Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 14 наурыздағы № 70 "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2019 жылғы 5 тамыздағы № 260 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 13 тамызда № 6114 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 26 наурыздағы № 97 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.03.2020 № 97 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      ЗҚАИ-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабына, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 14 ақпандағы № 67 "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 9-3/999 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы" бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде нөмірі 18316 болып тіркелген) сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 14 наурыздағы № 70 "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 4502, 2016 жылғы 6 мамырда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде электрондық түрде, 2016 жылғы 11 мамырда "Дидар" және 2016 жылғы 12 мамырда "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Облыстың ауыл шаруашылығы басқармасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы әкімдік қаулысы мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесінің Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің облыс аумағында таралатын мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы қаулының ресми жарияланғаннан кейін Шығыс Қазақстан облысы әкімінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің агроөнеркәсіп кешені мәселелері жөніндегі орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының
      әкімі Д. Ахметов

  Шығыс
Қазақстан облысы әкімдігінің
2019 жылғы "05" тамыздағы
№ 260 қаулысына қосымша
  Шығыс
Қазақстан облысы әкімдігінің
2016 жылғы 14 наурыздағы
№ 70 қаулысымен бекітілді

"Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттiк көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы (облыстардың ауыл шаруашылығы басқармалары) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған).

      3.Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – инвестициялық субсидиялар шартын бекіту не Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 9-3/999 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде нөмірі 12520 болып тіркелген) бекітілген "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша уәжді бас тарту болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық.

      Көрсетілетін қызметті алушыға Стандарттың 1 және 2-қосымшаларына сәйкес электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі туралы хабарлама жолданады. Хабарлама көрсетілетін қызметті алушы субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде тіркелген кезде көрсеткен электрондық почтаның мекенжайына жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға субсидиялауға арналған өтінімді субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде Стандарттың 3, 4, 5, 6-тармақтарына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында тіркеу негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушылардың өтінімдерін қарау және инвестициялық субсидиялар беру/беруден бас тарту туралы шешім қабылдау үшін жұмыс органы жыл сайын тиісті жылғы 1 ақпанға дейін мынадай ұйымдастырушылық іс-шараларды аяқтауы тиіс:

      1) конкурстық негізде сараптамалық ұйымды таңдау және төлем сомасын көрсете отырып, сараптамалық ұйымның қызметтер көрсету тәртібін, шарттарын, сондай-ақ тараптардың жауапкершілігін және өзге де шарттарды көздейтін, сараптамалық ұйымның қызметтер көрсетуі жөніндегі шартты жасау.

      2) жұмыс органының, жергілікті атқарушы органдардың және басқа да қоғамдық және үкіметтік емес салалық ұйымдардың қызметкерлері қатарынан мамандар тобын (бұдан әрі – мамандар тобы) құру және субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде тіркеу.

      Жұмыс органы облыстың ауыл шаруашылығы басқармасы (бұдан әрі – жұмыс органы) болып табылады;

      2-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші инвестор өтінімін субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде тіркеген сәттен бастап:

      1) 1 (бір) жұмыс күні ішінде ЭЦҚ-ны пайдалана отырып тиісті хабарламаға қол қою арқылы оның қабылданғанын растайды. Аталған хабарлама инвестордың жеке кабинетінде қолжетімді болады.

      Өтінімдерді қабылдау инвестициялық жобаны іске асыру орны бойынша тиісті жылғы 1 ақпаннан бастап 1 желтоқсанға дейін (қоса алғанда) тиісті жылы инвестициялық субсидиялауға арналған міндеттемелерден бос қаражат болған кезде жүзеге асырылады;

      2) өтінім бірінші кезеңде берілген жағдайда жұмыс органы 2 (екі) жұмыс күні ішінде инвестициялық жобаның осы Қағидалардың шарттарына сәйкестігі/сәйкес еместігі туралы шешім қабылдайды.

      1-тармақшада көзделген мерзімдер инвестициялық субсидия сомасы 500 (бес жүз) миллион теңге және одан астам болатын инвесторлардың өтінімдері бойынша қолданылмайды. Бұл жағдайда, жұмыс органы 1 (бір) күн ішінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 23 шілдедегі № 317 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде нөмірі 17320 болып тіркелген) бекітілген Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау қағидаларының (бұдан әрі – Қағидалар) талаптарына сәйкес инвестор ұсынған барлық құжаттардың электрондық көшірмелерін қоса бере отырып, келісім алу үшін әкімшіге сұраным жолдайды.

      Әкімші өтінімді алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде инвестициялық жобаны іске асырудың салалық орындылығы немесе орынсыздығы туралы жауап береді.

      Өтінім екінші кезеңде берілген және тіркелген кезде өтінім сараптамалық ұйымның немесе мамандар тобының жеке кабинеттеріне түседі.

      Сараптамалық ұйым немесе мамандар тобы инвестордан өтінім түскенде 10 (он) жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 4-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделеген жұмыстарды жүргізеді және өз ЭЦҚ-сымен қол қойылған жобаның жобалық-сметалық құжаттарға сәйкестігі/сәйкес еместігі туралы өзінің электрондық қорытындысын (бұдан әрі – қорытынды) дайындайды.

      Пайдалануға берілмеген инвестициялық жобалар бойынша инвестор өз қалауымен өтінімді екі кезеңмен бере алады. Бірінші кезеңде жұмыс органы инвестордың осы Қағидалардың шарттарына сәйкестігі/сәйкес еместігі туралы шешім қабылдайды. Екінші кезеңде жұмыс органы инвестициялық субсидияларды төлеу/төлеуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Пайдалануға берілген инвестициялық жобалар бойынша, сондай-ақ нақты сатып алынған техника мен жабдықтар бойынша өтінімдер екі кезеңді рәсімдерді қолданбай қаралады.

      Даулы мәселелер болған кезде, жұмыс органы сараптамалық ұйымға ауыл шаруашылығы саласындағы тиісті мамандарды не тәуелсіз сарапшыларды тартуды тапсырады. Аталған шарт сараптамалық ұйымның қызметтер көрсетуіне арналған шартта көзделген қаражат шеңберінде орындалады.

      3-іс-қимыл – сараптамалық ұйымның немесе мамандар тобының қорытындысы немесе әкімшінің хаты негізінде (осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген шарттарға сәйкес), сондай-ақ инвестициялық жобаның және/немесе ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің осы Қағидалармен белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі анықталған кезде:

      1) қорытынды алған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде инвестициялық субсидияларды беруден бас тарту туралы шешім қабылданады.

      Өтінімді қарау нәтижелері туралы мәліметтер инвестордың жеке кабинетіне жолданады және веб-порталда көрсетіледі;

      2) жұмыс органы оң шешім қабылдаған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде жұмыс органы мен инвестор арасында осы Қағидалардың 9, 10-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша ЭЦҚ қойылған, субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде электрондық нысанда жасалған инвестициялық субсидиялау шартына және сатып алынатын жабдықты, техниканы мақсатты пайдалану және иеліктен шығармау туралы келісімге қол қойылады;

      4-іс-қимыл – инвестициялық субсидиялар сомасын жұмыс органы инвестордың есеп шотына немесе инвестордың келісімімен инвестордың негізгі борышын өтеу есебіне қаржы институтына аударады.

      АӨК субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде шеккен шығыстардың бір бөлігін өтеу бойынша субсидиялау тиісті қаржы жылына арналған мемлекеттік бюджетте көзделген қаражат есебінен және шегінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі – 14 (он төрт) жұмыс күні.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижелері:

      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимылдың нәтижесі:

      төлем сомасын көрсете отырып, сараптамалық ұйымның қызметтер көрсету тәртібін, шарттарын, сондай-ақ тараптардың жауапкершілігін және өзге де шарттарды көздейтін, сараптамалық ұйымның қызметтер көрсетуі жөніндегі шарт;

      субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде тіркелген мамандар тобы, олар 2-іс-қимылды орындау үшін негіз болады;

      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылдың нәтижесі өтінімнің қабылданғанын растау болып табылады, ол 3-іс-қимылды орындау үшін негіз болады;

      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі инвестициялық субсидиялар беруден бас тарту туралы шешім қабылдау не оң шешім қабылдау кезінде инвестициялық субсидиялау шартына және сатып алынатын жабдықты, техниканы мақсатты пайдалану және иеліктен шығармау туралы келісімге қол қойылады, ол 4-іс-қимылды орындау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылдың нәтижесі субсидия төлеуге төлем тапсырмаларын қалыптастыру болып табылады, ол көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі субсидияларды төлеу үшін негіз болады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) облыстың ауыл шаруашылығы басқармасы;

      2) аумақтық қазынашылық бөлімшесі.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші өтінімді алған күннен бастап:

      субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде өтінімнің қабылданғанын растайды;

      Қағидалардың 18-тармағына сәйкес объектіні қарап-тексеруді, инвестордың нақты шығындарының жобалық-сметалық құжаттамаға сәйкестігін (материалдардың сапасы, саны және олардың құны), өндірістік қуаттылықтар жүктемесіне қол жеткізуді тексеруді жүзеге асырады, субсидиялар есептемесін жүргізеді;

      өтінім бойынша шешім қабылдау және ресімдеу және ол туралы көрсетілетін қызметті алушыларды хабардар ету;

      2) жұмыс органы оң шешім қабылдаған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде жұмыс органы мен инвестор арасында осы Қағидалардың 9, 10-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша ЭЦҚ қойылған, субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде электрондық нысанда жасалған инвестициялық субсидиялау шартына және сатып алынатын жабдықты, техниканы мақсатты пайдалану және иеліктен шығармау туралы келісімге қол қойылады;

      3) көрсетілетін қызметті алушылардың арнайы банктік шоттарына тиесілі субсидияларды аудару үшін субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде "Қазынашылық-Клиент" ақпараттық жүйесіне жүктелетін субсидия төлеуге арналған төлем тапсырмаларын қалыптастырады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі және көрсетілетін қызметті алушы мен көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі:

      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеуді жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН), бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ парольдің көмегімен жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1-процесс – қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЖСН/БСН және парольді порталға енгізу процесі (авторландыру процесі);

      3) 1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЖСН/БСН және пароль арқылы порталда тексеру;

      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты порталдың авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;

      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау салу нысанына қажетті құжаттардың көшірмелерін электрондық түрде тіркеуі, сондай-ақ сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;

      7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сының түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің сұрау салуды өңдеуі үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) электрондық үкіметтің өңірлік шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮӨШ АЖО) ЭҮШ арқылы жолдау;

      9) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарының сәйкестігін тексеруі;

      10) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының портал қалыптастырған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарлама) алуы. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің толық сипаттамасы осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.

  "Агроөнеркәсіптік кешен
субъектісі инвестициялық
салынымдар кезінде жұмсаған
шығыстардың бір бөлігінің
орнын толтыру бойынша
субсидиялау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентiне 1 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


Шартты белгілер:

     


  "Агроөнеркәсіптік кешен
субъектісі инвестициялық
салынымдар кезінде жұмсаған
шығыстардың бір бөлігінің
орнын толтыру бойынша
субсидиялау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентiне 2 қосымша

"Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

2. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде

     


Шартты белгілер:

     


О внесении изменения в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 14 марта 2016 года № 70 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 5 августа 2019 года № 260. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 13 августа 2019 года № 6114. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 26 марта 2020 года № 97

      Сноска. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 26.03.2020 № 97 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание ИЗПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан 14 февраля 2019 года № 67 "О внесении изменения в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 16 ноября 2015 года № 9-3/999 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 18316), Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата "Об утверждении регламента государственной услуги от 14 марта 2016 года № 70 "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 4502, опубликованное в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде 6 мая 2016 года, газетах "Дидар" от 11 мая 2016 года и "Рудный Алтай" от 12 мая 2016 года) следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Управлению сельского хозяйства области в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления акимата направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории области;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акима Восточно-Казахстанской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области по вопросам агропромышленного комплекса.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким
      Восточно-Казахстанской области Д. Ахметов

  Приложение к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "05"августа 2019 года № 260
  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от 14 марта 2016 года № 70

Регламент государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (управлением сельского хозяйства области) (далее – услугодатель).

      Прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).

      2. Форма оказания государственной услуги электронная (полностью автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги – заключение договора инвестиционного субсидирования либо мотивированный отказ в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 16 ноября 2015 года № 9-3/999 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 12520) (далее – Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная.

      Услугополучателю направляется уведомление о результате оказания государственной услуги в форме электронного документа, согласно приложениям 1 и 2 к Стандарту. Уведомление направляется на адрес электронной почты, указанный услугополучателем при регистрации в информационной системе субсидирования.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является регистрация заявки на субсидирование в информационной системе субсидирования в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя, согласно приложениям 3, 4, 5, 6 Стандарта.

      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 – для рассмотрения заявок услугополучателей и принятия решений о предоставлении/отказе в предоставлении инвестиционных субсидий ежегодно до 1 февраля соответствующего года рабочий орган должен завершить следующие организационные мероприятия:

      1) на конкурсной основе выбрать экспертную организацию и заключить договор по оказанию услуг экспертной организации, предусматривающий порядок, условия предоставления услуг экспертной организации, с указанием суммы оплаты, а также ответственность сторон и иные условия;

      2) создать и зарегистрировать в информационной системе субсидирования группу специалистов (далее – группа специалистов) из числа сотрудников рабочего органа, местных исполнительных органов и других организаций, являющихся представителями общественных и неправительственных отраслевых организаций.

      Рабочим органом является управление сельского хозяйства области (далее – рабочий орган);

      действие 2 – услугодатель с момента регистрации инвестором заявки в информационной системе субсидирования:

      1) подтверждает ее принятие в течение 1 (одного) рабочего дня путем подписания с использованием ЭЦП соответствующего уведомления. Данное уведомление становится доступным в личном кабинете инвестора.

      Прием заявок осуществляется по месту реализации инвестиционного проекта с 1 февраля по 1 декабря (включительно) соответствующего года, при наличии свободных от обязательств средств на инвестиционное субсидирование в соответствующем году;

      2) в случае подачи заявки на первом этапе принимает решение о соответствии/несоответствии инвестиционного проекта условиям настоящих Правил в течение 2 (двух) рабочих дней.

      Сроки, указанные в подпункте 1) не распространяются по заявкам инвесторов, сумма инвестиционных субсидий по которым составляет 500 (пятьсот) миллионов тенге и более. В данном случае рабочий орган в течение 1 (одного) рабочего дня направляет запрос администратору для получения согласования с приложением электронной копии документов, представленных инвестором, согласно требованиям Правил субсидирования по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса, при инвестиционных вложениях, утвержденных приказом исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 23 июля 2018 года № 317 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 17320) (далее - Правила).

      Администратор в течение 5 (пяти) рабочих дней с даты получения запроса, предоставляет ответ об отраслевой целесообразности или нецелесообразности реализации инвестиционного проекта.

      При подаче и регистрации заявки на втором этапе, заявка поступает в личные кабинеты экспертной организации или группе специалистов.

      Экспертная организация или группа специалистов при поступлении заявки от инвестора в течение 10 (десяти) рабочих дней проводит работы в соответствии с подпунктами 1), 2) пункта 4 Правил, и готовит свое электронное заключение о соответствии/несоответствии проекта к проектно-сметной документации (далее заключение), подписываемое своим ЭЦП.

      По инвестиционным проектам, которые не введены в эксплуатацию, инвестор по своему усмотрению может подать заявку в два этапа. На первом этапе рабочий орган принимает решение о соответствии/несоответствии инвестора условиям настоящих Правил. На втором этапе рабочий орган принимает решение о выплате/отказе в выплате инвестиционных субсидий.

      Заявки по инвестиционным проектам, уже введенным в эксплуатацию, а также по фактически приобретенной технике и оборудованию, рассматриваются без применения двухэтапных процедур.

      При наличии спорных вопросов, рабочий орган поручает экспертной организации привлечь соответствующих специалистов в области сельского хозяйства либо независимых экспертов. Данное условие выполняется в рамках средств, предусмотренных договором на оказание услуг экспертной организации;

      действие 3 – на основании заключений экспертной организации или группы специалистов, или письма администратора (в соответствии с условиям, указанным в пункте 7 Правил), а также при выявлении несоответствия инвестиционного проекта и/или представленных материалов, объектов, данных и сведений, требованиям, установленным Правилами:

      1) принимается решение об отказе в предоставлении инвестиционных субсидий в информационной системе субсидирования, в течение 1 (одного) рабочего дня со дня получения заключения.

      Сведения о результатах рассмотрения заявки направляются в личный кабинет инвестора и отражаются на веб-портале;

      2) в течение 1 (одного) рабочего дня, со дня принятия положительного решения рабочим органом, между рабочим органом и инвестором подписываются договор инвестиционного субсидирования и соглашение о целевом использовании и не отчуждении приобретаемого оборудования, техники по формам согласно приложениям 9, 10 к Правилам, заключенные в информационной системе субсидирования в электронной форме, подписываемые ЭЦП;

      действие 4 – сумма инвестиционных субсидий перечисляется рабочим органом на расчетный счет инвестора или с согласия инвестора в финансовый институт в счет погашения основного долга инвестора.

      Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом АПК, при инвестиционных вложениях, осуществляется за счет и в пределах средств, предусмотренных в государственном бюджете на соответствующий финансовый год.

      Срок оказания государственной услуги - 14 (четырнадцать) рабочих дней.

      6. Результаты процедур (действий) по оказанию государственной услуги:

      Результатом действия 1, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, являются:

      договор по оказанию услуг экспертной организации, предусматривающий порядок, условия предоставления услуг экспертной организации, с указанием суммы оплаты, а также ответственность сторон и иные условия;

      зарегистрированная в информационной системе субсидирования группа специалистов, которые служат основанием для выполнения действия 2.

      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является подтверждение принятия заявки, которое служит основанием для выполнения действия 3.

      Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является принятие решения об отказе в предоставлении инвестиционных субсидий либо при принятии положительного решения, подписывается договор инвестиционного субсидирования и соглашение о целевом использовании и не отчуждении приобретаемого оборудования, техники, которые служат основанием для выполнения действия 4.

      Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является формирование платежных поручений на выплату субсидий, которое служит основанием для выплаты причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) управление сельского хозяйства области;

      2) территориальное подразделение казначейства.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) услугодатель с даты получения заявки осуществляет:

      подтверждает принятие заявки в информационной системе субсидирования;

      проводит осмотр объекта, проверку соответствия фактических затрат инвестора к проектно-сметной документации (качество, количество материалов и их стоимость), достижения загруженности производственных мощностей в соответствии с пунктом 18 Правил, производит расчет субсидий;

      принятие и оформление решения по заявке и уведомление об этом услугополучателей;

      2) в течение 1 (одного) рабочего дня, со дня принятия положительного решения рабочим органом, между услугодателем и инвестором подписываются договор инвестиционного субсидирования и соглашение о целевом использовании и не отчуждении приобретаемого оборудования, техники по формам согласно приложениям 9, 10 к Правилам, заключенные в информационной системе субсидирования в электронной форме, подписываемые ЭЦП;

      3) формирует в информационной системе субсидирования платежные поручения на выплату субсидий, загружаемые в информационную систему "Казначейство-Клиент" для перечисления субсидий на специальный банковские счета услугополучателей.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя и услугодателя, при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее - ИИН), бизнес- идентификационного номера (далее - БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствие в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствие идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя, через ШЭП в автоматизированное рабочее место регионального шлюза электронного правительства (далее - АРМ РШЭП) для обработки запроса услугодателем;

      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов;

      10) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата государственной услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного порталом. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал, приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1 к Регламенту
государственной услуги
"Субсидирование по
возмещению части расходов,
понесенных субъектом
агропромышленного комплекса,
при инвестиционных
вложениях"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2 к Регламенту
государственной услуги
"Субсидирование по
возмещению части расходов,
понесенных субъектом
агропромышленного комплекса,
при инвестиционных
вложениях"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса, при инвестиционных вложениях"

2. При оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения: