"Төтенше жағдай кезеңінде әлеуметтік-еңбек саласында мемлекеттік қызметтер көрсетудің және халықтың жекелеген санаттарын азық-түлік және тұрмыстық жиынтығымен қамтамасыз етудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2020 жылғы 25 наурыздағы № 109 бұйрығына өзгеріс енгiзу туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2020 жылғы 1 сәуірдегі № 118 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 2 сәуірде № 20273 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
Осы бұйрық 01.04.2020 бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы Президентінің "Әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету жөніндегі шаралар туралы" 2020 жылғы 16 наурыздағы Жарлығының 1-тармағының 4) тармақшасына, "Төтенше жағдай туралы" 2003 жылғы 8 ақпандағы Қазақстан Республикасы Заңының 12-1-бабы 2-тармағының 2-бөлігіне, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Төтенше жағдай режимін қамтамасыз ету жөніндегі мемлекеттік комиссия отырысының 2020 жылғы 18 наурыздағы № 3 хаттамасының 11-тармағына, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Төтенше жағдай режимін қамтамасыз ету жөніндегі мемлекеттік комиссиясының 2020 жылғы 23 наурыздағы отырысында Қазақстан Республикасы Президентінің берген тапсырмасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Төтенше жағдай кезеңінде әлеуметтік-еңбек саласында мемлекеттік қызметтер көрсетудің және халықтың жекелеген санаттарын азық-түлік және тұрмыстық жиынтығымен қамтамасыз етудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2020 жылғы 25 наурыздағы № 109 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20164 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде электрондық түрде 2020 жылғы 26 наурызда жарияланған) мынадай өзгеріс енгiзілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Төтенше жағдай кезеңінде әлеуметтік-еңбек саласындағы кейбір мемлекеттік қызметтерді көрсету және халықтың жекелеген санаттарын азық-түлік және тұрмыстық жиынтығымен қамтамасыз ету қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді талдау және дамыту департаменті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты облыстық, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармаларына, Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің аумақтық бөлімшелеріне, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамына, "Еңбек ресурстарын дамыту орталығы" акционерлік қоғамына және "Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры" акционерлік қоғамына жеткізуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі Н.Н. Мұқышевқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2020 жылғы 1 сәуірден бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі
Б. Нурымбетов

  Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрінің
2020 жылғы 1 сәуірі
№ 118 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрінің
2020 жылғы 25 наурыздағы
№ 109 бұйрығымен
бекітілген

Төтенше жағдай кезеңінде әлеуметтік-еңбек саласындағы кейбір мемлекеттік қызметтерді көрсету және халықтың жекелеген санаттарын азық-түлік және тұрмыстық жиынтығымен қамтамасыз ету қағидалары

1-тарау. Төтенше жағдай кезеңінде мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі

      1. Төтенше жағдай кезеңінде келесі мемлекеттік қызметтерді көрсету "Электрондық үкімет" веб-порталындағы (бұдан әрі - Портал) "Электрондық өтініш" сервисі (бұдан әрі - Сервис) арқылы, осы Төтенше жағдай кезеңінде әлеуметтік-еңбек саласындағы кейбір мемлекеттік қызметтерді көрсету қағидаларына (бұдан әрі - Қағидалар) қосымшаға сәйкес толтырылған, сондай-ақ, интернет-ресурс арқылы берілген электрондық өтініш негізінде жүзеге асырылады:

      1) жасына байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау;

      2) мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау;

      3) мемлекеттік арнайы жәрдемақылар тағайындау;

      4) жаңа туған баланы асырап алуға байланысты табысынан айырылу және бала бір жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты табысынан айырылу жағдайларына әлеуметтік төлем тағайындау;

      5) жүктілікке және босануға байланысты табысынан айырылу жағдайына әлеуметтік төлем тағайындау;

      6) қызметкерлердің өмірі мен денсаулығына келтірілген зиянды өтеу жөніндегі төлемдерді капиталдандыру кезеңі аяқталғаннан кейін банкроттық салдарынан таратылған заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасының азаматтарына ай сайынғы төлемдер түрінде әлеуметтік көмек тағайындау;

      7) мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін оларға құжаттарды ресімдеу;

      8) мүгедектерді сурдо-тифлотехникалық және міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету;

      9) жүріп-тұруы қиын бірінші топтағы мүгедектерге жеке көмекшінің және естуі бойынша мүгедектерге ымдау тілі маманының қызметтерін ұсыну үшін оларға құжаттарды ресімдеу;

      10) мүгедектерге кресло-арбалар беру;

      11) мүгедектерді санаторлық-курорттық емдеумен қамтамасыз ету;

      12) үйде күтім көрсету жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттар ресімдеу;

      13) медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттар ресімдеу;

      14) оралман мәртебесін беру немесе ұзарту;

      15) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау;

      16) арнаулы мемлекеттік жәрдемақы тағайындау;

      17) көпбалалы отбасыларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындау;

      18) бала кезінен бірінші топтағы мүгедектің күтімі бойынша жәрдемақы тағайындау;

      19) жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау;

      20) мүгедектікті және/немесе еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесін белгілеу және/немесе қажетті әлеуметтік қорғау шараларын айқындау;

      21) өз бетінше жұмысқа орналасуы үшін шетелдікке немесе азаматтығы жоқ адамға біліктілігінің сәйкестігі туралы анықтама беру немесе ұзарту;

      22) Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу, біржолғы мемлекеттік ақшалай өтемақы төлеу, куәлік беру;

      23) ақталған адамға куәлік беру;

      24) "Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқыту;

      25) жұмыс іздеп жүрген адамдар мен жұмыссыздарға жәрдем көрсету.

      2. Жоғарыда көрсетілген қызметтерді алуға Сервис арқылы өтініш берген кезде көрсетілетін қызметті алушы тиісті мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес өтінішті толтырады, сондай-ақ тиісті Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттардың сканерленген нұсқаларын қамтитын электрондық файлдарды қоса береді және электрондық цифрлық қолтаңбамен (бұдан әрі - ЭЦҚ) қол қояды.

      Бұл ретте тиісті Стандарттың 9-тармағында көрсетілген өтініш электрондық файл түрінде өтініш берушінің қолтаңбасынсыз қоса беріледі.

      3. Өтінішті алушы (адресат) мемлекеттік қызмет көрсету тізіліміне сәйкес көрсетіледі - "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) тиісті филиалы, жергілікті атқарушы орган немесе Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің аумақтық департаменті (бұдан әрі - Департамент).

      4. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы қол қойылған өтініш Портал арқылы Мемлекеттік корпорация филиалының, жергілікті атқарушы органның немесе Департаменттің электрондық құжат айналымы жүйесіне жіберіледі.

      5. Мемлекеттік корпорацияның филиалы, жергілікті атқарушы орган және Департамент 2 жұмыс күні ішінде электрондық өтінішті көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша Мемлекеттік корпорация филиалының тиісті аудандық немесе қалалық бөліміне, қаланың немесе ауданның жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөліміне, халықты жұмыспен қамту орталығына, Департаменттің медициналық-әлеуметтік сараптама бөліміне (бұдан әрі - МӘС бөлімі) жібереді.

      6. Мемлекеттік корпорация филиалының аудандық немесе қалалық бөлімінің, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің, халықты жұмыспен қамту орталығының және МӘС бөлімінің маманы 2 жұмыс күні ішінде тиісті Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес құжаттардың сәйкестігін тексереді.

      7. Сұрақтар туындаған кезде Мемлекеттік корпорация филиалының аудандық немесе қалалық бөлімінің, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің, халықты жұмыспен қамту орталығының және МӘС бөлімінің маманы электрондық өтініште көрсетілген телефон нөмірі немесе электрондық пошта арқылы көрсетілетін қызметті алушымен байланысады.

      8. Келіп түскен құжаттар Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес келген жағдайда Мемлекеттік корпорация филиалының аудандық немесе қалалық бөлімінің, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің, халықты жұмыспен қамту орталығының және МӘС бөлімінің маманы тиісті ақпараттық жүйеде электрондық іс макетін (МӘС актісін) қалыптастырады.

      9. Келіп түскен электрондық іс макетін (МӘС актісін) көрсетілетін қызметті берушілердің қарауы осы Қағидаларда көзделген ерекшеліктерді ескере отырып, мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін реттейтін заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету (көрсетуден бас тарту) нәтижесі туралы хабарлама көрсетілетін қызметті алушының ұялы байланыстың абоненттік нөміріне және көрсетілетін қызметті алушының Порталдағы жеке кабинетіне (техникалық мүмкіндік болған жағдайда) sms-хабарлама арқылы жіберіледі не Сервис арқылы келіп түскен өтінішке жауап түрінде жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушының Порталдағы жеке кабинетіне немесе ұялы байланыстың абоненттік құрылғысына қызмет көрсету (көрсетуден бас тарту) нәтижесі туралы хабарлама ұсынылған жағдайда хабарлау процесін қайта болдырмау үшін көрсетілетін қызметті алушыға электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы жауап берілмейді.

      11. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне шағымдануы тиісті мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актімен реттеледі.

2-тарау. Кейбір мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібінің ерекшеліктері

1-параграф. Төтенше жағдай кезеңінде "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібінің ерекшеліктері

      12. Егер көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті (бұдан әрі - атаулы әлеуметтік көмек) алушы болса, тікелей байланысты болдырмау мақсатында көрсетілетін қызметті алушыға атаулы әлеуметтік көмек жаңа кезеңге автоматты түрде өтінішсіз ұзартылады.

      13. Атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға алғаш рет жүгінген жағдайда, тікелей байланысты болдырмау үшін учаскелік комиссия байланыс құралдары арқылы көрсетілетін қызметті алушыға және (немесе) отбасына зерттеу жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызметтерді көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушыға байланыс құралдары арқылы электрондық түрде жіберіледі.

      15. 12-14-тармақтармен реттелмеген атаулы әлеуметтік көмекті тағайындаудың өзге де мәселелері Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 5 мамырдағы № 320 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11426 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу және кепілдік берілген әлеуметтік топтаманы ұсыну қағидаларында айқындалады.

2-параграф. Төтенше жағдай кезеңінде "Мүгедектікті және/немесе еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесін белгілеу және/немесе қажетті әлеуметтік қорғау шараларын айқындау" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібінің ерекшеліктері

      16. Мүгедектікті және/немесе еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесін және/немесе қажетті әлеуметтік қорғау шараларын белгілеуді МӘС бөлімдері "Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 44 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10589 болып тіркелген) бекітілген Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларына сәйкес куәландырылатын адамды мүгедектік белгіленген күннен бастап алты ай ішінде бақылап тексеріп, бір жылдан аспайтын мерзімге сырттай жүргізеді.

      17. Қайта куәландыру мерзімі төтенше жағдай енгізілгенге дейін бір айдан аспайтын мерзім ішінде және төтенше жағдай уақытында келген адамдарға мүгедектіктің, жалпы еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесінің, кәсіптік еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесінің және мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасының мерзімдері төтенше жағдай орын алған кезеңде автоматты түрде ұзартылады.

3-параграф. Төтенше жағдай кезеңінде "Жұмыс іздеп жүрген адамдар мен жұмыссыздарға жәрдем көрсету" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібінің ерекшеліктері

      18. Жұмыс іздеп жүрген адам ретінде тіркелу тұрғылықты жер бойынша "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мынадай:

      1) еңбек қызметін растайтын (бар болса);

      2) білімі, біліктілігі, арнайы білімдерінің немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы (бар болса) құжаттардың негізінде жүзеге асырылады.

      19. Жұмыспен қамту орталығы жұмыс іздеп жүрген адам ретінде тіркеу туралы шешім қабылдайды.

      20. Халықты жұмыспен қамту орталығы жұмыс іздеп жүрген адамды тіркеген күннен бастап бір жұмыс күні ішінде оған лайықты жұмыс таңдауда жәрдем көрсетеді.

      21. Халықты жұмыспен қамту орталығы осы Қағидалардың 20-тармағында көрсетілген мерзімде жұмыс іздеп жүрген адам үшін лайықты жұмыс таңдап бермеген жағдайда Халықты жұмыспен қамту орталығының қызметкері көрсетілген мерзім аяқталған соң бір жұмыс күні ішінде Халықты жұмыспен қамту орталығының директоры немесе ол уәкілеттік берген адам ЭЦҚ арқылы қол қоятын, жұмыс іздеп жүрген адамның құжаттары қоса берілген жұмыс іздеп жүрген адамды жұмыссыз ретінде тіркеу туралы шешім жобасын қалыптастырады және оны халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі жергілікті органға "Еңбек нарығы" автоматтандырылған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - "Еңбек нарығы" ААЖ) арқылы жібереді.

      22. Жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі жергілікті орган "Еңбек нарығы" ААЖ арқылы алынған ақпараттың дәйектілігін мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың ақпараттық жүйелерінде тексеруді жүзеге асырады.

      Халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі жергілікті органның бірінші басшысы немесе ол уәкілеттік берген адам "Еңбек нарығы" ААЖ-да жұмыс іздеп жүрген адамды жұмыссыз ретінде тіркеу туралы шешімге электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы қол қояды.

      23. Жұмыс іздеп жүрген адамдар мен жұмыссыздарға жәрдемдесудің 18-22-тармақтарда реттелмеген мәселелері "Жұмыс іздеп жүрген адамдарды, жұмыссыздарды тіркеу және халықты жұмыспен қамту орталықтары көрсететін еңбек делдалдығын жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2018 жылғы 19 маусымдағы № 259 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 13 шілдеде № 17199 болып тіркелген) бекітілген Жұмыс іздеп жүрген адамдарды, жұмыссыздарды тіркеу және халықты жұмыспен қамту орталықтары көрсететін еңбек делдалдығын жүзеге асыру қағидаларында белгіленеді.

4-параграф. Төтенше жағдай кезеңінде мүгедектігі бойынша мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақыны және еңбек ету қабілетінен айырылу жағдайына әлеуметтік төлемді жүзеге асыру тәртібінің ерекшеліктері

      24. Осы Қағидалардың 17-тармағында көрсетілген мүгедектігі бойынша мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы және (немесе) еңбек ету қабілетінен айырылу жағдайына әлеуметтік төлем алушылар болып табылатын адамдарға төтенше жағдай кезеңінде төлемдер бұдан бұрын белгіленген мүгедектік тобына және (немесе) жалпы еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесіне сәйкес төтенше жағдай режимі аяқталған айды қоса алғанға дейін төленеді.

3-тарау. Халықтың жекелеген санаттарын азық-түлік және тұрмыстық жиынтығымен қамтамасыз ету тәртібі

      25. Төтенше жағдай кезеңінде азық-түлік-тұрмыстық жиынтық:

      атаулы әлеуметтік көмек алушылар қатарындағы бір жастан он сегіз жасқа дейінгі балаларға;

      тұрақты негізде медициналық-әлеуметтік мекемелерде тұратын мүгедектерді қоспағанда, он алты жасқа дейінгі мүгедек балаларға;

      тұрақты негізде медициналық-әлеуметтік мекемелерде тұратын мүгедектерді қоспағанда, барлық жастағы бірінші, екінші және үшінші топтағы мүгедектерге;

      мүгедек бала тәрбиелеп отырған адамдарға;

      халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі жергілікті органда тiркелген жұмыссыздарға ұсынылады.

      26. Осы Қағидалардың 25-тармағында көрсетілген адамдардың тізімін жергілікті атқарушы органдар мемлекеттік органдар мен ұйымдардың ақпараттық жүйелеріндегі деректер негізінде жасайды.

      27. Азық-түлік-тұрмыстық жиынтықтың құрамын жергілікті атқарушы органдар экономикалық мүмкіндіктерге байланысты, бірақ екі айлық есептік көрсеткіштен төмен емес мөлшерде айқындайды.

      28. Жергілікті атқарушы органдар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 31 қаңтардағы № 22 қаулысында айқындалған өнім берушілермен мемлекеттік сатып алу туралы шарттар жасайды.

      29. Жергілікті атқарушы органдар азық-түлік-тұрмыстық жиынтықтар сатып алу үшін осы Қағидалардың 25-тармағында көрсетілген адамдардың шоттарына ақша аудару арқылы азық-түлік-тұрмыстық жиынтықтармен қамтамасыз ете алады.

      30. Өнім берушілер мемлекеттік сатып алу туралы шартқа сәйкес адресатқа дейін жеткізуді жүзеге асырады.

  Төтенше жағдай кезеңінде
әлеуметтік-еңбек саласындағы
кейбір мемлекеттік қызметтерді
көрсету және халықтың
жекелеген санаттарын
азық-түлік және тұрмыстық
жиынтығымен қамтамасыз ету
қағидаларына қосымша

"Электрондық үкімет" веб-порталының "Электрондық өтініш" сервисі арқылы әлеуметтік және мемлекеттік қызметтерді алу үшін өтініштің электрондық нысаны

      ЖСН ___________________________________________________________________________

      Тегі ____________________________________________________________________________

      Аты ____________________________________________________________________________

      Әкесінің аты_____________________________________________________________________

      E-mail __________________________________________________________________________

      Пошта адресі (көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты адресі)

      ________________________________________________________________________________

      Телефон ________________________________________________________________________

      Мемлекеттік қызметтің атауы ______________________________________________________

      Өңір____________________________________________________________________________

      Қабылдаушы ____________________________________________________________________

      Мазмұны _______________________________________________________________________

      Өтінішке қоса берілген құжаттардың тізбесі:

Р/с №

Құжаттың атауы

Құжаттағы парақтардың саны

Ескертпе

1




2





О внесении изменения в приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 25 марта 2020 года № 109 "О некоторых вопросах оказания государственных услуг в социально-трудовой сфере и обеспечения продуктово-бытовым набором некоторых категорий населения на период чрезвычайного положения"

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 1 апреля 2020 года № 118. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 апреля 2020 года № 20273

      Примечание ИЗПИ!
      Вводится в действие с 01.04.2020

      В соответствии с подпунктом 4) пункта 1 Указа Президента Республики Казахстан от 16 марта 2020 года "О мерах по обеспечению социально-экономической стабильности", частью 2 пункта 2 статьи 12-1 Закона Республики Казахстан от 8 февраля 2003 года "О чрезвычайном положении", пунктом 11 протокола заседания Государственной комиссии по обеспечению режима чрезвычайного положения при Президенте Республики Казахстан от 18 марта 2020 года № 3, поручением Президента Республики Казахстан, данном на заседании Государственной комиссии по обеспечению режима чрезвычайного положения при Президенте Республики Казахстан от 23 марта 2020 года, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 25 марта 2020 года № 109 "О некоторых вопросах оказания государственных услуг в социально-трудовой сфере и обеспечения продуктово-бытовым набором некоторых категорий населения на период чрезвычайного положения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 20164, опубликованный 26 марта 2020 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде) следующее изменение:

      Правила оказания некоторых государственных услуг в социально-трудовой сфере и порядка обеспечения продуктово-бытовым набором некоторых категорий населения на период чрезвычайного положения, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту анализа и развития государственных услуг Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) доведение настоящего приказа до областных, городов Нур-Султан, Алматы и Шымкент управлений координации занятости и социальных программ, территориальных подразделений Комитета труда, социальной защиты и миграции Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан, некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан", акционерного общества "Центр развития трудовых ресурсов" и акционерного общества "Государственный фонд социального страхования".

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан Мукушева Н. Н.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 1 апреля 2020 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан Б. Нурымбетов

  Приложение к приказу
Министра труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
от 1 апреля 2020 года № 118
  Утверждены приказом
Министра труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
от 25 марта 2020 года № 109

Правила оказания некоторых государственных услуг в социально-трудовой сфере и порядка обеспечения продуктово-бытовым набором некоторых категорий населения на период чрезвычайного положения

Глава 1. Порядок оказания государственных услуг на период чрезвычайного положения

      1. На период действия чрезвычайного положения оказание следующих государственных услуг (далее – услуги) осуществляется на основании электронного заявления, поданного через сервис "Электронное обращение" (далее – Сервис) на веб-портале "Электронного правительства" (далее – Портал), заполненного согласно приложению к настоящим Правилам оказания некоторых государственных услуг в социально-трудовой сфере на период чрезвычайного положения (далее – Правила), а также посредством интернет-ресурса:

      1) назначение пенсионных выплат по возрасту;

      2) назначение государственной базовой пенсионной выплаты;

      3) назначение государственных специальных пособий;

      4) назначение социальной выплаты на случаи потери дохода в связи с усыновлением (удочерением) новорожденного ребенка (детей) и потери дохода в связи с уходом за ребенком по достижении им возраста одного года;

      5) назначение социальной выплаты на случаи потери дохода в связи с беременностью и родами;

      6) назначение социальной помощи в виде ежемесячных выплат гражданам Республики Казахстан после завершения периода капитализации платежей по возмещению вреда, причиненного жизни и здоровью работников юридическими лицами, ликвидированными вследствие банкротства;

      7) оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи;

      8) обеспечение инвалидов сурдо-тифлотехническими и обязательными гигиеническими средствами;

      9) оформление документов на инвалидов для предоставления им услуги индивидуального помощника для инвалидов первой группы, имеющих затруднение в передвижении, и специалиста жестового языка для инвалидов по слуху;

      10) предоставление инвалидам кресла-колясок;

      11) обеспечение инвалидов санаторно-курортным лечением

      12) оформление документов на оказание специальных социальных услуг в условиях ухода на дому;

      13) оформление документов на оказание специальных социальных услуг в медико-социальных учреждениях (организациях);

      14) присвоение или продление статуса оралмана;

      15) назначение государственной адресной социальной помощи;

      16) назначение специального государственного пособия;

      17) назначение государственного пособия многодетным семьям;

      18) назначение пособия по уходу за инвалидом первой группы с детства;

      19) назначение социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов;

      20) установление инвалидности и/или степени утраты трудоспособности и/или определение необходимых мер социальной защиты;

      21) выдача или продление справки иностранцу или лицу без гражданства о соответствии квалификации для самостоятельного трудоустройства;

      22) регистрация граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне, выплата единовременной государственной денежной компенсации, выдача удостоверений;

      23) выдача удостоверения реабилитированному лицу;

      24) обучение основам предпринимательства по проекту "Бастау Бизнес";

      25) оказание содействия лицам, ищущим работу, и безработным.

      2. При подаче заявлений на получение вышеуказанных услуг посредством Сервиса, услугополучатель заполняет заявление согласно соответствующему стандарту государственной услуги (далее – Стандарт), а также прикладывает электронные файлы, содержащие сканированные версии документов, указанные в пункте 9 соответствующего Стандарта, и подписывает электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП).

      При этом заявление, указанное в пункте 9 соответствующего Стандарта, прилагается в форме электронного файла без подписи заявителя.

      3. Получатель заявления (адресат) указывается в соответствии с Реестром государственных услуг – соответствующий филиал некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация), местный исполнительный орган или территориальный департамент Комитета труда, социальной защиты и миграции Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан (далее – Департамент).

      4. Подписанное ЭЦП услугополучателя заявление Порталом направляется в систему электронного документооборота филиала Государственной корпорации, местного исполнительного органа или Департамента.

      5. Филиал Государственной корпорации, местный исполнительный орган и Департамент в течение 2 рабочих дней направляет электронное заявление в соответствующий районный или городской отдел филиала Государственной корпорации, отдел занятости и социальных программ, Центр занятости населения города или района, отдел медико-социальной экспертизы Департамента (далее – отдел МСЭ) по месту жительства услугополучателя, соответственно.

      6. Специалист районного или городского отдела филиала Государственной корпорации, отдела занятости и социальных программ, Центра занятости населения и отдела МСЭ в течение 2 рабочих дней проверяет документы на соответствие согласно Стандарту соответствующей государственной услуги.

      7. При возникновении вопросов, специалист районного или городского отдела филиала Государственной корпорации, отдела занятости и социальных программ, Центра занятости населения и отдела МСЭ связывается с услогополучателем по телефонному номеру или электронной почте, указанных в электронном заявлении.

      8. В случае соответствия поступивших документов Стандарту соответствующей государственной услуги, специалист районного или городского отдела филиала Государственной корпорации, отдела занятости и социальных программ, Центра занятости населения и отдела МСЭ формирует электронный макет дела (акт МСЭ) в соответствующей информационной системе.

      9. Рассмотрение поступившего электронного макета дел (акта МСЭ) услугодателями осуществляется в соответствии с подзаконными нормативными правовыми актами, регулирующими порядок оказания государственных услуг с учетом особенностей предусмотренных настоящими Правилами.

      10. Уведомление о результате оказания государственной услуги (отказе в оказании) направляется посредством sms-сообщения на абонентский номер сотовой связи услугополучателя и в личный кабинет услугополучателя на Портал (при наличии технической возможности), либо направляется в виде ответа на заявление, поступившее через Сервис.

      В случае предоставления уведомления о результате оказания услуги (отказе в оказании) в личный кабинет услугополучателя на Портале или на абонентское устройство сотовой связи, для исключения повторного процесса уведомления ответ услугополучателю через систему электронного документооборота не предоставляется.

      11. Обжалование результата оказания государственной услуги услугополучателем регулируется подзаконным нормативным правовым актом, определяющим порядок оказания соответствующей государственной услуги.

Глава 2. Особенности порядка оказания некоторых государственных услуг

Параграф 1. Особенности порядка оказания государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи" на период чрезвычайного положения

      12. В случае если услогополучатель является получателем государственной адресной социальной помощи (далее – адресная социальная помощь), то в целях исключения прямого контакта адресная социальная помощь на новый период услогополучателю продлеваются автоматически без заявления.

      13. В случае первичного обращения за назначением адресной социальной помощи для исключения прямого контакта участковая комиссия проводит обследование услогополучателя и (или) семьи посредством устройств связи.

      14. Результат оказания государственной услуги направляется услогополучателю в электронной форме посредством устройств связи.

      15. Вопросы назначения адресной социальной помощи, не урегулированные пунктами 12-14, определяются Правилами назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи и предоставления гарантированного социального пакета, утвержденной приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 5 мая 2015 года № 320 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11426).

Параграф 2. Особенности порядка оказания государственной услуги "Установление инвалидности и/или степени утраты трудоспособности и/или определение необходимых мер социальной защиты" на период чрезвычайного положения

      16. Установление инвалидности и/или степени утраты трудоспособности и/или определение необходимых мер социальной защиты проводится отделами МСЭ заочно в соответствии с Правилами проведения медико-социальной экспертизы, утвержденными приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 44 "Об утверждении Правил проведения медико-социальной экспертизы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10589), на срок не более одного года с контрольным осмотром освидетельствованного лица в течение шести месяцев с даты установления инвалидности.

      17. Лицам, срок переосвидетельствования которых наступил не более чем за месяц до введения чрезвычайного положения и во время чрезвычайного положения, сроки инвалидности, степени утраты общей трудоспособности, степени утраты профессиональной трудоспособности и индивидуальной программы реабилитации инвалида, продлеваются автоматически на период действия чрезвычайного положения.

Параграф 3. Особенности порядка оказания государственной услуги "Оказания содействия лиц, ищущим работу и безработным" на период чрезвычайного положения

      18. Регистрация в качестве лица, ищущего работу осуществляется по месту жительства через веб-портал "электронного правительства" на основании документов:

      1) подтверждающих трудовую деятельность (при наличии);

      2) об образовании, квалификации, наличии специальных знаний или профессиональной подготовки (при наличии).

      19. Решение о регистрации лиц, ищущих работу принимается Центром занятости населения.

      20. Центр занятости населения в течение одного рабочего дня со дня регистрации лица, ищущего работу, оказывает ему содействие в подборе подходящей работы.

      21. В случае, если Центр занятости населения не подобрал для соискателя подходящую работу в срок, указанный в пункте 20 настоящих Правил, сотрудник Центра занятости населения в течение одного рабочего дня после истечения указанного срока формирует проект решения о регистрации лица, ищущего работу в качестве безработного с приложением документов лица, ищущего работу, который подписывается директором Центра занятости населения или уполномоченным им лицом посредством ЭЦП, и направляет его в местный орган по вопросам занятости населения через автоматизированную информационную систему "Рынок труда" (далее – АИС "Рынок труда").

      22. Местный орган по вопросам занятости населения осуществляет проверку достоверности полученной информации через АИС "Рынок труда" в информационных системах государственных органов и (или) организаций.

      Первый руководитель местного органа по вопросам занятости населения или уполномоченное им лицо в течение одного рабочего дня подписывает в АИС "Рынок труда" решение о регистрации лица, ищущего работу в качестве безработного посредством электронной цифровой подписи.

      23. Вопросы оказания содействия лицам, ищущим работу и безработным, не урегулированные пунктами 18-22, определяются Правилами регистрации лиц, ищущих работу, безработных и осуществления трудового посредничества, оказываемого центрами занятости населения, утвержденными приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 19 июня 2018 года № 259 "Об утверждении Правил регистрации лиц, ищущих работу, безработных и осуществления трудового посредничества, оказываемого центрами занятости населения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 17199).

Параграф 4. Особенности порядка осуществления выплат государственного социального пособия по инвалидности и социальной выплаты на случай утраты трудоспособности на период чрезвычайного положения

      24. Лицам, указанным в пункте 17 настоящих Правил, являющимся получателями государственного социального пособия по инвалидности и (или) социальной выплаты на случай утраты трудоспособности, выплаты на период чрезвычайного положения осуществляются по установленной ранее группе инвалидности и (или) степени утраты общей трудоспособности по месяц окончания действия режима чрезвычайного положения, включительно.

Глава 3. Порядок обеспечения продуктово-бытовым набором отдельных категорий населения

      25. Продуктово-бытовой набор предоставляется на период чрезвычайного положения:

      детям в возрасте от шести до восемнадцати лет, из числа получателей адресной социальной помощи;

      детям-инвалидам до шестнадцати лет, за исключением инвалидов, постоянно проживающих в медико-социальных учреждениях;

      инвалидам первой, второй и третьей группы всех возрастов, за исключением инвалидов, постоянно проживающих в медико-социальных учреждениях;

      воспитывающим ребенка-инвалида;

      безработные, зарегистрированные в местном органе по вопросам занятости населения.

      26. Перечень лиц, указанных в пункте 25 настоящих Правил, формируется местными исполнительными органами на основании данных информационных систем государственных органов и организаций.

      27. Состав продуктово-бытового набора определяется местными исполнительными органами исходя из экономических возможностей, но не ниже двух месячных расчетных показателей.

      28. Местные исполнительные органы заключают договора государственных закупок с поставщиками, определенными постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 января 2020 года № 22.

      29. Местные исполнительные органы могут предоставление продуктово-бытового набора осуществлять путем перечисления денежных средств на счета лиц, указанных в пункте 25 настоящих Правил, для приобретения продуктово-бытового набора.

      30. Поставщики осуществляют доставку до адресата в соответствии с договором о государственных закупках.

  Приложение
к Правилам оказания некоторых
государственных услуг
в социально-трудовой сфере и
обеспечения продуктово-
бытовым набором некоторых
категорий населения на период
чрезвычайного положения

Форма электронного заявления на оказание социальных и государственных услуг через сервис
"Электронное обращение" на веб-портале "Электронного правительства"

      ИИН _______________________
Фамилия ____________________
Имя ________________________
Отчество ____________________
E-mail ______________________
Почтовый адрес (адрес проживания услугополучателя)
______________________________________________________________
Телефон ______________________________________________________
Наименование государственной услуги ____________________________
Регион ________________________________________________________
Получатель ____________________________________________________
Содержание ___________________________________________________
Перечень документов, приложенных к заявлению:

№ п/п

Наименование документа

Количество листов в документе

Примечание

1




2