"Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарттарын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2019 жылғы 29 тамыздағы № 10-НҚ нормативтік қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 4 қыркүйекте № 19344 болып тіркелді

      "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" 2015 жылғы 12 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (бұдан әрі – Есеп комитеті) ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарттарын бекіту туралы" Есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13647 болып тіркелген, 2016 жылғы 11 мамырда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының сапа бақылауын жүзеге асыруы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарты осы нормативтік қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Заң бөлімі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы нормативтік қаулының Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы нормативтік қаулының Есеп комитетінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы нормативтік қаулының орындалуын бақылау Есеп комитетінің аппарат басшысына (Қ.С. Әбдірайымов) жүктелсін.

      4. Осы нормативтік қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға Н. Годунова

  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің
2019 жылғы 29 тамыздағы
№10-НҚ нормативтік қаулысына
қосымша
  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің
2016 жылғы 31 наурыздағы
№ 5-НҚ нормативтік қаулысына
5-қосымша

750. Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының сапа бақылауын жүзеге асыруы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының сапа бақылауын жүзеге асыруы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарты (бұдан әрі – Стандарт) "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 12 қарашадағы Заңының (бұдан әрі - Заң) 8-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына және 3-тармағына және 24-бабына сәйкес әзірленді.

      2. Стандарт сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары жүргізетін мемлекеттік аудиттің және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шараларының (алдын ала, ағымдағы және кейіннен бағалауды қоспағанда), мемлекеттік аудитті жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың қорытындыларының (материалдарының) сапасын бақылауды жүзеге асыруға және оның нәтижелерін ресімдеуге қойылатын рәсімдік талаптарды қамтиды.

      3. Стандарттың мақсаты сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары қызметінің және мемлекеттік аудиторлардың, сондай-ақ мемлекеттік аудитті және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шараларын жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың іс-қимылдарының Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2015 жылғы 30 қарашадағы №17-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12557 болып тіркелген) (бұдан әрі – Қағидалар) айқындалған тәртіппен мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкестігін қамтамасыз ету болып табылады.

      4. Стандарттың міндеті мемлекеттік аудиттің және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шараларының мемлекеттік аудитті және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шараларын жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың қорытындыларының (материалдарының) сапасын бақылауды жүзеге асыру бойынша рәсімдік талаптарға қойылатын бірыңғай тәсілді белгілеу болып табылады.

      5. Мемлекеттік аудиттің және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шарасының сапасын бақылау деп мемлекеттік аудиторлардың, мемлекеттік аудитті және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шарасын жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың мемлекеттік аудитті жүзеге асыру кезінде Қағидаларда айқындалған тәртіппен және (немесе) Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы №5-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының сараптамалық-талдау іс-шарасын жүргізуі бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында айқындалған (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13647 болып тіркелген) тәртіппен сараптамалық-талдау іс-шарасын жүзеге асыру кезінде мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының талаптарын сақтауын тексеру түсініледі.

2-тарау. Сапа бақылауын ұйымдастыру

      6. Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының басшылары құжаттарды Қағидаларда айқындалған тәртіппен мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкестігі мәніне тұрақты түрде тексеру жолымен сапа бақылауын ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.

      7. Сапа бақылауын құқықтық қамтамасыз етуге жауапты құрылымдық бөлімшенің қатысуымен сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органының сапа бақылауын жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшесі жүзеге асырады.

      8. Сапа бақылауын жүргізуге сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының осы мемлекеттік аудитке және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шарасына қатыспаған, мемлекеттік аудитке тәуелсіз баға ұсынатын мемлекеттік аудиторлары тартылуы мүмкін.

      9. Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органының аудиторлық және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шарасын ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты мүшесі, мемлекеттік аудитті жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшенің және мемлекеттік аудиторлар топтарының басшылары өз өкілеттіктері шегінде мемлекеттік аудиттің және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шарасының сапасын қамтамасыз ету жөнінде шаралар қабылдайды.

      10. Сапа бақылауын жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшенің қызметкерлері мемлекеттік аудит және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шарасының материалдарына талдау жасайды, сараптама жүргізеді және олардың нәтижелеріне объективті баға береді.

      11. Сапа бақылауына сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының аудиторлық, сараптамалық-талдау қызметінің барлық кезеңдері, сондай-ақ мемлекеттік аудитті жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың қорытындылары (материалдары) жатқызылады.

      12. Заңның 8-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес сапа бақылауы сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары айқындайтын өлшемшарттар негізінде дайындық жүргізуден бастап, толық іске асырылуына дейінгі мемлекеттік аудит және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шарасының материалдарын тексеруді білдіреді.

      13. Сапа бақылауының қорытындылары бойынша сараптамалық қорытынды әзірленеді, ол сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органының аудиторлық іс-шараны және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шарасын ұйымдастыру және жүзеге асыруға жауапты мүшесіне және мемлекеттік аудитті және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шарасын жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшесіне беріледі.

      Сараптамалық қорытындыда сапа бақылауы өлшемшарттарының бөлінісінде ережелері бұзылған құжаттарға, нормативтік құқықтық және құқықтық актілердің тармақтарына сілтеме жасала отырып, нақты фактілерді көрсету арқылы бұзушылықтар мен сәйкессіздіктердің анықталған фактілері, сондай-ақ сапа бақылауының нәтижелері бойынша тұжырымдар көрсетіледі.

      14. Мемлекеттік аудит материалдары мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес келмеген жағдайда, сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органының басшысы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес мемлекеттік аудиторлардың аудиторлық есептеріне, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектісіне шыға отырып, олар жүргізген мемлекеттік аудиттің жекелеген бағыттарына қайта тексеру жүргізудің қажеттілігін айқындайды.

О внесении изменения в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ "Об утверждении процедурных стандартов внешнего государственного аудита и финансового контроля"

Нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 29 августа 2019 года № 10-НҚ. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 сентября 2019 года № 19344

      В соответствии с подпунктом 2) пункта 2 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 12 ноября 2015 года "О государственном аудите и финансовом контроле" Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в нормативное постановление Счетного комитета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ "Об утверждении процедурных стандартов внешнего государственного аудита и финансового контроля" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13647, опубликовано 11 мая 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      Процедурный стандарт внешнего государственного аудита и финансового контроля по осуществлению контроля качества органами внешнего государственного аудита и финансового контроля, утвержденный указанным нормативным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему нормативному постановлению.

      2. Юридическому отделу в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего нормативного постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего нормативного постановления на интернет-ресурсе Счетного комитета.

      3. Контроль за исполнением настоящего нормативного постановления возложить на руководителя аппарата Счетного комитета (Абдирайымов Х.С.).

      4. Настоящее нормативное постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Н. Годунова

  Приложение
к нормативному постановлению
Счетного комитета по контролю
за исполнением республиканского бюджета
от 29 августа 2019 года № 10-НҚ
  Приложение 5
к нормативному постановлению
Счетного комитета по контролю
за исполнением республиканского бюджета
от 31 марта 2016 года № 5-НҚ

750. Процедурный стандарт внешнего государственного аудита и финансового контроля по осуществлению контроля качества органами внешнего государственного аудита и финансового контроля

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий Процедурный стандарт внешнего государственного аудита и финансового контроля по осуществлению контроля качества органами внешнего государственного аудита и финансового контроля (далее – Стандарт) разработан в соответствии с подпунктом 2) пункта 2 и пунктом 3 статьи 8 и статьи 24 Закона Республики Казахстан от 12 ноября 2015 года "О государственном аудите и финансовом контроле" (далее - Закон).

      2. Стандарт содержит процедурные требования к осуществлению и оформлению результатов контроля качества государственного аудита и (или) экспертно-аналитических мероприятий (за исключением предварительной, текущей и последующей оценки), проводимых органами внешнего государственного аудита и финансового контроля, заключений (материалов) привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита.

      3. Целью Стандарта является обеспечение соответствия деятельности органов внешнего государственного аудита и финансового контроля и действий государственных аудиторов, а также привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита и (или) экспертно-аналитического мероприятия, стандартам государственного аудита и финансового контроля в порядке, определенном Правилами проведения внешнего государственного аудита и финансового контроля, утвержденными нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 30 ноября 2015 года № 17-НҚ (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12557) (далее – Правила).

      4. Задачей Стандарта является установление единого подхода к процедурным требованиям по осуществлению контроля качества государственного аудита, и (или) экспертно-аналитических мероприятий и заключений (материалов) привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита и (или) экспертно-аналитическим мероприятиям.

      5. Под контролем качества государственного аудита и (или) экспертно-аналитического мероприятия понимается проверка соблюдения государственными аудиторами, привлеченными аудиторскими организациями и экспертами к проведению государственного аудита и (или) экспертно-аналитического мероприятия требований стандартов государственного аудита и финансового контроля при осуществлении государственного аудита в порядке, определенном Правилами и (или) экспертно-аналитического мероприятия в порядке, определенном Процедурным стандартом внешнего государственного аудита и финансового контроля по проведению экспертно-аналитического мероприятия органами внешнего государственного аудита и финансового контроля, утвержденного нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13647).

Глава 2. Организация контроля качества

      6. Руководители органов внешнего государственного аудита и финансового контроля обеспечивают организацию контроля качества путем постоянного проведения проверок документов на предмет соответствия стандартам государственного аудита и финансового контроля в порядке, определенном Правилами.

      7. Контроль качества осуществляется структурным подразделением органа внешнего государственного аудита и финансового контроля, ответственным за проведение контроля качества, с участием структурного подразделения, ответственного за правовое обеспечение.

      8. К проведению контроля качества могут привлекаться государственные аудиторы органов внешнего государственного аудита и финансового контроля, не принимавшие участие в данном государственном аудите и (или) экспертно-аналитическом мероприятии, которые предоставляют независимую оценку государственного аудита.

      9. Членом органа внешнего государственного аудита и финансового контроля, ответственным за организацию и осуществление аудиторского и (или) экспертно-аналитического мероприятия, руководителями структурного подразделения, ответственного за проведение государственного аудита, и группами государственных аудиторов в пределах своих полномочий принимаются меры по обеспечению качества государственного аудита и (или) экспертно-аналитического мероприятия.

      10. Работники структурного подразделения, ответственного за проведение контроля качества, анализируют, проводят экспертизу и дают объективную оценку результатам государственного аудита и (или) экспертно-аналитического мероприятия, по их материалам.

      11. Контролю качества подвергаются все этапы аудиторской, экспертно-аналитической деятельности органов внешнего государственного аудита и финансового контроля, а также заключения (материалы) привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита.

      12.  Контроль качества представляет собой проверку материалов государственного аудита и (или) экспертно-аналитического мероприятия, начиная с подготовки проведения и до полной реализации, на основании критериев, определяемых органами внешнего государственного аудита и финансового контроля в соответствии с подпунктом 2) пункта 2 статьи 8 Закона.

      13. По итогам контроля качества готовится экспертное заключение, которое передается члену органа внешнего государственного аудита и финансового контроля, ответственному за организацию и осуществление аудиторского мероприятия, и (или) экспертно-аналитического мероприятия, и структурному подразделению, ответственному за проведение государственного аудита, и (или) экспертно-аналитического мероприятия.

      В экспертном заключении в разрезе критериев контроля качества отражаются установленные факты нарушений и несоответствий с указанием конкретных фактов со ссылкой на документы и пункты нормативных правовых и правовых актов, положения которых нарушены, а также выводы по результатам контроля качества.

      14. В случае несоответствия материалов государственного аудита стандартам государственного аудита и финансового контроля, руководитель органа внешнего государственного аудита и финансового контроля определяет необходимость проведения перепроверки аудиторских отчетов государственных аудиторов, отдельных направлений проведенного ими государственного аудита, с доступом на объект государственного аудита и финансового контроля в соответствии со стандартами государственного аудита и финансового контроля.