Сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2019 жылғы 5 тамыздағы № 619 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 5 тамызда № 19196 болып тіркелді.

      2003 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Су кодексінің 37-1-бабының 8-8) тармақшасына және "Электр энергетикасы туралы" 2004 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-1-бабының 5-5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің міндетін
атқарушының 2019 жылғы
5 тамыздағы № 619 бұйрығымен
бекітілген

Сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 20.01.2023 № 37 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде қолданыстағы активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Су кодексінің 37-1-бабының 8-8) тармақшасына және "Электр энергетикасы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-1-бабының 5-5) тармақшасына сәйкес әзірленді және:

      сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының елді мекендерде қолданыстағы активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын тиісті қаржы жылына арналған республикалық және жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат есебінен және шегінде субсидиялау;

      электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде қолданыстағы активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі – жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын, сумен жабдықтау және су бұру, электр және жылу энергиясын беру мен жабдықтау саласындағы жекелеген функцияларды жүзеге асыруға облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана әкімдігі уәкілеттік берген мемлекеттік мекеме;

      2) жұмыс тобы – сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеу және оларға қызмет көрсету бойынша шығындарын субсидиялау үшін бюджеттік қаражаттарды беру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу жөніндегі консультациялық-кеңесші орган;

      3) инвестициялық бағдарлама – инвестициялық бағдарламаның нысаналы көрсеткіштеріне қол жеткізуден немесе табиғи монополия субъектісі қызметінің көрсеткіштерін қолда бар деңгейде сақтаудан көрінетін техникалық-экономикалық және (немесе) экологиялық нәтиже алу мақсатында табиғи монополия субъектісінің қолда бар активтерін кеңейтуге, жаңғыртуға, реконструкциялауға, жаңартуға, ұстап-тұруға және жаңа активтерін жасауға бағытталатын қаражатты салу және қайтару жөніндегі іс-шаралар жоспары;

      4) кредиттік шарт – халықаралық қаржы ұйымымен және субсидия алушы арасында жасалған инвестициялық жобаны іске асыру туралы шарт;

      5) өтінім – шығыстар көлемін негіздеу үшін жасалатын құжаттардың жиынтығы болып табылады;

      6) республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі – сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау кезінде облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарын үйлестіруді жүзеге асыратын уәкілетті орган;

      7) субсидиялау – субсидия алушыға халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге республикалық және жергілікті бюджеттерден қайтарымсыз төлемдер беру;

      8) субсидия алушы – табиғи монополиялар субъектілері болып табылатын сумен жабдықтау және су бұру саласындағы ұйымдар, электр энергиясын беру және жабдықтау, жылу энергиясын беру және жабдықтау саласындағы ұйымдар;

      9) субсидиялау шарты – төлемдерді жүзеге асыру тәртібін, төлеу мерзімдерін, тараптардың жауапкершілігін және есептілікті ұсынуды көздейтін, субсидиялар алушы мен ЖБ әкімшісі арасында жазбаша түрде жасалатын келісім;

      10) уәкілетті орган – тиісті табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      11) үшжақты келісім – республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жергілікті атқарушы органмен және халықаралық қаржы ұйымымен қолданыстағы активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, қолдау және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру туралы жасасатын келісім;

      12) халықаралық қаржы ұйымы – заңды тұлғаларға қарыз және (немесе) кредит түрінде қаржылық көмек көрсетуді жүзеге асыратын халықаралық қаржы ұйымы.

      3. Республикалық бюджеттен қаражат беру үшін республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жұмыс тобын құрады, оның құрамына республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің құрылымдық бөлімшелерінің, уәкілетті органның, мүдделі мемлекеттік органдардың және халықаралық қаржы ұйымының өкілдері кіреді.

      Жергілікті бюджеттен қаражат беру үшін жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі жұмыс тобын құрады, оның құрамына жергілікті атқарушы және өкілді органдардың құрылымдық бөлімшелерінің, мәслихат депутаттарының, уәкілетті органның аумақтық бөлімшесінің, халықаралық қаржы ұйымының өкілдері кіреді.

2-тарау. Сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау тәртібі

      4. Субсидиялау:

      кейін халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеу және оларға қызмет көрсету бойынша субсидия алушылардың шығындарын субсидиялау үшін жергілікті атқарушы органдарға республикалық бюджеттен нысаналы трансферттер беру жолымен;

      тиісті жылға арналған облыстық бюджетте, республикалық маңызы бар қала, астана бюджетінде халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеу және оларға қызмет көрсету бойынша субсидия алушылардың шығындарын субсидиялауға көзделген қаражат есебінен жүзеге асырылады.

      5. Субсидиялар мынадай өлшемшарттар сақталған кезде беріледі:

      1) субсидия алушы – табиғи монополиялар субъектісі;

      2) субсидия алушыда халықаралық қаржы ұйымымен жасасқан кредиттік шарттың болуы;

      3) үшжақты келісімнің болуы;

      4) халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге бекітілген тарифтік сметаларда көзделген шығындардың болмауы немесе жеткіліксіздігі;

      5) инвестициялық жобаның және инвестициялық жобада көзделген іс-шараларды іске асырудың экономикалық және әлеуметтік тиімділігі, (әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштер, оның ішінде көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарту, қосылатын тұтынушылар санын ұлғайту, жұмыс орындарын (уақытша, тұрақты) құру, электр, жылу, сондай-ақ сумен жабдықтау және су бұру желілерінің тозуы мен авариялылығын азайту, тұтынушылардан алынатын дебиторлық берешекті қысқарту, "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде (Салық кодексі) (бұдан әрі – Салық кодексі) көзделген салықтарды төлеу бойынша міндеттемелерді уақтылы орындау.

      6. Субсидиялау мерзімі субсидиялау өлшемшарттары мен шарттарына сәйкес келген жағдайда субсидия алушы халықаралық қаржы ұйымы кредитін алатын, оған қызмет көрсететін және өтейтін уақыт кезеңіне айқындалады.

      7. Субсидия беру халықаралық қаржы ұйымының кредиттік қаражатын алғанын растайтын құжаттарды ұсына отырып, бірінші басшы (немесе оны алмастыратын адам) бекіткен субсидия алушы есептерінің негізінде жүргізіледі.

      8. Субсидия алушы:

      1) анық және негізделген есептеулерді ұсынуды қамтамасыз етеді;

      2) қаражатты халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге ғана пайдаланады;

      3) қарыз мерзімі ішінде халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған шығыстарды көздейтін тарифтік сметаны қоса бере отырып, оның қолданылу мерзімі өткен соң тарифті бекітуге уәкілетті органның аумақтық бөлімшесіне өтінім беруді қамтамасыз етеді.

      9. Субсидиялар мерзімі өткен кредит берешегі бойынша есептелген және төленген пайыздарды төлеу жөніндегі негізгі борышты және өзге де шығындарды өтеуге, сондай-ақ жарғылық капиталға қатысу мақсатына, шаруашылық қызметінің шығындарын және субсидия алушының салық міндеттемелерін жабуға берілмейді.

      10. Егер тарифтік сметада халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған қаражаттың бір бөлігі көзделсе, халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге бөлінген субсидиялар сомасы өтеуге және тарифтік сметада көзделген шығыстар арасындағы айырма ретінде айқындалады. Халықаралық қаржы ұйымының несиелеріне қызмет көрсету және несиелік келісімге сәйкес халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеу және қызмет көрсету үшін қажетті шығындар.

      Халықаралық қаржы ұйымының кредиттерін өтеуге және оларға қызмет көрсетуге бөлінген субсидиялардың жалпы сомасы мыналармен анықталады:

      Халықаралық қаржы ұйымының кредитін өтеуге және оған қызмет көрсетуге қажетті шығыстардың жалпы сомасының 10 %-нан аспайтын мөлшерінде жергілікті бюджеттен;

      жергілікті бюджеттен бөлінген субсидияларды ескере отырып, халықаралық қаржы ұйымының кредиттерін өтеуге және оларға қызмет көрсетуге шығыстардың қажетті сомасы мөлшерінде республикалық бюджеттен;

      Бұл ретте халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге бөлінген субсидиялардың жалпы сомасы халықаралық қаржы ұйымының қарызы бойынша негізгі борыш сомасынан аспауы керек.

      Бөлінген субсидиялар мөлшері коммуналдық қызметтерге тарифтің өсуіне қарай субсидиялаудың барлық кезеңінде кезең-кезеңімен азайтылады.

      Егер тарифтік сметаларда бекітілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыруға тартылған халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге қаражат көзделмесе, онда субсидия мөлшері субсидия алушының бекітілген инвестициялық бағдарламасын іске асыруға тартылған халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге көзделген шығындар деңгейінде айқындалады.

      11. Егер уәкілетті орган субсидиялардың қажетті көлемін азайтуға әсер ететін халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған шығындарды көздейтін тарифтік сметаны бекіткен жағдайда, бұрын мақұлданған субсидиялар сомасы осы Қағидаларда көзделген тәртіппен субсидия алушының өтінім беруі арқылы қайта қаралады.

      12. Әлеуетті субсидия алушылардың алдын ала тізбесін қалыптастыру үшін әлеуетті субсидия алушы республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне және жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне қарыз беру мүмкіндігі және қолда бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтерді құру жөніндегі жобаны іске асыру қажеттілігі туралы түсіндірме жазбасы бар, оның ішінде жобаның алдын ала құны көрсетілген халықаралық қаржы ұйымының ниеттестік хаты қоса берілген ілеспе хатты ұсынады.

      13. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі әлеуетті субсидия алушылардан ұсынылған ілеспе хаттарды қарайды және ілеспе хаттар тіркелген күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде әлеуетті субсидия алушылардың алдын ала тізбесін қалыптастырады.

      14. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі әлеуетті субсидия алушылардың алдын ала тізбесі қалыптастырылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде әлеуетті субсидия алушыға тізбенің көшірмесін жібереді.

      15. Субсидияларды алу үшін субсидия алушы жергілікті атқарушы органға мынадай құжаттарды жолдайды:

      1) субсидия беруге өтінім (бұдан әрі-өтінім);

      2) субсидияларды ұсыну қажеттілігі туралы түсіндірме жазба (инвестициялық жобаны іске асырудан күтілетін әлеуметтік-экономикалық әсер, оның ішінде ұсынылатын қызметтер сапасын жақсарту, қосылатын тұтынушылар санын ұлғайту, жұмыс орындарын (уақытша/тұрақты) құру, электр, жылу желілерінің, сондай-ақ сумен жабдықтау және су бұру желілерінің тозуын және апаттылығын төмендету, тұтынушылардан дебиторлық берешекті қысқарту, Салық кодексіне сәйкес салықтарды төлеу бойынша міндеттемелерді уақтылы орындау, халықаралық қаржы ұйымымен жүргізілген жұмыс туралы ақпараты, халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге субсидия бөлінген (бөлінбеген) жағдайда көрсетілетін қызметтер тарифінің шамасын талдай отырып, тарифтік сметаларда халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және қызмет көрсетуге арналған қаражаттың болуын (болмауын) көрсете отырып, халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеу және оларға қызмет көрсету үшін тарифтің шамасын арттыру мүмкіндігінің (мүмкін еместігінің) перспективаларын талдауы бар);

      3) кредиттік шартының көшірмесі;

      4) үшжақты келісімнің көшірмесі;

      5) халықаралық қаржы ұйымымен келісілген халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған субсидиялардың қажетті сомасын растайтын есеп айырысулар;

      6) қолданыстағы тарифті және тарифтік сметаны бекіту туралы бұйрықтардың көшірмелері;

      7) бекітілген (бекітілген өзгертілген) инвестициялық бағдарламалар бұйрықтарының көшірмелері;

      8) соңғы 3 (үш жыл) тарифтік сметалардың орындалуы туралы есептер;

      9) соңғы 3 (үш жыл) инвестициялық бағдарламалардың орындалуы туралы есептер;

      10) өзге кредит беруші банктер алдында мерзімі өткен берешектің жоқ/бар екендігі туралы анықтама;

      11) қарыз алушының салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ (бар) екендігі туралы тиісті салық органы анықтамасының көшірмесі. Анықтаманы беру күні анықтау жүргізілетін күннің алдындағы үш айдан аспауы тиіс;

      12) бірінші басшы мен бас бухгалтердің қолы қойылған соңғы үш жылдағы қаржылық есептілік.

      Субсидияны әлеуетті алушы "Аудиторлық қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес міндетті аудитке жататын жағдайда, қаржылық есептіліктің аудиторлық есебі ұсынылады.

      Қаржылық есептілік "Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабының талаптарына сәйкес, оның ішінде басқа ұйымдардағы қаржылық қатысу туралы ақпаратты қоса бере отырып, теңгерім валютасында 10% және одан да көп алатын теңгерім баптарының егжей-тегжейлі түсіндірмесін қоса бере отырып ұсынылады;

      Жоғарыда аталған құжаттар тігіледі, нөмірленеді, мөрмен (субсидия алушыда ол болған кезде) және субсидия алушы басшысының (немесе оны алмастыратын адамның) қолымен расталады.

      Бұл ретте, осы тармақтың 1), 5) және 12) тармақшаларында көрсетілген құжаттарға субсидия алушының бірінші басшысы (немесе оның орнындағы адам) және бас бухгалтері қол қояды және олар мөрмен (субсидия алушыда ол болған кезде) расталады.

      16. Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі ұсынылған құжаттар құрамының толықтығын және дұрыс толтырылуын тексереді.

      Құрамы толық болмаған және (немесе) дұрыс толтырылмаған құжаттар ұсынылған жағдайда, жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі 2 (екі) жұмыс күні ішінде ескертулер толық жойылғанға дейін құжаттарды субсидия алушыға қайтарады.

      Субсидия алушы 5 (бес) жұмыс күні ішінде ескертулерді жояды және жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне құжаттарды қайта қарауға жолдайды.

      17. Жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі өтініш тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде өтінімді және субсидия алушы ұсынған құжаттарды жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісінің жұмыс тобының қарауына береді.

      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің жұмыс тобы 5 (бес) жұмыс күні ішінде субсидиялар алушының осы Қағидалардың 5-тармағында аталған субсидияларды алу критерийлеріне сәйкестігіне объективті және жан-жақты бағалау жүргізеді, субсидиялар алушының халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған субсидиялардың қажетті сомасын растайтын есептеулерді тексереді және жергілікті бюджеттен субсидиялауға бюджет қаражатын беру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар береді.

      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің жұмыс тобы отырысының қорытындысы бойынша отырыс хаттамасы ресімделеді, оған жұмыс тобының барлық мүшелері қол қояды (еркін нысанда).

      Субсидия алушы осы Қағидалардың 5-тармағында аталған субсидияларды алу критерийлеріне және халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған субсидиялардың қажетті сомасын растайтын субсидия алушының есептеулеріне сәйкес келмеген жағдайда, жергілікті атқарушы орган жұмыс тобы отырысының хаттамасы қалыптастырылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде өтінімді қараудан бас тартады немесе өтінімді жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің жұмыс тобы отырысының хаттамасының көшірмесін қоса бере отырып, субсидия алушыға түзету үшін қайтарады.

      Жергілікті бюджеттен субсидиялауға бюджет қаражатын беру жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар болмаған жағдайда жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі 10 (он) жұмыс күні ішінде жергілікті атқарушы органның қаулысымен жергілікті бюджеттен субсидиялар көлемдерін бекітуді қамтамасыз етеді және өтінімді, жергілікті атқарушы орган қаулысының көшірмесін қоса бере отырып, осы Қағидалардың 15-тармағында көрсетілген құжаттардың толық пакетін республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне жібереді.

      18. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі өтінім тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде өтінімді және субсидия алушы ұсынған құжаттарды республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісінің жұмыс тобының қарауына береді.

      Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісінің жұмыс тобы 5 (бес) жұмыс күні ішінде субсидиялар алушының халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған субсидиялардың қажетті сомасын растайтын есептеулерін тексереді және республикалық бюджеттен субсидиялауға бюджет қаражатын беру жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар береді.

      Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісінің жұмыс тобы отырысының қорытындылары бойынша жұмыс тобының барлық мүшелері қол қоятын отырыс хаттамасы ресімделеді (еркін нысанда).

      Субсидиялар алушының халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған субсидиялардың қажетті сомасын растайтын есептеулері сәйкес келмеген жағдайда, республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жұмыс тобы отырысының хаттамасы қалыптастырылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде өтінімді қараудан бас тартады немесе өтінімді республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісінің жұмыс тобы отырысының хаттамасының көшірмесін қоса бере отырып, субсидия алушыға түзету үшін қайтарады.

      Республикалық бюджеттен субсидиялауға бюджет қаражатын беру жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар болмаған жағдайда республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі 10 (он) жұмыс күні ішінде бюджеттік өтінімді қалыптастырады және бюджеттік заңнамада белгіленген тәртіппен бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жібереді.

      19. Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің (бұдан әрі – Кодекстің) 73-бабына сәйкес көрсетілетін республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі көрсетілетін субсидия алушы өтінімді қараудан бас тарту туралы алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге (тыңдауға) мүмкіндік береді, ол туралы көрсетілетін қызметті алушы шешім қабылданғанға дейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей хабардар етіледі.

      Тыңдау рәсімі Кодекстің 73-бабына сәйкес жүргізіледі.

      20. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне қаражат беру тиісті қаржы кезеңіне арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасы Заңымен бекітілген қаражат шегінде тиісті бюджеттік бағдарлама шеңберінде жүзеге асырылады.

      21. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеу және оларға қызмет көрсету бойынша субсидия алушылардың шығындарын субсидиялау үшін жергілікті атқарушы органдарға нысаналы трансферттер түрінде бюджет қаражатын аударады.

      22. Жергілікті атқарушы орган субсидиялау шартына сәйкес тиісті кезеңге бірінші басшы (немесе оны алмастыратын адам) бекіткен, халықаралық қаржы ұйымымен келісілген субсидияларды алушының есеп айырысуы және халықаралық қаржы ұйымының төлем шоттары негізінде субсидиялар төлеуді жүргізеді.

      Өткен қаржы жылында бюджет қаражаты пайдаланылмаған немесе толық пайдаланылмаған жағдайда, жергілікті атқарушы орган бюджет заңнамасында белгіленген тәртіппен бюджет қаражатының пайдаланылмаған бөлігін жоғары тұрған бюджетке қайтаруды қамтамасыз етеді.

      23. Субсидия алушы жергілікті атқарушы органнан субсидиялар алған кезде халықаралық қаржы ұйымының төлем шотында көрсетілген мерзімде халықаралық қаржы ұйымының төлемін жүргізеді.

3-тарау. Есептілікті ұсыну тәртібі

      24. Есептілікті жүзеге асыру мақсатында субсидиялар алушы жергілікті атқарушы органға осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидиялардың нақты пайдаланылуы туралы есепті тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 5-күніне дейін ұсынады.

      25. Жергілікті атқарушы орган осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша республикалық бюджеттен субсидиялауға бөлінген бюджет қаражатының игерілуі туралы есепті тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 10-күніне дейін ұсынады.

      26. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 20-күніне дейін осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жиынтық есепті қалыптастырады.

      27. Жылдың қорытындысы бойынша республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес республикалық бюджеттен бөлінген қаражатты пайдалану есебінен қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштері туралы қорытынды есепті қалыптастырады.

  Сумен жабдықтау және су бұру
ұйымдарының және электр
энергиясын беру мен онымен
жабдықтау, жылу энергиясын
беру мен онымен жабдықтау
  саласындағы ұйымдардың
елді мекендерде қолданыстағы
активтерді кеңейту, жаңғырту,
реконструкциялау, жаңарту,
ұстап тұру және жаңа активтер
құру жөніндегі жобаларды іске
асыру үшін тартылған
халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
  көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына
1-қосымша
  нысан

Субсидиялардың нақты пайдаланылуы туралы есеп

  20__ жыл " " ____________

      Ұйымның атауы: __________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ескертпе









      Ұйымның бірінші басшысы ________________ ____________________________

      (қолы) Тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)

  Сумен жабдықтау және су бұру
ұйымдарының және электр
энергиясын беру мен онымен
жабдықтау, жылу энергиясын
беру мен онымен жабдықтау
саласындағы ұйымдардың
елді мекендерде қолданыстағы
активтерді кеңейту, жаңғырту,
реконструкциялау, жаңарту,
ұстап тұру және жаңа активтер
құру жөніндегі жобаларды іске
асыру үшін тартылған
халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына
2-қосымша
  нысан

Субсидиялауға бөлінген бюджет қаражатының игерілуі туралы есеп

  20__ жыл " " ____________

      Жергілікті бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы: ___________________

      Нысаналы трансферттің атауы: _________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _______________


Ұйымның атауы

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ауытқушылығы (+, -) (+)артық төлеу, (-) жетіспеушілігі, теңге

Пайдаланылмаған субсидияларды қайтару (факт), теңге

Ескертпе















  Мөр орны
(болған жағдайда)

      Облыс (республикалық маңызы бар қалалар, астана) әкімі ____________________
(қолы)

      Бірінші басшысы – жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі

      ________________ __________________________________
(қолы) Тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)

  Сумен жабдықтау және су бұру
ұйымдарының және электр
энергиясын беру мен онымен
жабдықтау, жылу энергиясын
беру мен онымен жабдықтау
саласындағы ұйымдардың
елді мекендерде қолданыстағы
активтерді кеңейту, жаңғырту,
реконструкциялау, жаңарту,
ұстап тұру және жаңа активтер
құру жөніндегі жобаларды іске
асыру үшін тартылған
халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына
3-қосымша
  нысан

Жиынтық есеп

  20__ жыл "___" ____________

      Республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы: ______________

      Нысаналы трансферттің атауы: _____________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _______________


Р/с

Облыс, республикалық маңызы бар қала, астана атауы

Ұйымның атауы

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ескертпе













  Мөр орны
(болған жағдайда)

      Бірінші басшысы (не оны алмастыратын адам) – республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі

      _______________ _____________________________________

      (қолы) Тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)

  Сумен жабдықтау және су бұру
ұйымдарының және электр
энергиясын беру мен онымен
жабдықтау, жылу энергиясын
беру мен онымен жабдықтау
саласындағы ұйымдардың
елді мекендерде қолданыстағы
активтерді кеңейту, жаңғырту,
реконструкциялау, жаңарту,
ұстап тұру және жаңа активтер
құру жөніндегі жобаларды іске
асыру үшін тартылған
халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына
4-қосымша
  нысан

Қорытынды есеп

  20__ жыл "___" ____________

      Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі:____________________________

      Нысаналы трансферттің атауы: ______________________________________

      Есептің кезеңі: _________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _________


Тікелей нәтиже

Көрсеткіштердің атауы

Өлшем бірлігі

Көрсеткіштердің жоспарлы мәндері

Іс-шаралардың нақты орындалуы, нәтижелерге қол жеткізу сатысы

Нәтижелерге қол жеткізу %

Жоспар (мың теңге)

1

2

3

4

5

6

7

      кестенің жалғасы

Тікелей нәтиже

Іс жүзіндегі атқару (мың теңге)

Атқарылу %

Атқарылмауы (мың теңге)

Бюджет қаражатын үнемдеу (мың теңге)

Игерілмеу (мың теңге)

Нәтижелерге қол жеткізбеу (асыра орындау) себептері

8

9

10

11

12

13

  Мөр орны
  (болған жағдайда)

      Бірінші басшысы (не оны алмастыратын адам) – республикалық бюджеттік бағдарламаның

      әкімшісі _______________ _____________________________________

      (қолы) Тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)


Об утверждении Правил субсидирования затрат организаций водоснабжения и водоотведения, и организаций в сфере передачи и снабжения электрической энергии, передачи и снабжения тепловой энергией на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов в населенных пунктах

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 5 августа 2019 года № 619. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 августа 2019 года № 19196.

      В соответствии с подпунктом 8-8) статьи 37-1 Водного кодекса Республики Казахстан от 9 июля 2003 года и подпунктом 5-5) статьи 5-1 Закона Республики Казахстан от 9 июля 2004 года "Об электроэнергетике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила субсидирования затрат организаций водоснабжения и водоотведения, и организаций в сфере передачи и снабжения электрической энергии, передачи и снабжения тепловой энергией на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов в населенных пунктах.

      2. Комитету по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательном порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      И. о. Министра индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан
      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан
      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
исполняющего обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 5 августа 2019 года № 619

Правила субсидирования затрат организаций водоснабжения и водоотведения, и организаций в сфере передачи и снабжения электрической энергии, передачи и снабжения тепловой энергией на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов в населенных пунктах

      Сноска. Правила - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 20.01.2023 № 37 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования затрат организаций водоснабжения и водоотведения, и организаций в сфере передачи и снабжения электрической энергии, передачи и снабжения тепловой энергией на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов в населенных пунктах (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 8-8) статьи 37-1 Водного кодекса Республики Казахстан и подпунктом 5-5) статьи 5-1 Закона Республики Казахстан "Об электроэнергетике" и определяют порядок:

      субсидирования затрат организаций водоснабжения и водоотведения на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов в населенных пунктах за счет и в пределах средств, предусмотренных в республиканском и местном бюджетах на соответствующий финансовый год;

      субсидирования затрат организаций в сфере передачи и снабжения электрической энергии, передачи и снабжения тепловой энергией на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) администратор местных бюджетных программ – государственное учреждение, уполномоченное акиматом области, городов республиканского значения и столицы на осуществление отдельных функций в области водоснабжения и водоотведения, передачи и снабжения электрической и тепловой энергией, финансируемое из местных бюджетов;

      2) рабочая группа – консультативно-совещательный орган, по выработке предложений и рекомендаций по предоставлению бюджетных средств на субсидирование затрат организаций водоснабжения и водоотведения, и организаций в сфере передачи и снабжения электрической энергии, передачи и снабжения тепловой энергией, по погашению и обслуживанию займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов в населенных пунктах;

      3) инвестиционная программа – план мероприятий по вложению и возврату средств, направляемых на расширение, модернизацию, реконструкцию, обновление, поддержание существующих активов и создание новых активов субъекта естественной монополии с целью получения технико-экономического и (или) экологического эффектов, выражаемых в достижении целевых показателей инвестиционной программы или сохранении показателей деятельности субъекта естественной монополии на существующем уровне;

      4) кредитный договор – договор о реализации инвестиционного проекта между международной финансовой организацией и получателем субсидии;

      5) заявка – совокупность документов, составляемых для обоснования объемов расходов;

      6) администратор республиканской бюджетной программы – уполномоченный орган, осуществляющий координацию местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы при субсидировании затрат организаций водоснабжения и водоотведения и организаций в сфере передачи и снабжения электрической энергией, передачи и снабжения тепловой энергией на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов в населенных пунктах;

      7) субсидирование – предоставление невозвратных платежей из республиканского и местного бюджетов получателю субсидий на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций;

      8) получатель субсидии – организации в сферах водоснабжения и водоотведения, и организации в сфере передачи и снабжения электрической энергии, передачи и снабжения тепловой энергией, являющиеся субъектами естественных монополий;

      9) договор субсидирования – соглашение, заключаемое между получателем субсидий и администратором местных бюджетных программ в письменном виде, предусматривающее порядок осуществления платежей, сроки оплаты, ответственность сторон и предоставление отчетности;

      10) уполномоченный орган – государственный орган, осуществляющий руководство в соответствующих сферах естественных монополий;

      11) трехстороннее соглашение – соглашение, заключаемое администратором республиканской бюджетной программы с местным исполнительным органом и международной финансовой организацией о реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов;

      12) международная финансовая организация – международная финансовая организация, осуществляющая предоставление финансовой помощи юридическим лицам в виде займа и (или) кредита.

      3. Для предоставления средств из республиканского бюджета администратор республиканской бюджетной программы создает рабочую группу, в состав которой включаются представители структурных подразделений администратора республиканской бюджетной программы, уполномоченного органа, заинтересованных государственных органов и международных финансовых организации.

      Для предоставления средств из местного бюджета администратор местных бюджетных программ создает рабочую группу, в состав которой включаются представители структурных подразделений местного исполнительного и представительного органов, территориального подразделения уполномоченного органа, международной финансовой организации.

Глава 2. Порядок субсидирования затрат организаций водоснабжения и водоотведения, и организаций в сфере передачи и снабжения электрической энергии, передачи и снабжения тепловой энергией на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов в населенных пунктах

      4. Субсидирование осуществляется:

      путем предоставления целевых трансфертов из республиканского бюджета местным исполнительным органам для последующего субсидирования затрат получателей субсидий по погашению и обслуживанию займов международной финансовой организации;

      за счет средств, предусмотренных в областном бюджете, бюджете города республиканского значения, столицы на соответствующий год на субсидирование затрат получателей субсидий по погашению и обслуживанию займов международной финансовой организации.

      5. Субсидии предоставляются при соблюдении следующих критериев:

      1) получатель субсидии – субъект естественной монополии;

      2) наличие у получателя субсидии кредитного договора с международной финансовой организации;

      3) наличие трехстороннего соглашения;

      4) отсутствие или недостаточность затрат предусмотренных в утвержденных тарифных сметах на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации;

      5) экономическая и социальная эффективность инвестиционного проекта и реализации мероприятий, предусмотренных инвестиционным проектом (социально-экономические показатели, в том числе улучшение качества предоставляемых услуг, увеличение количества подключаемых потребителей, создание рабочих мест (временных, постоянных), снижение износа и аварийности электрических, тепловых, а также сетей водоснабжения и водоотведения, сокращение дебиторской задолженности от потребителей, своевременное исполнение обязательств по уплате налогов, предусмотренных Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) (далее – Налоговый кодекс).

      6. Срок субсидирования определяется на период времени, в течение которого получатель субсидии получает, обслуживает и погашает кредит международной финансовой организации при условии соответствия критериям и условиям субсидирования.

      7. Предоставление субсидий производится на основании расчетов получателя субсидии, утвержденных первым руководителем (или лицом его замещающим) с предоставлением документов подтверждающих получение кредитных средств международной финансовой организации.

      8. Получатель субсидии:

      1) обеспечивает предоставление достоверных и обоснованных расчетов;

      2) использует средства только на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации;

      3) обеспечивает подачу заявки в территориальное подразделение уполномоченного органа на утверждение тарифа по истечении срока его действия с приложением тарифной сметы, предусматривающей расходы на погашение и обслуживание займа международной финансовой организации в течение срока займа.

      9. Субсидии не предоставляются на возмещение иных затрат по уплате процентов, начисленных и уплаченных по просроченной ссудной задолженности, а также на цели участия в уставном капитале, покрытие убытков хозяйственной деятельности и налоговых обязательств получателя субсидий.

      10. В случае, если в тарифных сметах предусмотрена часть средств на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации, размер выделяемых субсидий на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации определяется как разница между затратами предусмотренными в тарифных сметах на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации и затратами необходимыми на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации в соответствии с кредитным договором.

      Объем выделяемых субсидий на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации определяется:

      из местного бюджета в размере не более 10 % от общей суммы затрат необходимой на погашение и обслуживание займа международной финансовой организации;

      из республиканского бюджета в размере необходимой суммы затрат на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации с учетом выделяемых субсидий из местного бюджета.

      При этом, общий объем выделяемых субсидий на погашение и обслуживание займа международной финансовой организации не может превышать сумму основного долга по займу международной финансовой организации.

      Размер выделяемых субсидий уменьшается поэтапно в течение всего срока субсидирования по мере повышения тарифа на коммунальные услуги.

      В случае, если в тарифных сметах не предусмотрены средства на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации, привлеченных на реализацию утвержденной инвестиционной программы (проекта), то размер субсидии определяется на уровне предусмотренных затрат на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации, привлеченных на реализацию утвержденной инвестиционной программы получателя субсидии.

      11. В случае если уполномоченным органом будет утверждена тарифная смета, предусматривающая затраты на погашение и обслуживание займа международной финансовой организации, влияющие на уменьшение необходимого объема субсидий, ранее одобренная сумма субсидий пересматривается посредством подачи заявки получателем субсидий в порядке, предусмотренном настоящими Правилами.

      12. Для формирования предварительного перечня потенциальных получателей субсидий потенциальный получатель субсидии представляет администратору республиканской бюджетной программы и администратору местных бюджетных программ сопроводительное письмо с приложением письма-намерения от международной финансовой организации о возможности предоставления займа и пояснительной запиской о необходимости реализации проекта по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию существующих активов и созданию новых активов, в том числе с указанием предварительной стоимости проекта.

      13. Администратор республиканской бюджетной программы и администратор местных бюджетных программ рассматривают представленные сопроводительные письма от потенциальных получателей субсидий и формируют предварительный перечень потенциальных получателей субсидий в течение 10 (десяти) рабочих дней с даты регистрации сопроводительных писем.

      14. Администратор республиканской бюджетной программы и администратор местных бюджетных программ в течение 3 (трех) рабочих дней с даты формирования предварительного перечня потенциальных получателей субсидий направляют копию перечня потенциальному получателю субсидий.

      15. Получатель субсидии для получения субсидий направляет местному исполнительному органу следующие документы:

      1) заявка на предоставление субсидий (далее – заявка);

      2) пояснительная записка о необходимости предоставления субсидий (с информацией об ожидаемом социально-экономическом эффекте от реализации инвестиционного проекта, в том числе улучшение качества предоставляемых услуг, увеличение количества подключаемых потребителей, создание рабочих мест (временных, постоянных), снижение износа и аварийности электрических, тепловых, а также сетей водоснабжения и водоотведения, сокращение дебиторской задолженности от потребителей, своевременное исполнение обязательств по уплате налогов в соответствии с Налоговым кодексом, проводимой работе с международной финансовой организации, анализом величины тарифа на услуги в случае выделения (не выделения) субсидии на погашение и обслуживание займа международной финансовой организации, указанием наличия (отсутствия) в тарифных сметах средств на погашение и обслуживание займов международной финансовой организации, анализом перспектив возможности (невозможности) повышения величины тарифа для погашения и обслуживания займов международной финансовой организации);

      3) копия кредитного договора;

      4) копия трехстороннего соглашения;

      5) расчеты, подтверждающие необходимую сумму субсидий на погашение и обслуживание займа международной финансовой организации, согласованные с международной финансовой организации;

      6) копии приказов об утверждении действующего тарифа и тарифной сметы;

      7) копии приказов утвержденных (измененных утвержденных) инвестиционных программ;

      8) отчеты об исполнении тарифных смет за последние 3 (три) года;

      9) отчеты об исполнении инвестиционных программ за последние 3 (три года);

      10) справка об отсутствии (наличии) просроченной задолженности перед иными банками-кредиторами;

      11) копия справки соответствующего налогового органа заемщика об отсутствии (наличии) налоговой задолженности, задолженности по обязательным пенсионным взносам и социальным отчислениям. Дата выдачи справки должна быть не более чем за три месяца, предшествующей дате проведения определения;

      12) финансовая отчетность за подписью первого руководителя и главного бухгалтера за последние три года.

      В случае, когда потенциальный получатель субсидии подлежит обязательному аудиту в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об аудиторской деятельности", представляется аудиторский отчет финансовой отчетности.

      Финансовая отчетность представляется в соответствии с требованиями статьи 15 Закона Республики Казахстан "О бухгалтерском учете и финансовой отчетности", в том числе с приложением информации о финансовых участиях в других организациях, с приложением детальной расшифровки статей баланса, занимающих 10 % и более в валюте баланса.

      Вышеперечисленные документы прошиваются, пронумеровываются, заверяются печатью (при его наличии у получателя субсидии) и подписью руководителя получателя субсидии (или лицом его замещающим).

      При этом, документы, указанные в подпунктах 1), 5) и 12) настоящего пункта подписываются первым руководителем (или лицом его замещающим) и главным бухгалтером получателя субсидии и заверяются печатью (при его наличии у получателя субсидии).

      16. Администратор местных бюджетных программ проверяет полноту состава и правильность заполнения представленных документов.

      В случае представления неполного состава и (или) неправильно заполненных документов, администратор местных бюджетных программ в течение 2 (двух) рабочих дней возвращает получателю субсидии документы, до полного устранения замечаний.

      Получатель субсидии в течение 5 (пяти) рабочих дней устраняет замечания и направляет администратору местных бюджетных программ документы на повторное рассмотрение.

      17. Администратор местных бюджетных программ в течение 5 (пяти) рабочих дней с даты регистрации заявки выносит заявку и представленные получателем субсидий документы на рассмотрение рабочей группы администратора местных бюджетных программ.

      Рабочая группа администратора местных бюджетных программ в течение 5 (пяти) рабочих дней проводит объективную и всестороннюю оценку соответствия получателя субсидий критериям получения субсидий, перечисленных в пункте 5 настоящих Правил, проверяет расчеты получателя субсидий, подтверждающие необходимую сумму субсидий на погашение и обслуживание займа международной финансовой организации, и выносит предложения и рекомендации по предоставлению бюджетных средств на субсидирование из местного бюджета.

      По итогам заседания рабочей группы администратора местных бюджетных программ оформляется протокол заседания, который подписывается всеми членами рабочей группы (в произвольной форме).

      В случае несоответствии получателя субсидий критериям получения субсидий, перечисленным в пункте 5 настоящих Правил и расчетов получателя субсидий, подтверждающих необходимую сумму субсидий на погашение и обслуживание займа международной финансовой организации, местный исполнительный орган в течение 3 (трех) рабочих дней с даты формирования протокола заседания рабочей группы отказывает в рассмотрении заявки или возвращает заявку получателю субсидии для доработки с приложением копии протокола заседания рабочей группы администратора местных бюджетных программ.

      В случае отсутствия предложений и рекомендаций по предоставлению бюджетных средств на субсидирование из местного бюджета администратор местных бюджетных программ в течение 10 (десяти) рабочих дней обеспечивает утверждение постановлением местного исполнительного органа объемов субсидий из местного бюджета и направляет администратору республиканской бюджетной программы заявку, полный пакет документов, указанных в пункте 15 настоящих Правил с приложением копии постановления местного исполнительного органа.

      18. Администратор республиканской бюджетной программы в течение 5 (пяти) рабочих дней с даты регистрации заявки выносит заявку и представленные получателем субсидий документы на рассмотрение рабочей группы администратора республиканской бюджетной программы.

      Рабочая группа администратора республиканской бюджетной программы течение 5 (пяти) рабочих дней проверяет расчеты получателя субсидий, подтверждающие необходимую сумму субсидий на погашение и обслуживание займа международной финансовой организации, и выносит предложения и рекомендации по предоставлению бюджетных средств на субсидирование из республиканского бюджета.

      По итогам заседания рабочей группы администратора республиканской бюджетной программы оформляется протокол заседания, который подписывается всеми членами рабочей группы (в произвольной форме).

      В случае несоответствия расчетов получателя субсидий, подтверждающих необходимую сумму субсидий на погашение и обслуживание займа международной финансовой организации, администратор республиканской бюджетной программы в течение 3 (трех) рабочих дней с даты формирования протокола заседания рабочей группы отказывает в рассмотрении заявки или возвращает заявку получателю субсидии для доработки с приложением копии протокола заседания рабочей группы администратора республиканской бюджетной программы.

      В случае отсутствия предложений и рекомендаций по предоставлению бюджетных средств на субсидирование из республиканского бюджета администратор республиканской бюджетной программы в течение 10 (десяти) рабочих дней формирует бюджетную заявку и направляет в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию в порядке, установленном бюджетным законодательством.

      19. В соответствии со статьей 73 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан (далее – АППК РК) администратор республиканской бюджетной программы предоставляет возможность получателю субсидии выразить свою позицию (заслушивание) к предварительному решению об отказе в рассмотрении заявки, о котором получатель субсидии уведомляется не позднее чем за 3 (три) рабочих дня до принятия решения.

      Процедура заслушивания проводится в соответствии со статьей 73 АППК РК.

      20. Предоставление средств администратору республиканской бюджетной программы осуществляется в рамках соответствующей бюджетной программы в пределах средств, утвержденных Законом Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий финансовый период.

      21. Администратор республиканской бюджетной программы направляет средства в виде целевых трансфертов местным исполнительным органам для последующего субсидирования затрат получателей субсидий по погашению и обслуживанию займов международной финансовой организации.

      22. Местный исполнительный орган производит выплату субсидий в соответствии с договором субсидирования на основании расчетов получателя субсидий, утвержденных первым руководителем (или лицом его замещающим) на соответствующий период, согласованных с международной финансовой организацией и счетов оплаты международной финансовой организации.

      В случае неиспользования или неполного использования в истекшем финансовом году бюджетных средств, местный исполнительный орган обеспечивает возврат неиспользованной части бюджетных средств в вышестоящий бюджет в порядке, установленном бюджетным законодательством.

      23. Получатель субсидии при получении субсидий от местного исполнительного органа производит оплату международной финансовой организации в сроки, указанные в счете оплаты международной финансовой организации.

Глава 3. Порядок предоставления отчетности

      24. В целях осуществления отчетности, получатель субсидий представляет местному исполнительному органу отчет об объемах выплаченных средств международной финансовой организации по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам ежеквартально до 5 числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      25. Местный исполнительный орган предоставляет отчет об освоении бюджетных средств, выделенных на субсидирование из республиканского бюджета администратору республиканской бюджетной программы по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам ежеквартально до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      26. Администратор республиканской бюджетной программы формирует сводный отчет по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам ежеквартально до 20 числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      27. По итогам года администратор республиканской бюджетной программы формирует итоговый отчет о показателях результатов, достигнутых за счет использования выделенных средств из республиканского бюджета согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

  Приложение 1
к Правилам субсидирования
затрат организаций водоснабжения
и водоотведения, и организаций в сфере
передачи и снабжения электрической
энергии, передачи и снабжения тепловой
энергией на погашение и обслуживание
займов международных финансовых
организаций, привлеченных для реализации
проектов по расширению, модернизации,
реконструкции, обновлению, поддержанию
существующих активов и созданию новых
активов в населенных пунктах
  Форма

Отчет о фактическом использовании субсидий

      " " ____________ 20___ год

      Наименование организации: __________________
Период отчета: ________ год

Получено (тысяч тенге)

Освоено (тысяч тенге)

Примечание









      Первый руководитель организации
________________ ______________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество) (при его наличии)

  Приложение 2
к Правилам субсидирования
затрат организаций водоснабжения
и водоотведения, и организаций в сфере
передачи и снабжения электрической
энергии, передачи и снабжения тепловой
энергией на погашение и обслуживание
займов международных финансовых
организаций, привлеченных для реализации
проектов по расширению, модернизации,
реконструкции, обновлению, поддержанию
существующих активов и созданию новых
активов в населенных пунктах
  Форма

Отчет об освоении бюджетных средств, выделенных на субсидирование

      " " ____________ 20____ год

      Наименование Администратора местной бюджетной программы: ______________________
Наименование целевого трансферта:
Период отчета: ________ год
Наименование и код бюджетной программы: _______________

Наименование организации

Получено
(тысяч тенге)

Освоено
(тысяч тенге)

Отклонение (+, -) (+) переплата, (-) недостаток, тенге

Возврат неиспользованных субсидий (факт), тенге

Примечание















      М.П.
(при наличии)

      Место для печати
(при наличии)
Аким области (городов республиканского значения, столицы) _______________________ (подпись)
Первый руководитель
– Администратор местных бюджетных программ
____________ ___________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество) (при его наличии)

  Приложение 3
к Правилам субсидирования
затрат организаций водоснабжения
и водоотведения, и организаций в сфере
передачи и снабжения электрической
энергии, передачи и снабжения тепловой
энергией на погашение и обслуживание
займов международных финансовых
организаций, привлеченных для реализации
проектов по расширению, модернизации,
реконструкции, обновлению, поддержанию
существующих активов и созданию новых
активов в населенных пунктах
  Форма

Сводный отчет

      " " ____________ 20____ год

      Наименование Администратора республиканской
бюджетной программы:
___________________________________________
Наименование целевого трансферта:
Период отчета: ________ год
Наименование и код бюджетной программы:
___________________________________________

Наименование области, города республиканского значения, столицы

Наименование организации

Получено (тысяч тенге)

Освоено (тысяч тенге)

Примечание



















      Место для печати
(при наличии)
Первый руководитель (или лицо его заменяющий)
– Администратор республиканской бюджетной программы
________________ ___________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество) (при его наличии)

  Приложение 4
к Правилам субсидирования
затрат организаций водоснабжения
и водоотведения, и организаций в сфере
передачи и снабжения электрической
энергии, передачи и снабжения тепловой
энергией на погашение и обслуживание
займов международных финансовых
организаций, привлеченных для реализации
проектов по расширению, модернизации,
реконструкции, обновлению, поддержанию
существующих активов и созданию новых
активов в населенных пунктах
  Форма

Итоговый отчет

      " " ____________ 20____ год

      Администратора республиканской бюджетной программы:
___________________________________________________
Наименование целевого трансферта:
___________________________________________________
Период отчета: ________ год
Наименование и код бюджетной программы: ___________

Прямой результат

Наименование показателей

Единица измерения

Плановые значения показателей

Фактическое выполнение мероприятий, стадия достижения результатов

% достижения результатов

План (тысяч тенге)

1

2

3

4

5

6

      продолжение таблицы

Прямой результат

Фактическое исполнение
(тысяч тенге)

% исполнения

Неисполнение
(тысяч тенге)

Экономия бюджетных средств (тысяч тенге)

Неосвоенные средства
(тысяч тенге)

Причины не достижения
(перевыполнения) результатов

7

8

9

10

11

12

      Место для печати (при наличии) (при наличии)

      Первый руководитель (или лицо его заменяющий)
– Администратор республиканской бюджетной программы
________________ __________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество) (при его наличии)