Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2019 жылғы 13 мамырдағы № 2/295 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2019 жылғы 16 мамырда № 1556 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 13 қаңтардағы № 1/41 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 13.01.2021 № 1/41 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңына сәйкес, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттері бекітілсін:

      1) осы қаулының 1 қосымшасына сәйкес "Үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру";

      2) осы қаулының 2 қосымшасына сәйкес "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді беру".

      2. Алматы қаласы Қалалық жоспарлау және урбанистика басқармасы Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді, кейіннен мерзімді баспа басылымдарында, Қазақстан Републикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялауды және Алматы қаласы әкімдігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары С. Мәкежановқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі Б. Байбек

  Алматы қаласы әкімдігінің
2019 жылғы 13 мамырдағы
№ 2/295 қаулысына 1 қосымша

"Үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы қаласы Қалалық жоспарлау және урбанистика басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 26 маусымдағы № 387 бұйрығымен бекітілген "Үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9-тармағында қарастырылған құжаттарды ұсыну мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастауға негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Мемлекеттік корпорацияның қызметкерінен құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді – 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының өтінішті қарауы және қызметті берушінің жауапты қызметкеріне жолдауы – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері материалдардың Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкестігін қарайды, үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсатты не Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды – 5 (бес) жұмыс күні;

      Көрсетілетін қызметті алушы қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынған жағдайда, Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша көрсетілетін қызметті беруші белгілеген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан бас тартады.

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсатқа немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметтің нәтижесін одан әрі көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорация қызметкеріне береді – 20 (жиырма) минут.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:

      1) кіріс нөмірі бар тіркелген өтініш;

      2) жауапты қызметкерді анықтау;

      3) құжаттарды тексеру және дайындау;

      4) үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсатқа немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;

      5) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Мемлекеттік корпорацияның қызметкерінен құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді – 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының өтінішті қарастыруы және қызметті берушінің жауапты қызметкеріне жолдауы – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері материалдардың Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкестігін қарайды, үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсатты не Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды – 5 (бес) жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсатқа немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметтің нәтижесін одан әрі көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорация қызметкеріне береді – 20 (жиырма) минут.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет"
мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметтерді көрсету үшін қажетті құжаттарды қабылдаған кезде, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, 20 (жиырма) минуттан аспайды.

      Егер көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес толық емес құжаттар топтамасын ұсынса, Мемлекеттік корпорация өтінішті қабылдаудан бас тартады, құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Қабылданған құжаттар 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушіге жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды толықтығы мен заңнамаға сәйкестігі тұрғысында қарайды, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындайды және оны Мемлекеттік корпорацияға жібереді. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай–ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Үлескерлердің ақшасын
тартуға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

"Үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру" мемлекеттік қызметін
көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



  Алматы қаласы әкімдігінің
2019 жылғы 13 мамырдағы
№ 2/295 қаулысына 2 қосымша

"Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы
туралы үзінді беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы қаласы Қалалық жоспарлау және урбанистика басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 26 маусымдағы № 387 бұйрығымен бекітілген "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді беру немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9-тармағында қарастырылған құжаттарды ұсыну мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастауға негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік корпорацияның қызметкерінен құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді – 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының өтінішті қарауы және қызметті берушінің жауапты қызметкеріне жолдауы – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері материалдардың Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкестігін қарайды, үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсатты не Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды – 5 (бес) жұмыс күні;

      Көрсетілетін қызметті алушы қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынған жағдайда, Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша көрсетілетін қызметті беруші белгілеген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан бас тартады.

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсатқа немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметтің нәтижесін одан әрі көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорация қызметкеріне береді – 20 (жиырма) минут.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:

      1) тіркелген өтініш және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру;

      2) жауапты қызметкерді анықтау;

      3) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тексеру және дайындау;

      4) тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзіндіге немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;

      5) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік корпорацияның қызметкерінен құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді – 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының өтінішті қарастыруы және қызметті берушінің жауапты қызметкеріне жолдауы – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері материалдардың Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкестігін қарайды, үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсатты не Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды – 5 (бес) жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсатқа немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметтің нәтижесін одан әрі көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорация қызметкеріне береді – 20 (жиырма) минут.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік
корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметтерді көрсету үшін қажетті құжаттарды қабылдаған кезде, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, 20 (жиырма) минуттан аспайды.

      Егер көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес толық емес құжаттар топтамасын ұсынса, Мемлекеттік корпорация өтінішті қабылдаудан бас тартады, құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Қабылданған құжаттар 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушіге жіберіледі

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды толықтығы мен заңнамаға сәйкестігі тұрғысында қарайды, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындайды және оны Мемлекеттік корпорацияға жібереді. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай–ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Тұрғын үй құрылысына
үлестік қатысу
туралы шарттың
есептік жазбасы
туралы үзінді беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

"Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы
үзінді беру" мемлекеттік қызметін көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы




Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере долевого участия в жилищном строительстве

Постановление акимата города Алматы от 13 мая 2019 года № 2/295. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 16 мая 2019 года № 1556. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 13 января 2021 года № 1/41

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 13.01.2021 № 1/41 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:

      1) "Выдача разрешения на привлечение денег дольщиков" согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      2) "Выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве" согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Управлению городского планирования и урбанистики города Алматы в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим официальным опубликованием в периодических печатных изданиях, в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и размещение на интернет-ресурсе акимата города Алматы.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы С. Макежанова.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы Б. Байбек

  Приложение 1
к постановлению акимата
города Алматы
от 13 мая 2019 года № 2/295

Регламент государственной услуги "Выдача разрешения на
привлечение денег дольщиков" Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на привлечение денег дольщиков" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление городского планирования и урбанистики города Алматы" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на привлечение денег дольщиков", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 июня 2017 года № 387 (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выдача разрешения на привлечение денег дольщиков согласно приложению 1 к Стандарту, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление документов предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      1) работник канцелярии услугодателя принимает у работника Государственной корпорации пакет документов, регистрирует заявление и передает руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) рассмотрение заявления руководителем услугодателя и направление ответственному сотруднику услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      3) ответственный сотрудник услугодателя рассматривает материалы на соответствие требованиям действующего законодательства Республики Казахстан, подготавливает разрешение на привлечение денег дольщиков либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта – 5 (пять) рабочих дней;

      В случае представления услугополучателем документов с истекшим сроком действия, и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта услугодатель в установленные сроки отказывает в дальнейшем рассмотрении заявлений.

      4) руководитель услугодателя подписывает разрешение на привлечение денег дольщиков или мотивированный отказ – 1 (один) рабочий день;

      5) работник канцелярии услугодателя выдает результат государственной услуги работнику Государственной корпорации для последующей выдачи услугополучателю – 20 (двадцать) минут.

      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) зарегистрированное заявление с входящим номером;

      2) определение ответственного сотрудника;

      3) проверка и подготовка документов;

      4) подписание разрешения на привлечение денег дольщиков или мотивированного отказа;

      5) выдача результата государственной услуги.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный сотрудник услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) работник канцелярии услугодателя принимает у работника Государственной корпорации пакет документов, регистрирует заявление и передает руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) рассмотрение заявления руководителем услугодателя и направление ответственному сотруднику услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      3) ответственный сотрудник услугодателя рассматривает материалы на соответствие требованиям действующего законодательства Республики Казахстан, подготавливает разрешение на привлечение денег дольщиков либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта – 5 (пять) рабочих дней;

      4) руководитель услугодателя подписывает разрешение на привлечение денег дольщиков или мотивированный отказ – 1 (один) рабочий день;

      5) работник канцелярии услугодателя выдает результат государственной услуги работнику Государственной корпорации для последующей выдачи услугополучателю – 20 (двадцать) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
"Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями в процессе
оказания государственной услуги

      9. При приеме необходимых документов для оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, работником Государственной корпорации проверяется полнота представленных документов. Услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов, не более 20 (двадцати) минут.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта Государственная корпорация отказывает в приеме заявления, выдает расписку об отказе в приеме документов.

      Принятые документы направляются услугодателю в течение 1 (одного) рабочего дня.

      Услугодатель рассматривает документы на предмет полноты и соответствия законодательству, готовит результат оказания государственной услуги и направляет его в Государственную корпорацию. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на
привлечение денег дольщиков"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача разрешения на привлечение денег дольщиков"







  Приложение 2
к постановлению акимата
города Алматы
от 13 мая 2019 года № 2/295

Регламент государственной услуги "Выдача выписки об учетной записи
договора о долевом участии в жилищном строительстве" Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление городского планирования и урбанистики города Алматы" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 июня 2017 года № 387 (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве согласно приложению 1 к Стандарту, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      1) работник канцелярии услугодателя принимает у работника Государственной корпорации пакет документов, регистрирует заявление и передает руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) рассмотрение заявления руководителем услугодателя и направление ответственному сотруднику услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      3) ответственный сотрудник услугодателя рассматривает материалы на соответствие требованиям действующего законодательства Республики Казахстан, подготавливает выписку об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта – 5 (пять) рабочих дней;

      В случае представления услугополучателем документов с истекшим сроком действия, и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта услугодатель в установленные сроки отказывает в оказании государственной услуги.

      4) руководитель услугодателя подписывает выписку об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве или мотивированный отказ – 1 (один) рабочий день;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет регистрацию, выдает результат государственной услуги работнику Государственной корпорации для последующей выдачи услугополучателю – 20 (двадцать) минут.

      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) зарегистрированное заявление и передача руководителю услугадателя;

      2) определение ответственного сотрудника;

      3) проверка и подготовка результата оказания государственной услуги;

      4) подписание выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве или мотивированного отказа;

      5) выдача результата государственной услуги.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный сотрудник услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) работник канцелярии услугодателя принимает у работника Государственной корпорации пакет документов, регистрирует заявление и передает руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) рассмотрение заявления руководителем услугодателя и направление ответственному сотруднику услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      3) ответственный сотрудник услугодателя рассматривает материалы на соответствие требованиям действующего законодательства Республики Казахстан, подготавливает выписку об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта – 5 (пять) рабочих дней;

      4) руководитель услугодателя подписывает выписку об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве или мотивированный отказ – 1 (один) рабочий день;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет регистрацию, выдает результат государственной услуги работнику Государственной корпорации для последующей выдачи услугополучателю – 20 (двадцать) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
"Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями в процессе
оказания государственной услуги

      9. При приеме необходимых документов для оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, работником Государственной корпорации проверяется полнота представленных документов. Услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов, не более 20 (двадцати) минут.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта Государственная корпорация отказывает в приеме заявления, выдает расписку об отказе в приеме документов.

      Принятые документы направляются услугодателю в течение 1 (одного) рабочего дня.

      Услугодатель рассматривает документы на предмет полноты и соответствия законодательству, готовит результат оказания государственной услуги и направляет его в Государственную корпорацию. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Выдача выписки об
учетной записи договора о долевом участии
в жилищном строительстве"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве"