Жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2019 жылғы 2 қыркүйектегі № 296 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 3 қыркүйекте № 19333 болып тіркелді.

      "Электр энергетикасы туралы" 2004 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 5-бабының 70-36) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Электр энергетикасы саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында ресми жарияланғаннан кейін орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының энергетика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр К. Бозумбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2019 жылғы 2 қыркүйектегі
№ 296 бұйрығымен
бекітілген

Жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Электр энергетикасы туралы" 2004 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 5-бабының 70-36) тармақшасына сәйкес әзірленді және энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың шығындарын субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісі - мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган;

      2) жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі - облыстың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың әкімдігі;

      3) жұмыс тобы - жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялауға жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне бюджет қаражатын беру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу жөніндегі консультациялық-кеңесші орган;

      4) кредиттік шарт - халықаралық қаржы ұйымы мен субсидия алушы арасындағы инвестициялық жобаны іске асыру туралы шарт;

      5) өтінім - шығыстар көлемін негіздеу үшін бюджеттік бағдарламалар әкімшісі жасайтын құжаттар жиынтығы;

      6) республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі - электр энергетикасы саласындағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      7) субсидиялау - халықаралық қаржы ұйымдарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеуге субсидия алушыға республикалық бюджеттен қайтарылмайтын төлемдерді беру;

      8) субсидия алушы - коммуналдық меншіктегі табиғи монополия субъектісі болып табылатын жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйым;

      9) үш жақты келісім (шарт) - республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісімен немесе субсидия алушымен және халықаралық қаржы ұйымымен энергиямен жабдықтау жүйелерін кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, қолдау жөніндегі жобаларды іске асыру туралы жасасатын келісім (шарт);

      10) халықаралық қаржы ұйымы (бұдан әрі - ХҚҰ) - қарыз және (немесе) кредит түрінде заңды тұлғаларға қаржылық көмек көрсетуді жүзеге асыратын халықаралық қаржы ұйымы;

      11) тарифтік смета - табиғи монополиялар салаларындағы мемлекеттік реттеу мен бақылауды жүзеге асыратын уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) бекіткен нысан бойынша ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтері кірістерінің, шығыстарының және көлемдерінің тізбесі;

      12) инвестициялық бағдарлама - инвестициялық бағдарламаның нысаналы көрсеткіштеріне қол жеткізуден немесе табиғи монополия субъектісі қызметінің көрсеткіштерін қолданыстағы деңгейде сақтаудан көрінетін техникалық-экономикалық және (немесе) экологиялық әсерлерді алу мақсатында табиғи монополия субъектісінің қолданыстағы активтерін кеңейтуге, жаңғыртуға, реконструкциялауға, жаңартуға, қолдауға және жаңа активтерін құруға бағытталатын қаражатты салу және қайтару жөніндегі іс-шаралар жоспары.

      3. Субсидия беру үшін республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жұмыс тобын құрады, оның құрамына бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісінің, республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің, жергілікті бюджеттік бағдарлама әкімшісінің құрылымдық бөлімшелерінің, мүдделі мемлекеттік органдардың және ХҚҰ өкілдері енгізіледі.

2-тарау. Жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау тәртібі

1-параграф. Субсидиялар алуға арналған шарттар

      4. Субсидиялау МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық ставкасын өтеу бойынша субсидия алушылардың шығындарын кейіннен субсидиялау үшін жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне нысаналы трансферттер беру арқылы жүзеге асырылады.

      5. Субсидиялау шарты МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидия алушының міндеттемелерін орындаудың мүмкін еместігі болып табылады.

      6. Субсидиялар мынадай критерийлер сақталған кезде беріледі:

      1) субсидия алушы - табиғи монополия субъектісі;

      2) субсидия алушыда МҚҰ-мен кредиттік шарттың болуы;

      3) үш жақты келісімнің (шарттың) болуы.

      7. Субсидияларды ұсыну МҚҰ кредит қаражатын алғанын растайтын құжаттарды ұсына отырып, бірінші басшы (немесе оны алмастыратын тұлға) бекіткен субсидия алушының есеп айырысу негізінде жүргізіледі.

      8. Субсидия алушы:

      1) дұрыс және негізделген есептеулердің ұсынылуын қамтамасыз етеді;

      2) қаражатты МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеуге ғана пайдаланады.

      9. Субсидиялар мерзімі өткен несие берешегі бойынша есептелген және төленген пайыздарды төлеу жөніндегі өзге де шығындарды өтеуге, сондай-ақ жарғылық капиталға қатысу мақсатына, шаруашылық қызметінің шығындарын және субсидия алушының салық міндеттемелерін жабуға берілмейді.

      10. Бекітілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыруға тартылған МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық ставкасын өтеуге бөлінетін субсидиялардың мөлшері уәкілетті орган бұрын бекіткен тарифтік сметаның және тарифтерді төмендету салдарынан уәкілетті орган немесе субсидия алушы бекіткен қолданыстағы тарифтік сметаның шығындары арасындағы айырма ретінде айқындалады.

      Егер тарифтік сметаларда бекітілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыруға тартылған МҚҰ қарыздарын өтеуге және қызмет көрсетуге қаражат көзделмеген жағдайда, субсидия мөлшері субсидия алушының бекітілген инвестициялық бағдарламасын (жобасын) іске асыруға тартылған МҚҰ қарыздарын өтеуге және қызмет көрсетуге көзделген шығындар деңгейінде анықталады.

      Егер тарифтік сметаларда бекітілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыруға тартылған МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеуге қаражат көзделмеген жағдайда, субсидия мөлшері субсидия алушының бекітілген инвестициялық бағдарламасын (жобасын) іске асыруға тартылған МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеуге көзделген шығындар деңгейінде айқындалады.

2-параграф. Субсидиялар беру

      11. Субсидия алу үшін субсидия алушы жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне мынадай құжаттар жібереді:

      1) субсидия алушының бірінші басшысы қол қойған ілеспе хат (еркін нысанда);

      2) табиғи монополиялардың тиісті салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органмен немесе оның аумақтық бөлімшесімен келісілген субсидияларды ұсыну қажеттілігі туралы түсіндірме жазба (ХҚҰ-мен жүргізілетін жұмыс туралы ақпаратпен, субсидия бөлінген (бөлінбеген) жағдайда көрсетілетін қызметтерге арналған тарифтің шамасын талдаумен бірге);

      3) кредиттік шарттың көшірмесі (өтеу графигімен бірге);

      4) үш жақты келісімнің көшірмесі;

      5) жылу энергиясын өндіру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге тарифті (баға, жинақ мөлшерлемесі) немесе оның шекті деңгейін және тарифтік сметаларды бекіту туралы бұйрықтың көшірмесі;

      6) ХҚҰ-мен келісілген тиісті кезеңге негізгі борышты өтеудің пайыздық мөлшерлемесіне қызмет көрсету есептері;

      7) бұрын бекітілген тарифтер мен тарифтік сметалар бұйрықтарының көшірмелері;

      8) бекітілген инвестициялық бағдарламалар бұйрықтарының көшірмелері;

      9) тарифтік сметалардың орындалуы туралы есеп;

      10) кредиттік шарттың қолданылу кезеңінде инвестициялық бағдарламалардың орындалуы туралы есеп;

      11) өзге кредит берушілер-банктер алдында мерзімі өткен берешегінің жоқ/бар екендігі туралы анықтама

      12) қарыз алушының салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ (бар) екендігі туралы тиісті салық органы анықтамасының көшірмесі. Анықтаманың берілген күні айқындау жүргізілген күннің алдындағы үш айдан аспауы тиіс.

      Жоғарыда аталған құжаттар тігіледі, нөмірленеді, мөрмен (ол субсидия алушыда болған кезде) және субсидия алушы басшысының (немесе оны алмастыратын тұлғаның) қолымен куәландырылады.

      Бұл ретте, осы Қағидалардың 6-тармағының 1), 2) және 5) тармақшаларында көрсетілген құжаттарға субсидия алушының бірінші басшысы (немесе оны алмастыратын тұлға) және бас бухгалтері қол қояды және мөрмен (ол субсидия алушыда болған кезде) куәландырылады.

      12. Жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі осы Қағидалардың 11-тармағында көрсетілген ұсынылған құжаттар топтамасын тексереді, өтінімді қалыптастырады және республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне жолдайды.

      Субсидия алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) дұрыс емес ақпарат ұсынған жағдайда, жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі ескертулерді толық жою үшін қайтару себептерін көрсете отырып, үш жұмыс күні ішінде жазбаша нысанда субсидия алушыға құжаттарды қайтарады.

      13. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі субсидия бөлу туралы ұсыныстарды жұмыс тобының қарауына шығарады.

      14. Жұмыс тобы субсидия алушылардың есеп айырысуларына объективті және жан-жақты бағалау жүргізеді және субсидияларды бөлудің орындылығы туралы ұсынымдар шығарады.

      15. Жұмыс тобы отырысының қорытындысы бойынша жұмыс тобы отырысының оң немесе теріс шешімі бар хаттамасы (еркін нысанда) ресімделеді. Жұмыс тобы теріс шешім қабылдаған кезде жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі хаттаманың көшірмесін қоса бере отырып, күнтізбелік он бес күн ішінде субсидия алушыны хабардар етеді.

      16. Жұмыс тобының оң шешімін ескере отырып, республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі бюджеттік өтінімді қалыптастырады және Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне енгізеді.

      17. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне қаражат беру тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңында бекітілген қаражат шегінде және Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 33-бабының 3-тармағына сәйкес бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісі айқындайтын тәртібі негізінде 163 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ұйымдардың инфрақұрылымды жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде бөлінетін республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі айқындайтын тәртіпке сәйкес жүзеге асырылады.

      18. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі нысаналы трансферттер түрінде қаражатты МҚҰ қарыздарының негізгі қарызы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидия алушылардың шығындарын кейіннен субсидиялау үшін жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне жібереді.

      19. Жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі субсидияларды төлеуді осы Қағидалардың 11-тармағында көрсетілген құжаттың және МҚҰ төлем шоттарының негізінде жүргізеді.

      Өткен қаржы жылында бюджет қаражаты пайдаланылмаған немесе толық пайдаланылмаған жағдайда, жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында белгіленген тәртіппен бюджет қаражатының пайдаланылмаған бөлігін жоғары тұрған бюджетке қайтаруды қамтамасыз етеді

      20. Субсидия алушы жергілікті бюджеттік бағдарлама әкімшісінен субсидия алу кезінде МҚҰ төлем шотында көрсетілген мерзімде МҚҰ төлемін жүргізеді.

3-тарау. Есептілікті ұсыну тәртібі

      21. Есептілікті жүзеге асыру мақсатында субсидия алушы жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша растайтын құжаттамамен бірге төленген субсидиялардың көлемдері туралы есепті тоқсан сайын, есепті тоқсаннан кейінгі айдың 5-күніне дейін ұсынады.

      22. Жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша растайтын құжаттамамен бірге төленген субсидиялардың көлемдері туралы есепті тоқсан сайын, есепті тоқсаннан кейінгі айдың 10-күніне дейін ұсынады.

      23. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жиынтық есепті тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 20-күніне дейін ұсынады.

      24. Жыл қорытындысы бойынша республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес бөлінген қаражатты пайдалану есебінен қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштері туралы қорытынды есепті ұсынады.

  Жылу энергиясын өндіру
саласындағы ұйымдардың
энергиямен жабдықтау
жүйелерін жаңғырту жөніндегі
жобаларды іске асыру үшін
тартылған халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына 1-қосымша
  Нысан

Төленген субсидиялар көлемдері туралы есеп

  20__ ж. " " ____________

      Ұйымның атауы: __________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

Р/с

Ұйымның атауы

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ескертпе











  М.О.
  (болған жағдайда)

      Ұйымның бірінші басшысы ________________ ______________________________

      (қолы)                  Т.А.Ә (болған жағдайда).

  Жылу энергиясын өндіру
саласындағы ұйымдардың
энергиямен жабдықтау
жүйелерін жаңғырту жөніндегі
жобаларды іске асыру үшін
тартылған халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына 2-қосымша
  Нысан

Төленген субсидиялар көлемдері туралы есеп

  20__ ж. " " ____________

      Жергілікті бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы: _____________________________

      Нысаналы трансферттің атауы: _______________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _______________

Р/с

Ұйымның атауы

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ескертпе











  М.О.
  (болған жағдайда)

      Облыс (республикалық маңызы бар қалалар, астана) әкімі _________________

      (қолы)

      Бірінші басшы (немесе оны алмастыратын тұлға) -

      Жергілікті бюджеттік

      бағдарламалар әкімшісі            ___________ ______________________

      (қолы)            Т.А.Ә (болған жағдайда).

  Жылу энергиясын өндіру
саласындағы ұйымдардың
энергиямен жабдықтау
жүйелерін жаңғырту жөніндегі
жобаларды іске асыру үшін
тартылған халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына 3-қосымша
  Нысан

Жиынтық есеп

      20__ ж. " " ____________

      Республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы: ______________

      Нысаналы трансферттің атауы: _________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _______________

Р/с

Облыс, республикалық маңызы бар қалалардың, астана атауы

Ұйымның атауы

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ескертпе













  М.О.
  (болған жағдайда)

      Бірінші басшы (немесе оны алмастыратын тұлға) -

      Республикалық бюджеттік

      бағдарламалар әкімшісі ___________ __________________________

      (қолы)            Т.А.Ә (болған жағдайда).

  Жылу энергиясын өндіру
саласындағы ұйымдардың
энергиямен жабдықтау
жүйелерін жаңғырту жөніндегі
жобаларды іске асыру үшін
тартылған халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына 4-қосымша
  Нысан

Қорытынды есеп

  20__ ж. " " ____________

      Республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы: ______________

      Нысаналы трансферттің атауы: _________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _______________


п/п

Тікелей нәтиже

Көрсеткіштер атауы

Өлшем бірлігі

Көрсеткіштердің жоспарлы мәні

Іс-шаралардың нақты орындалуы, нәтижелерге қол жеткізу сатысы

нәтижелерге қол жеткізу %

Жоспар (мың теңге)

1

2

3

4

5

6

7

      кестенің жалғасы

Тікелей нәтиже

Нақты орындалуы (мың теңге)

Орындалуы %

Орындалмауы (мың теңге)

Бюджет қаражатын үнемдеуі (мың теңге)

Игерілмеуі (мың теңге)

Нәтижелерге қол жеткізілмеу (асыра орындау) себептері

8

9

10

11

12

13

  М.О.
  (болған жағдайда)

      Бірінші басшы (немесе оны алмастыратын тұлға) -

      Республикалық бюджеттік

      бағдарламалар әкімшісі ___________ ___________________________

      (қолы)            Т.А.Ә (болған жағдайда).

On approval of the Rules for subsidizing the costs of organizations in the field of heat production for repayment and servicing of loans from international financial organizations, involved in the implementation of projects to modernize energy supply systems

Order of the Minister of Energy of the Republic of Kazakhstan dated September 2, 2019 no. 296. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on September 3, 2019 no. 19333

      Unofficial translation

      In accordance with subclause 70-36) of article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 9, 2004 "On Electric Power Industry" I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached Rules for subsidizing the costs of organizations in the field of heat production for repayment and servicing of loans from international financial organizations, involved in the implementation of projects to modernize energy supply systems.

      2. Department for the Implementation of State Policy in the Field of Electricity of the Ministry of Energy of the Republic of Kazakhstan in accordance with the procedure, established by the law shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Energy of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      3) within ten working days after the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submission to the Department of Legal Service of the Ministry of Energy of the Republic of Kazakhstan of information about implementation of measures, stipulated by subclauses 1) and 2) of this clause.

      3. Control over execution of this order shall be entrusted to the supervising Vice-Minister of Energy of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall come into force upon expiration of ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister K. Bozumbayev

      "AGREED"
Ministry of Finance
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of National Economy
of the Republic of Kazakhstan

  Approved by the
order of the Minister of Energy
of the Republic of Kazakhstan
dated September 2, 2019 no. 296

Rules for subsidizing the costs of organizations in the field of heat production for repayment and servicing of loans from international financial organizations, involved in the implementation of projects to modernize energy supply systems

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for subsidizing the costs of organizations in the field of heat production for repayment and servicing of loans from international financial organizations, involved in the implementation of projects to modernize energy supply systems (hereinafter referred to as the Rules), have been developed in accordance with subclause 70-36) of article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 9, 2004 "On Electric Power Industry" and shall determine the procedure for:

      subsidizing the costs of organizations in the field of heat production for repayment and servicing of loans from international financial organizations, involved in the implementation of projects to modernize energy supply systems.

      2. In these Rules, the following concepts are used:

      1) an administrator of a distributed budget program – central authorized body for state planning;

      2) an administrator of a local budget program – the akimat of a region, cities of republican significance, the capital;

      3) a working group – an advisory and advisory body for the development of proposals and recommendations for the provision of budget funds to administrators of local budget programs to subsidize the costs of organizations in the field of heat production for the repayment and servicing of loans from international financial organizations, involved in the implementation of projects to modernize energy supply systems;

      4) a loan agreement – an agreement on the implementation of an investment project between the international financial organization and the recipient of a subsidy;

      5) an application – a set of documents, drawn up by the administrator of budget programs to substantiate the volume of expenditures;

      6) an administrator of the republican budget program – a state body carrying out management in the field of electric power industry;

      7) subsidizing – provision of non-repayable payments from the republican budget to the recipient of subsidies to pay off the interest rate on the principal debt of loans from international financial organizations;

      8) a recipient of a subsidy – an organization in the field of heat production, which is a subject of natural monopoly in communal ownership;

      9) a trilateral agreement (contract) – agreement (contract) concluded by the administrator of the republican budget program with the administrator of the local budget program or the recipient of the subsidy and the international financial organization on the implementation of projects for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of energy supply systems;

      10) an international financial organization (hereinafter referred to as the IFO) – international financial organization providing financial assistance to legal entities in the form of a loan and (or) credit;

      11) a tariff estimate – – list of incomes, expenses and volumes of the provided regulated service in the form, approved by the authorized body exercising state regulation and control in the field of natural monopolies (hereinafter referred to as the authorized body);

      12) an investment program – a plan of activities for the investment and return of funds allocated for the expansion, modernization, reconstruction, renovation, maintenance of existing assets and the creation of new assets of a natural monopoly entity in order to obtain technical, economic and (or) environmental effects, expressed in achieving the target indicators of the investment program or preserving performance indicators of a natural monopoly entity at the current level.

      3. To provide a subsidy, the administrator of the republican budget program creates a working group, which includes representatives of the administrator of the distributed budget program, structural divisions of the administrator of the republican budget program, administrator of the local budget program, interested government bodies and the IFO.

Chapter 2. Procedure for subsidizing the costs of organizations in the field of heat production for repayment and servicing of loans from international financial organizations, involved in the implementation of projects to modernize energy supply systems

Paragraph 1. Conditions for receiving subsidies

      4. Subsidizing shall be carried out by provision of special-purpose transfers by the administrator of local budget programs to subsequently subsidize the costs of subsidy recipients to repay the interest rate on the principal debt of the loans from the IFO.

      5. The condition of the subsidy is the impossibility of fulfilling the obligations of the recipient of subsidies to repay the interest rate on the principal debt on the loans from the IFO.

      6. Subsidies shall be granted subject to the following criteria:

      1) the recipient of a subsidy is a subject of natural monopoly;

      2) the recipient of a subsidy has a loan agreement with the IFO;

      3) the presence of a trilateral agreement (contract).

      7. Granting of subsidies is based on the documents, specified in clause 11 of these Rules, with provision of documents certifying the receipt of credit funds of the IFO.

      8. The recipient of a subsidy shall:

      1) ensure provision of reliable and reasonable calculations;

      2) uses funds only to repay the interest rate on the principal debt on the loans from the IFO.

      9. Subsidies shall not be provided to reimburse other expenses for the payment of interest accrued and paid on overdue loan debt, as well as for the purpose of participating in the authorized capital, covering the losses of economic activities and tax liabilities of the recipient of subsidies.

      10. The amount of subsidies allocated to repay the interest rate on the principal debt on the loans from the IFO attracted for the implementation of the approved investment program (project) shall be determined as the difference between the costs of the tariff estimate previously approved by the authorized body and the current tariff estimate approved by the authorized body or the recipient of the subsidy due to lower tariffs.

      In case if the tariff estimates do not provide for funds for repayment of the interest rate on the principal debt on the loans from the IFO attracted for the implementation of the approved investment program (project), then the amount of the subsidy shall be determined at the level of the envisaged costs of repayment of the interest rate on the principal debt on the loans from the IFO attracted for the implementation of the approved investment program (project) of the recipient of a subsidy.

Paragraph 2. Provision of subsidies

      11. The recipient of a subsidy, in order to receive subsidies, shall submit to the administrator of a local budget program the following documents:

      1) a covering letter of the recipient of a subsidy signed by the first head (in any format);

      2) an explanatory note on the need to provide a subsidy (with information on the work carried out with IFO, an analysis of the value of the tariff for services in the event of allocation (non-allocation) of a subsidy) agreed with the state body carrying out management in the relevant areas of natural monopolies or its territorial subdivision;

      3) a copy of a loan agreement (with repayment schedule);

      4) a copy of a trilateral agreement;

      5) a copy of the order on approval of a tariff (price, charge rate) or its marginal level and tariff estimates for regulated services on heat provision;

      6) settlements to service the interest rate on the principal debt for the relevant period as agreed with the IFO;

      7) copies of orders on previously approved tariffs and tariff estimates;

      8) copies of orders on approved investment programs;

      9) reports on implementation of tariff estimates;

      10) reports on the implementation of investment programs for the period of validity of the loan agreement;

      11) certificate of absence / presence of overdue debt to other creditor banks;

      12) a copy of a certificate of the relevant tax authority of the borrower on the absence (presence) of tax arrears, arrears of mandatory pension contributions and social contributions. The date of issue of the certificate must be no more than three months prior to the date of the determination.

      The above documents shall be tied up, numbered, certified by a seal (if the recipient of the subsidy has one) and the signature of the head of the recipient of the subsidy (or a his/her substitute).

      At the same time, the documents specified in subclauses 1), 2) and 5) of clause 6 of these Rules, shall be signed by the first head (or his/her substitute) and the chief accountant of the recipient of the subsidy and certified with a seal (if the recipient of the subsidy has one).

      12.The administrator of a local budget program verifies the submitted package of documents, specified in clause 11 of these Rules, forms an application and submits to the administrator of the republican budget program.

      If the recipient of the subsidy provides an incomplete package of documents and (or) the provision of inaccurate information, the administrator of a local budget program, within three working days, shall return the documents to the recipient of the subsidy in writing, indicating the reasons for the return to completely eliminate the comments.

      13. The administrator of the republican budget program shall bring proposals on allocation of subsidies for consideration by the working group.

      14. The working group conducts an objective and comprehensive assessment of the calculations of the recipients of subsidies and makes recommendations on the advisability of allocating subsidies.

      15. . By results of the meeting of the working group, the minutes of the meeting of the working group is drawn up (in any form). In case of a negative decision of the working group, the administrator of a local budget program shall notify thereof the recipient of a subsidy within fifteen calendar days with a copy of the protocol attached.

      16. Taking into account the positive decision of the working group, the administrator of the republican budget program shall form an application and shall submit to the administrator of the distributed budget program in accordance with the budget legislation of the Republic of Kazakhstan.

      17. Provision of funds to the administrator of the republican budget program shall be carried out within the framework of the distributed republican budget program 163 "Subsidizing the costs of organizations in the field of housing and communal services for the repayment and servicing of loans from international financial organizations involved in the implementation of infrastructure modernization projects" within the funds approved by the Law of the Republic of Kazakhstan on the republican budget for the corresponding financial period, and on the basis of the procedure determined by the administrator of the distributed budget program in accordance with clause 3 of article 33 of the Budget Code of the Republic of Kazakhstan.

      18. The administrator of the republican budget program shall send funds in the form of special-purpose transfers to the administrator of a local budget program for subsequent subsidizing of the costs of the recipients of subsidies to repay the interest rate on the principal debt on the loans from the IFO.

      19. The administrator of a local budget program shall perform payment of subsidies based on the document specified in clause 11 of these Rules and payment invoices of the IFO.

      In case of non-use or incomplete use of budget funds in the past financial year, the administrator of a local budget program ensures the return of the unused part of the budget funds to the higher budget in the manner prescribed by the budget legislation of the Republic of Kazakhstan.

      20. The recipient of the subsidy, upon receipt of subsidies from the administrator of the local budget program, makes the payment for the IFO within the terms specified in the payment invoice of the IFO.

Chapter 3. Procedure for provision of reporting

      21. For the purposes of reporting, the recipient of the subsidies submits to the local executive body a report on the amount of paid IFO funds in the form in accordance with Appendix 1 to these Rules quarterly by the 5th day of the month following the reporting quarter.

      22. The administrator of a local budget program submits a report on the amount of subsidies paid to the Administrator of the republican budget program in the form in accordance with Appendix 2 to these Rules quarterly by the 10th day of the month following the reporting quarter.

      23. The administrator of the republican budget program submits a consolidated report to the Administrator of the distributed budget program in the form in accordance with Appendix 3 to these Rules quarterly by the 20th day of the month following the reporting quarter.

      24. By results of the year, the administrator of the republican budget program submits a final report on the indicators of results achieved through the use of the allocated funds according to Appendix 4 to these Rules.

  Appendix 1
to the Rules for subsidizing the
costs of organizations in the field
of heat production for repayment
and servicing of loans from
international financial
organizations, involved in the
implementation of projects to
modernize energy supply systems
  Form

Report on the amount of subsidies paid

  " " ____________ 20___ .

      Name of organization: ______________________

      Report period: ________ year

Item no.

Name of organization

Received
(thousand tenge)

Outstanding disbursements
(thousand tenge)

Note











  Seal
  (if any)

      First head of the organization ________________ __________________________________

                              (signature)             surname, name, patronymic (if any).

  Appendix 2
to the Rules for subsidizing the
costs of organizations in the field
of heat production for repayment
and servicing of loans from
international financial
organizations, involved in the
implementation of projects to
modernize energy supply systems
  Form

Report on the amount of subsidies paid

  " " ____________ 20____ .

      Name of the Administrator of a local budget program: ________________

      Name of the special-purpose transfer: ________________________________________

      Report period: ________ year

      Name and code of the budget program: _________________________________

Item no.

Name of organization

Received
(thousand tenge)

Outstanding disbursements
(thousand tenge)

Note











  Seal
  (if any)

      Akim of the region (cities of the republican significance, the capital) ___________________

                                                                  (signature)

      First head –

      Administrator of local budget programs ________________ _________________________

                                    (signature)       surname, name, patronymic (if any).

  Appendix 3
to the Rules for subsidizing the
costs of organizations in the field
of heat production for repayment
and servicing of loans from
international financial
organizations, involved in the
implementation of projects to
modernize energy supply systems
  Form

Consolidated report

  " " ____________ 20____ .

      Name of the Administrator of the republican budget program: _________

      ________________________________________________________________________

      Name of the special-purpose transfer: ________________________________________

      Report period: ________ year

      Name and code of the budget program: _________________________________

Item No.

Name of a region, the city of republican significance, the capital

Name of organization

Received
(thousand tenge)

Outstanding disbursements
(thousand tenge)

Note













  Seal
  (if any)

      First head (or his/her substitute) –

      Administrator of the republican

      budget program ________________ ________________________________________

                        (signature)             surname, name, patronymic (if any).

  Appendix 4
to the Rules for subsidizing the
costs of organizations in the field
of heat production for repayment
and servicing of loans from
international financial
organizations, involved in the
implementation of projects to
modernize energy supply systems
  Form

Final report

  " " ____________ 20____ .

      of the Administrator of the republican budget program:

      ______________________________________________________________

      Name of the special-purpose transfer: _______________________

      Report period: ________ year

      Name and code of the budget program: ________________________

Item No.

Direct result

Name of indicators

Measuring unit

Planned values of indicators

Actual implementation of activities, stage of achieving results

% achievement of results

Plan (thousand tenge)

1

2

3

4

5

6

7

      Table continued

Direct result

Actual implementation (thousand tenge)

% implementation

Non-fulfillment (thousand tenge)

Budget funds saving (thousand tenge)

Underexpenditures (thousand tenge)

Reasons for non-achievement (overfulfilment) of results

8

9

10

11

12

13

  Seal
  (if any)

      First head (or his/her substitute) –

      Administrator of the republican

      budget program ________________ _______________________________________

                        (signature)             surname, name, patronymic (if any)