"Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, оның ведомстволарының, оның құрылымына кіретін ұйымдардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғалардың және олармен үлестес заңды тұлғалардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді иеленуі қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2018 жылғы 27 тамыздағы № 192 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2020 жылғы 18 мамырдағы № 70 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 25 мамырда № 20713 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы" 1995 жылғы 30 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабы екінші бөлігінің 75) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, оның ведомстволарының, оның құрылымына кіретін ұйымдардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғалардың және олармен үлестес заңды тұлғалардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді иеленуі қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2018 жылғы 27 тамыздағы № 192 қаулысына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17374 болып тіркелген, 2018 жылғы 26 қыркүйекте Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, оның ведомстволарының, оның құрылымына кіретін ұйымдардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғалардың және олармен үлестес заңды тұлғалардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді иеленуі қағидаларында:

      1-тармақтың он тоғызыншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "дүлей күш жағдайларының туындауы кезінде өткізілетін іс-шаралар шеңберінде, оның ішінде төтенше оқиғаларды және олардың салдарларын алдын алуға және жоюға бағытталған, сондай-ақ тез арада қалпына келтiрудi талап ететiн тетiктердiң, агрегаттардың, жабдықтардың, бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етулердің, қосалқы бөлшектердiң және материалдардың сынуы, iстен шығуы туындағанда (растау құжаттары болған кезде), электр энергетикалық объектілердегі, тiршiлiктi қамтамасыз ететiн коммуникациялық жүйелердегi, ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілеріндегі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 28 тамыздағы № 876 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының террористік тұрғыдан осал объектілерінің тізбесіне кіретін ерекше маңызды мемлекеттік объектілердегі, сондай-ақ өнеркәсіп салаларының және қызмет түрлерінің Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10310 болып тіркелген "Қауіпті өндірістік объектілерді сәйкестендіру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 353 бұйрығына сәйкес қауіпті өндірістік объектілер ретінде сәйкестендірілген объектілердегі апаттарды жою үшін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді;";

      2-тармақтың 15) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "15) тапсырыс беруші - бөлімшелері, филиалдары, өкілдіктері, ведомстволары арқылы Ұлттық Банк, сондай-ақ Ұлттық Банктің құрылымына кіретін ұйымдар, дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан көп пайызы Ұлттық Банкке тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғалар және олармен үлестес заңды тұлғалар;";

      6-1-тармақтың 8) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "8) өздері мен тапсырыс беруші арасында бұрын жасалған сатып алу туралы шарттары бойынша міндеттемелерін орындамаған жеткізушілердің, сондай-ақ сатып алу туралы шарт жасасудан жалтарған әлеуетті жеткізушілердің дерекқорын (бұдан әрі - дерекқор) жүргізуді жүзеге асырады.

      Сатып алу туралы шарттар бойынша міндеттемелерді орындамағандарға тауарды жеткізбеген, қызметтерді көрсетпеген және жұмыстарды орындамаған, оның ішінде толық көлемде орындамаған, олармен сатып алу туралы шарттар біржақты тәртіппен бұзылған жеткізушілер жатады.

      Дерекқор барлық тапсырыс берушілер үшін бірыңғай болып табылады және сатып алу порталын енгізгенге дейін Ұлттық Банктің ресми интернет-ресурсында орналастырылады.";

      мынадай мазмұндағы 6-2-тармақпен толықтырылсын:

      "6-2. Сатып алу порталының операторы Қағидалардың 176-1 және 192-1-тармақтарына сәйкес тапсырыс берушілер жіберетін ақпаратты алған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде оны шартты бұзу және әлеуетті жеткізушіні шарт жасасудан жалтарған деп тану күнін көрсете отырып, дерекқорға орналастырады.

      Жеткізуші немесе әлеуетті жеткізуші туралы ақпарат өзі мен тапсырыс беруші арасындағы шарт бұзылған не ол шарт жасасудан жалтарған деп танылған күннен бастап 2 (екі) жыл өткеннен кейін дерекқордан алып тасталады.";

      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. Қағидалардың 17-тармағында көзделген тәсілдермен жүзеге асырылатын сатып алулар Қағидаларда көзделген тәртіппен электрондық сатып алу арқылы да жүргізіледі.";

      20-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "20. Тапсырыс беруші сатып алу тәсілін осындай сатып алуды тапсырыс берушінің атынан тапсырыс беруші филиалының, өкілдігінің жүзеге асыру талабы кезінде оның филиалының және (немесе) өкілдігінің қызметін қамтамасыз етуге қажетті тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің жылдық көлеміне орай айқындайды.";

      159, 159-1-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "159. Шартты тікелей жасасу тәсілімен сатып алуды жүзеге асыру кезінде сатып алуды ұйымдастырушы әлеуетті жеткізушіге жазбаша шақыру жібереді, онда мына мәліметтер:

      1) сатып алуды ұйымдастырушының атауы және орналасқан жері;

      2) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атаулары және тапсырыс беруші бекіткен техникалық ерекше нұсқамасы;

      3) өткізілетін сатып алудың мәні болып табылатын тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу үшін бөлінген сома туралы мәліметтер;

      4) маңызды талаптарын, оның ішінде сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің мерзімін, санын (көлемін) көрсете отырып, сатып алу туралы шарттың жобасы;

      5) Қағидалардың 158-тармағының 5) тармақшасында көзделген жағдайда әлеуетті жеткізушінің, оның қосалқы мердігерлерінің (бірлескен орындаушыларының) (олар тартылған кезде) Қағидалардың 50-тармағының 2) және 9) тармақшаларында көзделген біліктілік талаптарына сәйкес келуін растайтын құжаттардың нотариат куәландырған көшірмелерінің тізбесі;

      6) Қағидалардың осы тармағының 5) тармақшасында көзделген жағдайды қоспағанда, Қазақстан Республикасының рұқсаттар және хабарламалар туралы заңнамасына сәйкес алынған (жіберілген), электрондық құжат нысанындағы, олар туралы мәліметтер мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде расталатын рұқсаттар (хабарламалар) (мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде мәліметтер болмаған жағдайда, жеткізуші Қазақстан Республикасының рұқсаттар және хабарламалар туралы заңнамасына сәйкес алынған (жіберілген) тиісті рұқсаттың (хабарламаның) нотариат куәландырған көшірмесін жібереді) беру туралы талап қамтылады;

      Шартты тікелей жасасу тәсілімен сатып алуды жүзеге асыру кезінде сатып алуды ұйымдастырушының әлеуетті жеткізушіге шақыру жіберуі сатып алу порталы арқылы жүзеге асырылады.

      159-1. Шақыру жіберу күнінің алдындағы 2 (екі) жыл ішінде өзі мен тапсырыс беруші арасында бұрын жасалған сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерін орындамаған немесе тапсырыс берушімен шарт жасасудан жалтарған факті болған әлеуетті жеткізушіге шақыру жіберілмейді.";

      161, 162-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "161. Қағидалардың 158-тармағының 13) тармақшасында көзделген жағдайды қоспағанда, шартты тікелей жасасу тәсілімен өткізілетін сатып алудың мәні болып табылатын тауарды жеткізуді, жұмысты орындауды, қызметті көрсетуді жүзеге асыруға ниет білдірген әлеуетті жеткізуші шақыру алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей сатып алуды ұйымдастырушыға мынадай құжаттарды қоса бере отырып, сатып алуға қатысуға жазбаша келісімін жібереді:

      1) әлеуетті жеткізушінің жарғысына сәйкес сенімхатсыз қол қоюға құқығы бар әлеуетті жеткізушінің бірінші басшысын қоспағанда, жазбаша келісімге қол қойған тұлғаға сатып алуға қатысуға берілген сенімхат;

      2) әлеуетті жеткізуші ұсынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және техникалық ерекше нұсқамасы;

      3) сатып алу туралы шарттың талаптарымен жазбаша келісу;

      4) ұсынылатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің баға ұсынысы;

      5) Қағидалардың 158-тармағының 5) тармақшасында көзделген жағдайда, әлеуетті жеткізушінің (қосалқы мердігерлердің (бірлескен орындаушылардың) олар тартылған кезде) Қағидалардың 50-тармағының 2) және 9) тармақшаларында көзделген біліктілік талаптарына сәйкес келуін растайтын құжаттардың нотариат куәландырған көшірмелері;

      6) Қағидалардың осы тармағының 5) тармақшасында көзделген жағдайды қоспағанда, Қазақстан Республикасының рұқсаттар және хабарламалар туралы заңнамасына сәйкес алынған (жіберілген), электрондық құжат нысанындағы, олар туралы мәліметтер мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде расталатын рұқсаттар (хабарламалар) (мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде мәліметтер болмаған жағдайда, әлеуетті жеткізуші Қазақстан Республикасының рұқсаттар және хабарламалар туралы заңнамасына сәйкес алынған (жіберілген) тиісті рұқсаттың (хабарламаның) нотариат куәландырған көшірмесін жібереді).

      162. Шартты тікелей жасасу тәсілімен өткізілетін сатып алудың мәні болып табылатын тауар жеткізуді, қызмет көрсетуді жүзеге асыруға ниет білдірген әлеуетті жеткізуші Қағидалардың 158-тармағының 13) тармақшасына сәйкес сатып алуды жүзеге асыру кезінде шақыру алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей сатып алуды ұйымдастырушыға мынадай құжаттарды қоса бере отырып, сатып алуға қатысуға жазбаша келісімін жібереді:

      1) жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың нотариат куәландырған көшірмесі;

      2) тұрғын үйге құқық белгілейтін құжаттардың нотариат куәландырған көшірмесі және техникалық паспорттың көшірмесі;

      3) шақырту алған күннен ерте берілмеген, жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (ауыртпалықтар) және оның техникалық сипаттамалары туралы анықтама;

      4) тұрғын үйдің ағымдағы жай-күйінің фототүсірілімін қоса алғанда, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүргізілген жылжымайтын мүлік объектісін (баспананы) бағалау туарлы есептің нотариат куәландырған көшірмесі;

      5) әлеуетті жеткізушінің баға ұсынысы;

      6) неке қатынастарының бар екенін растайтын құжаттың көшірмесін қоса бере отырып, жұбайының (зайыбының) нотариат куәландырған келісімін не неке қатынастарында тұрғаны туралы фактінің жоқ екені туралы мәліметтер көрсетілген өтінішті немесе некені (ерлі-зайыптылықты) бұзу туралы куәліктің немесе жесір екенін растайтын куәліктің нотариат куәландырған көшірмесі.";

      мынадай мазмұндағы 162-1-тармақпен толықтырылсын:

      "162-1. Шартты тікелей жасасу тәсілімен электрондық сатып алуды жүргізу кезінде әлеуетті жеткізуші сатып алуды ұйымдастырушыға Қағидалардың 161 және 162-тармақтарында көрсетілген құжаттарды қоса бере отырып, әлеуетті жеткізуші басшысының немесе ол уәкілеттік берген өзге адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған сатып алуға қатысу туралы растаманы жібереді.";

      163-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "163. Шартты тікелей жасасу тәсілімен сатып алуды жүргізу кезінде сатып алуды ұйымдастырушы тапсырыс берушінің бірінші басшысы немесе ол уәкілеттік берген өзге адам бекітетін сатып алу қорытындысы туралы хаттаманы ресімдейді.

      Электрондық сатып алуды жүргізу кезінде сатып алу қорытындысы туралы хаттама сатып алу порталында орналастырылады.";

      167-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) әлеуетті жеткізуші белгіленген мерзімде сатып алуға қатысуға жазбаша келісімін жібермеген не шартты тікелей жасасу тәсілімен өткізілетін сатып алуға қатысудан бас тартқан;";

      мынадай мазмұндағы 176-1-тармақпен толықтырылсын:

      "176-1. Тапсырыс беруші сатып алу порталының операторына дерекқорға орналастыру үшін әлеуетті жеткізушінің шарт жасасудан жалтарған деп танылған күнін көрсете отырып, тендер және баға ұсыныстарын сұрату тәсілдерімен өткізілген сатып алу туралы шарт жасасудан жалтарған әлеуетті жеткізуші туралы ақпаратты жібереді.";

      мынадай мазмұндағы 192-1-тармақпен толықтырылсын:

      "192-1. Тапсырыс беруші сатып алу порталының операторына дерекқорға орналастыру үшін шартты бұзу күнін көрсете отырып, өзі мен тапсырыс беруші арасында жасалған сатып алу туралы шарт бойынша өз міндеттемелерін орындамаған жеткізуші туралы ақпаратты жібереді.";

      Қағидаларға 2-қосымша осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      Қағидаларға 4-қосымша осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын, орыс тіліндегі мәтіні өзгермейді.

      2. Қаржы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Заң департаментіне осы қаулының осы тармағының 2) тармақшасында және 3-тармағында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Ақпарат және коммуникациялар департаменті - Ұлттық Банктің баспасөз қызметі осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Төрағасының жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Төрағасы Е. Досаев

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2020 жылғы 18 мамырдағы
№ 70 қаулысына
1-қосымша
  "Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкінің,
оның ведомстволарының, оның
құрылымына кіретін
ұйымдардың және дауыс
беретін акцияларының
(жарғылық капиталға қатысу
үлестерінің) елу және одан да
көп пайызы Қазақстан
Республикасының Ұлттық
Банкіне тиесілі немесе
оның сенімгерлік
басқаруындағы заңды
тұлғалардың және олармен
үлестес заңды тұлғалардың
тауарларды, жұмыстарды және
көрсетілетін қызметтерді
иеленуі қағидаларына
2-қосымша
  Бекітілді
____________________________
(тапсырыс берушінің шешімі,
қабылданған күні мен
нөмірі көрсетіледі)

Сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің техникалық ерекше нұсқамасы

      (әрбір лотқа жеке беріледі)

      Сатып алудың атауы _______________________ ___________________

      Лоттың № _____________ лоттың атауы _____ _____________________

      Техникалық ерекше нұсқамада қажетті ерекшеліктерді, жоспарларды, сызбаларды, эскиздерді қоса алғанда, сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің толық сипаты және талап етілетін функционалдық, техникалық, сапалық сипаттамалары беріледі. Сондай-ақ жеткізілетін тауарлар (орындалатын жұмыстар, көрсетілетін қызметтер) сәйкес болуы тиіс ұлттық стандарт, мемлекетаралық немесе халықаралық стандарттар (олар бар болса), кепілдік мерзімі көрсетіледі.

      Тауарларға берілетін техникалық ерекше нұсқамада функционалдық, техникалық, сапалық сипаттамаларын сипаттау функционалдық шектерді, техникалық сипаттама өлшемдерін, тауардың нысанасын қамтитын тиісті бөлімдерге бөлінеді.

      Техникалық ерекше нұсқамада тауарларды жеткізу кезінде қажетті ілеспе жұмыстар, көрсетілетін қызметтер (құрастыруды, ретке келтіруді, оқытуды, тауарларды тексеруді және сынақтан өткізуді қоспағанда) және оларды көрсету орны, тауардың шыққан жылы, кепілдік мерзімі көрсетілуі тиіс.

      Көрсетілетін қызметтерге берілетін техникалық ерекше нұсқамада техникалық және сапалық сипаттамаларын сипаттау тиісті бөлімдерге бөлінеді, олар техникалық сипаттама өлшемдерін және қызмет көрсетуді тағайындауды қамтиды. Көрсету сапасы осындай жұмыстарды, қызметті көрсететін қызметкердің біліктілігіне байланысты болатын жұмыстарды, көрсетілетін қызметті сатып алған жағдайда техникалық ерекше нұсқамада қызметкердің оған жүктелген міндеттерді орындау үшін қажетті кәсіби дайындық деңгейін және профилін, жұмыс стажын айқындайтын оған қойылатын талаптардың сипаты беріледі.

      Жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманы талап ететін жұмыстарды сатып алуды жүзеге асырған кезде техникалық ерекше нұсқаманың орнына белгіленген тәртіппен бекітілген жобалау (жобалау-сметалық) құжаттама қоса беріледі. Бұл ретте Ұлттық Банкте қорғалуы тиіс мәліметтердің сақталуын қамтамасыз ету мақсатында жекелеген сызбалар (схемалар) сатып алу туралы шартқа және құпия ақпаратты жарияламау туралы келісімге қол қойылғаннан кейін жеңімпаз деп танылған әлеуетті жеткізушіге беріледі.

      Жұмыстарға арналған техникалық ерекше нұсқамада құрылыс алаңының, географиялық, инженерлік-геологиялық және басқа да ерекше табиғи жағдайлардың қысқаша сипаты, инфрақұрылым мен коммуникацияның болуы, жергілікті ресурстардың сипаты, стандарттар мен техникалық нормативтер жүйесі, сондай-ақ объектіні пайдалануға беру кезінде қайшылықтарды болдырмайтын объектінің толық құрамы, аумақты инженерлік дайындау, өндіріс технологиясы мен жабдық, инженерлік қамтамасыз ету, пайдаланылатын материалдар мен конструкциялар, объектіні жарақтандыру және басқалары жөніндегі талаптар көрсетілуі тиіс. Тиісті нормативтік-техникалық құжаттамаға жасалатын сілтемені көрсетуге рұқсат беріледі.

      Әлеуетті жеткізуші белгіленген талаптарға сай келетін техникалық ерекше нұсқаманы ұсынады.

Тапсырыс беруші бөлімшесінің басшысы

Тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса)";

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2020 жылғы 18 мамырдағы
№ 70 қаулысына
2-қосымша
  "Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкінің,
оның ведомстволарының, оның
құрылымына кіретін
ұйымдардың және дауыс
беретін акцияларының
(жарғылық капиталға қатысу
үлестерінің) елу және одан да
көп пайызы Қазақстан
Республикасының Ұлттық
Банкіне тиесілі немесе
оның сенімгерлік
басқаруындағы заңды
тұлғалардың және олармен
үлестес заңды тұлғалардың
тауарларды, жұмыстарды және
көрсетілетін қызметтерді
иеленуі қағидаларына
4-қосымша

Әлеуетті жеткізушілердің өтінімдерін бағалау өлшемшарттарын қолдану және олардың маңыздылығы шамасын есептеу әдістемесі

      1. Осы әлеуетті жеткізушілердің өтінімдерін бағалау өлшемшарттарын қолдану және олардың маңыздылығы шамасын есептеу әдістемесі (бұдан әрі - Әдістеме) тендер тәсілімен сатып алуды жүзеге асырған кезде әлеуетті жеткізушілердің өтінімдерін бағалау үшін әзірленді.

      2. Тендер қатысушыларының өтінімдері бағалануы тиіс.

      3. Тапсырыс беруші тендер тәсілімен сатып алуды жүргізген кезде тендердің талаптарында әлеуетті жеткізушілердің өтінімдерін бағалаудың мына:

      1) құндық (тендерлік баға ұсынысы);

      2) құндық емес (өткізілетін сатып алудың мәні болып табылатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер нарығында әлеуетті жеткізушінің жұмыс тәжірибесі, сондай-ақ тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің функционалдық, техникалық, сапалық және пайдалану сипаттамалары және (немесе) сатып алынатын тауарларды пайдалануға шығыстар, оған техникалық қызмет көрсету және жөндеу, кепілдік міндеттемелер, технологиялық шешімдер және (немесе) жұмыстарды озық материалдармен орындау, сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің сипаттамасына әсер ететін басқа өлшемшарттар) өлшемшарттары белгіленеді.

      4. Тапсырыс беруші бағалау өлшемшарттарын белгілеу қажеттілігін дербес айқындайды және олардың маңыздылығы шамасын көрсетеді.

      Тендер талаптарында көзделген бағалаудың барлық өлшемшартының маңыздылығы шамасының сомасы 100 (бір жүз) балл болады.

      Бағалаудың құндық өлшемшарты маңыздылығының шамасы 60 (алпыс) балдан төмен емес мөлшерде белгіленеді.

      5. Қажет болған кезде, неғұрлым сапалы тауарлар, жұмыстар, қызметтер ұсынатын тендер қатысушысын анықтау үшін тапсырыс беруші техникалық ерекше нұсқамада әлеуетті жеткізушілердің өтінімдерін бағалаудың мынадай құндық емес өлшемшарттарын көздейді:

      1) әлеуетті жеткізушіде жүргізілетін сатып алудың мәні болып табылатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер нарығында ұқсас сипаттағы тауар жеткізуге, жұмысты орындауға, қызметті көрсетуге байланысты жұмыс тәжірибесінің болуы, оның болуын растайтын құжаттардың көшірмелерін (мысалы, шарттардың, тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді қабылдау-өткізу актілерінің, сондай-ақ жүк құжаттарының, шот-фактуралардың және басқа да құжаттардың көшірмелерін) қоса бере отырып;

      2) тауарлардың, жұмыстардың, қызметтердің функционалдық, техникалық, сапалық және пайдалану сипаттамалары және (немесе) сатып алынатын тауарларды пайдалануға шығыстар, оларға техникалық қызмет көрсету және оларды жөндеу, кепілдік міндеттеме - тапсырыс беруші техникалық ерекше нұсқамада өзіне басымды болып табылатын көрсеткіштің неғұрлым жоғары немесе неғұрлым төмен мәнін көрсетеді.

      6. Әлеуетті жеткізушілердің өтінімдерін бағалаудың жиынтық өлшемшарттары Әдістемеге қосымшаға сәйкес нысан бойынша Әлеуетті жеткізушілердің өтінімдерін бағалау кестесінде әрбір лот бойынша құндық және құндық емес өлшемшарттар бойынша балдарды қосу арқылы анықталады.

      7. Неғұрлым жоғары балл жинаған әлеуетті жеткізушінің ұсынысы тендер жеңімпазы деп айқындалады.

      Тендер жеңімпазынан кейін неғұрлым жоғары балл жинаған әлеуетті жеткізушінің ұсынысы басымды деп айқындалады.

      8. Тендер жеңімпазымен сатып алу туралы шарт бағалау өлшемшарттарын және олардың көрсеткіштерін ескере отырып жасалады.

  Әлеуетті жеткізушілердің
өтінімдерін бағалау
өлшемшарттарын қолдану
және олардың маңыздылығы
шамасын есептеу әдістемесіне
қосымша
  Нысан

Әлеуетті жеткізушілердің өтінімдерін бағалау кестесі

      _______________________________________________________________

      (тендер (лот) тәсілімен сатып алудың атауы)

Өлшемшарттың атауы

Белгіленген балл

Әлеуетті жеткізушінің атауы

Әлеуетті жеткізушінің атауы

1

2

3

4

5

1

Құндық өлшемшарт (тендерлік баға ұсынысы)




2

1-құндық емес өлшемшарт




3

2-құндық емес өлшемшарт




4

3-құндық емес өлшемшарт




5

Жиынтық баға

100



  Әлеуетті жеткізушілердің
өтінімдерін бағалау кестесінің
нысанына қосымша

Әлеуетті жеткізушілердің өтінімдерін бағалау кестесін толтыру бойынша түсіндірме

      1. Балл есептеу бағалаудың әрбір өлшемшарты бойынша жүзеге асырылады.

      2. Құндық өлшемшарт бойынша бағалау (тендерлік баға ұсынысы) техникалық ерекше нұсқамада кемінде 60 (алпыс) балл мөлшерінде белгіленеді.

      Ең төменгі тендерлік баға ұсынсын ұсынған әлеуетті жеткізушіге құндық өлшемшарт үшін көзделген балдың ең жоғарғы саны белгіленеді.

      Басқа тендерлік баға ұсыныстарын бағалау үшін есептеу мына формула бойынша жүзеге асырылады:

      Бi = (Цmin / Цi) *Вз,

      мұнда,

      Бi - i-әлеуетті жеткізушінің есептеген балы;

      Цmin - әлеуетті жеткізушілер ұсынған тендерлік баға ұсыныстарының жалпы санынан ең төменгі тендерлік баға ұсынысы;

      Цi - i-әлеуетті жеткізушінің тендерлік баға ұсынысы;

      Вз -техникалық ерекше нұсқамада құндық өлшемшарт үшін белгіленген маңыздылық шамасы (кемінде 60 (алпыс) балл).

      3. Құндық емес өлшемшарт бойынша өтінімдерді бағалау үшін техникалық ерекше нұсқамада Әдістеменің 5-тармағының талаптарын ескере отырып 40 (қырық) балдан аспайтын мөлшерде өлшемшарт белгілейді.

      4. Өлшемшартты бағалаған кезде ең жоғары мәні озық болып табылатын, ең жоғары көрсеткіш ұсынған әлеуетті жеткізушіге ең жоғары балл саны (мысалы, кепілдік міндеттемені бағалаған кезде) белгіленеді.

      Басқа тендерлік баға ұсыныстарын бағалаған кезде есептеу мына формула бойынша жүзеге асырылады:

      Бi = (Пi/Пmax)*Вз,

      мұнда,

      Бi - і-әлеуетті жеткізушінің есептеген балы;

      Пi - і-әлеуетті жеткізуші ұсынған көрсеткіш;

      Пmax - әлеуетті жеткізушілер ұсынған ұсыныстардың жалпы санының ең жоғары көрсеткіші;

      Вз - құндық емес өлшемшарт үшін техникалық ерекше нұсқамада белгіленген маңыздылық шамасы.

      5. Өлшемшартты бағалаған кезде ең төмен мәні озық болып табылатын, ең төменгі көрсеткіш ұсынған әлеуетті жеткізушіге ең жоғарғы балл саны беріледі.

      Басқа тендерлік баға ұсыныстарын бағалау үшін есептеу мына формула бойынша жүзеге асырылады:

      Бi = (Пmin /Пi) *Вз,

      мұнда,

      Бi - і-әлеуетті жеткізушінің есептеген балы;

      Пmin - әлеуетті жеткізушілер ұсынған тендерлік ұсыныстардың жалпы санының ең төменгі көрсеткіші;

      Пi - i-әлеуетті жеткізуші ұсынған көрсеткіш;

      Вз - құндық емес өлшемшарт үшін техникалық ерекше нұсқамада белгіленген маңыздылық шамасы.".

О внесении изменений и дополнений в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 27 августа 2018 года № 192 "Об утверждении Правил приобретения товаров, работ и услуг Национальным Банком Республики Казахстан, его ведомствами, организациями, входящими в его структуру, и юридическими лицами, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат Национальному Банку Республики Казахстан или находятся в его доверительном управлении, и аффилиированными с ними юридическими лицами"

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 18 мая 2020 года № 70. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 мая 2020 года № 20713

      В соответствии с подпунктом 75) части второй статьи 15 Закона Республики Казахстан от 30 марта 1995 года "О Национальном Банке Республики Казахстан" Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 27 августа 2018 года № 192 "Об утверждении Правил приобретения товаров, работ и услуг Национальным Банком Республики Казахстан, его ведомствами, организациями, входящими в его структуру, и юридическими лицами, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат Национальному Банку Республики Казахстан или находятся в его доверительном управлении, и аффилиированными с ними юридическими лицами" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 17374, опубликовано 26 сентября 2018 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах приобретения товаров, работ и услуг Национальным Банком Республики Казахстан, его ведомствами, организациями, входящими в его структуру, и юридическими лицами, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат Национальному Банку Республики Казахстан или находятся в его доверительном управлении, и аффилиированными с ними юридическими лицами, утвержденных указанным постановлением:

      абзац девятнадцатый пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "товаров, работ, услуг в рамках мероприятий, проводимых при возникновении обстоятельств непреодолимой силы, в том числе, направленных на предупреждение и ликвидацию чрезвычайных ситуаций и их последствий, а также при возникновении поломок, выхода из строя механизмов, агрегатов, оборудования, программного и аппаратного обеспечения, запасных частей и материалов, требующих незамедлительного восстановления (при наличии подтверждающих документов), для ликвидации аварий на электроэнергетических объектах, коммуникационных системах жизнеобеспечения, критически важных объектах информационно-коммуникационной инфраструктуры, особо важных государственных объектах, входящих в перечень объектов Республики Казахстан, уязвимых в террористическом отношении, утвержденный постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 августа 2013 года № 876, а также объектах отраслей промышленности и видов деятельности, идентифицируемых как опасные производственные объекты, в соответствии с приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 декабря 2014 года № 353 "Об утверждении Правил идентификации опасных производственных объектов", зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10310;";

      подпункт 15) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "15) заказчик – Национальный Банк в лице его подразделений, филиалов, представительств, ведомств, а также организации, входящие в структуру Национального Банка, юридические лица, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат Национальному Банку или находятся в его доверительном управлении, и аффилиированные с ними юридические лица;";

      подпункт 8) пункта 6-1 изложить в следующей редакции:

      "8) ведение базы данных поставщиков, не исполнивших обязательства по ранее заключенным между ними и заказчиком договорам о закупках, а также потенциальных поставщиков, уклонившихся от заключения договора о закупках (далее – база данных).

      К не исполнившим обязательства по договорам о закупках относятся поставщики, не поставившие товар, не оказавшие услуги и не выполнившие работы, в том числе не в полном объеме, с которыми в одностороннем порядке расторгнуты договоры о закупках.

      База данных является единой для всех заказчиков и до внедрения портала закупок размещается на официальном интернет-ресурсе Национального Банка.";

      дополнить пунктом 6-2 следующего содержания:

      "6-2. Информация, направляемая заказчиками согласно пунктам 176-1 и 192-1 Правил, размещается в базе данных оператором портала закупок в течение 1 (одного) рабочего дня с даты ее получения, с указанием даты расторжения договора и признания потенциального поставщика уклонившимся от заключения договора.

      Информация о поставщике или потенциальном поставщике исключается из базы данных по истечении 2 (двух) лет с даты расторжения договора между ним и заказчиком либо признания его уклонившимся от заключения договора.";

      пункт 18 изложить в следующей редакции:

      "18. Закупки, осуществляемые способами, предусмотренными пунктом 17 Правил, проводятся также посредством электронных закупок в порядке, предусмотренном Правилами.";

      пункт 20 изложить в следующей редакции:

      "20. Заказчик определяет способ закупок исходя из годовых объемов товаров, работ, услуг, необходимых для обеспечения деятельности его филиала и (или) представительства, при условии проведения таких закупок от имени заказчика филиалом, представительством заказчика.";

      пункты 159, 159-1 изложить в следующей редакции:

      "159. При проведении закупок способом прямого заключения договора организатор закупок направляет письменное приглашение потенциальному поставщику, которое содержит следующие сведения:

      1) наименование и местонахождение организатора закупок;

      2) наименования закупаемых товаров, работ, услуг и утвержденную заказчиком техническую спецификацию;

      3) сведения о суммах, выделенных для приобретения товаров, работ, услуг, являющихся предметом проводимых закупок;

      4) проект договора о закупках с указанием его существенных условий, в том числе сроков, количества (объемов) закупаемых товаров, работ, услуг и другое;

      5) в случае, предусмотренном подпунктом 5) пункта 158 Правил, перечень нотариально засвидетельствованных копий документов, подтверждающих соответствие потенциального поставщика, его субподрядчиков (соисполнителей) (при их привлечении) квалификационным требованиям, предусмотренным в подпунктах 2) и 9) пункта 50 Правил;

      6) требование о предоставлении разрешений (уведомлений), полученных (направленных) в соответствии с законодательством Республики Казахстан о разрешениях и уведомлениях, в форме электронного документа, сведения о которых подтверждаются в информационных системах государственных органов (в случае отсутствия сведений в информационных системах государственных органов потенциальный поставщик представляет нотариально засвидетельствованную копию соответствующего разрешения (уведомления), полученного (направленного) в соответствии с законодательством Республики Казахстан о разрешениях и уведомлениях), за исключением случая, предусмотренного подпунктом 5) настоящего пункта Правил.

      При проведении электронных закупок способом прямого заключения договора направление организатором закупки приглашения потенциальному поставщику осуществляется посредством портала закупок.

      159-1. Приглашение не направляется потенциальному поставщику, в отношении которого в течение 2 (двух) лет, предшествующих дате направления приглашения, имелся факт неисполнения своих обязательств по ранее заключенному между ним и заказчиком договору о закупках либо уклонения от заключения договора с заказчиком.";

      пункты 161, 162 изложить в следующей редакции:

      "161. Потенциальный поставщик, изъявивший желание осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг, являющихся предметом проводимых закупок способом прямого заключения договора, за исключением случая, предусмотренного подпунктом 13) пункта 158 Правил, не позднее 5 (пяти) рабочих дней с даты получения приглашения направляет организатору закупок письменное согласие принять участие в закупке с приложением следующих документов:

      1) доверенность лицу, подписавшему письменное согласие принять участие в закупке, за исключением первого руководителя потенциального поставщика, имеющего право подписи без доверенности в соответствии с уставом потенциального поставщика;

      2) наименование и техническая спецификация товаров, работ, услуг, предлагаемых потенциальным поставщиком;

      3) письменное согласие с условиями договора о закупках;

      4) ценовое предложение на предлагаемые товары, работы, услуги;

      5) в случае, предусмотренном подпунктом 5) пункта 158 Правил, нотариально засвидетельствованные копии документов, подтверждающих соответствие потенциального поставщика (субподрядчика (соисполнителя) в случае их привлечения) квалификационным требованиям, предусмотренным в подпунктах 2) и 9) пункта 50 Правил;

      6) разрешения (уведомления), полученные (направленные) в соответствии с законодательством Республики Казахстан о разрешениях и уведомлениях, в форме электронного документа, сведения о которых подтверждаются в информационных системах государственных органов (в случае отсутствия сведений в информационных системах государственных органов потенциальный поставщик представляет нотариально засвидетельствованную копию соответствующего разрешения (уведомления), полученного (направленного) в соответствии с законодательством Республики Казахстан о разрешениях и уведомлениях), за исключением случая, предусмотренного подпунктом 5) настоящего пункта Правил.

      162. При осуществлении закупок в соответствии с подпунктом 13) пункта 158 Правил потенциальный поставщик, изъявивший желание осуществить поставку товара, оказание услуг, являющихся предметом проводимых закупок способом прямого заключения договора, не позднее 5 (пяти) рабочих дней с даты получения приглашения направляет организатору закупок письменное согласие принять участие в закупке с приложением следующих документов:

      1) нотариально удостоверенная копия документа, удостоверяющего личность физического лица;

      2) нотариально засвидетельствованные копии правоустанавливающих документов на жилище и копию технического паспорта;

      3) справка о зарегистрированных правах (обременениях) на недвижимое имущество и его технических характеристиках, выданная не ранее даты получения приглашения;

      4) нотариально засвидетельствованная копия отчета об оценке объекта недвижимости (жилья), проведенной в соответствии с законодательством Республики Казахстан об оценочной деятельности, включая фотоснимки текущего состояния жилища;

      5) ценовое предложение потенциального поставщика;

      6) нотариально удостоверенное согласие супруга (супруги) с приложением копии документа, подтверждающего наличие брачных отношений, либо заявление с указанием сведений об отсутствии факта состояния в брачных отношениях или нотариально засвидетельствованную копию свидетельства о расторжении брака (супружества) или свидетельства, подтверждающего вдовство.";

      дополнить пунктом 162-1 следующего содержания:

      "162-1. При проведении электронных закупок способом прямого заключения договора потенциальный поставщик направляет организатору закупок подтверждение об участии в закупке с приложением документов, указанных в пунктах 161 и 162 Правил, удостоверенное электронной цифровой подписью руководителя потенциального поставщика либо лица, им уполномоченного.";

      пункт 163 изложить в следующей редакции:

      "163. При проведении закупок способом прямого заключения договора организатор закупок оформляет протокол об итогах закупок, утверждаемый первым руководителем заказчика или иным уполномоченным им лицом.

      При проведении электронных закупок протокол об итогах закупок размещается на портале закупок.";

      подпункт 4) пункта 167 изложить в следующей редакции:

      "4) потенциальный поставщик не направил в установленный срок письменное согласие принять участие в закупке (подтверждение об участии в закупке) либо отказался принять участие в проводимых закупках способом прямого заключения договора;";

      дополнить пунктом 176-1 следующего содержания:

      "176-1. Заказчик направляет оператору портала закупок для размещения в базе данных информацию о потенциальном поставщике, уклонившемся от заключения договора о закупках, проведенных способами тендера и запроса ценовых предложений, с указанием даты признания потенциального поставщика уклонившимся от заключения договора.";

      дополнить пунктом 192-1 следующего содержания:

      "192-1. Заказчик направляет оператору портала закупок для размещения в базе данных информацию о поставщике, не исполнившем свои обязательства по договору о закупках, заключенному между ним и заказчиком, с указанием даты расторжения договора.";

      приложение 2 к Правилам изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      приложение 4 к Правилам на государственном языке изложено в редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению, текст на русском языке не меняется.

      2. Финансовому департаменту в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) совместно с Юридическим департаментом государственную регистрацию настоящего постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на официальном интернет-ресурсе Национального Банка Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в Юридический департамент сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктом 2) настоящего пункта и пунктом 3 настоящего постановления.

      3. Департаменту информации и коммуникаций – пресс-службе Национального Банка обеспечить в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя Председателя Национального Банка Республики Казахстан.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Национального Банка
Республики Казахстан
Е. Досаев

  Приложение 1 к постановлению
Правления Национального Банка
Республики Казахстан
от 18 мая 2020 года № 70
  "Приложение 2 к Правилам
приобретения товаров,
работ и услуг Национальным Банком
Республики Казахстан,
его ведомствами, организациями,
входящими в его структуру, и
юридическими лицами,
пятьдесят и более процентов
  Голосующих акций
(долей участия в уставном капитале)
которых принадлежат
Национальному Банку
Республики Казахстан или
находятся в его доверительном управлении,
и аффилиированными с ними
юридическими лицами
  Утверждено
____________________________
(указывается решение заказчика,
дата принятия и номер)

      Техническая спецификация закупаемых товаров, работ, услуг

      (представляется на каждый лот в отдельности)

      Наименование закупки__________________________________________

      № лота _____________ наименование лота _________________________

      В технической спецификации дается полное описание и требуемые функциональные, технические, качественные характеристики закупаемых товаров, работ, услуг, включая необходимые спецификации, планы, чертежи, эскизы. Также указываются национальный стандарт, межгосударственный или международный стандарт (при их наличии), которым должны соответствовать поставляемые товары (выполняемые работы, оказываемые услуги), срок гарантии.

      В технической спецификации на товары описание функциональных, технических, качественных характеристик распределяются на соответствующие разделы, содержащие пределы функциональности, параметры технических характеристик, назначение товара.

      В технической спецификации допускается указание сопутствующих работ, услуг, необходимых при поставке товаров (включая монтаж, наладку, обучение, проверки и испытания товаров) и место их оказания, год выпуска товара, срок гарантии.

      В технической спецификации на услуги описание технических и качественных характеристик распределяются на соответствующие разделы, содержащие параметры технических характеристик и назначение оказания услуг. В случае приобретения работ, услуг, качество оказания которых зависит от квалификации работника непосредственно оказывающего такие работы, услуги, в технической спецификации дается описание требований, предъявляемых к работнику, определяющих его уровень и профиль профессиональной подготовки, стажа работы, необходимых для выполнения возложенных на него обязанностей.

      При проведении закупок работ, требующих проектную (проектно-сметную) документацию, вместо технической спецификации прикладывается утвержденная в установленном порядке проектная (проектно-сметная) документация. При этом в целях обеспечения сохранности сведений, подлежащих защите в Национальном Банке, отдельные чертежи (схемы) представляются потенциальному поставщику, признанному победителем, после подписания договора о закупках и соглашения о неразглашении конфиденциальной информации.

      В технической спецификации на работы указывается краткое описание строительной площадки, географических, инженерно-геологических и других особых природных условий, наличие инфраструктуры и коммуникаций, описание местных ресурсов, система стандартов и технических нормативов, а также полный состав объекта, требования по инженерной подготовке территории, технологии производства и оборудованию, инженерному обеспечению, используемым материалам и конструкциям, оснащению объекта и другое, исключающие разногласия при вводе объекта в эксплуатацию. Допускается указание ссылки на соответствующую нормативно-техническую документацию.

      Потенциальный поставщик представляет техническую спецификацию, отвечающую установленным требованиям.

Руководитель подразделения заказчика

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)".