"Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Сот төрелігі академиясына оқуға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты аппаратының) басшысының 2019 жылғы 24 қазандағы № 9 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 30 қазанда № 19526 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының Төрағасының 2020 жылғы 26 наурыздағы № 12 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Жоғарғы Сотының Төрағасының 26.03.2020 № 12 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Сот төрелігі академиясына оқуға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаментінің (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты) (бұдан әрі - Департамент) Персоналды басқару бөлімі (кадр қызметі) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Сот төрелігі академиясы осы бұйрықтан туындайтын шараларды қабылдасын.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Департаменттің Персоналды басқару бөліміне (кадр қызметіне) жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Департамент басшысы Н. АХМЕТЗАКИРОВ

      "Келісілген"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму,

      инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі

      министрлігі

      2019 жылғы "__"_________

  Қазақстан Республикасы
Жоғарғы Сотының жанындағы
Соттардың қызметін қамтамасыз
ету департаменті
(Қазақстан Республикасы
Жоғарғы Сотының аппараты)
басшысының
2019 жылғы 24 қазандағы
№ 9 бұйрығына
қосымша

"Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы сот төрелігі академиясына оқуға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Сот төрелігі академиясына оқуға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) атауы.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты) (бұдан әрі - Департамент) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті "Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Сот төрелігі академиясы" республикалық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) қызмет беруші;

      2) www.egov.kz электрондық үкімет веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) қызмет берушіге жүгінгенде немесе порталға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап - 30 (отыз) минут ішінде;

      2) құжаттар топтамасын қызмет берушіге тапсыру үшін күтуге ең көп берілетін уақыт - 15 (он бес) минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электронды (жартылай автоматтандырылған) және / немесе қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес құжаттарды қабылдау туралы қолхат немесе осы стандарттың 10-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдаудан дәлелді бас тарту туралы қолхат.

      Портал арқылы өтініш білдіргенде - мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі электронды құжат нысанында "жеке кабинетке" жіберіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электронды/қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - қызмет алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің - 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және (бұдан әрі – Еңбек кодексі) "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Мерекелер туралы заң) сәйкес демалыстар мен мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұма аралығында сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30-ға дейін.

      Өтінішті қабылдау және көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесін беру жұмыс кестесіне сәйкес, кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады;

      2) порталдың - техникалық жұмыстарды жүргізуге байланысты үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда, Еңбек кодексіне және Мерекелер туралы Заңға сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) жеке басын куәландыратын құжат (сәйкестендіру үшін);

      3) жоғары білім туралы құжат (құжаттың қосымшасымен бірге), (сәйкестендіру үшін ұсынылады, қызмет көрсетушінің қызметкері көшірмесін алып, түпнұсқасын қызмет алушыға қайтарады);

      4) осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша басшының қолы қойылған жұмыс орнынан жолдама;

      5) жұмыс орнынан расталған кадр есебі бойынша жеке іс парағы;

      6) жұмыс орнынан заң мамандығы бойынша жұмыс өтілі көрсетілген анықтама;

      7) мынадай бағдарламалар бойынша (егер бар болса) шет тілінен тест тапсыру туралы сертификат (сәйкестендіру үшін ұсынылады, қызмет көрсетушінің қызметкері көшірмесін алып, түпнұсқасын қызмет алушыға қайтарады):

      ағылшын тілі: Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP - кем дегенде 460 балл), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, шекті балл - кемінде 87), (TOEFL, шекті балл - кемінде 560 балл), International English Language Tests System (IELTS, шекті балл - кемінде 5.5);

      неміс тілі: Deutsche Sprachprufung fur den Hochschulzugang (DSH, Niveau C1/C1 деңгейі), TestDaF-Prufung (Niveau C1/CI деңгейі);

      француз тілі: Test de Frangais International™ (TFI - оқу және тыңдау бөлімдерінде B1 деңгейінен төмен емес), Diplome d'Etudesen Langue française (DELF, B2 деңгейі), Langue franchise (DALF, C1 деңгейі) Test of connaissance du français (TCF - кем дегенде 400 балл);

      8) 3х4 см көлемдегі түрлі-түсті фотосурет (алты дана);

      9) "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 тіркелген) (бұдан әрі - № 907 бұйрық) 086/У нысандағы медициналық анықтама.

      Шетелдік білім орындары берген білім туралы құжаттар нотариалдық куәландырылған мемлекеттік немесе орыс тіліндегі аудармасымен ұсынылады.

      Шетелдік білім ұйымдары берген білім туралы құжаттар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен танылуы (нострификациялануы) тиіс. Шетел тілінде берілетін құжаттың нотариалдық куәландырылған мемлекеттік немесе орыс тіліндегі аудармасы болуы қажет.

      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық өтініш;

      2) жоғары білім туралы құжаттың (құжаттың қосымшасымен бірге) электрондық көшірмесі;

      3) осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша басшының қолы қойылған жұмыс орнынан жолдаманың электрондық көшірмесі;

      4) жұмыс орнынан расталған кадр есебі бойынша жеке іс парағының электрондық көшірмесі;

      5) жұмыс орнынан заң мамандығы бойынша жұмыс өтілі көрсетілген анықтаманың электрондық көшірмесі;

      6) мынадай бағдарламалар бойынша (егер бар болса) шет тілінен тест тапсыру туралы сертификаттың электрондық көшірмесі:

      ағылшын тілі: Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP - кем дегенде 460 балл), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, шекті балл - кемінде 87), (TOEFL, шекті балл - кемінде 560 балл), International English Language Tests System (IELTS, шекті балл - кемінде 5.5);

      неміс тілі: Deutsche Sprachprufung fur den Hochschulzugang (DSH, Niveau C1/C1 деңгейі), TestDaF-Prufung (Niveau C1/CI деңгейі);

      француз тілі: Test de Frangais International™ (TFI - оқу және тыңдау бөлімдерінде B1 деңгейінен төмен емес), Diplome d'Etudesen Langue française (DELF, B2 деңгейі), Langue franchise (DALF, C1 деңгейі) Test of connaissance du français (TCF - кем дегенде 400 балл);

      7) 3х4 см көлемдегі JPEG нысаныдағы түрлі-түсті фотосурет;

      8) № 907 бұйрығымен бекітілген 086/У нысандағы медициналық анықтаманың электронды көшірмесі.

      Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкiмет" шлюзі арқылы алады.

      10. Көрсетілетін қызметті алушы осы стандартта көзделген тізімге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті көрсетуші осы стандарттың 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан дәлелді бас тарту туралы қолхат береді.

      11. Көрсетілетін қызмет беруші, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, заңмен қорғалған құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалану үшін мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдерге, көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      12. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымданған жағдайда, осы стандартқа 14-тармақта көрсетілген мекенжай бойынша шағым көрсетілетін қызмет беруші басшысының атына не 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Қонаев көшесі, 39 мекенжайы бойынша Департамент басшысының атына беріледі.

      Шағымда қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), пошталық мекенжайы, байланыс телефоны көрсетіледі. Шағымға көрсетілетін қызметті алушының қолы қойылады және жазбаша немесе электрондық нысанда көрсетілетін қызметті берушінің құжат айналымы бөлімшесі арқылы жұмыс күндері беріледі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің құжат айналымы бөлімшесінде шағымның қабылданғанын шағымды қабылдаған адамның аты-жөні мен тегі, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып, оның тіркелуі растайды (мөртабан, кіріс нөмірі мен тіркелген күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады немесе қызмет алушының "жеке кабинетінде" тіркелгені туралы мәртебесі).

      Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) лауазымды адамдарының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны арқылы алуға болады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен қызмет алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуы тиіс.

      Шағымды қарау нәтижелері туралы жауап қызмет алушыға поштамен, портал арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің құжат айналымы бөлімшесінде қолма-қол беріледі.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, қызмет алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, қойылатын өзге де талаптар

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің www.office.sud.kz интернет-ресурсында, "Сот төрелігі академиясы" бөлімінде орналасқан.

      15. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті электронды нысанда ЭЦҚ бар болған жағдайда ала алады.

      16. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты порталдың "жеке кабинет" қашықтан кіру жүйесі арқылы, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығының телефоны арқылы ала алады.

      17. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөнінде қызмет алушы 1414, 8 800 080 77 77 Біріңғай байланыс орталығына хабарласа алады.

  "Қазақстан Республикасы
Жоғарғы Сотының жанындағы
Сот төрелігі академиясына оқуға
қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  Нысан

      ________________________________

      (үміткердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Құжаттарды қабылдау жөніндегі қолхат

      1.өтініш;

      2.жоғары білім туралы құжаттың (құжаттың қосымшасымен бірге) көшірмесі;

      3.басшы қол қойған жұмыс орнынан жолдама;

      4.жұмыс орнынан расталған кадр есебі бойынша жеке іс парағы;

      5.жұмыс орнынан заң мамандығы бойынша жұмыс өтілі көрсетілген анықтама;

      6.шетел тілі бойынша тест тапсырғаны туралы сертификат көшірмесі (болған жағдайда);

      7.3х4 см көлемдегі алты түрлі-түсті алты фотосурет;

      8.086/У нысандағы медициналық анықтама.

      Құжаттарды тапсырдым__________ Құжаттарды қабылдадым ___________

      20___ жылы "___" ________ 20____ жылы "___" ________

  "Қазақстан Республикасы
Жоғарғы Сотының жанындағы
Сот төрелігі академиясына оқуға
қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  Нысан
  Қазақстан Республикасы
Жоғарғы Сотының жанындағы
Сот төрелігі академиясының
ректорына

      __________________________________________________________________

                        (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      __________________________________________________________________

                        (тұрақты тұратын мекенжайды көрсету)

      ___________________________________________________________ тұратын

      Төлқұжат деректері немесе жеке куәліктің мәліметтері

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

Өтініш

      Мені "7М042-Құқық" мамандығы бойынша 2 жыл оқу мерзімімен магистратураға оқуға түсу үшін (күндізгі оқу түрі бойынша) түсу емтихандарына жіберуіңізді сұраймын.

      Өзім туралы мынадай мәліметтерді хабарлаймын:

      1. Жұмыс орны_____________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      2. Лауазымы_______________________________________________________

      __________________________________________________________________

      3. Жалпы жұмыс өтілі _____, оның ішінде заң мамандығы бойынша өтілі____

      4. Телефон нөмірлері: қызметтік _______________; үй ___________________

      ұялы___________________________ байланыс _________________________

      5. Электрондық мекенжайы: жеке ____________________________________

      ұжымдық _____________________________ факс №_____________________

      6. Қандай шетел тілін тапсырасыз? (керегінің астын сызу керек)

      ағылшын

      неміс

      француз

      7. Мамандығы бойынша қабылдау емтиханын тапсыру тілі:

      қазақ немесе орыс тілі (қажеттісінің астын сызу керек).

      Мен ұсынған мәліметтердегі бұрмалаушылықтар мен дәлсіздіктер түсу емтихандарына жіберуден бас тарту немесе Академияның оқыту процесінен алып тастауға негіз болуы мүмкін екендігі жөнінде хабардармын.

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім беремін.

      20___жылы " " _____________                   ______________

                                                            қолы

  "Қазақстан Республикасы
Жоғарғы Сотының жанындағы
Сот төрелігі академиясына оқуға
қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
3-қосымша
  Нысан

      (фирмалық бланкте толтырылады)

Жолдама

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (қызметшіні оқуға жіберген мемлекеттік органның атауы көрсетіледі) (оқуға түсушінің

      тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) лауазымы) екі жыл мерзімге "7М042-Құқық"

      мамандығы бойынша магистратурада оқуға жіберіледі.

      _________________       ________________________       _______________________

      лауазымы                   қолы                         ҚР заңнамасына сәйкес

                                                            лауазымға тағайындау

                                                            құқығына ие (тұлғаның тегі,

                                                            аты, әкесінің аты (болған

                                                            жағдайда)

  "Қазақстан Республикасы
Жоғарғы Сотының жанындағы
Сот төрелігі академиясына оқуға
қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
4- қосымша
  Нысан

      _____________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      _____________________________________

      тұрғылықты мекенжайы

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 19-бабын басшылыққа алып, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Сот төрелігі академиясы "Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Сот төрелігі академиясына оқуға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметіне (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет көрсету) құжаттарды қабылдаудан мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9 тармағымен көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасының толық болмауына және (немесе) әрекет ету мерзімінің өтуіне, нақты айтқанда:

      Жоқ және (немесе) қолданыс мерзімі өткен құжаттардың атауы:

      1. ___________________________________;

      2. ___________________________________;

      3. ___________________________________.

      байланысты бас тартады.

      Осы қолхат 2 данада, әр тарап үшін бір данадан жасалды

      Берді: көрсетілетін қызметті көрсетушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      қолы _____________________________________________

      Алды: көрсетілетін қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      қолы _____________________________________________

      20___ жылы "____"__________

On approval of the Standard of the State Service "Acceptance of documents for study at the Academy of Justice under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan"

Order of the Head of the Department for provision of courts’ activity under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan (the Office of the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan) dated October 24, 2019 no. 9. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan dated October 30, 2019 no. 19526.

      Unofficial translation

      Footnote. Expired by order of the Chairman of the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan dated 26.03.2020 No. 12 (enforced upon the expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      In accordance with sub-clause 1) of article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 "On State Services" I HEREBY ORDER:

      1. To approve the Standard of the state service "Acceptance of documents for study at the Academy of Justice under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan" according to the annex to this order.

      2. The Personnel Management Department (HR Service) of the Department for provision of courts’ activity under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan (the Office of the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan) (hereinafter referred to as the Department) in accordance with the procedure, established by the law, shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) positing this order on the internet-resource of the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan.

      3. Academy of Justice under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan shall implement measures arising from this order.

      4. Control over execution of this order shall be entrusted to the Personnel Management Department (HR Service) of the Department.

      5. This order shall come into force upon expiry of ten calendar days from the date of its first official publication.

      Department Head N. AKHMETZAKIROV

  "Agreed"
Ministry of Digital Development,
Innovations
and Aerospace Industry of the
Republic of Kazakhstan
"__"_________2019

      Annex to the order of the Head of the Department for provision of courts’ activity under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan (the Office of the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan) dated October 24, 2019 no. 9.

Standard of the State Service "Acceptance of documents for study at the Academy of Justice
under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan"
Chapter 1. General provisions

      1. Name of the state service "Acceptance of documents for study at the Academy of Justice under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan" (hereinafter referred to as the state service).

      2. The Standard of the State Service have been developed by the Department for provision of courts’ activity under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan (the Office of the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan) (hereinafter referred to as the Department).

      3. The state service shall be provided by the Republican State Enterprise "Academy of Justice under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan" (hereinafter referred to as the service provider).

      Acceptance of applications and issuance of the results of provision of state service shall be carried out through:

      1) the service provider;

      2) web-portal of the "electronic government" www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal).

Chapter 2. Procedure for provision of the state service

      4. Period for provision of the state service:

      1) from the moment of delivery of the package of documents in circulation or on the portal - within 30 (thirty) minutes);

      2) the maximum allowable waiting time for delivery of a package of documents to the service provider shall be 15 (fifteen) minutes.

      5. Form of state service provision: electronic (partially automated) and / or paper.

      6. The result of the provision of state services shall be a receipt on acceptance of documents according to Annex 1 to this standard or receipt on a motivated refusal to accept documents indicated in clause 10 of this standard.

      When applying through the portal, the result of the provision of state services shall be sent to the "personal account" in the form of an electronic document.

      Form for the provision of the result of the provision of state services: electronic / paper.

      7. State service shall be provided to individuals, free of charge (hereinafter referred to as the service recipient).

      8. Working hours:

      1) of the service provider from Monday to Friday from 09.00 a.m. to 18.30 p.m., with a lunch break from 13.00 p.m. to 14.30 p.m., except for day-offs and holidays according to the Labor Code of the Republic of Kazakhstan dated November 23, 2015 (hereinafter referred to as the Labor Code) and the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 13, 2001 " On Holidays in the Republic of Kazakhstan " (hereinafter referred to as the Law on Holidays).

      The acceptance of the application and the issuance of the result of the provision of state services shall be carried out in accordance with the work schedule, in turn, without prior appointment and expedited service;

      2) of the portal - on a 24-hour basis, with the exception of interruptions associated with the performance of technical work (when the service recipient contacts after the end of working hours, on weekends and holidays according to the Labor Code and the Law on Holidays, the receipt of the application and issuance of the result of the provision of state service shall be carried out on the next working day).

      9. The list of documents required to obtain state services when contacting the service recipient to the service provider:

      1) an application in the form according to annex 2 to this standard;

      2) a document of identification (for identification);

      3) a document of higher education (together with the supplement to the document), (to be provided for identification, the employee of the service provider reproduces a copy, and then returns its original to the service recipient);

      4) referral from the place of employment, signed by the head in the form, according to annex 3 to this standard;

      5) personal data sheet certified at the place of employment;

      6) certificate of employment indicating the length of service in the legal profession;

      7) certificate of passing the test in a foreign language for the following programs (if available), (submitted for identification, the employee of the service provider reproduces a copy, and then returns its original to the service recipient):

      English language: Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP - at least 460 points), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, threshold score - at least 87), ( TOEFL, threshold score - at least 560 points), International English Language Tests System (IELTS, threshold score - at least 5.5);

      German language: Deutsche Sprachprufung fur den Hochschulzugang (DSH, Niveau С1 / С1 level), TestDaF-Prufung (Niveau С1/ СI level);

      French language: Test de Frangais International™ (TFI - at least В1 level for reading and listening sections), Diplome d'Etudesen Langue franсaise (DELF, B2 level), Diplome Appro fond i de Langue franchise (DALF, Cl level), Test de connaissance du franсais (TCF - at least 400 points);

      8) 3x4 cm color photographs (six pieces);

      9) medical certificate of form 086/У, approved by the order of the acting Minister of Health of the Republic of Kazakhstan dated November 23, 2010 no. 907 "On the approval of forms of primary medical documentation of healthcare organizations" (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts as no. 6697) (hereinafter referred to as the Order no. 907).

      Documents on education issued by foreign educational institutions shall be submitted together with a notarized translation into the Kazakh or Russian languages.

      Documents on education issued by foreign educational organizations should be recognized (nostrificated) in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan. Documents in the foreign language shall be submitted together with the notarized translation into the Kazakh or Russian languages.

      List of documents, required for the receipt of the state service when applying through the portal:

      1) an electronic application certified by the electronic digital signature of the service recipient according to annex 2 to this standard;

      2) an electronic copy of a document of higher education (with supplement to the document);

      3) an electronic copy of the reference from the place of employment, signed by the head, in the form, according to annex 3 to this standard;

      4) an electronic copy of the personal data sheet certified at the place of employment;

      5) an electronic copy of the certificate of employment indicating the length of service in the legal profession;

      6) an electronic copy of the certificate of passing the test in a foreign language for the following programs (if available):

      English language: Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP - at least 460 points), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, threshold score - at least 87), ( TOEFL, threshold score - at least 560 points), International English Language Tests System (IELTS, threshold score - at least 5.5);

      German language: Deutsche Sprachprufung fur den Hochschulzugang (DSH, Niveau С1 / С1 level), TestDaF-Prufung (Niveau С1/ СI level);

      French language: Test de Frangais International™ (TFI - not lower than В1 level for reading and listening sections), Diplome d'Etudesen Langue franсaise (DELF, B2 level), Diplome Appro fond i de Langue franchise (DALF, Cl level), Test de connaissance du franсais (TCF - at least 400 points);

      7) 3x4 cm color photograph in JPEG format;

      8) an electronic copy of the medical certificate of form 086/У, approved by the order no. 907.

      The service provider shall receive the information about identification documents from the relevant state information systems through the gateway of "electronic government".

      10. If the service recipient provides an incomplete set of documents in accordance with the list provided for by this standard, and (or) documents with an expired validity, the service provider shall issue a receipt on a motivated refusal to accept documents in the form according to annex 4 to this standard.

      11. The service provider shall receive the written consent of the state service recipient to use information constituting a secret protected by law, unless otherwise provided by the laws of the Republic of Kazakhstan.

Chapter 3. Procedure of appealing the decisions, actions (inactions) of service providers and
(or) their officials on provision of state services

      12. In the event of appealing the decisions, actions (inactions) of the service provider and (or) its officials on provision of state services, a complaint shall be submitted to the address of the head of the service provider at the address, indicated in clause 14 of this standard, or to the address of the Head of the Department at 39, Kunayev Street, Nur-Sultan.

      The complaint shall indicate the surname, name, patronymic (if any), postal address, contact telephone. The complaint shall be signed by the service recipient and submitted in paper or electronic form through a document circulation division of the service provider on working days.

      Confirmation of acceptance of the complaint shall be its registration (stamp, incoming number and date of registration are affixed to the second copy of the complaint or a cover letter to the complaint or the status of registration in the "personal account" of the service recipient) in the document circulation unit of the service provider, indicating the name and initials of the person who accepted the complaint, the time and place of receiving a response to the complaint.

      Information on the procedure for appealing the actions (inaction) of the service provider and (or) its officials can also be obtained by telephone of the Unified Contact Center for provision of state services 1414.

      The complaint of the service recipient received by the service provider shall be subject to consideration within five working days from the date of its registration.

      The response on the results of the complaint shall be sent to the service recipient by mail, through the portal, or is issued on purpose in the document circulation section of the service provider.

      In case of disagreement with the results of provided state service, the service provider may apply a complaint to the authorized body on assessment and control over the quality of provision of state services.

      The complaint of the service recipient received by the authorized body for assessing and monitoring the quality of the provision of state services shall be subject to consideration within fifteen working days from the date of its registration.

      13. In cases of disagreement with the results of the provided state service, the service recipient shall have the right to apply to the court in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

Chapter 4. Other requirements, taking into account the features of the provision of state
services, including those provided in electronic form

      14. The address of the place of rendering the state service shall be available on the service provider’s Internet resource: www.office.sud.kz, section "Academy of Justice\".

      15. The service recipient shall have the opportunity to receive state services in electronic form through the portal, subject to the availability of EDS.

      16. The service recipient shall have an opportunity to obtain information on the procedure and status of the provision of public services in remote access mode through the "personal account" of the portal, as well as by calling the Unified Contact Center for provision of state services.

      17. On the issues of provision of state service, the service recipient may contact the Unified Contact Center 1414, 8 800 080 77 77.

  Annex 1 to the standard of state
service "Acceptance of documents
to study at the Academy of Justice
under the Supreme Court of the
Republic of Kazakhstan"
Form
____________________________
(surname, name, patronymic
(if any) of the applicant)

Receipt on acceptance of documents

      1. application;

      2. copy of a document of higher education (with the supplement to the document);

      3. referral from the place of employment, signed by the head;

      4. personal data sheet certified at the place of employment;

      5. certificate of employment indicating the length of service in the legal profession;

      6. a copy of the certificate of passing the test in a foreign language for the following programs (if available);

      7. 3x4 cm color photographs (six pieces;

      8. medical certificate of form 086-У.

      Documents submitted by __________ Documents received by __________

      "___" _________ 20___ "___" ______ 20____

  Annex 2 to the standard of state
service "Acceptance of documents
to study at the Academy of Justice
under the Supreme Court of the
Republic of Kazakhstan"
Form

To the Rector of the Academy of Justice under the Supreme Court
of the Republic of Kazakhstan

      from _____________________________________________________________________

      (surname, name, patronymic (if any)

      __________________________________________________________________________

      residing at _________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (indicate the address of permanent residence)

      Data of the passport or identity card

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Application

      I hereby ask for admit me to the entrance exams for admission to the Master’s Decree program

      on specialty "7M042–Law" for the period of study of 2 years (full time of study).

      I am reporting the following information about myself:

      1. Place of employment____________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      2. Position ______________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      3. Total length of service ______________________, whereof the legal experience

      _____________________________________________________________________

      4. Telephone numbers: office_____________; home _____________________

      mobile ________________________; contact __________________________

      5. E-mail: personal ________________________________________________

      organization _____________________________ fax no. __________________

      6. Which foreign language are you going to take examination? (underline as necessary)

      English

      German

      French

      7. The language of taking entrance examination on specialty:

      Kazakh or Russian (underline as necessary или).

      I have been informed and agree that any errors, omissions and inaccuracies in the information submitted by me may serve as the basis for a motivated refusal for admission to the entrance exams or expulsion from the Academy during the study.

      I give consent for the use of information, constituting the secret, protected by law, contained in the information systems.

      "___" _________ 20__ ____________

  Annex 3 to the standard of state
service "Acceptance of documents
to study at the Academy of Justice
under the Supreme Court of the
Republic of Kazakhstan"
Form
(to be filled out on
a letterhead form)

Referral

      _______________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      (the text should indicate the name of the state body, referring the employee for study) hereby refers to study at the Master’s Degree program on specialty "7M042-

      Law" with the period of study of two years (surname, name, patronymic (if any), position of the candidate).

      ______________________ __________________ ________________________________

      position signature (surname, name, patronymic (if any)

      of the official, authorized to deliver appointment in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan)

  Annex 4 to the standard of state
service "Acceptance of documents
to study at the Academy of Justice
under the Supreme Court of the
Republic of Kazakhstan"
Form
____________________________
____________________________
_______________
(surname, name, patronymic
(if any)
____________________________
____________________________
_____________________
address of residence

Receipt on a motivated refusal to accept documents

      Being governed by article 19 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 "On State Services", the Academy of Justice under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan hereby refuses to accept documents for provision of the state service "Acceptance of documents for study at the Academy of Justice under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan" (hereinafter referred to as the state service), due to the submission by you of an incomplete package of documents according to the list provided for by the standard of state service, and (or) documents with an expired term, in particular:

      Name of missing documents and (or) expired documents:

      1. ___________________________________;

      2. ___________________________________;

      3. ___________________________________.

      This receipt is made in 2 copies, one copy for either party.

      Issued by: surname, name, patronymic (if any)

      Signature of the service provider _______________________________

      Received: surname, name, patronymic (if any)

      Signature of the service recipient ___________________________

      "___"______20___