"Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді белгілеудің тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2016 жылғы 21 қазандағы № 21 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының 2020 жылғы 28 қаңтардағы № 24 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 29 қаңтарда № 19940 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді белгілеудің тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2016 жылғы 21 қазандағы № 21 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14448 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 12 желтоқсанда жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді белгілеудің тәртібі осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Мемлекеттік қызмет департаменті заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің интернет-ресурсында орналастыруын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының мемлекеттік қызмет мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің төрағасы
А. Жаилғанова

  Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері
агенттігі төрағасының
2020 жылғы 28 қаңтардағы
№ 24 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері
және сыбайлас жемқорлыққа
қарсы іс-қимыл агенттігі
Төрағасының
2016 жылғы 21 қазандағы
№ 21 бұйрығымен
бекітілді

Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарың және тәлімгерлерді бекітудің тәртібі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді бекітудің тәртібі "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңының 20-бабы 5-тармағына сәйкес әзірленді.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) сынақтан өтуші – мемлекеттік әкімшілік қызметке алғаш рет қабылданған немесе қызметті бағалаудың, сынақ мерзімінің, аттестаттау қорытындысының не нәтижелері бойынша жағымсыз себептермен мемлекеттік лауазымнан босатылғаннан кейін мемлекеттік әкімшілік қызметке қайтадан кірген адам.

      2) сынақ мерзімі – сынақтан өтушілер үшін олардың орналасқан мемлекеттік лауазымдарға сәйкестігін тексеру мақсатында белгіленетін уақыт кезеңі;

      3) тәлімгерлік – сынақтан өтушілерді қызметтік міндеттерін өз бетінше орындауға бейімдеу мен кәсіби дайындау үрдісі;

      4) тәлімгер – сынақтан өтушіге бекітілген, оның кәсіби даярлығына практикалық көмек көрсететін мемлекеттік қызметші;

      5) тәлімгерлер кеңесі – тәлімгерлердің қызметін үйлестіретін, персоналдың кәсіби деңгейін және сабақтастығын нығайтатын тұрақты жұмыс істейтін ұжымдық қызмет органы;

      6) уәкілетті адам – мемлекеттік органның қызметшілерін лауазымдарға тағайындауға және лауазымдардан босатуға құқығы бар лауазымды адам (орган), не ол уәкілеттік берген лауазымды тұлға.

2-тарау. Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттары

      3. Сынақтан өтушілер үшін сынақ мерзімі үш айды құрайды.

      Нәтижесі қанағаттанарлықсыз болғанда сынақ мерзімі уәкілетті адамның шешімі бойынша кейіннен қайта ұзартылмайтын үш айға ұзартылады.

      4. Сынақтан өтушінің сынақ мерзімінен өту кезеңі мемлекеттік органның оны жұмысқа қабылдау туралы актісі шыққан сәтінен бастап саналады.

      5. Сынақ мерзімінің нәтижесі қанағаттанарлықсыз деп танудың негізі үшін сынақтан өтушімен өзіне жүктелген лауазымдық міндеттерді тиісті орындай алмауы болып табылады.

      Барлық фактілер, сондай-ақ сынақтан өтушімен өзіне жүктелген лауазымдық міндеттерді тиісті орындай алмауды растайтын тәлімгер (немесе сынақтан өтушінің тікелей басшысы) ұсынған материалдар мен құжаттар персоналды басқару қызметімен (кадр қызметімен) жазбаша тіркеліп, жиналады және сынақ мерзімінің нәтижесі туралы ұсыныста көрсетіледі.

3-тарау. Тәлімгерлерді бекітудің тәртібі

      6. Сынақ мерзімі кезеңінде, оның ішінде оны ұзатқан кезде мемлекеттік әкімшілік қызметке алғаш рет кірген сынақтан өтушілерге тәлімгерлер бекітіледі.

      Бұл ереже орталық мемлекеттік органдардың және олардың ведомстволарының аумақтық бөлімшелері, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын облыстық атқарушы органдар, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың атқарушы органдары, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын аудандық, қалалық атқарушы органдар басшыларының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына кіретін азаматтарға қолданылмайды.

      Сынақтан өтушінің іссапарда, қайта даярлауда және біліктілігін арттыруда болуын қоспағанда, қызметкер дәлелді себептермен қызметте болмаған кезең тәлімгерлік мерзіміне есептелмейді.

      7. Мемлекеттік қызметшіні тәлімгер ретінде бекіту мемлекеттік органның сынақтан өтушіні жұмысқа қабылдау туралы актісіндегі уәкілетті адамның бұйрығы негізінде жүргізіледі.

      8. Бір тәлімгерге екі сынақтан өтушіден артық бекітуге жол берілмейді.

      9. Тәлімгерді алмастыру уәкілетті адамның бұйрығымен:

      1) тәлімгердің жұмыстан шығуы немесе басқа жұмысқа ауысуы;

      2) тәлімгердің дәлелді себептер бойынша жұмыста екі аптадан астам болмауы;

      3) тәлімгердің жалпы немесе нақты сынақтан өтушіге қатысты тәлімгерлік қызметтен шеттету туралы негізделген жазбаша өтініші;

      4) сынақтан өтушінің тәлімгерді алмастыру туралы негізделген жазбаша өтініші;

      5) қызметтік жұмысына байланысты тәлімгердің тәртіптік немесе басқа жауаптылыққа тартылуы.

      Бұл ретте, тәлімгерлікті жүзеге асыру мерзімі өзгертілмейді.

      10. Тәлімгерді тәлімгерліктен босату мен сынақтан өтушіге жаңа тәлімгерді бекіту арасындағы кезең бес жұмыс күнінен аспауы тиіс.

      11. Тәлімгер оны тәлімгер ретінде бекіткен күннен кейін үш жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың қосымшасына сәйкес нысан бойынша Сынақ мерзімі кезеңіне сынақтан өтушінің бейімделу жоспарын (бұдан әрі – Бейімделу жоспары) әзірлейді.

      Бейімделу жоспары қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің басшысымен келісіледі.

      12. Тәлімгер:

      1) сынақтан өтушінің бейімделу жоспарын орындауына күнделікті бақылауды жүзеге асырады;

      2) сынақтан өтушіге таңдалған мамандықты игеруге көмектеседі, оған қызметтік міндеттерді түсіндіріп, оларды сапалы орындаудың әдістері мен тәсілдерін көрсетеді, жіберілген қателерді анықтап, бірлесіп талдайды және жояды;

      3) сынақтан өтушіге қызметтік істі тиімді жүзеге асырудың, сондай-ақ қойылған міндеттерді өздігімен шешудің оң үлгісі болып табылады;

      4) сынақтан өтушіні ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатысуға тартады, салауатты өмір салтын жүргізуге үгіттейді, жалпы мәдени және кәсіби зерденің дамуына көмектеседі, патриотизмге тәрбиелейді;

      5) сынақтан өтушінің жігерлігін, іскерлік және рухани қасиеттерін, оның жұмысқа, ұжымға және азаматтарға қатынасын зерделейді;

      6) сынақтан өтушінің еңбек тәртібін және заңдылықты бұзуын болдырмау бойынша шаралар қолданады;

      7) қажеттілік болған жағдайларда сынақтан өтуші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің басшысына оған тәрбиелік және тәртіптік әсер ету шараларын қолдану туралы ұсыныстар енгізеді;

      8) тәлімгерлік бойынша жұмыс жағдайы үшін жауапты болып табылады.

      13. Сынақтан өтуші:

      1) өзіне берілген тапсырмаларды орындайды, бейімделу жоспарында көзделген іс-шараларды жүзеге асырады;

      2) өзінің тәлімгерінен көмек сұрай алады;

      3) өзінің кәсіби біліктілік деңгейін жоғарылатуға, дағдылары мен қабілеттерін дамытуға, білім алуға күш салады;

      4) ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатысады;

      5) тәлімгерден жұмыстың тиімді нысандары мен әдістерін қабылдайды;

      6) лауазымдық міндеттерін орындауда тәлімгердің ұсынымдарын басшылыққа алады;

      7) қойылған міндеттерге сәйкес жұмысының қорытынды нәтижелері үшін жауапты болып табылады.

      14. Тәлімгерлер кеңесі мемлекеттік органда (штат саны он бес бірліктен кем мемлекеттік органды қоспағанда) құрылады және кем дегенде үш адамнан тұрады.

      Бірыңғай персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құрылған жағдайда, құрылған мемлекеттік органдар үшін бірыңғай тәлімгерлер кеңесін құруға рұқсат етіледі.

      15. Тәлімгерлер кеңесінің құрамын, оның төрағасын қоса алғанда, мемлекеттік органның басшысы бекітеді.

      Тәлімгерлер кеңесінің мүшелері мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшелерінің, соның ішінде персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) басшыларының қатарынан тағайындалады.

      16. Тәлімгерлер кеңесі:

      1) тәлімгерлерді таңдауға және олардың қызметін үйлестіруге қатысады;

      2) тәлімгерлерге олардың қызметін ұйымдастыруда, тәлімгерлік жұмыстың оң тәжірибесімен алмасуда және қолдануда әдістемелік және практикалық көмек көрсетеді;

      3) тәлімгерлер мен сынақтан өтушілердің атқарылған жұмыс туралы есептерін тыңдайды.

      17. Мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, жоғары кәсіби қасиеттерге ие, соңғы жыл бойы қызметін бағалауда "тиімдіден" төмен емес нәтижелері, тәрбие жұмысына бейімділігі және ұжымда беделі бар, сондай-ақ тәртіптік жазалары жоқ мемлекеттік қызметші тәлімгер болып тағайындалуы мүмкін.

      Көрсетілген талаптар штат саны он бірліктен кем мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілеріне қолданылмайды.

      18. Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) осы Қағидалардың 17-тармағының талаптарын есепке ала отырып, сынақтан өтушіні жұмысқа қабылдау және тәлімгерді тағайындау туралы актінің жобасын әзірлейді.

      19. Сынақтан өтуші тәлімгерлік мерзімі аяқталғаннан кейін бейімделу жоспарының орындалуы, басқа орындалған тапсырмалар, тәлімгерлік кезеңінде алынған білімдері мен дағдылары, тәлімгерлікті ұйымдастыру жөнінде ескертулер мен ұсыныстар туралы есеп дайындайды.

      20. Сынақтан өтушінің есебі оның жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің басшысына ұсынылады.

      21. Тәлімгерліктің аяқталуы бойынша тәлімгер сынақтан өтушіге оның лауазымдық міндеттерінің орындалу нәтижелері, кәсіби білімінің деңгейі, шеберлігі мен дағдыларының дамуы, қызметтік міндеттерін өз бетінше орындау қабілеті, қызметтік құжаттамаларды дайындау сапасы көрсетілетін пікір дайындайды.

      22. Пікір сынақтан өтуші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің басшысына ұсынылады.

      23. Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) сынақтан өтушінің есебі мен тәлімгердің пікірін тәлімгерлік аяқталған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде тәлімгерлер кеңесіне ұсынады.

      24. Тәлімгерлер кеңесі сынақтан өтушінің есебі, соңдай-ақ тәлімгер пікірі ұсынылған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде атқарылған жұмыс туралы тәлімгерлер мен сынақтан өтушілерді тыңдайды.

      Қажет болған кезде, оларды тыңдау үшін сынақтан өтушілер жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшелердің басшылары шақырылады.

      25. Бірыңғай тәлімгерлер кеңесі құрылған жағдайда, атқарылған жұмыс туралы ақпаратты жазбаша түрде қарауға рұқсат етіледі.

      Осы ереже алыс орналасқан елді мекендердегі мемлекеттік органдарға қатысты қолданылады.

      26. Тыңдау немесе атқарылған жұмыс туралы ақпаратты қарау қорытындылары бойынша тәлімгерлер кеңесі уәкілетті адамға бес жұмыс күні ішінде сынақтан өтушінің сынақ мерзімін өтуі не өтпеуі туралы ұсыныс енгізеді.

      27. Тәлімгерлер кеңесі құрылмаған мемлекеттік органда атқарылған жұмыс туралы ақпарат уәкілетті тұлғамен тыңдалады немесе қаралады.

      28. Тәлімгердің пікірі, сынақтан өтушінің есебі басқа да қажетті құжаттармен бірге сынақтан өтушінің және тәлімгердің жеке ісінде сақталады.

      29. Қызметтік борышын үлгілі орындағаны, сынақтан өтушінің кәсіби қалыптасуы мен тәрбиесіне қосқан елеулі үлесі үшін тәлімгерлер кеңесі уәкілетті тұлғаға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тәлімгерді көтермелеуді ұсынады.

      Тәлімгерлер кеңесі құрылмаған мемлекеттік органдарда тәлімгерді көтермелеу туралы шешімді өзіндік түрде қабылдайды.

      30. Тәлімгерлікті ұйымдастыру персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жүктеледі.

      31. Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) тәлімгерлікті ұйымдастыру тәжірибесін зерделейді және жинақтайды, мемлекеттік органның басшысына тәлімгерлік бойынша жұмысты жетілдіру туралы ұсыныстар енгізеді.

  Сынақ мерзімінен өтудің
қағидалары мен шарттарын
және тәлімгерлерді
бекітудің тәртібіне
қосымша
  Нысан
  "КЕЛІСІЛДІ"
  Сынақтан өтушінің басшысы
  __________________________
  20__ж. "___"__________

Сынақ мерзімі кезеңіне сынақтан өтушінің бейімделу жоспары

      алғашқы үш айға, кейінгі мерзімге (қажет емесін сызып тастау керек)

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)_______________________________

      Құрылымдық бөлімше _______________________________________________

      Лауазымы _________________________________________________________

      Сынақ мерзімінің басталған күні______________________________________

      Сынақ мерзімінің аяқталу күні _______________________________________

      Тәлімгердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), лауазымы __________

Іс-шараның атауы Жоспарланған нәтиже Іс-шараның аяқталу уақыты Орындалған іс-шараның, мақсатқа қол жеткізудің бағасы (2-ден 5-ке дейін) Тәлімгердің қолы
І. Мемлекеттік органның қызметімен танысуға бағытталған іс-шаралар

1






2






3






ІІ. Жеткілікті дамымаған құзыреттерді дамытуға бағытталған іс-шаралар

1






2











ІІІ. Атқаратын лауазымның кәсіби ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған іс-шаралар

1






2






3






4






5






      Бейімделу жоспарымен танысты __________ _____________________

                                          (қолы)       (қолды таратып жазу)

      20__ж. "___"______________

      Ескертпе:

      1. Бейімделу жоспарының бірінші бөліміндегі жоспарланған іс-шаралар мемлекеттік органның қызметін реттейтін құқықтық актілермен, ережелермен және регламенттермен, лауазымдық уақыт танысуға бағытталады және олардың саны үш іс-шарадан аспайды.

      2. Екінші бөлімде лауазымға кандидаттардың жеке қасиеттерін бағалау қорытындылары бойынша сынақтан өтуші 60%-дан төмен нәтиже алған құзыреттерді дамытуға бағытталған іс-шаралар жоспарланады.

      Жоспарланған іс-шаралар саны тестілеу нәтижелеріне тәуелді.

      60%-дан төмен құзыреттер болмаған жағдайда іс-шаралар жоспарланбайды.

      3. Бейімделу жоспарының үшінші бөліміндегі іс-шаралар атқаратын лауазымның кәсіби ерекшеліктерін зерделеуге бағдарланған және олардың саны бес іс-шарадан аспайды.

О внесении изменения в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21 октября 2016 года № 21 "Об утверждении Правил и условий прохождения испытательного срока и порядка закрепления наставников"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 28 января 2020 года № 24. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 января 2020 года № 19940

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21 октября 2016 года № 21 "Об утверждении Правил и условий прохождения испытательного срока и порядка закрепления наставников" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14448, опубликован 12 декабря 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      Правила и условия прохождения испытательного срока и порядка закрепления наставников, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту государственной службы Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы, курирующего вопросы государственной службы.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства Республики Казахстан
по делам государственной службы
А. Жаилғанова

  Приложение к приказу
Председателя Агентства
Республики Казахстан
по делам государственной службы
от 28 января 2020 года № 24
  Утверждены приказом
Председателя Агентства
Республики Казахстан
по делам государственной службы
и противодействию коррупции
от 21 октября 2016 года № 21

Правила и условия прохождения испытательного срока и порядка закрепления наставников

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила и условия прохождения испытательного срока и порядок закрепления наставников разработаны в соответствии с пунктом 5 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан".

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) испытуемый – лицо, впервые принятое на административную государственную службу или вновь поступившее на административную государственную службу после увольнения с государственной должности по результатам оценки деятельности, испытательного срока, итогов аттестации либо по отрицательным мотивам.

      2) испытательный срок – период времени, устанавливаемый для испытуемых в целях проверки их соответствия занимаемым государственным должностям;

      3) наставничество – процесс адаптации и профессиональной подготовки испытуемых к самостоятельному выполнению служебных обязанностей;

      4) наставник – государственный служащий, закрепляемый за испытуемым, оказывающий ему практическую помощь в его профессиональной адаптации;

      5) совет наставников – постоянно действующий орган коллективной деятельности, координирующий деятельность наставников, призванный укреплять профессиональный уровень персонала и его преемственность;

      6) уполномоченное лицо – должностное лицо (орган), имеющее право назначения на должности и освобождения от должностей служащих государственного органа, либо уполномоченного им должностного лица.

Глава 2. Порядок и условия прохождения испытательного срока

      3. Для испытуемых испытательный срок составляет три месяца.

      При неудовлетворительном результате испытательный срок продлевается на три месяца без повторного последующего продления по решению уполномоченного лица.

      4. Период прохождения испытательного срока испытуемого исчисляется с момента издания акта государственного органа о приеме его на работу.

      5. Основанием для признания результатов испытания неудовлетворительными является ненадлежащее выполнение испытуемым возложенных на него должностных обязанностей.

      Все факты, а также материалы и документы, предоставляемые наставником (или непосредственным руководителем испытуемого), которые подтверждают ненадлежащее выполнение должностных обязанностей испытуемым, письменно фиксируются и собираются службой управления персоналом (кадровой службой) и отражаются в представлении о результатах испытания.

Глава 3. Порядок закрепления наставников

      6. На период испытательного срока, в том числе при его продлении, за испытуемыми, впервые поступившими на административную государственную службу, закрепляются наставники.

      Данное положение не распространяется на граждан, поступающих на административные государственные должности руководителей территориальных подразделений центральных государственных органов и их ведомств, областных исполнительных органов, исполнительных органов городов республиканского значения, столицы, финансируемых из местного бюджета, районных, городских исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета

      В срок наставничества не засчитываются периоды отсутствия сотрудника на службе по уважительным причинам, за исключением нахождения испытуемого в командировке, на переподготовке и повышении квалификации.

      7. Закрепление государственного служащего в качестве наставника производится на основании приказа уполномоченного лица в акте государственного органа о приеме на работу испытуемого.

      8. Не допускается закрепление за одним наставником более двух испытуемых.

      9. Замена наставника производится приказом уполномоченного лица в случаях:

      1) увольнения наставника или перехода на другую работу;

      2) отсутствия на работе наставника более двух недель по уважительным причинам;

      3) обоснованного письменного заявления наставника об отстранении его от наставнической деятельности в целом или в отношении конкретного испытуемого;

      4) обоснованного письменного заявления испытуемого о замене наставника;

      5) привлечения наставника к дисциплинарной или иной ответственности в связи со служебной деятельностью.

      При этом, срок осуществления наставничества не изменяется.

      10. Период между освобождением наставника от наставничества и закреплением за испытуемым нового наставника составляет не более пяти рабочих дней.

      11. Наставник в течение трех рабочих дней после закрепления его наставником разрабатывает План адаптации испытуемого на период испытательного срока (далее – План адаптации) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      План адаптации согласовывается с руководителем структурного подразделения, в котором работает испытуемый.

      12. Наставник:

      1) осуществляет повседневный контроль за выполнением испытуемым плана адаптации;

      2) оказывает помощь испытуемому в овладении избранной профессией, разъясняет ему функциональные обязанности, показывает приемы и способы их качественного выполнения, выявляет и совместно анализирует и устраняет допущенные ошибки;

      3) служит положительным примером для испытуемого в эффективном осуществлении служебной деятельности, а также в самостоятельном решении поставленных задач;

      4) привлекает испытуемого к активному участию в общественной жизни коллектива, агитирует к ведению здорового образа жизни, содействует развитию общекультурного и профессионального кругозора, прививает патриотизм;

      5) изучает волевые, деловые и нравственные качества испытуемого, его отношение к работе, коллективу и гражданам;

      6) принимает меры по недопущению нарушений трудовой дисциплины и законности испытуемым;

      7) вносит в случаях необходимости предложения руководителю структурного подразделения, в котором работает испытуемый, о применении мер воспитательного и дисциплинарного воздействия;

      8) является ответственным за состояние работы по наставничеству.

      13. Испытуемый:

      1) исполняет данные ему поручения, выполняет мероприятия, предусмотренные планом адаптации;

      2) обращается за помощью к своему наставнику;

      3) прилагает меры к повышению уровня своей профессиональной компетенции, развитию навыков и способностей, получению знаний;

      4) активно участвует в общественной жизни коллектива;

      5) перенимает у наставника эффективные формы и методы работы;

      6) следует рекомендациям наставника при выполнении должностных обязанностей;

      7) является ответственным за конечные результаты работы в соответствии с поставленными перед ним задачами.

      14. В государственном органе (за исключением государственного органа со штатной численностью менее пятнадцати единиц) создается совет наставников, который состоит не менее чем из трех человек.

      В случае создания единой службы управления персоналом (кадровой службы) допускается создание единого совета наставников для государственных органов, для которых она создана.

      15. Состав совета наставников, включая его председателя, утверждается руководителем государственного органа.

      Члены совета наставников назначаются из числа руководителей структурных подразделений государственного органа, в том числе службы управления персоналом (кадровой службы).

      16. Совет наставников:

      1) принимает участие в подборе наставников и координации их деятельности;

      2) оказывает методическую и практическую помощь наставникам в организации их деятельности, в обмене и распространении положительного опыта наставнической работы;

      3) заслушивает отчеты наставников и испытуемых о проделанной работе.

      17. Наставником может быть назначен государственный служащий со стажем государственной службы не менее двух лет, обладающий высокими профессиональными качествами, имеющий результаты оценки деятельности за последний год не ниже "эффективно", склонность к воспитательной работе и пользующийся авторитетом в коллективе, а также не имеющий дисциплинарных взысканий.

      Указанные требования не распространяются на государственных служащих государственных органов со штатной численностью менее десяти единиц.

      18. Служба управления персоналом (кадровая служба) разрабатывает проект акта о принятии на работу испытуемого и назначении наставника с учетом требований пункта 17 настоящих Правил.

      19. Испытуемый после окончания срока наставничества готовит отчет о выполнении плана адаптации, других исполненных поручениях, приобретенных знаниях и навыках в период наставничества, замечаниях и предложениях по организации наставничества.

      20. Отчет испытуемого представляется руководителю структурного подразделения, в котором он работает.

      21. По завершению наставничества наставник готовит отзыв на испытуемого, в котором отражаются результаты выполнения должностных обязанностей испытуемого, уровень его профессиональных знаний, развития навыков и умений, способность самостоятельно исполнять служебные обязанности, качество подготовки служебной документации.

      22. Отзыв представляется руководителю структурного подразделения, в котором работает испытуемый.

      23. В течение пяти рабочих дней со дня завершения наставничества, отчет испытуемого и отзыв наставника представляются службой управления персоналом (кадровой службой) совету наставников.

      24. Совет наставников в течение пяти рабочих дней со дня внесения отчета испытуемого, а также отзыва наставника, заслушивает наставников и испытуемых о проделанной работе.

      При необходимости для их заслушивания приглашаются руководители структурных подразделений, в которых работают испытуемые.

      25. В случае создания единого совета наставников, допускается рассмотрение информации о проделанной работе в письменном виде.

      Данное положение распространяется в отношении государственных органов, расположенных в отдаленных населенных пунктах.

      26. По итогам заслушивания или рассмотрения информации о проделанной работе, совет наставников в течение пяти рабочих дней вносит уполномоченному лицу рекомендации о прохождении либо не прохождении испытуемым испытательного срока.

      27. В государственном органе, в котором не создан совет наставников, информация о проделанной работе заслушивается или рассматривается уполномоченным лицом.

      28. Отзыв наставника, отчет испытуемого с приложением других необходимых документов хранятся в личном деле испытуемого и наставника.

      29. За образцовое выполнение служебного долга, значительный вклад в профессиональное становление и воспитание испытуемого совет наставников рекомендует уполномоченному лицу поощрить наставника в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      В государственном органе, в котором не создан совет наставников, решение о поощрении наставника принимается уполномоченным лицом самостоятельно.

      30. Организация наставничества возлагается на службу управления персоналом (кадровую службу).

      31. Служба управления персоналом (кадровая служба) изучает и обобщает опыт организации наставничества, вносит руководителю государственного органа предложения о совершенствовании работы по наставничеству.

  Приложение
к Правилам и условиям прохождения
испытательного срока и порядка
закрепления наставников
  Форма
  "СОГЛАСОВАНО"
Руководитель испытуемого
__________________________
"___"______________20__г.

                  План адаптации испытуемого на период испытательного срока
            на первые три месяца, на последующий срок (ненужное вычеркнуть)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      ___________________________________________________________________

      Структурное подразделение __________________________________________

      Должность _________________________________________________________

      Дата начала испытательного срока _____________________________________

      Дата окончания испытательного срока __________________________________

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) наставника, должность

      ____________________________________________________________________

№ п/п

Наименование мероприятия

Планируемый результат

Время окончания мероприятия

Оценка выполненного мероприятия, достижения цели (от 2 до 5)

Подпись наставника

I. Мероприятия, направленные на ознакомление с деятельностью государственного органа

1






2






3






II. Мероприятия, направленные на развитие недостаточно развитых компетенции

1






2











III. Мероприятия, направленные на изучение профессиональной специфики занимаемой должности

1






2






3






4






5






      С планом адаптации ознакомлен __________ ___________________________________
                                    (подпись)             (расшифровка подписи)
"___"______________20__г.".

      Примечание:

      1. В первом разделе Плана адаптации планируемые мероприятия направляются на ознакомление с правовыми актами, регламентирующими деятельность государственного органа, положениями и регламентами, должностными инструкциями и их количество не превышает три мероприятия.

      2. Во втором разделе планируются мероприятия для развития компетенций, по которым испытуемый получил результаты ниже 60% по итогам оценки личных качеств кандидатов на должности.

      Количество планируемых мероприятий зависит от результатов тестирования.

      В случае отсутствия компетенции ниже 60%, мероприятия не планируются.

      3. В третьем разделе плана адаптации мероприятия ориентированы на изучение профессиональной специфики занимаемой должности и их количество не превышает пять мероприятий.