Сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2019 жылғы 5 тамыздағы № 619 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 5 тамызда № 19196 болып тіркелді.

      2003 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Су кодексінің 37-1-бабының 8-8) тармақшасына және "Электр энергетикасы туралы" 2004 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-1-бабының 5-5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің міндетін
атқарушының 2019 жылғы
5 тамыздағы № 619 бұйрығымен
бекітілген

Сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 20.01.2023 № 37 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде қолданыстағы активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Су кодексінің 37-1-бабының 8-8) тармақшасына және "Электр энергетикасы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-1-бабының 5-5) тармақшасына сәйкес әзірленді және:

      сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының елді мекендерде қолданыстағы активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын тиісті қаржы жылына арналған республикалық және жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат есебінен және шегінде субсидиялау;

      электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде қолданыстағы активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі – жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын, сумен жабдықтау және су бұру, электр және жылу энергиясын беру мен жабдықтау саласындағы жекелеген функцияларды жүзеге асыруға облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана әкімдігі уәкілеттік берген мемлекеттік мекеме;

      2) жұмыс тобы – сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеу және оларға қызмет көрсету бойынша шығындарын субсидиялау үшін бюджеттік қаражаттарды беру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу жөніндегі консультациялық-кеңесші орган;

      3) инвестициялық бағдарлама – инвестициялық бағдарламаның нысаналы көрсеткіштеріне қол жеткізуден немесе табиғи монополия субъектісі қызметінің көрсеткіштерін қолда бар деңгейде сақтаудан көрінетін техникалық-экономикалық және (немесе) экологиялық нәтиже алу мақсатында табиғи монополия субъектісінің қолда бар активтерін кеңейтуге, жаңғыртуға, реконструкциялауға, жаңартуға, ұстап-тұруға және жаңа активтерін жасауға бағытталатын қаражатты салу және қайтару жөніндегі іс-шаралар жоспары;

      4) кредиттік шарт – халықаралық қаржы ұйымымен және субсидия алушы арасында жасалған инвестициялық жобаны іске асыру туралы шарт;

      5) өтінім – шығыстар көлемін негіздеу үшін жасалатын құжаттардың жиынтығы болып табылады;

      6) республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі – сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау кезінде облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарын үйлестіруді жүзеге асыратын уәкілетті орган;

      7) субсидиялау – субсидия алушыға халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге республикалық және жергілікті бюджеттерден қайтарымсыз төлемдер беру;

      8) субсидия алушы – табиғи монополиялар субъектілері болып табылатын сумен жабдықтау және су бұру саласындағы ұйымдар, электр энергиясын беру және жабдықтау, жылу энергиясын беру және жабдықтау саласындағы ұйымдар;

      9) субсидиялау шарты – төлемдерді жүзеге асыру тәртібін, төлеу мерзімдерін, тараптардың жауапкершілігін және есептілікті ұсынуды көздейтін, субсидиялар алушы мен ЖБ әкімшісі арасында жазбаша түрде жасалатын келісім;

      10) уәкілетті орган – тиісті табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      11) үшжақты келісім – республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жергілікті атқарушы органмен және халықаралық қаржы ұйымымен қолданыстағы активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, қолдау және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру туралы жасасатын келісім;

      12) халықаралық қаржы ұйымы – заңды тұлғаларға қарыз және (немесе) кредит түрінде қаржылық көмек көрсетуді жүзеге асыратын халықаралық қаржы ұйымы.

      3. Республикалық бюджеттен қаражат беру үшін республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жұмыс тобын құрады, оның құрамына республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің құрылымдық бөлімшелерінің, уәкілетті органның, мүдделі мемлекеттік органдардың және халықаралық қаржы ұйымының өкілдері кіреді.

      Жергілікті бюджеттен қаражат беру үшін жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі жұмыс тобын құрады, оның құрамына жергілікті атқарушы және өкілді органдардың құрылымдық бөлімшелерінің, мәслихат депутаттарының, уәкілетті органның аумақтық бөлімшесінің, халықаралық қаржы ұйымының өкілдері кіреді.

2-тарау. Сумен жабдықтау және су бұру ұйымдарының және электр энергиясын беру мен онымен жабдықтау, жылу энергиясын беру мен онымен жабдықтау саласындағы ұйымдардың елді мекендерде бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтер құру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау тәртібі

      4. Субсидиялау:

      кейін халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеу және оларға қызмет көрсету бойынша субсидия алушылардың шығындарын субсидиялау үшін жергілікті атқарушы органдарға республикалық бюджеттен нысаналы трансферттер беру жолымен;

      тиісті жылға арналған облыстық бюджетте, республикалық маңызы бар қала, астана бюджетінде халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеу және оларға қызмет көрсету бойынша субсидия алушылардың шығындарын субсидиялауға көзделген қаражат есебінен жүзеге асырылады.

      5. Субсидиялар мынадай өлшемшарттар сақталған кезде беріледі:

      1) субсидия алушы – табиғи монополиялар субъектісі;

      2) субсидия алушыда халықаралық қаржы ұйымымен жасасқан кредиттік шарттың болуы;

      3) үшжақты келісімнің болуы;

      4) халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге бекітілген тарифтік сметаларда көзделген шығындардың болмауы немесе жеткіліксіздігі;

      5) инвестициялық жобаның және инвестициялық жобада көзделген іс-шараларды іске асырудың экономикалық және әлеуметтік тиімділігі, (әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштер, оның ішінде көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарту, қосылатын тұтынушылар санын ұлғайту, жұмыс орындарын (уақытша, тұрақты) құру, электр, жылу, сондай-ақ сумен жабдықтау және су бұру желілерінің тозуы мен авариялылығын азайту, тұтынушылардан алынатын дебиторлық берешекті қысқарту, "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде (Салық кодексі) (бұдан әрі – Салық кодексі) көзделген салықтарды төлеу бойынша міндеттемелерді уақтылы орындау.

      6. Субсидиялау мерзімі субсидиялау өлшемшарттары мен шарттарына сәйкес келген жағдайда субсидия алушы халықаралық қаржы ұйымы кредитін алатын, оған қызмет көрсететін және өтейтін уақыт кезеңіне айқындалады.

      7. Субсидия беру халықаралық қаржы ұйымының кредиттік қаражатын алғанын растайтын құжаттарды ұсына отырып, бірінші басшы (немесе оны алмастыратын адам) бекіткен субсидия алушы есептерінің негізінде жүргізіледі.

      8. Субсидия алушы:

      1) анық және негізделген есептеулерді ұсынуды қамтамасыз етеді;

      2) қаражатты халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге ғана пайдаланады;

      3) қарыз мерзімі ішінде халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған шығыстарды көздейтін тарифтік сметаны қоса бере отырып, оның қолданылу мерзімі өткен соң тарифті бекітуге уәкілетті органның аумақтық бөлімшесіне өтінім беруді қамтамасыз етеді.

      9. Субсидиялар мерзімі өткен кредит берешегі бойынша есептелген және төленген пайыздарды төлеу жөніндегі негізгі борышты және өзге де шығындарды өтеуге, сондай-ақ жарғылық капиталға қатысу мақсатына, шаруашылық қызметінің шығындарын және субсидия алушының салық міндеттемелерін жабуға берілмейді.

      10. Егер тарифтік сметада халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған қаражаттың бір бөлігі көзделсе, халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге бөлінген субсидиялар сомасы өтеуге және тарифтік сметада көзделген шығыстар арасындағы айырма ретінде айқындалады. Халықаралық қаржы ұйымының несиелеріне қызмет көрсету және несиелік келісімге сәйкес халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеу және қызмет көрсету үшін қажетті шығындар.

      Халықаралық қаржы ұйымының кредиттерін өтеуге және оларға қызмет көрсетуге бөлінген субсидиялардың жалпы сомасы мыналармен анықталады:

      Халықаралық қаржы ұйымының кредитін өтеуге және оған қызмет көрсетуге қажетті шығыстардың жалпы сомасының 10 %-нан аспайтын мөлшерінде жергілікті бюджеттен;

      жергілікті бюджеттен бөлінген субсидияларды ескере отырып, халықаралық қаржы ұйымының кредиттерін өтеуге және оларға қызмет көрсетуге шығыстардың қажетті сомасы мөлшерінде республикалық бюджеттен;

      Бұл ретте халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге бөлінген субсидиялардың жалпы сомасы халықаралық қаржы ұйымының қарызы бойынша негізгі борыш сомасынан аспауы керек.

      Бөлінген субсидиялар мөлшері коммуналдық қызметтерге тарифтің өсуіне қарай субсидиялаудың барлық кезеңінде кезең-кезеңімен азайтылады.

      Егер тарифтік сметаларда бекітілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыруға тартылған халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге қаражат көзделмесе, онда субсидия мөлшері субсидия алушының бекітілген инвестициялық бағдарламасын іске асыруға тартылған халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге көзделген шығындар деңгейінде айқындалады.

      11. Егер уәкілетті орган субсидиялардың қажетті көлемін азайтуға әсер ететін халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған шығындарды көздейтін тарифтік сметаны бекіткен жағдайда, бұрын мақұлданған субсидиялар сомасы осы Қағидаларда көзделген тәртіппен субсидия алушының өтінім беруі арқылы қайта қаралады.

      12. Әлеуетті субсидия алушылардың алдын ала тізбесін қалыптастыру үшін әлеуетті субсидия алушы республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне және жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне қарыз беру мүмкіндігі және қолда бар активтерді кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, ұстап тұру және жаңа активтерді құру жөніндегі жобаны іске асыру қажеттілігі туралы түсіндірме жазбасы бар, оның ішінде жобаның алдын ала құны көрсетілген халықаралық қаржы ұйымының ниеттестік хаты қоса берілген ілеспе хатты ұсынады.

      13. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі әлеуетті субсидия алушылардан ұсынылған ілеспе хаттарды қарайды және ілеспе хаттар тіркелген күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде әлеуетті субсидия алушылардың алдын ала тізбесін қалыптастырады.

      14. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі әлеуетті субсидия алушылардың алдын ала тізбесі қалыптастырылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде әлеуетті субсидия алушыға тізбенің көшірмесін жібереді.

      15. Субсидияларды алу үшін субсидия алушы жергілікті атқарушы органға мынадай құжаттарды жолдайды:

      1) субсидия беруге өтінім (бұдан әрі-өтінім);

      2) субсидияларды ұсыну қажеттілігі туралы түсіндірме жазба (инвестициялық жобаны іске асырудан күтілетін әлеуметтік-экономикалық әсер, оның ішінде ұсынылатын қызметтер сапасын жақсарту, қосылатын тұтынушылар санын ұлғайту, жұмыс орындарын (уақытша/тұрақты) құру, электр, жылу желілерінің, сондай-ақ сумен жабдықтау және су бұру желілерінің тозуын және апаттылығын төмендету, тұтынушылардан дебиторлық берешекті қысқарту, Салық кодексіне сәйкес салықтарды төлеу бойынша міндеттемелерді уақтылы орындау, халықаралық қаржы ұйымымен жүргізілген жұмыс туралы ақпараты, халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге субсидия бөлінген (бөлінбеген) жағдайда көрсетілетін қызметтер тарифінің шамасын талдай отырып, тарифтік сметаларда халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеуге және қызмет көрсетуге арналған қаражаттың болуын (болмауын) көрсете отырып, халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеу және оларға қызмет көрсету үшін тарифтің шамасын арттыру мүмкіндігінің (мүмкін еместігінің) перспективаларын талдауы бар);

      3) кредиттік шартының көшірмесі;

      4) үшжақты келісімнің көшірмесі;

      5) халықаралық қаржы ұйымымен келісілген халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған субсидиялардың қажетті сомасын растайтын есеп айырысулар;

      6) қолданыстағы тарифті және тарифтік сметаны бекіту туралы бұйрықтардың көшірмелері;

      7) бекітілген (бекітілген өзгертілген) инвестициялық бағдарламалар бұйрықтарының көшірмелері;

      8) соңғы 3 (үш жыл) тарифтік сметалардың орындалуы туралы есептер;

      9) соңғы 3 (үш жыл) инвестициялық бағдарламалардың орындалуы туралы есептер;

      10) өзге кредит беруші банктер алдында мерзімі өткен берешектің жоқ/бар екендігі туралы анықтама;

      11) қарыз алушының салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ (бар) екендігі туралы тиісті салық органы анықтамасының көшірмесі. Анықтаманы беру күні анықтау жүргізілетін күннің алдындағы үш айдан аспауы тиіс;

      12) бірінші басшы мен бас бухгалтердің қолы қойылған соңғы үш жылдағы қаржылық есептілік.

      Субсидияны әлеуетті алушы "Аудиторлық қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес міндетті аудитке жататын жағдайда, қаржылық есептіліктің аудиторлық есебі ұсынылады.

      Қаржылық есептілік "Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабының талаптарына сәйкес, оның ішінде басқа ұйымдардағы қаржылық қатысу туралы ақпаратты қоса бере отырып, теңгерім валютасында 10% және одан да көп алатын теңгерім баптарының егжей-тегжейлі түсіндірмесін қоса бере отырып ұсынылады;

      Жоғарыда аталған құжаттар тігіледі, нөмірленеді, мөрмен (субсидия алушыда ол болған кезде) және субсидия алушы басшысының (немесе оны алмастыратын адамның) қолымен расталады.

      Бұл ретте, осы тармақтың 1), 5) және 12) тармақшаларында көрсетілген құжаттарға субсидия алушының бірінші басшысы (немесе оның орнындағы адам) және бас бухгалтері қол қояды және олар мөрмен (субсидия алушыда ол болған кезде) расталады.

      16. Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі ұсынылған құжаттар құрамының толықтығын және дұрыс толтырылуын тексереді.

      Құрамы толық болмаған және (немесе) дұрыс толтырылмаған құжаттар ұсынылған жағдайда, жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі 2 (екі) жұмыс күні ішінде ескертулер толық жойылғанға дейін құжаттарды субсидия алушыға қайтарады.

      Субсидия алушы 5 (бес) жұмыс күні ішінде ескертулерді жояды және жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне құжаттарды қайта қарауға жолдайды.

      17. Жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі өтініш тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде өтінімді және субсидия алушы ұсынған құжаттарды жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісінің жұмыс тобының қарауына береді.

      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің жұмыс тобы 5 (бес) жұмыс күні ішінде субсидиялар алушының осы Қағидалардың 5-тармағында аталған субсидияларды алу критерийлеріне сәйкестігіне объективті және жан-жақты бағалау жүргізеді, субсидиялар алушының халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған субсидиялардың қажетті сомасын растайтын есептеулерді тексереді және жергілікті бюджеттен субсидиялауға бюджет қаражатын беру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар береді.

      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің жұмыс тобы отырысының қорытындысы бойынша отырыс хаттамасы ресімделеді, оған жұмыс тобының барлық мүшелері қол қояды (еркін нысанда).

      Субсидия алушы осы Қағидалардың 5-тармағында аталған субсидияларды алу критерийлеріне және халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған субсидиялардың қажетті сомасын растайтын субсидия алушының есептеулеріне сәйкес келмеген жағдайда, жергілікті атқарушы орган жұмыс тобы отырысының хаттамасы қалыптастырылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде өтінімді қараудан бас тартады немесе өтінімді жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің жұмыс тобы отырысының хаттамасының көшірмесін қоса бере отырып, субсидия алушыға түзету үшін қайтарады.

      Жергілікті бюджеттен субсидиялауға бюджет қаражатын беру жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар болмаған жағдайда жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі 10 (он) жұмыс күні ішінде жергілікті атқарушы органның қаулысымен жергілікті бюджеттен субсидиялар көлемдерін бекітуді қамтамасыз етеді және өтінімді, жергілікті атқарушы орган қаулысының көшірмесін қоса бере отырып, осы Қағидалардың 15-тармағында көрсетілген құжаттардың толық пакетін республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне жібереді.

      18. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі өтінім тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде өтінімді және субсидия алушы ұсынған құжаттарды республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісінің жұмыс тобының қарауына береді.

      Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісінің жұмыс тобы 5 (бес) жұмыс күні ішінде субсидиялар алушының халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған субсидиялардың қажетті сомасын растайтын есептеулерін тексереді және республикалық бюджеттен субсидиялауға бюджет қаражатын беру жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар береді.

      Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісінің жұмыс тобы отырысының қорытындылары бойынша жұмыс тобының барлық мүшелері қол қоятын отырыс хаттамасы ресімделеді (еркін нысанда).

      Субсидиялар алушының халықаралық қаржы ұйымының қарызын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған субсидиялардың қажетті сомасын растайтын есептеулері сәйкес келмеген жағдайда, республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жұмыс тобы отырысының хаттамасы қалыптастырылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде өтінімді қараудан бас тартады немесе өтінімді республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісінің жұмыс тобы отырысының хаттамасының көшірмесін қоса бере отырып, субсидия алушыға түзету үшін қайтарады.

      Республикалық бюджеттен субсидиялауға бюджет қаражатын беру жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар болмаған жағдайда республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі 10 (он) жұмыс күні ішінде бюджеттік өтінімді қалыптастырады және бюджеттік заңнамада белгіленген тәртіппен бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жібереді.

      19. Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің (бұдан әрі – Кодекстің) 73-бабына сәйкес көрсетілетін республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі көрсетілетін субсидия алушы өтінімді қараудан бас тарту туралы алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге (тыңдауға) мүмкіндік береді, ол туралы көрсетілетін қызметті алушы шешім қабылданғанға дейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей хабардар етіледі.

      Тыңдау рәсімі Кодекстің 73-бабына сәйкес жүргізіледі.

      20. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне қаражат беру тиісті қаржы кезеңіне арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасы Заңымен бекітілген қаражат шегінде тиісті бюджеттік бағдарлама шеңберінде жүзеге асырылады.

      21. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі халықаралық қаржы ұйымының қарыздарын өтеу және оларға қызмет көрсету бойынша субсидия алушылардың шығындарын субсидиялау үшін жергілікті атқарушы органдарға нысаналы трансферттер түрінде бюджет қаражатын аударады.

      22. Жергілікті атқарушы орган субсидиялау шартына сәйкес тиісті кезеңге бірінші басшы (немесе оны алмастыратын адам) бекіткен, халықаралық қаржы ұйымымен келісілген субсидияларды алушының есеп айырысуы және халықаралық қаржы ұйымының төлем шоттары негізінде субсидиялар төлеуді жүргізеді.

      Өткен қаржы жылында бюджет қаражаты пайдаланылмаған немесе толық пайдаланылмаған жағдайда, жергілікті атқарушы орган бюджет заңнамасында белгіленген тәртіппен бюджет қаражатының пайдаланылмаған бөлігін жоғары тұрған бюджетке қайтаруды қамтамасыз етеді.

      23. Субсидия алушы жергілікті атқарушы органнан субсидиялар алған кезде халықаралық қаржы ұйымының төлем шотында көрсетілген мерзімде халықаралық қаржы ұйымының төлемін жүргізеді.

3-тарау. Есептілікті ұсыну тәртібі

      24. Есептілікті жүзеге асыру мақсатында субсидиялар алушы жергілікті атқарушы органға осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидиялардың нақты пайдаланылуы туралы есепті тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 5-күніне дейін ұсынады.

      25. Жергілікті атқарушы орган осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша республикалық бюджеттен субсидиялауға бөлінген бюджет қаражатының игерілуі туралы есепті тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 10-күніне дейін ұсынады.

      26. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 20-күніне дейін осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жиынтық есепті қалыптастырады.

      27. Жылдың қорытындысы бойынша республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес республикалық бюджеттен бөлінген қаражатты пайдалану есебінен қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштері туралы қорытынды есепті қалыптастырады.

  Сумен жабдықтау және су бұру
ұйымдарының және электр
энергиясын беру мен онымен
жабдықтау, жылу энергиясын
беру мен онымен жабдықтау
  саласындағы ұйымдардың
елді мекендерде қолданыстағы
активтерді кеңейту, жаңғырту,
реконструкциялау, жаңарту,
ұстап тұру және жаңа активтер
құру жөніндегі жобаларды іске
асыру үшін тартылған
халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
  көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына
1-қосымша
  нысан

Субсидиялардың нақты пайдаланылуы туралы есеп

  20__ жыл " " ____________

      Ұйымның атауы: __________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ескертпе









      Ұйымның бірінші басшысы ________________ ____________________________

      (қолы) Тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)

  Сумен жабдықтау және су бұру
ұйымдарының және электр
энергиясын беру мен онымен
жабдықтау, жылу энергиясын
беру мен онымен жабдықтау
саласындағы ұйымдардың
елді мекендерде қолданыстағы
активтерді кеңейту, жаңғырту,
реконструкциялау, жаңарту,
ұстап тұру және жаңа активтер
құру жөніндегі жобаларды іске
асыру үшін тартылған
халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына
2-қосымша
  нысан

Субсидиялауға бөлінген бюджет қаражатының игерілуі туралы есеп

  20__ жыл " " ____________

      Жергілікті бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы: ___________________

      Нысаналы трансферттің атауы: _________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _______________


Ұйымның атауы

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ауытқушылығы (+, -) (+)артық төлеу, (-) жетіспеушілігі, теңге

Пайдаланылмаған субсидияларды қайтару (факт), теңге

Ескертпе















  Мөр орны
(болған жағдайда)

      Облыс (республикалық маңызы бар қалалар, астана) әкімі ____________________
(қолы)

      Бірінші басшысы – жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі

      ________________ __________________________________
(қолы) Тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)

  Сумен жабдықтау және су бұру
ұйымдарының және электр
энергиясын беру мен онымен
жабдықтау, жылу энергиясын
беру мен онымен жабдықтау
саласындағы ұйымдардың
елді мекендерде қолданыстағы
активтерді кеңейту, жаңғырту,
реконструкциялау, жаңарту,
ұстап тұру және жаңа активтер
құру жөніндегі жобаларды іске
асыру үшін тартылған
халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына
3-қосымша
  нысан

Жиынтық есеп

  20__ жыл "___" ____________

      Республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы: ______________

      Нысаналы трансферттің атауы: _____________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _______________


Р/с

Облыс, республикалық маңызы бар қала, астана атауы

Ұйымның атауы

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ескертпе













  Мөр орны
(болған жағдайда)

      Бірінші басшысы (не оны алмастыратын адам) – республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі

      _______________ _____________________________________

      (қолы) Тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)

  Сумен жабдықтау және су бұру
ұйымдарының және электр
энергиясын беру мен онымен
жабдықтау, жылу энергиясын
беру мен онымен жабдықтау
саласындағы ұйымдардың
елді мекендерде қолданыстағы
активтерді кеңейту, жаңғырту,
реконструкциялау, жаңарту,
ұстап тұру және жаңа активтер
құру жөніндегі жобаларды іске
асыру үшін тартылған
халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына
4-қосымша
  нысан

Қорытынды есеп

  20__ жыл "___" ____________

      Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі:____________________________

      Нысаналы трансферттің атауы: ______________________________________

      Есептің кезеңі: _________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _________


Тікелей нәтиже

Көрсеткіштердің атауы

Өлшем бірлігі

Көрсеткіштердің жоспарлы мәндері

Іс-шаралардың нақты орындалуы, нәтижелерге қол жеткізу сатысы

Нәтижелерге қол жеткізу %

Жоспар (мың теңге)

1

2

3

4

5

6

7

      кестенің жалғасы

Тікелей нәтиже

Іс жүзіндегі атқару (мың теңге)

Атқарылу %

Атқарылмауы (мың теңге)

Бюджет қаражатын үнемдеу (мың теңге)

Игерілмеу (мың теңге)

Нәтижелерге қол жеткізбеу (асыра орындау) себептері

8

9

10

11

12

13

  Мөр орны
  (болған жағдайда)

      Бірінші басшысы (не оны алмастыратын адам) – республикалық бюджеттік бағдарламаның

      әкімшісі _______________ _____________________________________

      (қолы) Тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)


On approval of the Rules for subsidizing the costs of water supply and sanitation organizations, and organizations in the field of transmission and supply of electric energy, transmission and supply of thermal energy for the repayment and servicing of loans from international financial organizations involved in the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and the creation of new assets in settlements

Order of the Acting Minister of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan dated August 5, 2019 No. 619. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on August 5, 2019 No. 19196.

      Unofficial translation

      In accordance with subclause 8-8) of article 37-1 of the Water Code of the Republic of Kazakhstan dated July 9, 2003 and subclause 5-5) of article 5-1 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 9, 2004 "On Electric Power Industry" I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached Rules for subsidizing the costs of water supply and sanitation organizations, and organizations in the field of transmission and supply of electric energy, transmission and supply of thermal energy for the repayment and servicing of loans from international financial organizations involved in the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and the creation of new assets in settlements.

      2. The Committee for Construction and Housing and Communal Services Affairs of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan in accordance with procedure, established by law, shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of state registration of this order, submission hereof in Kazakh and Russian to the Republican State Enterprise on the Right of Economic Management "Institute of Legislation and Legal Information of the Republic of Kazakhstan" of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan for official publication and inclusion to the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan after its official publication.

      3. Control over implementation of this order shall be entrusted to the supervising Vice-Minister of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall come into force upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication.

      Acting Minister of Industry and Infrastructural Development
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Finance
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of National Economy
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Energy
of the Republic of Kazakhstan

  Approved
by the order of the Acting
Minister of Industry and
Infrastructural Development
of the Republic of Kazakhstan
dated August 5, 2019 No. 619

Rules for subsidizing the costs of water supply and sanitation organizations, and organizations in the field of transmission and supply of electrical energy, transmission and supply of thermal energy for repayment and servicing of loans from international financial organizations involved in the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and creation of new assets in settlements

      Footnote. The Rules are in the wording of the order of the Minister of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan dated 20.01.2023 No. 37 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for subsidizing the costs of water supply and sanitation organizations, and organizations in the field of transmission and supply of electrical energy, transmission and supply of thermal energy for repayment and servicing of loans from international financial organizations involved in the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and creation of new assets in settlements (hereinafter - the Rules) have been developed in accordance with subparagraph 8-8) of Article 37-1 of the Water Code of the Republic of Kazakhstan and subparagraph 5-5) of Article 5-1 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Electric Power Industry” and shall determine the procedure for:

      subsidizing the costs of water supply and sanitation organizations for repayment and servicing of loans from international financial organizations involved in the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and creation of new assets in settlements at the expense and within the funds provided for in the republican and local budgets for the relevant financial year;

      subsidizing the costs of organizations in the field of transmission and supply of electrical energy, transmission and supply of thermal energy for the repayment and servicing of loans from international financial organizations involved in the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and creation of new assets.

      2. These Rules use the following concepts:

      1) an administrator of local budget programs - a state institution authorized by the akimat of the region, cities of republican significance and the capital to carry out certain functions in the field of water supply and sanitation, transmission and supply of electrical and thermal energy, financed from local budgets;

      2) a working group - a consultative and advisory body for the development of proposals and recommendations for the provision of budget funds to subsidize the costs of water supply and sanitation organizations, and organizations in the field of transmission and supply of electrical energy, transmission and supply of thermal energy, for the repayment and servicing of loans from international financial organizations involved in the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and creation of new assets in settlements;

      3) an investment program - an action plan for the investment and return of funds allocated for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and creation of new assets of a natural monopoly entity in order to obtain technical, economic and (or) environmental effects expressed in achieving target indicators of the investment program or maintaining the performance indicators of the natural monopoly entity at the existing level;

      4) a loan agreement - an agreement on the implementation of an investment project between an international financial organization and the recipient of the subsidy;

      5) an application - a set of documents drawn up to justify the amount of expenses;

      6) an administrator of the republican budget program - an authorized body that coordinates local executive bodies of regions, cities of republican significance, the capital when subsidizing the costs of water supply and sanitation organizations and organizations in the field of transmission and supply of electrical energy, transmission and supply of thermal energy for the repayment and servicing loans from international financial organizations involved in the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and creation of new assets in settlements;

      7) subsidizing – provision of non-refundable payments from the republican and local budgets to the recipient of subsidies for repayment and servicing of loans from international financial organizations;

      8) a recipient of the subsidy - organizations in the fields of water supply and sanitation, and organizations in the field of transmission and supply of electrical energy, transmission and supply of thermal energy, which are subjects of natural monopolies;

      9) a subsidy agreement - an agreement concluded between the recipient of subsidies and the administrator of local budget programs in writing, stipulating the procedure for making payments, payment terms, responsibilities of the parties and reporting;

      10) an authorized body - a state body exercising management in the relevant areas of natural monopolies;

      11) tripartite agreement - an agreement concluded by the administrator of the republican budget program with the local executive body and an international financial organization on the implementation of projects for expansion, modernization, reconstruction, renewal, maintenance of existing assets and the creation of new assets;

      12) international financial organization - an international financial organization that provides financial assistance to legal entities in the form of a loan and (or) credit.

      11) a trilateral agreement – an agreement concluded by the administrator of the republican budget program with a local executive body and an international financial organization on the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and the creation of new assets;

      12) an international financial organization – an international financial organization that provides financial assistance to legal entities in the form of a loan and (or) credit.

      3. To provide funds from the republican budget, the administrator of the republican budget program shall create a working group, which includes representatives of structural divisions of the administrator of the republican budget program, the authorized body, interested state bodies and international financial organizations.

      To provide funds from the local budget, the administrator of local budget programs shall create a working group, which includes representatives of structural divisions of the local executive and representative bodies, a territorial division of the authorized body, and an international financial organization.

Chapter 2. The procedure for subsidizing the costs of water supply and sanitation organizations, and organizations in the field of transmission and supply of electrical energy, transmission and supply of thermal energy for repayment and servicing of loans from international financial organizations involved in the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and creation of new assets in settlements

      4. Subsidizing shall be carried out:

      by providing targeted transfers from the republican budget to local executive bodies to subsequently subsidize the costs of subsidies recipients to repay and service loans from an international financial organization;

      at the expense of funds provided in the regional budget, the budget of a city of republican significance, the capital for the corresponding year to subsidize the costs of subsidies recipients to repay and service loans from an international financial organization.

      5. Subsidies shall be provided subject to the following criteria:

      1) the recipient of the subsidy is a subject of a natural monopoly;

      2) the recipient of the subsidy has a loan agreement with an international financial organization;

      3) existence of a trilateral agreement;

      4) absence or insufficiency of the costs provided for in the approved tariff estimates for the repayment and servicing of loans of an international financial organization;

      5) economic and social efficiency of the investment project and implementation of measures provided for by the investment project (socio-economic indicators, including improving the quality of services provided, increasing the number of connected consumers, creating jobs (temporary, permanent), reducing wear and tear and accident rates of electrical, thermal , as well as water supply and sanitation networks, reducing accounts receivable from consumers, timely fulfillment of obligations to pay taxes provided for by the Code of the Republic of Kazakhstan “On taxes and other obligatory payments to the budget” (Tax Code) (hereinafter - the Tax Code).

      6. The term of the subsidy shall be determined for the period of time during which the recipient of the subsidy receives, services and repays a loan from an international financial organization, subject to compliance with the criteria and conditions of the subsidy.

      7. The provision of subsidies shall be made on the basis of calculations of the subsidy recipient, approved by the first head (or his/her deputy) with the provision of documents confirming the receipt of loan funds from an international financial organization.

      8. The subsidy recipient shall:

      1) ensure the provision of reliable and justified calculations;

      2) use funds only to repay and service loans from an international financial organization;

      3) ensure the submission of an application to the territorial division of the authorized body for approval of the tariff upon expiration of its validity period, attaching a tariff estimate that provides for the costs of repaying and servicing a loan from an international financial organization during the loan term.

      9. Subsidies shall not be provided for reimbursement of other costs of paying interest accrued and paid on overdue loan debt, as well as for the purpose of participation in the authorized capital, covering losses of economic activity and tax obligations of the recipient of subsidies.

      10. If the tariff estimates provide for part of the funds for the repayment and servicing of loans from an international financial organization, the amount of allocated subsidies for the repayment and servicing of loans from an international financial organization shall be determined as the difference between the costs provided for in the tariff estimates for the repayment and servicing of loans from an international financial organization and costs necessary to repay and service loans from an international financial organization in accordance with the loan agreement.

      The volume of allocated subsidies for repayment and servicing of loans from an international financial organization shall be determined:

      from the local budget in the amount of no more than 10% of the total costs required for repaying and servicing a loan from an international financial organization;

      from the republican budget in the amount of the required amount of costs for repaying and servicing loans from an international financial organization, taking into account allocated subsidies from the local budget.

      At the same time, the total amount of subsidies allocated for the repayment and servicing of a loan from an international financial organization cannot exceed the amount of the principal debt on the loan from an international financial organization.

      The amount of subsidies allocated shall be reduced gradually throughout the entire subsidy period as utility tariffs increase.

      If the tariff estimates do not provide for funds for repayment and servicing of loans from an international financial organization involved in the implementation of an approved investment program (project), then the amount of the subsidy shall be determined at the level of the provided costs for repayment and servicing of loans from an international financial organization involved in the implementation of an approved investment program of the subsidy recipient.

      If the tariff estimates do not provide funds for repayment and servicing of loans of an international financial organization attracted for the implementation of an approved investment program (project), then the amount of the subsidy is determined at the level of the provided costs for repayment and servicing of loans of an international financial organization attracted for the implementation of the approved investment program of the recipient of the subsidy.

      11. If the authorized body approves a tariff estimate that provides for the costs of repaying and servicing a loan from an international financial organization, affecting the reduction of the required volume of subsidies, the previously approved amount of subsidies shall be revised by submitting an application by the recipient of subsidies in the manner prescribed by these Rules.

      12. To form a preliminary list of potential recipients of subsidies, the potential recipient of the subsidy shall submit a cover letter to the administrator of the republican budget program and the administrator of local budget programs, attaching a letter of intent from an international financial organization about the possibility of providing a loan and an explanatory note about the need to implement a project for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and creation of new assets, including indicating the preliminary cost of the project.

      13. The administrator of the republican budget program and the administrator of local budget programs shall review the submitted cover letters from potential recipients of subsidies and form a preliminary list of potential recipients of subsidies within 10 (ten) working days from the date of registration of cover letters.

      14. The administrator of the republican budget program and the administrator of local budget programs, within 3 (three) working days from the date of formation of the preliminary list of potential recipients of subsidies, shall send a copy of the list to the potential recipient of subsidies.

      15. The recipient of the subsidy for receiving subsidies shall send to the local executive body the following documents:

      1) an application for subsidies (hereinafter - the application);

      2) an explanatory note on the need to provide subsidies (with information about the expected socio-economic effect from the implementation of the investment project, including improving the quality of services provided, increasing the number of connected consumers, creating jobs (temporary, permanent), reducing wear and tear and accident rates of electrical, thermal, as well as water supply and sewerage networks, reduction of receivables from consumers, timely fulfillment of obligations to pay taxes in accordance with the Tax Code, work carried out with an international financial organization, analysis of the value of the tariff for services in the event of the allocation (not allocation) of a subsidy for repayment and servicing a loan from an international financial organization, indicating the presence (absence) in tariff estimates of funds for repaying and servicing loans from an international financial organization, analyzing the prospects for the possibility (impossibility) of increasing the tariff for repaying and servicing loans from an international financial organization);

      3) a copy of the loan agreement;

      4) a copy of the trilateral agreement;

      5) calculations confirming the required amount of subsidies for repayment and servicing of a loan from an international financial organization, agreed with the international financial organization;

      6) copies of orders approving the current tariff and tariff estimate;

      7) copies of orders of approved (amended approved) investment programs;

      8) reports on the implementation of tariff estimates for the last 3 (three) years;

      9) reports on the implementation of investment programs for the last 3 (three years);

      10) a certificate of the absence (presence) of overdue debt to other creditor banks;

      11) a copy of a certificate from the relevant tax authority of the borrower confirming the absence (presence) of tax debt, debt on mandatory pension contributions and social contributions. The date of issue of the certificate must be no more than three months prior to the date of the determination;

      12) financial statements signed by the first head and chief accountant for the last three years.

      In the event that a potential recipient of a subsidy is subject to a mandatory audit in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan “On Auditing Activities,” an audit report of the financial statements shall be submitted.

      Financial statements shall be submitted in accordance with the requirements of Article 15 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Accounting and Financial Reporting”, including with the attachment of information on financial participation in other organizations, with the attachment of a detailed breakdown of balance sheet items occupying 10% or more in the balance sheet currency.

      The above documents shall be stitched, numbered, certified with a seal (if the subsidy recipient has one) and the signature of the head of the subsidy recipient (or his/her deputy).

      At the same time, the documents specified in subparagraphs 1), 5) and 12) of this paragraph shall be signed by the first head (or his/her deputy) and the chief accountant of the subsidy recipient and certified by a seal (if the subsidy recipient has one).

      16. The administrator of local budget programs checks the completeness of the composition and correctness of filling out the submitted documents.

      In case of submission of incomplete and (or) incorrectly completed documents, the administrator of local budget programs shall return the documents to the subsidy recipient within 2 (two) working days until the comments are completely eliminated.

      The recipient of the subsidy within 5 (five) working days eliminates the comments and sends the documents to the administrator of local budget programs for re-consideration.

      17. The administrator of local budget programs, within 5 (five) working days from the date of registration of the application, shall submit the application and documents submitted by the recipient of subsidies for consideration by the working group of the administrator of local budget programs.

      The working group of the administrator of local budget programs within 5 (five) working days conducts an objective and comprehensive assessment of compliance of the subsidies recipient with the criteria for receiving subsidies listed in paragraph 5 of these Rules, checks the calculations of the subsidies recipient confirming the required amount of subsidies for repayment and servicing of a loan from an international financial organization, and makes proposals and recommendations for the provision of budget funds for subsidizing from the local budget.

      Based on the results of meeting of the working group of the administrator of local budget programs, minutes of the meeting shall be drawn up, which shall be signed by all members of the working group (in free form).

      If the recipient of subsidies does not meet the criteria for receiving subsidies listed in paragraph 5 of these Rules and the calculations of the recipient of subsidies confirming the required amount of subsidies for repayment and servicing of a loan from an international financial organization, the local executive body within 3 (three) working days from the date of generation of the minutes of the meeting of the working group shall refuse to consider the application or return the application to the subsidy recipient for revision, attaching a copy of the minutes of meeting of the working group of the administrator of local budget programs.

      In the absence of proposals and recommendations for the provision of budgetary funds for subsidies from the local budget, the administrator of local budget programs, within 10 (ten) working days, shall ensure approval of the volume of subsidies from the local budget by resolution of the local executive body and send an application, a complete package of documents to the administrator of the republican budget program, specified in paragraph 15 of these Rules with a copy of the resolution of the local executive body attached.

      18. The administrator of the republican budget program, within 5 (five) working days from the date of registration of the application, shall submit the application and documents submitted by the recipient of subsidies for consideration by the working group of the administrator of the republican budget program.

      The working group of the administrator of the republican budget program, within 5 (five) working days, checks the calculations of the recipient of subsidies, confirming the required amount of subsidies for repayment and servicing of a loan from an international financial organization, and makes proposals and recommendations for the provision of budgetary funds for subsidies from the republican budget.

      Based on the results of meeting of the working group of the administrator of the republican budget program, minutes of the meeting shall be drawn up, which shall be signed by all members of the working group (in free form).

      In the event of a discrepancy between the subsidy recipient’s calculations confirming the required amount of subsidies for the repayment and servicing of a loan from an international financial organization, the administrator of the republican budget program, within 3 (three) working days from the date of formation of the minutes of the working group meeting, shall refuse to consider the application or return the application to the subsidy recipient for revision with a copy of the minutes of meeting of the working group of the administrator of the republican budget program attached.

      In the absence of proposals and recommendations for the provision of budget funds for subsidies from the republican budget, the administrator of the republican budget program, within 10 (ten) working days, shall form a budget request and send it to the central authorized body for budget planning in the manner established by budget legislation.

      19. In accordance with Article 73 of the Administrative Procedural Code of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the APC RK), the administrator of the republican budget program shall provide the opportunity for the subsidy recipient to express his/her position (hearing) to a preliminary decision on refusal to consider the application, of which the subsidy recipient shall be notified no later than than 3 (three) working days before the decision is made.

      The hearing procedure shall be carried out in accordance with Article 73 of the Arbitration Procedure Code of the Republic of Kazakhstan.

      20. The provision of funds to the administrator of the republican budget program shall be carried out within the framework of the corresponding budget program within the limits of funds approved by the Law of the Republic of Kazakhstan on the republican budget for the corresponding financial period.

      21. The administrator of the republican budget program directs funds in the form of targeted transfers to local executive bodies for subsequent subsidizing of the costs of subsidy recipients for repaying and servicing loans from an international financial organization.

      22. The local executive body pays subsidies in accordance with the subsidy agreement based on the calculations of the recipient of the subsidies, approved by the first head (or his/her deputy) for the corresponding period, agreed with the international financial organization and the payment invoices of the international financial organization.

      In case of non-use or incomplete use of budget funds in the past financial year, the local executive body shall ensure the return of the unused part of budget funds to a higher budget in the manner established by budget legislation.

      23. The recipient of the subsidy, when receiving subsidies from the local executive body, shall make payment to the international financial organization within the time limits specified in the payment invoice of the international financial organization.

Chapter 3. The reporting procedure

      24. For the purposes of reporting, the recipient of subsidies shall quarterly submit to the local executive body a report on the amount of funds paid to the international financial organization in the form according to Appendix 1 to these Rules by the 5th day of the month following the reporting quarter.

      25. The local executive body shall quarterly provide a report on the use of budget funds allocated for subsidies from the republican budget to the administrator of the republican budget program in the form according to Appendix 2 to these Rules before the 10th day of the month following the reporting quarter.

      26. The administrator of the republican budget program shall quarterly generate a summary report in the form according to Appendix 3 to these Rules until the 20th day of the month following the reporting quarter.

      27. At the end of the year, the administrator of the republican budget program shall prepare a final report on the performance indicators achieved through the use of allocated funds from the republican budget in accordance with Appendix 4 to these Rules.

  Appendix 1
to the Rules for subsidizing
the costs water supply and sanitation
organizations, organizations in the field
of transmission and supply of electrical
energy, transmission and supply of thermal
energy for repayment and servicing
of loans from international financial
organizations in the implementation of projects
for the expansion, modernization, reconstruction,
renovation, maintenance of existing assets
and creation of new assets in settlements

      Form

Report on the actual use of subsidies

      " " ____________ 20___

      Name of the organization: __________________

      Reporting period: ________ year

Received (thousand tenge)

Disbursed (thousand tenge)

Note









      First head of the organization

      ________________ ______________________________

      (signature) (surname, name, patronymic) (if any)

  Appendix 2
to the Rules for subsidizing
the costs water supply and sanitation
organizations, organizations in the field
of transmission and supply of electrical
energy, transmission and supply of thermal
energy for repayment and servicing
of loans from international financial
organizations in the implementation of projects
for the expansion, modernization, reconstruction,
renovation, maintenance of existing assets
and creation of new assets in settlements

      Form

Report on the use of budget funds allocated for subsidies

      " " ____________ 20____

      Name of the Administrator of the local budget program: ______________________

      Name of target transfer:

      Reporting period: ________ year

      Name and code of the budget program: _______________

Name of the organization
 

Received
(thousand tenge)

Disbursed
(thousand tenge)

Deviation (+, -) (+) overpayment, (-) deficiency, tenge

Return of unused subsidies (actual), tenge

Note















      Seal

      (if any)

      Akim of the region (cities of republican significance, capital) _______________________ (signature)

      First head

      – Administrator of local budget programs

      ____________ ___________________________________

      (signature) (surname, name, patronymic) (if any)

  Appendix 3
to the Rules for subsidizing
the costs water supply and sanitation
organizations, organizations in the field
of transmission and supply of electrical
energy, transmission and supply of thermal
energy for repayment and servicing
of loans from international financial
organizations in the implementation of projects
for the expansion, modernization, reconstruction,
renovation, maintenance of existing assets
and creation of new assets in settlements

      Form

Consolidated report

      " " ____________ 20____

      Name of the Administrator of the Republican Budget Program:

      ___________________________________________

      Name of target transfer:

      Reporting period: ________ year

      Name and code of the budget program:

      ___________________________________________

Name of the region, city of republican significance, capital

Name of the organization

Received (thousand tenge)

Disbursed (thousand tenge)

Note



















      Seal

      (if any)

      First head (or his/her deputy)

      – Administrator of the republican budget program

      ________________ ___________________________________

      (signature) (surname, name, patronymic) (if any)

  Appendix 4
to the Rules for subsidizing
the costs water supply and sanitation
organizations, organizations in the field
of transmission and supply of electrical
energy, transmission and supply of thermal
energy for repayment and servicing
of loans from international financial
organizations in the implementation of projects
for the expansion, modernization, reconstruction,
renovation, maintenance of existing assets
and creation of new assets in settlements

      Form

Final report

      " " ____________ 20____

      Administrator of the republican budget program:

      ___________________________________________________

      Name of target transfer:

      ___________________________________________________

      Reporting period: ________ year

      Name and code of the budget program: ___________

Direct result

Name of indicators

Unit of measurement

Planned values of indicators

Actual implementation of activities, stage of achieving results

% of achieving results

Plan (thousand tenge)

1

2

3

4

5

6

      Table continued

Direct result

Actual performance
(thousand tenge)

% of execution

Non-fulfillment
(thousand tenge)

Budget savings (thousands of tenge)

Undisbursed funds
(thousands tenge)

Reasons for non-achievement
(overfulfilment) of results

7

8

9

10

11

12

      Seal (if any)

      First head (or his/her deputy)

      – Administrator of the republican budget program

      ________________ ___________________________________

      (signature) (surname, name, patronymic) (if any)