"Құжаттарды қабылдау және оларды Қазақстан Республикасының шет елдерде жүрген азаматтарына паспорттар жасауға жіберу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 11-1-4/149 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 13 мамырда № 20627 болып тіркелді.

      Ескерту. Атауы жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 15.02.2021 № 11-1-4/50 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 19.12.2022 № 11-1-4/705 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған "Құжаттарды қабылдау және оларды Қазақстан Республикасының шет елдерде жүрген азаматтарына паспорттар жасауға жіберу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 15.02.2021 № 11-1-4/50 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Консулдық қызмет департаменті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің бірінші орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрі М. Тілеуберді

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ішкі істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі

      министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің
2020 жылғы 12 мамырдағы
№ 11-1-4/149 бұйрығымен
бекітілген

"Құжаттарды қабылдау және оларды Қазақстан Республикасының шет елдерде жүрген азаматтарына паспорттар жасауға жіберу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 19.12.2022 № 11-1-4/705 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Құжаттарды қабылдау және оларды Қазақстан Республикасының шет елдерде жүрген азаматтарына паспорттар жасауға жіберу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы Заң) 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерінің және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің "Құжаттарды қабылдау және оларды Қазақстан Республикасының шет елдерде жүрген азаматтарының паспорттар жасауға жіберу" мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайды (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).

      2. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі (бұдан – әрі ҚР ІІМ) Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) арқылы Қазақстан Республикасының азаматтарына (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы):

      1) Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұрақты тұратындарға;

      2) шет мемлекеттердің аумағында орналасқан оқу орындарында білім алатындарға;

      3) шет мемлекеттерде еңбек шарты бойынша жұмыс істейтіндерге;

      4) Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде туған жағдайда кәмелетке толмағандарға;

      5) көрсетілген адамдармен бірге тұратын отбасы мүшелеріне;

      6) Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұратын шетелдіктің отбасы мүшелері болып табылатындарға;

      7) шетелдегі дипломатиялық қызмет персоналымен бірге тұратын дипломатиялық қызмет персоналының туыстарына;

      8) жасының егде тартуына байланысты өзіне-өзі күтім жасауға қабілетсіз адамдарға (қарттар) және организм функциялары бұзылып, тұрмыс-тіршілігін шектейтіндей тұрақты денсаулығы нашарлаған адамдарға, сондай-ақ өзіне-өзі қызмет көрсете алмайтын жақын туыстарын күтуді жүзеге асыратын адамдарға;

      9) шет мемлекеттің аумағында ұсталғандарға немесе күзетпен ұсталғандарға, қамауға алынғандарға, сондай-ақ қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінде жазасын өтеушілерге көрсетеді.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы өзі (балалар мен сот әрекетке қабілетсіз деп таныған азаматтар, олардың заңды өкілдері (ата-аналары, қорғаншылары, қамқоршылары) өкілдік етуге өкілеттігін растайтын құжаттарды ұсына отырып, көрсетілетін қызметті берушіге осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес өтініш және келесі құжаттарды ұсынады:

      1) туу туралы куәлік (16 жасқа толмаған бала паспорт алған кезде) және баланың азаматтығын растау үшін ата-анасының біреуінің жеке басын куәландыратын құжат.

      Шетелдік ата-анасынан баланың Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттарды алуға нотариалды расталған өтініш-келісімі (бала Қазақстан Республикасынан тыс жерде туған және ата-анасының азаматтығы әртүрлі болған жағдайда, олардың біреуі бала туған кезде Қазақстан Республикасының азаматтығында болған және осы уақытта ата-анасының екеуі де Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұрғылықты жері болған жағдайда);

      2) Қазақстан Республикасы азаматының паспорты (паспортты ауыстырған кезде);

      3) өлшемі 3,5х4,5 сантиметр түрлі-түсті төрт фотосурет (фотосуреттер құжатты ресімдеу кезіндегі көрсетілетін қызметті алушының жасына сәйкес келуі және қатаң түрде жарық жерде алдынан түсірілген, бейтарап бет-әлпеті көрінісімен және ауызы жабық түскен, бет-әлпеті фотосуреттің жалпы ауданының 75%-ға жуығын алатын болуы тиіс. Фотосуреттер бір негативтен қалың фотоқағазға фото басып шығару әдісімен орындалады. Компьютерлік сканерлеу, модельдеу немесе ксерокөшірме әдісімен дайындалған суреттерді пайдалануға жол берілмейді);

      4) Қазақстан Республикасының азаматы алғаш рет паспорт алған кезде (бұрынғы Кеңестік Социалистік Республикалар Одағы) 1974 жылғы үлгідегі паспорт (Қазақстан Республикасының азаматтығы расталған кезде);

      5) Қазақстан Республикасының азаматы алғаш рет паспорт алған кезде (бұрынғы Кеңестік Социалистік Республикалар Одағы) шетелге бару үшін берілген паспорт (Қазақстан Республикасының азаматтығы расталған кезде);

      6) тұрақты тұру, оқу, шетелде жұмыс істеу фактісін, отбасы жағдайын растайтын, тыныс-тіршілігін шектейтін тұрақты ағза функцияларының ауытқуларымен денсаулығында бұзушылық бар деген құжат (түпнұсқа және көшірме);

      7) егер мұндай анықтаманы алу мүмкіндігі болатын елдің заңнамасында көзделген болса, консулдық орналасқан елдің құзыретті органынан азаматтығы жоқ екендігі туралы анықтама;

      8) консулдық алымның төленгенін растайтын құжат.

      Шет мемлекеттің құзыретті мекемесі немесе оған арнайы уәкілетті тұлға өз құзыреті шегінде және белгіленген нысан бойынша берген немесе куәландырған шет мемлекеттің елтаңбалы мөрімен бекітілген осы тармақтың 6) және 7) тармақшаларында көрсетілген құжаттар, егер Қазақстан Республикасы ратификацияланған халықаралық шартта өзгеше көзделмесе, Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2021 жылғы 4 қарашадағы № 950, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2021 жылғы 15 қарашадағы № 702, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 16 қарашадағы № 1182, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты аппараты) басшысының 2021 жылғы 16 қарашадағы № 30, Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2021 жылғы 24 қарашадағы № 363, Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының міндетін атқарушының 2021 жылғы 24 қарашадағы № 155, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 29 қарашадағы № 574 және Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2021 жылғы 8 желтоқсандағы № 851 бірлескен бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 25789 болып тіркелген) және "Құжаттарды заңдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің міндетін атқарушының 2017 жылғы 6 желтоқсандағы № 11-1-2/576 бұйрығына сәйкес (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 16116 болып тіркелген) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен апостильдеу не заңдастыру рәсімдерінен өткеннен кейін ғана қабылданады.

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі осы Қағидалардың 2-қосымшасында қамтылған.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің жалпы мерзімі күнтізбелік тоқсан күнді құрайды.

      Құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 30 минут. Көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 10 минут.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде, қағаз түріндегі өтініштің көшірмесіндегі қабылдау күні, қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда) және құжаттар топтамасын қабылдаған уақыты көрсетілген белгі оның қабылданғанын растау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидалардың 3-тармағына сәйкес құжаттардың толық топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      5. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші үш күнтізбелік күн ішінде құжаттарды ресімдеп, ҚР ІІМ және Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігіне (бұдан әрі - ҚР СІМ) ілеспе хат дайындайды.

      Көрсетілетін қызметті беруші күнтізбелік екі күн ішінде дипломатиялық пошта арналары арқылы ҚР СІМ-ге жіберу үшін құжаттарды қалыптастырады және дайындайды. Көрсетілетін қызметті берушіден ҚР СІМ-ге күнтізбелік жиырма үш күн ішінде келіп түскен құжаттар, ҚР ІІМ-ге күнтізбелік екі күн ішінде жіберіледі.

      ҚР ІІМ күнтізбелік отыз күн ішінде құжаттар пакетін тексеруді және паспортты дайындауды жүзеге асырады және оны ҚР СІМ-ге жібереді.

      ҚР ІІМ-нен ҚР СІМ-ге келіп түскен құжаттар күнтізбелік жиырма бес күн ішінде көрсетілетін қызметті берушіге қайта жіберіледі.

      Құжаттар келеп түскеннен кейін көрсетілетін қызметті беруші күнтізбелік бес күн ішінде көрсетілетін қызметті алушыны мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің дайындығы туралы хабардар етеді. Қазақстан Республикасы азаматының паспорты көрсетілетін қызметті алушы не оның заңды өкілі тікелей өзі жүгінген кезде қолма-қол беріледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіздеме анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыны күнтізбелік екі күн ішінде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім жөнінде, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала шешім бойынша өз позициясын білдіруге мүмкіндік беру үшін өткізілетін тыңдаудың уақыты, күні, орны және тәсілі туралы хабардар етеді.

      Тыңдау туралы хабарлама мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде үш жұмыс күні бұрын жіберіледі. Тыңдау хабардар етілген күннен бастап екі жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші тыңдау хаттамасын ІІМ-ге қайта жолдайды немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 9-тармағында көрсетілген негіздер бойынша жүзеге асырылады.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгіленген тәртіппен мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      8. ҚР СІМ осы Қағидаларға өзгерістер енгізілген және (немесе) толықтырылған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оларды жаңартып, Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелеріне, ҚР ІІМ-ге және Бірыңғай байланыс-орталығына жолдайды.

3-тарау. Орталық мемлекеттік органдардың, көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      9. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі шағымның қаралуын жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам, егер үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды оны қарайтын органға жібермеуге құқылы.

      Көрсетілетін қызметті алушыдан көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен шағым "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 25-бабының 2-тармағына сәйкес, тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілетін қызметті алушыдан шағымды қарайтын органның атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, сотқа Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 91-бабының 5-тармағына сәйкес сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жүгінуге жол беріледі.

  "Құжаттарды қабылдау
және оларды
Қазақстан Республикасының
шет елдерде жүрген
азаматтарына паспорттар
жасауға жіберу" мемлекеттік
қызмет көрсету қағидаларына
1- қосымша
  Қазақстан Республикасының
болу еліндегі шет елдегі
мекемесінің атауы
____________________________
азаматтың тегі, аты, әкесінің
аты (ол болған жағдайда)
____________________________
тұрғылықты мекен-жайы
____________________________
____________________________
(болу еліндегі)
Email: ______________________
Тел.: _______________________

ӨТІНІШ

      Мен,_________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда),

      _____________________________________________________________

      (шетелде жұмыс істеп немесе еңбек қызметін жүзеге асырып/оқып жатқан жағдайда

      Қазақстан Республикасы аумағында тіркелген мекенжайын көрсету қажет)

      _____________________________________________________________

      _____________________________________________________________

      байланысты менің құжаттарымды қабылдап, оларды Қазақстан Республикасы

      азаматының паспортын жасауға жіберуді сұраймын.

      _____________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      (Қазақстан Республикасының паспортын жасау себебін көрсету)

      _____________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы

      Заңының 8-бабына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін

      қолжетімділігі шектеулі дербес деректеріме қол жеткізуге келісімімді беремін.

      20__ жылғы "____" __________

      _____________________________________

      қолы Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда)

  "Құжаттарды қабылдау
және оларды
Қазақстан Республикасының
шет елдерде жүрген
азаматтарына паспорттар
жасауға жіберу" мемлекеттік
қызмет көрсету қағидаларына
2 -қосымша

"Құжаттарды қабылдау және оларды Қазақстан Республикасының шет елдерде жүрген азаматтарына паспорттар жасауға жіберу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

1) Қазақстан Республикасының паспортын дайындау жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі;
2) Қазақстан Республикасының шетелдердегі мекемелері құжаттарды қабылдауды және жіберуді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді жүзеге асыратын мекеме.

2

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәсілдері

Қазақстан Республикасының азаматы жеке жүгінген кезде Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері арқылы жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

Көрсету мерзімі - көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған күннен бастап Қазақстан Республикасы азаматының паспортын ресімдеу - күнтізбелік 90 күн.

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Қағаз түрінде.

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Қазақстан Республикасы азаматының паспортын беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің нысаны: қағаз түрінде.

6

Мемлекеттік қызметті көрсету барысында көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және оны Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (Салық кодексі) және "Шет мемлекеттің аумағында консулдық іс-әрекеттер жасағаны үшін консулдық алым ставкаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2019 жылғы 20 мамырдағы № 11-1-4/227 бұйрығына сәйкес консулдық алым мөлшерлемелері бойынша ақылы негізде көрсетіледі (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18702 тіркелген).
Консулдық алымды төлеу қолма-қол ақшалай немесе қолма-қол ақшасыз нысанда екінші деңгейдегі банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүзеге асырылады.
Консулдық алымды төлеуден босату шарты "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексіне (Салық кодексі) сәйкес реттеледі.

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін.
Көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті және құжаттар топтамасын қабылдауы сағат 09:30-дан 12:30-ға дейін, ал мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру сағат 16:00-ден 17:00-ге дейін жүзеге асырылады. Сәрсенбі- қабылдамайтын күн.
Климаты ыстық және ылғалды шет мемлекеттерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің жұмыс кестесі жергілікті жағдайларға қатысты белгіленеді.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсы арқылы кезекті брондауға болады.
Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары: Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің www.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтер тізбесі

1) өтініш;
2) туу туралы куәлік (16 жасқа толмаған бала паспорт алған кезде) және баланың азаматтығын растау үшін ата-анасының біреуінің жеке басын куәландыратын құжат. Шетелдіктің ата-анасынан баланың Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттарды алуға нотариалды расталған өтініш-келісімі (бала Қазақстан Республикасынан тыс жерде туған және ата-анасының азаматтығы әртүрлі болған жағдайда, олардың біреуі бала туған кезде Қазақстан Республикасының азаматтығында болған және осы уақытта ата-анасының екеуі де Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұрғылықты жері болған жағдайда);
3) Қазақстан Республикасы азаматының паспорты (паспортты ауыстырған кезде);
4) өлшемі 3,5х4,5 сантиметр төрттүрлі-түсті фотосурет (фотосуреттер құжатты ресімдеу кезіндегі көрсетілетін қызметті алушының жасына сәйкес келуі және қатаң түрде жарық жерде алдынан түсірілген, бейтарап бет-әлпеті көрінісімен және ауызы жабық түскен, бет-әлпеті фотосуреттің жалпы ауданының 75% - ға жуығын алатын болуы тиіс. Фотосуреттер бір негативтен қалың фотоқағазға фото басып шығару әдісімен орындалады. Компьютерлік сканерлеу, модельдеу немесе ксерокөшірме әдісімен дайындалған суреттерді пайдалануға жол берілмейді);
5) Қазақстан Республикасының азаматы алғаш рет паспорт алған кезде (Қазақстан Республикасының азаматтығы расталған кезде бұрынғы Кеңестік Социалистік Республикалар Одағы) 1974 жылғы үлгідегі паспорт;
6) Қазақстан Республикасының азаматы алғаш рет паспорт алған кезде (Қазақстан Республикасының азаматтығы расталған кезде бұрынғы Кеңестік Социалистік Республикалар Одағы) шетелге бару үшін берілген паспорт;
7) тұрақты тұру, оқу, шетелде жұмыс істеу фактісін, отбасы жағдайын растайтын, тыныс-тіршілігін шектейтін тұрақты ағза функцияларының ауытқуларымен денсаулығында бұзушылық бар деген құжат (түпнұсқа және көшірме);
8) егер мұндай анықтаманы алу мүмкіндігі болатын елдің заңнамасында көзделген болса, консулдық орналасқан елдің құзыретті органынан азаматтығы жоқ екендігі туралы анықтама;
9) консулдық алымның төленгенін растайтын құжат.

9

Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартудың Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген негіздері

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) анық еместігі анықталғанда;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған деректер мен мәліметтер "Құжаттарды қабылдау және оларды Қазақстан Республикасының шет елдерде жүрген азаматтарына паспорттар жасауға жіберу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларының талаптарына сәйкес келмесе.
Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбағанда және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынғанда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі болмауы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады;
4) "Халықтың көші-қоны туралы" Қазақстан Республикасының Заңның 51 бабы 2-тармағының 1) тармақшасына сәйкес, осы Қағидалардың 2-тармағының 2), 3), 4), 5), 6) тармақшаларында көрсетілген тұлғалардың Қазақстан Республикасының аумағында тұрғылықты жері және уақытша болатын (тұратын) жері бойынша тіркеуі болмаcа.

10

Мемлекеттік қызмет, оның ішінде электрондық нұсқада және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, қойылатын өзге талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен оның мәртебесі туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар. Мемлекетік қызметі көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.gov.kz интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет" бөлімінде көрсетілген, мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының нөмірі - 1414, 8 800 080 7777.


On approval of the Rules for Rendering the Public Service “Accepting Documents and Transferring Them for the Issuance of Passports to Nationals of the Republic of Kazakhstan Staying Abroad”

Order № 11-1-4/149 of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 12 May 2020. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on 13 May 2020 under № 20627.

      Unofficial translation

      Footnote. The title - as revised by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/50 dated 15.02.2021 (shall become effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      Under sub-paragraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Services” I HEREBY ORDER:

      Footnote. The Preamble - as revised by order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/705 dated 19.12.2022 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      1. That the Rules for Rendering the Public Service “Accepting Documents and Transferring Them for the Issuance of Passports to Nationals of the Republic of Kazakhstan Staying Abroad” shall be approved as enclosed.

      Footnote. Paragraph 1 - as revised by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/50 dated 15.02.2021 (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

      2. That the Consular Service Department of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan in obedience to the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      2) posting this order on the official website of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan;

      3) within ten working days after state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submit to the Legal Service Department of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan information on execution of actions stipulated in sub-paragraphs 1) and 2) of this paragraph.

      3. That the First Deputy Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan shall be in charge of the execution hereof.

      4. That this order shall be put into effect ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister of Foreign Affairs
of the Republic of Kazakhstan
M. Tileuberdy

      “AGREED BY”
Ministry of Internal Affairs
of the Republic of Kazakhstan

      “AGREED BY”
Ministry of Digital Development,
Innovation and the Aerospace Industry
of the Republic of Kazakhstan

  Approved
by order of the Minister of Foreign
Affairs of the Republic of
Kazakhstan No. 11-1-4/149 dated
May 12, 2020

Rules for Rendering the Public Service “Accepting Documents and Transferring Them for the Issuance of Passports to Nationals of the Republic of Kazakhstan Staying Abroad”

      Footnote. The Rules - as revised by order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/705 dated 19.12.2022 (shall be enacted ten calendar days after the date of its first official publication).

Chapter 1. General provisions

      1. The Rules for Rendering the Public Service “Accepting Documents and Transferring Them for the Issuance of Passports to Nationals of the Republic of Kazakhstan Staying Abroad” (hereinafter - the Rules) have been elaborated under sub-paragraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On State Services" (hereinafter - the Law on State Services) and establish the procedure for rendering by the foreign institutions of the Republic of Kazakhstan and the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan of the public service “Accepting Documents and Transferring Them for the Issuance of Passports to Nationals of the Republic of Kazakhstan Staying Abroad” (hereinafter - the public service).

      2. The public service shall be rendered by the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan) through foreign institutions of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the service provider) to nationals of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the service recipient):

      1) permanently residing outside the Republic of Kazakhstan;

      2) studying in educational institutions located in the territory of foreign countries;

      3) working in foreign countries under a labour agreement;

      4) minors, in the event of their birth outside the Republic of Kazakhstan;

      5) family members of the above persons living together with them;

      6) family members of a foreigner residing outside the Republic of Kazakhstan;

      7) relatives of diplomatic service personnel living together with diplomatic service personnel abroad;

      8) persons who are not capable of self-service due to advanced age (the elderly), and persons who have a health disorder with an enduring disorder of body functions limiting their vital activity, as well as persons caring for close relatives who are not capable of self-service;

      9) detained or held in custody, under arrest, or serving a sentence in penitentiary institutions in the territory of a foreign country.

Chapter 2: Procedure for rendering a public service

      3. In order to obtain a public service, the service recipient shall file an application with the service provider as per Annex 1 hereto and the following documents (for children and individuals declared legally incapable by a court of law, their legal representatives (parents, guardians, custodians) with the provision of documents confirming the powers of representation):

      1) a birth certificate (when a passport is obtained by a child under the age of 16) and an identity document of one of the parents to confirm the child's nationality.

      A notarised consent statement from a foreign parent for the child to obtain identity documents of a national of the Republic of Kazakhstan (in case of birth of the child outside the Republic of Kazakhstan and different citizenship of the parents, one of whom was a national of the Republic of Kazakhstan at the time of the child's birth, and both parents at that time had a permanent place of residence outside the Republic of Kazakhstan);

      2) a passport of a national of the Republic of Kazakhstan (in case of passport exchange);

      3) four 3.5x4.5 centimetre colour photographs (the photographs must correspond to the age of the service recipient at the time of issuing the document and must be taken strictly in full-face against a light background with a neutral expression and closed mouth, with the face occupying about 75% of the total area of the photograph. Photographs shall be made by photographic printing from a single negative on heavy photographic paper. Images made by computer scanning, modelling or photocopying shall be prohibited);

      4) a passport of the 1974 sample (of the former Union of Soviet Socialist Republics) when a national of the Republic of Kazakhstan receives a passport for the first time (upon confirmation of citizenship of the Republic of Kazakhstan);

      5) an all-border passport (of the former Union of Soviet Socialist Republics) when a national of the Republic of Kazakhstan obtains a passport for the first time (upon confirmation of citizenship of the Republic of Kazakhstan);

      6) a document proving the fact of permanent residence, study, work abroad, marital status, health impairment with an enduring disorder of body functions limiting the person's life activity ( an original and a copy of the document);

      7) a certificate on the absence of citizenship from the competent authority of the country of stay, if the possibility of obtaining such a certificate is envisaged by the laws of the country of stay;

      8) a document confirming payment of the consular fee.

      The documents mentioned in sub-paragraphs 6) and 7) of this paragraph, which are issued or certified by a competent institution of a foreign state or by a specially authorised person within its competence and in the prescribed form, bearing the stamped seal of a foreign state shall be accepted only after undergoing the procedure of apostilisation or legalisation pursuant to Joint Order No. 950 of the Acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan of November 4, 2021, the Minister of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 702 of November 15, 2021, the Minister of Finance of the Republic of Kazakhstan No. 1182 of November 16, 2021, the Head of the Department for Ensuring the Activity of Courts under the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan (apparatus of the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan) No. 30 of November 16, 2021, the Minister of Culture and Sports of the Republic of Kazakhstan No. 363 of November 24, 2021, the Acting Prosecutor General of the Republic of Kazakhstan No. 155 of November 24, 2021, the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan No. 574 of November 29, 2021 and the Minister of Defence of the Republic of Kazakhstan No. 851 of December 8, 2021 “On Approval of the Uniform Rules for Apostille Affixing; (recorded in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 25789), Order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-2/576 dated December 6, 2017 “On Approval of the Rules for Legalisation of Documents” (recorded in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 16116), if otherwise is not envisaged by an international treaty ratified by the Republic of Kazakhstan.

      4. The list of basic requirements for rendering a public service, including the specifics of the process, form, content and result of rendering, as well as other information, given the features of the provision of public services is contained in Annex 2 hereto.

      The total term of rendering the state service shall be ninety calendar days.

      The maximum permissible waiting time for handing in a package of documents shall be 30 minutes. The maximum allowable service time of a service recipient shall be 10 minutes.

      When all required documents are filed with the service provider, the confirmation of acceptance of the application in hard copy shall be a mark on its copy showing the date of its receipt, surname, name, patronymic (if any) of the person who accepted the package of documents.

      Should the service recipient file an incomplete set of documents under paragraph 3 hereof and (or) documents with expired validity period, the service provider shall refuse to accept the application.

      5. If a full package of documents is filed, within three calendar days from the date of filing the documents, the service provider shall execute the received documents and prepare a covering letter to the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan and the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - MFA RK).

      Within two calendar days the service provider shall generate and pack the documents to be sent to the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan via diplomatic mail channels. The documents received from the service provider within twenty-three calendar days to the MFA of the RK shall be forwarded to the Ministry of Internal Affairs of the RK within two calendar days.

      Within thirty calendar days the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan shall review the package of documents and issue the passport and send it to the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan.

      The documents collected from the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan to the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan shall be forwarded to the service provider within twenty-five calendar days.

      Within five calendar days after the receipt of documents the service provider shall notify the service recipient about the readiness of the result of rendering the public service. A passport of a national of the Republic of Kazakhstan shall be issued in person upon personal application of a service-recipient or his/her legal representative.

      In case of finding out the grounds for refusal in rendering the public service, the service provider shall notify the service recipient within two calendar days about the preliminary decision on refusal in rendering the public service, as well as the time, date and place, method of hearing to provide the service recipient with an opportunity to express his/her position on the preliminary decision.

      A notification of the hearing shall be sent at least three business days prior to the end of the period of rendering the public service. The hearing shall be held no later than two business days from the date of notification.

      Following the results of the hearing, the service provider shall forward the minutes of the hearing to the Ministry of Internal Affairs again or refuse to render the public service.

      6. The refusal to grant a public service shall be made on the grounds listed in paragraph 9 of the List of Basic Requirements for Granting a Public Service.

      7. Under sub-paragraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law on Public Services, the service provider shall ensure the entry of data into the information system for monitoring the provision of public services on the stage of provision of public services.

      8. Within three business days from the date of amendments and (or) additions hereto, the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan shall update these Rules and direct them to the foreign missions of the Republic of Kazakhstan, the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan and the Unified Contact Centre.

Chapter 3: Procedure for appealing against decisions, actions (inaction) of central public authorities, as well as service providers on the issues of rendering public services

      9. A complaint regarding the provision of public services shall be examined by a higher administrative body, an official, an authorised body for evaluation and control over the quality of public services (hereinafter - the body considering the complaint).

      The complaint shall be lodged with the service provider and (or) the official whose decision, action (inaction) is being appealed.

      The service provider, the official whose decision, action (inaction) is appealed, no later than three business days from the date of receipt of the complaint shall forward it and the administrative file to the body considering the complaint.

      However, the service provider, the official whose decision, action (inaction) is being appealed, may not send the complaint to the body considering the complaint, if it adopts a decision or other administrative action within three business days that fully meets the requirements specified in the complaint.

      The service recipient's complaint filed with the service provider shall be examined within five business days from the day of its registration, as per paragraph 2 of Article 25 of the Law on State Services.

      The service recipient's complaint received by the body considering the complaint shall be reviewed within fifteen business days from the day of its registration.

      If otherwise not envisaged by the laws of the Republic of Kazakhstan, recourse to the court shall be allowed after appealing in a pre-trial procedure under paragraph 5 of Article 91 of the Administrative Procedural Code of the Republic of Kazakhstan.

  Annex 1
to Rules for Rendering the Public Service
“Accepting Documents and Transferring Them for
the Issue of Passports to Nationals of the
Republic of Kazakhstan Staying Abroad”
 
  Name of the foreign agency of the Republic
of Kazakhstan in the country of stay
from _________________________
Surname, first name, patronymic (if any)
of the person
___________________________
___________________________
residential addres (in the country of stay)
Email: _____________________
Тel.: ______________________

APPLICATION LETTER

      I, _________________________________________________________________

      (Surname, first name, patronymic (if any),

      ____________________________________________________________________

      (in the event of employment / training, it is required to enter the address of

      registration in the territory of the Republic of Kazakhstan)

      ____________________________________________________________________

      I kindly ask you to accept my documents and forward them for the issuance of a

      passport of a national of the Republic of Kazakhstan, due to the following reasons

      ___________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (specify the ground(s) for the issue of a passport of the Republic of Kazakhstan)

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      I hereby give my consent for access to personal data of restricted access, required for

      the rendering of the public service under Article 8 of the

      Law of the Republic of Kazakhstan “On Personal Data and their Protection”.

      “____”__________ 20___

      ________________________________________________

      signature, surname, first name, patronymic (if any)

  Annex 2
to Rules for Rendering the Public Service
“Accepting Documents and Transferring Them for
the Issue of Passports to Nationals of the
Republic of Kazakhstan Staying Abroad”

List of Basic Requirements for Rendering the Public Service
“Accepting Documents and Transferring Them for the Issuance of Passports to Nationals of the Republic of Kazakhstan Staying Abroad”

1

Name of the service provider

1) Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan as an authorised state body for the issue of a passport of the Republic of Kazakhstan;
2) foreign missions of the Republic of Kazakhstan as institutions that accept documents, transfer and issue the results of rendering the public service.

2

Ways of rendering the public service

Documents shall be accepted and the results of the public service shall be issued upon personal application of nationals of the Republic of Kazakhstan via foreign missions of the Republic of Kazakhstan.

3

Term of rendering the public service

From the date of filing the package of documents by the national of the Republic of Kazakhstan to the service provider - 90 calendar days.

4

Form of rendering the public service

On paper.

5

Result of rendering a public service

Passport of a national of the Republic of Kazakhstan, or a motivated answer on refusal to grant the public service.
Form of providing the result of rendering the public service: on paper.

6

The amount of payment charged from the service recipient when rendering a public service and ways of its collection in cases envisaged by the laws of the Republic of Kazakhstan

The public service shall be rendered to natural persons on a paid basis at the consular fee rates, under the Code of the Republic of Kazakhstan “On Taxes and Other Obligatory Payments to the Budget (Tax Code)” and order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/227 dated May 20, 2019 “On Approval of Consular Fee Rates for Consular Actions in the Territory of a Foreign State” (recorded in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 18702).
The consular fee shall be paid in cash or non-cash through second-tier banks or organisations performing certain types of banking operations.
The terms and conditions of exemption from consular fees shall be regulated under the Code of the Republic of Kazakhstan “On Taxes and Other Obligatory Payments to the Budget (Tax Code)”.

7

Working hours of the service provider, the State Corporation and information objects

From Monday to Friday, in line with the established working schedule from 9:00 a.m. to 6:30 p.m. with a lunch break from 1:00 p.m. to 2:30 p.m. excluding weekends and public holidays under the Labour Code of the Republic of Kazakhstan.
The service provider shall accept the application and the set of documents from 09:30 a.m. to 12:30 p.m., and the results of the public service shall be issued from 16:00 p.m. to 17:00 p.m.
Wednesday is a non-acceptance day.
In foreign countries with hot and humid climate, the working schedule of the service provider shall be established with regard to local conditions.
The public service shall be delivered in the order of the queue, without prior appointment and accelerated service, it is possible to reserve the queue via the Internet resource of the service provider.
Addresses of the places of rendering the public service and working hours of the service providers are available on the Internet resource of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan www.gov.kz.

8

List of documents and details required from the service recipient for rendering the public service

1) an application letter;
2) a birth certificate (when a passport is obtained by a child under the age of 16) and an identity document of one of the parents to confirm the child's citizenship. A notarised consent statement from the parent of a foreigner for the child to receive identity documents of a national of the Republic of Kazakhstan (when a child is born outside the Republic of Kazakhstan and the parents have different citizenship, one of whom was a national of the Republic of Kazakhstan at the time of the child's birth and both parents had permanent residence outside the Republic of Kazakhstan at the time of the child's birth);
3) a passport of a national of the Republic of Kazakhstan (when replacing a passport);
4) four 3.5x4.5 centimetre colour photographs (the photographs must correspond to the age of the service recipient at the time of issuing the document and must be taken strictly in full-face against a light background with a neutral expression and closed mouth, with the face occupying about 75% of the total area of the photograph. Photographs shall be made by photographic printing from a single negative on heavy photographic paper. Images made by computer scanning, modelling or photocopying shall be prohibited);
5) a passport of the 1974 sample (of the former Union of Soviet Socialist Republics) when a national of the Republic of Kazakhstan receives a passport for the first time (upon confirmation of citizenship of the Republic of Kazakhstan);
6) a common border passport (of the former Union of Soviet Socialist Republics) when a national of the Republic of Kazakhstan obtains a passport for the first time (upon confirmation of citizenship of the Republic of Kazakhstan);
7) a document proving the fact of permanent residence, study, work abroad, marital status, health impairment with an enduring disorder of body functions limiting the person's life activity (an original and a copy of the document);
8) a certificate on the absence of citizenship from the competent authority of the country of stay, if the possibility of obtaining such a certificate is envisaged by the laws of the country of stay;
9) a document confirming the payment of consular fee.

9

Grounds for refusal to grant a public service, established by the laws of the Republic of Kazakhstan

1) finding that the documents filed by the service recipient to obtain a public service and (or) the data (information) contained therein are unreliable;
2) failure of the service recipient and (or) the data and information presented and required for rendering of the public service to comply with the requirements established by the Rules for Rendering the Public Service “Accepting Documents and Transferring Them for the Issuance of Passports to the Nationals of the Republic of Kazakhstan Staying Abroad”.
Should the service recipient provide an incomplete set of documents as per the list stipulated by paragraph 8 of this List of Basic Requirements for Rendering a Public Service, and (or) documents with expired validity period, the service provider shall refuse to accept an application;
3) absence of the service recipient's consent, granted under Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Personal Data and their Protection”, for access to personal data of limited access, which are required for rendering a public service;
4) absence of registration at the place of residence and place of temporary stay (residence) in the territory of the Republic of Kazakhstan for persons mentioned in sub-paragraphs 2), 3), 4), 5), 6) of paragraph 2 hereof, pursuant to sub-paragraph 1) of paragraph 2 of Article 51 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Migration”

10

Other requirements with regard to the specifics of the provision of a public service, including those delivered in electronic form and via the State Corporation

The service recipient may obtain information on the procedure and status of the delivery of the public service via the Unified Contact Centre for the provision of public services. Contact numbers of reference services for rendering a public service are available on the Internet resource www.gov.kz, section State Services of the Unified Contact Centre for rendering a public service: 1414, 8 800 080 7777.