"Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік қызметін көрсету қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 196 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 13 мамырда № 20626 болып тіркелді.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары бекітілсін.

      2. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің кейбір бұйрықтарының күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ғылым комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
А. Аймагамбетов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 12 мамырдағы
№ 196 бұйрығымен
бекітілген

"Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда – ҚР Ғылым және жоғары білім министрінің м.а. 16.06.2023 № 283 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік қызмет көрсету (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Ғылым комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке немесе заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) осы Қағидаларға сәйкес көрсетеді.

      3. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар қолданылады:

      1) аккредиттеу – нәтижесінде ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілері өз қызметінің Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген талаптар мен стандарттарға сәйкестігін ресми тануды иеленетін рәсім;

      2) аккредиттеу туралы куәлік – жеке немесе заңды тұлға жүзеге асыратын ғылыми, ғылыми-техникалық қызметті уәкілетті органның ресми тануын растайтын белгіленген үлгідегі құжат.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 8-тармағында (бұдан әрі – Негізгі талаптар тізбесі) көрсетілген құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушіге не "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорациясы) арқылы ұсынады.

      5. Процестің сипаттамаларын, нысандарын, мазмұны мен нәтижесін қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтер негізгі талаптар тізбесінде келтірілген.

      6. Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді Мемлекеттік корпорацияның қызметкері "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы қабылдағанда көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы Негізгі талаптар тізбесінде көрсетілген тізімге сәйкес қажетті құжаттарды толық ұсынбаса не құжаттардың мерзімі өтіп кеткен жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бастартады және осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес қолхат береді.

      Тізілімнің екі данасы бар қалыптастырылған өтініштер (құжаттар топтамасымен бірге) кестеге сәйкес курьерлік және (немесе) почта байланысы арқылы және (немесе) ақпараттық жүйе арқылы тиісті көрсетілетін қызметті берушіге жіберіледі. Тізілімнің екінші данасы тиісті көрсетілетін қызметті берушінің алғаны туралы белгісі бар Мемлекеттік корпорацияға қайтарылады.

      Қабылданған өтініштерді қоса берілген құжаттармен бірге тиісті көрсетілетін қызметті берушіге және кері жеткізу осы өтініштерді қабылдаған күні кемінде екі рет жүзеге асырылады.

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды келген күні қабылдайды және тіркейді, және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды, ол 1 жұмыс күні ішінде құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысын анықтайды (бұдан әрі – жауапты орындаушы).

      8. Көрсетілетін қызметті алушы негізгі талаптар тізбесінде көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды толық ұсынбаған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      Жауапты орындаушы өтініш келіп түскеннен бастап ұсынылған құжаттардың, оның ішіндегі деректердің (мәліметтердің) мемлекеттік көрсетілетін қызмет Негізгі талаптар тізбесіне сәйкестігін тексереді.

      Ұсынылған құжаттар Негізгі талаптар тізбесіне сәйкес болмаған жағдайда жауапты орындаушы ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектісін аккредиттеу бойынша сараптама актісін (еркін нысанда) (бұдан әрі – Сараптама актісі) жасайды және оны жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысымен келіседі.

      Сараптама актісі негізінде жауапты орындаушы бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды, ол жауапты бір жұмыс күні ішінде құрылымдық бөлімшенің басшысымен келісіп, көрсетілетін қызметті алушыға жіберу үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен не оның орынбасарымен қол қойылады.

      9. Көрсетілетін қызметті алушының ұсынылған құжаттары негізгі талаптар тізбесіне сәйкес болған жағдайда жауапты орындаушы сараптама актісін (еркін нысанда) жасайды және оны жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысымен және (немесе) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарымен келіседі, оған сәйкес бір жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес бес жыл мерзімге аккредиттеу туралы куәлік беру туралы шешімді ресімдейді және оған көрсетілетін қызметті берушінің басшысынан не оны алмастыратын адамнан қол қояды.

      Бұл ретте бұрын берілген аккредиттеу туралы куәліктің күші жойылды деп танылады.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер анықталған кезде жауапты орындаушы өтініш берушіге мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім туралы, сондай-ақ өтініш берушіге алдын ала шешім бойынша ұстанымын білдіру мүмкіндігі үшін тыңдауды өткізу уақыты, күні және орны (тәсілі) туралы хабарлайды.

      Тыңдау туралы хабарлама Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің (бұдан әрі – ҚР ӘРПК) 73-бабына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын жіберіледі. Тыңдау хабарлама жасалған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау қорытындысы бойынша аккредиттеу туралы куәлік немесе Мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту қалыптастырылады.

      11. Көрсетілетін қызметті алушыға аккредиттеу туралы дайын куәлік беру жеке басын куәландыратын құжатты немесе цифрлық құжаттар сервисінен (жеке басын сәйкестендіру үшін) электрондық құжатты (не оның өкілін: ұйымның сенімхаты бойынша заңды тұлғаны; өкілеттіктері ҚР ӘРПК-нің 68-бабына сәйкес ресімделген нотариат куәландырған сенімхат бойынша жеке тұлғаларды немесе оның өкілін) ұсынған кезде жүзеге асырылады Қазақстан Республикасы).

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін жеткізуді көрсетілетін қызметті беруші Астана мемлекеттік корпорациясы үшін 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде курьер арқылы, басқа өңірлердің Мемлекеттік корпорациясы үшін - пошта байланысы арқылы 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде жүзеге асырады.

      Бұл ретте, көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін бір тәуліктен кешіктірмей жеткізуді қамтамасыз етеді.

      13. Мемлекеттік корпорациясы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (бір) ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, кейін одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берішуге 1 (бір) жыл мерзімге сақтау үшін өткізеді. көрсетілетін қызметті алушы 1 (бір) ай өткен соң, жүгінген жағдайда Мемлекеттік корпорацияның сұрауы бойынша (10) он күн ішінде (Астана қаласында орналасса 1 (бір) жұмыс күні ішінде) көрсетілетін қызмет алушуға дайын құжаттарды береді.

      14. Аккредиттеуге өз қызметін 1 жыл жүзеге асыратын, қызмет түрлерінің бірі ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет болып табылатын жеке және заңды және заңды тұлғалар беріледі.

      Ғалымдардың ғылымометриялық деректерін 2 реттен артық емес беруге болады (жеке тұлға ретінде немесе ғалымның негізгі жұмыс орнынан).

      15. Филиалдарды аккредиттеу бас ұйымның құрамында жүргізіледі.

      16. Көрсетілетін қызметті беріші аккредиттеу туралы куәлік алған, сондай-ақ куәліктердің қолданысын тоқтатқан аккредиттелген субъектілердің уәкілетті органның интернет-ресурстарында орналастырылған деректер базасын қалыптастырады.

      17. Көрсетілетін қызметті алушының (жеке тұлғаның) тегі, аты, әкесінің аты және (немесе) көрсетілетін қызметті алушының (заңды тұлғаның) атауы өзгерген жағдайда, аккредиттелген субъектілер уәкілетті органға ос Қағидалардың 11-қосымшасына сәйкес аккредиттеу туралы куәлікті қайта ресімдеу туралы өтініш пен мемлекеттік қызметтің стандартының 8-тармағына сәйкес құжаттар ұсынады, соның негізінде көрсетілетін қызметті алушыға алдында берілген мерзімге сәйкес жаңа куәлік береді.

      18. Аккредиттеу туралы куәлік жоғалған жағдайда көрсетілетін қызметті беріші аккредиттелген субъектінің жазбаша өтініші бойынша бес жұмыс күнге дейінгі мерзімде аккредиттеу туралы куәліктің телнұсқасын береді.

      19. Аккредиттеу туралы куәліктің мерзімі өткенге дейін оның қолданысы мынадай:

      1) заңды тұлға қайта ұйымдастырылған (бiрiктiру, қосу, бөлу, бөлiп шығару, қайта құру) немесе таратылған;

      2) куәліктің қолданысын тоқтату туралы субъектінің жазбаша өтініші болған;

      3) аккредиттеу туралы куәлікті алған жеке тұлға қайтыс болған (белгілі бір салада жұмыспен байланысты субъектінің арнайы құқықтан айырылуына негіз болған соттың әрекетке қабілетсіз деп тану туралы шешімі заңды күшіне енген) жағдайларда тоқтатылады.

      20. Заңының 5-бабының 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсету сатысы туралы мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингісінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз етеді.

      21. Көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидаларға өзгерістер және (немесе) толықтырулар қолданысқа енгізілген сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде ақпарат "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясына, сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығына жіберіледі

3-тарау. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша лауазымды тұлғаның әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      22. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі - шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам, егер ол үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермеуге құқылы.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуы тиіс.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуы тиіс.

      23. Егер заңда өзгеше көзделмесе, шағым берілгеннен кейін сотқа дейінгі тәртіппен сотқа жүгінуге жол беріледі.

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
1-қосымша

"Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім беру министрлігінің Ғылым комитеті

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру қызметті берушінің кеңсесі немесе "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорациясы) арқылы жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтініш, құжаттар келіп түскен күннен бастап:
1) көрсетілетін қызметті алушылар (жеке тұлғалар) үшін 5 (бес) жұмыс күн ішінде;
2) көрсетілетін қызметті алушылар (заңды тұлғалар) үшін 19 (он тоғыз) жұмыс күн ішінде.
Көрсетілетін қызметті алушының (жеке тұлғаның) тегі, аты, әкесінің аты және (немесе) көрсетілетін қызметті алушының (заңды тұлғаның) атауы өзгерген жағдайда көрсетілетін қызметті иісті жазбаша өтініш берілген күннен бастап:
1) көрсетілетін қызметті алушыларға (жеке тұлғаларға) 3 (үш) жұмыс күннен кешіктірмей;
2) көрсетілетін қызметті алушыларға (заңды тұлғаларға) 7 (жеті) жұмыс күннен кешіктірмей аккредиттеу туралы куәлікті қайта ресімдейді.
Мемлекеттік корпорация арқылы келіп түскен құжаттар бойынша уәкілетті орган ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу туралы не аккредиттеуден бас тарту туралы шешімді:
1) көрсетілетін қызметті алушыларға (жеке тұлғаларға) 13 (он үш) жұмыс күннен аспайтын мерзім ішінде қабылдайды (Астана қаласының мемлекеттік корпорация бөлімдері арқылы ұсынса – 5 (бес) жұмыс күн);
2) көрсетілетін қызметті алушыларға (заңды тұлғаларға) 25 (жиырма бес) жұмыс күні ішінде (Астана қаласының мемлекеттік корпорация бөлімдері арқылы ұсынса - күнтізбелік жиырма бес күн) аспайтын мерзім ішінде;
Көрсетілетін қызметті алушының (жеке тұлғалардың) тегі, аты, әкесінің аты және (немесе) атауы өзгерген жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасы берілген күннен бастап:
1) көрсетілетін қызметті алушыларға (жеке тұлғаларға) күнтізбелік он күннен кешіктірмей (Астана қаласының мемлекеттік корпорация бөлімдері арқылы ұсынса - 5 (бес) жұмыс күн);
2) көрсетілетін қызметті алушыларға (заңды тұлғаларға) 20 (жиырма) жұмыс күннен кешіктірмей (Астана қаласының мемлекеттік корпорация бөлімдері арқылы ұсынса - 5 (бес) жұмыс күн) аккредиттеу туралы куәлікті қайта ресімдейді.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 (он бес) минут;
Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 (он бес) минут.

4

Көрсету нысаны

Қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Осы Қағиданың 3-қосымшасына сәйкес Аккредиттеу туралы куәлік немесе бас тарту туралы дәлелді жауап

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлңаларға тегін көрсетіледі.

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші - еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбі - жұма аралығында сағат 13.00 - ден 14.00 - ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00 - ден 18.00-ге дейін;
2) Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметтердің дайын нәтижелерін беру мемлекеттік корпорация арқылы дүйсенбіден жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін үзіліссіз жүзеге асырылады, мемлекеттік корпорацияның халыққа қызмет көрсету кезекші бөлімдері дүйсенбіден жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін және сенбі күні сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес мереке және демалыс күндерінен басқа.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

Аккредиттеуді алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар (жеке тұлғалар) көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға мынадай құжаттарды ұсынады:
1) осы Қағидаға 12-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат (тұлғаны салыстыру үшін) немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін);
3) мыналардың: жоғары білім туралы дипломның; магистр дипломының және (немесе) ғылыми дәрежені (ғылым кандидаты, ғылым докторы), философия докторының (PhD) дәрежесін, бейіні бойынша доктор дәрежесін беру туралы дипломның және (немесе) қауымдастырылған профессор (доцент) немесе профессор ғылыми атағын беру туралы аттестаттың (дипломның) нотариат растаған көшірмелері (шетелдік білім беру ұйымдары берген білімі туралы құжаттар Қазақстан Республикасының аумағында білім саласындағы заңнамаға сәйкес танылады);
4) соңғы 5 жылда жарияланған ғылыми мақалалар: техникалық және жаратылыстану ғылымдары үшін 1 халықаралық патент немесе Clarivate Analytics (Кларивэйт Аналитикс) компаниясының Journal Citation Reports (Джоурнал Ситэйшн Рэпортс) деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар халықаралық рецензияланатын ғылыми журналда, немесе Scopus (Скопус) деректер базасында ғылыми салалардың ең болмағанда біреуі бойынша CiteScore (СайтСкор) бойынша кемінде 35 процентиль көрсеткіші бар басылымдарда 1 (бір) мақала, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар үшін Clarivate Analytics (Кларивэйт Аналитикс) компаниясының Journal Citation Reports (Джоурнал Ситэйшн Рэпортс) деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Web of Science Core Collection (Уэп оф Сайнс Кор Калэкшн) деректер базасында (Arts and Humanities Citation Index(Артс энд Хюманитис Ситэйшн Индекс), Science Citation Index Expanded (Сайнс Ситэйшн Индекс Экспандэд), Social Sciences Citation Index бөлімінде) (Сошл Сайнс Ситиэйшн Индекс) 1 (бір) мақала, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім беру министрлігінің Ғылым және жоғары білім беру саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті ұсынған ғылыми журналда 3 (үш) мақала.
Көретілентін қызметті алушылар (заңды тұлғалар) аккредиттеу алу үшін көрсетілетін қызметті берушіге мынадай құжаттарды ұсынады:
1) осы Қағидаға 13-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) осы Қағидаға 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10-қосымшаларға сәйкес толтырылған мәліметтер;
3) ұйым жарғысының көшірмесі;
4) соңғы 5 жыл ішіндегі осы Қағиданың 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10-қосымшаларына сәйкес көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттардың көшірмелері.
Егер субъект қызметінің кезеңі 5 жылдан аспаса, онда растайтын құжаттар оның қызметінің барлық кезеңіндегі құжаттар ұсынылады.
Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтерді Мемлекеттік корпорация қызметкері және көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
Көрсетілетін қызметті берушілер цифрлық құжаттарды "электрондық үкімет" веб-порталында тіркелген пайдаланушының ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы ұсынылған құжат иесінің келісімі болған жағдайда, іске асырылған интеграция арқылы цифрлық құжаттар сервисінен бір реттік парольді беру арқылы немесе "электрондық үкімет" веб-порталының хабарламасына жауап ретінде қысқа мәтіндік хабарлама жіберу арқылы алады.
Аккредиттеу туралы куәлікті қайта ресімдеу үшін көрсетілетін қызметті алушылар көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға мынадай құжаттарды ұсынады:
Көрсетілетін қызметті алушылар (жеке тұлғалар):
- осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес өтініш;
- бұдан бұрын алған аккредиттеу туралы куәліктің көшірмесі.
Көрсетілетін қызметті алушылар (заңды тұлғалар):
- осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес өтініш;
- Қызметті алушылардың атауын өзгерту туралы шешім (Қаулы/бұйрық/хаттама);
- бұдан бұрын алған аккредиттеу туралы куәліктің көшірмесі.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімі (үкімі) бар;
4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімі бар, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқығынан айырылады;
5) "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге ұсынылатын келісімінің болмауы;
6) қайта аккредиттеу кезінде аккредиттеу туралы куәлік берілген сәттен бастап үш жыл мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламалардың орындалмауы.

10

Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электрондық нысанда көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

Организм функциялары тұрақты бұзылып, денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушыларға, қажет болған жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорация қызметкері бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777 арқылы жүгіну арқылы тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

  Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
2-қосымша
  Нысан
  Аты -жөні (болған жағдайда),
(қызмет алушы ұйымның атауы)
____________________________
(қызмет алушының мекен-жайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік қызмет көрсету туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының, 2-тармағын басшылыққа ала отырып "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорацясы филиалының № __ бөлімі (мекенжайын көрсету) мемлекеттік қызмет көрсету қағидасында көрсетілген тізбеге сәйкес Сіз ұсынған құжаттардың пакеті толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуге (мемлекет қызмет көрсету стандартына сәйкес көрсетілетін мемлекеттік қызметтің атауы) құжаттарыңызды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жетіспейтін құжаттардың атауы:

      Жетіспейтін құжаттардың атауы:

      1.________________________________________;

      2.________________________________________...

      Осы қолхат әртарап үшін бір-бірден 2 данада құрастырылды, әр тарапқа бір данадан.

      _________________________________________________________________

      (Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорацясы

      қызметкерінің аты-жөні, тегі (болған жағдайда)

      ________________

      (қолы)

      Орындаушы: _____________________________________________________________

      (аты-жөні, тегі (болған жағдайда)) (қолы)

      Телефон: ________________

      Қабылдады:

      ________________________________________________________________

      (аты-жөні, тегі (болған жағдайда)) (көрсетілетін қызмет берушінің қолы)

      "___" _________ 20__ жыл.

  Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
3-қосымша

Аккредиттеу туралы куәлік

      Астана қ. "___" "__________" 20__ ж.

      "Ғылым туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 23-бабына сәйкес

      ____________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның атауы / жеке тұлғаның Т.А.Ә. (бар болса))

      ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде бес жыл мерзімге аккредиттелді. Куәлік мемлекеттік бюджеттен және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздерден қаржыландырылатын ғылыми, ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламалар конкурстарына қатысу үшін беріледі.

      Уәкілетті орган

      М. О.

      Сериясы _______                               № _____

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
4-қосымша
  Нысан

Ұйым туралы мәліметтер

Алғаш мемлекеттік тіркелген күні (құрылған жылы)

Ұйымның қызмет түрі

Меншік нысаны:
мемлекеттік/жеке

Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерінің аккредиттеуі болуы

Заңды мекен-жайы, телефоны,электрондық почтасы, интернет-ресурс і (бар болғанда),

Бірінші рет

Қайта (күні, куәліктің сериялық нөмірі)

1

2

3

4

5

6

7








      Ұсынылады:

      - ұйым жарғысының көшірмесі;

      - аккредиттеуге қайта ұсыныған жағдайда бұрынғы аккредиттеу туралы куәліктің көшірмесі ұсынылады

      Басшы___________ ______________________________________

      қолы             аты-жөні (бар болған жағдайда)

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
5-қосымша
  Нысан

Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметпен айналысқан қызметкерлер, ғылыми дәрежелері бар ғылым докторы, ғылым кандидаты, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор, қауымдастырылған профессор (доцент) немесе профессор туралы мәліметтер

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)

"Магистр" академиялық дәрежесі (мамандығы, берілген жылы)туралы мәлімет

"Философия докторының (PhD)" немесе "бейіні бойынша доктор", (мамандығы, берілген жылы) ғылыми дәрежелері бойынша мәлімет

"Ғылым кандидаты" немесе "ғылым докторы"
(мамандығы, берілген жылы) ғылыми дәрежелері бойынша мәлімет

"Қауымдастырылған профессор (доцент)" немесе "профессор", (мамандығы, берілген жылы) ғылыми дәрежелері бойынша мәлімет ) ғылыми атағы туралы мәлімет

1

2

3

4

5

6







Барлығы:





      Ұсынылады:

      - дипломдар көшірмелері;

      - еңбек шарты және (немесе) қызметкерлерді жұмысқа қабылдау туралы бұйрық.

      Ескертпе:

      - аккредиттеуге штатында кемінде 5 ғылыми қызметкері бар, осы ұйымда 6 айдан астам жұмыс істейтін ұйымдар береді;

      - Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметпен айналысқан қызметкерлер бойынша мәліметтер ұйыммен анықталады, сондай-ақ, ғылыми қызметпен айналықан бұрын жұмыс жасаған қызметкерлер туралы ақпарат, кесте түрінде аты-жөні, лауазымы және ғылыми дәрежесі/атағы

      Басшы___________             ______________________________________

      қолы                   аты-жөні (бар болған жағдайда)

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
6-қосымша
  Нысан

Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін тиісті жабдықталған халықаралық және (немесе) республикалық деңгейдегі зертханалардың болуы туралы мәліметтер (зертханалардың болуын қажет етпейтін гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардан басқа)

Фактический адрес здания (строения) с указанием общей и полезной площади (м2)

Зерттеу жұмыстарына арналған зертхананың болуы, атауы мен аумағы көрсетілу

Сертификатталған немесе аттестатталған (аккредиттелген) зертхананың болуы:

- халықаралық деңгейде

- республикалық деңгейде

1

2

3

4

5






Барлығы:




      Ұсынылады:

      - Сертификатталған немесе аттестатталған (аккредиттелген) зертхана куәлігінің көшірмесі және (немесе) зертхана көрсетілген ұйымның құрылымы;

      - зертхана паспорты;

      - егер ұйым зерттеу жұмыстарына зертхана жалға алса, жалға алу шартын ұсынады;

      - жүзеге асыратын ғылыми қызмет түріне зертхана қажет болмаған жағдайда, түсәндірме (еркін нысанда) ұсынылады.

      Басшы___________            ______________________________________

      қолы                         аты-жөні (бар болған жағдайда)

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
7-қосымша
  Нысан

Соңғы 5 (бес) жылдағы біліктілікті арттыру туралы мәліметтер

Тегі, аты, әкесінің-аты (бар болғанда)

Тақырыптың атауы

Оқуды өту мерзімі және орны

Халықаралық немесе республикалық деңгейде өткен оқудын (курс) атауы

- халықаралық деңгейде

- республикалық деңгейде

1

2

3

4

5

6


Итого:





      Ұсынылады:

      - біліктілікті арттырғандығы туралы сертификат көшірмесі және (немесе) куәлік

      Басшы___________             ______________________________________

      қолы                   аты-жөні (бар болған жағдайда)

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
8-қосымша
  Нысан

Соңғы 5 (бес) жылдағы ҒЗЖ қаржыландыру және орындалған ғылыми, ғылыми- техникалық жобалар мен бағдарламаларды орындау туралы мәліметтер

Гранттық қаржыландыру
(ГҚ)

Бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру
(БНҚ)

Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыруға грант

Өзге де көздердегі гранттар (коммерцияландыру жобалары халықаралық ұйымдар мен қорлардың және т.б. қаржыландыруы)

Меншікті қаражат

Өзге де көздер (бизнес, үкіметтік емес қорлар мен ұйымдар қаржыландыратын бағдарламалар мен жобалар)

1

2

3

4

5

6

7








      Ұсынылады:

      - ұлттық мемлекеттік ғылыми-техникалық сараптама орталығында мемлекеттік есептен өткен ғылыми жобалар мен бағдарламалар бойынша ақпараттық картаның көшірмесі;

      - орындалған ғылыми, ғылыми-техникалық бағдарламалар туралы келісім-шарт көшірмелері;

      - ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы есеп көшірмелері және (немесе) атқарылған жұмыстар актісі, ақпараттық карта және т.б.

      Басшы___________            ______________________________________

      қолы                         аты-жөні (бар болған жағдайда)

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
9-қосымша
  Нысан

Соңғы 5 (бес) жылдағы зияткерлік меншік объектілері туралы мәліметтер

Қорғау құжаттары

Авторлық құқық

Халықаралық патент, лицензиялық келісімдер

1

2

3

4





      Ұсынылады:

      - өнертабыс, өнеркәсіптік үлгілер, пайдалы моделдер, селекциялық жетістіктер патенттерінің көшірмелері;

      - авторлық құқық куәлігінің көшірмесі;

      - халықаралық патент (еуразиялық патент), лицензиялық келісімдер көшірмелері.

      Басшы_______       ________________________________________________

      қолы                   аты-жөні (бар болған жағдайда)

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
10-қосымша
  Форма

Соңғы 5 (бес) жылдағы жарияланған ғылыми жұмыстар туралы мәліметтер

Clarivate Analytics (Кларивэйт Аналитикс) компаниясының Journal Citation Reports (Джоурнал Ситэйшн Рэпортс) деректері бойынша 1,2 және 3 квартильге кіретін халықаралық рецензияланатын ғылыми журналда, немесе Scopus (Скопус) деректер базасында ең болмағанда бірі ғылыми салалардағы CiteScore (СайтСкор) бойынша кемінде 35 процентиль көрсеткіші бар басылымдарда мақала, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар үшін Clarivate Analytics (Кларивэйт Аналитикс) компаниясының Web of Science Core Collection (Уэп оф Сайнс Кор Калэкшн) деректер базасында (Arts and Humanities Citation Index (Артс энд Хюманитис Ситэйшн Индекс), Science Citation Index Expanded (Сайнс Ситэйшн Индекс Экспандэд), Social Sciences Citation Index(Сошл Сайнс Ситиэйшн Индекс) бөлімінде) мақала

ҒДРИ индекстелетін ғылыми журналдарда және басқа да халықаралық базаларда

ҚР ҒЖББМ ҒЖББСБК ұсынған ғылыми басылымдарда

Конференциялардың, форумдардың, съездердің, симпозиум, конгресстерге материалдарында

Баспа қызметі
(монографиялар, оқулықтар, бірлік.
құралдар, әдістемелік құжаттар.)

1

2

3

4

5

6







      Ұсынылады:

      - жарияланған ғылыми мақалалар көшірмесі;

      - конференциялардың, форумдардың, съездердің, симпозиум, конгресстерге материалдарында жарияланған материалдар;

      - монографиялар, оқулықтар, бірлік. құралдар,әдістемелік құжаттар көшірмелері

      Ескерту: аббревиатуралардың толық жазылуы:

      ҒДРИ – Ресей индекстелетін ғылыми журналдарда

      ҚР ҒЖББМ ҒЖББСБК-Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім беру министрлігінің Ғылым және жоғары білім беру саласындағы бақылау комитеті

      Басшы___________             ___________________

      қолы             аты-жөні (бар болған жағдайда)

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
11-қосымша
  қайда _______________________
кімнен ______________________
(субъектінің толық атауы)
________________________
(тел./эл.адрес)

Өтініш (қайта ресімдеу кезінде)

      ____________________________________________ атауы/аты-жөні

      ұйымның атауы/аты-жөні (бар болғанда)

      өзгеруіне байланысты 20___ жылғы " "_______, сериясы___ куәлігін ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде қайта ресімдеуді сұраймын.

      Қосымша:

№п/п

Құжаттың атауы

Бар-жоғы туралы белгі

1

2

3

1.

Қызметті алушының атауының өзгеруі туралы шешімнің көшірмесі (Қаулы, бұйрық, хаттама);


3.

Аккредиттеу туралы куәліктің көшірмесі.


      Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін

      20____ ж. "_____" "_________"

      Басшы

      ___________             _____________             ____________________________

      (Мөр орны)                   (Қолы)                   (Т.А.Ә. (бар болса))

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
12-қосымша
  ________________________
________________________
(Т.А.Ә.)
_________________________
(тел./эл.адрес)

Өтініш (жеке тұлғалар үшін)

      ___________________________________________________________

      ғылыми және (өтініш берушінің Т.А.Ә. (бар болса))

      (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде аккредиттеу өткізуді сұраймын.

      Қосымша:

Құжаттың атауы

Бар-жоғы туралы белгі

1

2

3

1

мыналардың: жоғары білім туралы дипломның; магистр дипломының және (немесе) ғылыми дәрежені (ғылым кандидаты, ғылым докторы), философия докторының (PhD) дәрежесін, бейіні бойынша доктор дәрежесін беру туралы дипломның және (немесе) қауымдастырылған профессор (доцент) немесе профессор ғылыми атағын беру туралы аттестаттың (дипломның) көшірмелері.
(Шетелдік білім беру ұйымдары берген білімі туралы құжаттар Қазақстан Республикасының аумағында білім саласындағы заңнамаға сәйкес танылады).


2

соңғы 5 жылда басып шығарылған 1 монография және (немесе) жарияланған ғылыми мақалалар: техникалық және жаратылыстану ғылымдары үшін 1 халықаралық патент немесе Clarivate Analytics (Кларивэйт Аналитикс) компаниясының Journal Citation Reports (Джоурнал Ситэйшн Рэпортс) деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар халықаралық рецензияланатын ғылыми журналда, немесе Scopus (Скопус) деректер базасында ғылыми салалардың ең болмағанда біреуі бойынша CiteScore (СайтСкор) бойынша кемінде 35 процентиль көрсеткіші бар басылымдарда 1 (бір) мақала, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар үшін Clarivate Analytics (Кларивэйт Аналитикс) компаниясының Journal Citation Reports (Джоурнал Ситэйшн Рэпортс) деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Web of Science Core Collection (Уэп оф Сайнс Кор Калэкшн) деректер базасында (Arts and Humanities Citation Index(Артс энд Хюманитис Ситэйшн Индекс), Science Citation Index Expanded (Сайнс Ситэйшн Индекс Экспандэд), Social Sciences Citation Index бөлімінде) (Сошл Сайнс Ситиэйшн Индекс) 1 (бір) мақала, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім беру министрлігінің Ғылым және жоғары білім беру саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті ұсынған ғылыми журналда 3 (үш) мақала.


      Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен

      қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін

      20____ ж. "____" "_________"

      __________________________________________________

      ( (Қолы) (Т.А.Ә. (бар болса))

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызмет
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидасына
13-қосымша
  кімге______________________
кімнен____________________
(субъектінің толық атауы)
_______________________
(тел./эл.адрес)

Өтініш (заңды тұлғалар үшін)

      Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде _________

      _______________________________________ аккредиттеуді өткізуді сұраймын.

      Қосымша:

Құжаттың атауы

Бар-жоғы туралы белгі

1

2

3

1

Ұйым жарғысының көшірмесі


2

Осы қағиданың 4, 5, 6, 7, 8, 9-қосымшаларына сәйкес мәліметт


3

Осы қағиданың 4, 5, 6, 7, 8, 9-қосымшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелері


      Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен

      қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін

      Басшы___________ ___________________________

      қолы             аты-жөні (бар болған жағдайда)

  бұйрығына қосымша/
бұйрығымен бекітілген/
бірлескен қаулысы мен
шешіміне қосымша/
бірлескен қаулысы мен
шешімімен бекітілген
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 12 мамырдағы
№ 196 бұйрығына
қосымша

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің күші жойылған кейбір бұйрықтарының тізбесі

      1. "Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 сәуірдегі № 212 бұйрығының 1-тармағының 3) тармақшасы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11260 болып тіркелген, 2015 жылғы 23 маусымда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

      2. "Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 13 тамыздағы № 528 бұйрығының 1-тармағының 3) тармақшасы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12066 болып тіркелген, 2015 жылғы 22 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

      3. "Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 сәуірдегі № 212 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 31 мамырдағы № 256 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 115206 болып тіркелген, 2017 жылғы 17 қазанда Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған).

      4. "Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 13 тамыздағы № 528 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 21 қарашадағы № 588 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 116498 болып тіркелген, 2017 жылғы 13 желтоқсанда Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған).

On approval of the Rules for the Provision of Public Service “Accreditation of Entities Pursuing Scientific and (or) Scientific and Engineering Activities”

Order No. 196 of the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan dated May 12, 2020. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on May 13, 2020 under No. 20626.

      Unofficial translation

      Pursuant to sub-paragraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan of April 15, 2013 “On Public Services” I HEREBY ORDER:

      1. That the attached Rules for the Provision of Public Service “Accreditation of Entities Pursuing Scientific and (or) Scientific and Engineering Activities” shall be approved.

      2. That in compliance with the Annex hereto, certain orders of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan shall be deemed to have lost force.

      3. That in obedience to the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Committee of Science of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) ensure state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) place this order on the Internet resource of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      3) within ten working days after the state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submit to the Legal Department of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan of information on the execution of the measures stipulated by sub-paragraphs 1) and 2) of this paragraph.

      4. That the supervising Vice-Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan shall be in charge of controlling the execution of this order.

      5. That this order shall be put into effect ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister of Education and Science
of the Republic of Kazakhstan
A. Aimagambetov

      “AGREED BY”
Ministry of Digital Development,
Innovation and the Aerospace Industry
of the Republic of Kazakhstan

  Annex to order /
Approved by order/
Annex to joint executive order
and decision of the akimat/
approved by joint resolution and
decision
  Approved
by order of the Minister of
Education and Science
of the Republic of Kazakhstan
No. 196 dated May 12, 2020

Rules for the Provision of the Public Service “Accreditation of Entities Pursuing Scientific and (or) Scientific and Engineering Activities”

      Footnote. The Rules - as revised by order of the Acting Minister of Science and Higher Education of the Republic of Kazakhstan No. 283 of 16.06.2023 (shall come into effect after the day of its official publication).

Chapter 1: General Provisions

      1. These Rules for the Provision of the Public Service “Accreditation of Entities Pursuing Scientific and (or) Scientific and Engineering Activities” (hereinafter - Rules) have been elaborated under sub-paragraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Public services” (hereinafter - the Law) and establish the procedure for the provision of the public service “Accreditation of Entities Pursuing Scientific and (or) Scientific and Engineering Activities” (hereinafter - the public service).

      2. The public service shall be rendered by the Science Committee of the Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the service provider) to natural persons and legal entities (hereinafter - the service recipient) as described herein.

      3. The following basic concepts are used herein:

      1) accreditation - the procedure, as a result thereof entities of scientific and (or) scientific and engineering activities acquire official recognition of conformity of their activities to the requirements and standards established by the laws of the Republic of Kazakhstan;

      2) a certificate of accreditation - a document of the established sample, confirming the official recognition by the competent authority of scientific, scientific and engineering activities pursued by a natural person or a legal entity.

Chapter 2: Procedure for the provision of a public service

      4. In order to receive the public service, service recipients shall provide the service provider or via the Government for Citizens State Corporation Non-Commercial Joint Stock Company (hereinafter referred to as the State Corporation) a package of documents mentioned in paragraph 8 of the List of Basic Requirements for Provision of the Public Service “Accreditation of Entities Pursuing Scientific and (or) Scientific and Engineering Activities” as per Annex 1 hereto (hereinafter referred to as the List of Basic Requirements).

      5. The list of basic requirements for the provision of a public service including the features of the process, form, content and result of provision, as well as other data with due regard to the specifics of the provision of public services is shown in the List of Basic Requirements.

      6. Details of identity documents shall be obtained by an employee of the State Corporation from the relevant state information systems via the e-Government gateway.

      When accepting documents via the State Corporation, the service recipient shall be given a receipt of acceptance of the relevant documents.

      Should a service recipient provide an incomplete set of documents as per the list specified in the List of Basic Requirements and (or) documents with expired validity period, an employee of the State Corporation shall refuse to accept the application and issue a receipt in the form under Annex 2 hereto. When applying to the State Corporation, the day of reception shall not be included in the term of provision of the public service.

      Compiled applications (with the package of documents, if any) with two copies of the register shall be forwarded to the service provider via courier, and (or) postal service, and (or) via the information system, as per the schedule. The second copy of the register shall be returned to the State Corporation with a mark of receipt by the relevant service provider.

      Accepted applications with accompanying documents shall be delivered to the respective service provider and back at least twice on the day of receipt of these applications.

      7. The official of the office of the service provider shall accept and register the documents on the day of their receipt and send them to the head of the service provider, who within 1 business day shall appoint the responsible executive of the structural subdivision of the service provider (hereinafter referred to as the responsible executive).

      8. Should the service recipient file an incomplete set of documents pursuant to the list stipulated by the List of Basic Requirements and (or) documents with expired validity period, the service provider shall refuse to accept an application.

      Upon receipt of the application, the responsible executive shall examine the compliance of the submitted documents, data (information) contained therein as per the List of Basic Requirements.

      In case of non-compliance of the documents filed under the List of Basic Requirements, the responsible executive shall draw up an Act of Expertise (in free form) on Accreditation of an Entity of Scientific and (or) Scientific and Engineering Activities (hereinafter - the Act of Expertise) and agree it with the head of the responsible structural subdivision.

      According to the Act of Expertise, the responsible executive shall prepare a motivated response on refusal, which shall be agreed by the head of the responsible structural subdivision within 1 business day and signed by the head of the service provider or his/her deputy for sending to the service recipient.

      9. Should the documents presented by the service provider comply with the List of Basic Requirements, the responsible executive shall draw up the Act of Expertise (in free form) and agree it with the head of the responsible structural subdivision and (or) with the deputy head of the service provider, whereby within one business day he/she shall draw up a decision on issuing the accreditation certificate for a period of five years as per Annex 3 hereto and sign it with the head of the service provider or his/her substitute.

      However, the accreditation certificate issued earlier shall be recognised as no longer valid.

      10. In case of revealing the grounds for refusal in rendering the public service, the responsible executive shall inform the applicant about the preliminary decision on refusal in rendering the public service, as well as the time, date and place (method) of the hearing for the opportunity to express the applicant's position on the preliminary decision.

      A notification on hearing shall be sent not less than 3 (three) business days prior to the end of the term of rendering the public service under Article 73 of the Administrative Procedural and Procedural Code of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - APPC RK). The hearing shall be held not later than 2 (two) business days from the date of notification.

      Following the results of the hearing, a certificate of accreditation shall be issued, or a reasoned refusal to provide a public service.

      11. The ready accreditation certificate shall be issued to the service recipient upon presentation of an identity document or an electronic document from the digital document service (to identify the person) (or his/her representative: a legal entity by a power of attorney of the organisation; individuals by a notarised power of attorney or his/her representative whose powers are executed pursuant to Article 68 of the APPС RK.

      12. The results of public service shall be delivered by the service provider for the State Corporation of Astana city within 1 (one) calendar day by courier, for the State Corporation of other regions - by postal service within 7 (seven) calendar days.

      Herewith, the service provider shall ensure delivery of the result of the public service to the State Corporation not later than 24 hours prior to the expiry of the term of rendering the public service.

      13. The State Corporation shall ensure storage of the result of the public service within 1 (one) month, then shall transfer it to the service provider for further storage within 1 (one) year. When the service-recipient applies after 1 (one) month, at the request of the State Corporation the service provider shall forward the finished result of the state service to the State Corporation for issuance to the service-recipient within 10 (ten) business days (located in the city of Astana within 1 (one) business day).

      14. The service recipient (a legal entity), whose scientific and technical activities are not the main type of activities, for the purpose of solving the tasks specified in the constituent documents, having scientific subdivisions in its structure, shall be accredited by the service provider in order to obtain an accreditation certificate.

      When applying for accreditation, scientists' scientometric data shall be filed no more than twice (as a natural person and from the scientist's main place of employment).

      15. Branches shall be accredited as part of the parent organisation.

      16. The service provider shall compile a database of accredited entities that have received accreditation certificates, as well as terminated certificates, to be placed on the internet resources of the service provider.

      17. Should the surname, first name, patronymic (if any) of the service recipient (a natural person) and (or) the name of the service recipient (a legal entity) be changed, the accredited entities/natural persons shall file an application to the service provider as per Annex 11 hereto for re-issuance of the accreditation certificate accompanied by supporting documents as per paragraph 8 of the List of Basic Requirements, whereby the service provider shall be issued an accreditation certificate with the previously issued validity period.

      18. Should the accreditation certificate be lost, the service provider shall issue a duplicate accreditation certificate upon written request of the accredited entity within five business days.

      19. Prior to the expiry of the term, the accreditation certificate shall be terminated in the following cases:

      1) reorganisation (in the forms of merger, consolidation, division, separation, transformation) or liquidation of a legal entity;

      2) a written application of the entity to terminate the certificate;

      3) death (entry into legal force of a court decision on declaring the entity/person incapacitated, based on which the entity/person is deprived of a special right related to occupation in a certain field) of a natural person who received an accreditation certificate.

      20. The service provider shall ensure that data on the stage of public service provision is entered into the information system for monitoring the provision of public services under sub-paragraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law.

      21. Within 3 (three) business days from the date of enactment of amendments and (or) additions hereto the information shall be sent by the service provider to the Government for Citizens State Corporation, as well as to the Unified Contact Centre.

Chapter 3: Procedure for appealing against actions (inaction) of officials on issues of rendering public services

      22. A complaint regarding the provision of public services shall be examined by a higher administrative body, an official, an authorised body for evaluation and control over the quality of public services (hereinafter - the body considering the complaint).

      A complaint shall be lodged with the service provider and (or) the official whose decision, action (inaction) is being appealed against.

      A service provider, an official, whose decision, action (inaction) is being appealed, no later than three business days from the date of receipt of the complaint shall forward it and the administrative file to the body reviewing the complaint.

      Herewith, the service provider, the official whose decision, action (inaction) is appealed, may not send the complaint to the body considering the complaint, if it adopts a decision or other administrative action within three business days, fully satisfying the requirements specified in the complaint.

      A complaint of the service recipient, filed to the service provider shall be examined within 5 (five) business days from the day of its registration under paragraph 2 of Article 25 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Services”.

      A service recipient's complaint received by the authorised body for evaluation and control over the quality of public services shall be examined within 15 (fifteen) business days from the day of its registration.

      23. Except as otherwise prescribed by law, recourse to the court shall be allowed after appealing in a pre-trial procedure.

  Annex 1
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”

List of Basic Requirements for the Provision of the Public Service
“Accreditation of Entities Pursuing Scientific and (or) Scientific and Engineering Activities”

1

Name of the service provider

Science Committee of the Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Kazakhstan.

2

Ways of providing the public service

The documents shall be accepted and the result of the public service shall be issued via: the office of the service provider or the Government for Citizens State Corporation" Non-Commercial Joint-Stock Company.

3

Term of rendering the public service

From the moment the documents are received by the office of the service provider:
1) for service recipients ( natural persons) within 5 (five) business days;
2) for service recipients (legal entities) within 19 (nineteen) business days.
In case of change of surname, first name, patronymic of the service recipient (natural person) and (or) name of the service recipient (legal entity), the accreditation certificate shall be re-issued:
1) for service recipients (natural persons) within 3 (three) business days;
2) for service recipients (legal entities) within 7 (seven) business days from the date of filing the relevant written application.
On the documents received via the State Corporation the service provider shall take a decision on accreditation of entities of scientific and (or) scientific and engineering activities or refusal in accreditation:
1) for service recipients (individuals) within 13 (thirteen) business days (when filing to the departments of the State Corporation of Astana city - 5 (five) business days);
2) for service recipients (legal entities) within 25 (twenty-five) business days (when filing to the departments of the State Corporation of Astana city - 19 (nineteen) business days);
Should the surname, first name, patronymic of the service recipient (a natural person) and (or) the name of the service recipient (a legal entity) change from the moment of filing the package of documents with the State Corporation, the service provider shall re-issue the accreditation certificate:
1) for service recipients ( natural persons) within 10 (ten) business days (when filing to the departments of the State Corporation of Astana city - 5 (five) business days);
2) for service recipients (legal entities) not later than 20 (twenty) business days (when submitting to the departments of the State Corporation of Astana - 10 (ten) business days).

4

Form of the public service provision

On paper

5

Result of rendering a public service

Accreditation certificate as per Annex 11 hereto, or a motivated refusal response

6

The amount of payment charged from the service recipient when rendering a public service and ways of its collection in cases envisaged by the laws of the Republic of Kazakhstan

The public service shall be rendered free of charge to natural persons and legal entities.

7

Working hours

1) of the service provider - from Monday to Friday inclusive from 09.00 a.m. to 6.30 p.m., with a lunch break from 1.00 p.m. to 2.30 p.m., excluding weekends and public holidays, as per the labour laws of the Republic of Kazakhstan;
2) Acceptance of applications and issuance of ready results of state services shall be effected via the State Corporation from Monday to Friday inclusive from 9.00 a.m. to 6.00 p.m. without a break, on-duty service departments of the State Corporation from Monday to Friday inclusive from 9.00 a.m. to 8.00 p.m. and on Saturday from 9.00 a.m. to 1.00 p.m. excluding holidays and weekends in accordance with the Labour Code of the Republic of Kazakhstan.

8

List of documents required for rendering the public service

In order to obtain accreditation, the service recipients ( natural persons) shall provide the service provider or the State Corporation with the following documents:
1) an application letter as per Annex 12 hereto;
2) an identity document or an electronic document from the digital document service (for personal identification);
3) copies of: a diploma of higher education; a master's degree and (or) a diploma on awarding an academic degree (candidate of sciences, doctor of sciences), doctor of philosophy (PhD) degree, doctor by profile and (or) a certificate (diploma) on awarding an academic title of associate professor (associate professor) or professor (documents on education issued by foreign educational organisations shall be recognised in the territory of the Republic of Kazakhstan according to the laws in the field of education);
4) 1 (one) monograph and/or published scientific articles for the last 5 years: for technical and natural sciences 1 international patent or 1 (one) article in an international peer-reviewed scientific journal with a non-zero impact factor according to the Journal Citation Reports of Clarivate Analytics, or in publications with a CiteScore of at least 35 in at least one scientific field in the Scopus database, for social sciences and humanities 1 (one) article in publications with non-zero impact factor according to Journal Citation Reports (Journal Citation Reports) of Clarivate Analytics, or indexed in Web of Science Core Collection database (sections Arts and Humanities Citation Index, Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, as well as 3 (three) articles in scientific publications recommended by the Committee for Quality Control in Science and Higher Education of the Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Kazakhstan.
To get accreditation, service recipients (legal entities) shall submit the following documents to the service provider and (or) to the State Corporation:
1) an application letter as per Annex 13 hereto;
2) copies of documents confirming the information specified in Annexes 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 hereto for the last 5 years.
If the period of the entity's activities does not exceed 5 years, copies of supporting documents shall be filed for the entire period of its activities.
An employee of the State Corporation and the service provider shall obtain details of the identity document of the service recipient from the relevant state information systems via the e-government gateway.
Service providers shall retrieve digital documents from the digital document service via the implemented integration, subject to the consent of the document owner granted through the user's mobile subscriber number registered on the e-government web portal by transmitting a one-time password or by sending a short text message as a response to a notification from the e-government web portal.
To reissue an accreditation certificate, the service recipients shall file the following documents with the service provider or the State Corporation:
Service recipients ( natural persons):
- an application letter as per Annex 11 hereto;
- a copy of the previously issued accreditation certificate.
Service recipients (legal entities):
- an application letter as per Annex 11 hereto;
- a copy of the decision to change the name of the service recipient (Resolution/order/protocol);
- a copy of the previously issued accreditation certificate.

9

Grounds for refusal to provide a public service prescribed by the laws of the Republic of Kazakhstan

1) finding of unreliability of the documents filed by the service recipient to receive a public service and (or) data (information) contained therein;
2) non-compliance of the service recipient and (or) presented materials, objects, data and information required for rendering a public service with the requirements established by normative legal acts of the Republic of Kazakhstan;
3) with regard to the service recipient, there is an enforceable court decision (judgement) on the prohibition of activities or certain types of activities requiring the receipt of a certain public service;
4) the service recipient is subject to an effective court decision, whereby the service recipient is deprived of a special right related to the receipt of a public service;
5) lack of consent of the service recipient, granted under Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Personal Data and their Protection”, for access to personal data of limited access, which are required for the provision of public services;
6) in case of re-accreditation, three years from the moment of issuance of accreditation certificate not to implement scientific and technical projects and programmes at the expense of state budget funds.

10

Other requirements considering the specifics of rendering a public service

In case of necessity, the documents for rendering the public service shall be accepted by an official of the State Corporation with a visit to the place of residence by applying via the Unified Contact Centre: 1414, 8-800-080-7777.

  Annex 2
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”
 
  Document form
(surname, first name, patronymic
(if any) or
name of the service provider
organisation)
(service recipient's address)

Receipt of refusal to accept documents

      Guided by paragraph 2 of Article 20, paragraph 2 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Services”, Department No. _____ of the branch of the Government for Citizens State Corporation (specify address) refuses to accept documents for the provision of the public service _____________________________________ due to filing an incomplete set of documents as per the list stipulated by the Rules of the mentioned public service, and (or) documents with expired validity period, namely:

      Name of missing documents:

      1)______________________________________________________________;

      2) ____________________________________________________________..

      This receipt has been drawn up in 2 copies, one for each party.

      _______________________________________________________________________________

            (surname, first name, patronymic (if any) of the official of the Government for Citizens State Corporation Non-Commercial Joint-Stock Company)

      __________________

            (signature)

      Performed by: ________________________________________________

            (surname, first name, patronymic (if any)) (signature)

      Contact number:_________________

      Received by:_________________________________________________________________

            (surname, first name, patronymic (if any))( service recipient's signature)

      “___” _________ 20__

  Annex 3
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”

Accreditation certificate

The city of Astana

“___” “__________” 20__


      In line with Article 23 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Science”,

      ________________________________________________________________________________

            (name of the legal entity / Surname, name and patronymic (if any) natural person)

      is accredited as an entity of scientific and (or) scientific and engineering activities for a period of five years. The certificate shall be granted for participation in competitions of scientific, scientific and engineering projects and programmes financed from the state budget and other sources, not prohibited by the laws of the Republic of Kazakhstan.

      Authorised body

      Stamp here

      Series_______                                                 No. _____

  Annex 4
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”

      Document form

Details of the entity

No.

Date of initial state registration (year of establishment)
 

Type of activities of the entity

Form of ownership: state one/private one

Accreditation of the entity of scientific and (or) scientific and engineering activities

Legal address, telephone number, e-mail, Internet resource

Initial one

Repeated one (date, serial number of the certificate)

1

2

3

4

5

6

7


Date of initial state registration (year of establishment)






      Attached:

      - a copy of the articles of association of the entity;

      - in the case of re-accreditation, a copy of the accreditation certificate shall be enclosed.

      Head of the entity__________________________________________________

      (Surname, first name, patronymic (if any)(signature)

  Annex 5
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”

      Document form

Information on employees engaged in scientific and (or) scientific-technical activities with the academic degrees of Doctor of Science, Candidate of Science, Doctor of Philosophy (PhD), Doctor by profile, with the academic title of Associate Professor or Professor, as well as the academic degree of Master

No.

Surname, first name, patronymic (if any)

Details of the Master's academic degree (speciality, year of award)

Details of the Doctor of Philosophy (PhD) or Doctor of Science degree, (speciality, year of award)

Data on the Candidate of Sciences or Doctor of Sciences degree (speciality, year of award)

Information on the academic title Associate Professor or Professor, (speciality, year of award)

1

2

3

4

5

6







Total:





      Attached:

      - copies of diplomas;

      - an employment contract or other supporting documents where the accredited organisation is specified as the main place of employment and an order on hiring employees.

      Note:

      - entities with at least 5 researchers working in these entities for more than 6 months may apply for accreditation;

      - data on employees engaged in scientific and (or) scientific and engineering activities shall be specified by the service recipients (legal entities), as well as data on previously employed staff involved in scientific activities shall be presented in the form of a table with indication of full name, period of employment, position and academic degree/title.

      Head of the entity _________________________________________________

      (Surname, first name, patronymic (if any)      (signature)

  Annex 6
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”

      Document form

Data on availability of a laboratory of international and (or) national level with appropriate equipment for conducting research work (excluding humanities, sociological and economic sciences not requiring a laboratory)

No.

Physical address of the building (structure) specifying the total and usable area (m2)

A laboratory for research work including name and area of the laboratory

Certified or attested (accredited) laboratory at the international level or at the national level with indication of name and area:

- at the international level

- at the national level

1

2

3

4

5






Total:




      Attached:

      - a copy of the certificate of a certified or attested (accredited) laboratory and (or) structure of the organisation indicating the laboratory;

      - laboratory certificate;

      - where the organisation leases a laboratory for research work, the laboratory lease agreement shall be attached;

      - an explanatory statement (in free form) that the scientific activity does not require a laboratory.

      Head of the entity ________________ _____________________________

      (if any) (signature)       (Surname, first name, patronymic)

  Annex 7
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”

      Document form

Data on professional development over the last 5 (five) years

No.

Surname, first name, patronymic (if any)

Name of the topic

Venue and period of training (courses)

Name of the organisation where the training (courses) took place at the international level or at the national level

- at the international level

- at the national level

1

2

3

4

5

6


Total:





      Attached:

      - copies of the certificate and (or) licence for advanced training

      Head of the entity __________________________________________________

      (Surname, first name, patronymic (if any) (signature)

  Annex 8
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”

      Document form

Data on the total amount of financing of R&D and implementation of scientific, scientific and engineering projects and programmes for the last 5 (five) years:

No.

Grant Funding Projects (GF)

Targeted scientific, scientific and engineering programmes
(Targeted funding programme)

Grants for commercialisation of the outcomes of scientific and (or) scientific and engineering activities

Grants from other sources (projects financed by the local budget or international organisations and foundations, etc.).

Own funds

Other sources (programmes and projects financed by business, non-governmental foundations and organisations, etc.)

1

2

3

4

5

6

7








      Attached:

      - copies of agreements on implementation of scientific, scientific and engineering projects and programmes;

      - copies of reports on research work and (or) acts of completed work.

      Head of the entity ________________________________________________

      (Surname, first name, patronymic (if any) (signature)

  Annex 9
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”

      Document form

Details of intellectual property for the last 5 (five) years:

No.

Protection documents (patents for inventions, industrial designs, utility models, selection achievements)

Copyrights

International Patent (Eurasian Patent), Licence Agreements

1

2

3

4





      Attached:

      - copies of patents for inventions, industrial designs, utility models, selection achievements;

      - copies of copyright certificates;

      - copies of international patents (Eurasian Patent), licence agreements.

      Head of the entity __________________________________________________

      (Surname, first name, patronymic (if any) (signature)

  Annex 10
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”

      Document form

Data on published research papers for the last 5 (five) years:

No.

Articles in international peer-reviewed research journals ranked in the 1st, 2nd and 3rd quartile based on the Journal Citation Reports of Clarivate Analytics, or having a CiteScore percentile of at least 35 in at least one of the scientific fields, in the social sciences and humanities, in journals indexed in the Web of Science Core Collection, Arts and Humanities Citation Index, Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, of Clarivate Analytics.

Articles in journals indexed by RRCI and other international databases with non-zero impact factor

Articles in research publications, recommended by the CQASHE MSHE RK

Materials on conferences, forums, congresses, symposiums and congresses

Publishing activities
(monographs, textbooks, manuals, methodological documents)

1

2

3

4

5

6







      Attached:

      - copies of published scientific articles;

      - copies of published materials on conferences, forums, congresses, symposiums and congresses;

      - copies of monographs, textbooks, manuals, methodological documents

      Note: explanation of abbreviations:

      RRCI – Russian Research Citation Index

      CQASHE MSHE RK– Committee for Quality Assurance in Science and Higher Education of the Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Kazakhstan

      Head of the entity __________ _____________________________________

      (signature)       (Surname, first name, patronymic (if any)

  Annex 11
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”

      Document form

  to _________________________
from _________________________
(full name of the entity)
__________________________
(tel./email address)

Application Letter
(when reissuing)

      I kindly ask you to re-issue accreditation

      certificate series ___ of_______ 20___, in view of the change

      in the name of the legal entity/full name

      ___________________________________________________________

      (name of a legal entity / Surname, name and patronymic (if any)

      as an entity of scientific and (or) scientific and engineering activities.

      Attachment:

No. s/o

Name of the document

Availability note

1

2

3

1.

a copy of the decision to change the name of the service recipient (a resolution, order, minutes);


2.

a copy of the previously issued accreditation certificate.


      I consent to the use of data constituting a secret protected by the Law maintained in information systems when rendering public services.

      “___” _________ 20__

      ________________ _____________________________________________

      (Signature)            (Head/Surname, name and patronymic (if any))

  Annex 12
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or) Scientific
and Engineering Activities”
  to _______________________
from ______________________
(person’s full name)
________________________
(tel./email address)

Application Letter
(for natural persons)

      I kindly ask you to accredit_________________________________________

      (Surname, name and patronymic (if any) of the person)

      as a person involved in scientific and (or) scientific and engineering activities.

      Attachment:

No.

Name of the document

Availability note

1

2

3

1

Copies of: a diploma of higher education; a master's diploma and (or) a diploma on awarding an academic degree (Candidate of Sciences, Doctor of Sciences), Doctor of Philosophy (PhD) degree, doctoral degree by profile and (or) a certificate (diploma) on awarding the academic title of Associate Professor or Professor.
(Educational documents issued by foreign educational institutions shall be accepted in the territory of the Republic of Kazakhstan pursuant to the legislation in the field of education).


2

1 (one) monograph and/or published scientific articles for the last 5 (five) years: for technical and natural sciences 1 (one) international patent or 1 (one) article in an international peer-reviewed scientific journal with a non-zero impact factor as per the data in Journal Citation Reports of Clarivate Analytics, or in publications with a CiteScore percentile score of at least 35 in at least one of the research fields in the Scopus database, for social sciences and humanities 1 (one) article in publications with non-zero impact factor as per the Journal Citation Reports of Clarivate Analytics, or indexed in the Web of Science Core Collection database (Arts and Humanities Citation Index, Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index), as well as 3 (three) articles in research publications recommended by the Committee for Control in the Sphere of Science and Higher Education of the Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Kazakhstan.


      I consent to the use of data constituting a secret protected by the Law maintained in information systems when rendering public services.

      “___” _________ 20__

      ________________       ________________________________

      (Signature)            (Surname, name and patronymic (if any))

  Annex 13
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Accreditation of Entities
Pursuing Scientific and (or)
Scientific and Engineering Activities”
 
  to______________________
from _____________________
_______________________
(tel./email address)

Application Letter (for legal entities)

      I kindly ask you to accredit _______________________________________________

      ________________________________________________________________________________

            (name of the legal entity (if any)

      as an entity engaged in scientific and (or) scientific and engineering activities.

      Attachment:

No.

Name of the document

Availability note

1

2

3

1

A copy of the organisation’s articles of association


2

Details of the service recipient as per Annexes 4, 5, 6, 7, 8, 9 hereto;


3

Copies of documents supporting the details specified in Annexes 4, 5, 6, 7, 8, 9 hereto.


      I consent to the use of data constituting a secret protected by the Law maintained in information systems when rendering public services.

      Head _______________ _________ ________________________________

      (stamp here)       (Signature)       (Surname, name and patronymic (if any))

  Annex to the order/
Approved by the order/
Annex to the joint resolution
and the decision of the akimat/
appoved by joint resolution
and decision
  Annex to
Order of the Minister
of Education and Science
of the Republic of Kazakhstan
No. 196 dated May 12, 2020

List of certain repealed orders of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan

      1. Sub-paragraph 3) of paragraph 1 of order of the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan No. 212 dated April 16, 2015 “On Approval of the Public Service Standards in Education and Science” (recorded in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 11260, published on June 23, 2015 in Adilet, the Information and Legal System).

      2. Sub-paragraph 3) of paragraph 1 of order of the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan No. 528 dated August 13, 2015 “On Approval of Regulations of Public Services in the Field of Education and Science" (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 12066, published on October 22, 2015 in Adilet, the legal information system).

      3. Order No. 256 of the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan dated 31 May 2017 “On Amendments to Order No. 212 of the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan dated 16 April 2015 “On Approval of Standards of Public Services in the Field of Education and Science” (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 115206, published on October 17, 2017 in the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan).

      4. Order No. 588 of the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan dated November 21, 2017 “On Amendments to Order No. 528 of the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan dated August 13, 2015 “On Approval of Regulations of Public Services in the Field of Education and Science" (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 116498, published on December 13, 2017 in the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan).