"Аққулы аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Павлодар облысы Аққулы аудандық мәслихатының 2019 жылғы 8 сәуірдегі № 199/39 шешімі. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 12 сәуірде № 6300 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Аққулы аудандық мәслихатының 2020 жылғы 7 тамыздағы № 276/56 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Аққулы аудандық мәслихатының 07.08.2020 № 276/56 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылдың 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 8-бабы 3-тармағының 7) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес, Аққулы аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. "Аққулы аудандық мәслихатының аппараты мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. Лебяжі аудандық мәслихатының 2016 жылғы 17 қазандағы "Лебяжі аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5277 болып тіркелген, 2016 жылғы 02 желтоқсанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) № 33/8 шешімінің күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы шешімнің орындалуын бақылау аудандық мәслихаттың экономика және бюджеттік саясат, заңдылық пен адам құқығын қорғау мәселелері жөніндегі тұрақты комиссиясына жүктелсін.

      4. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы Қ. Әлтаев
      Аудандық мәслихат хатшысы С. Мүсінова

  Аққулы аудандық
мәслихатының 2019 жылғы
"8" сәуірдегі № 199/39
шешімімен
бекітілген

"Аққулы аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы

      1. Осы "Аққулы аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес әзірленген және "Аққулы аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын анықтайды.

      2. Қызметтік куәлік (бұдан әрі – куәлік) мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің "Аққулы аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінде атқаратын қызметін растайтын ресми құжат болып табылады.

      3. Куәлік бір түрде жасанды теріден жасалған мұқабада көзделген.

      4. Куәлік Аққулы аудандық мәслихаты хатшысының қолымен белгіленген тәртіпте беріледі.

      5. Куәлік лауазымға тағайындаған, ауыстырған (қайта тағайындаған), бүлінген, жоғалған, алдындағы берілген куәліктің қолдану мерзімі өткен кезде беріледі.

      6. Атқарып отырған лауазымынан босатылған, қызметтен босатылған, ауыстырылған (қайта тағайындалған) кезде, қызметкерлер тиісті бұйрықтың шыққан күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде куәлікті алған жеріне тапсырады.

      7. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды осы Қағидаларға 1-қосымшадағы нысан бойынша нөмірленетін және тігілетін, куәліктерді беру және қайтару журналында жүзеге асырылады.

      8. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын Аққулы ауданы мәслихат аппаратының басшысы жүргізеді.

      9. Куәліктерді есептен шығаруды және жоюды осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша куәліктерді есептен шығаруға және жоюға арналған тиісті актіні жасай отырып, Аққулы ауданы мәслихат аппаратының басшысы жүргізеді.

      10. Куәлікті жоғалтқан немесе бүлдірген жағдайда қызметкер үш жұмыс күні ішінде жазбаша түрде Аққулы ауданы мәслихат аппаратының басшысына хабарлайды.

      11. Куәлікті жоғалтқан адам жоғалған куәліктің жарамсыздығы туралы ақпаратты жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарына жариялауға жібереді.

      12. Қызметтік куәлікті дұрыс сақтамау нәтижесінде болған жоғалту, бүлдіру, сондай-ақ қызметтік куәлікті басқа тұлғаларға беру, қызметтік куәлікті жеке басы үшін қызметтен тыс мақсаттарда пайдаланудың әрбір фактіні Аққулы ауданы мәслихат аппаратының басшысы белгіленген тәртіппен қызметтік тексеру жүргізу қажеттігі тұрғысынан қарайды.

      13. Көк түсті жасанды теріден жасалған мұқабадағы куәлікте Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және "Аққулы аудандық мәслихатының аппараты" деген типографиялық шрифтегі жазбасы мемлекеттік және орыс тілінде болады. Ашылған түрінде куәліктің мөлшері 65x200 миллиметр болады. Сол жақ және оң жақ ішкі бөлігі белгіленген үлгідегі тангир торының аясында күннің астында қалықтаған бүркіт бейнеленген көгілдір түсте орындалған. Сол жақ бұрыштың сол жағында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының суреті. Сол жақ бұрыштың оң жағында фотосуретке арналған орын бар. Екі жағында да жоғарғы бөлігінде мемлекеттік және орыс тілдерінде "Аққулы аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі деген жазу басылады, төменгі жағында куәліктің нөмірі, мемлекеттік және орыс тілдерінде тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы мемлекеттік және орыс тілінде көрсетіледі. Сол жақ төменгі тарапында куәліктің берілген күні мен қолданыс мерзімі мемлекеттік және орыс тілінде көрсетіледі.

      14. Куәліктер Аққулы аудандық мәслихатының хатшысы қолымен расталады және елтаңбалы мөрмен бекітіледі.

  "Аққулы аудандық
мәслихатының аппараты"
мемлекеттік мекемесі
қызметтік куәлігін
беру Қағадалары және
оның сипаттамасына
1-қосымша
  Нысан

"Аққулы аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәліктерін беру және қайтару журналы

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқаратын лауазымы

Куәлік №

Беру күні

Қызметтік куәлік берілген қызметкердің қолы

Тапсыру күні

Куәлікті тапсырған қызметкердің қолы




































      Ескертпе: журнал тігілген, нөмірленген болуы тиіс.

  "Аққулы аудандық
мәслихатының аппараты"
мемлекеттік мекемесі
қызметтік куәлігін
беру Қағадалары және оның
сипаттамасына
2-қосымша
  Нысан

      Ұйымның атауы

      АКТІ № ________

      __________________                              ___________
жасалу орны                                                 күні

      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметкер, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), қызметтік куәлікті беру қағидаларының 9-тармағының негізінде "Аққулы аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің жұмыстан босатылуға, басқа қызметке ауысуға байланысты қызметтік куәліктерін жою және есептен шығару бойынша осы актіні жасадық.

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) Лауазымның атауы Қолы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) Лауазымның атауы Қолы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) Лауазымның атауы Қолы

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата района Аққулы" и его описание

Решение маслихата района Аққулы Павлодарской области от 8 апреля 2019 года № 199/39. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 12 апреля 2019 года № 6300. Утратило силу решением маслихата района Аққулы Павлодарской области от 7 августа 2020 года № 276/56 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу решением маслихата района Аққулы Павлодарской области от 07.08.2020 № 276/56 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 7) пункта 3 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьей 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", маслихат района Аққулы РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата района Аққулы" и его описание.

      2. Признать утратившим силу решение Лебяжинского районного маслихата от 17 октября 2016 года № 33/8 "Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата Лебяжинского района" и его описание" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5277, опубликованное 02 декабря 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию районного маслихата по экономике и бюджетной политике, законности и защите прав человека.

      4. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии К. Альтаев
      Секретарь районного маслихата С. Мусинова

  Утверждены
решением маслихата
района Аққулы
от "8" апреля 2019 года № 199/39

Правила
выдачи служебного удостоверения государственного учреждения
"Аппарат маслихата района Аққулы" и его описание

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата района Аққулы" и его описание (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяет порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата района Аққулы" и его описание.

      2. Служебное удостоверение (далее – удостоверение) является официальным документом, подтверждающим занимаемую административным государственным служащим должность в государственном учреждении "Аппарат маслихата района Аққулы".

      3. Удостоверения предусмотрены одного вида в переплете из искусственной кожи.

      4. Удостоверение выдается в установленном порядке за подписью секретаря маслихата района Аққулы.

      5. Удостоверения выдаются при назначении на должность, перемещении (переназначении), порче, утере, по истечении срока действия ранее выданного удостоверения.

      6. При освобождении от занимаемой должности, увольнении, перемещении (переназначении), работники, в течение трех рабочих дней со дня вынесения соответствующего распоряжения сдают удостоверения по месту его получения.

      7. Учет выдачи и возврата удостоверений осуществляется в журналах выдачи и возврата удостоверений, которые пронумеровываются и прошнуровываются по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      8. Учет выдачи и возврата удостоверений ведется руководителем аппарата маслихата района Аққулы.

      9. Списание и уничтожение удостоверений производится руководителем аппарата маслихата района Аққулы с составлением акта на списание и уничтожение удостоверений по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      10. В случае утраты или порчи удостоверения работник в течение трех рабочих дней в письменной форме сообщает руководителю маслихата района Аққулы.

      11. Лицо, утерявшее удостоверение, направляет на опубликование в средствах массовой информации информацию о недействительности утерянного удостоверения.

      12. По каждому факту утери, порчи служебного удостоверения, произошедшего в результате недобросовестного его хранения, а также передачи служебного удостоверения другим лицам, использования служебного удостоверения в личных внеслужебных целях, руководитель аппарата маслихата района Аққулы в установленном порядке рассматривается необходимость проведения служебного расследования.

      13. Обложка удостоверения в переплете из искусственной кожи синего цвета с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и надписью "Аппарат маслихата района Аққулы" на государственном и русском языках. В развернутом виде удостоверение имеет размер 65x200 миллиметра. Левая и правая внутренняя часть выполнена в голубом цвете с изображением парящего орла под солнцем на фоне тангирной сетки установленного образца. Слева в левом углу изображение Государственного Герба Республики Казахстан. Справа в левом углу место для фотографии. В верхней части с двух сторон печатается надпись государственное учреждение "Аппарат маслихата района Аққулы" на государственном и русском языках, по ниспадающей указывается номер удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность на государственном и русском языках. В левой нижней стороне дата выдачи и срок действия удостоверения на государственном и русском языках.

      14. Удостоверения заверяются подписью секретаря маслихата района Аққулы и скрепляются оттиском гербовой печати.

  Приложение 1
к Правилам выдачи служебного
удостоверения государственного
учреждения "Аппарат маслихата
района Аққулы" и его описание
  Форма

Журнал
выдачи, возврата служебных удостоверений государственного учреждения
"Аппарат маслихата района Аққулы"

Фамилия имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должность

№ Удостоверения

Дата выдачи

Роспись работника кому выдано служебное удостоверение

Дата возврата

Роспись работника, кто сдал удостоверение




































      Примечание: журнал должен быть прошнурован, пронумерован.

  Приложение 2
к Правилам выдачи служебного
удостоверения государственного
учреждения "Аппарат маслихата
района Аққулы"
и его описание
  Форма

      Наименование организации

      АКТ № ___

      ____________________                               ________
места составления                                          дата

      Мы, нижеподписавшиеся, (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), составили настоящий по списанию и уничтожению служебных удостоверений работников государственного учреждения "Аппарат маслихата района Аққулы" на основании пункта 9 Правил выдачи служебного удостоверения, в связи с увольнением, переводом на другую должность.

      Составили настоящий акт по их списанию и уничтожению

      Фамилия, имя, отчество (при наличии) Наименование должности Подпись

      Фамилия, имя, отчество (при наличии) Наименование должности Подпись

      Фамилия, имя, отчество (при наличии) Наименование должности Подпись