті ұйым) - жарғылық капиталына мемлекет жүз пайыз қатысатын, Қазақстан Республикасының Азаматтық авиация саласын тұрақты дамытуды, ұшу қауіпсіздігін және авиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған қызметті жүзеге асыратын акционерлік қоғам.";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Азаматтық әуе кемелеріне техникалық қызмет көрсету техникалық қызмет көрсету бағдарламалары (регламенттері) (бұдан әрі - ТҚКР) бойынша жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Азаматтық әуе кемелерінің мемлекеттік тізілімінде тіркелген әуе кемесіне техникалық қызмет көрсету бағдарламасын (регламентін) уәкілетті ұйым бекітеді.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. ТҚК және АТЖ ұйымдарының сертификаттау талаптарына сәйкестігін уәкілетті ұйым Заңның 14-бабы 1-тармағының 41-25) тармақшасына (бұдан әрі – ТҚК және АТЖ бойынша ұйымның сертификатын беру және сертификаттау қағидалары) сәйкес уәкілетті ұйым бекіткен Азаматтық авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және жөндеу қағидаларына сәйкес сертификатты берумен растайды.";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Қазақстан Республикасы азаматтық әуе кемелерін техникалық пайдалану тәртібі";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Планерге, қозғалтқыштарға, авиациялық және радиоэлектрондық жабдықтарға техникалық қызмет көрсету тәртібі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Азаматтық әуе кемелеріне жедел техникалық қызмет көрсету";

      5-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Әуе кемелеріне кезеңдік техникалық қызмет көрсету";

      97-тармақтың екінші бөлімі мынадай редакцияда жазылсын:

      "ТҚК нысандарын бөлінген еңбек сыйымдылығының кешендеріне түрлендіру кезеңділігінің ерекше нұсқасы болып табылады, олардың әрқайсысы ТҚК базалық нысанын және ТҚК нысандарынан көп кезеңділікті қамтиды. Әрбір кешенді қайта орындау техникалық қызмет көрсету бағдарламасының (регламентінің) талаптарынан кезеңге бөлінген жұмыстардың нақты кезеңділігінің нақты ауытқуына әкелетін, кезеңге бөлінген құрамдас кешеннің бастапқы кезеңділігінде тең немесе еселік жұмыс аралықтары арқылы жұргізіледі.. Осы нұсқаны қолдануға ӘК әзірлеушісінің келісімі бойынша және уәкілетті ұйымды хабардар ету арқылы ғана жол беріледі.";

      100-тармақтың бірінші бөлімі мынадай редакцияда жазылсын:

      "100. Пайдаланушы және ТҚК мен АТЖ жөніндегі ұйым әзірлейтін, ТҚК жұмыстарының модификацияланған кешендерін орындаудың мазмұны мен кезеңділігін айқындайтын, еңбек сыйымдылығына кезең-кезеңмен бөлінген ТҚК құжаттамасының бөлімдері ӘК әзірлеушімен келісуге және уәкілетті ұйымға хабарландыруға жатады.";

      113-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) қол жетімділігі қиын жерлердегі ірі габаритті бөлшектердің, тораптардың коррозияға ұшырауы. ӘК-де көрсетілген жұмыстарды орындау қажеттілігі болған кезде пайдаланушы бұл туралы уәкілетті ұйымды хабардар етеді және қажет болған жағдайларда ИАҚ мамандарынан, әзірлеушіден, жөндеу зауытынан комиссия құрады, оған мыналар жүктеледі:

      ӘК-ні дефектациялау;

      (ақаулардың, зақымдаудың) пайда болу себептерін анықтау;

      қажетті күштер мен құралдарды, қалпына келтіру, жұмыстарды орындау мерзімдерін орындылығын анықтау;

      ақауларды жою (агрессивтік немесе улы заттарды жою) жөнінде технологиялық құжаттама әзірлеу;

      ақаулардың (зақымдануларды, дұрыс пайдаланбау жағдайлар) алдын алу жөнінде ұсыныстар әзірлеу.";

      6-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-тарау. Техникалық қызмет көрсетудің ерекше түрлері";

      7-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7-тарау. Авиациялық техникаға жай-күйі бойынша техникалық қызмет көрсету";

      8-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "8-тарау. Халық шаруашылығында пайдаланылатын әуе кемелеріне, басқа да ведомстволардың кемелеріне техникалық қызмет көрсету ерекшеліктері";

      9-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын;

      "9-тарау. Әуе кемелеріне техникалық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету";

      10-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын;

      "10-тарау. ӘК-ні пайдалану кезінде әуе кемелерінде орындалатын жұмыстардың жалпы түрлері":

      11-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "11-тарау. Авиациялық техниканың жай-күйін және оған техникалық қызмет көрсету сапасын бақылау";

      12-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын;

      "12-тарау. Авиациялық техниканы игеру":

      13-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын;

      "13-тарау. Қазақстан Республикасының азаматтық әуе кемелерін жөндеу":

      17-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "14-тарау. ТМД елдерінен басқа елдерде шығарылған азаматтық әуе кемелерінде ұшуға жарамдылықты сақтау тәртібі";

      342-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "342. Әрбір ӘК –ға техникалық қызмет көрсету уәкілетті ұйым бекіткен Бағдарламаға (ережелерге) сәйкес жүзеге асырылады және мерзімді қайта қаралуы және қажетті түзетулер енгізілуі тиіс.";

      353-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "353. Осы Тараудың 6-тармағының талаптарына сәйкес ұшу жарамдылығын қолдау жөніндегі жұмыстарды басқаруды жүзеге асыруға ұйым атынан өкілеттік берілген адам осы талаптарға сәйкес көрсетілген есепке алу деректерін жүргізеді және осы деректерді уәкілетті ұйымға ұсынады.";

      366-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) уәкілетті ұйым немесе уәкілетті орган берген пайдаланушы сертификаты;";

      369-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "369. Ұйымның ТҚК және АТЖ-ның есептері пайдаланушы, жеке немесе заңды тұлғаанықтаған бұзшылықтар және оны анықтау шарттары туралы ақпаратты қамтиды және уәкілетті ұйымға жіберіледі.";

      373-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) пилот уәкілетті ұйым бекіткен Жабдықтың ең аз тізбесін пайдаланады;".

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2019 жылғы 1 тамыздан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

О внесении изменений и дополнения в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 551 "Об утверждении Правил технической эксплуатации и ремонта гражданских воздушных судов Республики Казахстан"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 30 июля 2019 года № 577. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 июля 2019 года № 19144

      Примечание ИЗПИ!
Настоящий приказ вводится в действие с 1 августа 2019 года.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года 551 "Об утверждении Правил технической эксплуатации и ремонта гражданских воздушных судов Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11573, опубликован 1 сентября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнение:

      в Правилах технической эксплуатации и ремонта гражданских воздушных судов Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      пункт 2 дополнить подпунктом 4-1) следующего содержания:

      "4-1) уполномоченная организация в сфере гражданской авиации (далее – уполномоченная организация) – акционерное общество со стопроцентным участием государства в уставном капитале, осуществляющее деятельность, направленную на обеспечение устойчивого развития отрасли гражданской авиации Республики Казахстан, безопасности полетов и авиационной безопасности;";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Техническое обслуживание гражданских воздушных судов осуществляется по программам (регламентам) технического обслуживания (далее – РТО). Программа (регламент) технического обслуживания воздушного судна, зарегистрированного в Государственном реестре гражданских воздушных судов Республики Казахстан, утверждается уполномоченной организацией.";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Соответствие организаций по ТО и РАТ, сертификационным требованиям подтверждается уполномоченной организацией выдачей сертификата согласно Правилам сертификации и выдачи сертификата организации по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники гражданской авиации, в соответствии с утверждаемыми уполномоченным органом, согласно подпункту 41-25) пункта 1 статьи 14 Закона (далее – Правила сертификации и выдачи сертификата организации по ТО и РАТ).";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок технической эксплуатации гражданских воздушных судов Республики Казахстан";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок технического обслуживания планера, двигателей, авиационного и радиоэлектронного оборудования";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Оперативное техническое обслуживание гражданских воздушных судов";

      заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:

      "Глава 5. Периодическое техническое обслуживание воздушных судов";

      часть вторую пункта 97 изложить в следующей редакции:

      "Специфическим вариантом поэтапного ТО является модификация форм ТО в комплексы распределенной трудоемкости, каждый из которых включает в себя базовую форму ТО и этапируемые работы из форм ТО большей периодичности. Повторное выполнение каждого комплекса производится через интервалы наработки равные или кратные исходной периодичности этапированных составляющих комплекса, что приводит к принципиальным отклонениям фактической периодичности этапированных работ от требований программы (регламента) технического обслуживания. Применение данного варианта допускается только по согласованию с разработчиком ВС и информированием уполномоченную организацию.";

      часть первую пункта 100 изложить в следующей редакции:

      "100. Разделы документации на поэтапное ТО распределенной трудоемкости, разрабатываемой эксплуатантом и организацией по ТО и РАТ определяющие содержание и периодичность выполнения модифицированных комплексов работ ТО, подлежат согласованию с разработчиком ВС и информированием уполномоченную организацию.";

      подпункт 4) пункта 113 изложить в следующей редакции:

      "4) поражение коррозией крупногабаритных деталей, узлов в труднодоступных местах. При необходимости выполнения на ВС указанных работ эксплуатант информирует об этом уполномоченную организацию и образует в необходимых случаях из специалистов ИАС, разработчика, ремонтного завода комиссию, на которую возлагается:

      дефектация ВС;

      определение причин появления неисправности (повреждения);

      определение целесообразности восстановления, потребных сил и средств, сроков выполнения работ;

      разработка технологической документации по устранению неисправности (удалению агрессивных или ядовитых веществ);

      разработка предложений по предупреждению неисправностей (повреждений, случаев неправильной эксплуатации).";

      заголовок главы 6 изложить в следующей редакции:

      "Глава 6. Особые виды технического обслуживания";

      заголовок главы 7 изложить в следующей редакции:

      "Глава 7. Техническое обслуживание авиационной техники по состоянию";

      заголовок главы 8 изложить в следующей редакции:

      "Глава 8. Особенности технического обслуживания воздушных судов, используемых в авиационной работе, судов других ведомств";

      заголовок главы 9 изложить в следующей редакции:

      "Глава 9. Обеспечение технического обслуживания воздушных судов";

      заголовок главы 10 изложить в следующей редакции:

      "Глава 10. Общие виды работ, выполняемых на воздушных судах при эксплуатации ВС";

      заголовок главы 11 изложить в следующей редакции:

      "Глава 11. Контроль состояния авиационной техники и качества ее технического обслуживания";

      заголовок главы 12 изложить в следующей редакции:

      "Глава 12. Освоение авиационной техники";

      заголовок главы 13 изложить в следующей редакции:

      "Глава 13. Ремонт гражданских воздушных судов Республики Казахстан";

      заголовок главы 17 изложить в следующей редакции:

      "Глава 14. Порядок поддержания летной годности гражданских воздушных судов, производства стран иных, чем страны Содружества Независимых Государств.";

      пункт 342 изложить в следующей редакции:

      "342. Техническое обслуживание каждого ВС выполняется в соответствии с Программой (регламентом) ТО, утвержденной уполномоченной организацией и подлежащей периодическому пересмотру и необходимой корректировке.";

      пункт 353 изложить в следующей редакции:

      "353. Лицо, уполномоченное от имени организации осуществлять управление работами по поддержанию летной годности в соответствии с требованиями параграфа 6 настоящей Главы, ведет указанные учетные данные в соответствии с настоящими требованиями и представляет эти данные в уполномоченную организацию.";

      подпункт 1) пункта 366 изложить в следующей редакции:

      "1) сертификат эксплуатанта, выданный уполномоченной организацией либо уполномоченным органом;";

      пункт 369 изложить в следующей редакции:

      "369. Отчеты организации ТО и РАТ содержат информацию о выявленных эксплуатантом, физическим или юридическим лицом, нарушении и условиях его выявления и направляются в уполномоченную организацию.";

      подпункт 1) пункта 373 изложить в следующей редакции:

      "1) пилотом используется утвержденный уполномоченной организацией Минимальный перечень оборудования;".

      2. Комитету гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 1 августа 2019 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан