Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігі мемлекеттік мекемелерінің азаматтық қызметшілерін аттестаттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 2019 жылғы 26 тамыздағы № 300 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 28 тамызда № 19298 болып тіркелді.

      2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі 139-бабының 7-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігі мемлекеттік мекемелерінің азаматтық қызметшілерін аттестаттаудан өткізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Персоналды басқару департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және енгізу үшін "Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің жауапты хатшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ақпарат және қоғамдық даму министрі

  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және қоғамдық
даму министрінің
2019 жылғы 26 тамыздағы
№ 300 бұйрығына
қосымша

Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігі мемлекеттік мекемелерінің азаматтық қызметшілерін аттестаттаудан өткізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігі мемлекеттік мекемелерінің азаматтық қызметшілерін аттестаттаудан өткізу қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 139-бабы 7-тармағына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелерінде (бұдан әрі - Мекеме) лауазым атқаратын азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізудің тәртібі мен шарттарын айқындайды.

      2. Қызметшілерді аттестаттау азаматтық қызметшілердің атқарып отырған лауазымдарына және (немесе) үміттеніп отырған біліктілік санаттарына олардың білім мен біліктілік деңгейлерінің сәйкестігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.

      3. Аттестаттау кезіндегі бағалаудың негізгі өлшемшарты азаматтық қызметшілердің оларға жүктелген міндеттерді орындай білу қабілеті болып табылады.

      4. Азаматтық қызметшілер азаматтық қызметте болған әрбiр кейінгі үш жыл өткен соң, бiрақ осы лауазымға орналасқан күнінен бастап алты айдан бұрын емес мерзімде аттестаттаудан өтеді.

      Аттестаттау көрсетілген мерзім басталған күннен бастап алты айдан кешіктірілмей өткізіледі.

      5. Аттестаттауға жүкті әйелдерді, үш жасқа дейiнгi балалары бар әйелдерді, он төрт жасқа дейінгі баланы (он сегіз жасқа дейінгі мүгедек баланы) тәрбиелеп отырған жалғызбасты аналарды, аталған балалар санатын анасыз тәрбиелеп отырған өзге де адамдарды, сондай-ақ тиісті салада 20 (жиырма) жылдан артық жұмыс істеген адамдарды қоспағанда, барлық азаматтық қызметшілер жатады.

      6. Жалақысы сақталмайтын демалыста, жүктілігіне және бала (балалар) тууына байланысты демалыста, бала үш жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты демалыста болған азаматтық қызметшілер қызметке шыққаннан кейін кемінде алты айдан кейін аттестаттаудан өтеді.

      7. Азаматтық қызметшілерді аттестаттау келесі бірқатар жүйелі кезеңдерді қамтиды:

      1) аттестаттаудан өткізуге дайындық;

      2) аттестаттау комиссиясы өткізетін азаматтық қызметшілермен әңгімелесу;

      3) аттестаттау комиссиясының шешім шығаруы.

2-тарау. Мекеменің бірінші басшысын аттестаттау

      8. Мекеменің бірінші басшысы (бұдан әрі - басшы) Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінде (бұдан әрі - Министрлік) аттестаттаудан өтеді.

      9. Басшыны Министрліктің персоналды басқару қызметі аттестаттаудан өткізеді.

      Аттестаттаудан өткізуге дайындық келесі іс-шараларды қамтиды:

      1) аттестаттауға жататын басшылар үшін қажетті құжаттарды дайындау;

      2) аттестаттауды өткізу кестелерін әзірлеу;

      3) басшыны аттестаттауды ұйымдастыру жөніндегі комиссияның (бұдан әрі - Министрліктің аттестаттау комиссиясы) құрамын айқындау;

      4) аттестаттаудан өткізудің мақсаттары мен тәртібін түсіндіру.

      10. Қағидалардың 4 және 6-тармақтарына сәйкес персоналды басқару қызметінің ұсынымы бойынша уәкілетті органның бұйрығымен басшыны аттестаттаудан өткізу күні тағайындалады және Министрліктің аттестаттау комиссиясының құрамы бекітіледі.

      11. Министрліктің персоналды басқару қызметі аттестаттау өткізудің басталуына дейін бір айдан кешіктірмей аттестатталатын басшыны оны өткізудің мерзімдері туралы хабардар етеді.

      12. Басшыға қызметтік мінездемені Министрліктің персоналды басқару қызметі дайындайды.

      13. Қызметтік мінездеме аттестатталатын басшының кәсіби және біліктілік дайындығын, іскерлік қасиеттерін және қызметтік жұмысының нәтижелерін дәйекті, объективті бағалаудан тұрады.

      14. Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысына дейін үш аптадан кешіктірмей Министрліктің персоналды басқару қызметі аттестаттаудан өтушіні оған берілген қызметтік мінездемемен таныстырады.

      15. Аттестаттаудан өтуші өзіне берілген қызметтік мінездемемен келіспейтінін мәлімдеуге және Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысы барысында талқылануы тиіс балама ақпаратты Министрліктің персоналды басқару қызметіне жібере алады.

      16. Аттестаттаудан өтетін басшыға Министрліктің персоналды басқару қызметі осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аттестаттау парағын ресімдейді.

      17. Министрліктің персоналды басқару қызметі дайындалған аттестаттау материалдарын Министрліктің аттестаттау комиссиясына жолдайды.

      18. Министрліктің аттестаттау комиссиясының құрамы бірінші басшының бұйрығымен төрағаны және төраға орынбасарын қоса алғанда, тақ санмен (кемінде 5 мүше) бекітіледі.

      19. Төраға Министрліктің аттестаттау комиссиясына басшылықты жүзеге асырады, оның отырыстарына төрағалық етеді, жұмысты жоспарлауды қамтамасыз етеді, Министрліктің аттестаттау комиссиясы қабылдайтын шешімдердің іске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асырады.

      20. Министрліктің аттестаттау комиссиясының жоқ мүшелерін алмастыруға жол берілмейді.

      Министрліктің аттестаттау комиссиясының хатшысы Министрліктің аттестаттау комиссиясының жұмысына техникалық қызмет көрсетуді және ұйымдық қамтамасыз етуді (отырыстарға материалдар дайындау, алдағы отырыстар туралы хабардар ету, оларды өткізудің қорытындылары бойынша хаттамалар ресімдеу) жүзеге асыратын персоналды басқару қызметінің қызметкері болып табылады. Министрліктің аттестаттау комиссиясының хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

      21. Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысы, егер оған оның құрамының үштен екісі қатысқан жағдайда, заңды деп есептеледі.

      22. Министрліктің аттестаттау комиссиясының шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады. Дауыс беру нәтижелері Министрліктің аттестаттау комиссиясы мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Министрліктің аттестаттау комиссиясы мүшелерінің ерекше пікірі болған жағдайда, ол жазбаша түрде жазылады және хаттамаға қоса беріледі.

      Дауыстар тең болған жағдайда, Министрліктің аттестаттау комиссиясы төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      23. Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысына аттестаттаудан өтушінің өзі қатысуы қажет. Дәлелсіз себептермен келмеген жағдайда, ол аттестаттаудан өтпеді деп танылады.

      Аттестаттаудан өтуші Министрліктің аттестаттау комиссиясының хатшысына әңгімелесудің басталуына дейін дәлелді себептерінің (уақытша еңбекке жарамсыз, демалыста болуы, іссапарда болуы) бары туралы хабардар етеді.

      Аттестаттаудан өтушінің Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысына келмеуіне дәлелді себептері болған кезде оны шешімі бойынша аттестаттау кешірек мерзімге ауыстырылады. Аттестаттау мерзімдерін екі реттен артық ауыстыруға жол берілмейді.

      Министрліктің аттестаттау комиссиясының отырысына дәлелсіз себептермен екі рет келмеген аттестаудан өтуші жұмыстан босатуға ұсынылады.

      24. Атқаратын лауазымға сәйкестігіне және функционалдық міндеттерін орындау кезіндегі құзыреттілігіне әңгімелесу аттестаттаудан өтушінің таңдауы бойынша қазақ және орыс тілдерінде өткізіледі.

      25. Министрліктің аттестаттау комиссиясы ұсынылған материалдарды зерделейді және аттестаттаудан өтушіні тыңдайды. Аттестаттаудан өтушінің кәсіби, іскерлік және жеке қасиеттерін талқылау объективті, қисынды және игі ниетпен өткізіледі.

      Әңгімелесу барысы аудио- және (немесе) бейне жазбаларды пайдалана отырып есепке алынады.

      26. Ұсынылған материалдарды зерделеу және аттестаттаудан өтушімен әңгімелесудің нәтижелері бойынша Министрліктің аттестаттау комиссиясы келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) қайта аттестаттауға жатады.

      27. Қайта аттестаттау осы Қағидаларда белгіленген тәртіпте бірінші аттестаттау өткен күннен бастап бір ай ішінде өткізіледі. Министрліктің аттестаттау комиссиясы қайта аттестаттаудың қорытындылары бойынша келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді.

      28. Министрліктің аттестаттау комиссиясы атқаратын лауазымына сәйкес келмейтіні туралы шешім қабылдауы аттестаттаудың теріс нәтижесі болып табылады, бұл жұмыстан босатуға негіздеме болады.

      Министрліктің аттестаттау комиссиясының бағасы мен ұсынымдары отырысқа қатысқан мүшелері қол қоятын аттестаттау парағына жазылады.

      29. Министрліктің аттестаттау комиссиясының шешімі отырысқа қатысқан оның мүшелері мен хатшысы қол қоятын, осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттамамен ресімделеді.

      30. Министрліктің аттестаттау комиссиясының хатшысы аттестаттаудан өтушіні шешіммен таныстырады. Аттестаттау парағымен танысқаны туралы қол қоюдан бас тартса, Министрліктің аттестаттау комиссиясының хатшысы күні мен колтаңбасын көрсете отырып, тиісті жазба жасайды.

      31. Аттестаттау парағы, қызметтік сипаттамасы, Министрліктің аттестаттау комиссиясының шешімі аттестаттаудан өтушінің жеке ісінде сақталады.

3-тарау. Мекеменің бірінші басшысының орынбасарларын және мамандарын аттестаттау

      32. Мекеменің бірінші басшысының орынбасарларын және мамандарын (бұдан әрі - жұмыскерлер) аттестаттау Мекеме басшысының тапсырмасы бойынша персоналмен жұмысқа жауап беретін құрылымдық бөлімше (бұдан әрі - Мекеменің персоналды басқару қызметі) жүзеге асырады.

      Аттестаттаудан өткізуге дайындық келесі іс-шараларды қамтиды:

      1) аттестаттауға жататын жұмыскерлерге қажетті құжаттарды дайындау;

      2) аттестаттаудан өткізу кестелерін әзірлеу;

      3) Мекеменің аттестаттау комиссиясының құрамын айқындау;

      4) аттестаттаудан өткізудің мақсаттары мен тәртібін түсіндіру жұмысын ұйымдастыру.

      33. Мекеменің персоналды басқару қызметі жарты жылда бір рет аттестаттауға жататын қызметкерлерді айқындайды.

      34. Персоналды басқару қызметінің ұсынымы бойынша Мекеме басшысының бұйрығымен аттестаттаудан өтетін жұмыскерлердің тізімі, аттестаттаудан өткізу кестесі мен Мекеменің аттестаттау комиссиясының құрамы бекітіледі.

      35. Мекеменің персоналды басқару қызметі аттестаттаудан өткізу басталғанға дейін бір айдан кешіктірмей жұмыскерлерді өтетін мерзімдері туралы жазбаша түрде хабардар етеді.

      36. Аттестаттауға жататын жұмыскердің тікелей басшысы оған қызметтік мінездеме дайындайды және оны Мекеменің персоналды басқару қызметіне жолдайды.

      37. Қызметтік мінездеме аттестаттаудан өтетін жұмыскердің кәсіби және біліктілік дайындығын, іскерлік қасиеттерін және қызметтік жұмысының нәтижелерін дәйекті, объективті бағалаудан тұрады.

      38. Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысына дейін үш аптадан кешіктірмей Мекеменің персоналды басқару қызметі жұмыскерді оған берілген қызметтік мінездемемен таныстырады.

      39. Жұмыскер өзіне берілген қызметтік мінездемемен келіспейтінін мәлімдеп, Мекеменің персоналды басқару қызметіне Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысы барысында айтылатын және талқыланатын балама ақпаратты ұсына алады.

      40. Аттестаттаудан өтетін жұмыскерге Мекеменің персоналды басқару қызметі осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аттестаттау парағын ресімдейді.

      41. Мекеменің персоналды басқару қызметі дайындалған аттестаттау материалдарын Мекеменің аттестаттау комиссиясына жолдайды.

      42. Мекеменің аттестаттау комиссиясының құрамы бірінші басшының бұйрығымен төрағаны және төраға орынбасарын қоса алғанда, тақ санмен (кемінде 5 мүше) бекітіледі.

      43. Төраға Мекеменің аттестаттау комиссиясына басшылықты жүзеге асырады, оның отырыстарына төрағалық етеді, жұмысты жоспарлауды қамтамасыз етеді, Мекеменің аттестаттау комиссиясын қабылдайтын шешімдердің іске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асырады.

      44. Мекеменің аттестаттау комиссиясының жоқ мүшелерін алмастыруға жол берілмейді.

      Мекеменің аттестаттау комиссиясының хатшысы Мекеменің аттестаттау комиссиясының жұмысына техникалық қызмет көрсетуді және ұйымдық қамтамасыз етуді (Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырыстарына материалдар дайындау, Мекеменің аттестаттау комиссиясының мүшелерін алдағы отырыстар туралы хабардар ету, оларды өткізу қорытындылары бойынша хаттамаларды ресімдеу) жүзеге асыратын персоналды басқару қызметінің қызметкері болып табылады. Мекеменің аттестаттау комиссиясының хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

      45. Мекеменің аттестаттау комиссиясының мүшелері жалпы негіздер бойынша аттестаттаудан өтеді. Бұл ретте олар өз кандидатурасына дауыс беруге қатыса алмайды.

      46. Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысы, егер оған оның құрамының үштен екісі қатысқан жағдайда заңды деп есептеледі.

      47. Мекеменің аттестаттау комиссиясының шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады. Дауыс беру нәтижелері Мекеменің аттестаттау комиссиясы мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Мекеменің аттестаттау комиссиясы мүшелерінің ерекше пікірі болған жағдайда, ол жазбаша түрде баяндалады және хаттамаға қоса беріледі.

      Дауыстар тең болған жағдайда, Мекеменің аттестаттау комиссиясы төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      48. Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысына аттестаттаудан өтушінің өзі қатысуы қажет. Дәлелсіз себептермен келмеген жағдайда, ол аттестаттаудан өтпеді деп танылады.

      Аттестаттаудан өтуші жұмыскердің Мекеменің аттестаттау комиссиясының хатшысына әңгімелесудің басталуына дейін дәлелді себептерінің (уақытша еңбекке жарамсыз, демалыста болуы, іссапарда болуы) бары туралы хабардар етеді.

      Аттестаттаудан өтушінің Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысына келмеуіне дәлелді себептері болған кезде оны шешімі бойынша аттестаттау кешірек мерзімге ауыстырылады. Аттестаттау мерзімдерін екі реттен артық ауыстыруға жол берілмейді.

      Мекеменің аттестаттау комиссиясының отырысына дәлелсіз себептермен екі рет келмеген аттестаудан өтуші жұмыстан босатуға ұсынылады.

      49. Мекеменің аттестаттау комиссиясының жұмысына уәкілетті органдар өкілдерінің қатысуына рұқсат етіледі.

      50. Атқаратын лауазымға сәйкестігіне және функционалдық міндеттерін орындау кезіндегі құзыреттілігіне әңгімелесу аттестаттаудан өтушінің таңдауы бойынша қазақ және орыс тілдерінде өткізіледі.

      51. Мекеменің аттестаттау комиссиясы ұсынылған материалдарды зерделейді және аттестаттаудан өтушіні тыңдайды. Аттестаттаудан өтуші жұмыскердің кәсіби, іскерлік және жеке қасиеттерін талқылау объективті, қисынды және игі ниетпен өткізіледі.

      Әңгімелесу барысы аудио- және (немесе) бейне жазбаларды пайдалана отырып есепке алынады.

      52. Ұсынылған материалдарды зерделеу және аттестаттаудан өтуші жұмыскермен әңгімелесудің нәтижелері бойынша Мекеменің аттестаттау комиссиясы келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) қайта аттестаттауға жатады.

      Мекеменің аттестаттау комиссиясы аттестаттау қорытындылары бойынша Мекеме басшылығына аттестаттаудан өтуші жұмыскердің лауазымын (жылдың соңына дейін бос орын болған жағдайда) көтеруге ұсынылады.

      53. Қайта аттестаттау бастапқы аттестаттау өткен күннен бастап бір ай ішінде осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен өткізіледі. Қайта аттестаттау қорытындылары бойынша Мекеменің аттестаттау комиссиясы келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді.

      54. Мекеменің аттестаттау комиссиясының атқаратын лауазымына сәйкес келмейтіні жөнінде шешім қабылдауы аттестаттаудың теріс нәтижесі болып табылады, бұл жұмыстан босатуға негіздеме болады.

      Мекеменің аттестаттау комиссиясының бағасы мен ұсынымдары отырысқа қатысқан мүшелері қол қоятын аттестаттау парағына жазылады.

      55. Мекеменің аттестаттау комиссиясының шешімі отырысқа қатысқан оның мүшелері мен хатшысы қол қоятын, осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттамамен ресімделеді.

      56. Мекеменің аттестаттау комиссиясының хатшысы аттестаттаудан өтушіні шешіммен таныстырады. Аттестаттау парағымен танысқаны туралы жазбаға қол қоюдан бас тартса, Мекеменің аттестаттау комиссиясының хатшысы күні мен колтаңбасын көрсете отырып, тиісті жазба жасайды.

      57. Аттестаттау парағы, қызметтік сипаттамасы, Мекеменің аттестаттау комиссиясының шешімі аттестаттаудан өтушінің жеке ісінде сақталады.

4-тарау. Аттестаттау комиссиясының шешіміне шағымдану

      58. Басшы және жұмыскерлер Министрліктің немесе Мекеменің аттестаттау комиссиясының шешіміне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағымдана алады.

      59. Осы Қағидалардың талаптарын бұзушылық анықталған жағдайларда, Министрліктің немесе Мекеменің басшысы бұйрықтың күшін жояды, қайта аттестаттауды тағайындайды. Қайта аттестаттау Қағидалардың 27-тармағына сәйкес жүргізіледі.

  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және қоғамдық даму
министрлігі мемлекеттік
мекемелерінің азаматтық
қызметшілерін аттестаттаудан
өткізу қағидаларына
1-қосымша
нысан

Аттестаттау парағы

      Аттестаттаудың түрі: кезекті -

; қайта -


      (қажеттісін Х белгісімен белгілеу)

      1. Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) __________________________________

      2. Туған күні "___" _________ ________ ж.

      3. Білімі, біліктілігін арттыру, қайта даярлау (қашан және қандай оқу орнын бітірген, мамандығы және білімі бойынша біліктілігі, біліктілігін арттыру, қайта даярлау туралы құжаттар, ғылыми дәрежесі мен ғылыми атағы, олардың берілген күні) туралы мәліметтер

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      4. Атқаратын лауазымы

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      5. Жалпы еңбек өтілі - _______________________________________________________

      6. Лауазымдағы жалпы жұмыс өтілі: ___________________________________________

      7. Аттестаттаудан өтушінің тікелей басшысының қызметтік сипаттамасы негізінде қызметін бағалау

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      8. Отырысқа аттестаттау комиссиясының __________ мүшесі қатысты.

      9. Аттестаттаудан өтушінің қызметін дауыс беру нәтижелері бойынша бағалау:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді ____________________________;

      (дауыстар саны)

      2) қайта аттестаттауға жатады ____________________________________;

      (дауыстар саны)

      3) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді __________________________.

      (қайта аттестаттау кезінде)            (дауыстар саны)

      10. Аттестаттау комиссиясының ұсынымдары (негіздемемен):

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы: ________________________ (қолы)

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы: _________________________ (қолы

      Аттестаттау комиссиясының мүшелері: ________________________ (қолы)

      Ерекше пікір (болған жағдайда) ______________________________ (қолы)

      Аттестаттаудан өткізу күні "___" __________ 20___ж.

      Аттестаттау парағымен таныстым: ____________________________________________

      (азаматтық қызметшінің қолы және күні)

  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және қоғамдық даму
министрлігі мемлекеттік
мекемелерінің азаматтық
қызметшілерін аттестаттаудан
өткізу қағидаларына
2-қосымша
нысан
  Уәкілетті орган/мемлекеттік
мекеме басшысымен бекітілген
___________________ қолы
(қолының толық жазылуы)
"___"____________20___жыл

      ______________________________________________________

      (уәкілетті органның/мемлекеттік мекеменің атауы)

№____хаттама

Өткізу орны

Өткізу күні

      Комиссия төрағасы:

      Комиссия хатшысы:

      Комиссия мүшелері:

      Қатысқандар: (Комиссия отырысына шақырылғандардың тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

      Аттестаттаудан өтушіге _____________________________ арналған аттестаттау (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), бөлімшесі)

      материалдары қаралды

      Аттестаттаудан өтушіге сұрақтар және оның жауаптары

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Аттестаттау комиссиясы мүшелерінің ұсынымдары

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Аттестаттау комиссиясының шешімі:

      __________________________________________________________________________

      Дауыстар саны: қолдағандар ________; қарсылық білдіргендер __________.

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы: _________________________(қолы)

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы: _________________________(қолы)

      Аттестаттау комиссиясының мүшелері: _________________________(қолы)

      "___" __________ 20___ж.

On approval of the Rules for the certification of civil servants of state institutions of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan

Order No. 300 of the Minister of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan as of August 26, 2019. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on August 28, 2019, No. 19298.

      Unofficial translation

      In accordance with paragraph 7 of Article 139 of the Labor Code of the Republic of Kazakhstan as of November 23, 2015, I hereby ORDER:

      1. To approve the appended Rules for the certification of civil servants of state institutions of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan.

      2. In accordance with the procedure established by the legislation, the Human Resources Department of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) ensure state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days of the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, send its paper-based and electronic copies in Kazakh and Russian to the Republican State Enterprise with the Right of Economic Management “Republican Center of Legal Information” of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan for its official publication and inclusion into the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) place this order on the website of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan;

      4) within ten working days of the state registration of this order, submit information on the implementation of measures, provided for in subparagraphs 1), 2) and 3) of this paragraph, to the Legal Department of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan.

      3. The control over the execution of this order shall be assigned to the executive secretary of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall take effect ten calendar days after its first official publication.

      Minister of Information and Social Development of
the Republic of Kazakhstan

  Approved by
Order No. 300 of the
Minister of Information and Social
Development of the
Republic of Kazakhstan as of
August 26, 2019

Rules for the certification of civil servants of state institutions of the Ministry of Information
and Social Development of the Republic of Kazakhstan
Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for the certification of civil servants of state institutions of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Rules) are developed in accordance with paragraph 7 of Article 139 of the Labor Code of the Republic of Kazakhstan and establish the procedure and conditions for the certification of civil servants holding positions in subordinate state institutions of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as Institutions).

      2. Civil servants are certified in order to determine the level of compliance of their knowledge and qualifications with occupational characteristics for their current positions and (or) the qualification category they seek.

      3. The main evaluation criterion for the certification is civil servants’ ability to perform their duties.

      4. Civil servants are certified after every three years of their civil service, but not earlier than six months of their taking this position.

      Certification is carried out within six months of the specified date.

      5. All civil servants are subject to certification, except for pregnant women, women with children under three years of age, single mothers raising a child under fourteen years of age (disabled child under eighteen years of age), other persons raising the specified category of children not having a mother, as well as persons who have worked in the relevant sector for more than 20 (twenty) years.

      6. Civil servants who are on unpaid leave, on maternity leave, on three years’ parental leave are certified no earlier than six months after resuming the service.

      7. Certification of civil servants includes a series of successive stages such as:

      1) preparation for certification;

      2) an interview with civil servants conducted by a certification commission;

      3) making a decision by the certification commission.

Chapter 2. Certification of the chief executive officer of an Institution

      8. The chief executive officer of an Institution (hereinafter referred to as the head) is certified by the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Ministry).

      9. The head is certified by the Ministry’s human resources service.

      Preparation for the certification includes the following activities:

      1) preparation of necessary documents on the head to be certified;

      2) development of a certification schedule;

      3) approval of the composition of the commission for the certification of the head (hereinafter referred to as the Certification Commission of the Ministry);

      4) explanation of the certification objectives and procedure.

      10. The authorized body’s order on recommendations to the Ministry’s human resources service, in accordance with paragraphs 4 and 6 of the Rules, fixed the date of certification of the head and approves the composition of the Certification Commission of the Ministry.

      11. The Ministry’s human resources service shall notify the head to be certified of the certification date at least one month before its start.

      12. The performance report on the head is prepared by the Ministry’s human resources service.

      13. The performance report contains a reasonable, objective assessment of professional and qualification training, business qualities and performance results of the certified head.

      14. At least three weeks before a meeting of the Certification Commission of the Ministry, the Ministry’s human resources service familiarizes the certified person with the performance report on him/her.

      15. The certified person may declare his/her disagreement with the performance report on him/her and submit alternative information to the Ministry’s human resources service, which shall be considered at a meeting of the Certification Commission of the Ministry.

      16. The Ministry’s human resources service draws up a certification sheet on the certified head in accordance with the form in Appendix 1 to these Rules.

      17. The Ministry’s human resources service forwards prepared certification materials to the Certification Commission of the Ministry.

      18. The composition of the Certification Commission of the Ministry is approved by order of its head, and the number of its members shall be odd (at least 5 members), including the chairperson and deputy chairperson.

      19. The Chairperson is in charge of the Certification Commission of the Ministry, presides over its meetings, ensures work planning, exercises overall control over the implementation of decisions made by the Certification Commission of the Ministry.

      20. It is not allowed to replace absent members of the Certification Commission of the Ministry.

      The secretary of the Certification Commission of the Ministry is an employee of the Ministry’s human resources service, who ensures maintenance and organizational support for the work of the Certification Commission of the Ministry (preparation of materials for meetings, notification of upcoming meetings, execution of the minutes with results). The secretary of the Certification Commission of the Ministry does not vote.

      21. A meeting of the Certification Commission of the Ministry is considered valid if attended by at least two-thirds of its members.

      22. The Certification Commission of the Ministry adopts a decision by show of hands. The outcome of the vote depends on the vote of a majority of members of the Certification Commission of the Ministry. If members of the Certification Commission of the Ministry have a dissenting opinion, it shall be stated in writing and attached to the minutes.

      If the vote is a tie, the casting vote belongs to the chairperson of the Certification Commission of the Ministry.

      23. The certified person shall personally attend a meeting of the Certification Commission of the Ministry. In case of a failure to show up without a good reason, he/she is recognized as not certified.

      The certified person shall notify the secretary of the Certification Commission of the Ministry of a good reason (temporary disability, being on vacation, being on a business trip) before the interview begins.

      If there are good reasons for the absence of the certified person at a meeting of the Certification Commission of the Ministry, the certification, by its decision, is postponed to a later date. It is allowed to postpone the certification no more than twice.

      A certified person who twice failed to attend a meeting of the Certification Commission of the Ministry without a good reason is recommended to be dismissed.

      24. An interview to establish whether the person fits the position he/she holds and efficiently performs functional duties is held either in Kazakh or in Russian at the choice of the certified person.

      25. The Certification Commission of the Ministry examines the submitted materials and listens to the certified person. Professional, business and personal qualities of the certified person are discussed objectively, tactfully and benevolently.

      The interview is recorded using audio and (or) video equipment.

      26. Pursuant to the examination of submitted materials and the interview with the certified person, the Certification Commission of the Ministry makes one of the following decisions:

      1) the person fits the position held;

      2) the person shall be re-certified.

      27. Re-certification is carried out within a month of the initial certification in the manner specified by these Rules. Based on the results of re-certification, the Certification Commission of the Ministry makes one of the following decisions:

      1) the person fits the position held;

      2) the person is unfit for the position held.

      28. If the Certification Commission of the Ministry adopts a decision that a certified person is unfit for the position held, it stands for the negative result of certification, which serves as the basis for dismissal.

      Assessments and recommendations of the Certification Commission of the Ministry are recorded in the certification sheet, which is signed by its members who were present at the meeting.

      29. A decision of the Certification Commission of the Ministry is documented as the minutes signed by its members and the secretary who were present at its meeting, in accordance with the form in Appendix 2 to these Rules.

      30. The secretary of the Certification Commission of the Ministry introduces the decision to the certified person. If the latter refuses to affix his/her signature to confirm his/her familiarization with the certification sheet, the secretary of the Certification Commission of the Ministry makes a relevant entry together with the date and signature.

      31. The certification sheet, performance report, decision of the Certification Commission of the Ministry are stored in the personal file of the certified person.

      Chapter 3. Certification of deputies of the chief executive officer and specialists of the Institution

      32. Deputies of the chief executive officer and specialists of the Institution (hereinafter referred to as employees) are certified on the instructions of the head of the Institution by its structural unit responsible for personnel management (hereinafter referred to as the Human Resources Service of the Institution).

      Preparation for the certification includes the following activities:

      1) preparation of necessary documents on the employees to be certified;

      2) development of a certification schedule;

      3) approval of the composition of the Certification Commission of the Institution;

      4) explanation of the certification objectives and procedure.

      33. Once every six months, the Human Resources Service of the Institution identifies the employees to be certified.

      34. The head of the Institution, by his/her order on recommendations to the Human Resources Service of the Institution, approves a list of certified employees, a certification schedule and composition of the Certification Commission of the Institution.

      35. The Human Resources Service of the Institution shall notify the employees of the certification date at least one month before its start.

      36. The immediate manager of the employee subject to certification prepares a performance report on him/her and forwards it to the Human Resources Service of the Institution.

      37. The performance report contains a reasonable, objective assessment of professional and qualification training, business qualities and performance results of the certified employee.

      38. At least three weeks before a meeting of the Certification Commission of the Institution, the Human Resources Service of the Institution familiarizes an employee with the performance report on him/her.

      39. The employee may declare his/her disagreement with the performance report on him/her and submit alternative information to the Human Resources Service of the Institution, which shall be read out and discussed at a meeting of the Certification Commission of the Institution.

      40. The Human Resources Service of the Institution draws up a certification sheet on the certified employee in accordance with the form in Appendix 1 to these Rules.

      41. The Human Resources Service of the Institution forwards prepared certification materials to the Certification Commission of the Institution

      42. The composition of the Certification Commission of the Institution is approved by order of its chief executive officer, and the number of its members shall be odd (at least 5 members), including the chairperson and deputy chairperson.

      43. The Chairperson is in charge of the Certification Commission of the Institution, presides over its meetings, ensures work planning, exercises overall control over the implementation of decisions made by the Certification Commission of the Institution.

      44. It is not allowed to replace absent members of the Certification Commission of the Institution.

      The secretary of the Certification Commission of the Institution is an employee of the Human Resources Service of the Institution, who ensures maintenance and organizational support for the work of the Certification Commission of the Institution (preparation of materials for meetings of the Certification Commission of the Institution, notification of its members of upcoming meetings, execution of minutes with results). The secretary of the Certification Commission of the Institution does not vote.

      45. The members of the Certification Commission of the Institution are certified in accordance with general practice. In this case, they cannot vote for themselves.

      46. A meeting of the Certification Commission of the Institution is considered valid if attended by at least two-thirds of its members.

      47. The Certification Commission of the Institution adopts a decision by show of hands. The outcome of the vote depends on the vote of a majority of the members of the Certification Commission of the Institution. If members of the Certification Commission of the Institution have a dissenting opinion, it shall be stated in writing and attached to the minutes.

      If the vote is a tie, the casting vote belongs to the chairperson of the Certification Commission of the Institution.

      48. The certified employee shall be present at a meeting of the Certification Commission of the Institution in person. In case of a failure to show up without a good reason, he/she is recognized as not certified.

      The certified employee shall notify the secretary of the Certification Commission of the Institution of a good reason (temporary disability, being on vacation, being on a business trip) before the interview begins.

      If there are good reasons for the absence of the certified employee at a meeting of the Certification Commission of the Institution, the certification, by its decision, is postponed to a later date. It is allowed to postpone the certification no more than twice.

      A certified employee who twice failed to attend a meeting of the Certification Commission of the Institution without a good reason is recommended to be dismissed.

      49. Representatives of the authorized body are allowed to participate in the work of the Certification Commission of the Institution.

      50. An interview to establish whether the employee fits the position he/she holds and efficiently performs functional duties is held either in Kazakh or in Russian at the choice of the certified employee

      51. The Certification Commission of the Institution examines the submitted materials and listens to the certified employee. Professional, business and personal qualities of the certified employee shall be discussed objectively, tactfully and benevolently.

      The interview is recorded using audio and (or) video equipment.

      52. Pursuant to the examination of submitted materials and an interview with the certified employee, the Certification Commission of the Institution makes one of the following decisions:

      1) the employee fits the position held;

      2) the employee shall be re-certified.

      Based on the certification results, the Certification Commission of the Institution can recommend the head of the Institution to promote the certified employee (given a vacancy until the end of a year).

      53. Re-certification is carried out within one month of the initial certification in the manner specified by these Rules. Based on the results of re-certification, the Certification Commission of the Institution makes one of the following decisions:

      1) the employee fits the position held;

      2) the employee is unfit for the position held.

      54. If the Certification Commission of the Institution adopts a decision that a certified employee is unfit for the position held, it stands for the negative result of certification, which serves as the basis for dismissal.

      Assessments and recommendations of the Certification Commission of the Institution are recorded in the certification sheet, which is signed by its members who were present at the meeting.

      55. A decision of the Certification Commission of the Institute is documented as the minutes signed by its members and the secretary who were present at its meeting, in accordance with the form in Appendix 2 to these Rules.

      56. The secretary of the Certification Commission of the Institute introduces the decision to the certified person. If the latter refuses to affix his/her signature to confirm his/her familiarization with the certification sheet, the secretary of the Certification Commission of the Ministry makes a relevant entry indicating the date and signing it.

      57. The certification sheet, performance report, decision of the Certification Commission of the Institution are stored in the personal file of the certified employee.

      Chapter 4. Appeal against decisions of certification commissions

      58. The head and employees may appeal against a decision of the Certification Commissions of the Ministry or the Institution in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      59. In cases of establishment of violations of the requirements of these Rules, the head of the Ministry or the Institution cancels the order and schedules re-certification. Re-certification is carried out in accordance with paragraph 27 of the Rules.

  Appendix 1
the Rules for the certification of
civil servants of state institutions
of the Ministry of Information and
Social Development of the
Republic of Kazakhstan
form

Certification sheet

      Type of certification: regular _____ repeat _____

      ("Х" the appropriate).

      1. Surname, name, patronymic _____________________

      2. Date of birth "___"_______________________

      3. Information on education, advanced training, retraining (what educational institution the person graduated from and when, specialty and qualification by education, documents on advanced training, retraining, academic degree and academic rank, date of conferral)

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      4. Position held

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      5. Total length of service- _____________________________________

      6. Total length of service in the position: ____________________________

      7. Performance evaluation based on the performance report of the immediate supervisor of the certified person

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      8. The meeting was attended by ______ members of the certification commission.

      9. Performance evaluation of a certified person by the results of voting:

      1) fits the position held ______________________________;

      (number of votes)

      2) shall be re-certified __________________________________;

      (number of votes)

      3) is unfit for the position held ___________________________.

      (in case of re-certification) (number of votes)

      10. The certification commission’s recommendations (with reasons):

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      The certification commission’s chairperson: __________________ (signature)

      The certification commission’s secretary: _____________________ signature)

      The certification commission’s members: ________________________ (signature)

      Dissenting opinion (if any): ___________________________ (signature)

      Date of certification "___" __________ 20___

      I have familiarized with the certification sheet: _____________________________

      (civil servant’s signature and date)

  Appendix 2
the Rules for the certification of
civil servants of state institutions
of the Ministry of Information and
Social Development of the
Republic of Kazakhstan
form

      Approved by the Head of the authorized body/ state institution

      ________________ signature

      (print full name)

      "__" ______________20__ ____________________________ _______________________

      (name of the authorized body/ state institution)

      Minutes № _____

Place of the meeting

Date of the meeting

      The commission’s chairperson:

      The commission’s secretary:

      The commission’s members:

      Attended by: (Surname, name, patronymic of persons invited to attend the meeting of the Commission)

      Certification materials on the certified person were considered

      __________________________________________________________________________

      (surname, name, patronymic, position, subunit)

      Questions to the certified person and his/her answers ________________________________

      __________________________________________________________________________

      Recommendations of the Certification Commission’s members

      __________________________________________________________________________

      Decision: of the Certification Commission

      __________________________________________________________________________