Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, оның ведомстволарының, оның құрылымына кіретін ұйымдардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғалардың және олармен үлестес заңды тұлғалардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді иеленуі қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2018 жылғы 27 тамыздағы № 192 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2019 жылғы 23 желтоқсандағы № 253 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 30 желтоқсанда № 19790 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы" 1995 жылғы 30 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабы екінші бөлігінің 75) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, оның ведомстволарының, оның құрылымына кіретін ұйымдардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғалардың және олармен үлестес заңды тұлғалардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді иеленуі қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2018 жылғы 27 тамыздағы № 192 қаулысына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17374 болып тіркелген, 2018 жылғы 26 қыркүйекте Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, оның ведомстволарының, оның құрылымына кіретін ұйымдардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғалардың және олармен үлестес заңды тұлғалардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді иеленуі қағидаларында:

      1-тармақтың жиырма екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "мемлекеттік бағдарламаларды, Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмаларын, Қазақстан Республикасы Қауіпсіздік Кеңесінің шешімдерін және тапсырмаларын, Ұлттық Банк Басқармасының немесе Директорлар кеңесінің шешімдерін іске асыру үшін қажетті тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді. Ұлттық Банктің Директорлар кеңесінің шешімдері негізінде тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді иелену жағдайларының тізбесі осы Қағидаларға 1-қосымшада көзделген;";

      2-тармақта:

      5) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) бюджет – тапсырыс берушінің бюджеті (шығыстар сметасы), бизнес-жоспары (жылдық бюджеті), даму жоспары;";

      14) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "14) сатып алу порталы – электрондық сатып алуға бірыңғай қолжетімділік нүктесін ұсынатын ақпараттық жүйе;";

      17) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "17) сатып алу – тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді тапсырыс берушінің бюджеті қаражатының есебінен Қағидаларда белгіленген тәртіппен сатып алу;";

      23) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "23) электрондық сатып алу – "Қазақстан Ұлттық Банкінің Банктік сервис бюросы" акционерлік қоғамы оператор болып табылатын сатып алу порталын пайдалана отырып тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу;";

      3-тармақтың 5) тармақшасы алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 6-1-тармақпен толықтырылсын:

      "6-1. Сатып алу порталының операторы:

      1) сатып алу порталын енгізу, дамытуды, қолдауды және жүйелік-техникалық қызмет көрсетуді;

      2) сатып алу порталын дамыту жөніндегі жобаларды басқаруды;

      3) тапсырыс берушілер мен әлеуетті жеткізушілерге сатып алу порталына қол жеткізуді ақылы негізде қамтамасыз етуді. Тапсырыс берушілер мен әлеуетті жеткізушілердің сатып алу порталына қол жеткізу қызметтерінің бағасын сатып алу порталының операторы белгілейді;

      4) Тапсырыс берушіге (сатып алуды ұйымдастырушыға), әлеуетті жеткізушілерге сатып алу порталының жұмыс істеуі мәселелері бойынша өтеусіз негізде консультациялық көмек көрсетуді;

      5) сатып алу порталында орналастырылған электрондық ақпараттық ресурстарды сақтаудың ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуді;

      6) Қағидаларға сәйкес сатып алу порталын ақпараттық толықтыруды қамтамасыз етуді;

      7) мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерін, мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстарды интеграциялау және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелері бойынша уәкілетті субъектілермен өзара іс-қимыл жасауды;

      8) тапсырыс берушілер ұсынған мәліметтер негізінде тапсырыс берушімен бұрын жасалған сатып алу туралы шарттар бойынша міндеттемелерін орындамаған немесе тапсырыс берушімен шарт жасасудан жалтарған әлеуетті жеткізушілердің дерекқорын жүргізуді жүзеге асырады.";

      9 және 10-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Тапсырыс беруші бекітілген бюджеттің негізінде Қағидаларға 1-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу жоспарын (бұдан әрі – сатып алу жоспары) әзірлейді.

      10. Қаржы жылына арналған сатып алу жоспары Қағидаларда белгіленген тәртіппен, оның ішінде жұмыс істеуді қамтамасыз етуге, сондай-ақ тапсырыс берушінің мемлекеттік функцияларын не жарғылық қызметін орындауға қажетті тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге деген қажеттілігі негізінде қалыптастырылады.";

      50-тармақтың 2) тармақшасының бесінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің немесе анықтаманың көшірмесі;";

      93-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "93. Әлеуетті жеткізуші мынадай:

      1) тендерлік өтінім тендер талаптарына сәйкес келмеген;

      2) дәйексіз ақпарат ұсыну фактісі анықталған;

      3) әлеуетті жеткізуші және (немесе) оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізілімінде тұрған;

      4) әлеуетті жеткізуші және (немесе) оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) банкрот болып табылған және (немесе) тарату процесіне жатқызылған;

      5) әлеуетті жеткізуші және (немесе) оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) атқарушылық іс жүргізу бойынша борышкерлердің тізіліміне сәйкес республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің бес еселенген мөлшерінен асатын мөлшерде атқарушылық құжаттар бойынша орындалмаған міндеттемелері болған;

      6) әлеуетті жеткізуші және (немесе) оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) сатып алу күніне дейін 2 (екі) жыл ішінде өзі мен тапсырыс беруші арасында бұрын жасалған сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерін орындамаған немесе тапсырыс берушімен шарт жасасудан жалтарған факті болған жағдайларда тендерге қатысуға жіберілмейді және тендерге қатысушы болып танылмайды.";

      96-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "96. Тендердің талаптарына сәйкес келмейтін әлеуетті жеткізушілер анықталған жағдайда тендерлік комиссия мұндай әлеуетті жеткізушілерге тендерге қатысуға алдын ала рұқсат беру хаттамасының мәтінін жариялау күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде тендерге қатысуға өтінімдерді тендер талаптарына сәйкес келтіру құқығын береді.

      Тендерлік баға ұсынысын ұсынбаған және (немесе) тендерге қатысуға өтінімді қамтамасыз етуді енгізбеген не оны тендерге (лотқа) бөлінген сомасының нөл бүтін оннан тоғыз пайызынан (0,9%) кем мөлшерінде енгізген әлеуетті жеткізушілердің тендерлік өтінімдерін тендердің талаптарына сәйкес келтіруге рұқсат етілмейді.";

      111, 112, 113 және 114-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "111. Әлеуетті жеткізушінің құрылысқа арналған тендерлік баға ұсынысы, егер ол техникалық-экономикалық негіздемеде (жобалық-сметалық құжаттаманы әзірлеуге арналған) және Қазақстан Республикасының сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы заңнамасына сәйкес сараптамадан өткен жобалық-сметалық құжаттамада көрсетілген бағадан 10 (он) пайыздан астам төмен болса, демпингтік болып табылады.

      112. Әлеуетті жеткізушінің үйлер мен ғимараттарды ағымдағы жөндеу бойынша жұмысқа арналған тендерлік баға ұсынысы, егер ол тендерге бөлінген бағадан 20 (жиырма) пайыздан астам төмен болса, демпингтік болып табылады.

      113. Әлеуетті жеткізушінің техникалық-экономикалық негіздемені, жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасын және қала құрылысының жобаларын әзірлеу бойынша жұмысқа арналған тендерлік баға ұсынысы, егер ол тендерге бөлінген бағадан 15 (он бес) пайыздан астам төмен болса, демпингтік болып табылады.

      114. Әлеуетті жеткізушінің сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында инжирингтік қызмет көрсетуге арналған тендерлік баға ұсынысы, егер ол бекітілген мемлекеттік нормативтерге сәйкес есептелген бағадан 15 (он бес) пайыздан астам төмен болса, демпингтік болып танылады.";

      134-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "134. Егер біртекті тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің құны бойынша жылдық көлемі 15 000 000 (он бес миллион) теңгеден аспаса (қоса алғанда), осындай тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алу жүргізіледі.";

      152-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "152. Әлеуетті жеткізушінің баға ұсынысы, егер:

      1) ол сатып алу үшін бөлінген сомадан артық болса;

      2) әлеуетті жеткізуші 1 (бірден) артық баға ұсынысын табыс етсе;

      3) Қағидалардың 166-тармағында көзделген жағдайды қоспағанда, әлеуетті жеткізушінің ұсынысы техникалық ерекше нұсқаманың талаптарына сәйкес келмесе;

      4) әлеуетті жеткізуші техникалық ерекше нұсқаманы ұсыну туралы талап болған кезде оны ұсынбаса;

      5) әлеуетті жеткізуші сатып алу туралы шарт жобасының маңызды талаптарымен келіспесе;

      6) әлеуетті жеткізуші немесе оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізілімінде тұрса;

      7) әлеуетті жеткізуші және (немесе) оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) сатып алу күніне дейін 2 (екі) жыл ішінде өзі мен тапсырыс беруші арасында бұрын жасалған сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерін орындамаған немесе тапсырыс берушімен шарт жасасудан жалтарған факті болса қабылданбайды.";

      158-тармақта:

      10) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "10) құны бойынша жылдық көлемі 5 000 000 (бес миллион) теңгеден аспайтын (қоса алғанда) тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді;";

      14) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "14) халықаралық рейтингтік агенттіктердің қызметтерін, сондай-ақ тапсырыс берушінің негізгі қызметі бойынша интернет-ресурстарда орналастырылған ақпаратты ұсыну және ақпаратты отандық және шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыру бойынша қызметтерді;";

      мынадай мазмұндағы 159-1-тармақпен толықтырылсын:

      "159-1. Жазбаша шақырту 2 (екі) жыл ішінде өзі мен тапсырыс беруші арасында бұрын жасалған сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерін орындамаған немесе тапсырыс берушімен шарт жасасудан жалтарған факті болған әлеуетті жеткізушіге жіберілмейді.";

      185-тармақта:

      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) сатып алу туралы шартта алдын ала төлем (аванс) төлеу көзделетін жағдайды қоспағанда, сомасы 15 000 000 (он бес миллион) теңгеден аспайтын;";

      3) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) халықаралық рейтингтік агенттіктердің қызметтерін, мерзімді баспасөз басылымдарын, тіркелетін пошта жөнелтілімдерін жөнелту, жұмыс берушінің және автокөлік иелерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін сақтандыру бойынша қызметтерді, бағдарламалық қамтамасыз етуді (бағдарламалық өнімдерді, ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым объектілерін) техникалық қолдауды;";

      186 және 187-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "186. Тапсырыс беруші жеткізуші өз шарттық міндеттемелерін (тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету және (немесе) өсімпұлды төлеу) толығымен орындағаннан кейін шартта көрсетілген мерзімде сатып алу туралы шарттың орындалуын қамтамасыз етуді қайтарады.

      187. Жеткізушінің өз шарттық міндеттемелерін орындамауы не тиісінше орындамауы үшін, сондай-ақ өсімпұлды төлемеуі салдарынан шарт бұзылған жағдайда, Тапсырыс беруші сатып алу туралы шарттың орындалуын қамтамасыз етуді қайтармайды.";

      198 және 199-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "198. Тапсырыс берушінің, сатып алуды ұйымдастырушының, сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушының, тендерлік комиссияның, сараптамалық комиссияның (сарапшының), сатып алу порталы операторының іс-әрекеті (әрекетсіздігі), шешімі бойынша тапсырыс берушінің (сатып алуды ұйымдастырушының) бірінші басшысына не Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шағым жасалады.

      199. Тапсырыс берушінің (сатып алуды ұйымдастырушының), сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушының, тендерлік комиссияның, сараптамалық комиссияның (сарапшының), сатып алу порталы операторының іс-әрекеті (әрекетсіздігі), шешімі бойынша шағымда:

      1) іс-әрекеті (әрекетсіздігі), шешімі бойынша шағым жасалатын тұлғаның (тұлғалардың) атауы, орналасқан жері;

      2) шағым берген тұлғаның атауы, орналасқан жері;

      3) өткізу кезінде Қағидалардың және (немесе) сатып алу талаптарының бұзылуына жол берілген сатып алу туралы мәліметтер;

      4) тапсырыс берушінің (сатып алуды ұйымдастырушының), сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушының, тендерлік комиссияның, сараптамалық комиссияның (сарапшының), сатып алу порталы операторының шағым жасалатын іс-әрекеттері (әрекетсіздіктері), шешімдері қамтылады.";

      мынадай мазмұндағы 203-тармақпен толықтырылсын:

      "203. Егер Қазақстан Республикасының заңдарымен өзге жауапкершілік көзделмесе, тапсырыс берушінің және (немесе) сатып алуды ұйымдастырушының, сатып алу порталы операторының Қағидаларды бұзуға жол берген қызметкерлері Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасында көзделген жауапкершілікке тартылады.";

      Қағидаларға 1-қосымша осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес редакцияда Қағидаларға 1-1 қосымшамен толықтырылсын;

      Қағидаларға 6-қосымша осы қаулыға 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Жоспарлау және бюджет департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Заң департаментіне осы қаулының осы тармағының 2) тармақшасында және 3-тармағында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Сыртқы коммуникациялар департаменті – Ұлттық Банктің баспасөз қызметі осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Төрағасының орынбасары Д.Т. Ғалиеваға жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ұлттық Банк
Төрағасы
Е. Досаев

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 23 желтоқсандағы
№ 253 қаулысына
1-қосымша
  "Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкінің, оның
ведомстволарының, оның
құрылымына кіретін
ұйымдардың және дауыс беретін
акцияларының (жарғылық
капиталға қатысу үлестерінің)
елу және одан да көп пайызы
Қазақстан Республикасының
Ұлттық Банкіне тиесілі немесе
оның сенімгерлік
басқаруындағы заңды
тұлғалардың және олармен
үлестес заңды тұлғалардың
тауарларды, жұмыстарды және
көрсетілетін қызметтерді
иеленуі қағидаларына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Директорлар кеңесінің шешімдері негізінде тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді иелену жағдайларының тізбесі

      Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Директорлар кеңесінің шешімдері негізінде тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер мынадай жағдайларда иеленеді:

      1) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкін көшіруді және оның жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін;

      2) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің филиалдарын, өкілдіктерін немесе ведомстволарын құру және олардың жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін;

      3) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, оның ішінде аса маңызды мемлекеттік объектілерге жатқызылған және террористік тұрғыдан осал объектілерді сатып алу, құру (салу), жөндеу (қайта салу), оларды жарақтандыруды және инженерлік жабдықты жөндеуді (ауыстыруды) қоса алғанда, олардың жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін;

      4) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің қызметін тоқтаусыз және үздіксіз жүзеге асыруды қолдауға және қамтамасыз етуге бағытталған жедел міндеттері мен бағдарламаларын орындау үшін;

      5) тауарларды айырбас шарттары негізінде иелену;

      6) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өкілеттік мандаты шегінде экономикалық қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасы Қауіпсіздік Кеңесінің шешімдері мен тапсырмаларын орындау үшін;

      7) халықаралық ұйымдармен, шетелдік мемлекеттердің орталық банктерімен, бақылау және қадағалау органдарымен, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық шеңберінде іс-шаралар мен міндеттерді іске асыру үшін;

      8) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің функциялары мен өкілеттіктері шеңберінде шұғыл шешуді талап ететін өзге де міндеттерді іске асыру үшін.";

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 23 желтоқсандағы
№ 253 қаулысына
2-қосымша
  "Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкінің, оның
ведомстволарының, оның
құрылымына кіретін
ұйымдардың және дауыс беретін
акцияларының (жарғылық
капиталға қатысу үлестерінің)
елу және одан да көп пайызы
Қазақстан Республикасының
Ұлттық Банкіне тиесілі немесе
оның сенімгерлік
басқаруындағы заңды
тұлғалардың және олармен
үлестес заңды тұлғалардың
тауарларды, жұмыстарды және
көрсетілетін қызметтерді
иеленуі қағидаларына
1-1-қосымша
  Нысан

Тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу жоспары

Тапсырыс берушінің атауы

Сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақ тіліндегі атауы

Сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің орыс тіліндегі атауы

Сатып алу тәсілі

Өлшем бірлігі

Саны, көлемі

1

2

3

4

5

6

      кестенің жалғасы:

Біреуінің қосылған құн салығын (бұдан әрі – ҚҚС) есептемегендегі бағасы (теңге)

Сатып алу үшін ҚҚС-сыз бекітілген жалпы сомасы (теңге)

ҚҚС-сыз үш жылдық кезеңнің бірінші жылына бекітілген сома (теңге)

ҚҚС-сыз үш жылдық кезеңнің екінші жылына болжамды сома (теңге)

ҚҚС-сыз үш жылдық кезеңнің үшінші жылына болжамды сома (теңге)

Сатып алуды жүзеге асырудың жоспарланып отырған мерзімі (тоқсан)

7

8

9

10

11

12

  ";
  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 23 желтоқсандағы
№ 253 қаулысына
3-қосымша
  "Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкінің, оның
ведомстволарының, оның
құрылымына кіретін
ұйымдардың және дауыс беретін
акцияларының (жарғылық
капиталға қатысу үлестерінің)
елу және одан да көп пайызы
Қазақстан Республикасының
Ұлттық Банкіне тиесілі немесе
оның сенімгерлік
басқаруындағы заңды
тұлғалардың және олармен
үлестес заңды тұлғалардың
тауарларды, жұмыстарды және
көрсетілетін қызметтерді
иеленуі қағидаларына
6-қосымша
  Нысан

Тендерге қатысуға өтінім

      Кімге ________________________________________________________

                  (сатып алуды ұйымдастырушының атауы көрсетіледі)

      Кімнен _______________________________________________________

                  (әлеуетті жеткізушінің толық атауы көрсетіледі)

      1. Тендерге қатысуға үміткер әлеуетті жеткізуші туралы мәліметтер:

Әлеуетті жеткізушінің заңды, пошталық мекенжайы, электрондық поштасының мекенжайы (бар болса) және байланыс телефондары


Әлеуетті жеткізушінің банктік деректемелері (бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - БСН)/ жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН), банктік сәйкестендіру корды, жеке сәйкестендіру корды, сондай-ақ заңды немесе жеке тұлғаға қызмет көрсететін банктің немесе оның филиалының толық атауы


Әлеуетті жеткізушінің бірінші басшысының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), ЖСН


      2. ___________________________________________________________

                  (әлеуетті жеткізушінің толық атауы көрсетіледі)

      осы өтінім арқылы тендер тәсілімен сатып алуға ________________________

                                                (тендердің толық атауын көрсету)

      әлеуетті жеткізуші ретінде қатысуға ниет білдіреді және тендерде көзделген шарттар мен талаптарға сәйкес тауарларды жеткізуді, жұмыстарды орындауды, қызметтерді көрсетуді (қажеттісін көрсету) жүзеге асыруға келісім білдіреді.

      3. Әлеуетті жеткізуші осы өтінім арқылы өзіне толық жауапкершілік қабылдайды және өзіне:

      1) әлеуетті жеткізуші және оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) (болған кезде) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімінде тұрмауы және тапсырыс берушімен және (немесе) оның үлестес тұлғаларымен бұрын жасасқан шарттар бойынша міндеттемелерін адал орындағаны;

      2) әлеуетті жеткізушінің құрылтайшылары, акционерлері, әлеуетті жеткізуші басшыларының және (немесе) осы әлеуетті жеткізушінің уәкілетті өкілінің жақын туыстары, жұбайы (зайыбы) немесе жекжаттары жеткізушіні таңдау туралы шешім қабылдау құқығына ие болмауы не өткізілетін сатып алуда тапсырыс берушінің (сатып алуды ұйымдастырушының) қызметкерлері болып табылмауы;

      3) әлеуетті жеткізушінің және (немесе) оның қызметкерінің тапсырыс берушіге (сатып алуды ұйымдастырушыға) өткізілетін сатып алуды дайындау жөнінде сараптамалық, консультациялық және (немесе) өзге де қызметтер көрсетпеуі, техникалық-экономикалық негіздемені әзірлеушінің жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманы әзірлеу жөніндегі сатып алуға қатысуын қоспағанда, өткізілетін сатып алудың нысанасы болып табылатын объектінің құрылысына арналған техникалық-экономикалық негіздемені және (немесе) жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманы әзірлеуге бас жобалаушы не қосалқы жобалаушы ретінде қатыспауы;

      4) сатып алуға қатысуға үміткер әлеуетті жеткізуші басшысының:

      мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне енгізілген заңды тұлғаларды басқаруға, құруға, олардың жарғылық капиталына қатысуға байланысты қатынастары болмауы;

      мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне енгізілген, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке тұлға болып табылмауы;

      5) сатып алуға қатысуға үміткер, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке тұлға болып табылатын әлеуетті жеткізуші мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне енгізілген әлеуетті жеткізушінің басшысы болып табылмайды және (немесе) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне енгізілген заңды тұлғаларды басқаруға, құруға, олардың жарғылық капиталына қатысуға байланысты қатынасы болған жоқ;

      6) атқарушылық іс жүргізулер бойынша борышкерлердің тізіліміне сәйкес әлеуетті жеткізушінің және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігердің (бірлесіп орындаушының) республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің бес еселенген мөлшерінен асатын мөлшерде атқарушы құжаттар бойынша орындалмаған міндеттемелерінің болмауы;

      7) әлеуетті жеткізуші мен әлеуетті жеткізушінің үлестес тұлғасының бір тендерге (лотқа) қатыспауы;

      8) банкроттық не тарату рәсіміне қатысы жоқтығы туралы талаптарды қабылдағанын растайды.

      4. Осы арқылы сондай-ақ әлеуетті жеткізушінің Қағидалардың 192-тарма- ғында көзделген жағдайларда _________________________________________

      (тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауын көрсету)

      сатып алу туралы шартты бұзуға келісімі білдіріледі.

      5. Тендердің талаптарымен танысқанымызды және сатып алуды ұйымдастырушыға және тендерлік комиссияға жеткізілетін тауарға (тауарларға), орындалатын жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге өзінің құқықтық қабілеттілігі, біліктілігі, сапалық және өзге де сипаттамалары туралы дұрыс емес ақпарат ұсынғаны үшін жауапкершілігі, олардың авторлық және сабақтас құқықтарды сақтауы, сондай-ақ Қағидаларда көзделген өзге де шектеулерді сақтауы туралы хабардар етілгенін растаймыз.

      Тендерлік өтінімде және оған қоса берілетін құжаттарда осындай дәйексіз мәліметтерді бергені үшін толық жауапкершілік қабылдаймыз.

      6. Біздің тендерлік өтінім тендерлік өтінімдерді ашқан күннен бастап кемінде 90 (тоқсан) күн ішінде қолданыста болады.

      7. Біздің тендерлік өтінім жеңді деп танылған жағдайда, біз сатып алу туралы шарттың орындалуын қамтамасыз етуді сатып алу туралы шарттың жобасында көрсетілген мөлшерде енгіземіз.

      8. Сатып алу туралы шартты жасасқанға дейін тендерлік өтінім тапсырыс беруші мен біздің арамыздағы міндетті сатып алу шартының рөлін орындайтын болады.

      9. Тендерге қатысуға ниет білдірген әлеуетті жеткізушінің сатып алуды ұйымдастырушыға ұсынатын тендерлік өтінімде мыналар қамтылады:

      _____________________________________________________________

                  (әлеуетті жеткізуші қоса беретін құжаттардың тізбесін көрсетеді).

      _____________________________________________________________

                  (әлеуетті жеткізушінің бірінші басшысының лауазымы,

                        тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы).

      Толтыру күні ____________________".

О внесении изменений и дополнений в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 27 августа 2018 года № 192 "Об утверждении Правил приобретения товаров, работ и услуг Национальным Банком Республики Казахстан, его ведомствами, организациями, входящими в его структуру, и юридическими лицами, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат Национальному Банку Республики Казахстан или находятся в его доверительном управлении, и аффилиированными с ними юридическими лицами"

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 23 декабря 2019 года № 253. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 декабря 2019 года № 19790

      В соответствии с подпунктом 75) части второй статьи 15 Закона Республики Казахстан от 30 марта 1995 года "О Национальном Банке Республики Казахстан" Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 27 августа 2019 года № 192 "Об утверждении Правил приобретения товаров, работ и услуг Национальным Банком Республики Казахстан, его ведомствами, организациями, входящими в его структуру, и юридическими лицами, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат Национальному Банку Республики Казахстан или находятся в его доверительном управлении, и аффилиированными с ними юридическими лицами" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 17374, опубликовано 26 сентября 2018 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах приобретения товаров, работ и услуг Национальным Банком Республики Казахстан, его ведомствами, организациями, входящими в его структуру, и юридическими лицами, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат Национальному Банку Республики Казахстан или находятся в его доверительном управлении, и аффилиированными с ними юридическими лицами, утвержденных указанным постановлением:

      абзац двадцать второй пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "товаров, работ, услуг, необходимых для реализации государственных программ, поручений Президента Республики Казахстан, решений и поручений Совета Безопасности Республики Казахстан, решений Правления или Совета директоров Национального Банка. Перечень случаев приобретения товаров, работ, услуг на основании решений Совета директоров Национального Банка предусмотрен приложением 1 к настоящим Правилам;";

      в пункте 2:

      подпункт 5) изложить в следующей редакции:

      "5) бюджет – бюджет (смета расходов), бизнес-план (годовой бюджет), план развития заказчика;";

      подпункт 14) изложить в следующей редакции:

      "14) портал закупок – информационная система, предоставляющая единую точку доступа к электронным закупкам;";

      подпункт 17) изложить в следующей редакции:

      "17) закупки – приобретение за счет средств бюджета заказчика товаров, работ, услуг в порядке, установленном Правилами;";

      подпункт 23) изложить в следующей редакции:

      "23) электронные закупки – приобретение товаров, работ, услуг с использованием портала закупок, оператором которого является акционерное общество "Банковское сервисное бюро Национального Банка Казахстана";";

      подпункт 5) пункта 3 исключить;

      дополнить пунктом 6-1 следующего содержания:

      "6-1. Оператор портала закупок осуществляет:

      1) внедрение, развитие, сопровождение и системно-техническое обслуживание портала закупок;

      2) управление проектами по развитию портала закупок;

      3) обеспечение на платной основе заказчикам и потенциальным поставщикам доступа к порталу закупок. Цена на услуги доступа заказчиками и потенциальными поставщиками к порталу закупок устанавливается оператором портала закупок;

      4) оказание консультационной помощи заказчику (организатору закупок), потенциальным поставщикам по вопросам функционирования портала закупок на безвозмездной основе;

      5) обеспечение информационной безопасности хранения электронных информационных ресурсов, размещенных на портале закупок;

      6) обеспечение информационного наполнения портала закупок в соответствии с Правилами;

      7) взаимодействие с уполномоченными субъектами по вопросам интеграции информационных систем государственных органов, государственных электронных информационных ресурсов и обеспечения информационной безопасности;

      8) ведение базы данных потенциальных поставщиков, не исполнивших обязательства по ранее заключенным между ними и заказчиком договорам о закупках либо уклонившихся от заключения договора с заказчиком, на основании сведений, предоставленных заказчиками.";

      пункты 9 и 10 изложить в следующей редакции:

      "9. На основании утвержденного бюджета заказчик разрабатывает план закупок товаров, работ, услуг (далее - план закупок) по форме согласно приложению 1-1 к Правилам.

      10. План закупок формируется на финансовый год на основе потребности в товарах, работах, услугах, необходимых, в том числе, для обеспечения функционирования, а также выполнения государственных функций либо уставной деятельности заказчика в порядке, установленном Правилами.";

      часть пятую подпункта 2) пункта 50 изложить в следующей редакции:

      "копию свидетельства или справки о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица;";

      пункт 93 изложить в следующей редакции:

      "93. Потенциальный поставщик не допускается к участию в тендере и не признается участником тендера в следующих случаях:

      1) несоответствие тендерной заявки условиям тендера;

      2) установление факта представления недостоверной информации;

      3) потенциальный поставщик и (или) его субподрядчик (соисполнитель) состоит в реестре недобросовестных участников государственных закупок;

      4) потенциальный поставщик и (или) его субподрядчик (соисполнитель) является банкротом и (или) подлежит процессу ликвидации;

      5) потенциальный поставщик и (или) его субподрядчик (соисполнитель) имеет неисполненные обязательства по исполнительным документам в размере более пятикратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, согласно реестру должников по исполнительным производствам;

      6) наличие в течение 2 (двух) лет, предшествующих дате объявления о проведении тендера, факта неисполнения потенциальным поставщиком и (или) его субподрядчиком (соисполнителем) своих обязательств по ранее заключенному между ним и заказчиком договору о закупках либо уклонения от заключения договора с заказчиком.";

      пункт 96 изложить в следующей редакции:

      "96. В случае выявления потенциальных поставщиков, не соответствующих условиям тендера, тендерная комиссия представляет таким потенциальным поставщикам право для приведения тендерных заявок в соответствие условиям тендера в течение 3 (трех) рабочих дней с даты опубликования текста протокола предварительного допуска к участию в тендере.

      Не допускается приведение в соответствие условиям тендера тендерных заявок потенциальных поставщиков, не представивших тендерное ценовое предложение и (или) не внесших обеспечение заявки на участие в тендере либо внесших его в размере менее ноль целых девяти десятых процента (0,9%) от суммы, выделенной на тендер (лот).";

      пункты 111, 112, 113 и 114 изложить в следующей редакции:

      "111. Тендерное ценовое предложение потенциального поставщика на строительство признается демпинговым в случае, если оно ниже цены, указанной в технико-экономическом обосновании (для разработки проектно-сметной документации) и проектно-сметной документации, прошедшей экспертизу в соответствии с законодательством Республики Казахстан об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности, более чем на 10 (десять) процентов.

      112. Тендерное ценовое предложение потенциального поставщика на работы по текущему ремонту зданий и сооружений признается демпинговым в случае, если оно ниже цены, выделенной на тендер, более чем на 20 (двадцать) процентов.

      113. Тендерное ценовое предложение потенциального поставщика на работы по разработке технико-экономического обоснования, проектной (проектно-сметной) документации и градостроительных проектов признается демпинговым в случае, если оно ниже цены, выделенной на тендер, более чем на 15 (пятнадцать) процентов.

      114. Тендерное ценовое предложение потенциального поставщика на оказание инжиниринговых услуг в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности признается демпинговым в случае, если оно ниже цены, выделенной на тендер, более чем на 15 (пятнадцать) процентов.";

      пункт 134 изложить в следующей редакции:

      "134. Закупки способом запроса ценовых предложений проводятся на однородные товары, работы, услуги, если годовые объемы таких товаров, работ, услуг в стоимостном выражении не превышают 15 000 000 (пятнадцать миллионов) тенге (включительно).";

      пункт 152 изложить в следующей редакции:

      "152. Ценовое предложение потенциального поставщика подлежит отклонению, если:

      1) оно превышает сумму, выделенную для закупки;

      2) потенциальный поставщик представил более 1 (одного) ценового предложения;

      3) предложение потенциального поставщика не соответствует требованиям технической спецификации, за исключением случая, предусмотренного пунктом 166 Правил;

      4) потенциальный поставщик не представил техническую спецификацию, при наличии требования о еҰ представлении;

      5) потенциальный поставщик не согласен с существенными условиями проекта договора о закупках;

      6) потенциальный поставщик либо его субподрядчик (соисполнитель) состоит в реестре недобросовестных участников государственных закупок;

      7) в течение 2 (двух) лет, предшествующих дате объявления о проведении закупки, имеется факт неисполнения потенциальным поставщиком и (или) его субподрядчиком (соисполнителем) своих обязательств по ранее заключенному между ним и заказчиком договору о закупках либо уклонения от заключения договора с заказчиком.";

      в пункте 158:

      подпункт 10) изложить в следующей редакции:

      "10) товаров, работ, услуг, годовой объем которых в стоимостном выражении не превышает 5 000 000 (пяти миллионов) тенге (включительно);";

      подпункт 14) изложить в следующей редакции:

      "14) услуг международных рейтинговых агентств, а также услуг по представлению информации, размещенной на интернет-ресурсах, и размещению информации в отечественных и зарубежных средствах массовой информации по основной деятельности заказчика;";

      дополнить пунктом 159-1 следующего содержания:

      "159-1. Письменное приглашение не направляется потенциальному поставщику, в отношении которого в течение 2 (двух) лет, предшествующих дате направления письменного приглашения, имелся факт неисполнения своих обязательств по ранее заключенному между ним и заказчиком договору о закупках либо уклонения от заключения договора с заказчиком.";

      в пункте 185:

      подпункт 1) изложить в следующей редакции:

      "1) сумма которого не превышает 15 000 000 (пятнадцать миллионов) тенге, за исключением, когда договором о закупках предусмотрена выплата предоплаты (аванса);";

      подпункт 3) изложить в следующей редакции:

      "3) услуг международных рейтинговых агентств, периодических печатных изданий, услуг по отправке регистрируемых почтовых отправлений, страхованию гражданско-правовой ответственности работодателя и владельцев автотранспорта, технической поддержки программного обеспечения (программных продуктов, объектов информационно-коммуникационной инфраструктуры);";

      пункты 186 и 187 изложить в следующей редакции:

      "186. Заказчик возвращает поставщику внесенное обеспечение исполнения договора о закупках в сроки, указанные в договоре, после полного исполнения поставщиком своих договорных обязательств (поставки товара, выполнения работ, оказания услуг и (или) уплаты неустойки).

      187. Заказчик не возвращает обеспечение исполнения договора в случае расторжения договора вследствие неисполнения либо ненадлежащего исполнения поставщиком своих договорных обязательств, а также в случае неуплаты неустойки.";

      пункты 198 и 199 изложить в следующей редакции:

      "198. Действия (бездействие), решения заказчика, организатора закупок, единого организатора закупок, тендерной комиссии, экспертной комиссии (эксперта), оператора портала закупок обжалуются первому руководителю заказчика (организатора закупок) либо в судебном порядке в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      199. Жалоба на действия (бездействие), решения заказчика (организатора закупок), единого организатора закупок, тендерной комиссии, экспертной комиссии (эксперта), оператора портала закупок содержит:

      1) наименование, место нахождения лиц (лица), действия (бездействие), решения которых обжалуются;

      2) наименование, место нахождения лица, подавшего жалобу;

      3) сведения о закупках, при проведении которых допущены нарушения Правил и (или) условий закупок;

      4) обжалуемые действия (бездействие), решения заказчика (организатора закупок), единого организатора закупок, тендерной комиссии, экспертной комиссии (эксперта), оператора портала закупок.";

      дополнить пунктом 203 следующего содержания:

      "203. Работники заказчика и (или) организатора закупок, оператора портала закупок, допустившие нарушения Правил, привлекаются к ответственности, предусмотренной трудовым законодательством Республики Казахстан, если иная ответственность не предусмотрена законами Республики Казахстан.";

      приложение 1 к Правилам изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      дополнить приложением 1-1 к Правилам в редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению;

      приложение 6 к Правилам изложить в редакции согласно приложению 3 к настоящему постановлению.

      2. Департаменту планирования и бюджета в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) совместно с Юридическим департаментом государственную регистрацию настоящего постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на официальном интернет-ресурсе Национального Банка Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в Юридический департамент сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктом 2) настоящего пункта и пунктом 3 настоящего постановления.

      3. Департаменту внешних коммуникаций – пресс-службе обеспечить в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Председателя Национального Банка Республики Казахстан Галиеву Д.Т.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель
Национального Банка
Е. Досаев

  Приложение 1
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 23 декабря 2019 года № 253
"Приложение 1 к Правилам
приобретения товаров, работ и
услуг Национальным Банком
Республики Казахстан, его
ведомствами, организациями,
входящими в его структуру,
и юридическими лицами,
пятьдесят и более процентов
голосующих акций (долей
участия в уставном капитале)
которых принадлежат
Национальному Банку
Республики Казахстан или
находятся в его доверительном
управлении, и аффилиированными
с ними юридическими лицами

Перечень случаев приобретения товаров, работ, услуг на основании решений Совета директоров Национального Банка Республики Казахстан

      На основании решений Совета директоров Национального Банка Республики Казахстан приобретаются товары, работы, услуги в следующих случаях:

      1) для обеспечения передислокации Национального Банка Республики Казахстан и его функционирования;

      2) для создания филиалов, представительств или ведомств Национального Банка Республики Казахстан и обеспечения их функционирования;

      3) для приобретения, создания (строительства), ремонта (реконструкции) объектов Национального Банка Республики Казахстан, в том числе отнесенных к особо важным государственным объектам и уязвимым в террористическом отношении, обеспечения их функционирования, включая их оснащение и ремонт (замену) инженерного оборудования;

      4) для исполнения оперативных задач и программ Национального Банка Республики Казахстан, направленных на поддержание и обеспечение бесперебойного и непрерывного осуществления деятельности;

      5) приобретения товаров на основании договоров мены;

      6) для исполнения решений и поручений Совета Безопасности Республики Казахстан в целях обеспечения мер экономической безопасности в пределах мандата полномочий Национального Банка Республики Казахстан;

      7) для реализации мероприятий и задач в рамках взаимодействия и сотрудничества с международными организациями, центральными банками, контрольными и надзорными органами иностранных государств, государственными органами Республики Казахстан;

      8) для реализации иных задач в рамках функций и полномочий Национального Банка Республики Казахстан, требующих неотложного решения.";

  Приложение 2
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 23 декабря 2019 года № 253
  "Приложение 1-1
к Правилам приобретения
товаров, работ и услуг
Национальным Банком
Республики Казахстан, его
ведомствами, организациями,
входящими в его структуру, и
юридическими лицами,
пятьдесят и более процентов
голосующих акций (долей
участия в уставном капитале)
которых принадлежат
Национальному Банку
Республики Казахстан или
находятся в его доверительном
управлении, и аффилиированными
с ними юридическими лицами
  Форма

План закупок товаров, работ, услуг

Наименование заказчика

Наименование закупаемых товаров, работ, услуг на казахском языке

Наименование закупаемых товаров, работ, услуг на русском языке

Способ закупок

Единица измерения

Количество, объем

1

2

3

4

5

6

      продолжение таблицы:

Цена за единицу (тенге) без учета налога на добавленную стоимость (далее - НДС)

Общая сумма, утвержденная для закупки (тенге) без учета НДС

Утвержденная сумма на первый год трехлетнего периода (тенге) без учета НДС

Прогнозная сумма на второй год трехлетнего периода (тенге) без учета НДС

Прогнозная сумма на третий год трехлетнего периода (тенге) без учета НДС

Планируемый срок проведения закупок (квартал)

7

8

9

10

11

12

  ";
  Приложение 3
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 23 декабря 2019 года № 253
  "Приложение 6
к Правилам приобретения
товаров, работ и услуг
Национальным Банком
Республики Казахстан, его
ведомствами, организациями,
входящими в его структуру, и
юридическими лицами,
пятьдесят и более процентов
голосующих акций (долей
участия в уставном капитале)
которых принадлежат
Национальному Банку
Республики Казахстан или
находятся в его доверительном
управлении, и аффилиированными
с ними юридическими лицами
  Форма

                              Заявка на участие в тендере

      Кому ____________________________________________________________________
                        (указывается наименование организатора закупок)
От кого ________________________________________________________________________
            (указывается полное наименование потенциального поставщика)

      1. Сведения о потенциальном поставщике, претендующем на участие в тендере: 

Юридический, почтовый адрес, адрес электронной почты (при наличии) и контактные телефоны потенциального поставщика


Банковские реквизиты потенциального поставщика (бизнес-идентификационный номер (далее - БИН)/ индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН), банковский идентификационный код, индивидуальный идентификационный код), а также полное наименование банка или его филиала, в котором юридическое или физическое лицо обслуживается


Фамилия, имя, отчество (при его наличии) первого руководителя потенциального поставщика, ИИН


      2. ________________________________________________________________________
                  (указывается полное наименование потенциального поставщика)
настоящей заявкой выражает желание принять участие в закупках способом тендера
________________________________________________________________________________
                  (указать полное наименование тендера)

      в качестве потенциального поставщика и выражает согласие осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг (указать необходимое) в соответствии с требованиями и условиями тендера.

      3. Потенциальный поставщик настоящей заявкой принимает на себя полную ответственность и подтверждает о принятии им следующих условий:

      1) потенциальный поставщик и его субподрядчик (соисполнитель) (при наличии) не состоит в реестре недобросовестных участников государственных закупок и добросовестно исполнял свои обязательства по ранее заключенным договорам с заказчиком и (или) его аффилиированными лицами;

      2) учредители, акционеры потенциального поставщика, близкие родственники, супруг (супруга) или свойственники руководителей потенциального поставщика и (или) уполномоченного представителя данного потенциального поставщика не обладают правом принимать решение о выборе поставщика либо не являются работниками заказчика (организатора закупок) в проводимых закупках;

      3) потенциальный поставщик и (или) его работник не оказывал заказчику (организатору закупок) экспертные, консультационные и (или) иные услуги по подготовке проводимых закупок, не участвовал в качестве генерального проектировщика либо субпроектировщика в разработке технико-экономического обоснования и (или) проектной (проектно-сметной) документации на строительство объекта, являющегося предметом проводимых закупок, за исключением участия разработчика технико-экономического обоснования в закупках по разработке проектной (проектно-сметной) документации;

      4) руководитель потенциального поставщика, претендующего на участие в закупках:

      не имел отношения, связанные с управлением, учреждением, участием в уставном капитале юридических лиц, включенных в реестр недобросовестных участников государственных закупок;

      не является физическим лицом, осуществляющим предпринимательскую деятельность, включенным в реестр недобросовестных участников государственных закупок;

      5) потенциальный поставщик, являющийся физическим лицом, осуществляющим предпринимательскую деятельность, претендующий на участие в закупках, не является руководителем потенциального поставщика, который включен в реестр недобросовестных участников государственных закупок и (или) не имел отношения, связанные с управлением, учреждением, участием в уставном капитале юридических лиц, включенных в реестр недобросовестных участников государственных закупок;

      6) потенциальный поставщик и (или) привлекаемый им субподрядчик (соисполнитель) не имеют неисполненные обязательства по исполнительным документам в размере более пятикратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, согласно реестру должников по исполнительным производствам;

      7) потенциальный поставщик и аффилиированное лицо потенциального поставщика не участвуют в одном тендере (лоте);

      8) о непричастности к процедуре банкротства либо ликвидации.

      4. Настоящим также выражается согласие потенциального поставщика на
расторжение договора о закупках ___________________________________________________
                                    (указать наименование товаров, работ, услуг)
в случаях, предусмотренных пунктом 192 Правил.

      5. Подтверждаем, что ознакомлены с условиями тендера и осведомлены об ответственности за представление организатору закупок и тендерной комиссии недостоверных сведений о своей правомочности, квалификации, качественных и иных характеристиках поставляемого товара (товаров), выполняемых работ, оказываемых услуг, соблюдении авторских и смежных прав, а также иных ограничений, предусмотренных Правилами.

      Принимаем на себя полную ответственность за представление в тендерной заявке и прилагаемых к ней документах таких недостоверных сведений.

      6. Наша тендерная заявка будет действовать не менее 90 (девяносто) дней с даты вскрытия тендерных заявок.

      7. В случае признания нашей тендерной заявки выигравшей мы внесем обеспечение исполнения договора о закупках в размере, указанном в проекте договора о закупках.

      8. До заключения договора о закупках поданная нами тендерная заявка будет выполнять роль обязательного договора о закупках между заказчиком и нами.

      9. Тендерная заявка, представляемая организатору закупок потенциальным поставщиком, изъявившим желание участвовать в тендере, содержит:

      _________________________________________________________________________.
            (потенциальный поставщик указывает перечень прилагаемых документов)
_______________________________________________________________________________
            (Должность, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя
      потенциального поставщика либо лица, им уполномоченного, подпись)

      Дата заполнения ____________________".