Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасын бекіту туралы

Түркістан облысы Келес аудандық мәслихатының 2019 жылғы 29 наурыздағы № 12-87-VI шешімі. Түркістан облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 3 сәуірде № 4955 болып тіркелді. Күші жойылды - Түркістан облысы Келес аудандық мәслихатының 2020 жылғы 23 желтоқсандағы № 34-260-VI шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы Келес аудандық мәслихатының 23.12.2020 № 34-260-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 56-бабының 1-тармағының 4) тармақшасына, "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңының 6 бабының 2-3 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, Келес аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы бекітілсін;

      2. "Келес аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:

      1) осы шешімнің аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы мәслихат шешімі мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін қағаз және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнында Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін жолданылуын;

      3) осы шешім мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін Келес ауданының аумағында таратылатын мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялануға жолданылуын;

      4) ресми жарияланғаннан кейін осы шешімді Келес аудандық мәслихаттың интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      Ескерту. 2-тармаққа орыс тілінде өзгеріс енгізілді, қазак тіліндегі мәтіні өзгермейді - Түркістан облысы Келес аудандық мәслихатының 28.02.2020 № 23-169-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихат
      сессиясының төрағасы А. Мауленов
      Аудандық мәслихат хатшысы А. Тотиков

  Келес аудандық мәслихатының
"29" 03 2019 жылғы
№ 12-87-VI шешімімен
бекітілген

Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы

      1. Осы әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы (бұдан әрі –Қағида) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың тәртібін белгілейді.

      2. Әлеуметтік көмек Келес ауданының аумағында тұрақты тұратын мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына көрсетіледі.

1. Жалпы ережелер

      3. Осы Қағидада қолданылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі-уәкілетті ұйым) - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      2) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      3) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша Келес аудан әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;

      4) ең төмен күнкөріс деңгейі – облыстағы статистикалық органдар есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;

      5) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      6) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      7) орталық атқарушы орган – халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ететін мемлекеттік орган;

      8) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;

      9) уәкілетті орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын аудандағы халықты әлеуметтік қорғау саласындағы атқарушы органы;

      10) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;

      11) шекті шама – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері;

      12) шартты ақшалай көмек (бұдан әрі – ШАК) – отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарт талаптары бойынша жан басына шаққандағы орташа айлық табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің 60 пайызынан төмен жеке тұлғаларға немесе отбасыларға мемлекет беретін ақшалай нысандағы төлем;

      13) отбасыға көмектің жеке жоспары (бұдан әрі-жеке жоспар) – уәкілетті орган өтініш берушімен бірлесіп әзірлеген жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және (немесе) әлеуметтік бейімдеу бойынша іс-шаралар кешені;

      14) отбасы мүшелерін (адамды) әлеуметтік бейімдеу олардың жеке мұқтаждығына байланысты "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді, сондай-ақ жергілікті бюджет қаражаты есебінен қарастырылған әлеуметтік қолдаудың өзге де шараларын көздейді;

      15) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты – ШАК тағайындау үшін отбасы атынан әрекет ететін еңбекке қабілетті жеке тұлға мен уәкілетті орган арасындағы тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын келісім;

      16) отбасының жиынтық табысы – Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-ө бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2009 жылғы 28 тамызда № 5757 болып тіркелген) Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеу ережесіне сәйкес есептелетін, шартты ақшалай көмек тағайындауға жүгінген айдың алдындағы 3 айда ақшалай, сол сияқты заттай нысанда алынған табыстың жалпы сомасы;

      17) әлеуметтік келісімшарт – жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын Қазақстан Республикасының жұмыссыз, өз бетінше жұмыспен айналысатын және табысы аз азаматтары қатарындағы жеке тұлға мен халықты жұмыспен қамту орталығы арасындағы тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын келісім.

      4. Осы Қағиданың мақсаты үшін әлеуметтік көмек ретінде Келес ауданы әкімдігінің мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі – алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      5. "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" 1995 жылғы 28 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабында және "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" 2005 жылғы 13 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабында көрсетілген адамдарға әлеуметтік көмек осы қағидада көзделген тәртіппен көрсетіледі.

      6. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.

      7. Әлеуметтік көмек мынадай мереке күндеріне ұсынылады:

      1) 9 мамыр "Жеңіс күні" мерекесіне орай:

      Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерiне, біржолғы 100 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      екiншi дүниежүзiлiк соғыс кезiнде фашистер мен олардың одақтастары құрған концлагерлердiң, геттолардың және басқа да ерiксiз ұстау орындарының жасы кәмелетке толмаған бұрынғы тұтқындарына, біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      1941 жылғы 22 маусымы мен 1945 жылғы 9 мамыры аралығында кемiнде 6 ай жұмыс iстеген (әскери қызмет өткерген) және Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегi мен мiнсiз әскери қызметі үшін бұрынғы КСР Одағының ордендерiмен және медальдарымен марапатталған адамдарға, біржолғы 12 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      қайталап некеге отырмаған зайыбына (жұбайына) біржолғы 12 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      қайтыс болған соғыс мүгедектерінің және соларға теңестірілген мүгедектердің әйелдерді (күйелері), сондай-ақ қайтыс болған соғысқа қатысушылардың, партизандардың, астыртын күрес жүргізген адамдардың "Ленинградты қорғағаны үшін" медалімен және "Қоршаудағы Ленинград тұрғыны" белгісімен наградталған, жалпы ауруға шалдығудың, еңбек ету кезінде зақым алудың нәтижесінде және басқа себептерге (құқыққа қайшы келетіндер басқаларына) байланысты мүгедек деп танылған азаматтардың екінші рет некеге тұрмаған әйелдеріне (күйеулеріне) біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      2) 6 шілде "Астана күні" мерекесіне орай – үйде арнаулы әлеуметтік көмек көрсетіліп жатқан мүгедек балаларға және үйде оқып тәрбиеленетін мүгедек балаларға біржолғы әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 2 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      3) 1 желтоқсан "Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті күні" мерекесіне орай – жалғызілікті зейнеткерлерге, жалғызілікті қарттар мен жалғызбасты үйде әлеуметтік қызмет көрсетілетін І-ІІ-топ мүгедектерге біржолғы әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 2 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      4) 8 наурыз "Халықаралық әйелдер күніне" көпбалалы аналарға, оның ішінде:

      "Алтын алқамен", "Күміс алқамен" марапатталған немесе бұрын "Ардақты ана" атағын алған, сондай-ақ, І және ІІ дәрежелі "Ана даңқы" ордендерімен марапатталған, біржолғы 2 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.

      5) 7 мамыр "Отан қорғаушы күніне" орай:

      жаттығу жиындарына шақырылып, ұрыс қимылдары жүріп жатқан кезде Ауғанстанға жіберілген әскери міндеттілерге, бір жолғы 12 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      1986-1987 жылдары Чернобыль АЭС-індегі апаттың, сондай-ақ азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектілердегі басқа да радияциялық апаттар мен авариялардың зардаптарын жоюға қатысқан, сондай-ақ Семей ядролық сынақтар мен жаттығуларға қатысқан адамдарға, ядролық қаруды сынаудың салдарынан мүгедек болған адамдарға біржолғы әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 5 айлық есептік көрсеткіш;

      Ескерту. 7-тармаққа өзгерістер енгізілді - Түркістан облысы Келес аудандық мәслихатының 28.02.2020 № 23-169-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      8. Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін Түркістан облысы әкімдігі бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

      Арнайы және учаскелік комиссиялар туралы үлгілік ережелерді орталық атқарушы орган бекітеді.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау және әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу тәртібі

      9. Әлеуметтік көмек мынадай санаттағы азаматтарға ұсынылады:

      1) ең төмен күнкөріс деңгейіне еселік қатынаста белгілейтін шектен алпыс пайыздан аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысы бар аз қамтамасыз етілген отбасыларына, жұмысқа қабілетсіз аз қамтамасыз етілген мүгедектерге біржолғы әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 30 айлық есептік көрсеткіш;

      2) Ұлы Отан соғысының ардагерлері мен мүгедектеріне, ең төмен күнкөріс деңгейіне еселік қатынаста белгілейтін шектен алпыс пайыздан аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысы бар аз қамтамасыз етілген отбасыларына, жалғызілікті зейнеткерлер мен мүгедектерге, табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның тұрғын үйіне зиян келтіруіне байланысты, біржолғы әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 100 айлық есептік көрсеткіш;

      3) мамандырылған туберкулезге қарсы медициналық ұйымнан шығарылған, туберкулездің жұқпалы түрімен ауыратын адамдарға, ай сайын 10 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      4) адамның иммун тапшылығы вирусын жұқтыру немесе жұқтырылған иммун тапшылығының синдром ауруы медицина қызметкерлерінің және тұрмыстық қызмет көрсету саласы қызметкерлерінің кінәсінен болған, олардың өміріне немесе денсаулығына келтірілген зиянды өтеуге өтемақы, сонымен қатар адамның иммун тапшылығы вирусын жұқтырған балалары бар отбасыларына, ай сайын 2 есе ең төменгі күнкөріс деңгейі мөлшерінде;

      5) Ұлы Отан соғысының ардагерлері мен мүгедектеріне тұрғын үйін жөндеуге біржолғы әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 100 айлық есептік көрсеткіш;

      6) басылымдарға жазылу үшін - Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерiне бір жолғы 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде және Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегi мен мiнсiз әскери қызметi үшiн бұрынғы КСР Одағының ордендерiмен және медальдарымен марапатталған адамдарға, біржолғы 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      7) 80 жастан асқан жалғызілікті қарттарға, үйде оқып және тәрбиеленетін мүгедек балаларға, ай сайын әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 2 айлық есептік көрсеткіш;

      8) Ауғаныстандағы кеңес әскери құрамына қызмет көрсеткен жараланған, контузия алған немесе зақымданған, яғни ұрыс қимылдарын қамтамасыз етуге қатысқаны үшін бұрынғы КСРО Одағының ордендерімен және медальдерімен наградталған жұмысшылар мен қызметшілерге біржолғы әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 5 айлық есептік көрсеткіш;

      9) жеке оңалту бағдарламасы бойынша мүгедектерге қоларбамен қамтамасыз етуге:

      серуендеуге арналған қоларбаға әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 60 айлық есептік көрсеткіш;

      бөлмеге арналған қоларбаға әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 40 айлық есептік көрсеткіш;

      10) зейнеткерлерге және мүгедектерге саноторлық-курорттық емдеуге жолдама алу үшін, жылына бір рет әлеуметтік көмектің шекті мөлшері 40 айлық есептік көрсеткіш;

      11) әлеуметтік және инва такси қызметін ұсынуға – Ұлы Отан соғысының ардагерлері мен мүгедектеріне, жүріп тұруы қиын бірінші, екінші топтағы мүгедектерге, мүгедек балаларға емдеу мекемелеріне және қоғамдық орындарға тасымалдау үшін, ай сайын 40 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.

      Табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде азаматтар бір ай мерзім ішінде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру қажет.

      Бұл ретте азаматтарды өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаждар санатына жатқызу үшін мыналар:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер;

      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру не әлеуметтік мәні бар аурулардың болуы;

      3) жанбасына шаққандағы орташа табысы ең төмен күн көріс деңгейіне еселік қатынаста алпыс пайызынан аспайтын табыстың болуы.

      Азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесін аудандық мәслихат бекітеді.

      Арнайы комиссиялар әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарған кезде жергілікті өкілді органдар бекіткен азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесін басшылыққа алады.

      Ескерту.9-тармаққа өзгерістер енгізілді - Түркістан облысы Келес аудандық мәслихатының 28.02.2020 № 23-169-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      10. Алушылардың жекелеген санаттары үшін атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмектің мөлшері Түркістан облысы әкімдігінің келісімі бойынша бірыңғай мөлшерде белгіленеді.

      11. Жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі күн көріс деңгейінен төмен аз қамтамасыз етілген отбасыларға көрсетілетін әлеуметтік көмектің мөлшері отбасының әрбір мүшесіне ай сайын ең төменгі күн көріс деңгейінің шамасын құрайды.

      Әлеуметтік көмек ай сайын немесе 3 айға бір реттік болып төленеді. Әлеуметтік көмектің бір реттік төлемі комиссия мен келісім бойынша жүргізіледі және тек қана әлеуметтік келісім-шарт бойынша міндеттемелерді орындауға байланысты іс-шараларға, жеке қосалқы шаруашылықты дамытуға (үймалын, құсын сатып алуға және т.б.), жеке кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға (алдыңғы қарыздарды өтеуге арналған шығындардан басқа) пайдаланылады.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - Түркістан облысы Келес аудандық мәслихатының 28.02.2020 № 23-169-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      12. Әлеуметтік келісімшарт негізінде отбасының әрбір мүшесіне (адамға) арналған ШАК мөлшері отбасының (адамның) жан басына шаққандағы табысы мен облыстарда белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 60 пайызы арасындағы айырма ретінде айқындалады.

      Отбасының құрамы өзгерген жағдайда, ШАҚ мөлшері көрсетілген мән-жайлар орын алған кезден бастап, бірақ оны тағайындаған кезден кейін ғана қайта есептеледі.

      Ескерту. 12-тармаққа орыс тілінде өзгеріс енгізілді, қазак тіліндегі мәтіні өзгермейді - Түркістан облысы Келес аудандық мәслихатының 28.02.2020 № 23-169-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      13. Атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей уәкілетті ұйымның не өзге де ұйымдардың ұсынымы бойынша Келес ауданы әкімдігі бекітетін тізім бойынша көрсетіледі.

      14. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе ауыл және ауылдық округтың әкіміне өтінішке қоса мынадай құжаттарды:

      1) жеке басын куәландыратын құжатты;

      2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты;

      3) осы Үлгілік қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтерді;

      4) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтерді;

      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжатты ұсынады.

      15. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      16. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш келіп түскен кезде уәкілетті орган немесе ауыл және ауылдық округтің әкімі бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.

      17. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша осы Үлгілік қағидаларға 2, 3-қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкілетті органға немесе ауыл және ауылдық округ әкіміне жібереді.

      Ауыл және ауылдық округ әкімі учаскелік комиссияның актісі мен қорытындысын алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде оларды қоса берілген құжаттармен уәкілетті органға жібереді.

      18. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.

      19. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда уәкілетті орган тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті органдар мен ұйымдардың деректері негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.

      20. Уәкілетті орган учаскелік комиссиядан немесе ауыл және ауылдық округ әкімінен құжаттар келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      21. Арнайы комиссия құжаттар келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.

      22. Уәкілетті орган өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттарын тіркеген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Осы Үлгілік қағидалардың 17 және 18-тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден немесе ауыл және ауылдық округтің әкімінен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      23. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.

      24. Әлеуметтіккөмеккөрсетуден бас тарту:

      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;

      2) өтініш беруші адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;

      3) адамның (отбасының) жанбасына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін жергілікті өкілді органдар белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

      25. Әлеуметтік көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру Келес ауданының бюджетінде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

4. Көрсетілетін әлеуметтік көмекті тоқтату және қайтару үшін негіздемелер

      26. Әлеуметтік көмек:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінен тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушы мемлекеттік медициналық – әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;

      4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда;

      5) әлеуметтік келісімшарттың және отбасының белсенділігін арттырудың келісімшартында көрсетілген міндеттемелерін бұзылуы және (немесе) орындалмауы жағдайларда тоқтатылады.

      Әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген жағдаяттар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      27. Артық төленген сомалар ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтаруға жатады.

5. Қорытынды ереже

      28. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Е-собес" және автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшелерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындайдың қағидасына
1-қосымша

      Отбасыны тіркеу нөмірі _________________

Өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәліметтер

      _____________________ ____________________
(өтініш берушінің Т.А.Ә.) (үйінің мекенжайы, телефоны)

Р/с №

Отбасы мүшелерінің Т.А.Ә.

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Туған жылы









      Өтініш берушінің қолы_________________ күні__________________
Отбасының құрамы туралы мәліметтерді куәландыруға уәкілетті
органның лауазымды адамының Т.А.Ә. _________________________
(қолы)

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшелерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындайдың қағидасына
2-қосымша

Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның (отбасының)
мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру
АКТІСІ

      20___ж. "___"________
______________________
(елді мекен)
1. Өтініш берушінің Т.А.Ә. ________________________________________
2. Тұратын мекенжайы ____________________________________________
________________________________________________________________
3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлік қиын жағдай
__________________________________________________________________
______________________________________________________________
4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ___________ адам,
оның ішінде:

Р/с №

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқуорны)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайтадаярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер

Өмірлік қиын жағдай









































      Еңбекке жарамды барлығы___________________________________адам.
Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендерді _____
адам.
Балалардың саны:________________________________________
жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ___адам,
оқу құны жылына _______ теңге.
ОтбасындаҰлы Отан соғысына қатысушылардың,
Ұлы Отан соғысы мүгедектернің,Ұлы Отан соғысына қатысушылардың,
Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына
және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің,
80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерліісктер,
туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы, вирусы ) бар адамдардың, мүгедектердің,
мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек)
________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын
үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше –
көрсету керек):
_________________________________________________________________
Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Отбасының табысы:

Р/с №

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә

Табыс түрі

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер

тоқсанға

орта есеппен айына





































      6. Мыналардың:
автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат,
оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)
_________________________________________________________________ ___________________________қазіргі уақытта өздері тұрып жатқаннан бөле көзге
де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)___________
________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі):
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен қамтамасыз
етілу___________________________________________________
10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы
_________________________________________________________________
Комиссия төрағасы: ___________________________ _________________________
Комиссия мүшелері: ___________________________ _________________________
___________________________ _________________________ ___________________________
_________________________ ___________________________ _________________________
(қолдары) (Т.А.Ә.)
Жасалған актімен таныстым: _____________________________________
Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы
Тексеру жүргізілуден бас тартамын _________________________ өтініш
берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә. және қолы, күні
____ _________________________________________________________________
(өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)
____________________________

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшелерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындайдың қағидасына
3-қосымша

Учаскелік комиссияның №___ қорытындысы

      20_____ж. ___ ______
Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу
және мұқтаж азаматтардың жекелген санаттарының тізбесін айқындау
қағидаларына сәйкес өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты
әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамның (отбасының)
__________________________________________________________________
(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және
өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің негізінде
_________________________________________________________________
(қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)
адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік
көмек ұсыну туралы қорытынды шығарады.
Комиссия төрағасы: ____________________ _______________________
Комиссия мүшелері:____________________ _______________________
____________________ _______________________ ____________________
_______________________ ____________________ _______________________
(қолдары) (Т.А.Ә.)
Қорытынды қоса берілген құжаттармен _____ данада
20____ж. "____" _____ қабылданды.
Құжаттарды қабылдаған ауыл округ әкімінің немесе уәкілетті орган
қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы _________________________

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшелерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындайдың қағидасына
4-қосымша

ШАК тағайындау бойынша отбасының белсендiлiгiн арттырудың әлеуметтiк келiсiмшартын тiркеу журналы

Р/с

Тiркеу нөмiрi

Өтiнiш берушiнiң Т.А.Ә.

Мекен жайы

Сомасы

Өтiнiш берушiнiң қолы

Ескертпе






























Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

Решение Келесского районного маслихата Туркестанской области от 29 марта 2019 года № 12-87-VI. Зарегистрировано Департаментом юстиции Туркестанской области 3 апреля 2019 года № 4955. Утратило силу решением Келесского районного маслихата Туркестанской области от 23 декабря 2020 года № 34-260-VI

      Сноска. Утратило силу решением Келесского районного маслихата Туркестанской области от 23.12.2020 № 34-260-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии c подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, пункта 2-3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Келесского районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      2. Государственному учреждению "Аппарат Келесского районного маслихата" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить.

      1) государственную регистрацию настоящего решения в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего решения маслихата направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего решения направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемых на территории Келесского района;

      4) размещение настоящего решения на интернет-ресурсе Келесского районного маслихата после его официального опубликования.

      Сноска. В пункт 2 внесено изменение на русском языке, текст на казахском языке не меняется решением Келесского районного маслихата Туркестанской области от 28.02.2020 № 23-169-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии
      районного маслихата А. Мауленов
      Секретарь Келесского
      районного маслихата А. Тотиков

  Утверждены решением
Келесского районного
маслихата от "29" 03 2019
года № 12-87-VI

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

      1. Настоящие правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан(далее – правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      2. Социальная помощь предоставляется отдельным категориям нуждающихся граждан, постоянно проживающим на территории Келесского района.

1. Общие положения

      3.Основные термины и понятия, которые используются в настоящих правилах:

      1) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – уполномоченная организация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан, для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;

      2) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      3) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима Келесского района, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      4) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемой органами статистики в области;

      5) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      6) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      7) центральный исполнительный орган – государственный орган, обеспечивающий реализацию государственной политики в сфере социальной защиты населения;

      8) трудная жизненная ситуация – ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      9) уполномоченный орган – исполнительный орган района в сфере социальной защиты населения, финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи;

      10) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно – территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      11) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи;

      12) обусловленная денежная помощь (далее – ОДП) – выплата в денежной форме, предоставляемая государством физическим лицам или семьям с месячным среднедушевым доходом ниже 60 процентов от величины прожиточного минимума на условиях социального контракта активизации семьи;

      13) индивидуальный план помощи семье (далее – индивидуальный план) – комплекс разработанных уполномоченным органом совместно с заявителем мероприятий по содействию занятости и (или) социальной адаптации;

      14) социальная адаптация членов семьи (лица) предусматривает предоставление специальных социальных услуг в зависимости от их индивидуальной потребности в соответствии с Законом Республики Казахстан "О специальных социальных услугах", а также иные меры социальной поддержки, предусмотренные за счет средств местного бюджета;

      15) социальный контракт активизации семьи – соглашение между трудоспособным физическим лицом, выступающим от имени семьи для назначения ОДП, и уполномоченным органом, определяющее права и обязанности сторон;

      16) совокупный доход семьи – общая сумма доходов, полученных как в денежной, так и натуральной форме, за 3 месяца, предшествующих месяцу обращения за назначением обусловленной денежной помощи, рассчитываемая в соответствии с Правилами исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи, утвержденными приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-п (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 августа 2009 года № 5757);

      17) социальный контракт – соглашение между физическим лицом из числа безработных, самостоятельно занятых и малообеспеченных граждан Республики Казахстан, участвующих в государственных мерах содействия занятости, и центром занятости населения, определяющее права и обязанности сторон.

      4. Для целей настоящих правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая акиматом Келесского района в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      5. Лицам, указанным в статье 20 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним" и статье 16 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", социальная помощь оказывается в порядке, предусмотренном настоящими правилами.

      6. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

      7. Социальная помощь предоставляется в следующим праздничным дням:

      1) К празднику 9 мая "День Победы";

      - участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, единовременно в размере 100 месячного расчетного показателя, лицам приравненных к ним и работникам тыла единовременно в размере 5 кратного месячного расчетного показателя;

      бывшим несовершеннолетним узникам концлагерей, гетто и других мест принудительного содержания, созданных фашистами и их союзниками в период второй мировой войны, единовременно в размере 5 кратного месячного расчетного показателя;

      лицам, награжденных орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны, проработавшим (прослужившим) не менее шести месяцев с 22 июня 1941 года по 9 мая 1945 года, единовременно в размере 12 кратного месячного расчетного показателя;

      супруге (супругу) не вступившей (вступившему) в повторный брак, единовременно в размере 12 кратного месячного расчетного показателя;

      жены (мужья) умерших инвалидов войны и приравненных к ним инвалидов, а также жены (мужья) умерших участников войны, партизан, подпольщиков, граждан, награжденных медалью "За оборону Ленинграда" и знаком "Житель блокадного Ленинграда", признавшихся инвалидами в результате общего заболевания, трудового увечья и других причин (за исключением противоправных), которые не вступили в другой брак единовременно в размере 5 кратного месячного расчетного показателя;

      2) 6июля "День столицы" - детям инвалидам обслуживается на дому, детям инвалидам обучающимся и воспитывающимся на дому, единовременно, в размере 2 месячного расчетного показателя;

      3) 1 декабря "День Первого Президента Республики Казахстан" - одиноким и одиноко проживающим престарелым, пенсионерам и І-ІІ группы инвалидам обслуживается социальной услугой на дому единовременно, в размере 2 месячного расчетного показателя;

      4) 8 марта – "Международный женский день" - многодетным матерям, в том числе:

      награжденные подвесками "Алтын алка", "Кумисалка" или получившие ранее звание "Мать-героиня", а также награжденные орденами "Материнская слава" І и ІІ степени, единовременно в размере 2 кратного месячного расчетного показателя.

      5) 7 мая "День защитника Отечества";

      военнообязанным, призывавшимся на учебные сборы и направлявшимся в Афганистан в период ведения боевых действий, единовременно в размере 12 кратного месячного расчетного показателя;

      лицам, принимавшие участие в ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской АЭС в 1986-1987 годах, других радиационных катастроф и аварий на обьектах гражданского или военного назначения, а также участвовавшие непосредственно в ядерных испытаниях и учениях на Семипалатинском полигоне, единовременно, предельный размер социальной помощи 5 месячных расчетных показателей.

      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенным решением Келесского районного маслихата Туркестанской области от 28.02.2020 № 23-169-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

      8. Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых акиматом Туркестанской области.

      Типовые положения о специальных и участковых комиссиях утверждаются центральным исполнительным органом.

2. Порядок определения перечня категорий получателей социальной помощи и установления размеров социальной помощи

      9.Социальная помощь предоставляется гражданам из числа следующих категорий:

      1) малообеспеченным семьям среднедушевой доход которых не превышает шестьдесят процентного порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму, нетрудоспособным малообеспеченным инвалидам, единовременно, предельный размер 30 месячных расчетных показателей;

      2) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, малообеспеченным семьям среднедушевой доход которых не превышает шестьдесят процентного порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму, одиноким пенсионерам и инвалидам, для компенсаций причиненного ущерба гражданину (семье) либо жилью вследствии стихийного бедствия или пожара, единовременно, предельный размер 100 месячных расчетных показателей;

      3) лицам, выписанным из специализированной противотуберкулезной медицинской организации, больным заразной формой туберкулеза ежемесячно в размере 10 месячных расчетных показателей;

      4) лицам, заразившимся Синдромом приобретенного иммунодефицита или Вирусом иммунодефицита человека по вине медицинских работников и работников в сфере социально бытовых услуг что повлекло вред их здоровью, а также семьям имеющим детей, заразившихся Вирусом иммунодефицита человека, ежемесячно в 2 кратном размере прожиточного минимума;

      5) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны на ремонт жилья, единовременно, предельный размер социальной помощи 100 месячных расчетных показателей;

      6) для подписки в изданиях - участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, единовременно, в размере 3 месячных расчетных показателей и лицам награжденным орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны, единовременно, в размере 1 месячного расчетного показателя;

      7) одиноким пожилым лицам старше 80 лет, детям-инвалидам обучающимся и воспитывающимся на дому, ежемесячно, предельный размер социальной помощи 2 месячных расчетных показателей;

      8) лицам, принимавшие участие в боевых действиях на территории других государств; рабочим и служащим, обслуживавших советский воинский контингент в Афганистане, получившим ранения, контузии или увечья, либо награжденными орденами и медалями бывшего Союза ССР за участие в обеспечении боевых действий, единовременно, предельный размер социальной помощи 5месячныхрасчетныхпоказателей;

      9) инвалидам по индивидуальной программе реабилитации для обеспечения инвалидными колясками:

      на прогулочные инвалидные коляски, предельный размер социальной помощи 60месячныхрасчетныхпоказателей;

      на комнатные инвалидные коляски, предельный размер социальной помощи 40месячныхрасчетныхпоказателей;

      10) пенсионерам и инвалидам для получения направлений в санаторно-курортное лечение, один раз в год, предельный размер социальной помощи 40месячныхрасчетныхпоказателей;

      11) предоставление услуг социального и инва такси – на перевозку участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, инвалидам первой и второй группы затрудняющим в передвижении, детям инвалидам в места здравоохранения и общественные места, ежемесячно, в размере 40 месячных расчетных показателей;

      При наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара граждане в месячный срок должны обратиться за социальной помощью.

      При этом основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются:

      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;

      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо наличие социально значимого заболевания;

      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего шестьдесят процента порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму.

      Окончательный перечень оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся и проведения обследований материально-бытового положения лица (семьи) утверждается районным маслихатом.

      Специальные комиссии при вынесении заключения о необходимости оказания социальной помощи руководствуются утвержденным местными представительными органами перечнем оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся.

      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенным решением Келесского районного маслихата Туркестанской области от 28.02.2020 № 23-169-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

      10. К памятным датам и праздничным дням размер социальной помощи для отдельно взятой категории получателей устанавливается в едином размере по согласованию с акиматом Южно-Казахстанской области.

      11. Размер оказываемой социальной помощи малообеспеченным семьям со среднедушевым доходом ниже величины прожиточного минимума составляет величину прожиточного минимума на каждого члена семьи в месяц.

      Социальная помощь выплачивается ежемесячно или единовременно за 3 месяца. Единовременная выплата социальной помощи производится по согласованию с Комиссией и используется исключительно на мероприятия, связанные с выполнением обязательств по социальному контракту, развитие личного подсобного хозяйства (покупка домашнего скота, птицы и другое), организацию индивидуальной предпринимательской деятельности (кроме затрат на погашение предыдущих займов).

      Сноска. Пункт 11 - в редакции решения Келесского районного маслихата Туркестанской области от 28.02.2020 № 23-169-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

      12. Размер ОДП на основе социального контракте на каждого члена семьи (лицо) определяется как разница между среднедушевым доходом семьи (лица) 60 процентами от величины прожиточного минимума, установленной в области.

      Размер ОДП пересчитывается в случае изменения состава семьи с момента наступления указанных обстоятельств, но не ранее ее назначения.

      Сноска. В пункт 12 внесено изменение на русском языке, текст на казахском языке не меняется решением Келесского районного маслихата Туркестанской области от 28.02.2020 № 23-169-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

3. Порядок оказания социальной помощи

      13. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням, оказывается, по списку, утверждаемому акиматом Келесского района по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.

      14. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акима села и сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;

      3) сведения о составе лица (семьи) согласно приложению 1 к Типовым правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан утвержденный Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 (далее – Типовые правила);

      4) сведения о доходах лица (членов семьи);

      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      15. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      16. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или акима села и сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      17. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 к Типовым правилам и направляет их в уполномоченный орган или акиму сельского округа.

      Аким села, и сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      18. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      19. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      20. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима сельского округа производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      21. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      22. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 17 и 18 настоящих правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима сельского округа.

      23. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.

      24. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного районным маслихатом порога для оказания социальной помощи.

      25. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом Келесского района на текущий финансовый год.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      26. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, предоставленных заявителем;

      5) расторжения и (или) невыполнения обязательств по социальному контракту активизации семьи и социальному контракту.

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      27. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Заключительное положение

      28. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес".

  Приложение 1 к правилам
оказания социальной помощи,
установления размеров и
определения перечня отдельных
категорий нуждающихся граждан

      Регистрационный номер семьи ___________________________

Сведения о составе семьи заявителя

      __________________________________________________________ (Ф.И.О. заявителя) (домашний адрес, телефон)

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи

Родственное отношение к заявителю

Год рождения





      Подпись заявителя _______________________________Дата
Ф.И.О. должностного лица органа,
уполномоченного заверять
сведения о составе семьи ____________________________
(подпись)

  Приложение 2 к правилам
оказания социальной помощи,
установления размеров и
определения перечня отдельных
категорий нуждающихся граждан

АКТ
обследования для определения нуждаемости лица (семьи) в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      от "____" ___________ 20__ г.
______________________________
(населенный пункт)
1. Ф.И.О. заявителя _____________________________________________
2. Адрес места жительства ______________________________________
3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой заявитель обратился за социальной помощью ____________________________________ __________________________________________________________________
4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) _______
человек, в том числе:

№ п/п

Ф.И.О.

Дата рождения

Родственное отношение к заявителю

Занятость (место работы, учебы)

Причина незанятости

Сведения об участии в общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости

Трудная жизненная ситуация

      Всего трудоспособных _______________ человек.
Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости
________________ человек.
Количество детей: _________________
обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе
_____ человек, стоимость обучения в год ______ тенге.
Наличие в семье Участников Великой Отечественной войны, инвалидов
Великой Отечественной войны, приравненных к участникам Великой
Отечественной войны и инвалидам Великой Отечественной войны,
пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет, лиц, имеющих социально
значимые заболевания(злокачественные новообразования, туберкулез, вирус
иммунодефицита человека), инвалидов, детей-инвалидов (указать или добавить
иную категорию) __________________________________________________
_________________________________________________________________
5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье,
служебное жилье,
жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное - указать):
__________________________________________________________________
Расходы на содержание жилья: _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Доходы семьи:

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи (в т.ч. заявителя), имеющих доход

Вид дохода

Сумма дохода за предыдущий квартал (тенге)

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной доли)

за квартал

в среднем за месяц

























      6. Наличие: автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ,
заявленные доходы от его эксплуатации)
_________________________________________________________________
________________________________________________________ иного жилья,
кроме занимаемого в настоящее время, (заявленные доходы от его эксплуатации)
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________
7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник):
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________
9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой, обувью:
_________________________________________________________________
10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания:
__________________________________________________________________
Председатель комиссии: _____________________________
_________________________________
Члены комиссии: _______________________ _________________________________ ____________________________ _________________________________ ___________________________ _________________________________ __________________________ _________________________________
(подписи)(Ф.И.О.)
С составленным актом ознакомлен(а): ________________________________
Ф.И.О. и подпись заявителя
От проведения обследования отказываюсь _____________________
Ф.И.О. и подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата
_____________________ ___________________________________________
____________________
(заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

  Приложение 3 к правилам
оказания социальной помощи,
установления размеров и
определения перечня отдельных
категорий нуждающихся граждан

Заключение участковой комиссии №___

      ____________ 20__ г.
Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной
помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий
нуждающихся граждан, рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы
лица (семьи), обратившегося за предоставлением социальной помощи в связи с
наступлением трудной жизненной ситуации
__________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество заявителя)
на основании представленных документов и результатов обследования
материального положения заявителя (семьи) выносит заключение о
__________________________________________________________________
(необходимости, отсутствии необходимости)
предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной
жизненной ситуации
Председатель комиссии: ____________________________
Члены комиссии: __________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
(подписи)(Ф.И.О.)
Заключение с прилагаемыми документами
в количестве _____ штук
принято "_____" ___________ 20__ г.
__________________________________________Ф.И.О., должность, подпись
работника, акима села и сельского округа или уполномоченного органа,
принявшего документы.

  Приложение 4 к правилам
оказания социальной помощи,
установления размеров и
определения перечня отдельных
категорий нуждающихся граждан

Журнал регистрации социального контракта активизации семьи по назначению ОДП

№ п/п

Регистрационный номер

Ф.И.О. заявителя

Адрес

Сумма

Подпись заявителя

Примечание